ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ
20 մայիսի 2011 թվականի N 19
3. ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ 2011-2015 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
1. Հավանություն տալ`
1) Հայաստանի Հանրապետության գենդերային քաղաքականության 2011-2015 թվականների ռազմավարական ծրագրի նախագծին` համաձայն N 1 հավելվածի.
2) Հայաստանի Հանրապետության գենդերային քաղաքականության 2011 թվականի միջոցառումների տարեկան ծրագրի նախագծին` համաձայն N 2 հավելվածի:
2. Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության մշակույթի նախարարին և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության պետին` սույն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հավանության արժանացած միջոցառումների ցանկից բխող` Հայաստանի Հանրապետության գենդերային քաղաքականության ծրագիրն իրականացնելու համար անհրաժեշտ միջոցները Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեում նախատեսելու հնարավորության հարցը քննարկել Հայաստանի Հանրապետության տվյալ տարվա պետական բյուջեի կազմավորման գործընթացով նախատեսված ժամկետներում` Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն ներկայացված բյուջետային հայտի առկայության պայմաններում:
3. Հանձնարարել Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության մշակույթի նախարարին, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության պետին, Հայաստանի Հանրապետության մարզպետներին և առաջարկել Երևանի քաղաքապետին` յուրաքանչյուր տարի մինչև հոկտեմբերի 15-ը Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն ներկայացնել սույն որոշման 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հավանության արժանացած միջոցառումների ցանկից բխող` Հայաստանի Հանրապետության գենդերային քաղաքականության ամենամյա/տարեկան ծրագիրը, իսկ մինչև հաջորդ տարվա հունվարի 31-ը` դրա կատարման վերաբերյալ տեղեկատվությունը:
4. Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարին` սույն որոշման 3-րդ կետով նախատեսված ամենամյա ծրագրերը և տեղեկատվությունն ստանալուց հետո երկամսյա ժամկետում ամփոփել և ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 27-ԻՆ
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2011 թվականի մայիսի 20-ի
նիստի N 19 արձանագրային
որոշման
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ 2011-2015 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ
._____________________________________________________________________.
|ՀՀ| Խնդիրը | Նպատակը |
|__|_________________________________|________________________________|
|1 | 2 | 3 |
|_____________________________________________________________________|
| Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունը կառավարման |
| ոլորտում և որոշումների ընդունման մակարդակում |
|_____________________________________________________________________|
|1 |Ապահովել ՄԱԿ-ի «Կանանց նկատմամբ |սեռի հատկանիշով խտրականության |
| |խտրականության բոլոր ձևերի |հաղթահարում և կանանց ու |
| |վերացման մասին» կոնվենցիայի, |տղամարդկանց փաստացի |
| |Պեկինի համաժողովի հիմնական |հավասարության ձեռքբերում |
| |հանձնարարականների, ինչպես նաև | |
| |Հայաստանի Հանրապետության կողմից | |
| |վավերացված գենդերային | |
| |հավասարությանն ուղղված միջազգային| |
| |այլ փաստաթղթերով ստանձնած | |
| |պարտավորությունների կատարումը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|2 |Ապահովել ազգային օրենսդրությունը |հավասար պայմանների և հավասար |
| |մարդու իրավունքների պաշտպանության|հնարավորությունների ստեղծում |
| |միջազգային չափորոշիչներին |կանանց և տղամարդկանց անհատական |
| |համապատասխանեցնելու ուղղությամբ |ներուժի ինքնադրսևորման համար, |
