Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ...

 

 

110.0453.100614

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «10»        06            2014 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11014234

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

5 մայիսի 2014 թվականի N 453-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2014-2015 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 3

 

Ավագ դպրոցի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի ՈՒսումնական պլան

 

X-XII դասարաններ

 

._____________________________________________________________________.

|Առարկայախումբ            |Առարկա                       |Շաբաթական    |

|                         |                             |ժամերի քանակը|

|                         |                             |_____________|

|                         |                             |X  |XI  |XII |

|                         |_____________________________|_____________|

|                         |Հոսքային բաղադրիչ            |             |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|Խորացված ուսուցմամբ      |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և     |   |    |    |

|առարկաներ.1              |մաթ. անալիզի տարրեր,         |   |    |    |

|                         |Երկրաչափություն) -1          |7  |8   |8   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ֆիզիկա -1                    |4  |5   |8   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Քիմիա -1                     |4  |5   |8   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Կենսաբանություն -1           |4  |5   |8   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Աշխարհագրություն -1          |3  |5   |8   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ռուսաց լեզու-1               |3  |3   |3   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Օտար լեզու-1.3               |3  |5   |8   |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|                         |    Ընդհանուր հանրակրթական   |             |

|                         |          բաղադրիչ           |             |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|Ընդհանուր հանրակրթական   |Հայոց լեզու                  |2  |2   |2   |

|առարկաներ                |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հայ գրականություն            |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հայոց պատմություն            |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հասարակագիտություն           |2  |1,5 |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և     |   |    |    |

|                         |մաթ. անալիզի տարրեր,         |   |    |    |

|                         |Երկրաչափություն)             |5  |5   |5   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |2  |1   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |1   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |1   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |-   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ինֆորմատիկա                  |1  |2   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Օտար լեզու-2                 |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ռուսաց լեզու                 |1  |1   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ֆիզկուլտուրա                 |3  |3   |1.5 |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |ՆԶՊ                          |1  |1   |-   |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|                         |    Դպրոցական բաղադրիչ       |             |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|Ընդամենը                 |                             |34 |34  |34  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 4

 

Ավագ դպրոցի արհեստագործական հոսքի ՈՒսումնական պլան

 

X-XII դասարաններ

 

._____________________________________________________________________.

|Առարկայախումբ            |ՈՒսումնական առարկաներ        |Շաբաթական    |

|                         |                             |ժամերի քանակը|

|                         |                             |_____________|

|                         |                             |X  |XI  |XII |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հոսքային բաղադրիչ            |   |    |    |

|_________________________|_____________________________|___|____|____|

|Մասնագիտական             |                             |   |    |    |

|դասընթացներ.1            |                             |9  |13  |16.5|

|_________________________|_____________________________|_____________|

|                         |    Ընդհանուր հանրակրթական   |             |

|                         |          բաղադրիչ           |             |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|Ընդհանուր հանրակրթական   |Հայոց լեզու                  |2  |2   |2   |

|առարկաներ                |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հայ գրականություն            |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հայոց պատմություն            |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Օտար լեզու                   |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ռուսաց լեզու                 |2  |2   |2   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Հասարակագիտություն           |2  |1   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և     |   |    |    |

|                         |մաթ. անալիզի տարրեր,         |   |    |    |

|                         |Երկրաչափություն)             |3  |3   |3   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |2  |1   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |1   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |-   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Բնագիտական առարկա.2          |1  |-   |-   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ինֆորմատիկա և  ՏՀՏ           |1  |1   |1   |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |Ֆիզկուլտուրա                 |3  |3   |1.5 |

|                         |_____________________________|___|____|____|

|                         |ՆԶՊ                          |1  |1   |-   |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|                         |    Դպրոցական բաղադրիչ       |             |

|_________________________|_____________________________|_____________|

|Ընդամենը                 |                             |34 |34  |34  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

