040.2047.261202
«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ
«26» դեկտեմբերի 2002 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
5 դեկտեմբերի 2002 թվականի N 2047-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 24-Ի N 1236 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հավանություն տալ Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի, Արմավիրի, Արարատի, Արագածոտնի, Լոռու, Գեղարքունիքի, Տավուշի, Շիրակի, Սյունիքի մարզերի և Երևանի հանրակրթական դպրոցների ռացիոնալացման պլաններին` համաձայն NN 1-10 հավելվածների` դրանցով նախատեսված միջոցառումների իրականացման ավարտի ժամկետ սահմանելով 2003 թվականի սեպտեմբերը:
2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին`
ա) սույն որոշման 1-ին կետում նշված ռացիոնալացման պլանների իրականացման ընթացքում դպրոցներն ապահովել խորհրդատվական և մեթոդական օգնությամբ.
i
բ) եռամսյա ժամկետում հաստատել և Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման ներկայացնել մանկավարժական կադրերի աշխատանքի նշանակման կարգը.
գ) պարբերաբար վերանայել համակարգի գործունեությունն ապահովող իրավական նորմատիվ ակտերը.
դ) իրականացնել հանրակրթության ոլորտում կատարվող բարեփոխումների լուսաբանման և քարոզչական աշխատանքներ.
ե) Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի, Հայաստանի Հանրապետության մարզպետների և Երևանի քաղաքապետի հետ համատեղ ապահովել 2002-2003 թվականների ընթացքում հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրով կառավարման ու ֆինանսավորման նոր կարգի անցած դպրոցների հաշվապահների վերապատրաստումը.
i
զ) Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի և սոցիալական ներդրումների հիմնադրամի նախագահի հետ համատեղ մինչև 2003 թվականի նոյեմբերը Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն ռացիոնալացման արդյունքում ազատվող շենքերի հետագա օգտագործման վերաբերյալ:
(2-րդ կետը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարին` Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի հետ համատեղ յուրաքանչյուր տարվա համար վերահաշվարկել ըստ աշակերտների թվի ֆինանսավորման բանաձևի գործակիցները` ելնելով ընթացիկ ցուցանիշներից:
4. Հայաստանի Հանրապետության մարզպետներին և Երևանի քաղաքապետին`
i
ա) համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի ապրիլի 23-ի «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրով նախատեսված կառավարման և ֆինանսավորման նոր կարգի անցման ժամանակացույցը հաստատելու մասին» N 444 որոշման` հանրակրթական դպրոցների կառավարման ու ֆինանսավորման նոր կարգի անցմանը զուգահեռ իրականացնել ներդպրոցական և միջդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ.
բ) ապահովել դպրոցական խորհուրդների ձևավորումը.
գ) մինչև 2003 թվականի հուլիսի 25-ը հաստատել`
միաձուլվող կազմակերպությունների գույքի, այլ գույքային իրավունքների և պարտականությունների նորաստեղծ կազմակերպություններին փոխանցման ակտերը,
միաձուլվող կազմակերպությունների միջև կնքված միաձուլման պայմանագրերը:
(4-րդ կետը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
i
5. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի դեկտեմբերի 24-ի «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական համակարգի բարեփոխումների փորձնական ծրագրի իրականացման արդյունքներից բխող միջոցառումների մասին» N 1236 որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները`
որոշմամբ հավանության արժանացած` Երևան քաղաքի Կենտրոն և Էրեբունի թաղային համայնքների հանրակրթական դպրոցների ռացիոնալացման ծրագրի NN 1-1 և 1-2 աղյուսակներից հանել դրանց վերջին պարբերությունները (դպրոցների միավորման վերաբերյալ առաջարկությունները):
6. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 16-ԻՆ
Հավելված N 1
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԿՈՏԱՅՔԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Կոտայքի մարզում 1-ից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ համայնքները` ք. Աբովյան` 12 դպրոց, ք. Բյուրեղավան` 5 դպրոց, ք. Չարենցավան` 7 դպրոց, ք. Հրազդան` 15 դպրոց, ք. Ծաղկաձոր` 2 դպրոց, գ. Քասախ` 2 դպրոց, գ. Նոր Գեղի` 2 դպրոց, ք. Նոր Հաճն` 4 դպրոց, գ. Եղվարդ` 3 դպրոց, գ. Գառնի` 2 դպրոց:
2. Ռացիոնալացման նպատակով`
. «Հրազդանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Հրազդանի թիվ 2 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Հրազդանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Հրազդանի վարժարան» և «Հրազդանի թիվ 14 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Հրազդանի թիվ 14 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու
իրավունք, . «Ծաղկաձորի ռուսական դպրոց» և «Ծաղկաձորի միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Ծաղկաձորի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն` նրան վերապահելով ռուսական դասարաններ ունենալու
իրավունք, . «Չարենցավանի վարժարան» և «Չարենցավանի թիվ 5 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Չարենցավանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու
իրավունք, . «Աբովյանի արևելյան լեզուների թեքումով հիմնական դպրոց» և «Աբովյանի թիվ
4 միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման
ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Աբովյանի թիվ 4 միջնակարգ դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպություն` նրան վերապահելով պարսկերենով և
արաբերենով խորացված ուսուցմամբ դասարաններ ունենալու իրավունք, . «Աբովյանի վարժարան» և «Աբովյանի թիվ 5 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Աբովյանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն` նրան վերապահելով հոսքային դասարաններ ունենալու
իրավունք, . «Բյուրեղավանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Բյուրեղավանի թիվ 1 միջն. դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով
վերակազմակերպել` ստեղծելով «Բյուրեղավանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն` 2 դպրոցական շենքը թողնելով թիվ
1 դպրոցի օգտագործմանը:
