121.0011.310314
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«31» 03 2014 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 12114157
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ, ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
3 մարտի 2014 թվականի N 11-Ն
ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶՊԵՏՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
III. Համայնքի ղեկավարի օրենքով սահմանված այլ գործառույթը`
1. Համայնքի ղեկավարը մշակում է համայնքի քառամյա զարգացման ծրագիրը, որը ներկայացնում է նորընտիր ավագանու հաստատմանը` վերջինիս լիազորությունների ստանձնման օրվանից եռամսյա ժամկետում: Եթե համայնքի նորընտիր ղեկավարի լիազորություններ ստանձնելու ժամկետը համընկնում է նորընտիր ավագանու լիազորություններն ստանձնելու օրվանից եռամսյա ժամկետին, ապա համայնքի նորընտիր ղեկավարը քառամյա ծրագիրը համայնքի ավագանու հաստատմանն է ներկայացնում կամ ավագանու լիազորություններն ստանձնելու օրվանից եռամսյա ժամկետում կամ իր լիազորություններն ստանձնելու օրվանից հետո` երկամսյա ժամկետում:
Համայնքի քառամյա զարգացման ծրագրում պարտադիր կարգով ներառվում են համայնքի տարածական զարգացումը սահմանող` քաղաքաշինական ծրագրային փաստաթղթերի մշակման կամ դրանց փոփոխման (լրացման) մասին դրույթներ:
2. Համայնքի զարգացման քառամյա ծրագրի և (կամ) տարեկան բյուջեի կառավարման (կազմման, հանրային քննարկման, իրականացման (կատարման) և վերահսկման) գործընթացներում համայնքի բնակիչների մասնակցությունն ապահովելու համար համայնքի ղեկավարի առաջարկությամբ և համայնքի ավագանու որոշմամբ ձևավորվում է համայնքի ղեկավարին կից խորհրդակցական մարմին` աշխատակազմի և համայնքային կազմակերպությունների համապատասխան մասնագետների ընդգրկմամբ, ինչպես նաև համայնքի ավագանու մեկից մինչև երեք անդամների, բնակիչների, փորձագետների և այլ շահագրգիռ անձանց ներգրավմամբ (վերջիններիս համաձայնությամբ):
3. Համայնքի ղեկավարը մինչև համայնքի զարգացման քառամյա ծրագրի և (կամ) տարեկան բյուջեի նախագծերը համայնքի ավագանու հաստատմանը ներկայացնելը կազմակերպում և անցկացնում է հանրային բաց լսումներ և (կամ) քննարկումներ «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 27.1-ին հոդվածով սահմանված ժամկետում: Հանրային բաց լսումներում կամ քննարկումներում ստացված և ընդունված դիտողությունների և առաջարկությունների վերաբերյալ համայնքի ղեկավարը տրամադրում է տեղեկատվություն համայնքի ավագանուն:
4. Համայնքի ղեկավարը կազմում և համայնքի ավագանու հաստատմանն է ներկայացնում համայնքի բյուջեի նախագիծը, դրանում առաջարկվող փոփոխություններն ու ապահովում է բյուջեի կատարումը, որի վերաբերյալ եռամսյա հաղորդումներ և տարեկան հաշվետվություն է ներկայացնում համայնքի ավագանուն:
5. Համայնքի ղեկավարը համայնքի բյուջեի նախագիծը համայնքի ավագանու քննարկմանն է ներկայացնում կառավարության կողմից ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով համայնքներին տրամադրվող դոտացիաների նախնական թվերի հրապարակումից հետո` երկամսյա ժամկետում: Բյուջեի նախագիծն ավագանու անդամներին է ուղարկվում քննարկումից առնվազն մեկ շաբաթ առաջ: Եթե պետական բյուջեն ընդունելիս ֆինանսական համահարթեցման սկզբունքով համայնքներին տրամադրվող դոտացիաների նախնական թվերը փոփոխվում են, ապա համայնքի ղեկավարը երկշաբաթյա ժամկետում ավագանու հաստատմանն է ներկայացնում բյուջեի համապատասխան փոփոխությունները:
6. Համայնքի բնակչության կենսաապահովման խնդիրները լուծելու նպատակով մատուցվող ծառայությունների` ջրամատակարարման, ջրահեռացման, ոռոգման, ջեռուցման, աղբահանության և սանիտարական մաքրման կազմակերպման, բազմաբնակարան շենքերի սպասարկման և այլ ծառայությունների իրականացման համար համայնքն օրենքով սահմանված կարգով սահմանում է վճարներ:
Վճարների չափը համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ հաստատվում է համայնքի ավագանու որոշմամբ: Եթե այդ ծառայություններն իրականացնում են համայնքի բյուջետային հիմնարկները, ապա գանձված գումարն ուղղվում է համայնքի բյուջե:
7. Համայնքի ղեկավարը բյուջեի հիման վրա ճշտում է աշխատակազմի, դրա կառուցվածքային ստորաբաժանումների և բյուջետային հիմնարկների խնդիրները, հաստատում է դրանց դրամարկղային գործառնությունների եռամսյակային կամ ամսական պլանները:
8. Համայնքի ղեկավարը, օրենքով սահմանված կարգով, ապահովում է բյուջեի կատարումը, պարտադիր կարգով ստորագրում է բոլոր ֆինանսական փաստաթղթերը և անձնական պատասխանատվություն է կրում ֆինանսական գործառնությունները ճշգրիտ ու օրենքին համապատասխան կատարելու համար:
9. Համայնքի ղեկավարը համայնքի բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը համայնքի ավագանուն ներկայացնում է մինչև հաշվետու բյուջետային տարվան հաջորդող տարվա մարտի 1-ը:
10. Համայնքի ղեկավարը ֆինանսների բնագավառում իրականացնում է հետևյալ պարտադիր լիազորությունները.
1) տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների` օրենքով սահմանված տեսակներն ու դրույքաչափերը սահմանելու վերաբերյալ որոշման նախագծերը ներկայացնում է ավագանու հաստատմանը.
2) օրենքով սահմանված կարգով կազմակերպում է տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների, համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող համայնքային և պետական սեփականություն համարվող հողերի, համայնքի սեփականություն համարվող գույքի վարձավճարների գանձումն ու վերահսկումը.
3) տեղական հարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ օրենքով սահմանված կարգով կիրառում է համապատասխան միջոցներ.
4) համայնքի կողմից իրականացվող ծառայությունների դիմաց կատարվող վճարների դրույքաչափերի վերաբերյալ որոշման նախագիծը ներկայացնում է ավագանու հաստատմանը.
5) տնօրինում է համայնքի բյուջեի միջոցները, ապահովում է դրանց նպատակային օգտագործումը:
11. Համայնքի բյուջեի եկամտային մասի կազմման գործընթացում` տարեկան հաշվարկային ցուցանիշների ընդունման ժամանակ ապառքներից (հողի հարկի և գույքահարկի մասով) գումարների ներառում` ՀՀ ֆինանսների նախարարության կողմից տրված մեթոդական ցուցումների համաձայն:
12. Համայնքի բյուջեի կազմման գործընթացում` տարեկան հաշվարկային ցուցանիշների իրատեսական բաշխումն ըստ տարվա ամիսների:
13. Բյուջեի ծախսային մասի կազմման գործընթացում` աշխատավարձի ֆոնդի տարեկան հաշվարկային ցուցանիշների ընդունման ժամանակ ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարության կողմից ներկայացրած առաջարկությունների հաշվի առնում:
14. Համայնքներին «Ֆինանսական համահարթեցման մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն` դոտացիաների տրամադրման համար ներկայացվող ելակետային տվյալների համապատասխանության ապահովում համայնքների տարեկան հաշվարկային ցուցանիշներին (բազային թվերին):
15. Համայնքի բյուջեի եկամտային մասի կատարման գործընթացում եկամուտների հավաքագրման ցածր ցուցանիշների ապահովման դեպքում` պատճառների բացահայտում և համապատասխան միջոցների ձեռնարկում:
16. «Գնումների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի և ՀՀ կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի «Գնումների գործընթացի կազմակերպման» մասին թիվ 168-Ն որոշման պահանջների պահպանում:
17. Գործառույթի իրականացման օրենսդրական հիմքը` «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենք:
._____________________________________________________________________.
