Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ «ՄԻՆՉԵՎ 2026 ԹՎԱԿԱՆԸ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ «ՄԻՆՉԵՎ 2026 ԹՎԱԿԱՆԸ ԿԱՌՈՒՑՎՈՂ, Հ ...

 

07.03.2025 -

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

30 նոյեմբերի 2023 թվականի N 2093-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ «ՄԻՆՉԵՎ 2026 ԹՎԱԿԱՆԸ ԿԱՌՈՒՑՎՈՂ, ՀԻՄՆԱՆՈՐՈԳՎՈՂ ԿԱՄ ՎԵՐԱԿԱՌՈՒՑՎՈՂ 300 ԴՊՐՈՑՆԵՐ»-Ի ԾՐԱԳՐՈՒՄ ԸՆԴԳՐԿՎԱԾ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՑԱՆԿՈՒՄ ԸՆԴԳՐԿՎԱԾ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ` ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ, ՎԵՐԱԿԱՌՈՒՑՄԱՆ ԿԱՄ ՀԻՄՆԱՆՈՐՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՄԻՋԱՄՏՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|260|Վայոց |գ. Մար- |կրթա-    |կառուցում|144    |80      |Հայաս-|         |

|   |Ձոր   |տիրոսի  |համալիր  |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |        |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |ման   |         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|261|Վայոց |գ.      |կրթա-    |կառուցում|200    |80      |Հայաս-|         |

|   |Ձոր   |Քարագլխի|համալիր  |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |        |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |ման   |         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|262|Վայոց |գ.      |միջնակարգ|կառուցում|432    |        |Հայաս-|         |

|   |Ձոր   |Արենիի  |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |ման   |         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|263|Վայոց |ք. Վայքի|հիմնական |կառուցում|       |        |Հայաս-|         |

|   |Ձոր   |2       |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |        |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |ման   |         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|264|Տավուշ|Գանձա-  |միջնակարգ|կառուցում|481    |        |Հայաս-|         |

|   |      |քարի    |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |ման   |         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|265|Տավուշ|«Կիրանցի|հիմնական |կառուցում|100    |նախա-   |ՀՀ    |         |

|   |      |Գագիկ   |դպրոց    |         |       |կրթարան`|քաղաքա|         |

|   |      |Վարդան- |         |         |       |20 տեղ  |շինու-|         |

|   |      |յանի    |         |         |       |        |թյան  |         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |կոմիտե|         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց»  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |ՊՈԱԿ    |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|266|Տավուշ|«Դովեղի |միջնակարգ|կառուցում|100    |նախա-   |ՀՀ    |         |

|   |      |միջնա-  |դպրոց    |         |       |կրթարան`|քաղաքա|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |20 տեղ  |շինու-|         |

|   |      |դպրոց»  |         |         |       |        |թյան  |         |

|   |      |ՊՈԱԿ    |         |         |       |        |կոմիտե|         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|267|Տավուշ|գ. Գոշի |կրթա-    |կառուցում|144    |40      |ՀՀ    |         |

|   |      |կրթա-   |համալիր  |         |       |        |քաղաքա|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |շինու-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |թյան  |         |

|   |      |        |         |         |       |        |կոմիտե|         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|268|Տավուշ|«Նավուրի|միջնակարգ|կառուցում|224    |նախա-   |ՀՀ    |         |

|   |      |միջնա-  |դպրոց    |         |       |կրթարան`|քաղաքա|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |20 տեղ  |շինու-|         |

|   |      |դպրոց»  |         |         |       |        |թյան  |         |

|   |      |ՊՈԱԿ    |         |         |       |        |կոմիտե|         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|269|Տավուշ|գ. Լու- |կրթա-    |կառուցում|144    |80      |Հայաս.|         |

|   |      |սաձորի  |համալիր  |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|270|Տավուշ|գ. Աղավ-|միջնակարգ|կառուցում|144    |        |Հայաս.|         |

|   |      |նավանքի |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|271|Տավուշ|գ. Ոսկե-|կրթա-    |կառուցում|200    |40      |Հայաս.|         |

|   |      |վանի    |համալիր  |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|272|Տավուշ|գ.      |կրթա-    |կառուցում|200    |40      |Հայաս.|         |

|   |      |Պտղավանի|համալիր  |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|273|Տավուշ|գ.      |կրթա-    |կառուցում|200    |40      |Հայաս.|         |