3. Այն դեպքում, երբ նշված դպրոցները չեն ունենա գույքի կարիք, ապա մնացած գույքը բաշխել կարիքավոր դպրոցներին: Բաշխումը կատարել անհատույց` մի դպրոցի հաշվեկշռից /բալանսից/ մյուսին փոխանցելով: Աշակերտների տեղափոխումը կազմակերպելու նպատակով առանձնացնել պատասխանատու աշխատողների, նպատակահարմար է 2 մարդ: Նրանց վրա դնել նաև աշակերտների տեղափոխման կապակցությամբ ծնողների հետ տարվող աշխատանքները /այս գործընթացի ժամանակ նախատեսվում է նաև վարձել 1 իրավաբան/, կրճատված ուսուցիչների հաշվառման և այլ աշխատանքի հնարավոր տեղավորման գործընթացի պատասխանատվությունը: Ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում իրականացնել վերակոմպլեկտավորում` գործող նորմատիվներին համապատասխան:
Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումն իրականացնել համաձայն կարգի` հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
4. Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել քաղաքի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար քաղաքի համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 7-ով, դասարանների թիվը` 33-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 71-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 80-ով: Դասարանի միջին խտությունը 20,7-ից դարձել է 25, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/10,2-ից դարձել է 1/12,8:
7. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին և դասարանների թիվը կրճատել 150-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Կոտայքի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.________________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|______________________|________|________|________|________|__________|
| | |Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը |
|__|______________________|________|________|________|________|__________|
| 1|Հրազդանի թիվ 3 | 98 | 10 | 20 | 17,3 | 16 |
| 2|Հրազդանի թիվ 2 |220 | 11 | 29 | 19,7 | 15 |
| 3|Հրազդանի վարժարան | 60 | 6 | 15 | 13 | 16 |
| 4|Հրազդանի թիվ 14 |233 | 12 | 41 | 21,1 | 19 |
| 5|Ծաղկաձորի ռուսական դպ.| 14 | 4 | 10 | 8,3 | 4 |
| 6|Ծաղկաձորի միջն. դպ. |230 | 10 | 24 | 25 | 20 |
| 7|Չարենցավանի վարժ. |108 | 8 | 11 | 17,6 | 15 |
| 8|Չարենցավանի թիվ 5 |502 | 23 | 46 | 44 | 21 |
| 9|Աբովյանի արև. | | | | | |
| |լեզ. հիմն. դպ. |129 | 8 | 22 | 12,5 | 13 |
|10|Աբովյանի թիվ 4 |412/362 | 16/15 | 75 | 68 | 37 |
|11|Բյուրեղավանի թիվ 3 |289 | 13 | 29 | 35,6 | 15 |
|12|Բյուրեղավանի թիվ 1 |644 | 27 | 45 | 50,8 | 26 |
|13|Աբովյանի վարժարան | 54 | 3 | 15 | 6,68 | 9 |
|14|Աբովյանի թիվ 5 |524 | 21 | 52 | 39,8 | 27 |
|__|______________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը |3879 | 187 | 434 | 379.4 | 253 |
.________________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 20.7:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/8,9:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/10,2:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.9 դրույք=15,7 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը /2 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
.______________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչ- |վանդվող |և |
|կ | | | |ները** |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը * |թիվը |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
| | |Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
|1 | Հրազդանի թիվ 2 |318 | 12 | 24 | 24 | 15 |
|2 | Ծաղկաձորի միջն. դպ |244 | 14 | 28 | 28 | 20 |
|3 | Հրազդանի թիվ 14 |293 | 16 | 32 | 32 | 19 |
|4 | Չարենցավանի թիվ 5 |610 | 24 | 48 | 48 | 21 |
|5 | Աբովյանի թիվ 4 |541/362 | 20/15 | 40/30 | 40/30 | 37 |
|6 | Բյուրեղավանի թիվ 1 |933 | 31 | 62 | 62 | 34 |
|7 | Աբովյանի թիվ 5 |578 | 22 | 44 | 44 | 27 |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը |3879 | 154 | 308 | 308 | 173 |
.______________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 25:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/12,8:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը /2
դրույք/:
** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի 1
դրույք /18 ժամ/:
(հավելված 1-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 2
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
Ռացիոնալացման նպատակով`
. «Մեծամորի մանկապարտեզ-կրտսեր դպրոց» կրթահամալիրի կրտսեր դպրոցի 64
աշակերտին տեղափոխել Մեծամորի թիվ 2 դպրոց, . «Մեծամոր քաղաքի թիվ 2 միջն. դպրոց» և «Մեծամոր քաղաքի թիվ 3 միջն. դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով
վերակազմակերպել` ստեղծելով «Մեծամոր քաղաքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . Դալարիկի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը վերակազմակերպել որպես Դալարիկի հիմնական
դպրոց, . մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել
«Հայաստանի Հանրապետության պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ
կետով սահմանված չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 292-ով:
(հավելված 2-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 3
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Արարատի մարզում 1-ից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ համայնքները` Արտաշատ քաղաք` 6 դպրոց, Արարատ քաղաք` 6 դպրոց, Վեդի քաղաք` 3 դպրոց, Մասիս քաղաք` 6 դպրոց, Արարատ գյուղ` 3 դպրոց, Ոսկետափ գյուղ` 2 դպրոց, Այնթապ գյուղ` 2 դպրոց, Նոր Խարբերդ գյուղ` 2 դպրոց:
2. (հավելված 3-ի 2-րդ կետը հանվել է 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
3. Հիշատակված բոլոր դպրոցներում իրականացվելու են ներդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ` դասարանների վերակոմպլեկտավորում, դասարանների խտության համապատասխանեցում, «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրությամբ սահմանված նորմերին: Ստորև` աղյուսակ 1-ում ներկայացվում են տեղեկություններ այդ դպրոցների վերաբերյալ:
4. Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումը իրականացնել համաձայն կարգի` հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 1-ով, դասարանների թիվը` 6-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 9,4-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 13-ով: Դասարանի միջին խտությունը 23,5-ից դարձել է 28,3, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/13,2-ից դարձել է 1/15,7:
7. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին և դասարանների թիվը կրճատել 200-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Արարատի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
(հավելված 3-ի 1-ին աղյուսակը հանվել է 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
(հավելված 3-ի 2-րդ աղյուսակը հանվել է 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 4
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԱՐԱԳԱԾՈՏՆԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
- Արտենիի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի կարգավիճակը փոխել և վերակազմավորել
որպես Արտենիի հիմնական դպրոց:
- Արագածի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի կարգավիճակը փոխել և վերակազմավորել
որպես Արագածի հիմնական դպրոց:
- Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ
պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված
չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 195-ով:
(հավելված 4-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 5
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Լոռու մարզում մեկից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ բնակավայրերը` ք. Վանաձոր` 30 դպրոց, գ. Գուգարք` 2 դպրոց, ք. Սպիտակ` 8 դպրոց, գ. Շիրակամուտ` 2 դպրոց, ք. Ալավերդի` 11 դպրոց, գ. Օձուն` 2 դպրոց, ք. Ախթալա` 2 դպրոց, ք. Ստեփանավան` 7 դպրոց, գ. Տաշիր` 3 դպրոց, գ. Մեծավան` 2 դպրոց:
2. Ռացիոնալացման նպատակով`
i
. «Վանաձորի թիվ 16 միջն. դպրոց» և «Վանաձորի թիվ 29 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Վանաձորի թիվ 16 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Վանաձորի թիվ 20 միջն. դպրոց» և «Վանաձորի թիվ 1 վարժարան» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Վանաձորի թիվ 20 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Ալավերդու թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Ալավերդու թիվ 6 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Ալավերդու թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Ստեփանավանի թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Ստեփանավանի թիվ 4 միջն. դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով
վերակազմակերպել` ստեղծելով «Ստեփանավանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպություն, . Սպիտակի թիվ 5 միջն. դպրոցը դարձնել հիմնական ընդհանուր կրթական ծրագիր
իրականացնող դպրոց, . «Սպիտակի թիվ 7 միջն. դպրոց» և «Սպիտակի թիվ 2 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Սպիտակի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն:
Ինչպես նաև հիշատակված բոլոր դպրոցներում իրականացվելու են ներդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ` դասարանների վերակոմպլեկտավորում, դասարանների խտության համապատասխանեցում պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության օրինակելի կանոնադրությամբ սահմանված նորմերին: N 1 աղյուսակում ներկայացվում են տեղեկություններ այդ դպրոցների մասին:
(2-րդ կետը փոփ. 25.09.03 թիվ 1282-Ն որոշում)
3. Այն դեպքում, երբ նշված դպրոցները չեն ունենա գույքի կարիք, ապա մնացած գույքը բաշխել կարիքավոր դպրոցներին: Բաշխումը կատարել անհատույց` մի դպրոցի հաշվեկշռից /բալանսից/ մյուսին փոխանցելով: Աշակերտների տեղափոխումը կազմակերպելու նպատակով առանձնացնել պատասխանատու աշխատողների, նպատակահարմար է 2 մարդու: Նրանց վրա դնել, նաև աշակերտների տեղափոխման կապակցությամբ ծնողների հետ տարվող աշխատանքները /այս գործընթացի ժամանակ նախատեսվում է նաև վարձել 1 իրավաբան/, կրճատված ուսուցիչների հաշվառման և այլ աշխատանքի հնարավոր տեղավորման գործընթացի պատասխանատվությունը: Ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում իրականացնել վերակոմպլեկտավորում` գործող նորմատիվներին համապատասխան:
4. Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումն իրականացնել համաձայն կարգի, հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել քաղաքի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար քաղաքի համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն, առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների, տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 6-ով, դասարանների թիվը` 59-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 107-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 63,6-ով: Դասարանի միջին խտությունը 21-ից դարձել է 29,4, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11,9-ից դարձել է 1/16,3: 3 դպրոցի կարգավիճակը (Վանաձորի թիվ 23, Սպիտակի թիվ 4, 5) միջնակարգից դառնում է հիմնական, սակայն այդ գործընթացի տնտեսական հետևանքները չեն գնահատվել:
7. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 160-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Լոռու մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.______________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
| | |Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
|1 |Վանաձորի թիվ 3 | 451 | 21 | 63 | 40,2 | 19 |
|2 |Վանաձորի թիվ 4 | 765 | 31 | 75 | 60,8 | 30,8 |
|3 |Վանաձորի թիվ 16 | 106 | 9 | 20 | 18,4 | 13 |
|4 |Վանաձորի թիվ 29 | 415 | 18 | 38 | 25,2 | 26 |
|5 |Վանաձորի թիվ 20 | 547 | 21 | 45 | 43,8 | 21,3 |
|6 |Վանաձորի թիվ 1 վարժ.| 151 | 10 | 27 | 19,9 | 14 |
|7 |Ալավերդու թիվ 5 | 229 | 17 | 33 | 28,1 | 24 |
|8 |Ալավերդու թիվ 2 | 399 | 20 | 46 | 33,5 | 22,5 |
|9 |Ստեփանավանի թիվ 4 | 561 | 24 | 49 | 42,6 | 14 |
|10|Ստեփանավանի թիվ 3 | 373 | 15 | 40 | 26,2 | 17 |
|11|Սպիտակի թիվ 7 | 298 | 15 | 38 | 26,7 | 15 |
|12|Սպիտակի թիվ 2 | 440 | 19 | 45 | 32,2 | 19 |
|__|____________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը | 4735 | 220 | 507 | 397,6 | 235,6 |
.______________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 21,5:
Ուսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/9,3:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11,9:
Ուսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.8 դրույք=14 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը` /1.8 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
._________________________________________________________________________.