|Դրույթների անվանումը |Պահ- |Թերի |Պահ-|Հայտ-|Առա- |Հայտնա- |
| |պան- |է պահ-|պան-|նաբեր|ջարկու- |բերված |
| |ված է|պանված|ված |ված |թյուններ|խախտում-|
| | | |չէ |խախ- |հսկողու-|ները |
| | | | |տում-|թյան |վերաց- |
| | | | |ները |ընթաց- |նելու |
| | | | | |քում |տակով |
| | | | | |հայտնա- |սահման- |
| | | | | |բերված |ված |
| | | | | |խախտում |ժամկետ- |
| | | | | |ների |ները |
| | | | | |վերացման| |
| | | | | |վերա- | |
| | | | | |բերյալ | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|1. Օրենքով սահմանված կարգով| | | | | | |
|համայնքի քառամյա զարգացման | | | | | | |
|ծրագիրը համայնքի ավագանուն | | | | | | |
|ներկայացված լինելու | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|2. Համայնքի ավագանու | | | | | | |
|որոշմամբ հաստատված համայնքի| | | | | | |
|զարգացման քառամյա ծրագրի և | | | | | | |
|(կամ) տարեկան բյուջեի | | | | | | |
|կառավարման (կազմման, | | | | | | |
|հանրային քննարկման, | | | | | | |
|իրականացման (կատարման) և | | | | | | |
|վերահսկման) գործընթացներում| | | | | | |
|համայնքի բնակիչների | | | | | | |
|մասնակցությունն ապահովելու | | | | | | |
|համար աշխատակազմի և | | | | | | |
|համայնքային | | | | | | |
|կազմակերպությունների | | | | | | |
|համապատասխան մասնագետների | | | | | | |
|ընդգրկմամբ, ինչպես նաև | | | | | | |
|համայնքի ավագանու մեկից | | | | | | |
|մինչև երեք անդամների, | | | | | | |
|բնակիչների, փորձագետների և | | | | | | |
|այլ շահագրգիռ անձանց | | | | | | |
|ներգրավմամբ (վերջիններիս | | | | | | |
|համաձայնությամբ) ստեղծված | | | | | | |
|համայնքի ղեկավարին կից | | | | | | |
|խորհրդակցական մարմնի | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|3. Օրենքով սահմանված | | | | | | |
|կարգով` համայնքի զարգացման | | | | | | |
|քառամյա ծրագրի և (կամ) | | | | | | |
|տարեկան բյուջեի նախագծերի | | | | | | |
|վերաբերյալ հանրային բաց | | | | | | |
|լսումներ և (կամ) | | | | | | |
|քննարկումների կազմակերպման | | | | | | |
|և անցկացման վերաբերյալ | | | | | | |
|աշխատանքների առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|4. Օրենքով սահմանված կարգով| | | | | | |
|համայնքի բյուջեի նախագծի | | | | | | |
|կազմման, համայնքի ավագանու | | | | | | |
|հաստատման, բյուջեի | | | | | | |
|կատարման, դրանում | | | | | | |
|առաջարկվող | | | | | | |
|փոփոխությունների, ինչպես | | | | | | |
|նաև համայնքի ավագանուն | | | | | | |
|եռամսյա հաղորդումներ և | | | | | | |
|տարեկան հաշվետվությունների | | | | | | |
|ներկայացման ուղղությամբ | | | | | | |
|կատարված աշխատանքների | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|5. ՀՀ կառավարության կողմից | | | | | | |
|ֆինանսական համահարթեցման | | | | | | |
|սկզբունքով համայնքներին | | | | | | |
|տրամադրվող դոտացիաների | | | | | | |
|նախնական թվերի | | | | | | |
|հրապարակումից հետո` | | | | | | |
|երկամսյա ժամկետում համայնքի| | | | | | |
|բյուջեի նախագիծը առնվազն | | | | | | |
|մեկ շաբաթ առաջ համայնքի | | | | | | |
|ավագանու քննարկմանը | | | | | | |
|ներկայացնելու վերաբերյալ | | | | | | |
|կատարված աշխատանքների | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|6. Համայնքի բնակչության | | | | | | |
