(ուժը կորցրել է 12.11.2018 թիվ 66-Ն որոշում)
i
603.0020.071113
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«07» 11 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60313422
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
4 հոկտեմբերի 2013 թվականի թիվ 20-Ն
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 7-Ի ԹԻՎ 16-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով և 14-րդ հոդվածի երկրորդ և երրորդ մասերով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև 3-ավտո (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:
i
3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2010 թվականի հուլիսի 7-ի ««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև թիվ 3-ԱՎՏՈ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի թիվ 20-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 16-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2014 թվականի հունվարի 1-ից:
Հավելված 1
ՀՀ վիճակագրության պետական
խորհրդի
2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի
թիվ 20-Ն որոշման
ՁԵՎ 3-ավտո
(տարեկան)
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
20 թ.
.____________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի |
|(2000թ. ապրիլի 4-ի, ՀՕ-48) |
|____________________________________________________________________|
|Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը` |
|մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող տարվա փետրվարի 5-ը |
|____________________________________________________________________|
|Ներկայացնում է ____________________________________________________ |
| (անվանումը և կազմակերպական-իրավական ձևը, անհատ |
| ձեռնարկատիրոջ դեպքում` անունը, ազգանունը) |
|Գտնվելու (բնակության) վայրը ________________________ I__I__I__I__I |
| (գործունեության իրականացման վայրը) (փոստային դասիչ) |
| |
|Մարզը _____________________________________________________ I__I__I |
| (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) |
| |
|Համայնքը/Վարչական շրջանը _______________________________ I__I__I__I |
| (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) |
| |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը_____________________________ |
|__________________________________________________ I__I__I__I__I__I |
| (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) |
|Պետական գրանցման (հաշվառման) համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I |
| |
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I__I__I__I__I__I__I__I__I |
| |
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ) I__I__I__I__I__I__I__I__I |
| |
|Հեռախոսահամար(ներ) ________________________________________________ |
|Էլեկտրոնային փոստ ______________________________@__________________ |
|____________________________________________________________________|
|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
|ՕՐԵՆՔՈՎ |
|____________________________________________________________________|
|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական |
|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն |
|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է |
|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով: |
.____________________________________________________________________.
1.Կազմակերպության (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող) շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը
._____________________________________________________________________.
|Տողի |Կազմակեր-| այդ թվում` |Կազմակեր- |Կարգա- |Ավտո- |այդ |
|համարը|պության |________________|պության |գրում |մեքե- |թվում`|
| |տնօրի- |աշ- |պարա-|պարա-|տնօրինու- |(նարյա- |նաների|բեռով |
| |նության |խա- |պուր-|պուր-|թյան տակ |դում) |վազք, | |
| |տակ |տան-|դում`|դում`|գտնվող |գտնվելու |ընդա- | |
| |գտնվող |քում|վերա-|տեխ- |ավտոմեքենա-|ժամանակը,|մենը, | |
| |ավտոմե- | |նո- |նիկա-|ների |հազար |հազար | |
| |քենաների | |րոգ- |պես |առկայու- |ավտոմեքե-|կմ | |
| |առկայու- | |ման |սար- |թյունն ըստ |նա-ժամեր | | |
| |թյունը, | |և |քին |նրանց | | | |