|NN | Դպրոցի |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |
|ը/կ| անվանումը |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող |
| | | | |** | թիվը* |հաստիքների |
| | | | | | | թիվը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| | |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|1. |Վանաձորի թիվ 3 |1216 |39 |71 |70,2 |41 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|2. |Վանաձորի թիվ 16|521 |19 |35 |34,2 |26 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|3. |Վանաձորի թիվ 20|698 |27 |49 |48,6 |29 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|4. |Ալավերդու թիվ 5|413 |16 |36 |27 |24 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|5. |Ստեփանավանի |934 |29 |53 |52,2 |23 |
| |թիվ 3 | | | | | |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|7. |Սպիտակի թիվ 2 |738 |27 |49 |48,6 |28 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| |Ընդամենը |4520 |157 |293 |287 |171 |
._________________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 29,4:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/16,3:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8
դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք
(18 ժամ):
(հավելված 5-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 6
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Գեղարքունիքի մարզում 1-ից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ համայնքները` Գավառ քաղաք` 9 դպրոց, Սևան քաղաք` 10 դպրոց, Վարդենիս քաղաք` 5 դպրոց, գ. Սարուխան` 3 դպրոց, գ. Գանձակ` 2 դպրոց, գ. Կարմիրգյուղ` 2 դպրոց, գ. Նորատուս` 3 դպրոց, գ. Մարտունի` 3 դպրոց, գ. Վարդենիկ` 3 դպրոց, գ. Երանոս` 2 դպրոց, գ. Ձորագյուղ` 2 դպրոց, գ. Զոլաքար` 2 դպրոց, գ. Ն. Գետաշեն` 2 դպրոց, գ. Գեղհովիտ` 2 դպրոց, գ. Վ. Գետաշեն` 2 դպրոց, գ. Ծովինար` 2 դպրոց, գ. Լիճք` 2 դպրոց, գ. Մ. Մասրիկ` 2 դպրոց, գ. Ճամբարակ` 4 դպրոց:
2. Ռացիոնալացման նպատակով`
i
. «Գավառի թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Գավառի թիվ 6 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Գավառի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Սևանի թիվ 2 միջն. դպրոց» և «Սևանի թիվ 1 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Սևանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Վարդենիսի վարժարան» և «Վարդենիսի թիվ 3 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Վարդենիսի թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Մարտունի քաղաքի արհեստագործական ավագ դպրոց» և «Մարտունի քաղաքի թիվ 2
միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման
ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Մարտունի քաղաքի թիվ 2 միջնակարգ դպրոց»
պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . Մ. Մասրիկի հիմնական դպրոցը դարձնել տարրական ընդհանուր կրթական ծրագիր
իրականացնող դպրոց, . Ծովինարի հիմնական դպրոցը դարձնել տարրական ընդհանուր կրթական ծրագիր
իրականացնող դպրոց:
(2-րդ կետը փոփ. 25.09.03 թիվ 1282-Ն որոշում)
3. Այն դեպքում, երբ նշված դպրոցները չեն ունենա գույքի կարիք, ապա մնացած գույքը բաշխել կարիքավոր դպրոցներին: Բաշխումը կատարել անհատույց` մի դպրոցի հաշվեկշռից /բալանսից/ մյուսին փոխանցելով: Աշակերտների տեղափոխումը կազմակերպելու նպատակով առանձնացնել պատասխանատու աշխատողների, նպատակահարմար է 2 մարդու: Նրանց վրա դնել նաև աշակերտների տեղափոխման կապակցությամբ ծնողների հետ տարվող աշխատանքները /այս գործընթացի ժամանակ նախատեսվում է նաև վարձել 1 իրավաբան/, կրճատված ուսուցիչների հաշվառման և այլ աշխատանքի հնարավոր տեղավորման գործընթացի պատասխանատվությունը: Ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում իրականացնել վերակոմպլեկտավորում` գործող նորմատիվների համապատասխան:
- Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումն իրականացնել համաձայն կարգի, հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
4. Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել բնակավայրի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքները` առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների, տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1.2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 6-ով, դասարանների թիվը` 53-ով, դասավանդող դրույքների թիվը` 104,4-ով, վարչական և սպասարկվող հաստիքների թիվը` 97,5-ով: Դասարանի միջին խտությունը 21,9-ից դարձել է 28,2, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11,5 -ից դարձել է 1/14,8: 3 միջնակարգ դպրոց դարձել է հիմնական, 3 հիմնական դպրոց` տարրական, որոնց տնտեսական հետևանքները չեն գնահատված:
7. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրություն 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 300-ով:
Աղյուսակ 1 Տեղեկություններ Գեղարքունիքի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
._______________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|_____________________|________|________|________|________|__________|
| | |ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը |
|__|_____________________|________|________|________|________|__________|
| 1|Գավառի թիվ 5 |397 | 20 | 61 | 33 | 21 |
| 2|Գավառի թիվ 6 |356 | 20 | 44 | 34 | 23 |
| 3|Վարդենիսի վարժարան | 26 | 2 | 13 | 4 | 20,5 |
| 4|Վարդենիսի թիվ 3 |606 | 28 | 58 | 49,5 | 33,5 |
| 5|Սևանի թիվ 1 |433 | 20 | 53 | 35,2 | 19,5 |
| 6|Սևանի թիվ 2 |573 | 24 | 78 | 45,2 | 30 |
| 7|Մարտունու արհես. |201 | 9 | 23 | 33,6 | 18 |
| |ավագ. դպրոց | | | | | |
