Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ ԱԵՐՈԴՐՈՄՆ ...

 

 

320.0068.250507

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»         05           2007 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 32007222

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ ՀՐԱՄԱՆ

 

27 ապրիլի 2007 թվականի N 68-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ ԱԵՐՈԴՐՈՄՆԵՐԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ ԱԵՐՈԴՐՈՄՆԵՐԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՑՄԱՆ

(4-րդ մաս)

 

Գլուխ XIV
Աերոդրոմի էներգամատակարարման համակարգը

 

123. Թռիչքների անվտանգության ապահովման նպատակով աերոդրոմում տեղակայված աերոնավիգացիոն համակարգերը պետք է ապահովված լինեն անխափան էներգամատակարարմամբ:

1) Տեսողական միջոցների էներգամատակարարման համակարգը պետք է բացառի օդանավի օդաչուի և աերոդրոմում տեղակայված տեսողական կողմնորոշիչների միջև կապի ընդհատումը կամ տեղեկատվությունների աղավաղված ներկայացումը:

124. Կարգի 123-րդ կետում սահմանված պայմանների ապահովման նպատակով տեսողական միջոցների էներգամատակարարման համակարգը պետք է ապահովված լինի էներգասնուցման պահուստային էներգաաղբյուրներով:

1) Որպես պահուստային էներգաաղբյուրներ կարող են օգտագործվել`

ա. էներգասնուցման առանձնացված անկախ հաղորդահամակարգ` հաղորդագիծ և ավտոնոմ ենթակայան,

բ. պահուստային էլեկտրաագրեգատներ (դիզել-գեներատորներ) կամ էլեկտրաէներգիայի քիմիական աղբյուրներ (կուտակիչներ):

125. Պահուստային և հիմնական էներգաաղբյուրների միացումներն էներգակիրներին պետք է ապահովեն պահուստային էներգաաղբյուրների ավտոմատ միացումը` հիմնական էներգաաղբյուրի խափանման դեպքում:

126. Աերոդրոմի լուսաազդանշանային և էներգամատակարարման համակարգերի կառավարման սխեմաները պետք է ապահովված լինեն վերահսկման համակարգով, որը վթարների կամ խափանումների ժամանակ ավտոմատ ձևով լուսաազդարարում է դրանց մասին. օդային երթևեկության կառավարման մարմիններին և նշված համակարգերի սպասարկող ծառայություններին:

1) Ավտոմատ լուսաազդարարման ժամանակը տեսողական միջոցների համար, բացառությամբ «Կանգնիր» գծի լույսերից, չպետք է գերազանցի 5 վայրկյանից, իսկ «Կանգնիր» գծի լույսերի համար` 2 վայրկյանից:

127. Լուսաազդանշանային համակարգի էներգասնուցման ընդհատումների և էներգաաղբյուրների (հիմնական և պահուստային) ավտոմատ փոխարկումների թույլատրելի առավելագույն տևողությունները ներկայացված են հետևյալ աղյուսակում`

 

._________________________________________________________________________.

|Վազքուղու կարգախումբը|Լուսաազդանշանային համակարգի         |Էներգասնուցման|

|                     |ենթահամակարգեր                      |ընդհատման     |

|                     |                                    |առավելագույն  |

|                     |                                    |ժամանակը      |

|_____________________|____________________________________|______________|

|Սարքավորված ոչ ճշգրիտ|Մոտեցման լույսեր                    |15 վ          |

|վայրէջքի համար       |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքագծային լույսեր              |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքային լույսեր                 |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Մուտքային լույսեր                   |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Սահմանափակիչ լույսեր                |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Արգելափակիչ լույսեր                 |15 վ          |

|_____________________|____________________________________|______________|

|Ճշգրիտ վայրէջքի համար|Մոտեցման լույսեր                    |15 վ          |

|սարքավորված I        |____________________________________|______________|

|կարգախմբի            |Վայրէջքային լույսեր                 |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքագծային լույսեր              |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Մուտքային լույսեր                   |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Սահմանափակիչ լույսեր                |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Ղեկուղու լույսեր                    |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Արգելափակիչ լույսեր                 |15 վ          |

|_____________________|____________________________________|______________|

|Ճշգրիտ վայրէջքի համար|Վազքուղու շեմքից 300 մ հեռավորության|1 վ           |

|սարքավորված II/III   |վրա տեղակայված մոտեցման լույսեր     |              |

|կարգախմբերի          |____________________________________|______________|

|                     |Մոտեցման լույսերի ենթահամակարգի     |15 վ          |

|                     |մնացած լույսեր                      |              |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Արգելափակիչ լույսեր                 |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքագծային լույսեր              |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Մուտքային լույսեր                   |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Սահմանափակիչ լույսեր                |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքային գոտու լույսեր           |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Սահմանափակիչ լույսեր                |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |«Ստոպ» նշանների լույսեր             |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Ղեկուղու լույսեր                    |15 վ          |

|_____________________|____________________________________|______________|

|800 մ պակաս          |Վայրէջքային լույսեր                 |15 վ          |

|տեսանելիության       |____________________________________|______________|

|պայմանների համար     |Սահմանափակիչ լույսեր                |15 վ          |

|նախատեսված վազքուղի  |____________________________________|______________|

|                     |Վայրէջքային գոտու լույսեր           |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |«Ստոպ» նշանների լույսեր             |1 վ           |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Ղեկուղու լույսեր                    |15 վ          |

|                     |____________________________________|______________|

|                     |Արգելափակիչ լույսեր                 |15 վ          |

._________________________________________________________________________.