| |Հայաստանի Հանրապետության ստանձնած|հասարակության իրավական և |
| |պարտավորությունների կատարումը |քաղաքական մշակույթի զարգացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|3 |Ձեռնարկել հատուկ միջոցներ |օրենսդիր և գործադիր |
| |ապահովելու կանանց 30% |իշխանությունների որոշումների |
| |ներկայացվածությունն օրենսդիր և |ընդունման մակարդակում կանանց |
| |գործադիր իշխանության մարմինների |թերի ներկայացվածության |
| |որոշումների ընդունման |հաղթահարում և սոցիալական |
| |մակարդակներում |համերաշխության ամրապնդում |
|__|_________________________________|________________________________|
|4 |Ներդնել գենդերային իրավիճակի |երկրում գենդերային իրավիճակի |
| |շարժընթացի գնահատման և |պարբերական գնահատում |
| |մշտադիտարկման ցուցիչների համակարգ| |
|__|_________________________________|________________________________|
|5 |Ներդնել գենդերային գիտելիքների |պետական ծառայողների գենդերային |
| |հաղորդման բաղադրիչ (մոդուլ) |զգայունության բարձրացում |
| |պետական ծառայողների | |
| |վերապատրաստում իրականացնող | |
| |ուսումնական հաստատությունների | |
| |կրթական ծրագրերում | |
|__|_________________________________|________________________________|
|6 |Շարունակել կանանց լիդերության և |կանանց իրավաքաղաքական |
| |սեփական իրավունքների |գրագիտության բարձրացում, |
| |պաշտպանության տեխնոլոգիաների |կազմակերպչական հմտությունների |
| |ուսուցման դասընթացների |տիրապետման և կառավարչական |
| |կազմակերպման գործընթացը |գործունեության համար պայմանների |
| | |ստեղծում, ինչպես նաև կանանց |
| | |համար քաղաքական մասնակցության |
| | |հնարավորությունների ընդլայնում |
| | |և ռեսուրսների մատչելիության |
| | |ապահովում |
|__|_________________________________|________________________________|
|7 |Ապահովել պետական և հասարակական |գենդերային մոտեցումների |
| |կյանքում կանանց և տղամարդկանց |արմատավորում երկրի տնտեսական, |
| |մասնակցության մասին վիճակագրական |սոցիալական և քաղաքական |
| |տվյալների հավաքումը, |ոլորտներում, կանանց և |
| |վերլուծությունը և տարածումը |տղամարդկանց իրավիճակի գնահատում,|
| | |նրանց կարգավիճակի միջև առկա |
| | |տարբերությունների վերհանում |
|__|_________________________________|________________________________|
|8 |Շարունակել գենդերային |քաղաքական հիմնախնդիրների |
| |հիմնահարցերի վերաբերյալ |լուծմանը և երկրի կայուն |
| |հասարակական, քաղաքական |տնտեսական զարգացմանը |
| |գործիչների, քաղաքացիական |գենդերայնորեն հավասարակշռված |
| |ծառայողների համար հատուկ |մասնակցության կարևորության |
| |դասընթացների, սեմինարների, |մասին իրազեկվածության բարձրացում|
| |քննարկումների, փորձի փոխանակման | |
| |կազմակերպումը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|9 |Զարգացնել պետական մարմինների և |գենդերային հասարակության |
| |քաղաքացիական հասարակության |ձեռքբերման ուղղությամբ ՀԿ-ների |
| |ինստիտուտների սոցիալական |սոցիալական գործառույթների |
| |գործընկերության մեխանիզմները |լիարժեք իրականացում, հասարակական|
| | |գործընթացների վրա դրանց |
| | |ազդեցության հնարավորությունների |
| | |ընդլայնում |
|__|_________________________________|________________________________|
|10|Նպաստել գենդերային հավասարության |գենդերային քաղաքականության |
| |քաղաքականության մշակման և |իրականացման համակարգման և դրա |
| |իրականացման ազգային և |իրականացման ընթացքի |
| |ինստիտուցիոնալ մեխանիզմներ |մշտադիտարկման ապահովում |
| |ներառող միասնական համակարգի | |
| |հզորացմանը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|11|Ապահովել արտակարգ իրավիճակների |պետական, մարզային և համայնքային|
| |կառավարման ոլորտում գենդերային |մակարդակներով աղետների ռիսկերի |