| 8|Մարտունու թիվ 2 |680 | 28 | 74 | 55 | 28 |
| 9|Վ. Գետաշենի հիմն. դպ.|397 | 17 | 23 | 39 | 18,5 |
|10|Վ. Գետաշենի միջն. դպ.|614 | 28 | 43 | 50,4 | 28 |
|11|Լիճքի հիմնական |197 | 10 | 20 | 16,4 | 13,5 |
|12|Լիճքի միջնակարգ |724 | 31 | 71 | 59 | 33,5 |
|__|_____________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը |5204 | 237 | 561 | 454 | 287 |
._______________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 21.9:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/9,3:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11,5:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.8 դրույք=15 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը /1.8 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
._____________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչ- |վանդվող |և |
|կ | | | |ները** |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը * |թիվը |
|__|___________________|________|________|________|________|__________|
| | |Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը |
|__|___________________|________|________|________|________|__________|
| 1|Գավառի թիվ 5 | 753 | 27 | 52 | 51,3 | 34 |
| 2|Սևանի թիվ 1 |1006 | 35 | 67 | 66,5 | 31 |
| 3|Վարդենիսի թիվ 3 | 632 | 23 | 44 | 43,7 | 33,5 |
| 4|Մարտունու թիվ 2 | 881 | 32 | 61 | 60,8 | 29,5 |
| 5|Վ. Գետաշենի միջն. |1011 | 35 | 67 | 66,5 | 28 |
| 6|Լիճքի միջն. դպրոց | 921 | 32 | 61 | 60,8 | 33,5 |
|__|___________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը |5204 | 184 | 352 | 349,6 | 189,5 |
._____________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 28,2:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/14,8:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը
/1,8 դրույք/:
** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի 1
դրույք /18 ժամ/:
(հավելված 6-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 7
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Տավուշի մարզում մեկից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ բնակավայրերը` գ. Նոյեմբերյան` 2 դպրոց, գ. Բերդ` 5 դպրոց, ք. Իջևան` 5 դպրոց, գ. Բագրատաշեն` 2 դպրոց, ք. Դիլիջան` 7 դպրոց:
2. Ռացիոնալացման նպատակով նախատեսվում է`
- Դիլիջանի թիվ 1 դպրոցը միավորել Դիլիջանի վարժարանի հետ,
- Բագրատաշենի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցը դարձնել հիմնական:
Ստորև աղյուսակ 1-ում ներկայացվում են տեղեկություններ այդ դպրոցների վերաբերյալ:
3. Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումն իրականացնել համաձայն կարգի, հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել քաղաքի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար քաղաքի համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
4. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքները, առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների, տրվում են աղյուսակ 2-ում:
5. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 1-ով, դասարանների թիվը` 6-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 12-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 12-ով: Դասարանի միջին խտությունը 21,8-ից դարձել է 27,5, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/10,9-ից դարձել է 1/13,8:
6. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին, և դասարանների թիվը կրճատել 110-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Տավուշի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.___________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|_________________|________|________|________|________|__________|
| | |ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը |
|__|_________________|________|________|________|________|__________|
| 1| Դիլիջանի թիվ 1 | 516 | 22 | 53 | 44 | 17 |
| 2| Դիլիջանի վարժար.| 118 | 7 | 30 | 14 | 13 |
|__|_________________|________|________|________|________|__________|
| | Ընդամենը | 634 | 29 | 83 | 58 | 30 |
.___________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 21.8:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/7,6:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/10,9:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.7 դրույք=12,6 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը /2 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
.__________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչ- |վանդվող |և |
|կ | | | |ները** |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը * |թիվը |
|__|________________|________|________|________|________|__________|
| | |Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը|Ընդամենը |
|__|________________|________|________|________|________|__________|
| 1| Դիլիջանի թիվ 1 | 634 | 23 | 46 | 46 | 18 |
.__________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 28.2:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15,6:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը
/1,8 դրույք/:
** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի 1
դրույք /18 ժամ/:
(հավելված 7-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 8
