(ուժը կորցրել է 28.11.2019 թիվ 1697-Ն որոշում)
i
040.1568.181212
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
6 դեկտեմբերի 2012 թվականի N 1568-Ն
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ԵՎ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏԵՍՉՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ` ՌԻՍԿԻ ՎՐԱ ՀԻՄՆՎԱԾ ՍՏՈՒԳՈՒՄՆԵՐԻ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՌԻՍԿԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՈՇՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
«Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման և անցկացման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 2.1-ին հոդվածի 2-րդ մասին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարարության աշխատակազմի Էներգետիկայի պետական տեսչության կողմից իրականացվող` ռիսկի վրա հիմնված ստուգումների մեթոդաբանությունը և ռիսկայնությունը որոշող չափանիշների ընդհանուր նկարագիրը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 18-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2012 թվականի դեկտեմբերի 6-ի
N 1568-Ն որոշման
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ԵՎ ԲՆԱԿԱՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏԵՍՉՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ` ՌԻՍԿԻ ՎՐԱ ՀԻՄՆՎԱԾ ՍՏՈՒԳՈՒՄՆԵՐԻ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՌԻՍԿԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՈՇՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԻ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն ակտով կանոնակարգվում են Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարարության աշխատակազմի էներգետիկայի պետական տեսչության (այսուհետ` ԷՊՏ) կողմից` ռիսկի վրա հիմնված ստուգումների համակարգի (այսուհետ` ռիսկի համակարգ) կիրառման, ինչպես նաև ռիսկայնությունը որոշող չափանիշների հետ կապված ընդհանուր հարաբերությունները:
2. Ռիսկի համակարգի նպատակն է`
1) վերանայել, վերլուծել և դասակարգել վերահսկման օբյեկտները` ըստ դրանց ռիսկայնության գործոնների.
2) ձևավորել տվյալների բազա` ըստ էլեկտրական ենթակայանների բաշխիչ սարքերի, էլեկտրահաղորդման օդային գծերի, գազափոխադրման, գազաբաշխման և գազասպառման էներգատեղակայանքների, տնտեսավարող սուբյեկտի` դրա մասնաճյուղերի, որը թույլ կտա դասակարգել վերահսկման ենթակա օբյեկտները` ըստ ռիսկայնության.
3) ձևավորել պատահարների (վթարների և խախտումների) վիճակագրական բազա, որը հնարավորություն կտա հզորացնելու ԷՊՏ-ի վերլուծական կարողությունները.
4) բարձրացնել առկա տեսչական ռեսուրսների բաշխման արդյունավետությունը, դրանք կենտրոնացնելով վերահսկման ենթակա առավել ռիսկային օբյեկտների վրա:
II. ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
3. Մեթոդաբանությունում կիրառվող հիմնական հասկացություններն են`
1) ռիսկ` վերահսկման օբյեկտում պատահարներ տեղի ունենալու հավանականության և դրանցից ակնկալվող բացասական հետևանքների արտադրյալ.
2) ռիսկի վերլուծություն` ԷՊՏ-ի տրամադրության տակ առկա տեղեկատվության պարբերական վերլուծություն, որն իրականացվում է պատահարների առաջացման պայմանների ու պատճառների բացահայտման, դրանց նույնականացման և վերջիններից ակնկալվող բացասական հետևանքների գնահատման համար.
3) ռիսկի գնահատում` կոնկրետ իրավիճակի և ճանաչված վտանգի հետ կապված ռիսկի քանակական և որակական արժեքի որոշում.
4) ռիսկի աստիճան` ռիսկի որակական և քանակական գնահատման արդյունք, այսինքն, ռիսկի հավանական հետևանքների արտահայտում, այդ թվում` թվային.
5) ռիսկային խումբ` ռիսկի միավորների միջակայք, որում ընդգրկված վերահսկման ենթակա օբյեկտները ենթակա են ստուգման ըստ հստակ սահմանված հաճախականության.
