040.1055.230812
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
9 օգոստոսի 2012 թվականի N 1055-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(7-րդ մաս)
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ |39. Համաշխարհային |- ՀՀ Նախագահի նախընտրական ծրագրից |
|քաղաքաշինության|բանկի խմբի |և ՀՀ կառավարության հռչակած |
|նախարարություն |«Գործարարությամբ |համազգային նախագծերից բխող |
| |զբաղվելը» (Doing |գործարար միջավայրի բարելավման |
| |business) |միջոցառումների ծրագրով նախատեսված |
| |վարկանիշային |գործողությունների իրականացմամբ |
| |դասակարգման |«Գործարարությամբ զբաղվելը» |
| |սանդղակում առնվազն|վարկանիշային դասակարգման |
| |հինգ քայլով |սանդղակում Հայաստանի դիրքի |
| |Հայաստանի դիրքի |բարձրացում` ՀՀ կառավարության 2012 |
| |բարձրացում |թվականի «Հայաստանի գործարար |
| | |միջավայրի բարելավման |
| | |միջոցառումների ծրագրի 4-րդ` |
| | |«Շինարարական թույլտվություններ» |
| | |բաղադրիչով քաղաքաշինության |
| | |նախարարությանն ուղղված |
| | |հանձնարարականների կատարման |
| | |շրջանակներում |
| |__________________|__________________________________|
| |40. Աղետի գոտու |- աղետի գոտու բնակավայրերում |
| |բնակավայրերում |երկրաշարժի հետևանքով անօթևան |
| |երկրաշարժի |մնացած մոտ 1500 ընտանիքների |
| |հետևանքով |բնակարանային խնդիրների լուծմանն |
| |անօթևան մնացած |ուղղված բնակարանային ապահովման |
| |անձանց |ծրագրի իրականացում |
| |բնակարանային |- ՀՀ կառավարության 1999 թ. հուլիսի|
| |ապահովում |10-ի N 432 և 2008 թ. նոյեմբերի |
| | |13-ի N 1337-Ն որոշումների |
| | |դրույթների համաձայն պետական |
| | |աջակցությամբ իրականացվող |
| | |բնակարանային ապահովման ծրագրերի |
| | |շրջանակներում բնակարանային |
| | |պայմանները բարելավելու համար |
| | |համապատասխան համայնքների |
| | |ղեկավարների կողմից հաստատված |
| | |ցուցակներում ընդգրկված |
| | |քաղաքացիների փաստաթղթային |
| | |փաթեթների ուսումնասիրություն |
| | |- ուսումնասիրության արդյունքներով |
| | |բնակարանային պայմանները |
| | |բարելավելու հավակնող անձանց |
| | |ցուցակների հաստատում |
| |__________________|__________________________________|
| |41. Շենքերի և |- շենքերի և շինությունների, |
| |շինությունների |շինարարական նյութերի և |
| |անվտանգությանը, |արտադրանքների անվտանգության |
| |սեյսմակայունու- |տեխնիկական կանոնակարգի մշակում |
| |թյանն ու |- ՀՀ Շիրակի մարզի Ախուրյան |
| |էներգաարդյունա- |համայնքում էներգաարդյունավետ |
| |վետությանն ուղղված|միջոցառումների կիրառմամբ մեկ |
| |միջոցառումների |բազմաբնակարան շենքի շինարարության |
| |իրականացում |փորձնական ծրագրի իրականացում |
| |__________________|__________________________________|
| |42. Հայաստանի |- Հայաստանի Հանրապետությունում |
| |Հանրապետությունում|շենքերի և շինությունների |
| |շենքերի և |տեխնիկական տվյալների բազայի |
| |շինությունների |ստեղծման համար գույքագրման |
| |տեխնիկական |եղանակով հանրապետությունում շուրջ |
| |տվյալների բազայի |1500 բնակելի շենքերի վերաբերյալ |
| |ստեղծում և |տեխնիկական տվյալների հավաքագրում |
| |շարունակական |- հավաքագրված տվյալների |
| |համալրում |վերլուծում, մշակում, ընդհանրացում |
| | |և մուտքագրում համակարգչային |
| | |ծրագիր |
| |__________________|__________________________________|
| |43. |- միջազգային փորձի |
| |Քաղաքաշինության |ուսումնասիրություն` համացանցի |
| |ոլորտում |միջոցով բնագավառում առաջադեմ փորձ |
| |ապահովագրական |ունեցող երկրները ընտրելու և |
| |մեխանիզմների |համապատասխան մասնագետների խմբեր |
| |միջազգային փորձի |գործուղելու միջոցով |
