(ուժը կորցրել է 21.01.10 թիվ 97-Ն որոշում)
i
040.0775.280708
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
26 հունիսի 2008 թվականի N 775-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հավանություն տալ Հայաստանի գործարար միջավայրի բարելավման միջոցառումների ծրագրին` համաձայն հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության պետական կառավարման մարմիններին` մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 5-ը ծրագրում ընդգրկված միջոցառումների կատարման մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարություն:
3. Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին` ամփոփել ներկայացված տեղեկատվությունը և մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 15-ը կատարված աշխատանքների ընթացքի մասին տեղեկատվությունը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմ:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 28-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2008 թվականի հունիսի 26-ի
N 775-Ն որոշման
«ԳՈՐԾԱՐԱՐՈՒԹՅԱՄԲ ԶԲԱՂՎԵԼԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ» ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ՀՈՒՇԱԳՐԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ ԿԱԶՄՎԱԾ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ
._________________________________________________________________________.
|NN |Բարեփոխում-|Առաջարկվող միջոցառումը |Նպատակը/ |Պատասխա- |Կատարման|
|ը/կ|ների | |արդյունքը |նատու |ժամկետը |
| |հուշագրով | | |մարմինը | |
| |ներկայացված| | | | |
| |առաջարկը | | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|1. |Հարկերի |- հարկային մարմիններին |հարկային |ՀՀ ֆի- |01.01. |
i
| |վճարում |ներկայացվող |վարչարարու-|նանսների |2009 թ. |
| | |հաշվետվությունների կազմի |թյան |նախարա- | |
| |- վերացնել |և բովանդակության |պարզեցում, |րություն | |
| |հարկային |վերանայում և կրճատման |ընթացա- | | |
| |հաշվետվութ-|վերաբերյալ օրենսդրական |կարգերի |ՀՀ կառավա|01.07. |
| |յունները |փոփոխությունների |իրականացման|րությանն |2009 թ. |
| |անձամբ |առաջարկությունների |ժամանակի և |առընթեր | |
| |հարկային |ներկայացում` հաշվի առնելով|ծախսերի |հարկային | |
| |ծառայութ- |«Գործարարությամբ զբաղվելը»|կրճատում, |պետական | |
| |յուններ |ծրագրի (Doing Business) |մասնավորա- |ծառայութ-| |
| |ներկայաց- |«հարկերի վճարումը» |պես, |յուն | |
| |նելու |բաղադրիչով արձանագրված |արձանագրված| | |
| |պահանջը, |ժամկետների կրճատման |1120 մարդ/ |ՀՀ |30.11. |
| | |անհրաժեշտությունը |ժամ |աշխատանքի|2008 թ. |
| |- միավորել |- հարկային |ցուցանիշի |և սոցիա-| |
| |հարկային |հաշվետվությունների |կրճատում |լական | |
| |վճարում- |ընդունման էլեկտրոնային |մինչև 400 |հարցերի | |
| |ները, |համակարգի ներդրում: |մարդ/ժամ |նախարա- | |
| | |- ՀՀ պետական կառավարման |բիզնեսի |րություն | |
| |- կիրառել |մարմիններին ներկայացվող |վարչական | | |
| |ռիսկի վրա |հաշվետվությունների կազմի |ծախսերի |ՀՀ կենտ- |շարունա-|
| |հիմնված |և բովանդակության |կրճատում |րոնական |կական |
| |ստուգում- |վերանայում և կրճատման | |բանկ | |
| |ներ/ |վերաբերյալ օրենսդրական |ռիսկի վրա | | |
| |աուդիտներ |փոփոխությունների |հիմնված |ՀՀ ֆի- | |
| | |իրականացում, մասնավորապես,|ստուգում- |նանսների | |
| | |ՓՄՁ-ի կողմից ֆինանսական |ների |նախարա- | |