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Շիրակի մարզում 1-ից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ համայնքները` Արթիկ քաղաք` 10 դպրոց, Գյումրի քաղաք` 54 դպրոց, Մարալիկ` 2 դպրոց, Ախուրյան` 5 դպրոց: Գյումրի քաղաքի 8 տնակային դպրոցներ տեղակայված են այլ դպրոցների շենքերում: Այսպես, թիվ 28 դպրոցը տեղակայված է թիվ 34 դպրոցի շենքում, թիվ 3-ը` թիվ 13-ում, «Պրոտոն» վարժարանը` թիվ 21-ում, թիվ 7 և թիվ 16 դպրոցները` թիվ 14-ում, թիվ 12-ը` թիվ 4-ում, թիվ 36-ը` թիվ 15-ում, թիվ 39-ը` Կապսի դպրոցում: Կառավարման և ֆինանսավորման նոր համակարգի անցել են` Գյումրի քաղաքի 14, Արթիկ քաղաքի 7, Ախուրյանի 1 դպրոցներ: Մինչև 2002 թվականը մարզի նշված դպրոցներում ընթացել են մասնակի ներդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ և հետագայում ևս դրանք կընթանան:
2. Ռացիոնալացման նպատակով նախատեսվում է Գյումրի քաղաքի 8 դպրոցի լուծարում, Արթիկ քաղաքի 1 արհեստագործական վարժարանի լուծարում: Ինչպես նաև հիշատակված բոլոր դպրոցներում իրականացվելու են ներդպրոցական ռացիոնալացման աշխատանքներ` դասարանների վերակոմպլեկտավորում, դասարանների խտության համապատասխանեցում, պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության օրինակելի կանոնադրությամբ սահմանված նորմերին: Ստորև` աղյուսակ 1-ում ներկայացվում են տեղեկություններ այդ դպրոցների վերաբերյալ:
3. Ռացիոնալացման նպատակով`
i
. «Գյումրու թիվ 28 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 34 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Գյումրու թիվ 28 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 3 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 13 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Գյումրու թիվ 3 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 7 միջն. դպրոց», «Գյումրու թիվ 16 միջն. դպրոց» և
«Գյումրու թիվ 14 միջն. դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները
միաձուլման ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով «Գյումրու թիվ 7 միջնակարգ
դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 12 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 4 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Գյումրու թիվ 4 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 36 միջն. դպրոց» և «Գյումրու թիվ 15 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Գյումրու թիվ 15 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Գյումրու թիվ 39 միջն. դպրոց» և «Կապսի միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Կապսի միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն:
Արթիկ քաղաքում` . «Արթիկի ավագ դպրոց (արհեստագործական հոսքով) և «Արթիկի թիվ 1 միջն.
դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով
վերակազմակերպել` ստեղծելով «Արթիկի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպություն:
(3-րդ կետը փոփ. 28.08.03 թիվ 1088-Ն որոշում)
4. Ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում իրականացնել վերակոմպլեկտավորում` գործող նորմատիվներին համապատասխան:
5. Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումը իրականացնել համաձայն կարգի` հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ և այլն:
6. Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել բնակավայրի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
7. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների տրվում են աղյուսակ 2-ում:
8. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 9-ով, դասարանների թիվը` 74-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 136-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 171-ով: Դասարանի միջին խտությունը 20,5-ից դարձել է 27,6, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11-ից դարձել է 1/15:
9. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին և դասարանների թիվը կրճատել 230-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Շիրակի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.__________________________________________________________________.
|NN| | |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| | |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | ընդամենը | |ների |հաստիքների|
| | |_________________| |թիվը |թիվը |
|__|________________|Աշակեր- |Դասա- |________|________|__________|
| | Ք. Գյումրի |տները |րանները |ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը |
|__|________________|________|________|________|________|__________|
|1 | թիվ 28 | 299 | 15 | 52 | 30 | 15 |
|2 | թիվ 34 | 405 | 20 | 53 | 37 | 15 |
|3 | թիվ 3 | 270 | 14 | 45 | 25 | 13 |
|4 | թիվ 13 | 422 | 21 | 54 | 37 | 13 |
|5 | «Պրոտոն» | 75 | 6 | 16 | 12 | 19 |
|6 | թիվ 21 | 464 | 18 | 44 | 32 | 11 |
|7 | թիվ 7 | 114 | 10 | 27 | 17 | 27 |
|8 | թիվ 16 | 544 | 23 | 62 | 41 | 12 |
|9 | թիվ 14 | 1062 | 42 | 102 | 70 | 16 |
|10| թիվ 12 | 245 | 14 | 44 | 25 | 25 |
|11| թիվ 4 | 398 | 19 | 57 | 35 | 17 |
|12| թիվ 36 | 280 | 17 | 47 | 31 | 19 |
|13| թիվ 15 | 775 | 32 | 94 | 63 | 13 |
|14| թիվ 39 | 67 | 7 | 22 | 14 | 28 |
|15| Կապսի | 133 | 10 | 24 | 17 | 13 |
|16| Արթիկի ՄՄՈՒ | 89 | 5 | 15 | 10 | 17 |
|17| Արթիկի թիվ 1 | 472 | 22 | 43 | 38 | 19 |
|__|________________|________|________|________|________|__________|
| |Ընդամենը | 6114 | 295 | 801 | 534 | 292 |
.__________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 20.5:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/7.6:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.66 դրույք=12 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը` /1.8 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
._________________________________________________________________________.