| |ուսումնասիրություն|- նշված ուսումնասիրությունների |
| |և ըստ այդմ |հիման վրա քաղաքաշինության ոլորտում|
| |համապատասխան |ապահովագրական մեխանիզմների |
| |առաջարկություններ |ներդրման ծրագրի վերաբերյալ |
| |ներկայացնելը |առաջարկությունների նախապատրաստում |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ կրթության և |44. Համայնքներում |- ՀՀ Շիրակի, Լոռու, Տավուշի և |
|գիտության |նախադպրոցական |Կոտայքի մարզերում նախադպրոցական |
|նախարարություն |կրթության |հաստատություններ չունեցող և |
| |ինստիտուցիոնալ |թերկոմպլեկտավորված մանկապարտեզներ |
| |հիմքերի ներդրում |ունեցող համայնքներում |
| | |նախադպրոցական ծառայությունների |
| | |կազմակերպում` առնվազն 80 |
| | |միկրոծրագիր |
| | |- շուրջ 1500 նոր երեխաների |
| | |ընդգրկում այդ խմբերում |
| |__________________|__________________________________|
| |45. Հանրակրթության|- շուրջ 8000 ուսուցիչների |
| |համակարգում նոր |վերապատրաստում և ատեստավորում` |
| |գործառույթների և |համաձայն նոր առարկայական ծրագրերի |
| |ժամանակակից |- տարակարգերի շնորհում շուրջ 2050 |
| |տեղեկատվական և |ուսուցիչներին |
| |հեռահաղորդակցման |- շուրջ 400 տնօրենների |
| |տեխնոլոգիաների |հավաստագրում |
| |(ՏՀՏ) ներդրում |- հանրակրթական հաստատություններում|
| | |ուսուցման նոր տեղեկատվական |
| | |տեխնոլոգիաների կիրառման |
| | |ընդլայնում` ինտերնետային ցանցին |
| | |փոխկապակցված դպրոցների թիվը |
| | |հասցնելով 1403-ի |
| | |- 107 ավագ դպրոցներում անլար |
| | |(Wi-Fi) կապի ապահովում |
| | |- դպրոցական դասագրքերի |
| | |էլեկտրոնային շտեմարանի ստեղծում |
| | |- տարրական դասարանների |
| | |աշակերտներին բոլոր դասագրքերով |
| | |ապահովում |
| | |- շախմատ առարկայի ներդնում |
| | |հանրակրթական դպրոցի 3-րդ |
| | |դասարանում |
| | |- հանրակրթական ուսումնական |
| | |հաստատությունների վարկանիշավորման |
| | |համակարգի մշակում |
| | |- 2012/2013 ուսումնական տարվա |
| | |միասնական քննությունների համար |
| | |գրավոր քննությունների 5000 և |
| | |բանավոր քննությունների 1000 հարցից|
| | |բաղկացած շտեմարանների մշակում և |
| | |հրատարակում |
| | |- մրցույթի արդյունքում հաղթած |
| | |դասագրքերի` մեկ տարում դպրոցներում|
| | |փորձարկում` նախքան դրանց |
| | |գործածության երաշխավորումը |
| |__________________|__________________________________|
| |46. Նախնական |- ՀՀ աշխատաշուկայում պահանջարկ |
| |(արհեստագործական) |ունեցող և հեռանկարային |
| |և միջին |մասնագիտությունների 17 կրթական |
| |մասնագիտական |չափորոշիչների և 17 մոդուլային |
| |կրթության |ծրագրերի մշակում և ներդրում, այդ |
| |համակարգում նոր |թվում` վերանայում և բարելավում |
| |բովանդակային հենքի|- ուսումնական հաստատությունների |
| |ներդրում և |մանկավարժական կադրերի և ղեկավար |
| |կադրերի |անձնակազմի վերապատրաստում` շուրջ |
| |մասնագիտական |800 դասախոս և արտադրական |
| |զարգացում |ուսուցման վարպետներ, շուրջ 40 |
| | |տնօրեն և տնօրենի տեղակալ |
| |__________________|__________________________________|
| |47. Բարձրագույն |- ՀՀ կրթության որակավորումների |
| |մասնագիտական |ազգային շրջանակի ներդրման |
| |կրթության |գործարկումն ապահովող |
| |համակարգում |միջոցառումների իրականացում |
| |Բոլոնիայի |- ՀՀ բարձրագույն կրթության |
| |գործընթացի |ֆինանսավորման ռազմավարությունից |
| |հիմնական |բխող միջոցառումների իրականացում |
| |ուղղությունների |- բարձրագույն կրթության կառավարման|
| |իրականացում |տեղեկատվական համակարգի ներդրում |
| | |- լավագույն ուսանող հանրապետական |
| | |մրցույթի կազմակերպում և անցկացում|
| | |- բարձրագույն ուսումնական |