|կենսաապահովման խնդիրները | | | | | | |
|լուծելու նպատակով մատուցվող| | | | | | |
|ծառայությունների` | | | | | | |
|ջրամատակարարման, | | | | | | |
|ջրահեռացման, ոռոգման, | | | | | | |
|ջեռուցման, աղբահանության և | | | | | | |
|սանիտարական մաքրման | | | | | | |
|կազմակերպման, բազմաբնակարան| | | | | | |
|շենքերի սպասարկման և այլ | | | | | | |
|ծառայությունների | | | | | | |
|իրականացման համար օրենքով | | | | | | |
|սահմանված կարգով վճարների | | | | | | |
|սահմանման ուղղությամբ | | | | | | |
|կատարված աշխատանքների | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|7. ՀՀ պետական բյուջեի հիման| | | | | | |
|վրա ճշտված դրամարկղային | | | | | | |
|գործառնությունների | | | | | | |
|եռամսյակային կամ ամսական | | | | | | |
|պլանների հաստատված լինելու | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|8. Օրենքով սահմանված կարգով| | | | | | |
|համայնքի ֆինանսական | | | | | | |
|փաստաթղթերի | | | | | | |
|համապատասխանությունը ՀՀ | | | | | | |
|օրենսդրության պահանջներին: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|9. Օրենքով սահմանված | | | | | | |
|ժամկետում համայնքի բյուջեի | | | | | | |
|կատարման տարեկան | | | | | | |
|հաշվետվությունը համայնքի | | | | | | |
|ավագանու հաստատմանը | | | | | | |
|ներկայացված լինելու | | | | | | |
|առկայությունը: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|10. Տեղական հարկերի, | | | | | | |
|տուրքերի և վճարների` | | | | | | |
|օրենքով սահմանված տեսակներն| | | | | | |
|ու դրույքաչափերը սահմանելու| | | | | | |
|վերաբերյալ որոշման | | | | | | |
|նախագծերը ավագանու | | | | | | |
|հաստատմանը ներկայացնելու | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|11. Համայնքի ղեկավարի | | | | | | |
|կողմից տեղական հարկերի, | | | | | | |
|տուրքերի և վճարների, | | | | | | |
|համայնքի վարչական | | | | | | |
|սահմաններում գտնվող | | | | | | |
|համայնքային և պետական | | | | | | |
|սեփականություն համարվող | | | | | | |
|հողերի, համայնքի | | | | | | |
|սեփականություն համարվող | | | | | | |
|գույքի օրենքով սահմանված | | | | | | |
|կարգով վարձավճարների | | | | | | |
|գանձման ու վերահսկման | | | | | | |
|ուղղությամբ կատարված | | | | | | |
|աշխատանքների առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|12. Տեղական հարկերը, | | | | | | |
|տուրքերը և վճարները | | | | | | |
|չվճարող անձանց նկատմամբ | | | | | | |
|օրենքով սահմանված կարգով | | | | | | |
|համապատասխան միջոցների | | | | | | |
|կիրառման առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|13. Համայնքի կողմից | | | | | | |
|իրականացվող | | | | | | |
|ծառայությունների դիմաց | | | | | | |
|կատարվող վճարների | | | | | | |
|դրույքաչափերի վերաբերյալ | | | | | | |
|օրենքով սահմանված կարգով | | | | | | |
|ավագանու հաստատմանը | | | | | | |
|ներկայացված որոշման | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|14. Համայնքի բյուջեի | | | | | | |
|միջոցների տնօրինման և | | | | | | |
|նպատակային օգտագործման | | | | | | |
|համապատասխանությունը ՀՀ | | | | | | |
|օրենսդրությանը: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|15. Հայաստանի | | | | | | |