 

որտեղ` չսարքավորված վազուղիների համար էներգասնուցման ընդհատումների առավելագույն ժամանակները պետք է հնարավորության սահմաններում հասցվեն նվազագույնի:

128. Եթե լուսաազդանշանային համակարգն ապահովված չէ էներգասնուցման պահուստային էներգաաղբյուրներով, ապա աերոդրոմում պետք է նախատեսվի վթարային լուսաազդանշանային համակարգ, որն էներգասնուցման խափանման դեպքում հնարավոր կլինի տեղադրել առնվազն վազքուղու վրա և որի համալրվածությունը և տեղադրման սխեման պետք է համապատասխանի չսարքավորված վազքուղիների լուսաազդանշանային համակարգին:

129. Տեսողական միջոցներից բացի, պահուստային էներգասնուցմամբ պետք է ապահոված լինեն նաև աերոդրոմային հետևյալ միջոցները և համակարգերը`

ա. խոչընդոտների արգելափակիչ լույսերը,

բ. օդերևութաբանական սարքավորումները,

գ. աերոդրոմի պարագծային ցանկապատի լուսավորության համակարգը,

դ. կառամատույցի լուսավորության համակարգը,

ե. օդանավերի մեկուսացված կայանատեղի լուսարձակները,

զ. օդանավերի վերգետնյա էներգասնուցման համակարգը:

130. Աերոդրոմի էներգամատակարարման համակարգի կառավարման սխեման պետք է ապահովի վթարների և խափանումների ավտոմատ լուսաազդարարումը, ընդ որում, տեսողական միջոցների համար, բացառությամբ «Կանգնիր» գծի լույսերից, դրա ժամանակը չպետք է գերազանցի 5 վայրկյանից, իսկ «Կանգնիր» գծի լույսերի համար` 2 վայրկյանից:

 

Գլուխ XV
Աերոդրոմներում վթարափրկարարական և հակահրդեհային անվտանգության միջոցառումների ապահովումը

 

131. Աերոդրոմները պետք է ապահովված լինեն վթարափրկարարական և հրշեջ միջոցներով: Ըստ վթարափրկարարական և հակահրդեհային անվտանգության ապահովման մակարդակի աերոդրոմները դասակարգվում են 10 կատեգորիաների, որոնք սահմանվում են ելնելով աերոդրոմում շահագործվող օդանավերի հիմնամասի առավելագույն չափսերին (երկարություն, լայնություն) համապատասխան` համաձայն հետևյալ աղյուսակի`

 

.__________________________________________________________________.

|Աերոդրոմի |Շահագործվող օդանավերի                                  |

|կատեգորիան|_______________________________________________________|

|          |Ընդհանուր երկարությունը                  |Հիմնամասի    |

|          |                                         |լայնությունը |

|__________|_________________________________________|_____________|

|1         |մինչև  9 մետր (9 մ չներառած)             |2 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|2         |9 մետրից մինչև  12 մետր (12 մ չներառած)  |2 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|3         |12 մետրից մինչև  18 մետր (18 մ չներառած) |3 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|4         |18 մետրից մինչև  24 մետր (24 մ չներառած) |4 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|5         |24 մետրից մինչև  28 մետր (28 մ չներառած) |4 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|6         |28 մետրից մինչև  39 մետր (39 մ չներառած) |5 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|7         |39 մետրից մինչև  49 մետր (49 մ չներառած) |5 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|8         |49 մետրից մինչև  61 մետր (61 մ չներառած) |7 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|9         |61 մետրից մինչև  76 մետր (76 մ չներառած) |7 մետր       |

|__________|_________________________________________|_____________|

|10        |76 մետրից մինչև  90 մետր (90 մ չներառած) |8 մետր       |

.__________________________________________________________________.

 

1) Եթե օդանավի հիմնամասի առավելագույն երկարությունը և լայնությունը չեն համապատասխանում սույն կետի աղյուսակում ներկայացված ցուցանիշերին` լայնությունը գերազանցում է սահմանված մեծությունը, աերոդրոմի կատեգորիան ընտրվում է մեկ աստիճան բարձր առավելագույն երկարությամբ ընտրված կատեգորիայի նկատմամբ:

i

132. Աերոդրոմը պետք է ապահովված լինի հիմնական և լրացուցիչ հրդեհաշիջման նյութերով:

1) Հիմնական հրդեհաշիջման նյութեր են համարվում`

ա. փրփուրը, որը պետք է համապատասխանի «A» որակի նվազագույն բնութագրերին,

բ. փրփուրը, որը պետք է համապատասխանի «B» որակի նվազագույն բնութագրերին,

գ. փրփուրը, որը համապատասխանում է «C» որակի նվազագույն բնութագրերին.

դ. սույն ենթակետի «ա», «բ» և «գ» պարբերություններում նշված նյութերի զուգակցումը.

2) Լրացուցիչ նյութեր են համարվում չոր փոշենման նյութերը, որոնք նախատեսված են ածխաջրածնային հրդեհների մարման համար.

3) Լրացուցիչ նյութերին ներկայացվող որակային պահանջները սահմանված են Ստանդարտացման Միջազգային Կազմակերպության (ԻՍՕ) կողմից:

(132-րդ կետը փոփ. 07.11.11 թիվ 200-Ն, 09.10.13 թիվ 199-Ն հրամաններ)

i

133. Աերոդրոմի կատեգորիային համապատասխան սահմանվում են լրացուցիչ հրդեհաշիջման նյութերի և փրփրագոյացման համար անհրաժեշտ ջրի քանակները, որոնցով պետք է ապահովված լինեն աերոդրոմի վթարափրկարար և հրշեջ տրանսպորտային միջոցները և որոնց նվազագույն քանակները ներկայացված են հետևյալ աղյուսակում`

 

.___________________________________________________________________.

|Աերոդրոմի |    «A»        |   «B»        |  «C»          |Լրացուցիչ|

|կատեգորիա |որակի փրփուր   |որակի փրփուր  |որակի փրփուր   |նյութ, կգ|

|          |_______________|______________|_______________|         |

|          |Ջուր, լ|Փրփուրի|Ջուր,լ|Փրփուրի|Ջուր, լ|Փրփուրի|         |

|          |       |ծախս, լ|      |ծախս, լ|       |ծախս, լ|         |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|1         |350    |350    |230   |230    |160    |160    |45       |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|2         |1000   |800    |670   |550    |460    |360    |90       |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|3         |1800   |1300   |1200  |900    |820    |630    |135      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|4         |3600   |2600   |2400  |1800   |1700   |1100   |135      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|5         |8100   |4500   |5400  |3000   |3900   |2200   |180      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|6         |11800  |6000   |7900  |4000   |5800   |2900   |225      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|7         |18200  |7900   |12100 |5300   |8800   |3800   |225      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|8         |27300  |10800  |18200 |7200   |12800  |5100   |450      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|9         |36400  |13500  |24300 |9000   |17100  |6300   |450      |

|__________|_______|_______|______|_______|_______|_______|_________|

|10        |48200  |16600  |32300 |11200  |22800  |7900   |450      |

.___________________________________________________________________.