| | |հաստատությունների վարկանիշավորման |
| | |համակարգի մշակում |
| | |- բարձրագույն մասնագիտական |
| | |կրթության 3 մասնագիտությունների |
| | |կրկնակի դիպլոմների համակարգի |
| | |ներդնում |
| | |- Հայաստանի պետական ճարտարագիտական|
| | |համալսարանում |
| | |«Հայաստանի ազգային ճարտարագիտական |
| | |լաբորատորիա» հիմնելը |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ գյուղա- |48. Եվրամիության |- «Հայաստանի Հանրապետությունում |
|տնտեսության |պահանջներին |կենդանական ծագման սննդի և |
|նախարարություն |համապատասխան |անասնակերի անվտանգության |
| |սննդամթերքի |վերահսկման հզորացում» Թվինինգ |
| |անվտանգության |ծրագրի իրականացում` |
| |օրենսդրական |ա. Հայաստանի Հանրապետությունում |
| |փոփոխությունների |կենդանական ծագման սննդի և |
| |իրականացում և |անասնակերի անվտանգության ոլորտը |
| |ընթացակարգերի |կարգավորող օրենսդրության մոտարկման|
| |սահմանում |մեթոդաբանության ուսուցում, |
| | |բ. կենդանական ծագման սննդի և |
| | |անասնակերի անվտանգության |
| | |վերահսկման կարողությունների, |
| | |գործող ընթացակարգերի |
| | |արդիականացում, |
| | |գ. հանրության շրջանում և մասնավոր|
| | |հատվածում կենդանական ծագման սննդի |
| | |և անասնակերի անվտանգության մասին |
| | |իրազեկվածության մակարդակի |
| | |բարձրացում |
| |__________________|__________________________________|
| |49. Գյուղական |- հանրապետության 10 մարզի |
| |համայնքներում |գյուղական համայնքներում |
| |գյուղատնտեսական |գյուղատնտեսական կոոպերատիվների |
| |կոոպերատիվների |անհրաժեշտության և տվյալ |
| |ստեղծում |տնտեսավարման ձևի |
| | |առավելությունների վերաբերյալ |
| | |խորհրդատվության տրամադրում |
| | |- հանրապետության գյուղական |
| | |համայնքներում տարբեր ուղղվածության|
| | |առնվազն 10 կոոպերատիվի ստեղծմանն |
| | |աջակցություն |
| | |- գյուղատնտեսական կոոպերացիայի |
| | |միջազգային լավագույն փորձի |
| | |ուսումնասիրման նպատակով |
| | |Եվրամիության աջակցության Թայեքս |
| | |ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվող |
| | |սեմինարում գյուղատնտեսության |
| | |կոոպերացիայի զարգացման հարցի |
| | |ներառում |
| | |- գյուղատնտեսության ոլորտում |
| | |գործող կոոպերատիվների |
| | |կարողությունների հզորացմանն |
| | |ուղղված միջոցառումների իրականացում|
| | |(սերմերի, անասնագլխաքանակի, |
| | |գյուղատնտեսական տեխնիկայի |
| | |առաջնահերթ տրամադրում և այլն) |
| |__________________|__________________________________|
| |50. Հայաստանի |- մարզային և տարածաշրջանային |
| |Հանրապետության |մակարդակով գյուղատնտեսական |
| |համայնքներին |տեխնիկայի ապահովվածության փաստացի |
| |գյուղատնտեսական |մակարդակի և դրանց վիճակի |
| |տեխնիկայի |գնահատում (ըստ գյուղատնտեսական |
| |մատակարարման |հողատեսքերի տեխնիկայով |
| |մեխանիզմների |ապահովվածության, տեխնիկայի |
| |կատարելագործում |պատրաստականության մակարդակի, ըստ |
| | |տեսակների շահագործման ժամկետների |
| | |և այլն) |
| | |- մարզային և տարածաշրջանային |
| | |մակարդակով գյուղատնտեսական |
| | |տեխնիկայի պահանջարկի գնահատում |
| | |- գյուղատնտեսական տեխնիկա |
| | |մատակարարող լիզինգային |
| | |ընկերությունների, արտերկրի |
| | |արտադրողների հետ հանրապետություն |
| | |մատչելի պայմաններով տեխնիկայի |
| | |մատակարարման ուղղությամբ |
| | |բանակցությունների վարում, |
| | |դրամաշնորհային կարգով |
| | |գյուղատնտեսական տեխնիկայի |
| | |ներմուծման հայտերի ներկայացում |
| | |- գյուղատնտեսությունում |
| | |մեքենայական աշխատանքներ |
| | |իրականացնող համատեղ գործունեության|
| | |պայմանագրով և կոոպերացման |