| | |հաշվետվության ներկայացման |իրականացման|րություն | |
| | |պահանջի վերացում |հնարավորու-| | |
| | |- ռիսկային չափանիշների վրա|թյունների |ՀՀ կառավա|01.09. |
| | |հիմնված ստուգման ենթակա |ընդլայնում |րությանն |2008 թ. |
| | |հարկ վճարողների ընտրության| |առընթեր | |
| | |համակարգի ներդրում և |հարկման |անշարժ | |
| | |կիրառում (սահմանված է ՀՀ |արդարացիու-|գույքի | |
| | |կառավարության 2007 թ.-ի |թյան |կադաստրի | |
| | |մայիսի 24-ի N 696-Ն |բարձրացում,|պետական | |
| | |որոշմամբ հաստատված` ՀՀ |հարկման |կոմիտե | |
| | |հարկային համակարգի |սկզբունքնե-| | |
| | |զարգացման 2007-2009 թթ. |րի միասնա- |այլ |2009 թ. |
| | |եռամյա ծրագրի 4-րդ բաժնի |կանացում, |շահագրգիռ| |
| | |3-րդ միջոցառման 1-ին |հարկային |մարմիններ| |
| | |բաղադրիչ): «Ռիսկի |արտոնութ- | | |
| | |գործոնների հիման վրա |յունների | | |
| | |ստուգման ենթակա հարկ |համակարգի | | |
| | |վճարողների ընտրության» և |բարելավում | | |
| | |«Ավելացված արժեքի հարկի | | | |
| | |գերավճարների վերադարձի |հողի և | | |
| | |գործընթացին օժանդակող, |շինություն-| | |
| | |հաշվառող» համակարգչային |ների | | |
| | |ծրագրերի մշակում և |առանձին | | |
| | |ներդրում |գնահատում- | | |
| | |- մշակել և ընդունել |ների | | |
| | |«Անշարժ գույքի միասնական |արդյունքում| | |
| | |հարկի մասին» և |կատարվող | | |
| | |«Փոխադրամիջոցների |ծախսերի | | |
| | |գույքահարկի մասին» ՀՀ |կրճատում | | |
| | |օրենքներ և դրանց | | | |
| | |կիրարկումն ապահովող այլ |անշարժ | | |
| | |իրավական ակտերի փաթեթ, |գույքի | | |
| | |ինչպես նաև ներդնել սույն |միասնական | | |
| | |հարկերի վճարման |հարկի և | | |
| | |էլեկտրոնային (on-line) |փոխադրա- | | |
| | |համակարգ |միջոցների | | |
| | |- կենսաթոշակային համակարգի|գույքահարկի| | |
| | |բարեփոխումների իրականացման|էլեկտրոնա- | | |
| | |ծրագրի շրջանակներում |յին | | |
| | |առնվազն ապահովել |(on-line) | | |
| | |եկամտահարկի և պարտադիր |համակարգով | | |
| | |սոցիալական ապահովության |վճարում | | |
| | |վճարների ներկայիս գործող | | | |
| | |հաշվետվությունները որպես |գույքային | | |
| | |մեկ միասնական |հարկերի, | | |
| | |հաշվետվություն սահմանող |որպես | | |
| | |անհրաժեշտ իրավական ակտերի |սեփականութ-| | |
| | |փաթեթ |յունից | | |
| | | |գանձվող | | |
| | | |հարկերի | | |
| | | |հարկման | | |
| | | |հորիզոնական| | |
| | | |և | | |
| | | |ուղղահայաց | | |
| | | |արդարության| | |
| | | |սկզբունքնե-| | |
| | | |րի | | |
| | | |ամրապնդում,| | |
| | | |հարկի բեռի | | |
| | | |արդարացի և | | |
| | | |հավասարաչափ| | |
| | | |բաշխում` | | |
| | | |առանց նվազ | | |
| | | |ապահովված | | |
| | | |հարկ | | |
| | | |վճարողների | | |
| | | |հարկային | | |
| | | |բեռի | | |
| | | |ավելացման | | |
| | | | | | |
| | | |գույքային | | |
| | | |հարկերի | | |
| | | |մասով | | |
| | | |հարկային | | |
| | | |վարչարարու-| | |
| | | |թյան | | |
| | | |պարզեցում | | |
| | | | | | |
| | | |պետական և | | |
| | | |տեղական | | |
| | | |ինքնակառա- | | |
| | | |վարման | | |
| | | |մարմինների | | |
| | | |միջև | | |
| | | |անշարժ | | |
| | | |գույքի | | |
| | | |վերաբերյալ | | |
| | | |տեղեկատվու-| | |
| | | |թյան | | |
| | | |փոխանակման | | |
| | | |ցանցի | | |
| | | |զարգացում | | |
| | | | | | |
| | | |անշարժ | | |
| | | |գույքի | | |
| | | |ամբողջական | | |
