Սեղմել Esc փակելու համար:
«ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳ» ՀՀ ՕՐԵ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒ ...

12.04.2002 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   08.12.1997  -ից մինչեւ   12.04.2002  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 20.02.02 ՀՕ-308 օրենք)

i

010.0154.191197

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

 

Ընդունված է Ազգային Ժողովի կողմից
«22» հոկտեմբերի 1997 թ.

 

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Հայաստանի Հանրապետության Ազգային Ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում (այսուհետ` օրենք) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները.

 

i

Հոդված 1. Օրենքի 12 հոդվածը երրորդ մասից հետո շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Հարցերը տրվում են գրավոր կամ բանավոր: Յուրաքանչյուր գրավոր հարց պետք է վերաբերի մեկ նախարարի իրավասությանը վերապահված բնագավառին:

Գրավոր հարցը պատգամավորը հանձնում է Ազգային Ժողովի աշխատակազմ, որը նույն օրն այն ուղարկում է կառավարություն: Հարցը ստանալուց հետո երկշաբաթյա ժամկետում վարչապետը, կամ նրա հանձնարարությամբ կառավարության համապատասխան անդամը պատասխանում է հարցին Ազգային Ժողովի նիստում` այդ մասին վաղօրոք տեղյակ պահելով պատգամավորին և Ազգային Ժողովի աշխատակազմին: Պատգամավորն իր հարցի պատասխանը ստանում է գրավոր:

Գրավոր հարցերի պատասխաններն Ազգային Ժողովի նիստում տրվում են ըստ դրանց ստացման հաջորդականության` պատասխանը պատրաստ լինելուն պես:

Պատգամավորը նիստում երեք րոպեի ընթացքում խոսափողից կրկնում է կառավարությանն ուղղած իր գրավոր հարցը, իսկ վարչապետը կամ կառավարության անդամը ներկայացնում է պատասխանը երեք րոպեի ընթացքում: Հարցի հեղինակն այսուհետև իրավունք ունի երկու րոպեի ընթացքում շարադրել իր կարծիքը պատասխանի վերաբերյալ, որին վարչապետը կամ կառավարության անդամը կարող է արձագանքել նույն տևողությամբ պատասխանով:

Նախագահողը երկարաձգում է նիստը` կառավարությանն ուղղված գրավոր հարցերը սահմանված ժամկետում սպառելու նպատակով:

Յուրաքանչյուր պատգամավոր Ազգային Ժողովի նիստում մեկ ամսվա ընթացքում կարող է տալ մեկ բանավոր հարց:

Պատգամավորները բանավոր հարցերով կարող են դիմել կառավարությանը, եթե գրավոր հարցերին պատասխանելուց հետո նիստի ժամանակը չի սպառվել: Բանավոր հարցեր տալու համար նույն նիստում կատարվում է հերթագրում:

Բանավոր հարցերը և դրանց պատասխանները տրվում են ըստ հերթագրման հաջորդականության: Պատգամավորը երկու րոպեի ընթացքում խոսափողից շարադրում է իր հարցը: Վարչապետը կամ կառավարության անդամը ներկայացնում է պատասխանը երկու րոպեի ընթացքում: Հարցի հեղինակն այնուհետև իրավունք ունի մեկ րոպեի ընթացքում շարադրել իր կարծիքը պատասխանի վերաբերյալ, որին վարչապետը կամ կառավարության անդամը կարող է արձագանքել նույն տևողությամբ պատասխանով: Դահլիճից բացակայող պատգամավորը զրկվում է հարցը տալու իրավունքից:

Սույն հոդվածով կանոնակարգված` Ազգային Ժողովի նիստի տեսագրությունն ամբողջությամբ նույն օրը հեռարձակվում է հեռուստատեսությամբ: Բացառիկ դեպքերում, Ազգային Ժողովի նախագահի համաձայնությամբ, հեռարձակումը կարող է հետաձգվել մինչև երեք օր: Հեռարձակումը սկսվում է ժամը 21.00-ին:

Սույն հոդվածով սահմանված կարգը չի սահմանափակում պատգամավորի իրավունքը` ուղղակի գրավոր դիմել կառավարությանը և օրենքով սահմանված կարգով ստանալ պատասխաններ»:

 

Հոդված 2. Օրենքի 45 հոդվածի 3 կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

i

«Ազգային Ժողով է ներկայացնում նստաշրջանի և եռօրյա նիստերի օրակարգերի նախագծերը: Երկու ամիսը մեկ անդրադառնում է նստաշրջանի օրակարգին և կարող է առաջարկություններ անել նրա առանձին հարցեր եռօրյա նիստերի օրակարգում ընդգրկելու վերաբերյալ»:

 

Հոդված 3. Օրենքի 66 հոդվածում`

i

հանել երրորդ մասը և չորրորդ մասի առաջին նախադասությունը, այդ կապակցությամբ չորրորդ և հինգերորդ մասերը համապատասխանաբար համարել երրորդ և չորրորդ մասեր.

չորրորդ մասի երկրորդ նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Այդ կապակցությամբ մինչև օրենսդրական նախաձեռնությունը ներկայացնելը Ազգային Ժողովի աշխատակազմը նախաձեռնության հեղինակին, նրա պահանջով, ներկայացնում է անհրաժեշտ փոփոխությունների ցանկը».

ավելացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր մասեր`

«Նախագծերն Ազգային Ժողովի նախագահին են ներկայացվում Ազգային Ժողովի աշխատակազմի միջոցով: Վերջինս հնգօրյա ժամկետում օրենսդրական նախաձեռնությանը կից Ազգային Ժողովի նախագահին ներկայացնում է տեղեկանք` սույն հոդվածի պահանջները բավարարող անհրաժեշտ փաստաթղթերի առկայության մասին:

Ազգային Ժողովի նախագահն օրենսդրական նախաձեռնությունը տեղեկանքի հետ սահմանված կարգով դնում է շրջանառության մեջ:

Գլխադասային հանձնաժողովը ներկայացնում է եզրակացություն` սույն հոդվածի պահանջներին օրենսդրական նախաձեռնության համապատասխանության մասին»:

 

Հոդված 4. Օրենքի 67 հոդվածում`

i

առաջին և երկրորդ մասերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Կանոնակարգի 66 հոդվածի պահանջներին համապատասխան ներկայացված օրենսդրական նախաձեռնությունները ստանալուց հետո Ազգային Ժողովի նախագահը երկու աշխատանքային օրվա ընթացքում դրանք ուղարկում է հանձնաժողովներ` նշելով գլխադասայինը, իսկ օրենքների նախագծերը` նաև կառավարություն` վարչապետին»:

Այդ կապակցությամբ հոդվածի երրորդ-ութերորդ մասերը համապատասխանաբար համարել երկրորդ-յոթերորդ մասեր.

ավելացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր մաս`

«Օրենսդրական նախաձեռնությունը եռօրյա նիստերի օրակարգ է մտնում ոչ ուշ, քան նստաշրջանի օրակարգում ընդգրկվելուց երկու ամիս հետո: Նշված ժամկետը կարող է խախտվել միայն Ազգային Ժողովի նախագահի առաջարկությամբ` Ազգային Ժողովի որոշմամբ»:

 

Հոդված 5. Օրենքի 69 հոդվածում`

i

առաջին մասի առաջին նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Եթե օրենսդրական նախաձեռնության կարգով առաջարկվում է Ազգային Ժողովի որոշման նախագիծ, և այդ նախաձեռնությունը ստորագրել է պատգամավորների ընդհանուր թվի առնվազն մեկ երրորդը, ապա այն, առանց քվեարկության և կանոնակարգի 67 հոդվածով նախատեսված ընթացակարգի պահպանման, ընդգրկվում է հերթական նստաշրջանի եռօրյա նիստերի օրակարգում և քննարկվում է արտահերթ».