| |վերլուծության, գնահատման և |կառավարման ոլորտում գենդերային |
| |մշտադիտարկման իրականացումը |ուղղորդման և վերլուծության, |
| | |համապատասխան միջոցների |
| | |(մեխանիզմների) և ռեսուրսների |
| | |ներդնում և ապահովում |
|__|_________________________________|________________________________|
|12|Արտակարգ իրավիճակների |արտակարգ իրավիճակների |
| |ինստիտուցիոնալ կառավարման |կառավարման, որոշումների |
| |համակարգում գենդերային ուղղորդման|ընդունման, աղետների կանխարգելման|
| |և կանանց ներգրավվածության |և հետաղետային գործընթացներում |
| |ապահովում |կանանց ներգրավվածության |
| | |բարձրացում |
|_____________________________________________________________________|
| Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունը |
| սոցիալ-տնտեսական ոլորտում |
|_____________________________________________________________________|
|13|Ապահովել Հայաստանի Հանրապետության|սեռի հատկանիշով խտրականության |
| |կողմից վավերացված ՄԱԿ-ի և ԱՄԿ-ի |հաղթահարում սոցիալ-տնտեսական |
| |սոցիալ-տնտեսական ոլորտի |ոլորտում, աշխատանքի և |
| |կոնվենցիաների, ինչպես նաև ՄԱԿ-ի |զբաղվածության ոլորտում կանանց |
| |հազարամյակի նպատակների կատարման |փաստացի հավասարության |
| |մշտադիտարկումը |ձեռքբերում, կանանց աղքատության |
| | |կրճատում (ծայրահեղ աղքատության |
| | |և սովի վերացում) |
|__|_________________________________|________________________________|
|14|Ինտեգրել գենդերային բաղադրիչը |սոցիալ-տնտեսական անհավասարության|
| |երկրի քաղաքական և տնտեսական |նվազեցում, կանանց և |
| |զարգացման ռազմավարական ծրագրերում|տղամարդկանց սոցիալական |
| |և ներդնել սոցիալ-տնտեսական |կարգավիճակի անհավասարակշռության |
| |ուղղվածության ծրագրերի և |վերացում, ըստ սեռի` պետական |
| |նախագծերի գենդերային |ռեսուրսների բաշխման վերահսկում |
| |փորձաքննության անցկացման մեխանիզմ| |
|__|_________________________________|________________________________|
|15|Ներդնել գենդերային բաղադրիչը |պետական եկամուտների բաշխման և |
| |բյուջետավորման և պլանավորման |վերահսկման գործընթացներում |
| |գործընթացներում (գենդերային |կանանց մասնակցության աճի |
| |բյուջետավորման կիրառում |ապահովում, տնտեսական |
| |(աստիճանական) բյուջետային |անվտանգության ամրապնդում |
| |ցիկլի տարբեր փուլերում) | |
|__|_________________________________|________________________________|
|16|Ապահովել հավասար արժեքի աշխատանքի|գենդերային անհավասարության |
| |դիմաց հավասար վարձատրություն |հաղթահարում, սեռի հատկանիշով |
| |ստանալու կանանց և տղամարդկանց |խտրական դրսևորումների կրճատում |
| |իրավունքի ամրագրումը և կիրառումը| |
|__|_________________________________|________________________________|
|17|Նախատեսել տնտեսական խթաններ և |ծառայողական/աշխատանքային և |
| |արտոնություններ` ուղղված |ընտանեկան պարտավորությունները |
| |գործատուների շահագրգռության |համատեղելու համար |
| |բարձրացմանն ընտանեկան |նպաստավոր/համապատասխան |
| |պարտականություններ ունեցող կանանց|պայմանների ստեղծում, աշխատանքի |
| |և տղամարդկանց աշխատանքի |շուկայում կանանց և տղամարդկանց |
| |ընդունելու, ինչպես նաև ներդնել |մրցունակության բարձրացում, |
| |նրանց մասնագիտական որակավորման |երեխաների խնամքով զբաղվելու |
| |շարունակությունն ապահովող |համար տղամարդկանց խրախուսում |
| |մեխանիզմներ | |
|__|_________________________________|________________________________|
|18|Նպաստել աշխատատեղերի ստեղծմանը և |կանանց գործազրկության մակարդակի |
| |աշխատավարձի բարձրացմանը` հաշվի |իջեցում և հանրապետության աղքատ |
| |առնելով տնտեսության առավելապես |բնակչության կազմում կանանց |
| |կանանց զբաղվածությամբ ճյուղերի |տեսակարար կշռի կրճատում |