| | | |և ճշգրիտ | | |
| | | |կադաստրային| | |
| | | |գնահատում | | |
| | | | | | |
| | | |հարկերի | | |
| | | |հավաքագրման| | |
| | | |ծախսերի | | |
| | | |կրճատում | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|2. |Միջազգային/|արտահանման և ներմուծման |մաքսային |ՀՀ ֆի- |01.09. |
| |արտաքին |գործարքների ժամանակ |վարչարարու-|նանսների |2008 թ. |
| |առևտուր |մաքսային հսկողության համար|թյան |նախարա- | |
| | |պահանջվող փաստաթղթերի |պարզեցում` |րություն | |
| |- վերացնել |ցանկի կրճատում (ՀՀ |պահանջվող | | |
| |արտահանման |կառավարության 2003 թ.-ի |փաստաթղթերի|ՀՀ կառավա| |
| |թույլտվութ-|N 1779-Ն որոշման |թվի, |րությանն | |
| |յունների |փոփոխություն) |ընթացա- |առընթեր | |
| |պահանջը |- մաքսային հսկողության |կարգերի |մաքսային | |
| | |համար պահանջվող ոչ |իրականացման|պետական |01.01. |
| |- նվազեցնել|սակագնային կարգավորման |ժամանակի և |կոմիտե |2009 թ. |
| |փաստաթղթա- |նպատակով փաստաթղթերի ցանկի|ծախսերի | | |
| |յին |վերանայում և կրճատում, |կրճատում |ՀՀ էկոնո-| |
| |պահանջները |մասնավորապես, | |միկայի | |
| | |համապատասխանության |Արդյունքում|նախարա- | |
| |- դիտանցել |հավաստման հավաստագիրը և |կպահանջվի |րություն | |
| |մաքսային |այլն |արտահանման | | |
| |ընթացա- |- արտահանման դեպքում |համար 3 | | |
| |կարգերի |մաքսային հսկողության համար|փաստաթուղթ,| | |
| |իրականացման|ներկայիս պահանջվող 5 |ներմուծման | |01.01. |
| |ժամկետները`|փաստաթղթի փոխարեն միայն |համար` 3: | |2009 թ. |
| |խոչընդոտնե-|3 փաստաթղթի ներկայացման | | |(շարու- |
| |րը որոշելու|պահանջ, իսկ ներմուծման | | |նակական)|
| |համար |դեպքում ներկայիս 6-ի | | |01.11. |
| | |փոխարեն 3 փաստաթղթի | | |2008 թ. |
| |- վերացնել |ներկայացման պահանջ | | | |
| |ապրանքների |- ապրանքների գնահատման | | |01.12. |
| |գնահատման |մեթոդաբանությունը և | | |2008 թ. |
| |անորոշութ- |մոտեցումները դարձնել | | | |
| |յունները |թափանցիկ, հրապարակել ՀՀ | | | |
| | |ներքին շուկայի ապրանքի | | | |
| | |միավորի իրացման գնի հիման | | | |
| | |վրա որոշվող ապրանքների | | | |
| | |մաքսային արժեքների | | | |
| | |վերաբերյալ | | | |
| | |տեղեկատվությունը | | | |
| | |- ԱՏԳ-ի սուբյեկտների | | | |
| | |մաքսային հսկողությունն | | | |
| | |իրականացնելու համար | | | |
| | |ներդնել տարբերակված | | | |
| | |հսկողության համակարգ, որը | | | |
| | |հիմնված կլինի ԱՏԳ-ի | | | |
| | |սուբյեկտի գործունեության | | | |
| | |պատմության վրա | | | |
| | |- ՀՀ ԿԱ ՄՊԿ-ի աշխատողների | | | |
| | |կողմից պարտադիր կատարման | | | |
| | |համար ընդունել «Էթիկայի և | | | |
| | |վարվելակերպի կանոններ» | | | |
| | |փաստաթուղթը և այն դարձնել| | | |
| | |հրապարակային | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|3. |Ընկերության|- գրանցման ժամանակ |ընկերության|ՀՀ |01.07. |
| |հիմնադրում |իրավաբանական անձի |հիմնադրման |արդարադա-|2009 թ. |
| | |(առևտրային |ընթացա- |տության | |
| |- միասնական|կազմակերպությունների) |կարգերի |նախարա- | |
| |դարձնել |կանոնադրություն |պարզեցում, |րություն | |
| |ընկերութ- |ներկայացնելու պահանջի |ժամանակի և | | |
| |յուն |վերացում |ծախսերի |ՀՀ էկոնո-| |
| |հիմնադրելու|- գրանցման ժամանակ գրավոր |կրճատում` |միկայի | |
| |ընթացա- |հայտարարություն այն մասին,|հաշվի |նախարա- | |
| |կարգերը |որ հիմնադրվող իրավաբանական|առնելով |րություն | |