| | |սկզբունքով գործող կառույցներին |
| | |աջակցություն |
| |__________________|__________________________________|
| |51. Ձկնաբուծական |- 2012 թվականին ձկնաբուծության |
| |մթերքների |համախառն արտադրանքի ավելացում |
| |արտադրության և |25%-ով |
| |արտահանման |- նախորդ տարիների համեմատությամբ |
| |ծավալների խթանում |2012 թվականին ձկնաբուծական |
| | |արտադրանքի արտահանման ծավալի |
| | |ավելացում 30-40%-ով |
| | |Ռուսաստանի Դաշնություն ձկնամթերքի |
| | |արտահանման թույլտվություն ունեցող |
| | |հայկական ընկերությունների ցանկի |
| | |ընդլայնում |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ մշակույթի |52. Հայ գրավոր |- «Հայ գրատպության 500-ամյակին և |
|նախարարություն |ժառանգության, |Երևանը 2012 թ. գրքի համաշխարհային|
| |գրքի, գրքարվեստի |մայրաքաղաք» ծրագրի իրականացում, |
| |և տառարվեստի |մասնավորապես` |
| |հանրահռչակում |ա. մասնակցություն 14 գրքի |
| |ՀՀ-ում և |միջազգային տոնավաճառներին, |
| |արտերկրում |բ. 20 գրական համաժողովների, |
| | |փառատոների, ցուցահանդեսների, |
| | |մրցույթների կազմակերպում |
| | |Հայաստանում, |
| | |գ. 8 մանկական հանրապետական |
| | |միջոցառումների իրականացում |
| | |Հայաստանում. |
| | |- գրքի թանգարանի հիմնադրում |
| | |- հայկական տառարվեստի 3 |
| | |համալիրների ստեղծում |
| | |- ՀՀ Արմավիրի մարզի Այգեշատի |
| | |համայնքի Թարգմանչաց եկեղեցու |
| | |վերականգնման մեկնարկ |
| |__________________|__________________________________|
| |53. Մշակութային |թանգարաններ` |
| |ծառայությունների |- 2 վիրտուալ թանգարանների (գորգի |
| |ոլորտում |և գրատպության) և 1 մանկական |
| |էլեկտրոնային |սրահի ստեղծում |
| |տեղեկատվական |- վիրտուալ թեմատիկ |
| |համակարգերի |ցուցադրությունների կազմակերպում |
| |ներդրում և |- էլեկտրոնային տեղեկատվական 20 |
| |գործարկում |կրպակների գործարկում գրադարաններ` |
| | |- Հայաստանի գրադարանների միացյալ |
| | |ավտոմատացված ցանցում 376000 միավոր|
| | |գրքի մուտքագրում |
| | |- էլեկտրոնային տեղեկատվության 2 |
| | |աղբյուրների («EBSKO», «Integrum |
| | |World») էլեկտրոնային |
| | |հրապարակումների բաժանորդագրություն|
| | |4 համերգային դահլիճներում տոմսերի |
| | |էլեկտրոնային վաճառքի գործարկում |
| | |- մշակութային ծառայություններ |
| | |մատուցող մասնագետների |
| | |վերապատրաստում (100 թանգարանային |
| | |աշխատողներ, 90 համայնքային |
| | |գրադարանավարներ, 800 երաժշտություն|
| | |դասավանդողներ, 30 ճարտարապետ |
| | |վերականգնողներ, 14 հնագետ |
| | |վերականգնողներ, 10 որմնանկարներ |
| | |վերականգնողներ և 10 շինարարության|
| | |կազմակերպիչներ` աշղեկներ) |
| |__________________|__________________________________|
| |54. Մշակութային |- 12 գրադարանների վերազինում |
| |ենթակառուցվածքների|- 3 վերանորոգված թանգարաններում |
| |արդիականացմանն |նոր մշտական ցուցադրությունների |
| |ուղղված ծրագրերի |ձևավորում (Ա. Բակունցի |
| |մեկնարկ |տուն-թանգարան, Ե. Չարենցի անվան |
| | |գրականության և արվեստի թանգարան, |
| | |Ա. Սպենդիարյանի տուն-թանգարան) |
| | |- Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և |
| | |բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի|
| | |շենքի նյութատեխնիկական և |
| | |մասնագիտական բազայի արդիականացում`|
| | |լուսաձայնային սարքավորումների և |
| | |բեմական մեխանիզմների տեղադրման |
| | |մեկնարկում |
| |__________________|__________________________________|
| |55. Պետություն- |- «Պատմության և մշակույթի անշարժ |
| |մասնավոր |հուշարձանների ու պատմական |
| |համագործակցության |միջավայրի պահպանության և |
| |ներքո պատմա- |օգտագործման մասին» ՀՀ օրենքի 42-րդ|