 

1) Առաջին և երկրորդ կատեգորիայի աերոդրոմներում թույլատրվում է լրացուցիչ հրդեհաշիջման նյութերի սահմանված քանակը փոխարինել 100% չափով ջրով:

2) Երրորդից բարձր կատեգորիայի աերոդրոմներում հրդեհաշիջման նյութերը թույլատրվում է փոխարինել ջրով` սահմանված քանակի մինչև 30% չափով:

3) Հրդեհաշիջման նյութերը ջրով փոխարինման դեպքերում պետք է ապահովվեն հետևյալ հարաբերակցությունները`

ա. 1 կգ հրդեհաշիջման նյութը - 1.0 լ ջուր` «A» որակի փրփրագոյացման համար:

բ. (բ պարբերությունն ուժը կորցրել է 09.10.13 թիվ 199-Ն հրաման)

(133-րդ կետը փոփ. 09.10.13 թիվ 199-Ն հրաման)

134. Աերոդրոմի վթարափրկարար և հրշեջ տրանսպորտային միջոցները պետք է ապահովված լինեն փրփրագոյացուցիչ խտանյութերով, որոնց քանակը պետք է համապատասխանի Կարգի 133-րդ կետի աղյուսակով սահմանված ջրի քանակի չափին, ինչպես նաև հիմնական և լրացուցիչ հրդեհաշեջ նյութերի պահուստային պաշարներով` սահմանված քանակների 200%-ի չափով:

135. Փրփուրի ծախսի չափաքանակները սահմանված են Կարգի 133-րդ կետի աղյուսակով:

136. Հրշեջ-փրկարարական հաշվարկները և տրանսպորտային միջոցներն Աերոդրոմ շահագործողի կողմից ապահովվում են վթարափրկարարական կայանով, որն աերոդրոմի տարածքում տեղադրվում է այնպես, որ թռիչքադաշտը լինի առավելագույն չափով տեսանելի և հրշեջ-փրկարարական հաշվարկների բացազատման ժամանակը վազքուղու յուրաքանչյուր վերջնագոտի եղանակի բարենպաստ պայմաններում (չոր, բավարար տեսանելիություն) չգերազանցի 3 րոպեն` առաջին հաշվարկի համար և 4 րոպեն` հաջորդ հաշվարկների համար:

1) Կարգի իմաստով բացազատման ժամանակ է համարվում առաջին կանչի պահից մինչև այն պահը, երբ հաշվարկի կողմից արդեն իսկ օգտագործվել է փրփուրի սահմանված ծախսի առնվազն 50%-ը:

2) Եթե մեկ վթարափրկարարական կայանով հնարավոր չէ ապահովել սույն կետի առաջին պարբերությունով սահմանված ժամանակահատվածները` աերոդրոմում պետք է նախատեսվեն լրացուցիչ վթարափրկարարական կայաններ:

137. Աերոդրոմներում անհրաժեշտ է նախատեսել վթարային մերձատար ճանապարհներ, որոնց ծածկույթը պետք է ապահովի առավել ծանր հրշեջ միջոցների շահագործումը:

1) Վազքուղուց 90 մ սահմաններում վթարային մերձատար ճանապարհների ծածկույթի որակը պետք է բացառի վազքուղու աղտոտումը:

138. Վթարափրկարարական կայանը/ները/, հրշեջ-փրկարարական հաշվարկները և տրանսպորտային միջոցները պետք է ապահովված լինեն կապի (հեռախոսային, ռադիո) և ազդարարման միջոցներով:

139. Աերոդրոմը պետք է ապահովված լինի հրշեջ-փրկարարական տրանսպորտային միջոցների հետևյալ նվազագույն քանակներով`

ա. 1-ից - 5 կատեգորիաների վազքուղիների համար` 1 հատ,

բ. 6-րդ և 7-րդ կատեգորիաների վազքուղիների համար` 2 հատ,

գ. 8-ից - 10 կատեգորիաների վազքուղիների համար` 3 հատ:

 

Հավելված 1

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

Հայաստանի Հանրապետության

կառավարությանն առընթեր

քաղաքացիական ավիացիայի

գլխավոր վարչության պետ

 

___________________________

                                            (ղեկավարի անունը, ազգանունը)

 

ՀԱՅՏ

 

Խնդրում եմ _____________________________________________ սեփականության

(օդանավակայանի /աերոդրոմի/ սեփականատիրոջ անվանումը) իրավունքով պատկանող _______________________________________ աերոդրոմին տալ

(օդանավակայանի /աերոդրոմի/ անվանումը)

 

«ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ»:

 

Սահմանված կարգի համաձայն կից ներկայացվում են հետևյալ փաստաթղթերը`

 

1.______________________________________

 

2.______________________________________

 

3.______________________________________

 

                             __________________________    _______________

                             (ղեկավարի ստորագրությունը)    (ղեկավարի Ա.Ա.)

 

Հայտը տպագրվում է Աերոդրոմը

շահագործողի ձևաթղթի վրա

 

Հավելված 2

i

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

ՊԱՐՏԱՎՈՐԱԳԻՐ

 

Սույնով հաստատում եմ, որ _________________________ աերոդրոմի և այնտեղ

(օդանավակայանի /աերոդրոմի/

անվանումը) տեղադրված ու շահագործվող համակարգերի ցուցանիշները համապատասխանում են միջազգային ստանդարտներով սահմանված չափանիշներին և

 

ՊԱՐՏԱՎՈՐՎՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Աերոդրոմը և այնտեղ տեղադրված ու շահագործվող համակարգերը պահպանել և շահագործել միջազգային ստանդարտներով սահմանված և «Աերոդրոմի ձեռնարկում» ներկայացված չափանիշների համաձայն:

 

2. Ապահովել աերոդրոմի և այնտեղ տեղադրված ու շահագործվող համակարգերի փաստացի և աերոնավիգացիոն տեղեկագրում հրապարակված ցուցանիշների համապատասխանությունը:

 

3. Աերոդրոմի և այնտեղ տեղադրված ու շահագործվող համակարգերի փաստացի ցուցանիշների և միջազգային ստանդարտներով սահմանված ու «Աերոդրոմի ձեռնարկում» ներկայացված չափանիշների միջև անհամապատասխանության դեպքում, թռիչքների անվտանգությունն ապահովելու նպատակով կիրառել անհրաժեշտ սահմանափակումներ և այդ մասին տեղեկացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանը:

 

____________________________________________

                                 (պարտավորագիրը ներկայացնողի պաշտոնը)

                             ____________________________________________

                                  (պարտավորագիրը ներկայացնողի Ա.Ա.)