| | |անձը գործունեություն է |FATF-ի և | | |
| |- վերացնել |ծավալելու համապատասխան |այս |ՀՀ կենտ- | |
| |նվազագույն |կազմակերպաիրավական տեսակի |ոլորտում |րոնական | |
| |կանոնա- |համար սահմանված ՀՀ |գործող այլ |բանկ | |
| |դրական |օրենսդրությանը |միջազգային | | |
| |կապիտալի |համապատասխան (by default) |կազմակերպու|ՀՀ կառավա| |
| |պահանջը |- ցանկության դեպքում |թյունների |րությանն | |
| | |կանոնադրության |պահանջները |առընթեր | |
| |- հանել |ներկայացում, որի |ընթացա- |հարկային | |
| |կնիքի |բովանդակությունը չի |կարգերի |պետական | |
| |թույլտվութ-|ստուգվում, այլ միայն |իրականացում|ծառայութ-| |
| |յան պահանջը|գրանցվում, հաշվառվում է |2 օրում, |յուն | |
| | |գրանցող մարմնի կողմից |ներկայիս | | |
| |-բարձրացնել|- նվազագույն կանոնադրական |18-20 օրվա |ՀՀ կառավա| |
| |համակարգչա-|կապիտալի պահանջի, այդ |փոխարեն |րությանն | |
| |յին հուսա- |թվում` դրա առկայության | |առընթեր | |
| |լիությունը/|(փաստաթղթային ապացուցման) |ընկերության|ՀՀ | |
| |վստահելիու-|պահանջի վերացում |հիմնադրման |ոստիկա- | |
| |թյունը |- գրանցման ժամանակ |նպատակով |նություն | |
| |պետական |իրավաբանական անձի կողմից |այցելութ- | | |
| |ռեգիստրում |կապիտալի չափի մասին |յուն միայն |Տեղական | |
| | |տեղեկատվության |մեկ |ինքնակա- | |
| | |ներկայացում, որն այդ պահին|կառույց, |ռավարման | |
| | |չի ստուգվում, այլ միայն |որը |մարմիններ| |
| | |հաշվառվում է (բացառություն|փաստաթղթերն| | |
| | |այս կարգից պետք է արվի |ընդունելուց|այլ | |
| | |միայն ֆինանսական |հետո ինքն է|շահագրգիռ| |
| | |միջնորդության |իրականաց- |մարմիններ| |
| | |գործունեությամբ զբաղվելու |նում բոլոր | | |
| | |նպատակով ստեղծվող |ընթացա- | | |
| | |իրավաբանական անձանց համար)|կարգերը` | | |
| | |- իրավաբանական անձի |համա- | | |
| | |գրանցում անհրաժեշտ |գործակցելով| | |
| | |նվազագույն տեղեկատվության`|պետական | | |
| | |վավերապայմանների |ռեգիստրի, | | |
| | |ներկայացման հիման վրա |ՀՀ կառավա- | | |
| | |(նախատեսված ֆիրմային |րությանն | | |
| | |անվանում և այլն)` |առընթեր | | |
| | |վարչական ակտի ընդունման և |հարկային | | |
| | |տրամադրման միջոցով |պետական | | |
| | |(Ministerial act), որը |ծառայութ- | | |
| | |կպարունակի առնվազն ֆիրմայի|յան, ՀՀ | | |
| | |անվանման և ՀՎՀՀ-ի մասին |էկոնոմիկայի| | |
| | |տեղեկատվություն |նախարարութ-| | |
| | |- իրավաբանական անձի կնիք |յան, ՀՀ | | |
| | |ունենալու պարտադիր պահանջի|կառավարութ-| | |
| | |վերացման նպատակով ՀՀ ՀՊԾ-ի|յանն | | |
| | |կողմից ստեղծել |առընթեր ՀՀ | | |
| | |աշխատանքային խումբ և |ոստիկանութ-| | |
| | |եռամսյա ժամկետում |յան, | | |
| | |միջազգային փորձագետների |Երևանի | | |
| | |հետ համագործակցությամբ |քաղաքապետա-| | |
| | |ներկայացնել կնիքին |րանի, | | |
| | |փոխարինող անհատականացման |տեղական | | |
| | |այլ միջոցներ |ինքնա- | | |
| | |(մասնավորապես, |կառավարման | | |
| | |ստորագրությունների |մարմինների | | |
| | |նմուշների էլեկտրոնային |և այլ | | |
| | |բազայի ստեղծում և |մարմինների | | |
| | |ստորագրությունների |հետ | | |
| | |ստուգման համակարգչային | | | |
| | |ծրագրերի ներդրում) | | | |
| | |- իրավաբանական անձի կողմից| | | |
| | |կնիք ունենալու ցանկության | | | |
| | |դեպքում դրա ստանալու | | | |
| | |թույլտվության պահանջի | | | |
| | |վերացում | | | |
| | |- իրավաբանական անձանց | | | |