|Հանրապետության ֆինանսների | | | | | | |
|նախարարության կողմից տրված | | | | | | |
|մեթոդական ցուցումների | | | | | | |
|համաձայն համայնքի բյուջեի | | | | | | |
|եկամտային մասի կազմման | | | | | | |
|գործընթացում` տարեկան | | | | | | |
|հաշվարկային ցուցանիշների | | | | | | |
|ընդունման ժամանակ | | | | | | |
|ապառքներից (հողի հարկի և | | | | | | |
|գույքահարկի մասով) | | | | | | |
|գումարների ներառում: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|16. Համայնքի բյուջեի | | | | | | |
|կազմման գործընթացում | | | | | | |
|տարեկան հաշվարկային | | | | | | |
|ցուցանիշների իրատեսական | | | | | | |
|բաշխման առկայություն` ըստ | | | | | | |
|ամիսների: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|17. Բյուջեի ծախսային մասի | | | | | | |
|կազմման գործընթացում` | | | | | | |
|աշխատավարձի ֆոնդի տարեկան | | | | | | |
|հաշվարկային ցուցանիշների | | | | | | |
|ընդունման ժամանակ ՀՀ | | | | | | |
|տարածքային կառավարման | | | | | | |
|նախարարության կողմից | | | | | | |
|ներկայացրած | | | | | | |
|առաջարկությունների | | | | | | |
|ընդունում: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|18. «Ֆինանսական | | | | | | |
|համահարթեցման մասին» ՀՀ | | | | | | |
|օրենքի համաձայն` | | | | | | |
|դոտացիաների տրամադրման | | | | | | |
|համար ներկայացվող | | | | | | |
|ելակետային տվյալների | | | | | | |
|համապատասխանության | | | | | | |
|ապահովում համայնքների | | | | | | |
|տարեկան հաշվարկային | | | | | | |
|ցուցանիշներին (բազային | | | | | | |
|թվերին) համապատասխան: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|19. Համայնքի բյուջեի | | | | | | |
|եկամտային մասի կատարման | | | | | | |
|գործընթացում եկամուտների | | | | | | |
|հավաքագրման ցածր | | | | | | |
|ցուցանիշների ապահովման | | | | | | |
|դեպքում` պատճառների | | | | | | |
|բացահայտում և ձեռնարկված | | | | | | |
|միջոցների իրականացում: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|20. «Գնումների մասին» | | | | | | |
|Հայաստանի Հանրապետության | | | | | | |
|օրենքի և ՀՀ կառավարության | | | | | | |
|2011 թվականի փետրվարի 10-ի | | | | | | |
|թիվ 168-Ն որոշման | | | | | | |
|պահանջների պահպանում: | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
(1-ին հավելվածը փոփ. 27.08.15 թիվ 860-Ն հրաման)
Հավելված 2
i
ՀՀ փոխվարչապետ,
տարածքային կառավարման նախարարի
2014 թվականի մարտի 3-ի
թիվ 11-Ն հրամանի
ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ
1. Գործառույթը` Արտակարգ իրավիճակներում համայնքի բնակչության պաշտպանության և քաղաքացիական պաշտպանության կազմակերպում և իրականացում:
2. Գործառույթի իրականացման օրենսդրական հիմքերը` «Արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, «Քաղաքացիական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀ կառավարության 2011 թվականի օգոստոսի 18-ի N 1180-Ն որոշում, ՀՀ կառավարության 2010 թվականի հունիսի 24-ի N 824-Ն որոշում, ՀՀ կառավարության 2000 թվականի սեպտեմբերի 28-ի N 592 որոշում, ՀՀ կառավարության 2011 թվականի հունիսի 10-ի N 919-Ն որոշում, ՀՀ կառավարության 2005 թվականի դեկտեմբերի 22-ի N 2328-Ն որոշում:
._____________________________________________________________________.