 

____________________________________________

                             (պարտավորագիրը ներկայացնողի ստորագրությունը)

 

(2-րդ հավելվածը փոփ. 22.08.16 թիվ 154-Ն հրաման)

 

._____________________________________________________________________.

|                    (ՀՀ զինանշան)              Հավելված 3            |

i

|                                       Հայաստանի Հանրապետության      |

|                                       միջազգային և  ներքին          |

|                                       օդանավակայանների աերոդրոմների |

|                                       սերտիֆիկացման կարգի           |

|                                                                     |

|ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ                  REPUBLIC OF ARMENIA        |

|ՔԱՂԱՔՍՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ             GENERAL DEPARTAMENT OF CIVIL      |

|ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ                             AVIATION             |

|                                                                     |

|ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏ N ___               CERTIFICATE OF AERODROME    |

|Սույնով հավաստիացվում է, որ                  Thiscenifks I hat       |

|                                                                     |

|_________________ աերոդրոմը, որը   Aerodrome of_____________________ |

|(աերոդրոմի անվանումը)                           (Name of aerodrome)  |

|                                   operated by ______________________|

|շահագործվում է ___________ կողմից               (aerodrome operator  |

|               (աերոդրոմի                             name)          |

|               շահագործողի         located __________________________|

|               անվանումը)                      (Latitude/Longitude)  |

|                                                                     |

|և  տեղակայված ___________________     complies with the requirements,|

|              (աշխարհագրական       esahiished by the legislation of  |

|              կոորդինատները)       he Republic of Armenia and in     |

|                                   acconlance with the provisions of |

|  բավարարում է Հայաստանի           Chicago Convention on             |

|Հանրապետության օրենսդրությամբ և    International Civil Aviation,     |

|Միջազգային ավիացիայի մասին Չիկագոյի presented to civil aerodromes.   |

|Կոնվենցիայի դրույթներով սահմանված     This Certificate authorizes the|

|քաղաքացիական աերոդրոմներին         Operator to ojjerate this         |

|ներկայացվող պահանջներին:           aerodrome according to the        |

|  Սույն Սերտիֆիկատը լիազորում է    approved Aerodrome Manual, and it |

|շահագործողին իրականացնելու տվյալ   is in effect in case the          |

|աերոդրոմի շահագործումը' հաստատված  conditions set in Aerodrome Manual|

|Աերոդրոմի ձեռնարկի համաձայն, և     are satisfied.                    |

|գործում է Աերոդրոմի ձեռնարկով         The General Department of Civa |

|սահմանված պայմանների պահպանման     Aviation may terminate or suspend |

|դեպքում:                           validity of this Certificate, if  |

|  Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր   the Operator fail to comply with  |

|վարչությունը կարող է դադարեցնել    the requirements or               |

|կամ կասեցնել սույն Սերտիֆիկատի     restrictions, establisced by the  |

|գործողությունը, եթե շահագործողի    legislation of the Republic of    |

|կողմից չեն պահպանվել Հայաստանի     Armenia.                          |

|Հանրապետության օրենսդրությամբ                                        |

|սահմանված պահանջները կամ           This Certificate is open-ended and|

|սահմանափակումները:                 is not transferable.              |

|  Աերոդրոմի հիմնական ցոցանիշերր                                      |

|ներկայացված են սույն Սերտիֆիկատի   The essential conditions          |

|   Լրացման մեջ:                    prevailing at the aerodrome are   |

|   Սույն Սերտիֆիկատը տրված է       described in Appendix to this     |

|անժամկետ և  ենթակա չէ փոխանցման:   Certificate.                      |

|                                                                     |

|Ստորագրության տեղը  (կնիքի տեղը)   Տրման ամսաթիվը  «___» _____20___թ.|

|                                   date of ussuance «___»____20____y.|

._____________________________________________________________________.

 

._____________________________________________________________________.

| N ____ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏԻ ԼՐԱՑՈՒՄ        APPENDIX TO CERTIFICATE N _____   |

|                                                                     |

| _____________________ ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ   OF AERODROME OF _________________ |

| (աերոդրոմի անվանումը)                            (name of aerodrome)|

|                                                                     |

|      ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ        THE ISSENTIAL, CONDITIONS AT THE  |

|                                   AERODROME OD ____________________ |

|                                                (name of aerodrome)  |

|                                                                     |

|1. Աերոդրոմի ծածկագիրը                            ________________   |

|   The aerodrome reference code                                      |

|                                                                     |

|2. Կրիտիկական օդանավի տիպը                        ________________   |

|   Critical aircraft type                                            |

|                                                                     |

|3. Շահագործողական պայմանները կրիտիկական օդանավերի ________________   |

|   սպասարկման դեպքում                                                |

|   The operatioooonal restrictions at the aerodrome                  |

|                                                                     |

|4. Աերոդրոմի վթարափրկարարական և  հակահրդեհային    ________________   |

|   անվտանգության ապահովման մակարդակը                                 |

|   RFF category                                                      |

|                                                                     |

|5. Աերոդրոմի շահագործողական սահմանափակումները     ________________   |

|   The operational restrictions at the aeodrome                      |

|                                                                     |

|6. Թույլատրելի շեղումները                         ________________   |

|   The authorized deviations                                         |

|                                                                     |

|Սույն Լրացումը հանդիսանում է աերոդրոմի Սերտիֆիկատի անբաժանելի մաս    |

|This Appendix is an integral part of the aerodrome Certificate       |

._____________________________________________________________________.

(3-րդ հավելվածը փոփ. 14.04.16 թիվ 63-Ն հրաման)

 

Հավելված 4

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

Հայաստանի Հանրապետության

կառավարությանն առընթեր

քաղաքացիական ավիացիայի

գլխավոր վարչության պետ

______________________________

                                             (ղեկավարի անունը, ազգանունը)

 

ՀԱՅՏ

 

Խնդրում եմ _____________________________________________ սեփականության

(օդանավակայանի /աերոդրոմի/ սեփականատիրոջ անվանումը) իրավունքով պատկանող ________________________________________ աերոդրոմին տալ

(օդանավակայանի /աերոդրոմի/ անվանումը) միջազգային ստանդարտներով սահմանված ____________________ կարգախումբ:

(կարգախմբի աստիճանը)

 

Սահմանված կարգի համաձայն կից ներկայացվում են հետևյալ փաստաթղթերը`

 

1.______________________________________

 

2.______________________________________

 

3.______________________________________

 

                          __________________________     _______________

                          (ղեկավարի ստորագրությունը)     (ղեկավարի Ա.Ա.)

 

Հայտը տպագրվում է Աերոդրոմը

շահագործողի ձևաթղթի վրա

 

Հավելված 5

i

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ ՁԵՌՆԱՐԿՈՒՄ ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

1. Ընդհանուր բնույթի տեղեկատվություն, այդ թվում`

1) Աերոդրոմի ձեռնարկի նշանակությունը.