6) բազային գիծ` ռիսկայնության միավոր, որից ցածր և բարձր միավոր հավաքած վերահսկման ենթակա օբյեկտները պատկանում են տարբեր ռիսկի խմբերի:
III. ՌԻՍԿԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
4. Ռիսկի համակարգը ենթադրում է ԷՊՏ-ի կողմից վերահսկման ենթակա բոլոր օբյեկտների ռիսկայնության գնահատում և դրանց վերահսկողության հաճախականության բաշխում` ըստ տվյալ օբյեկտների ռիսկայնության աստիճանի:
5. ԷՊՏ-ի կողմից վերահսկման ենթակա օբյեկտների ռիսկայնությունը հաշվարկվում է անհատական ռիսկայնության տեղեկատվական և վերահսկողական բնույթի հարցերից ստացված գնահատականների հիման վրա:
6. Ռիսկի համակարգի միջոցով ռիսկերը գնահատվում են հետևյալ քայլերի հաջորդականությամբ`
քայլ 1. վերահսկման ենթակա օբյեկտների հաշվառում և դրանց տարանջատում 5 տարբեր խմբերի` էլեկտրական ենթակայանների և բաշխիչ սարքերի, էլեկտրահաղորդման օդային գծերի, գազափոխադրման էներգատեղակայանքների, գազաբաշխման և գազասպառման էներգատեղակայանքների, տնտեսավարող սուբյեկտի` դրա մասնաճյուղերի,
քայլ 2. ստուգման արդյունքում ստուգաթերթերի ամփոփում և դրա հիման վրա օբյեկտների անհատական ռիսկայնության որոշում,
քայլ 3. ռիսկայնության միավորի որոշման արդյունքների հիման վրա` ստուգման ենթակա օբյեկտների դասակարգում` ըստ ռիսկայնության խմբերի:
7. Քայլ 2-ը և քայլ 3-ը կրում են պարբերական բնույթ, մինչդեռ քայլ 1-ը իրականացվում է մեկ անգամ` մեթոդաբանության ներդրման փուլում:
IV. ՌԻՍԿԱՅՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՇՎԱՐԿՈՒՄԸ
8. ԷՊՏ-ի կողմից վերահսկման ենթակա օբյեկտների ռիսկայնությունը հաշվարկվում է ստուգաթերթերից ստուգումների արդյունքում ստացված գնահատականների հիման վրա: Ստուգաթերթի հարցաշարում ընդգրկված տեղեկատվական բնույթի յուրաքանչյուր հարցի պատասխան ենթադրում է հստակ ռիսկայնության բալ, իսկ վերահսկողական բնույթ կրող հարցերն ունեն նաև ռիսկայնության կշիռներ, որոնք, հարցում ամրագրված պահանջը խախտելու դեպքում, հաշվի են առնվում:
9. Ռիսկի միավորը վերահսկման ենթակա օբյեկտի համար հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևի միջոցով`
(0,3n1/n + 0,7m1/m) * 100%,
որտեղ`
1) n-ը տեղեկատվական բնույթի հարցերի պատասխաններից ստացված բալերի գումարի առավելագույն հնարավոր արժեքն է.
2) m-ը վերահսկողական բնույթի հարցերի պատասխաններից ստացված կշիռների գումարի առավելագույն հնարավոր արժեքն է.
3) n1-ը տեղեկատվական բնույթի հարցերի պատասխաններից ստացված բալերի գումարի արժեքն է.