| |ավտոմե- | |դրան |վիճա-|բեռնատարո- | | | |
| |քենա- | |սպա- |կում |ղության | | | |
| |օրեր | |սելու| |հաշվարկի, | | | |
| |(ամբող- | |վիճա-| |հազար | | | |
| |ջական | |կում | |ավտոմեքենա/| | | |
| |թվերով) | | | |տոննա-օր | | | |
| |(2, 3, 4 | | | | | | | |
| |սյունակ- | | | | | | | |
| |ների | | | | | | | |
| |գումարը) | | | | | | | |
|______|_________|____|_____|_____|___________|_________|______|______|
|Ա |1 | | | | | | | |
|______|_________|____|_____|_____|___________|_________|______|______|
|110 | | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
2. Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող)
2.1. Ավտոբուսներ (ներառյալ միկրոավտոբուսներ)
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի |Ավտո-|այդ |Դրանցից` ըստ երթուղիների |
| |հա- |միա- |բուս-|թվում`|տեսակների |
| |մարը|վորը |ներ, |երթու-|__________________________|
| | | |ընդա-|ղային |ներ-|դրան- |ներ-|միջ-|միջ-|
| | | |մենը |ավտո- |քա- |ցից` |մար-|մար-|պե- |
| | | |(ներ-|բուս- |ղա- |մար- |զա- |զա- |տա- |
| | | |առ- |ներ |քա- |զային |յին |յին |կան |
| | | |յալ |(3, 5,|յին |կենտ- | | | |
| | | |պատ- |6, 7 | |րո- | | | |
| | | |վի- |սյու- | |նում, | | | |
| | | |րած- |նակ- | |հանրա-| | | |
| | | |ները)|ների | |պետու-| | | |
| | | | |գումա-| |թյան | | | |
| | | | |րը) | |մայրա-| | | |
| | | | | | |քաղա- | | | |
| | | | | | |քում | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Ա |Բ |Գ |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Ավտոբուսային |210 |միա- |X | | | | | | |
|երթուղիների քանակը | |վոր | | | | | | | |
|(տարվա վերջին) | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Ավտոբուսային |220 |կմ |X | | | | | | |
|երթուղիների | | | | | | | | | |
|երկարությունը (տարվա | | | | | | | | | |
|վերջին) | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Կազմակերպության |230 |ավտո-| | | | | | | |
|տնօրինության տակ | |մեքե-| | | | | | | |
|գտնվող ավտոմեքենաների | |նա- | | | | | | | |
|առկայությունը - | |օրեր | | | | | | | |
|ընդամենը (ամբողջական | | | | | | | | | |
|թվերով) (231, 232, 233| | | | | | | | | |
|տողերի գումարը) | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|այդ թվում` |231 |-»- | | | | | | | |
|աշխատանքի մեջ | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|պարապուրդում` |232 |-»- | | | | | | | |
|վերանորոգման և դրան | | | | | | | | | |
|սպասելու վիճակում | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|պարապուրդում` |233 |-»- | | | | | | | |
|տեխնիկապես սարքին | | | | | | | | | |
|վիճակում | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Կազմակերպության |240 |հազար| | | | | | | |
|տնօրինության տակ | |ավտո-| | | | | | | |
|գտնվող ավտոմեքենաների | |մեքե | | | | | | | |
|առկայությունը` | |նա- | | | | | | | |
|հաշվարկված նրանց | |նստա-| | | | | | | |
|ուղևորատարողությամբ | |տեղ- | | | | | | | |
|(ըստ նստատեղերի) | |օրեր | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Կարգագրում |250 |հազար| | | | | | | |
|ավտոմեքենաների | |ավտո-| | | | | | | |
|գտնվելու ժամանակը | |մեքե-| | | | | | | |
| | |նա- | | | | | | | |
| | |ժամեր| | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|Ավտոմեքենաների վազքը- |260 |հազար| | | | | | | |
|ընդամենը | |կմ | | | | | | | |
|դրանից` | | | | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|ուղևորներով |261 |-»- |X | | | | | | |
|______________________|____|_____|_____|______|____|______|____|____|____|
|ՈՒղևորատար շարժակազմի|270 |հազար|X | | | | | | |
|վազքը, վերածված ըստ | |տեղ- | | | | | | | |
|տեղատարողության | |կմ | | | | | | | |
|(ամբողջական թվերով) | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5-րդ սյունակի 210 տողից ավտոբուսային երթուղիների քանակը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, միավոր (280) ______________
5-րդ սյունակի 220 տողից ավտոբուսային երթուղիների երկարությունը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, կմ (290) _____________
2. 2. Մարդատար տաքսիների օգտագործումը և աշխատանքը
._____________________________________________________________________.