2) Իրավական կանոնակարգերով աերոդրոմի ձեռնարկին ներկայացվող պահանջները.

3) Աերոդրոմի օգտագործման պայմանները.

4) Աերոնավիգացիոն տեղեկատվության տրամադրման և հրապարակման համակարգը.

5) Աերոդրոմ շահագործողի պարտականությունները:

2. Աերոդրոմի տեղեկայման վերաբերյալ տվյալները, այդ թվում`

1) Աերոդրոմի հատակագիծը.

2) Աերոդրոմի հեռավորությունը մոտակա բնակավայրերի նկատմամբ.

3) Աերոդրոմ շահագործողի սեփականության կամ հողօգտագործման վերաբերյալ իրավունքները:

3. Հրապարակման ենթակա աերոդրոմի տվյալները, այդ թվում`

1) Ընդհանուր բնույթի տեղեկատվություն`

ա. աերոդրոմի անվանումը և տեղը.

բ. աերոդրոմի տեղորոշիչ կետի (վազքուղու կենտրոնի) աշխարհագրական կոորդինատները WGS-84 համակարգով.

գ. աերոդրոմի գերազանցումը (վազքուղու վայրէջքի գոտու առավել բարձր կետի հարաբերական բարձրությունը).

դ. աերոդրոմի շրջանում առավելագույն բարձր ջերմաստիճանը.

ե. տեղեկություններ աերոդրոմային փարոսի վերաբերյալ (առկայության դեպքում).

զ. տեղեկություններ Աերոդրոմ շահագործողի վերաբերյալ (անվանումը, հասցեն, հեռախոսահամար):

2) Աերոդրոմի շահագործողական տվյալները`

ա. տեղեկություններ աերոդրոմի տարրերի (վազքուղի, թռիչքային գոտի, ղեկուղի, կառամատույց, կայանատեղ, անվտանգության գոտիներ) երկրաչափական չափերի, թեքությունների և ծածկույթի վերաբերյալ.

բ. տեղեկություններ տեսողական միջոցների (քամու ուղղության ցուցիչ, աերոդրոմի լուսաազդանշանային համակարգ, մականշումներ, վայրէջքագծային լույսերի համակարգ, տեղեկատվական նշաններ) վերաբերյալ.

գ. ազիմուտալ (ՎՈՌ) ռադիոփարոսի ստուգման կետը և ռադիոհաճախականությունը.

դ. վազքուղու շեմերի, ղեկուղիների առանցքագծի, օդանավերի կայանատեղերի աշխարհագրական կոորդինատները WGS-84 համակարգով.

ե. աերոդրոմի շրջանում առկա խոչընդոտների ցանկը, այդ թվում դրանց աշխարհագրական կոորդինատները WGS-84 համակարգով, հարաբերական բարձրությունները և քարտեզները. համաձայն Չիկագոյի կոնվենցիայի N 4 և N 15 Հավելվածների.

զ. աերոդրոմի արհեստական ծածկույթով տարրերի ծածկույթի տեսակը և կրողունակությունը.

է. օդանավերի բաձրաչափերի նախաթռիչքային ստուգման կետի(երի) աշխարհագրական կոորդինատները WGS-84 համակարգով և հարաբերական բարձրությունները.

ը. հայտարարված հեռավորությունները` թափավազքի (TՕRA), թռիչքի (TՕDA), ընդհատված թռիչքի (ASDA) և վայրէջքի (LDA) համար տրամադրվող երկարությունները.

թ. տեղեկություններ աերոդրոմի վթարափրկարարական և հակահրդեհային ապահովման վերաբերյալ: Աերոդրոմի կատեգորիան ըստ վթարափրկարարական և հակահրդեհային անվտանգության ապահովման մակարդակի.

ժ. վթարված օդանավի էվակուացման գործընթացը, այդ թվում պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար, էլեկտրոնային փոստի հասցե):

4. Տեղեկություններ աերոդրոմի շահագործողական գործընթացների և անվտանգության ապահովման վերաբերյալ, այդ թվում`

1) Աերոնավիգացիոն տեղեկատվական ժողովածուի մեջ աերոդրոմի վերաբերյալ հրապարակված տեղեկատվության փոփոխության, ինչպես նաև NՕTAM-ների հրապարակման գործընթացը, ներառյալ`

ա. փոփոխությունների համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար).

բ. Գլխավոր վարչությանն իրազեկելու կարգը:

2) Աերոդրոմի տարածք ֆիզիկական անձանց և տրանսպորտային միջոցների ապօրինի մուտքի կանխմանն ուղղված միջոցառռւմները, այդ թվում`

ա. աերոդրոմ շահագործողի, աերոդրոմում բազավորվող օդանավ շահագործողի (ների), Գլխավոր վարչության և այլ գերատեսչական մարմինների գործողությունների շրջանակները.

բ. աերոդրոմի տարածք մուտքի վերահսկման պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

3) Աերոդրոմում վթարային իրավիճակների առաջացման դեպքերում գործողությունների ծրագիրը, որում ներկայացվում են`

ա. գործողությունները, որոնք կարող են առաջանալ աերոդրոմի տարածքում կամ շրջանում օդանավի անսարքության պատճառով, օդանավակայանի շենք-շինություններում հրդեհի բռնկման և օդանավի ապօրինի զավթման դեպքերում, ինչպես նաև դիվերսիոն գործողությունների արդյունքում.

բ. տեղեկություններ վթարային իրավիճակներում օգտագործման համար նախատեսված աերոդրոմային սարքավորումների և միջոցների, ինչպես նաև դրանց պարբերական փորձարկումների հաճախականության և արդյունքների վերաբերյալ.

գ. տեղեկություններ վթարային իրավիճակներում անձնակազմի պատրաստականությանն ուղղված ուսումնավարժական դասընթացների անցկացման և դրանց հաճախականության վերաբերյալ.

դ. վթարային իրավիճակներում անհրաժեշտ գործողությունների իրականացման համար ընդգրկված կազմակերպությունների և դրանց պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար, էլեկտրոնային փոստի և SITA հասցեներ, ռադիոկապի հաճախականությունը).

