040.1138.160811
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
28 հուլիսի 2011 թվականի N 1138-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԻ ՇԱՐՔ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
2) 11-րդ գլխի N 5 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
i
«Աղյուսակ N 5
Նվազագույն լուսանցիկ հեռավորությունները հոսանատար մասերից մինչև
պարպիչներով պաշտպանված 10-ից մինչև 500 կՎ լարման ԲԲՍ-ների
(ենթակայանների) և մինչև գերլարումների սահմանափակիչներով
պաշտպանված 220-ից մինչև 500 կՎ լարման ԲԲՍ-ների տարբեր տարրերը
(հայտարարում) (տես նկ. 3-ից մինչև նկ. 12)
._________________________________________________________________________.
|Նկա-|Հեռավորության |Նշանա-|Մեկուսիչ հեռավորությունը, մմ` անվանական |
|րի |անվանումը |կումը |լարման համար, կՎ |
|N | | |____________________________________________|
| | | |մին-|20 |35 |110 |150 |220 |330 |400 |500 |
| | | |չև | | | | | | | | |
| | | |10 | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
| |Լարման տակ | | | | | | | | | | |
| |գտնվող հոսանատար| | | | | | | | | | |
| |մասերից, | | | | | | | | | | |
| |սարքավորման | | | | | | | | | | |
| |տարրերից ու | | | | | | | | | | |
| |մեկուսացումից | | | | | | | | | | |
|3 |մինչև երկարաձիգ| | | | | | |1800|2500|3100|3750|
|4 |հողանցված | | | | | | |____|____|____|____|
|5 |կառուցվածքները |Աֆ-հ |200 |300 |400 |900 |1300|1200|2000|2400|3300|
| |և 2 մ-ից ոչ | | | | | | | | | | |
| |պակաս | | | | | | | | | | |
| |բարձրությամբ | | | | | | | | | | |
| |մշտական ներքին | | | | | | | | | | |
| |ցանկապատերը, | | | | | | | | | | |
| |ինչպես նաև | | | | | | | | | | |
| |մնայուն | | | | | | | | | | |
| |միջբջջային | | | | | | | | | | |
| |էկրաններն ու | | | | | | | | | | |
| |հակահրդեհային | | | | | | | | | | |
| |միջնորմները | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|3 |Լարման տակ | | | | | | |1600|2200|2700|3300|
|4 |գտնվող | | | | | | |____|____|____|____|
| |հոսանատար |Ա1ֆ-h |200 |300 |400 |900 |1300|1200|1800|2200|2700|
| |մասերից, | | | | | | | | | | |
| |սարքավորման | | | | | | | | | | |
| |տարրերից ու | | | | | | | | | | |
| |մեկուսացումից | | | | | | | | | | |
| |մինչև հողանցված| | | | | | | | | | |
| |կառուցվածքները | | | | | | | | | | |
| |(ապարատի գլխիկ -| | | | | | | | | | |
| |հենարան, | | | | | | | | | | |
| |հաղորդալար - | | | | | | | | | | |
| |կանգնակ, լայնակ,| | | | | | | | | | |
| |հաղորդալար-օղակ,| | | | | | | | | | |
| |ձող) | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|3 |Տարբեր ֆազերի | | | | | | |2000|1800|2800|4200|
|4 |հոսանատար մասերի| | | | | | |____|____|____|____|
|11 |միջև |Աֆ-ֆ |220 |330 |440 |100 |1400|1600|2200|2700|3400|
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|5 |Լարման տակ | | | | | | |2550|3250|3800|4500|
|7 |գտնվող հոսանատար| | | | | | |____|____|____|____|
| |մասերից, |Բ |950 |1050|1150|1650|2050|2000|3000|3500|4100|
| |սարքավորման | | | | | | | | | | |
| |տարրերից ու | | | | | | | | | | |
| |մեկուսացումից | | | | | | | | | | |
| |մինչև 1,6 մ | | | | | | | | | | |
| |բարձրությամբ | | | | | | | | | | |
| |մշտական ներքին | | | | | | | | | | |
| |ցանկապատերը և | | | | | | | | | | |
| |մինչև | | | | | | | | | | |
| |տեղափոխվող | | | | | | | | | | |
| |(փոխադրվող) | | | | | | | | | | |
| |սարքավորումը | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|8 |Տարբեր հարթու- | | | | | | |3000|4000|4450|5000|
| |թյուններում | | | | | | |____|____|____|____|
| |գտնվող տարբեր |Գ |950 |1050|1150|1650|2050|2400|3500|3700|3950|
| |շղթաների | | | | | | | | | | |
| |հոսանատար մասերի| | | | | | | | | | |
| |միջև` վերին | | | | | | | | | | |
| |շղթայի չանջատված| | | | | | | | | | |
| |վիճակում ներքին | | | | | | | | | | |
| |շղթայի | | | | | | | | | | |
| |սպասարկման | | | | | | | | | | |
| |դեպքում | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|6 |Հողից կամ շենքի | | | | | | |4500|5000|5600|6450|
|12 |ծածկից մինչև | | | | | | |____|____|____|____|
| |չցանկապատված |Դ |2900|3000|3100|3600|4000|3900|4700|5250|6000|
| |հոսանատար | | | | | | | | | | |
| |մասերը` | | | | | | | | | | |
| |հաղորդալարերի | | | | | | | | | | |
| |առավելագույն | | | | | | | | | | |
| |կախման դեպքում | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|8 |Տարբեր հարթու- | | | | | | |3600|4200|4650|5200|
|9 |թյուններում | | | | | | |____|____|____|____|
| |գտնվող տարբեր |Ե1 |2200|2300|2400|2900|3300|3200|3800|4200|4700|
| |շղթաների | | | | | | | | | | |
| |հոսանատար մասերի| | | | | | | | | | |
| |միջև, ինչպես | | | | | | | | | | |
| |նաև տարբեր | | | | | | | | | | |
| |շղթաների | | | | | | | | | | |
| |հոսանատար մասերի| | | | | | | | | | |
| |միջև | | | | | | | | | | |
| |հորիզոնականով` | | | | | | | | | | |
| |մի շղթայի | | | | | | | | | | |
| |չանջատված | | | | | | | | | | |
| |վիճակում մյուս | | | | | | | | | | |
| |շղթայի | | | | | | | | | | |
| |սպասարկման | | | | | | | | | | |
| |դեպքում | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|10 |Հոսանատար | | | | | | |3800|4500|5050|5750|
|12 |մասերից մինչև | | | | | | |____|____|____|____|
| |արտաքին |Ե |2200|2300|2400|2900|3300|3200|4000|4550|5300|
| |ցանկապատի վերին | | | | | | | | | | |
| |եզրը կամ մինչև | | | | | | | | | | |
| |շենքը և սենքը | | | | | | | | | | |
|____|________________|______|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|11 |Բաժանիչի | | | | | | |2200|3100|3750|4600|
| |անջատված դիրքում| | | | | | |____|____|____|____|
| |դանակից կամ |Է |240 |365 |485 |1100|1550|1800|2600|3100|3800|
| |հպակից մինչև | | | | | | | | | | |
| |երկրորդ հպակին | | | | | | | | | | |
| |միացված | | | | | | | | | | |
| |ձողավորումը | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
«.
3) 13-րդ գլխի N 7 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
i
«Աղյուսակ N 7
Նվազագույն լուսանցիկ հեռավորությունները հոսանատար մասերից մինչև
պարպիչներով պաշտպանված 3-ից մինչև 330 կՎ լարման ՓԲՍ-ների
(ենթակայանների) և գերլարումների սահմանափակիչներով պաշտպանված
110-ից մինչև 330 կՎ լարման ՓԲՍ-ների (հայտարարում) տարբեր տարրերը
(գերլարումների սահմանափակիչները ունեն ֆազ-հող կոմուտացիոն 1,8 ՍՖ
գերլարումների պաշտպանիչ մակարդակ)
._________________________________________________________________________.
|Նկ-|Հեռավորության |Նշա-|Մեկուսիչ հեռավորությունը, մմ` անվանական |
|-ի |անվանումը |նա- |լարման համար, կՎ |
|N | |կու-|_________________________________________________|
| | |մը | 3 | 6 | 10 | 20 | 35 |110 |150 |220 |330 |400 |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|14 |Հոսանատար | | | | | | |700 |1100|1700|2400|2700|
| |մասերից մինչև | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |հողանցված |Աֆ-հ|65 |90 |120 |180 |290 |600 |800 |1200|2000|2650|
| |կառուցվածքները| | | | | | | | | | | |
| |և շենքերի | | | | | | | | | | | |
| |մասերը | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|14 |Տարբեր ֆազերի | | | | | | |800 |1200|1800|2600|3000|
| |հաղորդիչների | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |միջև |Աֆ-ֆ|70 |100 |130 |200 |320 |750 |1050|1600|2200|2500|
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|15 |Հոսանատար | | | | | | |730 |1130|1730|2430|2600|
| |մասերից մինչև | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |հոծ |Բ |95 |120 |150 |210 |320 |630 |830 |1230|2030|2650|
| |ցանկապատերը | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|16 |Հոսանատար | | | | | | |800 |1100|1800|2500|2800|
| |մասերից մինչև | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |ցանցկեն |Գ |165 |190 |220 |280 |390 |700 |900 |1300|2100|2700|
| |ցանկապատերը | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|16 |Տարբեր | | | | | | |2900|3300|3800|4600|5150|
| |շղթաների | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |չցանկապատված |Դ |2000|2000|2000|2200|2200|2800|3000|3400|4200|4850|
| |հոսանատար | | | | | | | | | | | |
| |մասերի միջև | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|17 |Չցանկապատված | | | | | | |3400|3700|4200|5000|5500|
| |հոսանատար | | | | | | |____| |____| |____|
| |մասերից մինչև |Ե |2500|2500|2500|2700|2700|3300| |3700| |4850|
| |հատակը | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|17 |ՓԲՍ-ից դուրս | | | | | | |5500|6000|6500|7200|7450|
| |եկող | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |չցանկապատված |Զ |4500|4500|4500|4750|4750|5400|5700|6000|6800|7300|
| |արտանցիչներից | | | | | | | | | | | |
| |մինչև գետին | | | | | | | | | | | |
| |դրանց` ոչ դեպի| | | | | | | | | | | |
| |ԲԲՍ-ի տարածք | | | | | | | | | | | |
| |ելքի դեպքում | | | | | | | | | | | |
| |և արտանցիչ- | | | | | | | | | | | |
| |ների տակ | | | | | | | | | | | |
| |տրանսպորտի | | | | | | | | | | | |
| |երթանցի բացա- | | | | | | | | | | | |
| |կայության | | | | | | | | | | | |
| |դեպքում | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|16 |Անջատված | | | | | | |900 |1300|2000|3000|3600|
| |վիճակի | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |բաժանիչի |Է |80 |110 |150 |220 |350 |850 |1150|1800|2500|2850|
| |հպակից և | | | | | | | | | | | |
| |դանակից մինչև | | | | | | | | | | | |
| |երկրորդ հպակին| | | | | | | | | | | |
| |միացած հաղոր- | | | | | | | | | | | |
| |դաձողավորումը | | | | | | | | | | | |
|___|______________|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|____|
|- |ՓԲՍ-ի չցանկա- | | | | | | |3800|4500|5750|7500|8550|
| |պատված | | | | | | |____|____|____|____|____|
| |մալուխային | - |2500|2500| - | - | - |3200|4000|5300|6500|6850|
| |արտանցիչից | | | | | | | | | | | |
| |մինչև հող, | | | | | | | | | | | |
| |երբ մալուխը | | | | | | | | | | | |
| |դուրս է գալիս | | | | | | | | | | | |
| |ԲԲՍ-ի տարածքից| | | | | | | | | | | |
| |դուրս գտնվող | | | | | | | | | | | |
| |հենասյան կամ | | | | | | | | | | | |
| |պորտալի վրա, | | | | | | | | | | | |
| |և բացակայում | | | | | | | | | | | |
| |է տրանսպոր- | | | | | | | | | | | |
| |տային երթանցն | | | | | | | | | | | |
| |արտանցիչների | | | | | | | | | | | |
| |տակ | | | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
«.
i
4) 16-րդ գլխի 152-րդ կետում «330 ԿՎ» բառերը փոխարինել «750 ԿՎ» բառերով, իսկ 163-րդ կետի «2)ա» ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«2)ա. երկշղթա հենասյուներով 35-ից մինչև 750 կՎ լարման ՕԳ-ի առբերումների վրա հողակցիչ սարքվածքները խորհուրդ է տրվում իրագործել N 8 աղյուսակում նշվածից 2 անգամ փոքր դիմադրությամբ,».
5) N 8 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Աղյուսակ N 8
ԲՍ-ների ենթակայանների առբերման ՕԳ-երի պաշտպանությունը կայծակի
ուղիղ հարվածներից (Պաշտպանվող առբերման երկարության ընտրությունը
կատարվում է` հաշվի առնելով NN 10-13 աղյուսակները)
._____________________________________________________________________.
|ՕԳ-ի |ՕԳ առբերումները |ՕԳ առբերումները |Հենասյուների |
|անվա- |հենասյուների վրա` |հենասյուների վրա` |հողակցման |
|նական |հաղորդալարերի |հաղորդալարերի ոչ |սարքվածքի |
|լարու-|հորիզոնական |հորիզոնական |ամենամեծ |
|մը, կՎ|դասավորությամբ |դասավորությամբ |թույլատրելի |
| |_______________________|_______________________|դիմադրությունը|
| |պաշտ- |մետաղա-|մետաղա-|պաշտ- |մետաղա-|մետաղա-|Օմ, հողի |
| |պանված |ճոպան- |ճոպանի |պանված |ճոպան- |ճոպանի |համարժեքի |
| |առբեր- |ների |պաշտպա-|առբեր- |ների |պաշտպա-|տեսակարար |
| |ման |թիվը, |նական |ման |թիվը, |նական |դիմադրության |
| |երկա- |հատ |անկյու-|երկա- |հատ |անկյու-|դեպքում, Օմ.մ |
| |րու- | |նը, |րու- | |նը, |______________|
| |թյունը,| |աստի- |թյունը,| |աստի- |մին-|100-|500-|
| |կմ | |ճան |կմ | |ճան |չև |ից |ից |
| | | | | | | |100 |ավե-|ավե-|
| | | | | | | | |լի, |լի |
| | | | | | | | |մին-| |
| | | | | | | | |չև | |
| | | | | | | | |500 | |
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|35 |1-2 | 2 |30 |1-2 |1-2 | 30 | 10 | 15 |20 |
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|110 |1-3 | 2 |20 |1-3 |1-2 | 20 | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|150 |2-3 | 2 |20 |2-3 |1-2 | 20 | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|220 |2-3 | 2 |20 |2-3 |2 | 20 | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|330 |2-4 | 2 |20 |2-4 |2 | 20 | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|400 |3-4 | 2 |20 |2-4 |2 | 20 | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|500 |3-4 | 2 |25 | - |- | - | 10 | 15 |20 *|
|______|_______|_______|_______|_______|_______|_______|____|____|____|
|750 |4-5 | 2 |20-22 | - |- | - | 10 | 15 |20 *|
._____________________________________________________________________.
* Հաղորդալարերի հորիզոնական դասավորությամբ հենասյուների համար, որոնք տեղակայված են 1000 Օմ*մ համարժեք տեսակարար դիմադրությամբ հողում, թույլատրվում է 30 Օմ դիմադրությամբ հողակցող սարքվածք:».
6) N 9 աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Աղյուսակ N 9
Հիմնական և լրացուցիչ պաշտպանական միջակայքերի երաշխավորված չափսերը
.______________________________________________.
|Անվանական լարումը, կՎ| Պաշտպանական միջակայքերի|
| | չափերը, մ |
| |________________________|
| | հիմնական | լրացուցիչ |
|_____________________|___________|____________|
| 3 | 20 | 5 |
|_____________________|___________|____________|
| 6 | 40 | 10 |
|_____________________|___________|____________|
| 10 | 60 | 15 |
|_____________________|___________|____________|
| 20 | 140 | 20 |
|_____________________|___________|____________|
| 35 | 250 | 30 |
|_____________________|___________|____________|
| 110 | 650 | - |
|_____________________|___________|____________|
| 150 | 930 | - |
|_____________________|___________|____________|
| 220 | 1350 | - |
|_____________________|___________|____________|
| 330 | 1850 | - |
|_____________________|___________|____________|
| 400 | 2400 | - |
.______________________________________________.».
7) 169-րդ կետի 3-րդ ենթակետը «պետք է լինեն N 10, 11» բառերից հետո լրացնել «և N 11.1» բառերով.
i
8) N 11 աղյուսակից հետո հավելվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր` N 11.1 աղյուսակով.
«Աղյուսակ N 11.1
Փականային պարպիչների առավելագույն թույլատրելի հեռավորությունները
400 և 500 կՎ լարման պաշտպանվող սարքավորումից
._____________________________________________________________________.
|Ենթակայանի տեսակը, |Փականային պարպիչների |Հեռավորությունը, մ |
|ՕԳ-ների քանակը |համալիրի տեսակը և |__________________________|
| |տեղակայման վայրը |մինչև |մինչև |մինչև |
| | |ուժային |ուժային|այլ |
| | |տրանսֆոր-|տրանս- |էլեկտրա-|
| | |մատորներ |ֆորմա- |սարքա- |
| | |(ավտո- |տորները|վորում- |
| | |տրանսֆոր-| |ները |
| | |մատորնե- | | |
| | |րը) և | | |
| | |շունտա- | | |
| | |վորող | | |
| | |ռեակտոր- | | |
| | |ները | | |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
|Փակուղային, |II խմբի փականային | 95 |150/700|150/700 |
|տրանսֆորմատոր - |պարպիչների երկու | | | |
|բլոկային սխեմայով |համալիր. մեկը` | | | |
| |ուժային | | | |
| |տրանսֆորմատորի մոտ, | | | |
| |մյուսը` գծային | | | |
| |բջջում կամ ռեակտորի | | | |
| |միացման մոտ | | | |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
|Անցումային, երկու |II խմբի փականային |130 |350/700| 350/900|
|օդային գծերով և մեկ|պարպիչների երկու | | | |
|տրանսֆորմատորով, |համալիր. մեկը` | | | |
|եռանկյուն սխեմայով |ուժային | | | |
| |տրանսֆորմատորի մոտ, | | | |
| |մյուսը` հաղորդաձողերի| | | |
| |վրա, գծային բջջում | | | |
| |կամ ռեակտորի միացման | | | |
| |մոտ | | | |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
|Անցումային, երկու |II խմբի փականային |160 |350 |800 |
|օդային գծերով և |պարպիչների երկու | | | |
|երկու տրանսֆորմատո- |համալիր` ուժային | | | |
|րով, քառանկյուն |տրանսֆորմատորի մոտ | | | |
|սխեմայով | | | | |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
|Ենթակայան, երեք և |II խմբի փականային |240 |450 |900 |
|ավելի դուրս եկող |պարպիչների երկու | | | |
|օդային գծերով և |համալիր` ուժային | | | |
|երկու |տրանսֆորմատորի մոտ | | | |
|տրանսֆորմատորով | | | | |
|____________________|_____________________|_________|_______|________|
|Ենթակայան, երեք և |II խմբի փականային |175 |400 |600 |
|ավելի դուրս եկող |պարպիչների մեկ | | | |
|օդային գծերով և մեկ|համալիր` ուժային | | | |
|տրանսֆորմատորով |տրանսֆորմատորի մոտ | | | |
._____________________________________________________________________.
«.
9) 18-րդ գլխի`
i
ա. 190-րդ կետում «330 կՎ լարման ցանցերում» բառերը փոխարինել «330 կՎ և ավելի բարձր լարման ցանցերում» բառերով,
բ. 191-րդ կետում «330 կՎ լարման ԵԿ-ի հաղորդաձողերի» բառերը փոխարինել «330 կՎ և ավելի բարձր լարման ԵԿ-ի հաղորդաձողերի» բառերով,
գ. 192-րդ կետում «110-ից մինչև 330 կՎ լարման ԲՍ-ների համար» բառերը փոխարինել «110-ից մինչև 500 կՎ լարման ԲՍ-ների համար» բառերով.
i
10) 20-րդ գլխի 219-րդ կետի առաջին նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«Էլեկտրակայաններում, 400 և 500 կՎ լարման բոլոր ԵԿ-ներում, ինչպես նաև 200 ՄՎԱ և ավելի հզորության տրանսֆորմատորներով 330 կՎ լարման ԵԿ-ներում նախատեսվում են յուղային տնտեսություններ, որոնք կազմված են յուղի պահեստից և յուղային տնտեսության արհեստանոցից` յուղի մշակման և վերլուծության սարքավորմամբ:».
i
11) 21-րդ գլխի 227-րդ կետում «35-ից մինչև 330 կՎ լարման տրանսֆորմատորների» բառերը փոխարինել «35-ից մինչև 500 կՎ լարման ուժային տրանսֆորմատորների» բառերով:
i
6. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2009 թվականի ապրիլի 2-ի «Էլեկտրական ցանցերի անվտանգության գոտիների վերաբերյալ տեխնիկական կանոնակարգը հաստատելու մասին» N 363-Ն որոշման հավելվածի 4-րդ բաժնի 30-րդ գլխի 1-ին կետի «ա» ենթակետի աղյուսակը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«._______________________________________.
| Գծի լարումը (կՎ) |Հեռավորությունը (մ)|
|___________________|___________________|
| Մինչև 20 | 10 |
|___________________|___________________|
| 35 | 15 |
|___________________|___________________|
| 110 | 20 |
|___________________|___________________|
| 150, 220 | 25 |
|___________________|___________________|
|330, 400 և 500 | 30 |
._______________________________________.»:
7. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվանից 6 ամիս հետո:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 16-ԻՆ