| |գենդերային կողմերը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|19|Ապահովել ՓՄՁ-ի պետական |երկրի տնտեսության զարգացում, նոր|
| |աջակցության տարեկան ծրագրերի |աշխատատեղերի ստեղծում, |
| |իրականացումը |բնակչության կենսամակարդակի |
| | |բարձրացում, հասարակության միջին |
| | |խավի ձևավորում, կանանց |
| | |գործարարության խթանում, կին |
| | |սկսնակ գործարարների |
| | |ձեռներեցության աջակցություն |
|__|_________________________________|________________________________|
|20|Ստեղծել կանանց համար նոր |կանանց զբաղվածության ապահովում, |
| |աշխատատեղեր արդյունաբերական |աշխատանքով ապահովված տղամարդկանց|
| |ոլորտներում (հատկապես թեթև |և կանանց հարաբերակցության |
| |արդյունաբերության) |կրճատում, կանանց կադրային |
| | |ներուժի օգտագործում |
|__|_________________________________|________________________________|
|21|Աջակցել կանանց ձեռնարկատիրական |կանանց տնտեսական |
| |գործունեությանը և խթանել կանանց |հնարավորությունների ընդլայնում, |
| |տնտեսական նախաձեռնություններին |աղքատության հաղթահարում և |
| |ուղղված վարկային ծրագրերը` |շուկայական հարաբերություններում |
| |հատկապես գյուղական վայրերում |մրցակցային միջավայրի ձևավորում |
|__|_________________________________|________________________________|
|22|Բարելավել գյուղատնտեսության և |գյուղական բնակավայրերում կանանց |
| |գյուղական ենթակառուցվածքները, |աշխատանքային և կենցաղային |
| |ընդլայնել կանանց մասնակցության |պայմանների բարելավում և |
| |հնարավորությունները գյուղական |եկամուտների ավելացում |
| |բնակավայրերի սոցիալ-տնտեսական | |
| |զարգացման գործընթացներում | |
|__|_________________________________|________________________________|
|23|Խթանել գյուղի կանանց աղքատության |գյուղական բնակավայրերում կանանց |
| |հաղթահարմանն ուղղված ծրագրերի |զբաղվածության մակարդակի |
| |իրականացումը (Կայուն զարգացման |բարձրացում, կանանց |
| |ծրագրի շրջանակներում), |հնարավորությունների նպատակային |
| |մասնավորապես, մատչելի պայմաններով|օգտագործում, եկամուտների |
| |տրվող վարկային և միկրովարկային |ավելացում |
| |ծրագրերի իրականացումը գյուղական | |
| |բնակավայրերի սոցիալ-տնտեսական | |
| |զարգացման գործընթացներում | |
|__|_________________________________|________________________________|
|24|Զարգացնել և կատարելագործել |աղքատների և բնակչության խոցելի |
| |անապահով ընտանիքների և |խմբերի նվազագույն կենսամակարդակի|
| |բնակչության խոցելի խմբերի |ապահովում, սոցիալական |
| |սոցիալական երաշխիքների համակարգը |պաշտպանության բարձրացում, |
| | |մարդկային զարգացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|25|Բարեփոխել կենսաթոշակային |կենսաթոշակային տարիքի կանանց և |
| |համակարգը` հաշվի առնելով կանանց |տղամարդկանց սոցիալական վիճակի |
| |և տղամարդկանց գենդերային դերերը |բարելավում, նվազագույն |
| | |կենսամակարդակի ապահովում, |
| | |աղքատության կրճատում |
|__|_________________________________|________________________________|
|26|Ապահովել սոցիալ-տնտեսական |սոցիալ-տնտեսական ոլորտում կանանց|
| |ոլորտում գենդերային |և տղամարդկանց գենդերային |
| |հետազոտությունների և աշխատանքի |իրավիճակի գնահատում, նրանց |
| |շուկայում սեռի հատկանիշով |կարգավիճակի միջև առկա |
| |խտրականության դեպքերի |տարբերությունների վերհանում |
| |ուսումնասիրությունների պարբերական|գենդերային անհավասարության |
| |անցկացումը |հաղթահարում, սեռի հատկանիշով |
| | |խտրական դրսևորումների կրճատում |
|__|_________________________________|________________________________|
|27|Պետական ռեզերվի պահուստների |հետաղետային շրջանում կանանց և |
| |ձևավորման գործընթացում և |տղամարդկանց տարբեր կարիքների |
| |մարդասիրական օգնության բաշխման |բացահայտում և հավասար |
| |ժամանակ հաշվի առնել գենդերային |պայմանների ապահովում |