Ռուսերենի խորացված ուսուցմամբ I-IX դասարանների ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |           Շաբաթական ժամերի քանակը        |

|                          |__________________________________________|

|                          | I  | II |III| IV | V | VI | VII|VIII| IX |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Մայրենի                   |7   |8   |8  |8   |7  |6   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց լեզու               |-   |-   |-  |-   |-  |-   |3   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Գրականություն             |-   |-   |-  |-   |-  |-   |2   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու              |-   |3   |4  |4   |4  |4   |4   |4   |4   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Օտար լեզու                |-   |-   |2  |2   |2  |2   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                |4   |4   |4  |4   |5  |5   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Երաժշտություն             |2   |1   |1  |1   |1  |0.5 |0.5 |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Կերպարվեստ                |2   |1   |1  |1   |1  |0.5 |0.5 |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը      |-   |1   |1  |2   |-  |-   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Բնագիտություն             |-   |-   |-  |-   |2  |2   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Աշխարհագրություն          |-   |-   |-  |-   |-  |1   |1   |2   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն|    |    |   |-   |-  |-   |-   |-   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմ.       |-   |-   |   |-   |-  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց պատմություն         |-   |-   |   |-   |-  |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն|-   |-   |   |-   |1  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայրենագիտություն         |-   |-   |   |-   |1  |-   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հասարակագիտություն        |-   |-   |   |-   |-  |-   |-   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                |-   |-   |   |-   |-  |-   |3   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Երկրաչափություն           |-   |-   |   |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա               |-   |-   |   |-   |-  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ֆիզիկա                    |-   |-   |   |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Քիմիա                     |-   |-   |   |-   |-  |-   |1   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Կենսաբանություն           |-   |-   |   |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                |2   |2   |1  |1   |1  |1   |2   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|ՆԶՊ                       |-   |-   |   |-   |-  |-   |-   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա              |3   |2   |2  |2   |3  |3   |3   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Շախմատ                    |-   |2   |2  |2   |-  | -  |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ        |-   |-   |-  |1   |1  |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ընդամենը                  |20  |24  |26 |28  |29 |31  |34  |35  |35  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

Ռուսերենով ուսուցմամբ միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի (դասարանի)

ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |________________________________________________|

|                    |I  |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու        |4  |8  |6  |8  |6  |3  |3  |3   |2.5|3  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուս գրականություն  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2  |2   |2  |3  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի             |3  |3  |5  |4  |6  |5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու         |-  |-  |-  |-  |-  |-  |3  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն       |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |3   |3  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն   |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |-  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու          |-  |-  |2  |2  |2  |2  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա          |4  |4  |5  |4  |5  |5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ          |-  |-  |-  |-  |-  |-  |3  |3   |3  |2.5|2.5|2.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |1.5|1.5|1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-  |1  |1  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն       |-  |-  |-  |-  |2  |2  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն       |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա          |2  |1  |1  |1  |1  |1  |2  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ          |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի           |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |2  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |2   |-  |1.5|1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն   |-  |-  |-  |-  |1  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն   |-  |-  |-  |-  |-  |1.5|1.5|1.5 |1.5|2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ. |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1.5|1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու      |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|պատմություն         |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1  |1   |1  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |1  |1.5|2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա              |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |3  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա               |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1  |2   |2  |2  |2  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա         |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                 |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |1  |1  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա        |3  |2  |2  |2  |3  |3  |3  |3   |3  |3  |3  |1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ              |-  |2  |2  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |-  |1  |-  |1  |-  |1.5|0.5|0.5 |1  |-  |0.5|3.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը            |20 |24 |26 |28 |29 |31 |34 |35  |35 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 7

 

Ազգային փոքրամասնությունների միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի

(դասարանի) ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |________________________________________________|

|                    |I  |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու         |3  |5  |5  |4  |6  |5  |3  |2   |3  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն       |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |3   |2  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն   |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |-  |2  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու          |-  |-  |2  |2  |2  |2  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի լեզու և     |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|գրական.             |4  |4  |4  |4  |4  |3  |3  |3   |3  |3  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու        |-  |2  |2  |3  |3  |3  |3  |2   |3  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա          |4  |4  |5  |4  |5  |5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ          |-  |-  |-  |-  |-  |-  |3  |3   |3  |2.5|2.5|2.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |1.5|1.5|1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-  |1  |1  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն       |-  |-  |-  |-  |2  |2  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն       |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա          |2  |1  |1  |1  |1  |1  |2  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ          |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն   |-  |-  |-  |-  |1  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի           |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |2  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1.5 |-  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն   |-  |-  |-  |-  |-  |1.5|1.5|1.5 |1.5|2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ. |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |2  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա              |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |3  |3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա               |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1  |2   |2  |2  |2  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա         |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                 |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |1  |1  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա        |3  |2  |2  |2  |3  |3  |3  |3   |3  |3  |3  |1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ              |-  |2  |2  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |-  |1  |-  |2  |-  |1.5|0.5|2   |0.5|-  |-  |3.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը            |20 |24 |26 |28 |29 |31 |34 |35  |35 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 8