| |ճարտարապետական |հոդվածի պահանջների կատարման |
| |հուշարձանների |ապահովում, համաձայն որի |
| |վերանորոգման |հուշարձանների պահպանության և |
| |ծրագրի մեկնարկ |օգտագործման բնագավառը պետական |
| | |հատկացումներից բացի ֆինանսավորվում|
| | |է նաև հուշարձանների |
| | |սեփականատերերի և օգտագործողների, |
| | |մշակութային, հասարակական և այլ |
| | |կազմակերպությունների ու |
| | |հիմնադրամների միջոցներով և |
| | |օրենքով չարգելվող այլ միջոցների |
| | |հաշվին |
| | |2012 թ. նախատեսվում է այս |
| | |ձևաչափով իրականացնել 3 (Օձունի |
| | |Աբ. Հովհաննես եկեղեցի, Մխիթար Գոշի|
| | |դամբարան, 1827 թ. Ռուս-պարսկական |
| | |պատերազմում զոհված ռուս |
| | |մարտիկներին նվիրված Օշականի |
| | |հուշարձան) պատմամշակութային անշարժ|
| | |հուշարձանների վերականգնում ու |
| | |մասնակի ամրակայում |
| |__________________|__________________________________|
| |56. Ազգային |ազգային փոքրամասնությունների |
| |փոքրամասնություն- |մշակույթի բացահայտում, |
| |ների մշակույթի |փոխճանաչում, զարգացում, պահպանում,|
| |լիարժեք դրսևորման |մշակութային համագործակցության |
| |համար լրացուցիչ |ամրապնդում` |
| |հնարավորություն- |- գրադարանային հավաքածուների |
| |ների ստեղծում |կազմում ազգային |
| | |փոքրամասնությունների մայրենի |
| | |լեզվով 1000 միավոր գրականության |
| | |համալրում |
| | |- աջակցություն մամուլին (13 թերթ |
| | |և ամսագիր) |
| | |- գրական անթոլոգիայի հրատարակում |
| | |- արվեստի փառատոնի իրականացում |
| |__________________|__________________________________|
| |57. Հայ արվեստը |- 35 անհատ արվեստագետների |
| |միջազգային |մասնակցություն միջազգային |
| |ասպարեզում ըստ |նախագծերին |
| |արժանվույն |- 20 ստեղծագործական խմբերի |
| |գնահատվելու |մասնակցություն միջազգային |
| |հնարավորության և |ծրագրերին |
| |համաշխարհային | |
| |մշակութային | |
| |գործընթացներին | |
| |ակտիվ | |
| |մասնակցության | |
| |պայմանների | |
| |ստեղծում | |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ աշխատանքի և |58. Բազմաստիճան |1) բազմաստիճան կենսաթոշակային |
|սոցիալական |կենսաթոշակային |համակարգի գործունեությունն |
|հարցերի |համակարգի |ապահովող ենթաօրենսդրական և |
|նախարարություն |գործունեությունն |գերատեսչական իրավական ակտերի |
| |ապահովող |մշակում և ընդունում` համաձայն ՀՀ |
| |ենթակառուցվածքների|կառավարության 2008 թվականի |
| |ներդրում |նոյեմբերի 13-ի N 1487-Ն որոշման և |
| | |ՀՀ վարչապետի 2011 թվականի փետրվարի|
| | |16-ի N 113-Ա որոշման (21 ՀՀ |
| | |կառավարության որոշման նախագծեր և |
| | |2 գերատեսչական իրավական ակտերի |
| | |նախագծեր). |
| | |2) պետական կենսաթոշակային |
| | |համակարգի տվյալների կենտրոնացված |
| | |շտեմարանի ամբողջական ներդրում. |
| | |3) կենսաթոշակային հաշիվների |
| | |վարումն ապահովող տեղեկատվական |
| | |համակարգի հիմնական բաղադրիչների |
| | |մշակում և ներդրում` համաձայն 2011|
| | |թվականի ապրիլի 14-ին Հայաստանի |
| | |Հանրապետության կենտրոնական բանկի, |
| | |Հայաստանի Հանրապետության |
| | |ֆինանսների նախարարության, eCSD |
| | |Expert AS-ի և «Հայաստանի |
| | |կենտրոնական դեպոզիտարիա» ԲԲԸ-ի |
| | |միջև կնքված պայմանագրի. |
| | |4) եկամտային հարկի և պարտադիր |
| | |կուտակային վճարի անձնավորված |
| | |հաշվառման համակարգի մշակում, |
| | |փորձնական կիրարկում և հիմնական |
| | |ներդրում |
| |__________________|__________________________________|
| |59. Ինտեգրված |1) ՀՀ տարածքային կառավարման |
| |սոցիալական |նախարարի և ՀՀ աշխատանքի և |
| |ծառայությունների |սոցիալական հարցերի նախարարի |