| |հիմնախնդիրները | |
|_____________________________________________________________________|
| Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունը կրթության |
| ոլորտում |
|_____________________________________________________________________|
|28|Ներառել գենդերային բաղադրիչը |կրթության ու գիտության ոլորտում |
| |կրթության և գիտության պետական |ծառայությունների ու |
| |քաղաքականության մեջ |ենթակառուցվածքների հավասար |
| | |մատչելիության ապահովում կանանց |
| | |և տղամարդկանց համար, անկախ |
| | |սեռից, նրանց զարգացման և |
| | |ինքնադրսևորման համար առավել |
| | |նպաստավոր պայմանների ստեղծում |
|__|_________________________________|________________________________|
|29|Ստեղծել ուսումնամեթոդական հիմք` |սոցիալապես ակտիվ, պատասխանատու |
| |գենդերային գիտելիքների |և ժողովրդավարական կողմնորոշում |
| |հիմունքների դասավանդման համար |ունեցող քաղաքացիների |
| | |դաստիարակության իրականացում, |
| | |գենդերային հիմնախնդիրների |
| | |վերաբերյալ իրազեկության |
| | |բարձրացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|30|Ներդնել գենդերային գիտելիքների |մանկավարժական կադրերի իրազեկում |
| |հաղորդման բաղադրիչ (մոդուլ) |գենդերային հիմնախնդիրների շուրջ,|
| |մանկավարժական կադրերի |գենդերային կարծրատիպերի |
| |վերապատրաստման դասընթացներում |հաղթահարում, գենդերային |
| | |հավասարակշռությունն ապահովող |
| | |դաստիարակության և ուսուցման |
| | |իրականացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|31|Ներդնել ուսումնական գրականության |ուսումնամեթոդական գրականության |
| |գենդերային փորձաքննության |մշտադիտարկում և գենդերային |
| |անցկացման չափանիշներ |փորձաքննության կանոնակարգված |
| | |իրականացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|32|Խթանել գենդերային գիտական |Գենդերային հետազոտություններ |
| |հետազոտությունների անցկացումը |ներառող գիտական թեմաների |
| | |ֆինանսավորում և իրականացում |
|_____________________________________________________________________|
| Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունն |
| առողջապահության ոլորտում |
|_____________________________________________________________________|
|33|Ապահովել կանանց վաղաժամ մահվան |կաթնագեղձի և արգանդի վզիկի |
| |առավել տարածված պատճառ հանդիսացող|քաղցկեղի վաղ փուլերում |
| |կաթնագեղձերի և սեռական օրգանների|հայտնաբերված դեպքերի թվի |
| |քաղցկեղի վաղ հայտնաբերման և |մեծացում 30%-ով |
| |կանխարգելման ծրագրերի | |
| |իրականացումը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|34|Ապահովել տղամարդկանց վաղաժամ |սրտանոթային հիվանդությունների և |
| |մահվան առավել տարածված պատճառ |չարորակ նորագոյացությունների, |
| |հանդիսացող սիրտ-անոթային |հատկապես թոքերի քաղցկեղի վաղ |
| |հիվանդությունների և չարորակ |հայտնաբերված դեպքերի թվի |
| |նորագոյացությունների, հատկապես |մեծացում 20%-ով |
| |թոքերի քաղցկեղի վաղ հայտնաբերման | |
| |և կանխարգելման ծրագրերի | |
| |իրականացումը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|35|Ապահովել գյուղական շրջաններում |մարզերում (Իջևան, Արմավիր, |
| |տղամարդկանց և կանանց որակյալ |Ապարան, Կապան) բժշկական |
| |բուժօգնության տրամադրումը, |ժամանակակից կենտրոնների |
| |Երևանի բուժհաստատություններ |վերակառուցում և հագեցում |
| |ուղեգրումների կրճատումը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|36|Ապահովել մեծահասակների և |արագ արձագանքման |
| |երեխաների անհետաձգելի |ծառայությունների թվի ավելացում` |
| |բուժօգնության ծառայությունների |հատկապես մայրական և նորածնային |
| |հասանելիությունն ու |ծառայությունների գծով |
| |մատչելիությունը, հատկապես | |
| |գյուղական բնակչության համար | |