ե. դրույթներ արտակարգ իրավիճակների կոմիտեի կազմակերպման և պատասխանատու ղեկավարի նշանակման վերաբերյալ:

4) Տեղեկություններ վթարափրկարարական և հրդեհաշիջման միջոցների, սարքավորումների, անձնակազմի և գործողությունների վերաբերյալ, այդ թվում պատասխանատու անձանց տվյալները և գործառույթները:

5) Աերոդրոմ շահագործողի կողմից իրականացվող աերոդրոմի աշխատանքային մակերեսների տեսչական ստուգումների գործընթացը, այդ թվում`

ա. տեսչական ստուգումների անցկացման կարգը.

բ. համագործակցությունը օդային երթևեկության սպասարկման մարմնի հետ, տեսչական ստուգումների անցկացման ընթացքում և դրա համար անհրաժեշտ կապի միջոցները.

գ. տեսչական ստուգումների անցկացման վերաբերյալ գրառումների մատյանի վարման կարգը.

դ. տեղեկություններ տեսչական ստուգումների անցկացման ժամկետների և հաճախականությունների վերաբերյալ.

ե. տեսչական ստուգումների անցկացման համար մշակված հսկիչ ցանկը.

զ. տեսչական ստուգումների արդյունքների ներկայացման կարգը և արձանագրված թերությունների վերացմանն ուղղված միջոցառումների ընդունման գործընթացը.

է. տեսչական ստուգումների անցկացման համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

6) Տեղեկություններ աերոդրոմի աերոնավիգացիոն լույսերի և էներգամատակարարման համակարգերի ստուգումների և դրանց տեխնիկական սպասարկման վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. ստուգումների հսկիչ ցանկը և անցկացման կարգը.

բ. ստուգումների արդյունքների արձանագրման կարգը և արձանագրված թերությունների վերացմանն ուղղված գործողությունները.

գ. կանոնավոր և վթարային իրավիճակներում տեխնիկական սպասարկման կարգերը.

դ. էներգասնուցման պահուստային աղբյուրների օգտագործման կարգը և էներգամատակարարման ընդհանուր կամ մասնակի խափանման դեպքերում վերականգնմանն ուղղված գործողությունները.

ե. աերոդրոմի աերոնավիգացիոն լույսերի և էներգամատակարարման համակարգերի ստուգումների և դրանց տեխնիկական սպասարկման համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

7) Տեղեկություններ աերոդրոմի աշխատանքային մակերեսների սպասարկման վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. արհեստական ծածկույթով մակերեսների տեխնիկական սպասարկման կարգը.

բ. աերոդրոմի վազքուղու թռիչքային գոտու և ղեկուղու (ների) անվտանգության եզրագոտիների տեխնիկական սպասարկման կարգը.

գ. աերոդրոմի ջրահեռացման համակարգի տեխնիկական սպասարկման կարգը:

8) Աերոդրոմի տարածքում շինարարական աշխատանքների իրականացման և (կամ) տեխնիկական սպասարկման ընթացքում անվտանգության ապահովմանն ուղղված ընթացակարգերը, այդ թվում`

ա. համագործակցությունն օդային երթևեկության սպասարկման մարմնի հետ.

բ. աշխատանքների իրականացման համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

9) Տեղեկություններ կառամատույցում աշխատանքների կազմակերպման վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. կառամատույցում աշխատանքները կազմակերպող ծառայությունը և նրա համագործակցությունն օդային երթևեկության սպասարկման մարմնի հետ.

բ. օդանավերի կայանատեղերի բաշխման ընթացակարգը.

գ. օդանավերի քարշակման և շարժիչների գործարկման ընթացակարգը.

դ. օդանավերի ուղեկցման ծառայությունը:

10) Տեղեկություններ կառամատույցում անվտանգության ապահովման վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. օդանավերի վառելիքալցավորման ընթացքում նախազգուշական միջոցառումները.

բ. օդանավերից առաջացող ռեակտիվ հոսանքից անձանց պաշտպանության ապահովումը.

գ. կառամատույցի մաքրման գործընթացը.

դ. կառամատույցում տեղի ունեցած պատահարների և (կամ) միջադեպերի վերաբերյալ զեկույցների ներկայացման կարգը.

ե. կառամատույցում իրականացվող աշխատանքների նկատմամբ վերահսկողության կազմակերպումը:

11) Տեղեկություններ աերոդրոմի տարածքում վերգետնյա տրանսպորտային միջոցների երթևեկության կանոնակարգման վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. աերոդրոմում ներդրված ճանապարհային երթևեկության կանոնները, ներառյալ արագությունների սահմանափակումները.

բ. աերոդրոմի տարածքում աշխատող տրանսպորտային միջոցների վարորդներին համապատասխան թույլտվությունների տրամադրման կարգը:

12) Տեղեկություններ աերոդրոմի տարածքում կենդանական աշխարհի (թռչուններ, կենդանիներ) կողմից սպառնացող վտանգի դեմ պայքարի վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. կենդանական աշխարհի կողմից սպառնացող վտանգի գնահատման գործընթացը.

բ. կենդանական աշխարհի կողմից սպառնացող վտանգի դեմ պայքարի միջոցառումները.

գ. միջոցառումների իրականացման համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

13) Տեղեկություններ խոչընդոտների նկատմամբ իրականացվող վերահսկողության գործընթացի վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. աերոդրոմ շահագործողի իրավասության սահմաններում խոչընդոտների վերահսկողությունը.

բ. շենք-շինությունների բարձրությունների նկատմամբ իրականացվող վերահսկողությունը.

գ. աերոդրոմի շրջանում նոր կառուցվող շենք-շինությունների վերահսկողության գործընթացը.

դ. նոր առաջացած խոչընդոտների վերաբերյալ Գլխավոր վարչությանն իրազեկելու գործընթացը:

14) Տեղեկություններ աերոդրոմի աշխատանքային գոտիներից վթարված օդանավերի էվակուացման գործընթացի վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. աերոդրոմ և օդանավ շահագործողների իրավասությունները և գործառույթները.

բ. օդանավ շահագործողին իրազեկման գործընթացը.

գ. համագործակցությունն օդային երթևեկության սպասարկման մարմնի հետ.

դ. վթարված օդանավի էվակուացման համար անհրաժեշտ մասնագետների ընդգրկման և սարքավորումների կիրառման կարգը.

ե. վթարված օդանավի էվակուացման աշխատանքների ապահովման համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

15) Տեղեկություններ վտանգավոր նյութերի պահպանման և օգտագործման գործընթացների վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. վտանգավոր նյութերի (ներառյալ ավիավառելիքը) պահպանման համար նախատեսված հատուկ գոտիները.

բ. վտանգավոր նյութերի ստացման, պահպանման և օգտագործման մեթոդները:

16) Սահմանափակ տեսանելիության պայմաններում աերոդրոմի շահագործման գործընթացը, այդ թվում`

ա. սահմանափակ տեսանելիության պայմաններում թռիչքների իրականացման գործընթացի կիրառման պայմանները.

բ. սահմանափակ տեսանելիության պայմաններում թռիչքների անվտանգության համար պատասխանատու անձանց տվյալները (պաշտոն, անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար):

17) Տեղեկություններ ռադիոնավիգացիոն և ռադիոլոկացիոն միջոցների տեղադրման վայրերի պաշտպանության վերաբերյալ, այդ թվում`

ա. ռադիոնավիգացիոն և ռադիոլոկացիոն միջոցների սահմաններում իրականացվող աշխատանքների վերահսկողության կազմակերպումը.

բ. ռադիոնավիգացիոն և ռադիոլոկացիոն միջոցների սահմաններում վերգետնյա տեխնիկական սպասարկման իրականացման կարգը.

գ. ռադիոնավիգացիոն և ռադիոլոկացիոն միջոցների տեղադրման վայրերի վերաբերյալ նախազգուշացնող նշանների տեղադրման կարգը:

(5-րդ հավելվածը լրաց. 14.04.16 թիվ 63-Ն հրաման)

 

Հավելված 6

i

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

1. Թռիչքների անվտանգության ապահովման քաղաքականությունը` կապված աերոդրոմի շահագործման և տեխնիկական սպասարկման գործընթացների հետ:

2. Թռիչքների անվտանգության կառավարման համակարգի կազմակերպումը և կառուցվածքը, այդ թվում`

1) Համալրվածությունը համապատասխան մասնագետներով.

2) Անհատական կամ թիմային պատասխանատվությունները:

3. Թռիչքների անվտանգության կառավարման համակարգի ռազմավարությունը և պլանավորումը, այդ թվում`

1) Անվտանգության նպատակային ցուցանիշերի սահմանումը.

2) Թռիչքների անվտանգության բարձրացմանն ուղղված համապատասխան նախաձեռնությունների իրագործման առաջնահերթության բաշխումը.

3) Վտանգների նվազեցմանն ուղղված պայմանների մշակումը:

4. Թռիչքների անվտանգության կառավարման համակարգի իրագործումը, այդ թվում`

1) Թռիչքների անվտանգությանն առնչվող հաղորդագրությունների տրամադրման գործառույթների մեթոդները, գործողությունները և միջոցները.

2) Թռիչքների անվտանգության վերաբերյալ պահանջների ապահովումը:

5. Թռիչքների անվտանգության տեսանկյունից առավել կրիտիկական շրջանների որոշման համակարգը:

6. Թռիչքների անվտանգության մակարդակի բարձրացմանը և պատահարների բացառմանն ուղղված միջոցառումները, այդ թվում`

1) Վտանգներից պաշտպանվածության համակարգը, որը նախատեսում է պատահարների, միջադեպերի, բողոքների, թերությունների, սխալների և խափանումների վերլուծությունները և հետազոտումները.

2) Թռիչքների անվտանգության իրավիճակի մշտական վերահսկողությունը:

7. Թռիչքների անվտանգության իրավիճակի վերլուծության և ներքին ստուգումների համակարգը, այդ թվում թռիչքների անվտանգության նկատմամբ մշտական վերահսկողության համակարգերը և ծրագրերը:

8. Թռիչքների անվտանգության հետ կապված աերոդրոմային միջոցների վերաբերյալ փաստաթղթային համակարգի ձևակերպումը և վարումը, այդ թվում աերոդրոմի շահագործման և տեխնիկական սպասարկման տվյալների հաշվառումը և արձանագրումը:

9. Անձնակազմի որակավորումը և մասնագիտական պատրաստվածությունը, այդ թվում` անձնակազմի ատեստավորման համակարգը և մասնագիտական պատրաստվածության գնահատումը:

10. Աերոդրոմում շինարարական աշխատանքների իրականացման ժամանակ թռիչքների անվտանգության ապահովմանն ուղղված միջոցառումների ապահովումը, այդ թվում կապալառու կազմակերպությունների հետ կնքված պայմանագրերում թռիչքների անվտանգությանն առնչվող դրույթների ընդգրկումը:

(6-րդ հավելվածը լրաց. 14.04.16 թիվ 63-Ն հրաման)

 

Հավելված 7

i

ՀՀ միջազգային և ներքին

օդանավակայանների աերոդրոմների

սերտիֆիկացման կարգի

 

ԱԵՐՈՆԱՎԻԳԱՑԻՈՆ ՏԵՂԵԿԱԳՐԵՐՈՒՄ ՀՐԱՊԱՐԱԿՄԱՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ԱԵՐՈՆԱՎԻԳԱՑԻՈՆ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՃՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

Աղյուսակ N 1 Երկայնություն/լայնություն

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/հ|Երկայնություն/լայնություն       |Ճշտություն|Ամբողջականություն    |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|1. |Աերոդրոմի տեղորոշիչ կետը        |30 մ      |1x10(-3), սովորական  |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|2. |Աերոդրոմում տեղակայված          |3 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |նավիգացիոն միջոցները            |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|3. |3-րդ գոտու խոչընդոտներ          |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|4. |2-րդ գոտու խոչընդոտներ          |5 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |աերոդրոմի տարածքում)            |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|5. |Վազքուղու շեմը                  |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|6. |Վազքուղու վերջը (թռիչքի հետագծի |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |ուղղման կետը)                   |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|7. |Վազքուղու առանցքագծի կետերը     |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|8. |Վազքուղու մոտ սպասման տեղը      |0.5 մ     |1x10(-8), կրիտիկական |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|9. |Ղեկուղու առանցքագծի կետերը      |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|10.|Սպասման տեղի մականշման գիծը     |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|11.|Վազքուղուց դուրս բերման ուղեգիծը|0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|12.|Կառամատույցի սահմանները         |1 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|13.|Օդանավի հակասառցակալման         |1 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |ապահովման գոտի                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|14.|Օդանավերի կայանատեղերի կետերը/  |0.5 մ     |1x10(-3), սովորական  |

|   |օդանավերի իներցիոն նավիգացիոն   |          |                     |

|   |համակարգի ստուգման կետերը       |          |                     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ N 2 Գերազանցում, բացարձակ և հարաբերական բարձրություններ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/հ|Գերազանցում, բացարձակ/          |Ճշտություն|Ամբողջականություն    |

