Սեղմել Esc փակելու համար:
ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒ ...

 

 

110.1030.280813

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «28»        08            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013343

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

13 օգոստոսի 2013 թվականի N 1030-Ն

 

i

ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 31-Ի N 760-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002թ. սեպտեմբերի 12-ի N 1579-Ն որոշման 2-րդ բաժնի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը, Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի օգոստոսի 7-ի թիվ 29-Ա որոշմամբ տրված հավանությունը`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել`

1) Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն N 1 հավելվածի,

2) Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն N 2 հավելվածի:

i

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2012 թվականի հուլիսի 31-ի «Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 771-Ն հրամանը ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 760-Ն հրամանը:

3. ՀՀ ԿԳ նախարարության աշխատակազմի զարգացման ծրագրերի և մոնիթորինգի վարչությանը (պետ` Ռ. Ստեփանյան) և իրավաբանական վարչությանը (պետ` Վ. Բավեյան).

սույն հրամանը սահմանված կարգով ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

4. Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին:

 

Հավելված N 1

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թվականի օգոստոսի 13-ի

N 1030-Ն հրամանի

 

._____________________________________________________________________.

|ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ       |Հավանության է արժանացել  |

|                                           |Հայաստանի Հանրապետության |

| ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ        |Վիճակագրության պետական   |

|    ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ            |խորհրդի 2013 թվականի     |

|                                           |օգոստոսի 7-ի N 29-Ա      |

|                                           |որոշմամբ                 |

|_____________________________________________________________________|

|Ներկայացվում է համաձայն. «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի    |

|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, Հայաստանի             |

|Հանրապետության կառավարության 2002թ. սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն       |

|որոշման հավելված 1-ով հաստատված Հայաստանի Հանրապետության կրթության և |

|գիտության նախարարության կանոնադրության կետ 10-ի «իդ» ենթակետի, 2002թ.|

|մայիսի 10-ի թիվ 109 որոշմամբ հաստատված «Վարչական (տեղեկատվական)      |

|ռեգիստրների վարման և  դրանցից տեղեկատվության ստացման» կարգի,         |

|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից       |

|հաստատված «Պետական վիճակագրական աշխատանքների ծրագրի»:                |

|_____________________________________________________________________|

|Ով է ներկայացնում ________________________ |ՁԵՎ 1-հանրակրթություն    |

|__________________________________________ |    (տարեկան)            |

|              (անվանումը)                  |                         |

|                                           |Հաստատված է`             |

|Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրում     |                         |

|գրանցման համարը /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/    |Գրանցված է`              |

|                                           |                         |

|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն)            |Ներկայացվում է`          |

|կոդը /__/__/__/__/__/__/__/__/             |Հայաստանի Հանրապետության |

|                                           |մարզպետարանի կրթության   |

|Մարզը ___________________________ /__/__/  |ստորաբաժանում            |

|                                           |                         |

|Հասցեն ___________________________________ |Ներկայացնում են`         |

|                                           |«Կրթության մասին»        |

|Էլեկտրոնային փոստը________________________ |ՀՀ օրենքով սահմանված     |

|                                           |հանրակրթական ծրագրեր     |

|Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրում     |իրականացնող բոլոր տիպի   |

|գրանցման համարը և  նույնականացման          |հանրակրթական ուսումնական |

|(իդենտիֆիկացիոն) կոդը լրացվում է Հայաստանի |հաստատությունները        |

|Հանրապետության արդարադատության             |                         |

|նախարարության իրավաբանական անձանց պետական  |Հաշվետվության ներկայացման|

|ռեգիստրի գործակալության կողմից տրված       |ժամկետը` մինչև           |

|գրանցման վկայականից                        |հոկտեմբերի 15-ը:         |

._____________________________________________________________________.

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

20..../20.... ուսումնական տարվա համար

 

ԲԱԺԻՆ Ա. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

Դպրոցի լրիվ անվանումը ..............................................

....................................................................

._____.                                      ._______.

    Դպրոցի համարը ._____.              Դպրոցի ստեղծման տարեթիվը._______.

 

Դպրոցի տիպը ըստ իրականացվող հանրակրթական հիմնական ծրագրերի (նշել)`

 

.__________________________________________________________.

|ընդհանուր       |  |մասնագիտացված       |  |հատուկ     |  |

.__________________________________________________________.