|__|_________________________________|________________________________|
|37|Բարելավել կանանց վերարտադրողական |«Առողջ մայրություն» ծրագրի |
| |առողջությունը, ծննդօգնության |առավել արդյունավետ իրականացում, |
| |բուժհաստատությունների |ամբուլատոր և ստացիոնար |
| |կարողությունները |ծննդօգնության |
| | |բուժհաստատությունների |
| | |կանոնակարգում (աշխատանքի |
| | |սկզբունքների մշակում) |
|__|_________________________________|________________________________|
|38|Հզորացնել և զարգացնել ընտանիքի |հատուկ և սոցիալական խմբերում |
| |պլանավորման ծառայությունների |ընդգրկված կանանց և տղամարդկանց |
| |ցանցը` հաշվի առնելով իրական |ժամանակակից հակաբեղմնավորիչ |
| |վիճակը, ազգային |միջոցներով օգտվելու |
| |առանձնահատկությունները և |հնարավորությունների ընդլայնում |
| |առողջապահության քաղաքականության | |
| |նպատակները | |
|__|_________________________________|________________________________|
|39|Ֆինանսավորել հիվանդությունների |պետական պատվերի չափորոշիչներում |
| |կանխարգելման և վաղ ախտորոշման |առողջության առաջնային պահպանման |
| |միջոցառումները` հաշվի առնելով |համակարգում սկրինինգային |
| |դրանց առանձնահատկությունները և |ծրագրերի ներառում` հիպերտոնիկ |
| |հետևանքներն ամեն տարիքի կանանց |հիվանդության, գլաուկոմայի, |
| |և տղամարդկանց համար |շագանակագեղձի, ուղիղ աղիքի |
| | |քաղցկեղի վաղ հայտնաբերման համար |
|__|_________________________________|________________________________|
|40|նպաստել առողջ ապրելակերպի ու |առողջ ապրելակերպի, ծխելու դեմ |
| |անվտանգ սեռական վարքագծի |պայքարի և անվտանգ սեռական |
| |ձևավորմանը |կյանքի վերաբերյալ բնակչության |
| | |տեղեկացվածության բարձրացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|41|Ապահովել աշխատանքի անվտանգ |լեռնահանքային |
| |պայմաններ լեռնահանքային |արդյունաբերությունում, |
| |արդյունաբերությունում, |տրանսպորտային միջոցների |
| |տրանսպորտային միջոցների |շահագործման ոլորտում և այլ |
| |շահագործման ոլորտում և այլ |վնասակար արտադրություններում |
| |վնասակար արտադրություններում |տղամարդկանց աշխատանքի անվտանգ |
| | |պայմանների ապահովման և |
| | |վերահսկման մեխանիզմների ներդրում|
|__|_________________________________|________________________________|
|42|Նվազեցնել ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ վարակի |ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ վարակի տարածման և |
| |տարածումը, մարդկանց իրազեկման և |կանխարգելման վերաբերյալ |
| |գիտելիքների բարձրացման միջոցով |բնակչության տեղեկացվածության |
| | |բարձրացում |
|__|_________________________________|________________________________|
|43|Ապահովել աջակցություն կանանց և |առողջության պահպանման հարցերով |
| |տղամարդկանց առողջության պահպանման|զբաղվող հասարակական |
| |հարցերով զբաղվող հասարակական |կազմակերպությունների |
| |կազմակերպություններին |մասնակցությամբ աշխատանքային |
| | |խորհրդի ստեղծում |
|__|_________________________________|________________________________|
|44|Սեռով պայմանավորված ընտրովի |սեռով պայմանավորված ընտրովի |
| |աբորտների կանխարգելում |աբորտների թվի կրճատում |
|____________________________________|________________________________|
|Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունը մշակույթի և |
| հանրային տեղեկատվության ոլորտներում |
|_____________________________________________________________________|
|45|Ստեղծել մշակութային |նպատակային հարցումների միջոցով |
| |հաստատությունների աշխատողների |ոլորտի կադրերի գենդերային կազմի |
| |գենդերային կազմի վերաբերյալ |վերլուծություն |
| |վիճակագրական տվյալների բազա | |
|__|_________________________________|________________________________|