|   |հարաբերական բարձրություններ     |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|1. |Աերոդրոմի գերազանցումը          |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|2. |Աերոդրոմի գերազանցման կետում    |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|   |գեոիդի ալիքը WGS-84 համակարգով  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|3. |Վազքուղու շեմը, ոչ ճշգրիտ       |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|   |վայրէջքի համար                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|4. |Վազքուղու շեմի գեոիդի ալիքը     |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|   |WGS-84 համակարգով, ոչ ճշգրիտ    |          |                     |

|   |վայրէջքի համար                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|5. |Վազքուղու շեմը, ճշգրիտ վայրէջքի |0.25 մ    |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |համար                           |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|6. |Վազքուղու շեմի գեոիդի ալիքը     |0.25 մ    |1x10(-5), կրիտիկական |

|   |WGS-84 համակարգով, ճշգրիտ       |          |                     |

|   |վայրէջքի համար                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|7. |Վազքուղու առանցքագծի կետերը     |0.25 մ    |1x10(-5), կրիտիկական |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|8. |Ղեկուղու առանցքագծի կետերը      |1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|9. |2-րդ գոտու խոչընդոտներ          |3 մ       |x10(-5), կարևոր      |

|   |(աերոդրոմի տարածքում)           |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|10.|3-րդ գոտու խոչընդոտներ          |0.5 մ     |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|11.|Հեռաչափ սարքավորում (DME/P)     |3 մ (10ft)|1x10(-5), կարևոր     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ N 3 Մագնիսական հակում (ուղղվածություն)

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/հ|Մագնիսական հակում               |Ճշտություն|Ամբողջականություն    |

|   |(ուղղվածություն)                |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|1. |Աերոդրոմի մագնիսական հակումը    |10        |1x10(-5), կարևոր     |

|   |(ուղղվածությունը)               |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|2. |Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |10        |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (ILS) ուղղագծային     |          |                     |

|   |ռադիոփարոսի անտենայի մագնիսական |          |                     |

|   |հակումը (ուղղվածությունը)       |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|3. |Աերոդրոմի միկրոալիքային վայրէջքի|10        |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (MLS) ազիմուտալ       |          |                     |

|   |անտենայի մագնիսական հակումը     |          |                     |

|   |(ուղղվածությունը)               |          |                     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ N 4 Ժելենգ (ուղղորդիչ անկյուն)

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/հ|Պելենգ (ուղղորդիչ անկյուն)      |Ճշտություն|Ամբողջականություն    |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|1. |Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |1/1000    |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (ILS) ուղղագծային     |          |                     |

|   |ռադիոփարոսի պելենգի (ուղղորդիչ  |          |                     |

|   |անկյան) նշանակումը              |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|2. |Աերոդրոմի միկրոալիքային վայրէջքի|1/1000    |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (MLS) զրոյական        |          |                     |

|   |ազիմուտի նշանակումը             |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|3. |Վազքուղու իական պելենգը         |1/1000    |1x10(-3), կարևոր     |

|   |(ուղղորդիչ անկյունը)            |          |                     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ N 5 Երկարություն, հեռավորություն, չափ

 

._____________________________________________________________________.

|Հ/հ|Երկարություն, հեռավորություն,   |Ճշտություն|Ամբողջականություն    |

|   |չափ                             |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|1. |Վազքուղու երկարություն          |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|2. |Վազքուղու լայնություն           |1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|3. |Մինչև  տեղափոխված վազքուղու շեմի|1 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |հեռավորություն                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|4. |Վազքուղու արգելակման վերջնագոտու|1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |երկարություն/լայնություն        |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|5. |Վազքուղու խոչընդոտներից ազատ    |1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |գոտու երկարություն/լայնություն  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|6. |Վայրէջքի համար տրամադրվող       |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |երկարություն                    |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|7. |Թափավազքի համար տրամադրվող      |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |երկարություն                    |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|8. |Թռիչքի համար տրամադրվող         |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |երկարություն                    |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|9. |Ընդհատված թռիչքի համար          |1 մ       |1x10(-8), կրիտիկական |

|   |տրամադրվող երկարություն         |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|10.|Վազքուղու անվտանգության         |1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |եզրագոտու լայնություն           |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|11.|Ղեկուղու լայնություն            |1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|12.|Ղեկուղու անվտանգության եզրագոտու|1 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |լայնություն                     |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|13.|Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |3 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |համակարգի (ILS) ուղղագծային     |          |                     |

|   |ռադիոփարոսի անտենայի և          |          |                     |

|   |վազքուղու շեմի միջև             |          |                     |

|   |հեռավորություն                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|14.|Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |3 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |համակարգի (ILS) վայրէջքագծային  |          |                     |

|   |ռադիոփարոսի անտենայի և          |          |                     |

|   |վազքուղու շեմի միջև             |          |                     |

|   |հեռավորություն (առանցքագծով)    |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|15.|Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |3 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (ILS) տեղորոշակետերի  |          |                     |

|   |և  վազքուղու շեմի միջև          |          |                     |

|   |հեռավորություն                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|16.|Աերոդրոմի վայրէջքաուղղագծային   |3 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի հեռաչափ սարքավորման   |          |                     |

|   |DME ILS և  վազքուղու շեմի միջև  |          |                     |

|   |հեռավորություն                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|17.|Աերոդրոմի միկրոալիքային վայրէջքի|3 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |համակարգի (MLS) ազիմուտալ       |          |                     |

|   |անտենայի և  վազքուղու շեմի միջև |          |                     |

|   |հեռավորություն                  |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|18.|Աերոդրոմի միկրոալիքային վայրէջքի|3 մ       |1x10(-3), սովորական  |

|   |համակարգի (MLS) անկյունատեղային |          |                     |

|   |անտենայի և  վազքուղու շեմի միջև |          |                     |

|   |հեռավորություն (առանցքագծով)    |          |                     |

|___|________________________________|__________|_____________________|

|19.|Աերոդրոմի միկրոալիքային վայրէջքի|3 մ       |1x10(-5), կարևոր     |

|   |համակարգի (MLS) հեռաչափ         |          |                     |

|   |սարքավորման DME ILS և  վազքուղու|          |                     |

|   |շեմի միջև  հեռավորություն       |          |                     |

|   |(առանցքագծով)                   |          |                     |

._____________________________________________________________________.

(7-րդ հավելվածը լրաց. 14.04.16 թիվ 63-Ն հրաման)

 

 

pin
Քաղաքացիական ավիացիայի վարչություն
27.04.2007
N 68-Ն
Հրաման