| | |վերաբերյալ էլեկտրոնային | | | |
| | |վարչական վիճակագրության և | | | |
| | |փաստաթղթային տեղեկատվական | | | |
| | |բազայի ստեղծում, որի | | | |
| | |միջոցով իրավաբանական | | | |
| | |անձանց վերաբերյալ | | | |
| | |անհրաժեշտ տեղեկատվությունը| | | |
| | |հասանելի կլինի բոլոր | | | |
| | |շահագրգիռ պետական | | | |
| | |կառավարման մարմիններին | | | |
| | | (օրինակ, այդ թվում` | | | |
| | |իրավաբանական անձի կողմից | | | |
| | |բանկերում կատարված | | | |
| | |վճարումների հավաստիության | | | |
| | |ստուգում էլ. հարցման | | | |
| | |միջոցով, արդյունքում | | | |
| | |վճարման անդորրագրերի | | | |
| | |ներկայացման պահանջի | | | |
| | |վերացում) | | | |
| | | այս բարեփոխումների | | | |
| | |իրականացման համար և դրա | | | |
| | |հետ մեկտեղ գոյություն | | | |
| | |ունեցող պետական | | | |
| | |կառույցների հենքի վրա | | | |
| | |բիզնեսի աջակցման | | | |
| | |կենտրոնների հիմնում, որը | | | |
| | |տնտեսավարող սուբյեկտներին | | | |
| | |«Մեկ պատուհան, մեկ կանգառ»| | | |
| | |/one stop shop/ սկզբունքով| | | |
| | |կմատուցի հանրային | | | |
| | |ծառայություններ, | | | |
| | |մասնավորապես, ընկերություն| | | |
| | |հիմնադրելու ամբողջ | | | |
| | |գործընթացի, ինչպես նաև | | | |
| | |այլ վարչական ռեգիստրներին`| | | |
| | |կոմունալ ծառայությունների | | | |
| | |միացումների և այլնի | | | |
| | |վերաբերյալ | | | |
| | |Նպատակահարմար է նաև, որ | | | |
| | |այդ կառույցների համար | | | |
| | |հասանելի լինեն այլ | | | |
| | |տվյալների բազաներ (օրինակ`| | | |
| | |աշխատուժի շուկայի, անշարժ | | | |
| | |գույքի շուկայի, | | | |
| | |խորհրդատվական | | | |
| | |ընկերությունների, | | | |
| | |հաշվապահական և այլ | | | |
| | |գործարար ծառայություն | | | |
| | |մատուցող ընկերությունների | | | |
| | |վերաբերյալ օպերատիվ | | | |
| | |տեղեկատվության տրամադրման | | | |
| | |հնարավորություն) | | | |
| | |- վերացնել անհատ | | | |
| | |ձեռնարկատերերի գրանցման | | | |
| | |պահանջը` դրա փոխարեն | | | |
| | |ձեռնարկատիրական | | | |
| | |գործունեությամբ զբաղվել | | | |
| | |ցանկացող ֆիզիկական անձանց | | | |
| | |տրամադրելով ՀՎՀՀ: | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
| | |- լիցենզավորման և |ընկերության|ՀՀ ֆի- |01.01. |
| | |թույլտվությունների |գործունեու-|նանսների |2009 թ. |
| | |ընթացակարգերի և |թյան |նախարա- | |
| | |պահանջների պարզեցում և |մեկնարկի |րություն | |
| | |հստակեցում |ընթացա- | | |
| | | |կարգերի |ՀՀ էկոնո-| |
| | | |պարզեցում, |միկայի | |
| | | |ժամանակի և |նախարա- | |
| | | |ծախսերի |րություն | |
| | | |կրճատում | | |
| | | | |ՀՀ կենտ- | |
| | | | |րոնական | |
| | | | |բանկ | |
| | | | | | |
| | | | |պետական | |
| | | | |կառավար- | |
| | | | |ման | |
| | | | |մարմիններ| |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|4. |Շինարարական|- տես նաև 3-րդ կետի |ընթացա- |Երևանի |01.01. |
| |թույլտվութ-|միջոցառումները |կարգերի |քաղաքապետ|2009 թ. |
| |յուններ |- քաղաքաշինական |պարզեցում | | |
| | |գործունեության ծավալման |և թափանցի-|ՀՀ քաղաքա| |
| |- բացառել |ընթացակարգերի |կության |շինության| |
| |պարտադիր |կատարելագործմանն ուղղված |բարձրացում |նախարա- | |
| |վճարների |իրավական ակտերի փաթեթի | |րություն | |
| |իրականացու-|մշակում և ընդունում, |ժամանակի և | | |