 

Դպրոցի տիպը ըստ իրականացվող կրթական ծրագրերի աստիճանի (նշել)`

 

.________________________________. .__________________________________.

|տարրական (1-4-րդ դասարաններ)|   | |ավագ (10-12-րդ դասարաններ)    |   |

|____________________________|___| |______________________________|___|

|միջին (5-9-րդ դասարաններ)   |   | |վարժարան (5-12-րդ դասարաններ) |   |

|____________________________|___| |______________________________|___|

|հիմնական (1-9-րդ դասարաններ)|   | |միջնակարգ (1-12-րդ դասարաններ)|   |

.________________________________. .__________________________________.

 

._________.  ._________.

Դպրոցի աշխատանքային շաբաթը, նշել |5-օրյա|  |  |6-օրյա|  |

._________.  ._________.

.__________. .__________. .__________.

Դպրոցի աշխատանքային      |միահերթ|  | |երկհերթ|  | |եռահերթ|  |

ժամակարգը /ռեժիմը/, նշել .__________. .__________. .__________.

.____________________. .____________________.

|գիշերօթիկ ռեժիմով|  | |երկարօրյա ռեժիմով|  |

.____________________. .____________________.

.___.                .___.

Պետական    |   |  Ոչ պետական    |   |

.___.                .___.

 

.___________________________________________________.

Ենթակայությունը  |ՀՀԿԳՆ          |    |Մարզային|    |Համայնքային|    |

(նշել)           |_______________|___________________________________|

|Այլ (նշել)     |                                   |

.___________________________________________________.

.________________________________.

Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը .________________________________.

 

օրը, ամիսը, տարին «.....» .......... թ.

 

Գտնվելու վայրը /հասցեն/`

 

Փոստային դասիչը .___________.

.___________.

._______________________________________.

    Մարզը/Երևան              ._______________________________________.

._______________________________________.

    Տարածաշրջան              ._______________________________________.

._______________________________________.

Համայնքը/Վարչական շրջան  ._______________________________________.

._______________________________________.

    Փողոցը, շենքի համարը     ._______________________________________.

 

Կապի միջոցները /հեռախոսահամարները լրացնել ամբողջովին/`

 

           Ծածկագիրը                 Համարը

Հեռախոս  .____________________.     ._________________.

| +| 3| 7| 4|  |  |  |     |  |  |  |  |  |  |

.____________________.     ._________________.

 

Բջջային  .____________________.     ._________________.

| +| 3| 7| 4|  |  |  |     |  |  |  |  |  |  |

.____________________.     ._________________.

Ֆաքս     .____________________.     ._________________.

| +| 3| 7| 4|  |  |  |     |  |  |  |  |  |  |

.____________________.     ._________________.

 

Էլեկտրոնային փոստ ...............@.............................

 

ՎԵԲ կայք ___________________________________________________

 

ԲԱԺԻՆ Բ. ԴՊՐՈՑԻ ՂԵԿԱՎԱՐ ԿԱԶՄԸ /ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/

 

._________________________________________________________________________.

|Տնօրեն   |Ազգանուն        |Անուն, հայրանուն|Ծննդյան տարեթիվը|Սեռը        |

|         |________________|________________|________________|____________|

|_________________________________________________________________________|

|Կրթությունը|Բարձրագույն մասնագիտական |   |Բարձրագույն մանկավարժական |    |

|/նշել/     |                         |   |                          |    |

|_________________________________________________________________________|

|Փորձառու-|Տվյալ դպրոցում     | |Մանկավարժական | |Գիտական մանկավարժական | |

|թյունը   |տնօրեն աշխատելու   | |ստաժը մինչև   | |ստաժը (տարի)          | |

|         |ստաժը, (տարի)      | |տնօրեն        | |                      | |

|         |                   | |դառնալը (տարի)| |                      | |

|         |___________________|_|______________|_|______________________|_|

|         |Կրթական կառավարման | |Տնօրեն        | |Ընդհանուր աշխատանքային| |

|         |ստաժը /տարի/       | |աշխատելու     | |ստաժը /տարի/          | |

|         |                   | |ստաժը /տարի/  | |                      | |

._________________________________________________________________________.