| |տրամադրման |համատեղ հրամանով համայնքի |
| |համակարգի ներդրման|սոցիալական կարիքների գնահատման, |
| |իրավական, |դրա հիման վրա տեղական սոցիալական |
| |տեխնիկատնտեսական |ծրագրերի մշակման մեթոդական |
| |հիմքերի ստեղծում |ուղեցույցի հաստատում. |
| | |2) ինտեգրված սոցիալական |
| | |ծառայությունների տեխնիկական և |
| | |գույքային վերազինման, վերանորոգման|
| | |աշխատանքների շարունակականության |
| | |ապահովում` ինտեգրված սոցիալական |
| | |ծառայությունների առնվազն 10 |
| | |կենտրոնի գործարկում. |
| | |3) տեղեկատվության ինքնաշխատ |
| | |փոխանակության (պետական նպաստների, |
| | |կենսաթոշակային ապահովության, |
| | |զբաղվածության, առանց ծնողական |
| | |խնամքի մնացած երեխաների, |
| | |սոցիալական ապահովության քարտերի, |
| | |բնակչության պետական ռեգիստրի, |
| | |անշարժ գույքի կադաստրի և այլ (ըստ|
| | |պատրաստվածության մակարդակի) |
| | |տեղեկատվական բազաների միջև) |
| | |միասնական համակարգի ներդրում |
| |__________________|__________________________________|
| |60. ՀՀ-ում |1) «ՀՀ-ում երեխաների իրավունքների |
i
| |երեխաների |պաշտպանության ազգային ծրագիրը |
| |իրավունքների |հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության|
| |պաշտպանության |որոշման նախագիծը ՀՀ կառավարություն|
| |ազգային ծրագրի |ներկայացնելը. |
| |մշակում |2) «Երեխաների պաշտպանության |
| | |ազգային հանձնաժողով ստեղծելու, |
| | |հանձնաժողովի կանոնադրությունը և |
| | |անհատական կազմը հաստատելու մասին» |
| | |ՀՀ վարչապետի որոշման մեջ |
| | |փոփոխություններ և լրացումներ |
| | |կատարելու մասին» ՀՀ վարչապետի |
| | |որոշման նախագիծը ՀՀ կառավարություն|
| | |ներկայացնելը |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ էկոնոմիկայի |61. |* արտահանմանն ուղղված |
|նախարարություն |Արդյունաբերական |արդյունաբերական քաղաքականության |
| |արտադրանքի |ռազմավարության իրականացում` |
| |ծավալների երկնիշ |ոլորտային ռազմավարությունների, |
| |աճի ապահովում |դրանց իրականացումն ապահովող |
| | |միջոցառումների ցանկերի մշակման և |
| | |իրագործման համակարգման միջոցով |
| | |* մասնավոր հատվածին պետական |
| | |աջակցության համապատասխան |
| | |գործիքակազմի կիրառում, այդ թվում` |
| | |խոշոր ներդրումային ծրագրերի համար |
| | |արտոնությունների սահմանման |
| | |գործընթացի կազմակերպում |
| |__________________|__________________________________|
| |62. Ներմուծման աճի|* միջազգային տնտեսական |
| |տեմպի նկատմամբ |համագործակցության և արտաքին |
| |արտահանման |արդյունավետ շուկաներ մուտքի |
| |առաջանցիկ աճի |ապահովման համար անհրաժեշտ |
| |ապահովում |իրավապայմանագրային դաշտի |
| | |կատարելագործում |
| | |* արտահանում իրականացնող |
| | |կազմակերպություններին աջակցության |
| | |նոր գործիքների մշակում և ներդրում|
| | |* ազատ տնտեսական գոտու ձևավորում |
| | |* Հայաստան այցելող զբոսաշրջիկների |
| | |թվի ավելացում` ենթակառուցվածքների |
| | |զարգացման, հայկական զբոսաշրջության|
| | |մրցունակության բարձրացման և |
| | |զբոսաշրջային արդյունքի |
| | |դիվերսիֆիկացման միջոցով |
| |__________________|__________________________________|
| |63. Համաշխարհային |* Հայաստանի գործարար միջավայրի |
| |բանկի խմբի |բարելավման միջոցառումների ծրագրին |
| |«Գործարարությամբ |հավանություն տալու և Հայաստանի |
| |զբաղվելը» (Doing |Հանրապետության կառավարության 2010 |
| |Business) |թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 1768-Ն |
| |վարկանիշային |որոշումը ուժը կորցրած ճանաչելու |
| |դասակարգման |մասին ՀՀ կառավարության 2011 թ. |
| |սանդղակում |դեկտեմբերի 22-ի N 1930-Ն որոշմամբ |