| |մը |ոլորտի հանրային |ծախսերի |ՀՀ արդարա| |
| |քաղաքային |ծառայությունների մատուցում|կրճատում |դատության| |
| |բարեգործա- |«Մեկ պատուհան, մեկ կանգառ»| |նախարա- | |
| |կան հիմնա- |սկզբունքով |հասարակական|րություն | |
| |դրամներին |- պետական և համայնքային |վերահսկո- | | |
| | |հողերի օտարման և |ղության |Առաջարկել| |
| |- ներդնել |օգտագործման տրամադրման, |հնարավորու-| | |
| |«Մեկ |դրանց մեկնարկային գների |թյան |Տեղական | |
| |պատուհան, |սահմանման, ինչպես նաև |ստեղծում |ինքնակա- | |
| |մեկ կանգառ»|շինարարության | |ռավարման | |
| |կոմունալ |թույլտվությունների | |մարմիննե-| |
| |ծառայութ- |տրամադրման թափանցիկ և | |րին | |
| |յունների |հրապարակային մեխանիզմների | | | |
| |միացման |ներդրում` հանրապետության | | |01.09. |
| |համար |բոլոր համայնքներում: Դրանց| | |2008 թ. |
| | |ընթացակարգերի պարզեցում և | | | |
| | |հստակեցում, ժամկետների | | | |
| | |կրճատում, ինչպես նաև | | | |
| | |հստակ նկարագրությամբ | | | |
| | |պաշտոնական տեղեկատվության | | | |
| | |պարբերաբար տեղակայում | | | |
| | |պետական համապատասխան | | | |
| | |կառավարման մարմինների | | | |
| | |պաշտոնական էլեկտրոնային | | | |
| | |կայքերի գլխավոր էջերում | | | |
| | | ՀՀ քաղաքաշինության | | | |
| | |նախարարության | | | |
| | |գլխավորությամբ գործող | | | |
| | |աշխատանքային խմբի կողմից | | | |
| | |մշակված շինարարական | | | |
| | |թույլտվությունների և | | | |
| | |ընթացակարգերի | | | |
| | |ուսումնասիրությունների և | | | |
| | |առաջարկների փաթեթը եռամսյա| | | |
| | |ժամկետում ներկայացնել | | | |
| | |քննարկման | | | |
| | |- լրատվության միջոցներով | | | |
| | |«Երևան հիմնադրամին» | | | |
| | |փոխանցումներ կատարելը | | | |
| | |կամավոր և բարեգործական | | | |
| | |հիմունքներով լինելը | | | |
| | |հանրությանը հասանելի | | | |
| | |դարձնել | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|5. |Պայմանա- | |գույքի |ՀՀ արդարա| |
i
| |գրերի | |վաճառքի |դատության| |
| |կիրարկում | |գործընթացի |նախարա- | |
| | | |ժամկետների |րություն |01.07. |
| |- արագացնել| |կրճատում` | |2009 թ. |
| |գույքի | | |ՀՀ կենտ- | |
| |դատական | | |րոնական |01.09. |
| |կարգով | | |բանկ |2009 թ. |
| |հանրային | | | | |
| |վաճառքը/ | | |ՀՀ |2009 թ. |
| |աճուրդը | | |ֆինանս- | |
| | | | |ների |01.01. |
| |- արագացնել|- դատավարական ժամկետների | |նախարա- |2009 թ. |
| |հայցի |վերանայում և հստակեցում` | |րություն | |
| |լրացման և |դատաքննության ընդհանուր |դատավարական| | |
| |պատասխանո- |ժամկետների կրճատման |ժամկետների |ՀՀ կառավա| |
| |ղին |նպատակով |կրճատում |րությանն | |
| |ծանուցման |- դատավարական ժամկետների | |առընթեր | |
| |ընթացա- |պահպանման նպատակով |նախնական |պետական | |
| |կարգը |հսկողության իրականացում |հայցի |գույքի | |
| | |- դատարաններում հայցի |լրացման և |կառավար- | |
| | |լրացման և պատասխանողին |պատասխանո- |ման | |
| | |ծանուցում ուղարկելու |ղին |վարչութ- | |
| | |ընթացակարգերի ժամկետների |ծանուցման |յուն | |
| | |հստակեցման վերաբերյալ |ընթացակարգի| | |
| | |օրենսդրական փոփոխության |տևողության | | |
| | |նախաձեռնում` ժամկետների |կրճատում` | | |
| | |կրճատման նպատակով |ներկայիս | | |
| | | |միջինում | | |
| | | |40 օրից | | |
| | | |մինչև 7 օր| | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|6. |Վարկերի |վարկային տեղեկատվության |բանկային |ՀՀ կենտ- |01.01. |