|   |      |Նորաշենի|համալիր  |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կրթա-   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|274|Տավուշ|գ.      |միջնակարգ|կառուցում|288    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Այգեձորի|դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|275|Տավուշ|գ. Կողբի|միջնակարգ|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |Ջ. Կարա-|դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |խանյանի |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |անվ.    |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 1   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|276|Տավուշ|գ.      |միջնակարգ|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |Սևքարի  |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|277|Տավուշ|գ. Կոթիի|միջնակարգ|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |միջնա-  |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|278|Տավուշ|ք.      |միջնակարգ|կառուցում|432    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Այրումի |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |Հ. Մալի-|         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |նյանի   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|279|Տավուշ|գ.      |միջնակարգ|կառուցում|432    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Բագրատա-|դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |շենի    |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |Մ.      |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |Մագուլ- |         |         |       |        |դրամտե|         |

|   |      |յանի    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |      |         |

|   |      |թիվ 1   |         |         |       |        |      |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|280|Տավուշ|գ.      |միջնակարգ|կառուցում|432    |        |Հայաս |         |

|   |      |Արծվա-  |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |բերդի   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |թիվ 1   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|281|Տավուշ|ք. Նոյեմ|վարժարան |կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |բերյանի |         |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |վարժա   |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |րան     |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |(ք.     |         |         |       |        |      |         |

|   |      |Նոյեմ-  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |բերյանի |         |         |       |        |      |         |

|   |      |թիվ 1   |         |         |       |        |      |         |

|   |      |ավագ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոցի  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |տեղակայ-|         |         |       |        |      |         |

|   |      |ման     |         |         |       |        |      |         |

|   |      |վայրում)|         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|282|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|1000   |        |Հայաս.|         |

|   |      |թիվ 124 |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |(նախկին |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |«Երևանի |         |         |       |        |      |         |

|   |      |թիվ 201 |         |         |       |        |      |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց»  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |ՊՈԱԿ-ի  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |տեղա-   |         |         |       |        |      |         |

|   |      |կայման  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |վայրում)|         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|283|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|432    |        |Հայաս.|         |

|   |      |թիվ 64  |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|284|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|800-   |        |Հայաս.|         |

|   |      |Գ. Գուր-|դպրոց    |         |1000   |        |տարածք|         |

|   |      |զանդյանի|         |         |անհատա-|        |զարգաց|         |

|   |      |անվան   |         |         |կան    |        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 163 |         |         |նախագիծ|        |դրամ  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|285|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|500    |        |Հայաս.|         |

|   |      |թիվ 157 |դպրոց    |         |անհատա-|        |տարածք|         |

|   |      |հիմնական|         |         |կան    |        |զարգաց|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |նախագիծ|        |հիմնա |         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|286|Երևան |Երևանի  |ավագ     |կառուցում|650    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Ս. Խան- |դպրոց    |         |անհատա-|        |տարածք|         |

|   |      |զադյանի |         |         |կան    |        |զարգաց|         |

|   |      |անվան   |         |         |նախագիծ|        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 184 |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |ավագ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|287|Երևան |Երևանի  |ավագ     |կառուցում|864-   |        |Հայաս.|         |

|   |      |Ա.      |դպրոց    |         |1000   |        |տարածք|         |

|   |      |Երզնկյա-|         |         |անհատա-|        |զարգաց|         |

|   |      |նի անվան|         |         |կան    |        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 118 |         |         |նախագիծ|        |դրամ  |         |

|   |      |ավագ    |         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|288|Երևան |Երևանի  |հիմնական |վերակա-  |650    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Մ.      |դպրոց    |ռուցում  |անհատա-|        |տարածք|         |

|   |      |Սարյանի |         |         |կան    |        |զարգաց|         |

|   |      |անվան   |         |         |նախագիծ|        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 86  |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|289|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|1000   |        |Հայաս.|         |

|   |      |Րաֆֆու  |դպրոց    |         |անհատա-|        |տարածք|         |

|   |      |անվան   |         |         |կան    |        |զարգաց|         |

|   |      |թիվ 36  |         |         |նախագիծ|        |հիմնա |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|290|Երևան |Երևանի  |ավագ     |կառուցում|350    |        |Հայաս.|         |

|   |      |Ս.      |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |Շահմու- |(տեղակայ-|         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |րադյանի |ման վայրը|         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |անվան   |Երևան    |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |թիվ 85  |Ս. Շահմու|         |       |        |      |         |

|   |      |հիմնական|րադյանի  |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |անվան    |         |       |        |      |         |

|   |      |        |թիվ 85   |         |       |        |      |         |

|   |      |        |հիմնական |         |       |        |      |         |

|   |      |        |դպրոց    |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|291|Երևան |Երևանի  |հիմնական |կառուցում|800-   |        |Հայաս.|         |