| |Հայաստանի դիրքի |հաստատված ծրագրի իրագործում |
| |շարունակական |* Հայաստանի գործարար միջավայրի |
| |բարելավում |բարելավման միջոցառումների 2013 թ. |
| | |ծրագիրը մշակելը և ներկայացնելը ՀՀ|
| | |կառավարության հաստատմանը |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ |64. Մարդու |1) դատական իշխանության |
|արդարադատության|իրավունքների և |գործունեության արդյունավետության |
|նախարարություն |ազատությունների |բարձրացում. |
| |արդյունավետ |2) քրեակատարողական ծառայության |
| |պաշտպանության և |գործունեության արդյունավետության |
| |իրականացման |բարձրացում. |
| |նպատակով` |3) նոտարակ ն համակարգի |
| | |գործունեության արդյունավետության |
| | |բարձրացում: |
| | |1. Անհրաժեշտ օրենսդրական |
| | |փոփոխությունների և միջոցառումների|
| | |իրականացում, որոնք կապահովեն` |
| | |ա) դատարանների նկատմամբ |
| | |վստահության աճը, |
| | |բ) դատարանների կողմից գործերի |
| | |առավել արագ քննությունը (միջին |
| | |ժամկետները կրճատվել են 10 %-ով), |
| | |գ) իրավունքների դատական |
| | |պաշտպանության մատչելիության |
| | |բարձրացում, |
| | |դ) դատական ակտերի |
| | |կանխատեսելիության բարձրացում |
| | |(վերադաս դատարան բողոքարկումների |
| | |տոկոսի նվազեցում 5 %-ով), |
| | |ե) դատական իշխանության |
| | |թափանցիկության ապահովում. |
| | |1.1. Վեճերի լուծման այլընտրանքային|
| | |մեխանիզմների զարգացում` |
| | |ա) արբիտրաժի միջոցով վեճերի |
| | |լուծման թվի աճ (100 %-ով), |
| | |բ) հաշտարարության (մեդիացիա) |
| | |ինստիտուտի ներդրում և կիրառում |
| | |(օրենքի նախագիծը պատրաստվել է և |
| | |ներկայացվել է ՀՀ Ազգային ժողովի |
| | |քննարկմանը). |
| | |1.2. Փաստաբանության ինստիտուտի |
| | |արդյունավետության բարձրացում` |
| | |ա) անվճար իրավաբանական օգնություն |
| | |ստացողների թվի ավելացում (20%-ով).|
| | |1.3. Դատավորների և դատախազների |
| | |վերապատրաստման, ինչպես նաև |
| | |թեկնածուների պատրաստման գործընթացի|
| | |արդյունավետության բարձրացում` |
| | |ա) վերապատրաստում անցած անձանց թվի|
| | |աճ (10%-ով), |
| | |բ) մեկ անձի թվով վերապատրաստման |
| | |դասընթացների ժամաքանակի աճ |
| | |(կամավոր սկզբունքներով) (10%-ով), |
| | |գ) դատախազների թեկնածուների և |
| | |առաջխաղացման ցուցակում ընդգրկված |
| | |անձանց նշանակման ընթացակարգերի |
| | |օբյեկտիվության ապահովում (օրենքի |
| | |նախագիծը ներկայացվել է ՀՀ Ազգային |
| | |ժողովի քննարկմանը). |
| | |1.4. ԴԱՀԿ ծառայության |
| | |արդյունավետության բարձրացում` |
| | |ա) դատական ակտերի հարկադիր |
| | |կատարման ժամկետի կրճատում |
| | |(10%-ով), |
| | |բ) դատական ակտերի հարկադիր |
| | |կատարման ծառայության դեմ բերված |
| | |բողոքների թվի նվազեցում (10%-ով), |
| | |գ) դատական ակտերի հարկադիր |
| | |կատարման արդյունքում բռնագանձման |
| | |տոկոսի աճ (10%-ով), |
| | |դ) հրապարակային աճուրդների |
| | |թափանցիկության և արդյունավետ աճ, |
| | |որի արդյունքում կավելանա |
| | |աճուրդների մասնակիցների թիվը |
| | |(10%-ով): |
| | |2. Քրեակատարողական համակարգ` |
| | |ա) ազատազրկման ձևով պատիժը կրող |
| | |անձանց զբաղվածության աճ (10%-ով), |
| | |բ) քրեակատարողական հիմնարկում |
| | |հանցագործությունների թվի նվազեցում|
| | |(10%-ով), |
| | |գ) քրեակատարողական հիմնարկներում |
| | |մահացության դեպքերի նվազեցում |
| | |(10%-ով), |
| | |դ) վարակիչ հիվանդություններով |
| | |հիվանդացած անձանց թվի կրճատում |
| | |(10%-ով), |
| | |ե) ազատազրկման ձևով պատիժը կրող |
| | |անձանց` ուսումնական և |
| | |մասնագիտական ծրագրերում |
| | |ներգրավվածության աճ (10%-ով), |
| | |զ) դատապարտված անձանց` հանրային |