|Տողի |Կազմակերպության| այդ թվում` |Կարգա- |Ավտո- |այդ |
|համարը|տնօրինության |_____________________|գրում |մեքե- |թվում` |
| |տակ գտնվող |աշ- |պարա- |պարա- |(նարյա- |նաների|վճարովի|
| |մեքենաների |խա- |պուրդում`|պուր- |դում) |վազք, | |
| |քանակը |տան-|վերանո- |դում` |գտնվելու |ընդա- | |
| |ավտոմեքենա- |քում|րոգման |տեխնի-|ժամանակը,|մենը, | |
| |օրեր | |և |կապես |հազար |հազար | |
| |(ամբողջական | |դրան |սարքին|ավտոմեքե-|կմ | |
| |թվերով) | |սպասելու |վիճա- |նա-ժամեր | | |
| |(2, 3, 4 | |վիճակում |կում | | | |
| |սյունակների | | | | | | |
| |գումարը) | | | | | | |
|______|_______________|____|_________|______|_________|______|_______|
|Ա |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |
|______|_______________|____|_________|______|_________|______|_______|
|310 | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
Ներքաղաքային ավտոբուսային երթուղի ունեցող քաղաքների, քաղաքատիպ ավանների թիվը, տարվա վերջին (320) ______
Ներքաղաքային և միջմարզային երթուղիներում ավտոբուսներով սպասարկվող գյուղական բնակավայրերի թիվը, տարվա վերջին (330) ______
Ներքաղաքային մարդատար տաքսիներով սպասարկում ունեցող քաղաքների, քաղաքատիպ ավանների թիվը, տարվա վերջին (340) _____
3. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրս գրումը
.________________________________________________________________________.
| |Տողի|Առկայու-|Ընդունվել են|Դուրս են |Առկայու-|
| |հա- |թյունը |են |գրվել |թյունը |
| |մարը|հաշվետու|ավտոմեքենա- |ավտոմեքենա- |հաշվետու|
| | |տարվա |ներ հաշվետու|ներ հաշվետու|տարվա |
| | |սկզբին |տարվա |տարվա |վերջին |
| | | |ընթացքում |ընթացքում | |
| | | |____________|____________| |
| | | |ընդա-|այդ |ընդա-|այդ | |
| | | |մենը |թվում`|մենը |թվում`| |
| | | | |նորերը| |խոտան-| |
| | | | | | |ման | |
| | | | | | |հետ | |
| | | | | | |կապված| |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Ա |Բ |1 |2 |3 | | | 6 |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Բեռնատար ավտոմեքենաներ,|410 | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Բոլոր տեսակի |420 | | | | | | |
|ավտոբուսներ (ներառյալ | | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներ), | | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|այդ թվում` |421 | | | | | | |
|երթուղային ավտոբուսներ | | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|երթուղային |422 | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներ | | | | | | | |
|420 տողից` | | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ԲՈԳԴԱՆ |423 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՌԵՆՈ |424 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ԶՈՆԴԱ |425 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՊԱԶ |426 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՄԵՐՍԵԴԵՍ |427 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՀՈՆԴԱՅԻ |428 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՖՈՐԴ |429 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ԳԱԶԵԼ |430 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ՌԱՖ |431 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|ԱՅԼ ՄԱԿՆԻՇԻ |432 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Թեթև մարդատար |440 | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ, ընդամենը| | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|որից` |441 | | | | | | |
|թեթև մարդատար տաքսիներ| | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Պիկապներ |450 | | | | | | |
|_______________________|____|________|_____|______|_____|______|________|
|Հատուկ մեքենաներ, |460 | | | | | | |
|ներառյալ հատուկ թեթև | | | | | | | |
|մարդատար ավտոմեքենաներ | | | | | | | |
.________________________________________________________________________.
4. Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն
.____________________________________________________________________.
| |Տողի |Աշխատավարձի|Աշխատանքի |
| |համարը |հաշվարկման |վարձատրու- |
| | |համար |թյուն և |
| | |կիրառվող |դրան |
| | |աշխատողների|հավասարեց- |
| | |միջին |ված այլ |
| | |տարեկան |վճարումներ,|
| | |թվաքանակը |ընդամենը, |
| | |(առանց |հազար դրամ |
| | |համատեղու- | |
| | |թյամբ | |
| | |աշխատող- | |
| | |ների), մարդ| |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|Ա |Բ |1 |2 |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|Հիմնական գործունեության |510 | | |
|անձնակազմը-ընդամենը | | | |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|որից` վարորդներ` |511 | | |
|բեռնատար ավտոմեքենաների | | | |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|ավտոբուսների (միկրոավտոբուսների) |512 | | |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|թեթև մարդատար տաքսիների |513 | | |
|__________________________________|_________|___________|___________|
|Այլ գործունեության անձնակազմը |520 | | |
.____________________________________________________________________.
Ղեկավար _________________________ ___________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ կամ___________________ ___________________
այլ լիազորված անձ) (Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
«__ «______200__թ.
Հավելված 2
ՀՀ վիճակագրության պետական
խորհրդի
2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի
թիվ 20-Ն որոշման
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» ՁԵՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք նախապես այդ մասին տեղեկացվում են վիճակագրական մարմինների կողմից: Հաշվետվությունը ներկայացնում են սեփականության և այլ իրավունքներով տրանսպորտային միջոցներ շահագործող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը:
3. Վարձակալության տվող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ընդգրկում այլ կազմակերպություններին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակը և աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի հաշվետվությունում:
4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:
5. Հաշվետվությունում չեն ընդգրկվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով, ծառայողական երթևեկություններ) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:
6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
7. Հաշվետվությունը կազմված է 4 բաժնից. Կազմակերպության շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը (բաժին 1), Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (բաժին 2), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրսգրումը (բաժին 3), Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն (բաժին 4):
Օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`
8. Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:
9. Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:
10. Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ընթացուղին:
11. Կանոնավոր երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ընթացուղով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով իրականացվող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:
12. Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:
13. Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:
14. Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:
15. Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:
16. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը (ավտոմեքենա-օրեր) որոշվում է հաշվետու տարվա ընթացքում բոլոր օրացուցային օրերի հանրագումարով, ներառյալ տոնական և հանգստյան օրերը, յուրաքանչյուր մեքենայի համար առանձին (տող 110, սյունակ 1, տող 230, տող 310, սյունակ 1):
17. Ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում (տող 110, սյունակ 2, տող 231, տող 310, սյունակ 2) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր օրվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր ավտոմեքենաների թվով, անկախ նրանից, մեքենան աշխատել է լրիվ հերթափոխ, թե` ոչ: Եթե ավտոմեքենան վերադառնում է գծից մինչև չվացուցակով սահմանված ժամկետի լրանալը (անկախ վերադառնալու պատճառից), այն համարվում է մեկ լրիվ աշխատանքային օր: Օրվա երկհերթ կամ եռահերթ աշխատանքի դեպքում, նույնիսկ եթե աշխատանքը ավարտվում է ժամը 24-ից հետո, ապա այն համարվում է 1 ավտոմեքենա-օր աշխատանքում: Օրացուցային օրվա ընթացքում մեքենան մեկից ավելի անգամ գիծ դուրս գալու դեպքում ավտոմեքենա-օր աշխատանքում ցուցանիշը հաշվարկելիս, այդպիսի մեքենան պետք է հաշվարկվի միայն մեկ անգամ:
Եթե բեռնատար ավտոմեքենան գիծ է դուրս եկել և բեռ չլինելու պատճառով աշխատանք չի կատարել, ապա այդ օրը համարվում է որպես մեկ աշխատանքային օր:
Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում, երբ երթուղու հեռավորության պատճառով մեքենան չի ավարտել իր աշխատանքը մեկ օրվա ընթացքում, ապա «ավտոմեքենա-օր աշխատանքում» ցուցանիշը հաշվարկվում է պարկից դուրս գալու օրից սկսած մինչև վերադառնալու օրը և ձևակերպվում է որպես գործուղում (բացառությամբ այն օրերի, երբ մեքենան գտնվել է պարապուրդում (տեխնիկապես անսարքության, ճանապարհ չլինելու, բեռը հետ բերելու, վարորդի հանգստի պատճառով և այլն)): Սպորտային մրցույթների և այլ միջոցառումների ուղարկված ավտոմեքենաների ավտոմեքենա-օրերը, որոնք կապված չեն բեռնափոխադրումների և ուղևորափոխադրումների հետ, «ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում» ցուցանիշում չեն արտացոլվում:
18. Ավտոմեքենաների պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում գտնվելու ավտոմեքենա-օրերի թիվը (տող 110, սյունակ 3, տող 232, տող 310, սյունակ 3) որոշվում է բոլոր այն օրերի հանրագումարով, որոնց ընթացքում ավտոմեքենաները գտնվել են վերանորոգման մեջ (կապիտալ, ընթացիկ), ինչպես սեփական, այնպես էլ այլ կազմակերպությունների արհեստանոցներում: Աշխատանքի համար ոչ պիտանի ավտոմեքենաները, որոնք դեռևս դուրս չեն գրվել կազմակերպության հաշվեկշռից, համարվում են վերանորոգմանը սպասող ավտոմեքենաներ: Ավտոդողերի բացակայության պատճառով չաշխատող ավտոմեքենաների թիվը լրացվում է «ավտոմեքենա-օրեր պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում» տողերում:
19. Ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում (տող 110, սյունակ 4, տող 233, տող 310, սյունակ 4) համարվում են ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` կապված բեռի, վառելիքի, վարորդի բացակայության, ճանապարհների աներթևեկելիության, ինչպես նաև վարորդների հանգստյան և տոնական օրերի և այլ պատճառների հետ:
Ավտոմեքենա-օրերը հաշվարկելու օրինակը բերվում է հավելված 3-ում:
20. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի (հազար ավտոմեքենա-տոննա-օրերով) (տող 110, սյունակ 5), որոշվում է տնտեսությունում առկա յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոմեքենայի ավտոմեքենա-օրերի թիվը դրանց բեռնատարողությամբ (ըստ թողարկող գործարանի անձնագրերի) բազմապատկելու միջոցով և գումարելով ստացված արդյունքները: Այդ դեպքում թամբային քարշիչների բեռնատարողությունը որոշվում է դրանց թիվը այդ քարշիչները համալրող կիսակցորդների հիմնական տեսակների բեռնատարողությամբ բազմապատկելու միջոցով: Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի օրինակը բերվում է հավելված 3-ում:
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոբուսների (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը, ըստ դրանց ուղևորատարողության հաշվարկի, որոշվում է յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոբուսի (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը ավտոբուս-օրերով բազմապատկելով դրանց նստատեղերի թվով և գումարելով ստացված արդյունքները:
21. Կարգագրում գտնվելու ժամանակը (տող 110, սյունակ 6, տող 250, տող 310, սյունակ 5) որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում ավտոմեքենաների գծում գտնվելու ժամերը գումարելով: Այս ցուցանիշում չեն ներառվում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը, ինչպես նաև ավտոմեքենան լիցքավորելու և ծառայողական կետում դրանց տեխնիկական վերանայման ժամերը: Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում ավտոմեքենայի կարգագրում գտնվելու ժամանակը որոշվում է ավտոմեքենայի պարկից դուրս գալու պահից մինչև պարկ վերադառնալու պահն ընկած փաստացի ժամերի քանակով, առանց վարորդի հանգստի, ընդմիջման և տարբեր պատճառներով ավտոմեքենայի շուրջօրյա պարապուրդների ժամերի:
22. Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը (տող 110, սյունակ 7, տող 260, տող 310, սյունակ 6)` ներկայացնում է բոլոր ավտոմեքենաների բեռով (ուղևորներով), դատարկ և զրոյական վազքերի գումարը:
Բեռով վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև կատարված բեռնված ավտոմեքենայի յուրաքանչյուր վազքը:
ՈՒղևորներով վազք է համարվում երթուղու սկզբնական և վերջնական կետերի միջև կատարված ուղևորներով վազքը` անկախ ուղևորների քանակից:
Դատարկ վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև ավտոմեքենաների կատարած վազքը (առանց բեռի):
Զրոյական վազք է համարվում կազմակերպության ավտոպարկից մինչև բեռնման առաջին կետը և բեռնաթափման վերջին կետից մինչև ավտոպարկ ավտոմեքենայի կատարած վազքը:
Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը որոշվում է գումարելով հաշվետու տարվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր շահագործական վազքերը:
Ավտոմեքենայի վազքերը որոշվում են արագաչափի (սպիդոմետրի) միջոցով:
Բեռնատար ավտոմեքենաների բեռով վազքի մեծությունը որոշվում է ապրանքատրանսպորտային փաստաթղթերի տվյալների և ուղեգրերի համապատասխան տվյալների հիման վրա:
23. Տնտեսության շահագործական շարժակազմի թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում, պահեստում (ռեզերվում) պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև ոչ պիտանի վիճակում, քանի դեռ դուրս չեն գրվել հաշվեկշռից:
24. Բեռնատար ավտոմեքենաներ տողում (տող 410) լրացվում է բոլոր տեսակի բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսամոտորներ), պիկապների և ավտոկցորդների թիվը:
25. Ավտոբուսներ - ընդամենը տողում (տող 420) լրացվում է տվյալ կազմակերպության բոլոր ավտոբուսների (ներառյալ միկրոավտոբուսներ) թիվը` անկախ դրանց սարքինության վիճակից:
26. Երթուղային ավտոբուսներ (տող 421), երթուղային միկրոավտոբուսներ (տող 422) տողերում լրացվում են միայն այն ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների քանակը, որոնք կանոնավոր ձևով աշխատում են ընդհանուր օգտագործման երթուղիներում:
27. Հիմնական գործունեությամբ զբաղված անձնակազմը ներառում է անմիջապես արտադրությունում կամ արտադրությանը սպասարկող գործունեությունում զբաղված աշխատողներին:
Տրանսպորտային կազմակերպություններում հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում տրանսպորտային միջոցների սպասարկմամբ, բեռների և ուղևորների տեղափոխմամբ, բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներում զբաղվածները, վերանորոգման արհեստանոցների աշխատողները (առանց նյութատեխնիկական մատակարարման), ճանապարհների շահագործմամբ, ճանապարհների, շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգմամբ զբաղվածները և այլն:
Ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող օժանդակ և օգնող տնտեսությունների աշխատողները, որոնց աշխատանքը կապված չէ բուն արտադրության (ծառայության սպասարկման) հետ, այլ ուղղված է տվյալ կազմակերպության աշխատողների և նրանց ընտանիքների անդամների բնակարանային-կոմունալ, մշակութային, կրթական, սանիտարական, բժշկական սպասարկմանը, ինչպես նաև կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող գիտահետազոտական կազմակերպությունների, մատակարարման բաժինների, նյութատեխնիկական մատակարարման կազմակերպությունների աշխատողները: Աշխատանքի գծով վիճակագրական հաշվետվություններում ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմը ցույց է տրվում հիմնական գործունեության անձնակազմից զատ և տնտեսական գործունեության համապատասխան ոլորտում:
28. Հաշվետվության 510 տողի առաջին սյունակում լրացվում է հիմնական գործունեության անձնակազմի աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը (առանց համատեղությամբ աշխատողների), որը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա ամիսների թվին` 12-ի, բաժանելով:
Աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով:
Աշխատողների թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար:
Հաշվետվության տող 511, 512 և 513, առաջին սյունակում լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ուղևորատար ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների վարորդների թվաքանակները:
29. Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ (ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները) ցուցանիշը ներառում է ինչպես հիմնական գործունեության անձնակազմի, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարած աշխատանքների դիմաց հաշվարկած աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Այն ընդգրկում է աշխատանքի վարձատրության բոլոր տեսակները հաշվարկած դրամական կամ բնեղեն արտահայտությամբ (անկախ ֆինանսավորման աղբյուրներից), ներառյալ օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում չաշխատած ժամերի համար հաշվարկած դրամական գումարները (ամենամյա արձակուրդ, տոն օրեր և այլն) (տող 510-513, սյունակ 2):
ՀԱՎԵԼՎԱԾ 3
Օրինակ 1. Հաշվարկ ավտոմեքենա-օրերի առկայության.