|Դրույթների անվանումը |Պահ- |Թերի |Պահ-|Հայտ-|Առա- |Հայտնա- |
| |պան- |է պահ-|պան-|նաբեր|ջարկու- |բերված |
| |ված է|պանված|ված |ված |թյուններ|խախտում-|
| | | |չէ |խախ- |հսկողու-|ները |
| | | | |տում-|թյան |վերաց- |
| | | | |ները |ընթաց- |նելու |
| | | | | |քում |տակով |
| | | | | |հայտնա- |սահման- |
| | | | | |բերված |ված |
| | | | | |խախտում |ժամկետ- |
| | | | | |ների |ները |
| | | | | |վերացման| |
| | | | | |վերա- | |
| | | | | |բերյալ | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|1. Բնակչության տարահանման | | | | | | |
|պլանավորում և | | | | | | |
|կազմակերպում. | | | | | | |
|Համայնքի ղեկավարի որոշմամբ | | | | | | |
|ստեղծված համայնքային | | | | | | |
|տարահանման հանձնաժողովի, | | | | | | |
|տարահանման հանձնաժողովի | | | | | | |
|հաստատված կանոնադրության, | | | | | | |
|տարահանման հանձնաժողովի | | | | | | |
|կողմից մշակված տարահանման | | | | | | |
|պլանի առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|2. Տարահանված բնակչության | | | | | | |
|կենսաապահովում. | | | | | | |
|Բնակչության կենսաապահովման | | | | | | |
|գործընթացների | | | | | | |
|նախապատրաստման | | | | | | |
|միջոցառումների պլանի | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|3. Բնակչության պատսպարման | | | | | | |
|իրականացում. | | | | | | |
|Պաշտպանական կառույցներում | | | | | | |
|բնակչության պատսպարման | | | | | | |
|համար նախապես մշակված և | | | | | | |
|հաստատված ամրագրման պլանի, | | | | | | |
|պաշտպանական կառույցներով | | | | | | |
|չապահովված բնակչությանը | | | | | | |
|պատսպարելու նպատակով` | | | | | | |
|պարզագույն թաքստոցների | | | | | | |
|կառուցման համար համայնքի | | | | | | |
|ղեկավարի կողմից հաստատված | | | | | | |
|պլանի առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|4. ՈՒժեղ երկրաշարժի դեպքում| | | | | | |
|բնակչության պաշտպանություն.| | | | | | |
|Համայնքի ղեկավարի կողմից | | | | | | |
|մշակված, ՀՀ արտակարգ | | | | | | |
|իրավիճակների նախարարության | | | | | | |
|համապատասխան տարածքային | | | | | | |
|ստորաբաժանման ղեկավարի հետ | | | | | | |
|համաձայնեցված, համապատասխան| | | | | | |
|պետական կառավարման | | | | | | |
|տարածքային մարմնի ղեկավարի | | | | | | |
|կողմից հաստատված ուժեղ | | | | | | |
|երկրաշարժի դեպքում | | | | | | |
|գործողությունների պլանի | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|5. ՈՒժեղ երկրաշարժի դեպքում| | | | | | |
|գործողությունների պլանի | | | | | | |
|իրականացման համար` պլանների| | | | | | |
|համակողմանի ապահովման մասին| | | | | | |
|հայտերի ներկայացում ՀՀ | | | | | | |
|արտակարգ իրավիճակների | | | | | | |
|նախարարություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|6. ՀԱԷԿ-ի միջուկային և | | | | | | |
|(կամ) ճառագայթային վթարների| | | | | | |
|դեպքում ՀՀ Արմավիրի, | | | | | | |
|Արագածոտնի, Շիրակի և | | | | | | |
|Կոտայքի մարզերի` ՀՀ | | | | | | |
|կառավարության 2005 թվականի | | | | | | |
|դեկտեմբերի 22-ի N 2328-Ն | | | | | | |
|որոշմամբ պլանում ներգրավված| | | | | | |
|տեղական ինքնակառավարման | | | | | | |
|մարմինների կողմից կազմված | | | | | | |
|արտակարգ իրավիճակներում | | | | | | |
|գործելու պլանների | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
3. Գործառույթը` Համայնքի քաղաքացիական պաշտպանության միջոցառումների պլանավորման կազմակերպում:
4. Գործառույթի իրականացման օրենսդրական հիմքերը` «Քաղաքացիական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀ կառավարության 2004 թվականի ապրիլի 22-ի N 633-Ն որոշում:
._____________________________________________________________________.