|46|Ներդնել գենդերային գիտելիքների |արտակարգ իրավիճակների կառավարման|
| |հաղորդման բաղադրիչ (մոդուլ) |գենդերային կարիքների, |
| |արտակարգ իրավիճակների և |խոցելիության ու կարողությունների|
| |քաղաքացիական պաշտպանության |վերաբերյալ հանրային |
| |վերաբերյալ հանրային իրազեկման |իրազեկվածության բարձրացում |
| |ոլորտում, ինչպես նաև | |
| |համապատասխան ոլորտի աշխատողների | |
| |վերապատրաստման դասընթացներում | |
|__|_________________________________|________________________________|
|47|Ամրապնդել համագործակցությունը |պետության կողմից |
| |պետական մարմինների և ԶԼՄ-ների |հասարակական-քաղաքական, |
| |միջև` կանանց և տղամարդկանց |սոցիալ-տնտեսական բոլոր |
| |միջև սոցիալական հավասարության |ոլորտներում կանանց և |
| |ձեռքբերման հարցում |տղամարդկանց հավասար իրավունքների|
| | |և հավասար հնարավորությունների |
| | |ապահովմանն ուղղված քայլերի |
| | |լուսաբանում |
|__|_________________________________|________________________________|
|48|Ձեռնարկել միջոցներ ԶԼՄ-ների |զանգվածային լրատվամիջոցների |
| |գենդերային զգայունությունը |գենդերային զգայունության |
| |բարձրացնելու ուղղությամբ, |բարձրացում |
| |շարունակել լրագրողների համար | |
| |գենդերային իրազեկության | |
| |բարձրացման դասընթացների | |
| |կազմակերպման գործընթացը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|49|Աջակցել, խրախուսել գենդերային |գենդերային հիմնահարցերի |
| |հավասարության հիմնախնդիրը |լուսաբանման ապահովում, |
| |լուսաբանող զանգվածային |գենդերային կարծրատիպերի և սեռի |
| |լրատվամիջոցներին |հատկանիշով խտրական գործելակերպի |
| | |հաղթահարում |
|_____________________________________________________________________|
| Գենդերային քաղաքականության իրականացման ռազմավարությունը սեռի |
| հատկանիշով բռնության և մարդկանց շահագործման (թրաֆիքինգի) |
| կանխարգելման ոլորտում |
|_____________________________________________________________________|
|50|Ապահովել սեռի հատկանիշով |գործող իրավական ակտերի |
| |բռնության և մարդկանց շահագործման|համապատասխանեցում միջազգային |
| |(թրաֆիքինգի) դեմ պայքարին ուղղված|նորմերին, սեռի հատկանիշով |
| |օրենսդրության կատարելագործումը` |բռնության և մարդկանց |
| |ՄԱԿ-ի մոդելային օրենսդրության և |շահագործման (թրաֆիքինգի) |
| |այլ միջազգային իրավական |կանխարգելում |
| |փաստաթղթերի պահանջներին և | |
| |նորմերին համապատասխան | |
|__|_________________________________|________________________________|
|51|Կատարելագործել իրավապահ |սեռի հատկանիշով բռնության և |
| |մարմինների աշխատողների, |մարդկանց շահագործման |
| |սոցիալական և բուժաշխատողների |(թրաֆիքինգի) զոհերին գործնական |
| |պատրաստման և վերապատրաստման |օգնություն ցույց տալու համար |
| |համակարգը |հմտությունների զարգացում, |
| | |երևույթի կանխարգելում |
|__|_________________________________|________________________________|
|52|Աջակցել սեռի հատկանիշով բռնության|սեռի հատկանիշով բռնության և |
| |և մարդկանց շահագործման |մարդկանց շահագործման |
| |(թրաֆիքինգի) զոհերի հետ աշխատող |(թրաֆիքինգի) դեմ պայքարին |
| |սոցիալական հաստատությունների և |ուղղված ծրագրերի և |
| |ներգրավված մարմինների |միջոցառումների մշտադիտարկում |
| |գործունեության գիտամեթոդական | |
| |ապահովմանը | |
|__|_________________________________|________________________________|
|53|Աջակցել սեռի հատկանիշով բռնության|առանց բռնության մշակույթի |
| |և մարդկանց շահագործման |ձևավորում |
| |(թրաֆիքինգի) դեմ պայքարի | |
| |ուժեղացմանը` քարոզչական | |
| |հանրամատչելի նյութերի հրատարակման| |
| |և ԶԼՄ-ներում հիմնախնդիրների | |
| |իրական լուսաբանման միջոցով | |
._____________________________________________________________________.