 

Երևան քաղաքի Պուշկինի անվան հ. 8 հիմնական դպրոցի, Երևանի հ. 29

ավագ դպրոցի, Կոտայքի մարզի Արզնի, Արարատի մարզի Դիմիտրով և Վերին

Դվին գյուղերի դպրոցների ռուսերենով ուսուցմամբ և ասորերենի

ուսումնասիրմամբ դասարանների 2014-2015 ուստարվա օրինակելի

ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |________________________________________________|

|                    |I  |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու        |2  |7  |4  |6  |5  |3  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուս գրականություն  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2  |2   |2  |3  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ասորերեն լեզու      |2  |2  |3  |3  |3  |2  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ասորերեն            |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|գրականություն       |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի (հայերեն)   |3  |3  |5  |4  |5  |5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու         |-  |-  |-  |-  |-  |-  |3  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Գրականություն       |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |3  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայ գրականություն   |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |-  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու          |-  |-  |2  |2  |2  |2  |2  |2   |2  |2  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա          |4  |4  |4  |4  |5  |5  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հանրահաշիվ          |-  |-  |-  |-  |-  |-  |3  |3   |3  |2.5|2.5|2.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երկրաչափություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |1.5|1.5|1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-  |1  |1  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն       |-  |-  |-  |-  |2  |2  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Երաժշտություն       |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Տեխնոլոգիա          |2  |1  |1  |1  |1  |1  |1.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կերպարվեստ          |2  |1  |1  |1  |1  |0.5|0.5|-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայաստանի           |   |   |   |   |   |   |   |    |   |   |   |   |

|աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |2  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |2   |-  |1.5|1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայրենագիտություն   |-  |-  |-  |-  |1  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն   |-  |-  |-  |-  |-  |1.5|1.5|1.5 |1.5|1.5|1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ. |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1.5|1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.|-  |-  |-  |-  |1  |0.5|0.5|0.5 |0.5|-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |1  |2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա              |-  |-  |-  |-  |-  |-  |2  |2   |2  |2.5|3  |3  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա               |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1  |2   |2  |1.5|2  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1.5|2   |2  |1.5|2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ինֆորմատիկա         |-  |-  |-  |-  |-  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|ՆԶՊ                 |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |1   |1  |1  |1  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզկուլտուրա        |3  |2  |2  |2  |3  |3  |3  |3   |3  |3  |3  |1.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Շախմատ              |-  |2  |2  |2  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |3.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը            |20 |24 |26 |28 |30 |32 |34 |35  |36 |34 |34 |34 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 9

 

Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող Երեխաների

անհատական ուսուցման ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |________________________________________________|

|                    |Տարրական դպրոց |Միջին դպրոց     |Ավագ դպրոց     |

|                    |_______________|________________|_______________|

|                    |I  |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X  |XI |XII|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մայրենի             |5  |4.5|4.5|4.5|4.5|4  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց լեզու և  գրակ.|-  |-  |-  |-  |-  |-  |3.5|2.5 |3  |2.5|2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ռուսաց լեզու        |-  |1  |1  |1  |1  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Օտար լեզու          |-  |-  |1  |1  |1  |1  |1  |1   |1  |1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-  |0.5|0.5|0.5|-  |-  |-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Մաթեմատիկա          |2  |3  |2  |2  |2  |2  |2  |3   |2.5|2.5|2  |2  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հայոց պատմություն   |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|1  |0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Համաշխարհային պատմ. |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Հասարակագիտություն  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |-  |0,5 |0,5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ֆիզիկա              |-  |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|0.5 |0.5|1  |1  |1  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Քիմիա               |-  |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Բնագիտություն       |-  |-  |-  |-  |0.5|0.5|-  |-   |-  |-  |-  |-  |

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Կենսաբանություն     |-  |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Աշխարհագրություն    |-  |-  |-  |-  |-  |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|

|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|

|Ընդամենը            |7  |9  |9  |9  |9  |10 |11 |11  |11 |11 |10 |10 |

._____________________________________________________________________.