4) m1-ը վերահսկողական բնույթի հարցերի պատասխաններից ստացված կշիռների գումարի արժեքն է:
10. Տեղեկատվական և վերահսկողական բնույթի հարցերից ստացվող միավորների հարաբերակցությունը միմյանց նկատմամբ պետք է լինի 3:7, իսկ վերջնական միավորը` մասնաճյուղերի դեպքում, նաև պետք է բազմապատկվի 0,9 գործակցով: Միավորների հարաբերակցության և գործակցի նշված մեծությունները որոշվել են փորձագիտական գնահատման հիման վրա:
V. ՎԵՐԱՀՍԿՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻ ԴԱՍԱԿԱՐԳՈՒՄԸ
11. Ըստ ռիսկային միավորների նվազման հաջորդականության` վերահսկման ենթակա օբյեկտները դասակարգվում են բարձր, միջին և ցածր խմբերի, ընդ որում, բարձր ռիսկայնության խմբում ընդգրկվում են առավելագույն ռիսկայնության միավոր ստացած վերահսկման ենթակա օբյեկտների 20 տոկոսը, և ըստ ռիսկայնության միավորի նվազման` միջինում` 50 տոկոսը, իսկ ցածրում` 30 տոկոսը:
.________________________________________________.
|Ռիսկայնության խումբը |Ռիսկայնության միավորը (%) |
|_____________________|__________________________|
|Բարձր | 80 և ավելի |
|_____________________|__________________________|
|Միջին | 30 - 80 |
|_____________________|__________________________|
|Ցածր | մինչև 30 |
.________________________________________________.
12. Մինչև առաջին ստուգումը` բոլոր վերահսկման ենթակա օբյեկտների ռիսկայնությունը համարվում է մաքսիմալ, ինչը թույլ է տալիս ստուգումների պլանավորման նախնական փուլում թիրախավորել այն օբյեկտները, որոնք ստուգման չեն ենթարկվել համակարգի ներդրումից հետո:
VI. ՌԻՍԿԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ԲԱԶԱՆ
13. Ռիսկի համակարգի պատշաճ աշխատանքներն ապահովելու նպատակով հարկավոր է մշակել ԷՊՏ-ի վերահսկման ենթակա օբյեկտների տվյալների բազա, որում կնշվեն տվյալ օբյեկտի անվանումը, գտնվելու վայրը, անվանական հարաչափերը, ռիսկի միավորն ու օբյեկտը բնութագրող և ԷՊՏ-ին անհրաժեշտ այլ տվյալներ (ինչպես էներգատեղակայանքներում տեղի ունեցած պատահարների մասին և այլն): Տվյալների բազան ժամանակի ընթացքում կստանա ավելի ամբողջական և բնութագրող տեսք:
VII. ՌԻՍԿԱՅՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՈՇՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ
14. Ռիսկայնությունը որոշող չափանիշները` ըստ ստուգվող օբյեկտների, նշված են աղյուսակներում: Հարցերի պատասխանները գնահատված են բալերով:
Աղյուսակ N 1
ԵՆԹԱԿԱՅԱՆԻ (ԵԿ) ԵՎ ԲԱՇԽԻՉ ՍԱՐՔՎԱԾՔԻ (ԲՍ) ՀԱՄԱՐ
._________________________________________________________________________.
| Տեղեկատվական բնույթի հարցեր |գնահատ- |
|________________________________________________________________|ման բալը|
|հարցը | պատասխանը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | բալերը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | 1 | 3 | 5 | 7 | 9 | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|ԵԿ-ի |մինչև 5 |5 և |10 և |15 և |20 և |(բալ x |
|շահագործման | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.6) |