|Դրույթների անվանումը |Պահ- |Թերի |Պահ-|Հայտ-|Առա- |Հայտնա- |
| |պան- |է պահ-|պան-|նաբեր|ջարկու- |բերված |
| |ված է|պանված|ված |ված |թյուններ|խախտում-|
| | | |չէ |խախ- |հսկողու-|ները |
| | | | |տում-|թյան |վերաց- |
| | | | |ները |ընթաց- |նելու |
| | | | | |քում |տակով |
| | | | | |հայտնա- |սահման- |
| | | | | |բերված |ված |
| | | | | |խախտում |ժամկետ- |
| | | | | |ների |ները |
| | | | | |վերացման| |
| | | | | |վերա- | |
| | | | | |բերյալ | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|1. ՀՀ արտակարգ իրավիճակների| | | | | | |
|նախարարության փրկարար | | | | | | |
|ծառայության (ԱԻՆ ՓԾ) | | | | | | |
|համապատասխան մարզային | | | | | | |
|փրկարարական վարչության | | | | | | |
|մեթոդական օգնությամբ | | | | | | |
|մշակված` ՀՀ ԱԻՆ ՓԾ | | | | | | |
|համապատասխան մարզային | | | | | | |
|փրկարարական վարչության պետի| | | | | | |
|հետ, սահմանամերձ գոտում | | | | | | |
|գտնվող համայնքներինը` նաև | | | | | | |
|համապատասխան զինվորական | | | | | | |
|կայազորի պետի հետ | | | | | | |
|համաձայնեցված, ՀՀ համայնքի | | | | | | |
|ղեկավարի կողմից հաստատված, | | | | | | |
|հունվարի 1-ի դրությամբ | | | | | | |
|ճշտված ՀՀ համայնքի | | | | | | |
|քաղաքացիական պաշտպանության | | | | | | |
|պլանի, համայնքային | | | | | | |
|քաղաքացիական պաշտպանության | | | | | | |
|ծառայության քաղաքացիական | | | | | | |
|պաշտպանության պլանի | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
5. Գործառույթը` Քաղաքացիական պաշտպանության համայնքային ծառայությունների և կազմավորումների ստեղծում:
6. Գործառույթի իրականացման օրենսդրական հիմքերը` «Քաղաքացիական պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի ապրիլի 10-ի N 384-Ն որոշում, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի նոյեմբերի 13-ի N 1532-Ն որոշում:
._____________________________________________________________________.