|NN | Դպրոցի | Ընդամենը |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |
|ը/կ| անվանումը | |ների թիվը|դրույքների |սպասարկող |
| | | |** | թիվը* |հաստիքների |
| | | | | | թիվը |
| |_______________|___________________|_________|___________|___________|
| |Քաղ. Գյումրի |աշակերտ- |դասարան- |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |
| | |ների թիվը|ների թիվը| | | |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|1. |թիվ 28 |704 |25 |45 |45 |15 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|2. |թիվ 3 |692 |25 |45 |45 |15 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|3. |թիվ 7 |1720 |56 |101 |101 |19 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|4. |թիվ 4 |643 |25 |45 |45 |14,5 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|5. |թիվ 15 |1055 |37 |67 |67 |20 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|6. |Կապսի |200 |10 |18 |18 |6 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|7. |Արթիկի թիվ 1 |561 |23 |41 |41 |14,5 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| |Ընդամենը |5575 |201 |362 |362 |104 |
._________________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 27,6:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8
դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք
(18 ժամ):
(հավելված 8-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 9
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ՍՅՈՒՆԻՔԻ ՄԱՐԶԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Սյունիքի մարզում 1-ից ավելի դպրոցներ ունեն հետևյալ համայնքները` Կապան քաղաք` 14 դպրոց, Գորիս քաղաք` 7 դպրոց, Սիսիան քաղաք` 7 դպրոց, Մեղրի քաղաք` 2 դպրոց, Քաջարան քաղաք` 3 դպրոց և Տեղ գյուղ` 2 դպրոց:
2. Թերկոմպլեկտավորված են Կապանի թիվ 4 /գյուղ Վաչագան/, թիվ 8 /գյուղ Շղարշիկ/, թիվ 11 /գյուղ Կավարտ/ դպրոցները:
3. Ռացիոնալացման նպատակով`
i
. «Սիսիանի թիվ 5 միջն. դպրոց» և «Սիսիանի վարժարան» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել` ստեղծելով
«Սիսիանի թիվ 5 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային կազմակերպություն, . «Քաջարանի թիվ 4 միջն. դպրոց» և «Քաջարանի թիվ 1 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Քաջարանի թիվ 1 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն:
(3-րդ կետը փոփ. 28.08.03 թիվ 1088-Ն, 25.09.03 թիվ 1282-Ն, 13.10.05 թիվ 1642-Ն որոշումներ)
4. Այն դեպքում, երբ նշված դպրոցները չեն ունենա գույքի կարիք, ապա մնացած գույքը բաշխել կարիքավոր դպրոցներին: Բաշխումը կատարել անհատույց` մի դպրոցի հաշվեկշռից /բալանսից/ մյուսին փոխանցելով: Աշակերտների տեղափոխումը կազմակերպելու նպատակով առանձնացնել պատասխանատու աշխատողների, նպատակահարմար է 2 մարդու: Նրանց վրա դնել նաև աշակերտների տեղափոխման կապակցությամբ ծնողների հետ տարվող աշխատանքները /այս գործընթացի ժամանակ նախատեսվում է նաև վարձել 1 իրավաբան/, կրճատված ուսուցիչների հաշվառման և այլ աշխատանքի հնարավոր տեղավորման գործընթացի պատասխանատվությունը: Ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում իրականացնել վերակոմպլեկտավորում` գործող նորմատիվներին համապատասխան:
Ռացիոնալացման հետևանքով աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչների կրճատումն իրականացնել համաձայն կարգի` հետևյալ հերթականությամբ`
- համատեղող ուսուցիչներ,
- թոշակի տարիքի հասած ուսուցիչներ,
- ոչ մանկավարժական կրթություն ունեցող ուսուցիչներ,
- և այլն:
Աշխատանքից դուրս մնացած ուսուցիչներին տեղավորել բնակավայրի այլ դպրոցներում, եթե դրանցում կա ուսուցչի կարիք: Կրճատված ուսուցիչների մի մասի համար համակարգչային կենտրոններում կազմակերպել դասընթացներ:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 2-ով, դասարանների թիվը` 17-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 31-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 26-ով: Դասարանի միջին խտությունը 19,8-ից դարձել է 27,5, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11-ից դարձել է 1/15,2:
7. Մարզի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատության» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին և դասարանների թիվը կրճատել 200-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Սյունիքի մարզի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.____________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
| | |ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
| 1|Սիսիանի թիվ 5 | 289 | 15 | 37 | 26,5 | 21 |
| 2|Սիսիանի Վարժ. | 171 | 9 | 24 | 18 | 17 |
| 3|Քաջարանի թիվ 4 | 292 | 15 | 23 | 26,5 | 16 |
| 4|Քաջարանի թիվ 1 | 459 | 22 | 39 | 39,5 | 18 |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
| |Ընդամենը | 1211 | 61 | 123 | 110,5 | 72 |
.____________________________________________________________________.
Դասարանի միջին խտությունը` 19,8:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/9,8:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.9 դրույք=16 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը /1.8 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
._________________________________________________________________________.