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2014 թվականի մայիսի 5-ի

N 453-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2014-2015 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր մասնագիտացված ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` Մասնագիտացված դպրոց) 2014-2015 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան) սահմանում են ընդհանուր և մասնագիտացված հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության կառուցվածքը, ուսումնական առարկաներին (դասընթացներին) հատկացվող շաբաթական ժամաքանակները` ըստ բաղադրիչների և սովորողների շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն չափը` ըստ դասարանների:

2. Մասնագիտացված դպրոցի ՈՒսումնական պլանը ունի երկու` պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչ: Պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչները պարտադիր են և պետական ուսումնական հաստատություններում ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից: Մասնագիտացված դպրոցը, ՈՒսումնական պլանի հիման վրա, դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ, հաստատում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը(ները):

3. Մասնագիտացված դպրոցի ՈՒսումնական պլանը կազմված է նրա կողմից իրականացվող մասնագիտացված ծրագրերի (ռազմագիտության, սպորտի, արվեստների, արհեստների, գիտության որևէ բնագավառի) հիման վրա:

4. ՈՒսումնական պարապմունքները Մասնագիտացված դպրոցում սկսվում են 2014թ. սեպտեմբերի 1-ին և ավարտվում են 2015 թ. մայիսի 22-ին` հնգօրյա կամ մայիսի 23-ին` վեցօրյա ուսումնական շաբաթով աշխատող Մասնագիտացված դպրոցի համար ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդից տասներկուերորդ դասարանների համար:

5. ՈՒսումնական պլանի պետական պարտադիր և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչներն ուղղված են հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով, ինչպես նաև մասնագիտական առարկաների (դասընթացների) ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների ու հմտությունների յուրացման ապահովմանը:

6. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացն իրականացվում է խմբային եղանակով, իսկ մասնագիտացված ծրագրերի դեպքում` խմբային և անհատական եղանակներով:

7. Մասնագիտացված դպրոցում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է:

8. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացը կազմակերպվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի «Հաստատության ուսումնական պլանի պարզաբանումների» պահանջների համաձայն:

9. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր և մասնագիտացված ծրագրերի համար գործում է գնահատման 10 միավորային համակարգ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող Են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում Են 10 միավորային գրանցման: Պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը բերվում են 10 կամ 20 միավորային գրանցման:

10. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի N 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:

i

11. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Հանրակրթական ընդհանուր ծրագրի առարկաներից սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում են կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների միջոցով` տարեկան գնահատականները` բացառությամբ սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 44-րդ կետի 8-րդ ենթակետով նախատեսված դեպքի:

Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

(11-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)

12. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից 26-ը ներառյալ, ձմեռային` 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 11-ը ներառյալ, գարնանային` 2015թ. մարտի 23-ից 29-ը ներառյալ:

13. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից նոյեմբերի 2-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 25-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` 2015թ. մարտի 16-ից մարտի 29-ը ներառյալ:

i

14. Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից 26-ը ներառյալ, 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 25-ը ներառյալ և 2015թ. մարտի 16-ից 22-ը ներառյալ:

(14-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)

i

15. Տարածքային կառավարման լիազորված մարմնի (Երևանի քաղաքապետարանի) (այսուհետ Լիազոր մարմին) ենթակայության հաստատությունների համար սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2-ի 12-րդ, 13-րդ, և 14-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետներում, հաստատության նախաձեռնության դեպքում, Լիազոր մարմնի կողմից կարող են կատարվել փոփոխություններ: Լիազոր մարմինն այդ հարցը առնվազն 5 օր առաջ համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:

(15-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)