|տարին | |մինչև 10|մինչև 15|մինչև 20| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Վերակառուցում,|մինչև 3 |3 և |5 և |10 և |15 և |(բալ x |
|հիմնանորոգում | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.6) |
|(տարի) | |մինչև 5 |մինչև 10|մինչև 15| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Նախորդ |տարեկան |տարեկան |տարեկան |մարդու |համակար- |(բալx1) |
|ստուգումից |1-ին |1-ին |1-ին |կյանքին |գային, | |
|հետո ընկած |աստիճանի |աստիճանի |աստիճանի |վնասի |մարդու | |
|ժամանակահատ- |մինչև 3 |4-6 |7-10 |պատճառ- |կյանքին | |
|վածում (բայց |խախտում |խախտում |խախտում |մամբ վթար|վնասի | |
|ոչ ավելի քան | | | |տարեկան |պատճառ- | |
|3 տարին) | | | |1-ին |մամբ վթար| |
|վթարայնության | | | |աստիճանի |տարեկան | |
|գնահատում | | | |մինչև |11 և | |
| | | | |10 |ավելի | |
| | | | |խախտում |1-ին | |
| | | | | |աստիճանի | |
| | | | | |խախտում- | |
| | | | | |ներ | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Տեղակայված |առկա է` |Եղել է, |Եղել է, |Առկա է |Բացակա- |(բալ x |
|պահուստային |հանված է |ապահավա- |ապահավաքա|և չի |յում է: |0.6) |
|ուժային |գործողու-|քակցված |կցված է |գործում | | |
|տրանսֆորմատորը|թյունից` |է և |և |(վթարված | | |
| |1 օրով |գտնվում է|գտնվում է| է): | | |
| | |նորոգման |նորոգման | | | |
| | |մեջ` |մեջ` | | | |
| | |մինչև |մինչև 6 | | | |
| | |3 ամիս |ամիս | | | |
| | |ժամկետով |ժամկետով:| | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Գերլարումներից|Առկա են` |Առկա են` |Առկա են` |Առկա են |Բացակա- |(բալx 1)|
|պաշտպանության |գործուն |մասնակի |մասնակի |և չեն |յում են | |
|սարքերը |վիճակում,|գործուն |գործուն |գործում | | |
| |մեկուսիչ-|վիճակում,|վիճակում,|(վթարված | | |
| |ների |վերջին |վերջին | են): | | |
| |մասնակի |մեկ |մեկ | | | |
| |կոտրվածք-|տարում |տարում | | | |
| |ներով: |մինչև 3 |3-ից | | | |
| | |անգամ |ավելի | | | |
| | |գործելուց|անգամ | | | |
| | |հրաժարում|գործելուց| | | |
| | | |հրաժարում| | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Ռելեական |Առկա են` |Առկա ՌՊԱ |Առկա ՌՊԱ |Առկա է |Առկա է |(բալx 1 |
|պաշտպա- |ըստ |սարքվածք-|սարքվածք-|գործողու-|գործողու-| |
|նության և |նախագծի |ներից 1-ը|ներից 2-ը|թյունից |թյունից | |
|ավտոմատիկայի |բոլոր |ժամանակա-|ժամանակա-|անժամկետ |անժամկետ | |
|(ՌՊԱ) |ՌՊԱ |վոր` |վոր` |հանված |հանված | |
|սարքվածքները |սարքվածք-|մինչև |մինչև |ՌՊԱ 1 |ՌՊԱ 1-ից | |
| |ները, 1-ը|24 ժ, |24 ժ, |սարքվածք:|ավելի | |
| |ժամանակա-|հանված է |հանված են| |սարքվածք-| |
| |վոր` |գործողու-|գործողու-| |ներ: | |
| |մինչև |թյունից: |թյունից: | | | |
| |3 ժ, | | | | | |
| |հանված է | | | | | |
| |գործողու-| | | | | |
| |թյունից: | | | | | |
|________________________________________________________________|________|
| Ընդամենը | |
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ N 2
ԷԼԵԿՏՐԱՀԱՂՈՐԴՄԱՆ ՕԴԱՅԻՆ ԳԾԻ (ՕԳ) ՀԱՄԱՐ
._________________________________________________________________________.