 

Փոխտնօրեններ ................. մարդ, նրանցից կանայք ............ մարդ

 

._________________________________________________________________________.

|Գլխավոր    |Ազգանուն      |Անուն, հայրանուն |Ծննդյան տարեթիվը|Սեռը       |

|հաշվապահ   |______________|_________________|________________|___________|

|___________|_____________________________________________________________|

|Կրթությունը|Բարձրագույն  | |Միջին       | |Նախնական     | | Միջնակարգ  | |

|/նշել/     |             | |            | |             | |            | |

|           |_____________|_|____________|_|_____________|_|____________|_|

|           |Հաշվա- | |այլ| |Հաշվա-| |այլ| |Հաշվա- | |այլ| |Ավարտել է   | |

|           |պահական| |   | |պահա- | |   | |պահական| |   | |չհավատար-   | |

|           |       | |   | |կան   | |   | |       | |   | |մագրված ԲՈՒՀ| |

|___________|______________________|_______________|______________________|

|Փորձառու-  |Տվյալ դպրոցում   |    |Հաշվապահական   |   |Ընդհանուր     |   |

|թյունը     |գլխավոր հաշվապահ |    |ստաժը /տարի/   |   |աշխատանքային  |   |

|           |աշխատելու ստաժը  |    |               |   |ստաժը /տարի/  |   |

|           |/տարի/           |    |               |   |              |   |

._________________________________________________________________________.

 

ԲԱԺԻՆ Գ. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ, ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

Գ-1. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

._________________________________________________________________________.

|Դպրոցի շենքի տիպը  |    |տիպային  |   |հարմարեցված  |   |ժամանակավոր  |  |

|______________________________________________________________________|__|

|Հարկայնությունը|1 հարկանի  |  |2 հարկանի |  |3 հարկանի |  |4 և  ավելի |  |

|               |           |  |          |  |          |  |հարկանի    |  |

|_________________________________________________________________________|

|Շենքի նախագծային             |    |Փաստացի հաճախող երեխաների թիվը   |    |

|հզորությունը /նախատեսված     |    |                                 |    |

|աշակերտական տեղերի քանակը/   |    |                                 |    |

|____________________________________________________________________|____|

|Տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման  |   |Շենքի ընդհանուր մակերեսը,     |    |

|տարեթիվը                         |   |քառ. մ                        |    |

|____________________________________________________________________|____|

|Դպրոցը համայնքի տարածքում|այո|     | ոչ |   |Հեռավորությունը        |    |

|միակն է                  |   |     |    |   |ամենամոտ դպրոցից       |    |

|                         |   |     |    |   |(մոտակա բանուկ         |    |

|                         |   |     |    |   |ճանապարհով, կմ-ով)     |    |

|_____________________________|______________________________________|____|

|Նկուղային հարկի ընդհանուր    |      |Դպրոցին կից տարածքի            |    |

|մակերեսը, քառ. մ             |      |մակերեսը, քառ. մ               |    |

|_____________________________|______|_______________________________|____|

|Վարձակալության տրված տարածք, |      |Վարձակալությամբ վերցված        |    |

|քառ. մ                       |      |տարածք, քառ.  մ                |    |

|_____________________________|______|_______________________________|____|

|Բնակեցված սենյակների քանակը  |      |Դրանց ընդհանուր մակերեսը, քառ.մ|    |

._________________________________________________________________________.

._________________________________________________________________________.

|Տարածքների անվանումները      |Քանակը|Ընդհանուր      |Փաստացի   |Դրանց    |

|                             |      |մակերեսը, քառ.մ|գործողների|ընդհանուր|

|                             |      |               |քանակը    |մակերեսը,|

|                             |      |               |          |քառ.մ    |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Առանձնասենյակ                |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Դասասենյակ                   |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Լաբորատորիա                  |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Առարկայական սենյակ /կաբինետ/ |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|դրանցից`|համակարգչային       |      |               |          |         |

|        |____________________|______|_______________|__________|_________|

|        |նախնական            |      |               |          |         |

|        |զինպատրաստության    |      |               |          |         |

|        |____________________|______|_______________|__________|_________|

|        |հրաձգարան           |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Զենքի պահեստ                 |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Արհեստագործական սենյակ       |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Սպորտդահլիճ                  |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Բացօթյա սպորտհրապարակ        |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Նիստերի դահլիճ               |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Ճաշարան կամ բուֆետ           |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Բուժսենյակ                   |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Զուգարան                     |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Լոգարան                      |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Լողավազան                    |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Հանդերձարան                  |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Ապաստարան                    |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Գրադարան                     |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Նկուղ                        |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Տեխնիկական նշանակության      |      |               |          |         |

|սենյակ                       |      |               |          |         |

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Այլ         |________________|______|_______________|__________|_________|

|նշանակության|________________|______|_______________|__________|_________|

|            |________________|______|_______________|__________|_________|

|            |________________|______|_______________|__________|_________|

|_____________________________|______|_______________|__________|_________|

|Հանրակացարանային սենյակներ   |      |               |          |         |

|_____________________________|______|__________________________|_________|

|դրանցում մահճակալների քանակը |      |դրանցից օգտագործվում են   |         |

._________________________________________________________________________.