16. Հաստատությունը (անկախ ենթակայությունից), դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար ամիսների ընթացքում` եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում, կարող է նախատեսել մինչև 10 օր տևողությամբ հավելյալ արձակուրդ` բաց թողած ժամերը մինչև ուսումնական պարապմունքների ավարտը լրացնելու և ըստ Հաստատության ենթակայության Լիազոր մարմնին տեղեկացնելու պայմանով: Լիազոր մարմինն այդ մասին տեղեկացնում է Նախարարությանը 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում:

17. Մասնագիտացված դպրոցի դասարանների (խմբերի) միջին խտությունը սահմանվում է 20 սովորող (ընդ որում սովորողների թիվը չի կարող գերազանցել 25-ը): Սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել Մասնագիտացված դպրոցի լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների հաշվին` դպրոցի խորհրդի որոշմամբ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ նախապես համաձայնեցնելով ՀՀ ֆինանսների նախարարության հետ:

18. Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի տնօրինման կարգ

i

1) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչում ընդգրկված ռազմագիտության, սպորտի որևէ բնագավառի, արհեստների և արվեստների որևէ ճյուղի, գիտության որևէ բնագավառի մասնագիտացված ծրագրերը (ենթածրագրերը) ներկայացվում են մի քանի առարկաների (դասընթացների) միջոցով:

2) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ հատկացվում է

ա. Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին (համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 18-րդ կետի 2-րդ ենթակետի),

բ. Մասնագիտացված դպրոցի կողմից ներկայացված և Նախարարության կողմից երաշխավորված առարկաներին (դասընթացներին)` սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 18-րդ կետի 3-րդ և 4-րդ ենթակետերի պահանջներին համապատասխան:

3) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է Մասնագիտացված դպրոցի ուսումնական պլանում և դասացուցակում:

4) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը ՈՒսումնական պլանի հանրակրթական ընդհանուր ծրագրի առարկաներին տրամադրվելու դեպքում դասարանը (խումբը) կիսելու հարցը կարգավորվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի «Հաստատության ուսումնական պլանի ընդհանրական պարզաբանումների» համաձայն:

5) Հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանում իրականացվում է Հավելված 1-ի 20-րդ կետի պահանջներին համապատասխան:

6) Հանրակրթական մասնագիտացված ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակում կարող է իրականացվել համաձայն տվյալ առարկայի (դասընթացի) ծրագրի:

(18-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)

19. Օտար լեզվի ընտրության կարգ

i

1) Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվում է առնվազն երկու օտար լեզու, որոնցից մեկը ռուսերենն է, մյուսը` անգլերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն կամ որևէ այլ լեզու:

2) Երրորդ (հիմնական և մյուս օտար լեզվից բացի) օտար լեզու կարելի է դասավանդել սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 20-րդ կետի 2-րդ ենթակետի պահանջներին համապատասխան:

3) Նախարարության կողմից Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի և ըստ Մասնագիտացված դպրոցի ենթակայության լիազոր մարմնի առաջարկությունների հիման վրա, կարող է փոխարինվել հաստատությունում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն այլ օտար լեզվով, ինչպես նաև որոշվել նոր հիմնադրված Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն:

(19-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)

20. Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ

1) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում և Աղյուսակ 2-ում

ա. Հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող առաջին աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում 5-րդ, իսկ երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում 6-րդ դասաժամից հետո նախատեսել առնվազն մեկ ժամ տևողությամբ ընդմիջում:

բ. Կրթական առաջին, երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտական բաղադրիչը մասնագիտացված ուսումնական հաստատության մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ բաշխվում է ըստ դասարանների:

գ. Բնագիտական առարկաներ են համարվում ֆիզիկան, քիմիան, կենսաբանությունը և աշխարհագրությունը:

դ. Օտար լեզուներ են համարվում ռուսերենը, անգլերենը, գերմաներենը, ֆրանսերենը և այլն:

 

Հավելված 2.1

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2014 թվականի մայիսի 5-ի

N 453-Ն հրամանի

 

Աղյուսակ 1

 