|   |      |Վ.      |դպրոց    |         |1000   |        |տարածք|         |

|   |      |Դավթյանի|         |         |անհատա-|        |զարգաց|         |

|   |      |անվան   |         |         |կան    |        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 37  |         |         |նախագիծ|        |դրամ  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|292|Երևան |.Երևանի |վերակազ- |կառուցում|800-   |        |Հայաս |         |

|   |      |Վ.      |մակերպ-  |         |1000   |        |տարածք|         |

|   |      |Վարդե-  |վելու է  |         |անհատա-|        |զարգաց|         |

|   |      |վանյանի |նոր      |         |կան    |        |հիմնա |         |

|   |      |անվան   |հիմնական |         |նախագիծ|        |դրամ  |         |

|   |      |թիվ 173 |դպրոց    |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|   |      |.Երևանի |         |         |       |        |      |         |

|   |      |թիվ 31  |         |         |       |        |      |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|293|Լոռի  |Վանաձորի|հիմնական |կառուցում|անհատա-|        |Հայաս.|         |

|   |      |Մ.      |դպրոց    |         |կան    |        |տարածք|         |

|   |      |Մաշտոցի |         |         |նախագիծ|        |զարգաց|         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |հիմնա |         |

|   |      |թիվ 15  |         |         |       |        |դրամ  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |      |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|294|Արմա- |Ոսկեհատի|միջնակարգ|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |վիր   |միջնա-  |դպրոց    |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|295|Շիրակ |գ. Գետա-|կրթահամա-|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |փի կրթա-|լիր      |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |համալիր |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|296|Արարատ|գ.      |կրթահամա-|կառուցում|       |        |Հայաս.|         |

|   |      |Արևա-   |լիր      |         |       |        |տարածք|         |

|   |      |բույրի  |         |         |       |        |զարգաց|         |

|   |      |կրթահա- |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |մալիր   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|297|Արագա-|Լուսա-  |միջնակարգ|կառուցում|220    |        |Արմե- |         |

|   |ծոտն  |գյուղի  |դպրոց    |         |       |        |նիա   |         |

|   |      |միջնա-  |         |         |       |        |Ֆյուչր|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |ԲՀ    |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |      |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|298|Սյու- |Կապանի  |հիմնական |կառուցում|       |        |Հայաս-|         |

|   |նիք   |թիվ 1   |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |        |         |         |       |        |զար-  |         |

|   |      |        |         |         |       |        |գացման|         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|299|Երևան |Գ. Ստե- |հիմնական |կառուցում|1000   |        |Հայաս-|Ավարտված |

|   |      |փանյանի |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |թիվ 135 |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |զար-  |         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |գացման|         |

|   |      |        |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|300|Սյու- |Կապանի  |հիմնական |կառուցում|648    |        |Հայաս-|Ավարտված |

|   |նիք   |Անդրանիկ|դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |Մարգար- |         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |յանի ան-|         |         |       |        |քային |         |

|   |      |վան թիվ |         |         |       |        |զար-  |         |

|   |      |7 հիմնա-|         |         |       |        |գացման|         |

|   |      |կան     |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|301|Գեղար-|Գավառի  |հիմնական |կառուցում|       |        |Հայաս-|         |

|   |քունիք|Ս. Քո-  |դպրոց    |         |       |        |տանի  |         |

|   |      |չարյանցի|         |         |       |        |տարած-|         |

|   |      |անվան   |         |         |       |        |քային |         |

|   |      |թիվ 1   |         |         |       |        |զար-  |         |

|   |      |հիմնական|         |         |       |        |գացման|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |        |         |         |       |        |դրամ  |         |

|___|______|________|_________|_________|_______|________|______|_________|

|302|Սյու- |Կապանի  |միջնակարգ|Մասնա-   |       |        |Հայաս.|         |

|   |նիք   |թիվ 3   |դպրոց    |շենքի    |       |        |տարածք|         |

|   |      |միջնա-  |         |կառուցում|       |        |զարգաց|         |

|   |      |կարգ    |         |         |       |        |հիմնա-|         |

|   |      |դպրոց   |         |         |       |        |դրամ  |         |

._________________________________________________________________________.