._________________________________________________________________________.

| Դպրոցը բազմահերթ է, որովհետև |չեն բավարարում|  | չկան        |  |այլ |  |

|                              |դասասենյակները|  | համապատասխան|  |    |  |

|                              |              |  | թվաքանակի   |  |    |  |

|                              |              |  | ուսուցիչներ |  |    |  |

._________________________________________________________________________.

 

Գ-2. ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՇԵՆՔԻ ՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ /ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԸ/

 

._________________________________________________________________________.

|Շենքի վիճակը| բավարար է| |կարիք ունի հիմնանորոգման| |կարիք ունի ընթացիկ| |

|            |          | |                        | |նորոգման          | |

|_________________________________________________________________________|

|Վերջին անգամ |հիմնանորոգումը|   |ընթացքի|  |ընթացիկ  |   |ընթացքի    |   |

|իրականացվել է|              |   |մեջ է  |  |նորոգումը|   |մեջ է      |   |

|/թվականը/    |              |   |       |  |         |   |           |   |

|_____________________________________________________________________|___|

|Ջրամատա- |շուրջօրյա   |  |գրաֆիկով    |  |սեփական|  | բացակայում է   |   |

|կարարումը|կենտրոնացված|  |կենտրոնացված|  |աղբյուր|  |                |   |

|_________________________________________________|___________________|___|

|Կոյուղացումը |կենտրոնացված  |   | անհատական      |    |  բացակայում է|   |

|_________________________________________________________________________|

|Էլեկտրամատակարարումը          | առկա է        |    |բացակայում է   |     |

|______________________________|_______________|____|_______________|_____|

|Գազամատակարարումը             | առկա է        |    |բացակայում է   |     |

|___________________________________________________|_______________|_____|

|Ջեռուցումը    |կենտրոնացված|   |ըստ դասարանների|   |բացակայում է   |     |

|___________________________________________________|_______________|_____|

|Տաք ջրամատակարարումը          | առկա է        |    |բացակայում է   |     |

|___________________________________________________________________|_____|

|Ըստ դասարանների ջեռուցումն| էլեկտրաջեռուցիչներով|   |վառարաններով  |     |

|իրականացվում է            |                     |   |              |     |

|________________________________________________|___|______________|_____|

|Ապահովվածությունը վառելիքով| բավարար|   |մասամբ |   | բացակայում է |     |

|___________________________________________________________________|_____|

|Հեռախոսային կապը              | առկա է        |    |բացակայում է   |     |

|______________________________|_______________|____|_______________|_____|

|Ինտերնետային կապը             | առկա է        |    |բացակայում է   |     |

|______________________________________________|____|_______________|_____|

|Հայաստանի կրթական ցանց /ՀԿՑ/       | միացված է|    |միացված չէ     |     |

|___________________________________________________________________|_____|

|Տրանսպորտային միջոցների |առկա է|    |դրանցից   |    |բացակայում է  |     |

|քանակը                  |      |    |գործում են|    |              |     |

._________________________________________________________________________.

 

Գ-3. ԳՈՐԾՈՂ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ

 

.__________________________________________________________________.

|Հերթեր    |            Դասարանների քանակը                         |

|          |_______________________________________________________|

|          |1 |2 |3 |4 |Ընդա- |5 |6 |7 |8 |9 |Ընդա-|10|11|12|Ընդա- |

|          |  |  |  |  |մենը  |  |  |  |  |  |մենը |  |  |  |մենը  |

|          |  |  |  |  |1-4   |  |  |  |  |  |5-9  |  |  |  |10-12 |

|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|

|I հերթ    |  |  |  |  |      |  |  |  |  |  |     |  |  |  |      |

|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|

|II հերթ   |  |  |  |  |      |  |  |  |  |  |     |  |  |  |      |

|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|

|III հերթ  |  |  |  |  |      |  |  |  |  |  |     |  |  |  |      |

|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|

|Ընդամենը  |  |  |  |  |      |  |  |  |  |  |     |  |  |  |      |

.__________________________________________________________________.

 

Գ- 4. ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐՈՎ ԵՎ ՊԱՐԱԳԱՆԵՐՈՎ

 

._____________________________________________________________________.

|Գույք և  սարքավորումներ            |Չափի    |Առկա         |Պահանջարկը|

|                                   |միավորը |քանակությունը|          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Աշակերտական սեղան                  | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Աշակերտական նստարան                | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Գրատախտակ                          | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|ՈՒսուցչի սեղան                     | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Աթոռ                               | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Պահարան                            | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|այդ թվում` չհրկիզվող               | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Տեսաձայնագրային տեխնիկա            | կոմպլ. |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Համակարգչային սարքավորումներ       | կոմպլ. |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|այդ թվում |համակարգիչ              | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |թվային ֆոտոխցիկ         | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |տեսախցիկ-վեբ            | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |տպիչ                    | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |մուտքագրիչ/սկաներ       | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |անխափան սնուցման սարք   |        |             |          |

|          |(ՍPS)                   | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |արտատպիչ                | հատ    |             |          |

|          |________________________|________|_____________|__________|

|          |էլեկտրոնային գրատախտակ  | հատ    |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|Արհեստանոցային գույք               | կոմպլ. |             |          |

|___________________________________|________|_____________|__________|

|ՈՒսումնական զենք                   | հատ    |             |          |

._____________________________________________________________________.

 

Գ-5. ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

._____________________________________________________________________.

|  |Կազմակերպության /անձի/ |Իրականացվող ծրագրի    |Ծրագրի /միջոցառման/|

|  |անվանումը              |/միջոցառման/ անվանումը|տևողությունը       |

|  |                       |                      |___________________|

|  |                       |                      |  սկիզբը | ավարտը  |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 1|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 2|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 3|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 4|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 5|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 6|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 7|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 8|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

| 9|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

|10|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

|11|                       |                      |         |         |

|__|_______________________|______________________|_________|_________|

|12|                       |                      |         |         |

._____________________________________________________________________.

 

Գ-6. ԴՊՐՈՑՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

.__________________________________________________________________.

|    |Գործունեության տեսակը|որից պահանջում է հատուկ թույլտվություն |

|    |/անվանումը/          |/լիցենզիա/, նշել «X» նշանով            |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 1  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 2  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 3  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 4  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 5  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 6  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 7  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 8  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

| 9  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

|10  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

|11  |                     |                                       |

|____|_____________________|_______________________________________|

|12  |                     |                                       |

.__________________________________________________________________.

 

ԲԱԺԻՆ Դ. ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻ ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ

 

._____________________________________________________________________.

|   Առարկաներ          |   Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ           |

|                      |______________________________________________|

|                      |1-4 դասարաններ|5-9 դասարաններ|10-12 դասարաններ|

|                      |______________|______________|________________|

|                      |Ընդա- |որից`  |Ընդա- |որից`  |Ընդամենը|որից`  |

|                      |մենը  |ըստ    |մենը  |ըստ    |        |ըստ    |

|                      |      |կիսվող |      |կիսվող |        |կիսվող |

|                      |      |առարկա-|      |առարկա-|        |առարկա-|

|                      |      |ների   |      |ների   |        |ների   |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|       1              |   2  |   3   |    4 |   5   |    6   |   7   |

|_____________________________________________________________________|

|                           Պարտադիր առարկաներ                        |

|_____________________________________________________________________|

|Մայրենի               |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայոց լեզու           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայ գրականություն     |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Գրականություն         |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ռուսաց լեզու          |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ռուս գրականություն    |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Անգլերեն              |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ֆրանսերեն             |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Գերմաներեն            |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|այլ լեզու |           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Մաթեմատիկա            |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հանրահաշիվ            |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Երկրաչափություն       |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ֆիզիկա                |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Քիմիա                 |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ինֆորմատիկա           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Բնագիտություն         |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Աշխարհագրություն      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայաստանի             |      |       |      |       |        |       |

|աշխարհագրություն      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Համաշխարհային         |      |       |      |       |        |       |

|պատմություն           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայոց պատմություն     |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայոց եկեղեցու        |      |       |      |       |        |       |

|պատմություն           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Կենսաբանություն       |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Երաժշտություն         |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ֆիզկուլտուրա          |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Կերպարվեստ            |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Տեխնոլոգիա            |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|ՆԶՊ և  անվտանգ        |      |       |      |       |        |       |

|կենսագործունեություն  |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայրենագիտություն     |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հասարակագիտություն    |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ես և  շրջակա աշխարհը  |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Գծագրություն          |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Շախմատ                |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

._____________________________________________________________________.

|   Առարկաներ          |   Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ           |

|                      |______________________________________________|

|                      |1-4 դասարաններ|5-9 դասարաններ|10-12 դասարաններ|

|                      |______________|______________|________________|

|                      |Ընդա- |որից`  |Ընդա- |որից`  |Ընդամենը|որից`  |

|                      |մենը  |ըստ    |մենը  |ըստ    |        |ըստ    |

|                      |      |կիսվող |      |կիսվող |        |կիսվող |

|                      |      |առարկա-|      |առարկա-|        |առարկա-|

|                      |      |ների   |      |ների   |        |ների   |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|       1              |   2  |   3   |    4 |   5   |    6   |   7   |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|_____________________________________________________________________|

|       Պարտադիր արհեստագործական /մասնագիտական/ առարկաներ             |

|_____________________________________________________________________|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|_____________________________________________________________________|

|              Երաշխավորված /լրացուցիչ/ առարկաներ                     |

|_____________________________________________________________________|

|Կիրառական             |      |       |      |       |        |       |

|տնտեսագիտություն      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Կյանքի հմտություններ  |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Բնապահպանություն      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Տրամաբանություն       |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Գրաբար                |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Բարոյագիտություն      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հոգեբանություն        |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Հայկական հարցի        |      |       |      |       |        |       |

|պատմություն           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Էկոլոգիա              |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Մշակույթի պատմություն |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Ֆերմերային գործ       |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|Էներգիայի և           |      |       |      |       |        |       |

|ռեսուրսների           |      |       |      |       |        |       |

|օգտագործում           |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|

|                      |      |       |      |       |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

ԲԱԺԻՆ Ե. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ

 

Ե1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ

 

/մարդ/

.__________________________________________________________________________

|                      |Ընդա-|Նրան- |Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի|

|                      |մենը |ցից   |                                     |

|                      |     |կանայք|_____________________________________|

|                      |     |      |Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|

|                      |     |      |գույն |ցից  |բարձ-|ցից  |մասնա-|ցից  |

|                      |     |      |      |կա-  |րա-  |կա-  |գիտա- |կա-  |

|                      |     |      |      |նայք |գույն|նայք |կան   |նայք |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|ՈՒսուցիչներ /ընդամենը/|     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Հայոց լեզու և         |     |      |      |     |     |     |      |     |

|գրականություն         |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Մաթեմատիկա            |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Ֆիզիկա                |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Քիմիա                 |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Կենսաբանություն       |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Պատմություն           |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Հայոց եկեղեցու        |     |      |      |     |     |     |      |     |

|պատմություն           |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Աշխարհագրություն      |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Հասարակագիտություն    |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Ֆիզկուլտուրա          |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Երաժշտություն         |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Կերպարվեստ            |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|ՆԶՊ և  անվտանգ        |     |      |      |     |     |     |      |     |

|կենսագործունեություն  |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Ռուսաց լեզու և        |     |      |      |     |     |     |      |     |

|գրականություն         |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Անգլերեն              |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Ֆրանսերեն             |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Գերմաներեն            |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Այլ լեզու |           |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Ինֆորմատիկա           |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Տեխնոլոգիա            |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Դասվար                |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Դաստիարակ             |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Գծագրություն          |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Շախմատ                |     |      |      |     |     |     |      |     |

|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|Այլ առարկաներ|________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|             |________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

|             |________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|

.__________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________.

|նրանցից` ըստ մանկավարժական կրթական   |Ավարտել|նրան-|ՈՒնեն |նրան-|

|            մակարդակի                |են     |ցից  |միջնա |ցից  |

|_____________________________________|չհավա- |կա-  |կարգ  |կա-  |

|Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|տարմա- |նայք |կրթու-|նայք |

|գույն |ցից  |բարձ-|ցից  |մասնա-|ցից  |գրված  |     |թյուն |     |

|      |կա-  |րա-  |կա-  |գիտա- |կա-  |ԲՈՒՀ   |     |      |     |

|      |նայք |գույն|նայք |կան   |նայք |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|      |     |     |     |      |     |       |     |      |     |

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|

_________________________________________________________________.

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
13.08.2013
N 1030-Ն
Հրաման