| Տեղեկատվական բնույթի հարցեր |գնահատ- |
|________________________________________________________________|ման բալը|
|հարցը | պատասխանը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | բալերը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | 1 | 3 | 5 | 7 | 9 | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Շահագործման |մինչև 5 |5 և |10 և |15 և |20 և |(բալ x |
|տարին | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.4) |
| | |մինչև 10|մինչև 15|մինչև 20| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|ՕԳ-ի |մինչև 20|20 և |110 և |150 և |220 և |(բալ x |
|երկարությունը | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.4) |
|(կմ) | |մինչև |մինչև |մինչև | | |
| | |110 |150 |220 | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Վերակառուցում |մինչև 3 |3 և |5 և |10 և |15 և |(բալ x |
|հիմնանորոգում | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.4) |
| | |մինչև 5 |մինչև 10|մինչև 15| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Նախորդ |տարեկան |տարեկան |տարեկան |մարդու |համակար- |(բալx1) |
|ստուգումից |1-ին |1-ին |1-ին |կյանքին |գային, | |
|հետո ընկած |աստիճանի |աստիճանի |աստիճանի |վնասի |մարդու | |
|ժամանակահատ- |մինչև 3 |4-6 |7-10 |պատճառ- |կյանքին | |
|վածում (բայց |խախտում |խախտում |խախտում |մամբ վթար|վնասի | |
|ոչ ավելի, քան | | | |տարեկան |պատճառ- | |
|3 տարին) | | | |1-ին |մամբ վթար| |
|վթարայնության | | | |աստիճանի |տարեկան | |
|գնահատում | | | |մինչև |11 և | |
| | | | |10 |ավելի | |
| | | | |խախտում |1-ին | |
| | | | | |աստիճանի | |
| | | | | |խախտում- | |
| | | | | |ներ | |
|________________________________________________________________|________|
| Ընդամենը | |
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ N 3
ԳԱԶԱՓՈԽԱԴՐՄԱՆ ԷՆԵՐԳԱՏԵՂԱԿԱՅԱՆՔԻ ՀԱՄԱՐ
._________________________________________________________________________.
| Տեղեկատվական բնույթի հարցեր |գնահատ- |
|________________________________________________________________|ման բալը|
|հարցը | պատասխանը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | բալերը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | 1 | 3 | 5 | 7 | 9 | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Կառուցման |մինչև 10|10 և |20 և |30 և |40 և |(բալ x |
|տարին | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.6) |
| | |մինչև 20|մինչև 30|մինչև 40| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Գազատարի |մինչև 10|10 և |30 և |60 և |100 և |(բալ x |
|երկարությունը | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.4) |
|(կմ) | |մինչև 30|մինչև 60|մինչև | | |
| | | | |100 | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Գազատարի վրա |մինչև 2 | 3-4 | 5-8 | 9-12 |13 և |(բալ x |
|առկա | | | | |ավելի |0.6) |
|կառույցների` | | | | | | |
|գազաբաշխիչ | | | | | | |
|կայանների | | | | | | |
|(ԳԲԿ), ճնշման | | | | | | |
|ինքնաշխատ | | | | | | |
|համակարգերի | | | | | | |
|(ՃԻՀ) քանակը | | | | | | |
|(հատ) | | | | | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Միջին տարեկան |մարդկանց |մարդկանց |մարդկանց |մարդկանց |մարդկանց |(բալx1) |
|վթարայնության |կյանքին |կյանքին |կյանքին |կյանքին |կյանքին | |
|գնահատում` |վնասի |վնասի |վնասի |վնասի |վնասի | |
|վերջին |պատճառ- |պատճառ- |պատճառ- |պատճառ- |պատճառ- | |
|ստուգումից |մամբ |մամբ |մամբ |մամբ |մամբ | |
|հետո, բայց ոչ |(առանց |(առանց |(առանց |(առանց |(առանց | |
|ավելի, քան 3 |մահացու |մահացու |մահացու |մահացու |մահացու | |
|տարվա |ելքի) |ելքի) 5 |ելքով) |ելքով) |ելքով) 5 | |
|կտրվածքով |մինչև |և ավելի |վթար |2-4 վթար |և ավելի | |
|(վթարներ) |4 վթար |վթարներ | | |կամ | |
| | | | | |խմբակային| |
| | | | | |մահացու | |
| | | | | |ելքով | |
| | | | | |վթարներ | |
| |_________|_________|_________|_________|_________|________|
| |տեղամա- |տարածքա- |համակար- |համակար- |համակար- |(բալ x |
| |սային |յին |գային 1 |գային 2-4|գային 5 |0.8) |
| |մինչև |մինչև |կամ |վթար |և ավելի | |
| |10 վթար |10 կամ |տարածքա- | |վթարներ | |
| | |տեղամա- |յին 11 | | | |
| | |սային |և ավելի | | | |
| | |11 և |վթարներ | | | |
| | |ավելի | | | | |
| | |վթարներ | | | | |
|________________________________________________________________|________|
| Ընդամենը | |
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ N 4
ԳԱԶԱԲԱՇԽՄԱՆ ԵՎ ԳԱԶԱՍՊԱՌՄԱՆ ԷՆԵՐԳԱՏԵՂԱԿԱՅԱՆՔԻ ՀԱՄԱՐ
._________________________________________________________________________.