| | |աշխատանքներում ընդգրկվածության |
| | |ավելացում (առկա թվի աճ 10%-ով), |
| | |է) պատժից ազատելու ինստիտուտների |
| | |արդյունավետության և |
| | |կանխատեսելիության աստիճանի |
| | |բարձրացում (պատժի կրումից |
| | |պայմանական վաղաժամկետ ազատման և |
| | |պատժի չկրած մասն ավելի մեղմ |
| | |պատժատեսակով փոխարինելու |
| | |վերաբերյալ դիմումների ընդհանուր |
| | |քանակում բավարարված դիմումների |
| | |չափաբաժնի աճ` 5%-ով), |
| | |ը) պատիժը կրած անձանց |
| | |զբաղվածության մասնաբաժնի աճ |
| | |(5%-ով), |
| | |թ) խոշտանգումների և անմարդկային |
| | |վերաբերմունքի դեմ կոնվենցիայով |
| | |(CPT) նախատեսված վերահսկողության |
| | |մեխանիզմի զեկույցի |
| | |առաջարկությունների կատարողականի |
| | |բարելավում: |
| | |3. Նոտարիատ` |
| | |ա) նոտարի կողմից մեկ պատուհանի |
| | |սկզբունքով մատուցվող |
| | |ծառայությունների թվի աճ (ընդհանուր|
| | |ծառայությունների 5%-ը), |
| | |բ) նոտարական գործարքների |
| | |բողոքարկման / վիճարկման տոկոսի |
| | |նվազեցում (10%-ով), |
| | |գ) նոտարների շրջանում էլեկտրոնային|
| | |միջոցների և ինտերնետի կիրառման |
| | |ավելացում (բոլոր նոտարական |
| | |գրասենյակներում առկա են համացանցին|
| | |բավարար թողունակությամբ միացած |
| | |համակարգիչներ, բոլոր նոտարներն |
| | |ունեն էլեկտրոնային ստորագրություն,|
| | |նոտարների 20%-ը անցել են |
| | |համապատասխան վերապատրաստման |
| | |դասընթացներ) |
| |__________________|__________________________________|
| |65. Վարչական |Անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարել |
| |արդարադատության և |ՀՀ վարչական դատավարության |
| |վարչական վարույթի |օրենսգրքում և «Վարչարարության |
| |արդյունավետության |հիմունքների և վարչական վարույթի |
| |բարձրացում, որը |մասին» Հայաստանի Հանրապետության |
| |կնպաստի |օրենքում, որոնք ուղղված կլինեն` |
| |համապատասխան |- վճարման կարգադրություն արձակելու|
| |բնագավառում մարդու|վերաբերյալ գործերի, ինչպես նաև |
| |իրավունքների և |վարչական մարմնի դիմումով |
| |ազատությունների |բռնագանձման վարույթների` ՀՀ |
| |առավել արդյունավետ|վարչական դատավարության օրենսգրքից |
| |պաշտպանությանը և |հանելուն |
| |իրականացմանը |- զուգորդվող վարչական ակտի |
| | |հասցեատիրոջ կողմից այդ ակտի |
| | |միջամտող դրույթները վիճարկելու |
| | |հնարավորության ապահովմանը |
|_______________|__________________|__________________________________|
|ՀՀ |66. Ռազմական |- ռազմական կրթության հայեցակարգից |
|պաշտպանության |կրթության |բխող մարտավարական, գիտելիքների և |
|նախարարություն |չափանիշների |կարողությունների ձևավորմանն |
| |ներդրում |ուղղված կրթության կազմակերպում |
| | |- պայմանագրային սերժանտական |
| | |դասընթացների իրականացում |
| | |- ռազմաուսումնական |
| | |հաստատությունների կարգավիճակի |
| | |հստակեցման նպատակով օրենսդրական |
| | |փոփոխությունների կատարում |
| |__________________|__________________________________|
| |67. Ռազմարդյունա- |- ՀՀ ԶՈՒ սպառազինության և |
| |բերական համալիրի |ռազմական տեխնիկայի զարգացման |
| |զարգացման պետական |պետական ծրագրի հիման վրա ՀՀ |
| |ծրագրի մշակում և |գիտական, գիտաարտադրական և |
| |ՀՀ կառավարության |արտադրական ներուժի ուսումնասիրում |
| |աշխատակազմ |- ռազմական դրության |
| |ներկայացնելը |ժամանակաշրջանում արդյունաբերության|
| | |ոլորտի զորահավաքային ծավալման |
| | |առաջադրանքների նախատեսման իրական |
| | |հնարավորությունների ուսումնասիրում|
|_______________|__________________|__________________________________|
---------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում