Սեղմել Esc փակելու համար:
ՈՌՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՈՌՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԱ ...

 

 

040.1393.161004

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«16» հոկտեմբերի 2004 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

30 սեպտեմբերի 2004 թվականի N 1393-Ն

 

i

ՈՌՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՆԱԽԱԶԳՈՒՇԱԿԱՆ ՆՈՐՈԳՄԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի դեկտեմբերի 24-ի N 1930-Ն որոշման 124-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների ծրագրային նախազգուշական նորոգման կանոնները` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2004 թվականի սեպտեմբերի 30-ի

N 1393-Ն որոշման

 

ԿԱՆՈՆՆԵՐ ՈՌՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՆԱԽԱԶԳՈՒՇԱԿԱՆ ՆՈՐՈԳՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կանոններով սահմանվում են ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների ծրագրային նախազգուշական նորոգման (այսուհետ` նորոգում) ընդհանուր պահանջները:

2. Սույն կանոնները կիրառվում են ոռոգման, կոլեկտորադրենաժային, ջրարբիացման ցանցերի, հիդրոտեխնիկական կառուցվածքների, պոմպակայանների, ջրամբարների նորոգման ու շահագործման, ինչպես նաև հակահեղեղային միջոցառումներ իրականացնող կազմակերպությունների կողմից:

 

II. ՈՌՈԳՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ ՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

3. Ոռոգման համակարգերի, կառուցվածքների և դրանց սարքավորումների նկատմամբ հսկողությունն իրականացվում է շահագործող կազմակերպությունների կողմից` պարբերական դիտարկումների և զննումների միջոցով:

4. Ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների դիտարկումների արդյունքներն օգտագործվում են որպես ելակետային տվյալներ` ոռոգման համակարգերի տեխնիկական վիճակի թերությունների մասին տեղեկագրերը կազմելու համար:

5. Ոռոգման համակարգերի, դրանց կառուցվածքների զննումներն իրականացվում են տարեկան առնվազն երկու անգամ` մինչև ոռոգման շրջանի սկիզբը և ոռոգման շրջանի ավարտից հետո, որոնց նպատակն է նորոգման տեսակները, ծավալներն ու կատարման ժամկետները որոշելը և ճշգրտելը:

i

6. Ոռոգման համակարգերի և կառուցվածքների զննումներն իրականացվում են տեսողական, իսկ անհրաժեշտության դեպքում` չափիչ գործիքներով զննման միջոցով` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի մայիսի 8-ի «Հիդրոտեխնիկական կառուցվածքների անվտանգության հսկողության և զննման կարգը սահմանելու մասին» N 686-Ն որոշմամբ սահմանված կարգի:

7. Չափագրական գործիքների միջոցով իրականացվող դիտարկումների և զննումների հատուկ ռեժիմ է սահմանվում այն ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների նկատմամբ, որոնք կառուցված են նստվածքային ապարների վրա, սեյսմիկ վտանգավոր և բնական բարդ պայմաններ ունեցող շրջաններում, ինչպես նաև` այն ոռոգման համակարգերում, որոնք ունեն հողերի անբավարար մելիորատիվ վիճակ (ըստ գրունտային ջրերի խորության և հանքայնացման):

8. Պարբերական և արտահերթ զննումներն իրականացնում են հանձնաժողովները, որոնց կազմը, ինչպես նաև զննման ժամկետները որոշում են շահագործող կազմակերպությունների ղեկավարները: Հանձնաժողովների կազմում ընդգրկվում են համակարգերի և կառուցվածքների վիճակը դիտարկող մասնագետները, մասնագիտացված և նախագծային կազմակերպությունների, իսկ արտահերթ զննումների դեպքում` նաև տարածքային կառավարման մարմինների ներկայացուցիչները:

9. Հանձնաժողովը պարբերական և արտահերթ զննումների արդյունքների հիման վրա կազմում է թերությունների մասին տեղեկագիր, որը հաստատում է շահագործող կազմակերպության ղեկավարը` համաձայնեցնելով համապատասխան պետական կառավարման մարմնի հետ:

 

III. ՆՈՐՈԳՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ

 

10. Նորոգումները տեխնիկական համալիր միջոցառումների իրականացում են, որոնք ուղղված են ինչպես ոռոգման համակարգերի ու կառուցվածքների ամբողջությամբ, այնպես էլ դրանց առանձին կառուցվածքային տարրերի և մասերի անխափան աշխատանքի պահպանմանը կամ վերականգնմանը:

11. Նորոգման աշխատանքները դասակարգվում են երկու տեսակի` ընթացիկ և հիմնական:

12. Ընթացիկ նորոգումներն այն աշխատանքներն են, որոնք կատարվում են պարբերաբար և ապահովում են ոռոգման համակարգերի ու կառուցվածքների աշխատունակությունը, կանխարգելում վաղաժամ մաշվածությունը` կանխարգելիչ միջոցառումների անցկացման և ոչ մեծ վնասվածքների ու անսարքությունների վերացման միջոցով: Նորոգման օբյեկտ է համարվում առանձին կառուցվածքը կամ կառուցվածքների խումբը և դրանց սարքավորումները, մայր և միջտնտեսային ջրանցքները, գլխամասային հանգույցները, պոմպակայանները, ջրամբարները, կոլեկտորները` իրենց կառուցվածքներով, պատնեշները, ինչպես նաև ոռոգման համակարգերի ու կառուցվածքների կառուցվածքային տարրերը: Ընթացիկ նորոգման արդյունքում պետք է վերականգնվեն կամ պահպանվեն ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների սկզբնական նորմատիվային ցուցանիշները:

13. Հիմնական նորոգումներն այն աշխատանքներն են, որոնց իրականացման ընթացքում կատարվում են կառուցվածքի կամ դրա առանձին տարրերի լրիվ կամ մասնակի վերականգնում, փոխարինվում են մաշված կառուցվածքներն ու սարքավորումները: Նորոգվող օբյեկտի մեջ մտնող առանձին կառուցվածքների լրիվ վերականգնման արժեքը կարող է գերազանցել դրա սկզբնական արժեքը: Հիմնական նորոգումների արդյունքում պետք է բարելավվեն ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների նորմատիվային ցուցանիշները:

14. Նորոգման այն աշխատանքները, որոնք իրենց բնույթով ընթացիկ նորոգում են, բայց կատարվելու են հիմնական նորոգման ընթացքում, իրականացվում են հիմնական նորոգման միջոցների հաշվին:

15. Թույլատրվում է հիմնական նորոգման ընթացքում նախագծով հիմնավորել և այդ միջոցների հաշվին կառուցել առանձին լրացուցիչ կառուցվածքներ (կոնստրուկցիաներ), որոնց անհրաժեշտությունը բացահայտվել է շահագործման ընթացքում և նպատակաուղղված է ոռոգման համակարգերի ու կառուցվածքների տեխնիկական մակարդակի և շահագործման հուսալիության բարձրացմանը: Լրացուցիչ կառուցվածքներ են համարվում ջրանցքների վրայի անցումները, դիմհար, ջրթող կառուցվածքները, ջրանկումները և արագահոսները, առանձին ջրհավաքները, ջրաչափական սարքերը և այլ կառուցվածքներ:

16. Վթարային բնույթի կամ այլ չնախատեսված վնասվածքները վերացվում են առաջին հերթին: Նման աշխատանքների կատարման համար ստեղծվում են նյութերի և սարքավորումների վթարային պաշարներ:

17. Չնախատեսված աշխատանքների կատարման համար (վթարներ, սողանքներ, վնասվածքներ, փլուզումներ և այլն) նախատեսվում է ստեղծել նյութական ռեսուրսների վթարային պաշար, որոնց արժեքը չպետք է գերազանցի նորոգման աշխատանքների տարեկան ծրագրի մեկ տոկոսը: Վթարային աշխատանքների կատարման համար կազմվում է լրացուցիչ թերությունների մասին տեղեկագիր:

 

IV. ՆՈՐՈԳՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

18. Նորոգման կանոններով նախատեսված բոլոր աշխատանքներն իրականացվում են թերությունների մասին տեղեկագրի հիման վրա` տվյալ ոռոգման համակարգերը և կառուցվածքները շահագործող կազմակերպությունների կողմից:

19. Տարեկան ծրագրերում (ժամանակացույցներում) սահմանվում են ծրագրային դիտարկումների, զննումների, շահագործման աշխատանքների, ընթացիկ և հիմնական նորոգումների կատարման ժամկետները: Հիմնական նորոգման ծրագիրը մշակելիս հաշվի է առնվում դրա կատարման պարբերականությունը` ճշտելով տեխնիկական վիճակը, կլիմայական, հիդրոլոգիական և այլ հանգամանքները:

20. Ընթացիկ նորոգումները ծրագրավորվում են յուրաքանչյուր տարի` թերությունների մասին տեղեկագրի և օբյեկտների նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի հիման վրա:

21. Հիմնական նորոգման տարեկան ծրագիրը մշակվում է թերությունների մասին տեղեկագրի կամ նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի հիման վրա:

22. Հիմնական նորոգման տարեկան ծրագրերը պետք է ընդգրկեն`

ա) նորոգման օբյեկտների ցանկը,

բ) աշխատանքների տարեկան ծավալը,

գ) յուրաքանչյուր օբյեկտի անվանումը և հիմնական աշխատանքների ծավալները,

դ) նորոգումների օրացուցային ժամկետները,

ե) շինարարական նյութերի պահանջարկը:

Արտադրական անհրաժեշտության դեպքում` թույլատրվում է նորոգման տարեկան ծրագրերում կատարել փոփոխություններ (օբյեկտների անվանումներում, աշխատանքների տեսակներում, ծավալներում, աշխատանքների կատարման ժամկետներում), ինչպես նաև ճշգրտումներ` տարերային աղետների և այլ չնախատեսված դեպքերում:

 

V. ՆՈՐՈԳՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

23. Ոռոգման համակարգերի և կառուցվածքների ոչ մրցութային նորոգման, նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի պատրաստման, շահագործման և հսկողական աշխատանքները ֆինանսավորվում են դրանք շահագործող կազմակերպությունների միջոցների, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցների հաշվին` նախատեսված ֆինանսական ծրագրերի սահմաններում:

 

VI. ՆՈՐՈԳՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԱՆԱԽԱՀԱՇՎԱՅԻՆ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ

 

24. Ընթացիկ և հիմնական նորոգումները` 5.0 մլն դրամ և բարձր արժողությամբ, իրականացվում են սահմանված կարգով հաստատված նախագծանախահաշվային փաստաթղթերի հիման վրա: Մինչև 5.0 մլն դրամ արժողությամբ յուրաքանչյուր օբյեկտի նորոգումները կատարվում են հաստատված թերությունների մասին տեղեկագրի հիման վրա:

25. Ընթացիկ և հիմնական նորոգումների նախահաշվային արժեքը որոշվում է նորոգման աշխատանքների գործող գնացուցակներով, տարիֆներով, նորմատիվ աշխատատարությամբ և նյութական ծախսերով, ինչպես նաև իրավասու կազմակերպությունների կողմից կազմված և հաստատված ներքին գնացուցակներով ու նյութածախսի նորմաներով: Գնացուցակներ կամ տարիֆներ չունեցող աշխատանքների համար կազմվում են լրացուցիչ գնացուցակներ, գնահաշվարկներ և տարիֆներ` գերատեսչական գործող նորմաների հիման վրա, որոնք համաձայնեցվում ու հաստատվում են սահմանված կարգով:

26. Նյութերի, բեռների փոխադրման, էլեկտրաէներգիայի, բանվորների վարձատրության պայմանների գործող գների փոփոխությունները հաշվի են առնվում լրացուցիչ գործակիցներով և նախահաշիվների ճշգրտմամբ:

27. Նորոգումների կատարման ընթացքում նախագծով և նախահաշվով չնախատեսված լրացուցիչ ծավալներ ի հայտ գալու դեպքում աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունը պատվիրատուի և նախագծային կազմակերպության ներկայացուցիչների մասնակցությամբ կազմում է ակտ` նշելով լրացուցիչ աշխատանքները և դրանց կատարման անհրաժեշտությունը: Նախագծային կազմակերպությունն ակտի հիման վրա օբյեկտի նախահաշվում կատարում է փոփոխություն:

28. Թերությունների մասին տեղեկագրերը կազմվում են ըստ ոռոգման համակարգերի և դրանց կառուցվածքների տարրերի` կատարելով չափումներ ու աշխատանքների ծավալների հաշվարկ: Թերությունների մասին տեղեկագրերին կցվում են հակիրճ բացատրագիր և կատարողական կամ նախագծային փաստաթղթերի այն մասի պատճենը, որն արտացոլում է նորոգվող օբյեկտի տեխնիկական պարամետրերը կամ չափումների հիման վրա կատարված ուրվագիծը:

29. Բանվորական գծագրեր պահանջող նորոգման աշխատանքների համար կազմվում են նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր` անկախ աշխատանքների արժեքից:

30. Նախագծանախահաշվային փաստաթղթերն իրենց կազմում, համաձայն նախագծային նորմատիվ փաստաթղթերի, պետք է ունենան`

ա) հակիրճ բացատրագիր, որտեղ պետք է նշված լինեն տեխնիկական լուծման հիմնավորումը, տեխնիկատնտեսական ցուցանիշները և նորոգման աշխատանքների կազմակերպման վերաբերյալ առաջարկությունները, նաև աշխատանքների կատարման համար անհրաժեշտ համաձայնեցումները.

բ) հիմնական նորոգման տևողության ժամկետները.

գ) նորոգումների հիմնական տեսակների և ծավալների ցանկը, անհրաժեշտ շինարարական նյութերն ու կոնստրուկցիաները, շինարարական մեքենաների և մեխանիզմների պահանջը, ինչպես նաև յուրաքանչյուր միավոր աշխատանքի կատարման նախահաշվային արժեքը.

դ) բանվորական գծագրեր (հատակագիծ, ընդլայնական և ընդերկայնական կտրվածքներ և այլն), նախահաշիվներ:

31. Նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը կազմելու համար օգտագործվում են`

ա) մելիորատիվ օբյեկտների շինարարության կատարողական փաստաթղթերը (այդ թվում` հետախուզական տվյալները).

բ) տեխնիկական վիճակի մասին ակտը.

գ) զննումների (հետազոտությունների) նյութերը:

 

VII. ՆՈՐՈԳՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

32. Նորոգումներն իրականացվում են կատարողի կողմից կազմված և պատվիրատուի հետ համաձայնեցված աշխատանքային ժամանակացույցին համապատասխան, երկկողմ պայմանագրով:

33. Նորոգումներն իրականացվում են անվտանգության տեխնիկայի գործող կանոնների խստագույն պահպանմամբ, աշխատանքային, արտադրական, սանիտարական, հակահրդեհային և միջավայրի պահպանման կանոններին համապատասխան: Նորոգումներն իրականացնելիս պետք է ղեկավարվել տեխնիկական պայմաններով, գործող շինարարական նորմերով և կանոններով, աշխատանքների կատարման հրահանգներով ու ցուցումներով:

34. Այն դեպքերում, երբ նորոգվում են համեմատաբար խոշոր կամ բարդ, ինչպես նաև ծանր հիդրոերկրաբանական պայմաններում գտնվող օբյեկտներ, մշակվում է աշխատանքների կատարման նախագիծ, որի անհրաժեշտությունը որոշում է պատվիրատուն:

35. Նորոգման աշխատանքների որակի և կատարման ժամկետների նկատմամբ տեխնիկական հսկողությունն իրականացնում է պատվիրատուն` աշխատանքներ կատարող կազմակերպության հետ միասին:

36. Հիմնական նորոգման ընթացքում ակտավորվում և վկայագրվում են փակ աշխատանքները, ինչպես նաև այն աշխատանքները, որոնց կատարման որակից է կախված ոռոգման համակարգերի կամ դրանց կառուցվածքային տարրերի աշխատունակությունը:

37. Հիմնական նորոգման խոշոր ծավալի աշխատանքները հնարավոր է իրականացնել մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքին համապատասխան:

 

VIII. ՆՈՐՈԳՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ

 

38. Նորոգումների ավարտից հետո աշխատանքներն ընդունվում են շահագործող կազմակերպության ղեկավարի կամ պատվիրատուի կողմից նշանակված հանձնաժողովների կողմից, որոնք ղեկավարվում են գործող նորմերով և տեխնիկական փաստաթղթերով:

39. Նորոգման աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունը ներկայացնում է հետևյալ տեխնիկական փաստաթղթերը`

ա) կատարողական ակտեր,

բ) անհրաժեշտության դեպքում` միջանկյալ ընդունման ակտեր և պայմանագրեր,

գ) փակ աշխատանքների մասին ակտեր:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
30.09.2004
N 1393-Ն
Որոշում