չորրորդ մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Ազգային Ժողովի նախագահը, սույն հոդվածի առաջին մասով նախատեսված օրենսդրական նախաձեռնությունը ստանալուն պես, այն ուղարկում է հանձնաժողովներ»:

 

i

Հոդված 6. Օրենքի 74 հոդվածը «քվեարկության դնելով» բառերից հետո լրացնել «նստաշրջանի» բառով:

 

Հոդված 7. Օրենքի 91 հոդվածի երրորդ մասը հանել:

 

i

Հոդված 8. Օրենքի 100 հոդվածի երկրորդ մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Հիմնական զեկուցողը կարող է անել հետևյալ առաջարկություններից մեկը`

1) նախագիծն իր համար ընդունելի ուղղումներով ընդունել առաջին ընթերցմամբ.

2) նախագիծն իր համար ընդունելի ուղղումներով ընդունել երկրորդ ընթերցմամբ կամ երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ.

3) նախագիծն ընդունել երրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ.

4) նախագիծը հանել քննարկումից»:

 

Հոդված 9. Օրենքի 101 հոդվածը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

i

«Հոդված 101. Եթե օրենսդրական նախաձեռնության հեղինակը կառավարությունն է, և հիմնական զեկուցողն արել է կանոնակարգի 100 հոդվածի երկրորդ մասի 1, 2, 3 կետերով նախատեսված առաջարկություններից որևէ մեկը, և այն չի ընդունվել, ապա վարչապետը կամ նրա կողմից լիազորված կառավարության անդամը քվեարկությունից անմիջապես հետո կարող է պահանջել մեկ ժամ տևողությամբ ընդմիջում` օրենքի նախագիծը չընդունելու առնչությամբ կառավարության վստահության հարցը դնելու կողմնորոշման համար: Եթե ընդմիջումից անմիջապես հետո վարչապետն օրենքի նախագիծը չընդունելու առնչությամբ դնում է կառավարության վստահության հարցը, ապա սահմանադրության 74 հոդվածով նախատեսված կարգով կառավարությանն անվստահություն հայտնելու մասին որոշման չընդունվելու դեպքում, օրենքի նախագիծը համարվում է ամբողջությամբ ընդունված:

Հիմնական զեկուցողն իրավունք ունի նախագիծը քննարկումից հանելու մասին առաջարկությունն անել ցանկացած քվեարկությունից առաջ: Առաջարկությունն ընդունվում է առանց քվեարկության` չհանելով հարցը նստաշրջանի օրակարգից»:

 

i

Հոդված 10. Օրենքի 119 հոդվածում` առաջին և երկրորդ մասերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ`

«Օրենքների նախագծերը քննարկվում և ընդունվում են առնվազն երկու ընթերցմամբ:

Ազգային Ժողովի որոշումները կարող են ընդունվել երկու ընթերցմամբ».

երրորդ մասը հանել և այդ կապակցությամբ չորրորդ և հինգերորդ մասերը համապատասխանաբար համարել երրորդ և չորրորդ մասեր:

 

i

Հոդված 11. Օրենքի 120 հոդվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր մասով`

«Որպես հիմք ընդունված նախագիծը համարվում է առաջին ընթերցմամբ ընդունված, եթե Ազգային Ժողովն այդ մասին ընդունում է որոշում»:

 

i

Հոդված 12. Օրենքի 123 հոդվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր մասով`

«Եթե առաջին ընթերցումից հետո նախագծում ավելացվել են նոր հոդվածներ, ապա դրանք երկրորդ ընթերցման ժամանակ ընդունվում են երկու ընթերցմամբ»:

 

i

Հոդված 13. Օրենքը 21 գլխից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր` 22 գլխով`

 

«ԳԼՈՒԽ 22.

 

ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

Հոդված 156. Ազգային Ժողովի կանոնակարգում փոփոխություններն ընդունվում են հոդված առ հոդված քվեարկությամբ»:

 

19 նոյեմբերի 1997 թ.

ՀՕ-154

 

 

pin
ՀՀ 22.10.1997
N ՀՕ-154 օրենք