| Տեղեկատվական բնույթի հարցեր |գնահատ- |
|________________________________________________________________|ման բալը|
|հարցը | պատասխանը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | բալերը | |
|______________|_________________________________________________| |
| | 1 | 3 | 5 | 7 | 9 | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Կառուցման |մինչև 6 |6 և |12 և |18 և |25 և |(բալ x |
|տարին | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.6) |
| | |մինչև 12|մինչև 18|մինչև 25| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Վերականգնման |մինչև 3 |3 և |7 և |11 և |15 և |(բալ x |
|(վերակառուց- | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.4) |
|ման) տարին | |մինչև 7 |մինչև 11|մինչև 15| | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Տեխնիկական |մինչև 2 |2 և |3 և |4 և |5 և |(բալ x |
|վիճակի | |ավելի |ավելի |ավելի |ավելի |0.6) |
|գնահատման և | |մինչև 3 |մինչև 4 |մինչև 5 | | |
|հիմնանորոգման | | | | | | |
|տարին | | | | | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Վթարայնության |2-րդ |2-րդ |1-ին |1-ին |տեղամա |(բալ x |
|գնահատում` |աստիճանի |աստիճանի |աստիճանի |աստիճանի |սային 11 |0.8) |
|վերջին 1 տարվա|մինչև |մինչև |մինչև |11 և |և ավելի | |
|կտրվածքով 1-ին|10 |11 և |10 |ավելի |խախտում- | |
|և 2-րդ |խախտում |ավելի |խախտում |խախտում- |ներ կամ | |
|աստիճանների | |խախտում- |կամ |ներ կամ |տարածքա- | |
|խախտումներ` | |ներ |տեղամա- |տեղամա- |յին վթար | |
|գազատարի | | |սային |սային | | |
|100 կմ | | |մինչև |6-10 | | |
|երկարության | | |5 վթար |վթար | | |
|հաշվով) | | | | | | |
|______________|_________|_________|_________|_________|_________|________|
|Գազատարի |20 նիշ |16-20 |13-16 |10-13 |10 և | (բալx1)|
|ստորգետնյա |(բալ) | | | |պակաս | |
|մասի |և ավելի | | | | | |
|տեխնիկական | | | | | | |
|վիճակը` ըստ | | | | | | |
|վերջին | | | | | | |
|հետազոտման | | | | | | |
|արդյունքների | | | | | | |
|________________________________________________________________|________|
| Ընդամենը | |
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ N 5
ՏՆՏԵՍԱՎԱՐՈՂ ՍՈՒԲՅԵԿՏԻ` ՄԱՍՆԱՃՅՈՒՂԻ ՀԱՄԱՐ
._________________________________________________________________________.