| |ստացում |շրջանառության և դրա |փոխառութ- |րոնական |2009 թ. |
| | |հավաքագրման հետ կապված |յուն կամ |բանկ | |
| |- վերացնել |հարաբերությունների |վարկային | | |
| |վարկային |կարգավորման համար |քարտ | | |
| |տեղեկատվու-|«Վարկային տեղեկատվության |չունեցող | | |
| |թյունը |շրջանառության և վարկային |անձանց | | |
| |հավաքա- |բյուրոների գործունեության |համար | | |
| |գրելու և |մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի |վարկային | | |
| |տարածելու |և դրա ընդունմամբ |պատմության | | |
| |օրենսդրական|պայմանավորված այլ |ստեղծման և | | |
| |խոչընդոտնե-|օրենքներում |ձեռնարկատե-| | |
| |րը |փոփոխություններ և |րերի կողմից| | |
| | |լրացումներ կատարելու մասին|բիզնես | | |
| |- նախատեսել|մի շարք օրենքների |հիմնելու և | | |
| |գույքի և |նախագծերի ընդունում |զարգացնելու| | |
| |որպես գրավ | |համար | | |
| |օգտագործվող| |անհրաժեշտ | | |
| |բոլոր | |միջոցների | | |
| |տեսակի | |ներգրավման | | |
| |գույքի | |հնարավորու-| | |
| |համար ավելի| |թյան | | |
| |շուտ | |ընձեռում | | |
| |ընդհանուր, | | | | |
| |քան հատուկ | | | | |
| |նկարագրութ-| | | | |
| |յունը | | | | |
| | | | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|7. |Ներդրողների|- կորպորատիվ կառավարման |Հայաստանյան|ՀՀ էկոնո-|2009 թ. |
| |/փոքր |զարգացման հայեցակարգի |ընկերութ- |միկայի | |
| |բաժնետերերի|մշակում և ընդունում |յուններում |նախարա- |01.01. |
| |պաշտպանութ-|- կորպորատիվ կառավարման |կորպորատիվ |րություն |2009 թ. |
| |յուն |օրենսգրքի մշակում և |կառավարման | | |
| | |ընդունում |և փոքր |ՀՀ կենտ- | |
| |-բարձրացնել|- հաշվետվության |բաժնետերերի|րոնական | |
| |բացահայտման|ներկայացում, որը |շահերի |բանկ | |
| |պահանջները`|կբացահայտի |պաշտպանութ-| | |
| | |ընկերությունների մասին |յան |ՀՀ արդարա| |
| |-բարձրացնել|ՀՀ օրենքների |սկզբունք- |դատության| |
| |տնօրենի |համապատասխանությունը ԵՄ |ների |նախարա- | |
| |պատասխանատ-|ստանդարտներին, |միջազգային |րություն | |
| |վությունը |մասնավորապես, բացահայտման |լավագույն | | |
| |կորպորատիվ |պահանջները և տնօրենի |փորձին | | |
| |ակտիվները |պատասխանատվությունը |համապատաս- | | |
| |ոչ |կորպորատիվ ակտիվները ոչ |խանեցում | | |
| |նպատակային |նպատակային տնօրինելու | | | |
| |տնօրինելու |համար | | | |
| |համար | | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|8. |Աշխատանքա- |ՀՀ աշխատանքային |աշխատուժի |ՀՀ |01.07. |
| |յին |օրենսգրքում |շուկայի |աշխատանքի|2009 թ. |
| |հարաբերութ-|փոփոխությունների |ճկունության|և սոցիա-| |
| |յունների |նախաձեռնում` |բարձրացում |լական | |
| |կանոնա- |- աշխատանքային | |հարցերի | |
| |կարգում |պայմանագրերի կնքման և |տոնական և |նախարա- | |
| | |ժամկետային |հանգստի |րություն | |
| |- հանել |սահմանափակումների պարտադիր|օրերին | | |
| |գիշերային |պահանջի վերացում և |աշխատանքի |ՀՀ էկոնո-| |
| |և շաբաթվա |իրավաբանական անձանց կողմից|դիմաց |միկայի | |
| |հանգստյան |աշխատանքային |հավելավճարի|նախարա- | |
| |օրերին |հարաբերությունների |պահանջի |րություն | |
| |աշխատանքի |կանոնակարգերի ինստիտուտի |վերացում | | |
| |դիմաց |հստակեցում | | | |
| |վճարվող |- գործուղումների ժամանակ |աշխատանքա- | | |
| |հավելավճարի|իրավաբանական անձանց |յին պայմա- | | |
| |պահանջը |աշխատողներին տրվող |նագրերի | | |