|NN | Դպրոցի |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |
|ը/կ| անվանումը |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող |
| | | | |** | թիվը* |հաստիքների |
| | | | | | | թիվը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| | |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|1. |Սիսիանի թիվ 5 |460 |18 |33 |32,4 |21 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|2. |Քաջարանի թիվ 1 |751 |26 |47 |46,8 |25 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| |Ընդամենը |1211 |44 |80 |79,2 |46 |
._________________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 27,5:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15,2:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8
դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք
(18 ժամ):
(հավելված 9-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
Հավելված N 10
i
Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության 2002 թվականի
դեկտեմբերի 5-ի N 2047-Ն որոշման
ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ ՌԱՑԻՈՆԱԼԱՑՄԱՆ ՊԼԱՆԸ
1. Երևան քաղաքում գործում են 194 հանրակրթական դպրոցներ: Բոլոր շենքերի նախագծային հզորությունը կազմում է 189 262 աշակերտ/տեղ: Այդ դպրոցներում սովորում է ընդամենը 135706 աշակերտ, կոմպլեկտավորված են 5674 դասարան: Դպրոցներում աշխատում է 16658 մարդ, որոնցից 13087 ուսուցիչ է:
2. Թիվ 29 և թիվ 30 դպրոցները տեղակայված են նույն շենքում, 4-րդ վարժարանը` թիվ 16 դպրոցի շենքում, թիվ 62 և թիվ 165 դպրոցները տեղակայված են նույն շենքում: Թերբեռնված են գործում թիվ 26 և «Ալգորիթմ» վարժարանը:
3. (3-րդ կետը հանվել է 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)
4. Ռացիոնալացման նպատակով`
. «Երևանի թիվ 30 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 29 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Երևանի թիվ 29 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 4 վարժարան» և «Երևանի թիվ 16 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Երևանի թիվ 16 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Ալգորիթմ» վարժարան» և «Երևանի թիվ 163 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Երևանի թիվ 163 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 26 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 124 միջն. դպրոց» պետական ոչ
առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Երևանի թիվ 26 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն, . «Երևանի թիվ 165 միջն. դպրոց» և «Երևանի թիվ 62 միջն. դպրոց» պետական
ոչ առևտրային կազմակերպությունները միաձուլման ձևով վերակազմակերպել`
ստեղծելով «Երևանի թիվ 62 միջնակարգ դպրոց» պետական ոչ առևտրային
կազմակերպություն:
5. Ռացիոնալացման սպասվելիք արդյունքներն առանց համապատասխան ֆինանսական հաշվարկների տրվում են աղյուսակ 2-ում:
6. 1,2 աղյուսակներից երևում է, որ դպրոցների թիվը կպակասի 5-ով, դասարանների թիվը` 50-ով, դասավանդվող դրույքների թիվը` 87-ով, վարչական և սպասարկող հաստիքների թիվը` 68-ով: Դասարանի միջին խտությունը 20,1-ից դարձել է 28,2, իսկ դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11-ից դարձել է 1/16:
7. Քաղաքի բոլոր դպրոցներում դասարանների խտությունը համապատասխանեցնել «ՀՀ պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության օրինակելի կանոնադրության 23-րդ կետով սահմանված չափանիշներին և դասարանների թիվը կրճատել 400-ով:
Աղյուսակ 1
Տեղեկություններ Երևան քաղաքի ռացիոնալացման ենթակա դպրոցների մասին
.____________________________________________________________________.
|NN| |Աշակեր- |Դասա- |ՈՒսու- |Դասա- |Վարչական |
|ը/| |տները |րանները |ցիչները |վանդվող |և |
|կ | | | | |դրույք- |սպասարկող |
| | | | | |ների |հաստիքների|
| | | | | |թիվը |թիվը |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
| | Ք. երևան |ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը|ընդամենը |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
|1 |թիվ 29 | 543 | 26 | 58 | 44 | 23 |
|2 |թիվ 30 | 386 | 17 | 44 | 30 | 21 |
|3 |թիվ 4 վարժարան | 53 | 4 | 14 | 8 | 9 |
|4 |թիվ 16 | 224 | 11 | 25 | 19 | 21 |
|5 |թիվ 62 | 732 | 37 | 86 | 68 | 32 |
|6 |թիվ 165 | 594 | 24 | 62 | 43 | 25 |
|7 |թիվ 26 | 107 | 10 | 18 | 17 | 16 |
|8 |թիվ 124 | 497 | 23 | 56 | 42 | 27 |
|9 |«Ալգորիթմ» վարժ. | 61 | 5 | 26 | 10 | 18 |
|10|թիվ 163 | 360 | 19 | 52 | 33 | 34 |
|__|__________________|________|________|________|________|__________|
| |Ընդամենը | 3559 | 176 | 441 | 314 | 226 |
.____________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 20.1:
ՈՒսուցիչ-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/8:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/11,3:
ՈՒսուցչի միջին բեռնվածությունը (շաբաթական)` 0.7 դրույք=13 ժամ:
Մեկ դասարանին համապատասխանող շաբաթական միջին ժամաքանակը /1.8 դրույք/:
Աղյուսակ 2
Ռացիոնալացման ծրագրի սպասվելիք արդյունքները
._________________________________________________________________________.
|NN | Դպրոցի |Աշակերտ- |Դասարան- |ՈՒսուցիչ-|Դասավանդվող|Վարչական և |
|ը/կ| անվանումը |ների թիվը|ների թիվը|ների թիվը|դրույքների |սպասարկող |
| | | | |** | թիվը* |հաստիքների |
| | | | | | | թիվը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| |Քաղ. Երևան |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |ընդամենը |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|1. |թիվ 29 |929 |32 |58 |57,6 |33 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|2. |թիվ 16 |277 |12 |22 |21,6 |22,5 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|3. |թիվ 62 |1328 |43 |77 |77,4 |41 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|4. |թիվ 26 |604 |22 |40 |39,6 |26,5 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
|5. |թիվ 163 |421 |17 |31 |30,6 |35 |
|___|_______________|_________|_________|_________|___________|___________|
| |Ընդամենը |3559 |126 |228 |226,8 |158 |
._________________________________________________________________________.
Դասարանների միջին խտությունը` 28,2:
Դրույք-աշակերտ հարաբերակցությունը` 1/15,6:
* Սպասվելիք արդյունքները կանխագուշակվել են` պահպանելով մինչև
ռացիոնալացումը մեկ դասարանին համապատասխանող միջին ժամաքանակը (1,8
դրույք): ** Ցանկալի է, որ ուսուցչի շաբաթական միջին բեռնվածությունը լինի մեկ դրույք
(18 ժամ):
(հավելված 10-ը փոփ. 10.07.03 թիվ 867-Ն որոշում)