|Դրույթների անվանումը |Պահ- |Թերի |Պահ-|Հայտ-|Առա- |Հայտնա- |
| |պան- |է պահ-|պան-|նաբեր|ջարկու- |բերված |
| |ված է|պանված|ված |ված |թյուններ|խախտում-|
| | | |չէ |խախ- |հսկողու-|ները |
| | | | |տում-|թյան |վերաց- |
| | | | |ները |ընթաց- |նելու |
| | | | | |քում |տակով |
| | | | | |հայտնա- |սահման- |
| | | | | |բերված |ված |
| | | | | |խախտում |ժամկետ- |
| | | | | |ների |ները |
| | | | | |վերացման| |
| | | | | |վերա- | |
| | | | | |բերյալ | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|1. Համայնքի ղեկավարի | | | | | | |
|որոշմամբ ստեղծված | | | | | | |
|քաղաքացիական պաշտպանության | | | | | | |
|համայնքային հետևյալ | | | | | | |
|ծառայությունների | | | | | | |
|առկայություն. | | | | | | |
|1) կապի և ազդարարման, | | | | | | |
|2) ինժեներական, | | | | | | |
|3) բժշկական, | | | | | | |
|4) տրանսպորտային, | | | | | | |
|5) առևտրի և սննդի, | | | | | | |
|6) էներգետիկայի և | | | | | | |
|լուսաքողարկման, | | | | | | |
|7) բույսերի և կենդանիների | | | | | | |
|պաշտպանության, | | | | | | |
|8) հասարակական կարգի | | | | | | |
|պահպանման, | | | | | | |
|9) նյութատեխնիկական | | | | | | |
|մատակարարման, | | | | | | |
|10) կոմունալ-տեխնիկական` | | | | | | |
|բնակչության հատուկ | | | | | | |
|սպասարկումների: | | | | | | |
|Քաղաքացիական պաշտպանության | | | | | | |
|համայնքային | | | | | | |
|ծառայությունների հաստատված | | | | | | |
|կանոնադրությունների | | | | | | |
|առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|2. Համայնքի ղեկավարի | | | | | | |
|որոշմամբ ստեղծված | | | | | | |
|քաղաքացիական պաշտպանության | | | | | | |
|համայնքային կազմավորումների| | | | | | |
|առկայություն | | | | | | |
|(անհրաժեշտության դեպքում): | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
7. Գործառույթը` Համայնքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բնագավառում տարվող աշխատանքների կազմակերպում:
8. Գործառույթի իրականացման օրենսդրական հիմքերը` «Սեյսմիկ պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք, ՀՀ կառավարության 2012 թվականի հոկտեմբերի 25-ի N 1351-Ն որոշում:
._____________________________________________________________________.
|Դրույթների անվանումը |Պահ- |Թերի |Պահ-|Հայտ-|Առա- |Հայտնա- |
| |պան- |է պահ-|պան-|նաբեր|ջարկու- |բերված |
| |ված է|պանված|ված |ված |թյուններ|խախտում-|
| | | |չէ |խախ- |հսկողու-|ները |
| | | | |տում-|թյան |վերաց- |
| | | | |ները |ընթաց- |նելու |
| | | | | |քում |տակով |
| | | | | |հայտնա- |սահման- |
| | | | | |բերված |ված |
| | | | | |խախտում |ժամկետ- |
| | | | | |ների |ները |
| | | | | |վերացման| |
| | | | | |վերա- | |
| | | | | |բերյալ | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|1. Համայնքների ղեկավարների | | | | | | |
|կողմից ՀՀ արտակարգ | | | | | | |
|իրավիճակների նախարարություն| | | | | | |
|սեյսմիկ ռիսկի գնահատման | | | | | | |
|աշխատանքների կատարման | | | | | | |
|հայտերի ներկայացում, | | | | | | |
|սեյսմիկ ռիսկի գնահատման | | | | | | |
|քարտեզի առկայություն: | | | | | | |
|___________________________|_____|______|____|_____|________|________|
|2. Համայնքների զարգացման | | | | | | |
|ծրագրերում սեյսմիկ ռիսկի | | | | | | |
|նվազեցման միջոցառումների | | | | | | |
|ներառում: | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
(2-րդ հավելվածը լրաց. 27.08.15 թիվ 860-Ն հրաման)