| | |գործուղման ծախսերի |հնարավորինս| | |
| |- աշխատան- |նվազագույն սահմանի |պարզեցում | | |
| |քային պայ- |վերացում | | | |
| |մանագրերը |- արձակուրդի կամ նմանատիպ |ներդրումա- | | |
| |առավելա- |այլ ներքին ակտերի |յին | | |
| |գույնս |վերաբերյալ իրավաբանական |միջավայրի | | |
| |պարզեցնելու|անձի աշխատողներին ոչ |գրավչության| | |
| |նպատակով |թղթային` էլեկտրոնային |բարձրացում | | |
| |իրավաբանա- |եղանակով ծանուցման | | | |
| |կան անձանց |հնարավորության սահմանում |օտարերկրյա | | |
| |կողմից |- իրականացնել |աշխատուժի | | |
| |աշխատանքա- |ուսումնասիրություն, որը |աշխատանքի | | |
| |յին |կբացահայտի աշխատանքային |թույլտվութ-| | |
| |հարաբերութ-|օրենսդրության խոչընդոտները|յան | | |
| |յունների |(այդ թվում` վարչական) |ժամկետային | | |
| |կանոնա- |բիզնեսի զարգացման վրա |սահմանափակ-| | |
| |կարգերի |- հնարավորություն ստեղծել |ման | | |
| |ներդրում |գործատուի համար սեփական |վերացում | | |
| | |հայեցողությամբ աշխատողին | | | |
| | |ազատելու աշխատանքից` | | | |
| | |պայմանով, որ նման | | | |
| | |իրավունքի մասին աշխատողը | | | |
| | |ստորագրությամբ տեղեկացված | | | |
| | |է եղել մինչև աշխատանքի | | | |
| | |ընդունվելը | | | |
| | |«Օտարերկրացիների մասին» | | | |
| | |ՀՀ օրենքում փոփոխության | | | |
| | |նախաձեռնում | | | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|9. |Սեփականութ-|անշարժ գույքի կադաստրում |գույքի |ՀՀ կառավա|01.07. |
| |յան |գույքի նկատմամբ |նկատմամբ |րությանն |2009 թ. |
| |գրանցում |իրավունքների պետական |իրավունք- |առընթեր | |
| | |գրանցման ընթացակարգերի |ների |անշարժ | |
| |- ընթացա- |էլեկտրոնային եղանակով |պետական |գույքի | |
| |կարգերն |իրականացման նպատակով |գրանցման |կադաստրի | |
| |անշարժ |եռամսյա ժամկետում |ընթացա- |պետական | |
| |գույքի |ներկայացնել հստակ |կարգերի |կոմիտե | |
| |կադաստրում |գործողությունների ծրագիր |պարզեցում, | | |
| |իրականացնել| |ժամանակի |ՀՀ | |
| |էլեկտրոնա- | |և ծախսերի |ֆինանս- | |
| |յին | |կրճատում |ների | |
| |եղանակով | | |նախարա- | |
| |(on-line) | |անշարժ |րություն | |
| | | |գույքի | | |
| | | |գործարքների|ՀՀ էկոնո-| |
| | | |թափանցիկու-|միկայի | |
| | | |թյան |նախարա- | |
| | | |բարձրացում |րություն | |
|___|___________|__________________________|___________|_________|________|
|10.|Ձեռնարկութ-|- «Իրավաբանական անձանց |իրավաբանա- |ՀՀ էկոնո-|01.01. |
| |յան փակում |պետական գրանցման մասին» ՀՀ|կան անձանց |միկայի |2009 թ. |
| |(լուծարում)|օրենքում փոփոխությունների |լուծարման |նախարա- | |
| | |կատարում |գործընթաց- |րություն | |
| |-շարունակել|Իրավաբանական անձանց |ների | | |
| |նոր |լուծարման ժամկետների |փաստացի |ՀՀ արդարա| |
| |լուծարման |կրճատման նպատակով` |ժամկետների |դատության| |
| |ընթացա- |լուծարման վերջնական |կրճատում |նախարա- | |
| |կարգերի |(զրոյական) հաշվեկշիռ | |րություն | |
| |իրականացու-|ներկայացնելուց հետո | | | |
| |մը |օրենքով նախատեսված բոլոր | | | |
| | |գործողություններն | | | |
| | |իրականացրած և ժամկետներն | | | |
| | |սպառված լինելու դեպքում | | | |
| | |իրավաբանական անձի | | | |
| | |լուծարումը համարվում է | | | |
| | |գրանցված: | | | |
._________________________________________________________________________.
(ծրագիրը փոփ. 16.10.08 թիվ 1172-Ն, 23.04.09 թիվ 443-Ն որոշումներ)