| Տեղեկատվական բնույթի հարցեր |
|_________________________________________________________________________|
|հարցը պատասխանը |գնահատ- |չի պա- |
|______________________________________________________|ման բալը |հանջվում|
| բալերը | | (v) |
|______________________________________________________| | |
| | 5 | 7 | 9 | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Շահագործվող |մինչև |501-ից |1501/ |(բալx0.6)| |
|էլեկտրատեղակայանքների |500/800 |մինչև |5001-ից | | |
|ընդհանուր թիվը` | |1500/ |ավելի | | |
|ենթակայաններ, բաշխիչ, | |801-ից | | | |
|փոխանջատիչ կետեր/ | |մինչև | | | |
|էլեկտրահաղորդման օդային | |5000 | | | |
|և մալուխային գծեր | | | | | |
|(հատ/կմ) | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Շահագործվող |մինչև |301-ից |1001/ |(բալx0.6)| |
|էներգատեղակայանքների |300/150 |մինչև |401-ից | | |
|ընդհանուր թիվը` | |1000/ |ավելի | | |
|գազակարգավորիչ կետեր | |151-ից | | | |
|(ԳԿԿ), պահարանային | |մինչև | | | |
|գազակարգավորիչ կետեր | |400 | | | |
|(ՊԳԿԿ), անհատական ճնշման| | | | | |
|կարգավորիչ սարքեր | | | | | |
|(ԱՃԿՍ)/գազատարներ | | | | | |
|(հատ/կմ) | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Վթարայնության գնահատում`|մարդու |մարդու |մարդու |(բալx1) | |
|վերջին 1 տարվա կտրվածքով|կյանքին |կյանքին |կյանքին | | |
|(վթարներ` 100 հազ. |վնասի |վնասի |վնասի | | |
|բաժանորդի հաշվով) |պատճառ- |պատճառ- |պատճառ- | | |
| |մամբ ոչ |մամբ ոչ |մամբ` | | |
| |մահացու |մահացու |մահացու | | |
| |ելքով)` |ելքով` 5 |ելքով` 5 | | |
| |մինչև 4 |և ավելի |և ավելի | | |
| |վթար |կամ |կամ` | | |
| | |մահացու |խմբակային| | |
| | |ելքով` |վթար | | |
| | |մինչև | | | |
| | |4 վթար | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Նախորդ ստուգումից հետո |մինչև 50|51 և |151 և |(բալx0.4)| |
|ընկած ժամանակահատվածում | |ավելի |ավելի | | |
|(բայց ոչ ավելի, քան 3 | |մինչև | | | |
|տարին) մասնաճյուղի (Մ) | |150 | | | |
|կողմից գործարկված 6 կՎ | | | | | |
|և բարձր լարման | | | | | |
|էլեկտրատեղակայանքների | | | | | |
|(նոր կառուցված և | | | | | |
|վերակառուցված) թիվը | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Նախորդ ստուգումից հետո |մինչև 50|51 և |201 և |(բալx0.4)| |
|ընկած ժամանակահատվածում | |ավելի |ավելի | | |
|(բայց ոչ ավելի, քան 3 | |մինչև | | | |
|տարին) Մ-ի կողմից | |200 | | | |
|գործարկված միջին և | | | | | |
|բարձր ճնշման | | | | | |
|էներգատեղակայանքների | | | | | |
|(գազի համակարգի նոր | | | | | |
|կառուցված և | | | | | |
|վերակառուցված) թիվը | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|Նախորդ ստուգումից հետո | | | | | |
|ընկած ժամանակահատվածում | | | | | |
|(բայց ոչ ավելի, քան 3 | | | | | |
|տարին) Մ-ի կողմից` | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|մինչև լիազոր մարմնից |տարեկան |տարեկան |տարեկան |(բալx0.8)| |
|գործարկման |մինչև 5 |6-15 |16 և | | |
|եզրակացություն ստանալը` |խախտում |խախտում |ավելի | | |
|էներգատեղակայանքը | | |խախտում- | | |
|չգործարկելու պահանջի | | |ներ | | |
|խախտումներ | | | | | |
|________________________|_________|_________|_________|_________|________|
|պատահարի դեպքում, |տարեկան |տարեկան |տարեկան |(բալx0.6)| |
|Հայաստանի Հանրապետության|մինչև 3 |4-10 |11 և | | |
|օրենսդրությամբ սահմանված|խախտում |խախտում |ավելի | | |
|կարգով, լիազոր մարմնին | | |խախտում- | | |
|հայտնելու պահանջի | | |ներ | | |
|խախտումներ | | | | | |
|________________________________________________________________|________|
| Ընդամենը | |
._________________________________________________________________________.