Մեկ տարվա ընթացքում կազմակերպությունում առկա են եղել`
2 ավտոմեքենա ԳԱԶ-53Ա մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ՄԱԶ-500 մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև մարտի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-585 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-151 մակնիշի մարտի 1-ից մինչև նոյեմբերի 30-ը,
1 ավտոմեքենա ԿՐԱԶ-257 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը:
Ավտոմեքենա-օրերի առկայությունը կազմակերպությունում կկազմի`
.___________________________________________________________.
|Ավտոմեքե- |Ավտոմեքե- |Ավտոմեքենա- | այդ թվում` |
|նաների |նաների |օրերի թիվը |________________________|
|մակնիշները|ցուցակային|տնտեսու- |աշխա-|վերանո- |պարա- |
| |թիվը |թյունում |տան- |րոգման |պուրդում |
| |հաշվետու | |քում |և դրան |տեխնի- |
| |տարվա | | |սպասելու|կապես |
| |ընթացքում | | |վիճակում|սարքին |
| | | | | |վիճակում |
|__________|__________|____________|_____|________|_________|
|ԳԱԶ-53Ա |2 |730 |480 |100 |150 |
|__________|__________|____________|_____|________|_________|
|ՄԱԶ-500 |1 |90 |54 |- |36 |
|__________|__________|____________|_____|________|_________|
|ԶԻԼ-151 |1 |275 |160 |50 |65 |
|__________|__________|____________|_____|________|_________|
|ԿՐԱԶ-257 |1 |184 |110 |25 |49 |
|__________|__________|____________|_____|________|_________|
|Ընդամենը |5 |1279 |804 |175 |300 |
.___________________________________________________________.
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների թիվը - ընդամենը (ավտոմեքենա-օրերով) պետք է հավասար լինի ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում, պարապուրդում, վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում և պարապուրդում սարքին վիճակում ցուցանիշների հանրագումարին: Բերված օրինակում`
804 + 175 + 300 = 1279 ավտոմեքենա-օրեր:
Օրինակ 2. Հաշվարկ` ավտոմեքենաների առկայությունն ըստ դրանց բեռնատարողության.
Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում դրանց բեռնատարողության հաշվարկով (ավտոմեքենա-տոննա-օրերի քանակը) հաշվետու տարում կազմում է.
._________________________________________________________________.
|Ավտոմեքենաների|Բեռնատարողությունը|Տնտեսությունում|Տնտեսությունում|
|տեսակները |տոննա |գտնվող |ավտոմեքենա |
| | |ավտոմեքենա-օրեր|տոննա-օրեր |
|______________|__________________|_______________|_______________|
|ԳԱԶ-53Ա |2,5 |730 |1825 |
|______________|__________________|_______________|_______________|
|ՄԱԶ-500 |7,5 |90 |675 |
|______________|__________________|_______________|_______________|
|ԿՐԱԶ-257 |12,0 |184 |2208 |
|______________|__________________|_______________|_______________|
|ԶԻԼ-151 |4,5 |275 |1237,5 |
|______________|__________________|_______________|_______________|
|Ընդամենը |- |- |5945,5 |
._________________________________________________________________.