Առաջին և երկրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր

իրականացնող մասնագիտացված ուսումնական հաստատության

ՈՒսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ     |           Շաբաթական ժամերի քանակը        |

|                          |__________________________________________|

|                          | I  | II |III| IV | V | VI | VII|VIII| IX |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Մայրենի                   |7   |8   |8  |8   |7  |6   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց լեզու               |-   |-   |-  |-   |-  |-   |3   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Գրականություն             |-   |-   |-  |-   |-  |-   |2   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ռուսաց լեզու              |-   |2   |2  |3   |3  |3   |3   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Օտար լեզու                |-   |-   |2  |2   |2  |2   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Մաթեմատիկա                |4   |4   |4  |4   |5  |5   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Երաժշտություն             |2   |1   |1  |1   |1  |0.5 |0.5 |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Կերպարվեստ                |2   |1   |1  |1   |1  |0.5 |0.5 |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը      |-   |1   |1  |2   |-  |-   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայրենագիտություն         |-   |-   |-  |-   |1  |-   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Բնագիտություն             |-   |-   |-  |-   |2  |2   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Աշխարհագրություն          |-   |-   |-  |-   |-  |1   |1   |2   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայաստանի աշխարհագրություն|-   |-   |-  |-   |-  | -  |-   |-   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց պատմություն         |-   |-   |-  |-   |-  |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Համաշխարհային պատմություն |-   |-   |-  |-   |-  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն|-   |-   |-  |-   |1  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հասարակագիտություն        |-   |-   |-  |-   |-  |-   |-   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Հանրահաշիվ                |-   |-   |-  |-   |-  |-   |3   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Երկրաչափություն           |-   |-   |-  |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ինֆորմատիկա               |-   |-   |-  |-   |-  |1   |1   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ֆիզիկա                    |-   |-   |-  |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Քիմիա                     |-   |-   |-  |-   |-  |-   |1   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Կենսաբանություն           |-   |-   |-  |-   |-  |-   |2   |2   |2   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Տեխնոլոգիա                |2   |2   |1  |1   |1  |1   |2   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|ՆԶՊ                       |-   |-   |-  |-   |-  |-   |-   |1   |1   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա              |3   |2   |2  |2   |3  |3   |3   |3   |3   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Շախմատ                    |-   |2   |2  |2   |-  |-   |-   |-   |-   |

|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|

|Ընդամենը (պետական         |    |    |   |    |   |    |    |    |    |

|բաղադրիչ)                 |20  |23  |24 |26  |27 |28.5|30.5|32.5|33.5|

|__________________________|__________________|_______________________|

|Մասնագիտական բաղադրիչ (ըստ|                  |                       |

|կրթական աստիճանների)      |      17          |           23          |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Երրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող

մասնագիտացված ուսումնական հաստատության

ՈՒսումնական պլան

 

._________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ                           |Շաբաթական ժամերի|

|                                                |քանակը          |

|                                                |________________|

|                                                |X   |XI   |XII  |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Հայոց լեզու                                     |2   |2    |2    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Հայ գրականություն                               |2   |2    |2    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Հայոց պատմություն                               |2   |2    |2    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Օտար լեզու-1 (ռուսերեն, անգլերեն, ֆրանսերեն,    |    |     |     |

|գերմաներեն և  այլն)                             |2   |2    |2    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Օտար լեզու-2 (ռուսերեն, անգլերեն, ֆրանսերեն,    |    |     |     |

|գերմաներեն և  այլն)                             |2   |2    |2    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Հասարակագիտություն                              |2   |1    |1    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և  մաթ. անալիզի տարրեր,  |    |     |     |

|Երկրաչափություն)                                |3   |3    |3    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Բնագիտական առարկա                               |2   |1    |1    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Բնագիտական առարկա                               |1   |1    |-    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Բնագիտական առարկա                               |1   |-    |-    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Բնագիտական առարկա                               |1   |-    |-    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Ինֆորմատիկա և  ՏՀՏ                              |1   |1    |1    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Ֆիզկուլտուրա                                    |3   |3    |1.5  |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|ՆԶՊ և  անվտ. կենսագործ.                         |1   |1    |-    |

|________________________________________________|____|_____|_____|

|Ընդամենը (պետական բաղադրիչ)                     |25  |21   |17.5 |

|________________________________________________|________________|

|Մասնագիտական բաղադրիչ (կրթական երրորդ աստիճան)  |      50.5      |

._________________________________________________________________.

 

------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
05.05.2014
N 453-Ն
Հրաման