(1-ին հավելվածը փոփ. 28.12.2023 թիվ 2334-Ն, 18.01.2024 թիվ 72-Ն, 08.02.2024 թիվ 188-Ն, 21.03.2024 թիվ 394-Ն, 14.06.2024 թիվ 867-Ն, 29.08.2024 թիվ 1373-Ն / գործողությունը տարածվում է 2024 թվականի օգոստոսի

20-ից ծագած հարաբերությունների վրա /, 07.11.2024 թիվ 1772-Ն, 19.12.2024 թիվ 2034-Ն, 06.03.2025 թիվ 243-Ն որոշումներ)

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2023 թվականի նոյեմբերի 30-ի

N 2093-Ն որոշման

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ «ՄԻՆՉԵՎ 2026 ԹՎԱԿԱՆԸ ԿԱՌՈՒՑՎՈՂ, ՀԻՄՆԱՆՈՐՈԳՎՈՂ ԿԱՄ ՎԵՐԱԿԱՌՈՒՑՎՈՂ 300 ԴՊՐՈՑՆԵՐ»-Ի ԾՐԱԳՐՈՒՄ ԸՆԴԳՐԿՎԱԾ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ` ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ, ՎԵՐԱԿԱՌՈՒՑՄԱՆ ԿԱՄ ՀԻՄՆԱՆՈՐՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱՐ ՄԻՋԱՄՏՈՒԹՅԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ

 

1988 թվականի ավերիչ երկրաշարժից հետո ամբողջությամբ վերանայվել են երկրաշարժադիմացկուն շինարարության և նախագծման մոտեցումները և դրա արդյունքում դեռևս 1994 թվականին (ՀՀՇՆ II - 2.02-94 «Սեյսմակայուն շինարարություն. Նախագծման նորմեր»), իսկ հետո նաև 2006 թվականին (ՀՀՇՆ II - 6.02-2006 «Սեյսմակայուն շինարարություն. Նախագծման նորմեր») մշակվել և ընդունվել են սեյսմակայուն շինարարության նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթեր, որոնցով սահմանվել են նոր պահանջներ և վերագնահատվել ու կազմվել է հանրապետության սեյսմաշրջանցման նոր քարտեզ: Նմանատիպ շենքերի նախագծման ու կառուցման համար նախկինում սահմանվել է առնվազն 9 բալ սեյսմակայունության պահանջ, իսկ հետո նաև բալային համակարգը վերանայվել է և սեյսմակայուն շինարարության հիմնական ցուցիչ են սահմանվել գրունտների սպասվելիք հորիզոնական արագացումների մեծություններն ըստ սեյսմիկ գոտիների, որոնք երեքն են և ՀՀՇՆ II - 6.02-2006 «Սեյսմակայուն շինարարություն. Նախագծման նորմերով» ընդունված էին հաշվարկային`

 

._____________________________________________________________________.

|Սեյսմիկ գոտիներ                                      |1   |2   |3    |

|_____________________________________________________|____|____|_____|

|Գրունտի հորիզոնական արագացման մեծությունը a, սմ/վրկ2 |200 |300 |400  |

._____________________________________________________________________.

 

2020 թվականին ընդունվել է նաև ՀՀՇՆ-20.04 «Երկրաշարժադիմացկուն շինարարություն նորմեր. Նախագծման նորմերը», որով փոփոխություն է կատարվել նաև գրունտների սպասվելիք հորիզոնական արագացումների մեծություններն ըստ սեյսմիկ գոտիների ցուցիչում և նորմի 5-րդ գլխի 12-րդ կետով դրանք սահմանվել են հետևյալ կերպ`

 

._____________________________________________________________________.

|Սեյսմիկ գոտիներ                                      |1   |2   |3    |

|_____________________________________________________|____|____|_____|

|Գրունտի հորիզոնական արագացման մեծությունը a, սմ/վրկ2 |300 |400 |500  |

._____________________________________________________________________.

 

Արդյունքում շենքերի կոնստրուկտիվ համակարգերի նախագծման ժամանակ էապես բարձրացել են դրանց ամրության, կոշտության և պատասխանատվության գործակիցների հաշվարկային մեծությունները, ինչի շնորհիվ շենքերը նախկին դասակարգումների տերմինաբանության կիրառման դեպքում պետք է դիմակայեն 9 բալից ավելի սեյսմիկ ազդեցությունների:

Ներկայում գործում են նաև ՀՀՇՆ 20-06-2014 «Շենքերի և կառուցվածքների վերակառուցում, վերականգնում և ուժեղացում. հիմնական դրույթներ» շինարարական նորմերը: Նշված նորմատիվատեխնիկական փաստաթուղթը սահմանում է նաև գոյություն ունեցող շենքերին շինարարական միջամտության նվազագույն թույլատրելի մակարդակը, որով ի թիվս այլ գործառնական նշանակության շենքերի` դպրոցների համար նախատեսված է սեյսմակայունության բարձրացման պարտադիր պահանջ: Ընդ որում` ի թիվս այլ պարտադիր կոնստրուկտիվ միջամտության պայմանների` սահմանված է սեյսմազինվածության բարձրացման քանակական գնահատման` սեյսմազինվածության KCB գործակիցը, որը բավարարում է 0,5 < այն="" կետով,="" 3-րդ="" փաստաթղթի="" նորմատիվատեխնիկական="" նույն="" է="" սահմանված="" նույնպես="" միջամտությունը="" ուժեղացում»="" շենքի="" ունեցող="" «գոյություն="" մակարդակին:="" ուժեղացման="" հավասարվում="" աստիճանը="" միջամտության="" շինարարական="" դեպքում="" կիրառման="" որի="" գործակիցը,="" kcb="" հաշվարկել="" և="" ընտրել="" ցանկալի="" առավել="" աստիճանը`="" բարձր="" պատասխանատվության="" կարևորությունը="" հաստատությունների="" շենքային="" նման="" առնելով="" հաշվի="" սակայն="" գործակիցներ,="" մոտ="" դրան="" 0.5="" ցածր`="" ավելի="" թույլատրելի="" են="" ընտրվել="" տարիների="" տարբեր="" հանգամանքներից,="" սղության="" միջոցների="" ֆինանսական="" ազդեցության="" տնտեսական="" կախված="" դեպքում,="" վերակառուցման="" դպրոցների="" հանգամանքը:="" շահագործելու="" շենքը="" նշանակությամբ="" գործառնական="" վիճակը="" տեխնիկական="" փաստացի="" առնել="" անհրաժեշտ="" պատվիրատուին,="" վերապահված="" ընտրությունը="" միջակայքի="" գործակցի="" նշված="" պայմանին:="" 1=""><>

v ուժեղացում - շինարարական աշխատանքների և միջոցառումների համալիր, ուղղված շենքի կամ կառուցվածքի կոնստրուկտիվ տարրերի վերակառուցման միջոցով սեյսմազինվածությունը գործող նորմատիվ պահանջներին համապատասխանեցմանը:

 

Վերակառուցման խնդիրները և արդյունքները

 

Գոյություն ունեցող շենքերի վերակառուցման, սեյսմազինվածության բարձրացման կամ ուժեղացման գործընթացների իրականացման ժամանակ առաջնային ուսումնասիրվում է շենքի տեխնիկական վիճակը` համաձայն նույն կարգի և այլ նորմատիվատեխնիկական պահանջների: Դրա արդյունքներով կազմվում է եզրակացություն` շենքի վնասվածության աստիճանի վերաբերյալ ու սահմանվում են շինարարական միջամտության պարտադիր միջոցառումներ: Նշված եզրակացության ու պատվիրատուի առաջադրանքի հիման վրա կազմվում են տվյալ օբյեկտի վերակառուցման նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր: Որպես կանոն` շինարարական աշխատանքների ընթացքում առաջանում են բազմաթիվ խնդիրներ, մասնավորապես` կոնստրուկցիաների բացումների ժամանակ ի հայտ են գալիս նոր հանգամանքներ` կապված նախկինում թերի իրականացված հանգույցների, անորակ շինաշխատանքների, այլ նմանատիպ խնդիրների հետ, որոնք էապես թանկացնում և երկարացնում են շինարարական աշխատանքների ընթացքը` ընդհուպ հանգեցնելով մինչև շինարարական աշխատանքների դադարի, վերանախագծման ու անգամ գոյություն ունեցող շենքի քանդման անհրաժեշտության: Ցանկացած պարագայում որևէ սեյսմազինվածության բարձրացման միջոցառում չի կարող ապահովել շենքի կոնստրուկտիվ համակարգի համարժեքությունը նոր կառուցվող շենքերի կոնստրուկտիվ լուծումների հետ: Եւս մեկ անգամ պետք է նշել, որ նշված հանգամանքի առաջացման կամ հանգման համար էական գործոն է սեյսմիկ ուժերի ազդեցության գնահատման ամբողջական վերանայումը նախկին ԽՍՀՄ տարիների նորմատիվ սահմանումների համեմատությամբ, և բնականաբար դրա արդյունքում ամբողջությամբ վերանայված մոտեցումների հանրագումարում նոր նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերը շատ ավելի խիստ ու հուսալի պահանջներ են սահմանում նախագծման ու կառուցման գործընթացների համար: Որպես կանոն` կատարված վերակառուցումների արդյունքում գոյություն ունեցող շենքերը չեն համապատասխանում առկա նորմատիվ պահանջներին, իսկ նախկինում ընդունված նորմերի կիրառման արդյունքում նման միջամտության թույլտվության պահանջը վստահաբար պայմանավորված է եղել տնտեսական ազդեցության աստիճանով և ոչ բավարար ֆինանսական միջոցների առկայությամբ:

Ներկայում ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեն վերանայում է բնագավառի քաղաքականությունը, քննարկում է նշված պահանջի վերանայման անհրաժեշտությունը` հետագայում վերակառուցման թույլատրելի ցածր մակարդակի բացառման պահանջի սահմանման հնարավորությամբ: Վերակառուցման աշխատանքների դեպքում, կոնստրուկտիվ տարրերի ուժեղացման հանգամանքով պայմանավորված, առաջանում են նոր կոնստրուկտիվ տարրեր, մասնավորապես` լրացուցիչ դիաֆրագմաներ, պիլոններ, շրջանակներ և այլն, դրանք մեծապես սահմանափակում են հատակագծային լուծումները և գերակշիռ դեպքերում թույլ չեն տալիս իրականացնել ազատ հատակագծում և ժամանակակից կրթական հաստատությունների ձևավորում: Հատկապես այս սահմանափակումներն անլուծելի խնդիրներ են առաջացնելու այն դեպքերում, երբ տվյալ տարածքում կամ համայնքում նախատեսվում է կառուցել նոր կրթահամալիրներ, որոնք իրենց կառուցվածքով չունեն նախադեպ և հանդիսանալու են դպրոց և մանկապարտեզի համատեղված մոդելներ (կրթահամալիրներ)` նոր նախագծային լուծումներով ապահովելով դրանց միաժամանակյա սահմանազատումը և պարտադիր կապը միմյանց հետ, ինչը վերակառուցման դեպքում անհնար է:

 

Տեխնիկատնտեսական հիմնավորումներ

 

Առկա տարբեր մեթոդական ցուցումների, նախկինում տարբեր պատվիրատուների կողմից իրականացված նմանատիպ շինարարական ծրագրերի վերլուծությունների արդյունքում ձևավորված արձանագրումներով սահմանված է, որ եթե վերակառուցման շինարարական աշխատանքների արժեքը գերազանցում է կառուցման արժեքի 70%-ը, ապա վերակառուցում անելը նպատակահարմար չի դիտարկվում: Բազմաթիվ վերլուծություններ և փաստացի իրականացված նմանատիպ ծրագրերի փորձը ցույց են տալիս, որ հիմնականում վերակառուցման աշխատանքների արժեքը մոտենում է նշված սահմանաչափին կամ գերազանցում է այն, իսկ եթե հաշվի առնենք այն հանգամանքը, որ գրեթե բոլոր դեպքերում սեյսմազինվածության բարձրացման մակարդակի KCB գործակիցը ընտրված է եղել 0.5 կամ դրան մոտ, և որ վերը նշված հիմնավորումների դեպքում գերադասելի է ընդունել 1-ին մոտ կամ մեկ, ապա ակնհայտ է դառնում, որ տեխնիկատնտեսական տեսանկյունից առավել գերադասելի է նոր շենքերի կառուցումը, հատկապես որ վերակառուցման աշխատանքների դեպքում, կոնստրուկտիվ տարրերի ուժեղացման հանգամանքով պայմանավորված, առաջանում են նոր կոնստրուկտիվ տարրեր, մասնավորապես` լրացուցիչ դիաֆրագմաներ, պիլոններ, շրջանակներ և այլն: Դրանք մեծապես սահմանափակում են հատակագծային լուծումները և գերակշիռ դեպքերում թույլ չեն տալիս իրականացնել ազատ հատակագծում և ժամանակակից կրթական հաստատությունների ձևավորում: Վերակառուցման աշխատանքների ժամանակ նաև, որպես կանոն, ի հայտ եկած նոր հանգամանքներով պայմանավորված, ավելանում են շինարարական աշխատանքների համար նախատեսված ծախսերը` 10-20 տոկոսի չափով, որը ևս խնդիրներ է առաջացնում նախնական պլանավորման և հետագայում անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցներ ներգրավելու տեսակետից: Վերոնշյալ կրթական կենտրոնների ձևավորումը, որը հնարավոր է միայն նոր շենքերի կառուցման դեպքերում, հանգեցնում է ֆինանսական միջոցների էական տնտեսման, քանի որ որոշ ֆունկցիոնալ պարտադիր սենյակներ մեկտեղվում են և դրանց կրկնության անհրաժեշտությունը բացակայում է, ինչն էլ ապահովում է ավելի քիչ մակերեսներ նախատեսելու և համապատասխանաբար ֆինանսական միջոցների տնտեսման հնարավորություն:

 

Նոր կառուցվող շենքերի առավելությունները

 

Գոյություն ունեցող շենքերի փոխարեն նոր կրթական հաստատություններ նախագծելու և կառուցելու դեպքում հնարավոր է լինում ապահովել դրանց սեյսմակայունության ամենաբարձր սահմանված մակարդակը, էներգախնայող և էներգաարդյունավետ լուծումների նախատեսումը և ինչը ևս շատ կարևոր է` ճարտարապետական արդի լուծումներով` թե՛ հատակագծային և թե՛ գունային, կրթության կազմակերպման արդի պահանջների ու մոտեցումների կիրառման համար անհրաժեշտ պայմանների ապահովումը: Պետք է հաշվի առնել նաև այն հանգամանքը, որ շատ դեպքերում առկա են լինում նաև գրունտային ջրեր, և վերակառուցման դեպքում գոյություն ունեցող շենքի հիմնատակերը և հիմքերը մասնակի հնարավոր չի լինում ջրամեկուսացնել, ինչն էլ իր հերթին հանգեցնում է դրանց շարունակաբար անթույլատրելի քայքայմանը: Նվազագույնի են հասցվում նաև շինարարության ընթացքում չնախատեսված ծախսերի առաջացման ու ժամկետների երկարաձգման ռիսկերը: Ժամկետների կառավարման կանխատեսելիությունը ևս էական գործոն է նշված ծրագրերի իրականացման փուլերում, քանի որ հիմնականում նոր կառուցվող շենքերը նախատեսվել են գոյություն ունեցող կրթական հաստատությունների տարածքներում և այդ տարածքների սահմանափակ լինելու հանգամանքով պայմանավորված` հանգեցնելու են առկա շենքերի ապամոնտաժման անհրաժեշտության: Այլ կերպ ասած` երկու դեպքում էլ շինարարական աշխատանքների ժամանակ առկա շենքերը պետք է ամբողջությամբ ազատվեն, իսկ կառուցման դեպքում նախատեսված ժամկետների պահպանումը, ի տարբերություն վերակառուցման դեպքի, առավել իրատեսական է: Վերակառուցման դեպքում դրանց ժամկետները երկարաձգվում են` տարբեր լրացուցիչ ուսումնասիրությունների և դրանց արդյունքում նոր նախագծային լուծումներ մշակելու անհրաժեշտությամբ պայմանավորված:

 

Եզրահանգումներ

 

Հաշվի առնելով վերոգրյալը, ինչպես նաև կրթության բովանդակությանը, ժամանակակից նորմերին ու պահանջներին համապատասխան կրթական հաստատությունների նոր շենքային պայմաններ ունենալու հրամայականը` խիստ նպատակահարմար է դիտարկվում նոր շենքերի նախագծման ու կառուցման մոտեցման կիրառումը: Բացառություն են կազմում այն դեպքերը, երբ շենքերի տեխնիկական վիճակը գնահատվում է բավարար:

Ծրագրի իրականացման նպատակով հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում պարբերաբար իրականացվում են ուսումնասիրություններ` շենքերի տեխնիկական վիճակը և սեյսմիկ խոցելիության մակարդակը պարզելու նպատակով: Նշված ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել է, որ մի շարք ուսումնական հաստատություններ ունեն հիմնանորոգման կամ նորոգման կարիք: Ընդ որում` միջամտություն չի նախատեսվում անել այն դեպքերում, երբ մասնագիտացված կազմակերպության կողմից տրամադրված սեյսմիկ եզրակացության հիման վրա նշված շենքը գնահատվում է որպես վթարային կամ սեյսմիկ առումով խոցելիության բարձր մակարդակ ունեցող: Այսինքն, ուսումնասիրված բոլոր այն դեպքերում, երբ մասնագիտական եզրակացությամբ շենքի տեխնիկական վիճակը գնահատված կլինի առնվազն բավարար և կպահանջվի սեյսմազինվածության բարձրացում, սակայն ելնելով դպրոցի բնականոն շահագործման և դասապրոցեսի անխափան կազմակերպման պահանջներից, ինչպես նաև հետագա քայքայումից պահպանելու համար այս դպրոցներում որպես ժամանակավոր լուծում անհրաժեշտ է իրականացնել վերանորոգման անհետաձգելի միջոցառումներ:

Վերանորոգման համար ընտրված և N 3 հավելվածի աղյուսակում ընդգրկված դպրոցներում նախատեսվող աշխատանքներն իրականացվում են ՀՀ կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի N 596-Ն որոշման N 4 հավելվածի 2-րդ բաժնի դրույթներին համապատասխան: Հարկ է նշել նաև, որ այն դպրոցներում, որտեղ կիրականացվի նորոգում, կարող են նախատեսվել նաև անհրաժեշտ բացակայող ենթակառուցվածքների, մասնավորապես, մարզադահլիճի, հանդիսությունների դահլիճի կամ մանկապարտեզի (նախակրթարանի) մասնաշենքի կառուցման նախագծային լուծումներ` օրենսդրությամբ սահմանված ընթացակարգերով:

Նշված միջամտությունների իրականացման, միջամտության տեսակի ընտրության նպատակով յուրաքանչյուր դպրոցում իրականացվել է կարիքների գնահատում` հիմնված հետևյալ բաղադրիչների վրա`

1. տանիք, ներառյալ ջերմամեկուսիչ շերտի, տանիքի կոնստրուկցիաների ամրությունը, հակահրդեհային և հակակոռոզիոն շերտերի առկայությունը, ծածկի մաշվածության մակարդակի գնահատումը և դրա բաղկացուցիչ մասերի առկայությունը,

2. դռներ, ներառյալ դրանց մաշվածության աստիճանի գնահատումը, փականների առկայությունը, ֆունկցիոնալությունը և գործող նորմերին համապատասխանության գնահատումը,

3. պատուհաններ, ներառյալ դրանց մաշվածության աստիճանի գնահատումը, փականների առկայությունը, ապակիների վնասվածության աստիճանը, ֆունկցիոնալությունը և գործող նորմերին համապատասխանության գնահատումը,

4. հատակ, ներառյալ հատակի կառուցման համար օգտագործված նյութերը և մաշվածության աստիճանի գնահատումը,

5. ջեռուցման համակարգ, ներառյալ կաթսայատան, կաթսաների, ջերմուղու, խողովակների և ջեռուցման մարտկոցների վնասվածության աստիճանը, ֆունկցիոնալությունը և գործող նորմերին համապատասխանության գնահատումը, ինչպես նաև դրանց ժամանակակից նյութերով պատրաստված լինելու հանգամանքը,

6. սանհանգույցներ, ներառյալ սալիկների վնասվածության գնահատումը, սանիտարական սարքերի առկայությունը, դրանց ֆունկցիոնալությունը, ինչպես նաև հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող անձանց համար նախատեսված սանհանգույցների առկայությունը,

7. ներքին հարդարում, ներառյալ օգտագործված նյութերը և մաշվածության աստիճանը, ինչպես նաև էլեկտրահաղորդման գծերի ֆունկցիոնալությունը և օգտագործված նյութերը,

8. նախակրթարան, ներառյալ դրանց բացակայության պարագայում կառուցման հնարավորության գնահատումը,

9. մարզադահլիճներ և հանդիսությունների դահլիճներ, ներառյալ դրանց մաշվածությունը և հագեցվածության գնահատումը, ինչպես նաև դրանց բացակայության պարագայում նորի կառուցման հնարավորությունը,

10. գույքային հագեցվածություն, ներառյալ դասասենյակների, լաբորատոր սենյակների, մարզական, հանդիսությունների դահլիճի և վարչական մասի համար նախատեսված գույքը,

11. արտաքին տեսք և տարածքի բարեկարգում, ներառյալ շենքի/շենքերի մուտքերի և ելքերի հագեցվածությունը, այդ թվում` թեքահարթակների և ծածկի առկայությունը, սալվածքի առկայությունը և մաշվածության աստիճանը, արտաքին տեսքի համար օգտագործված նյութերի տեսակը և դրանց մաշվածության աստիճանը, ջրահեռացման խողովակների առկայությունը, տարածքի բարեկարգման անհրաժեշտությունը, ցանկապատի առկայությունը և դրա մաշվածության աստիճանի գնահատումը, մարզադաշտի առկայությունը:

Վերոգրյալ միջամտություններն ուղղվելու են վերոշարադրյալ բաղադրիչ ների վերանորոգմանը և արդիականացմանը, ինչի արդյունքում կստեղծվեն կրթական հաստատությունների շենքային արժանապատիվ և բարենպաստ պայմաններ:

(եզրահանգումներ բաժինը փոփ. 19.12.2024 թիվ 2034-Ն որոշում)

(2-րդ հավելվածը փոփ. 07.11.2024 թիվ 1772-Ն որոշում)

 

----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
30.11.2023
N 2093-Ն
Որոշում