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության
2011 թվականի մայիսի 20-ի
նիստի N 19 արձանագրային
որոշման
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԳԵՆԴԵՐԱՅԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ 2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐ
._________________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Միջոցառման | Ակնկալվող |Կատարողը |Համա-|Ժամկետը |Ֆինան-| Հղումը |
| | անվանումը | արդյունքը | |կատա-| |սական | |
| | | | |րողը | |ապահո-| |
| | | | | | |վումը | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______|_________|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______|_________|
|1 |Քաղաքական և |կիրականացվի |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|հունիս |ՄԱԿ-ի |ՀՀ |
| |հասարակական |«Հասարակական- |աշխատանքի|բնակ-| |բնակ- |կառավա- |
| |կյանքում |քաղաքական |և սոցիա-|չու- | |չու- |րության |
| |կանանց և |մասնակցության |լական |թյան | |թյան |2010 |
| |տղամարդկանց |գենդերային |հարցերի |հիմնա| |հիմնա-|թվականի |
| |մասնակցու- |առանձնահատկու-|նախարա- |դրամ | |դրամ |փետրվարի |
| |թյան մասին |թյունները |րություն |(համա| | |11-ի |
| |հետազոտու- |«Հայաստանում» | |ձայ- | | |նիստի N 5|
| |թյան |հետազոտու- | |նութ-| | |արձանա- |
| |իրականացում |թյունը, | |յամբ)| | |գրային |
| | |կամփոփվեն | | | | |որոշման |
| | |արդյունքները, | | | | |«Գենդերա-|
| | |կկազմակերպվի | | | | |յին |
| | |կոնֆերանս | | | | |քաղաքակա-|
| | |հետազոտության | | | | |նության |
| | |արդյունքների | | | | |հայեցա- |
| | |ներկայացման և | | | | |կարգին |
| | |քննարկման | | | | |հավանու- |
| | |համար | | | | |թյուն |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______|տալու |
|2 |Լրատվամիջոց-|կկազմակերպվի |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|օգոստոս-|ՄԱԿ-ի |մասին» |
| |ների |«Գենդերային |աշխատանքի|բնակ-|նոյեմբեր|բնակ- |33.2-րդ |
| |աշխատողների |հիմնահարցեր» |և սոցիա-|չու- | |չու- |կետի 2-րդ|
| |որակավորման |թեմայով |լական |թյան | |թյան |և 3-րդ |
| |բարձրացում |դասընթաց` |հարցերի |հիմնա| |հիմնա-|ենթակետեր|
| |ուղղված |լրագրողների |նախարա- |դրամ | |դրամ | |
| |նրանց |համար, որի |րություն |(համա| | | |
| |գենդերային |ընթացքում | |ձայ- | | | |
| |մտածելակերպի|կվերապատրաստվի| |նութ-| | | |
| |ձևավորմանը, |շուրջ 20 | |յամբ)| | | |
| |գենդերային |լրագրող | | | | | |
| |գիտելիքների | | | | | | |
| |հաղորդմանը | | | | | | |
| |և | | | | | | |
| |գենդերային | | | | | | |
| |զգայունու- | | | | | | |
| |թյան | | | | | | |
| |բարձրացմանը | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|3 |Հայաստանի |կուսումնասիրվի|ՀՀ | |հոկտեմ- |ֆինան-| |
| |Հանրապետու- |գենդերային |աշխատանքի| |բեր |սավո- | |
| |թյունում |իրավիճակի |և սոցիա-| | |րում | |
| |գենդերային |շարժընթացի |լական | | |չի | |
| |իրավիճակի |գնահատման և |հարցերի | | |պահանջ| |
| |պարբերական |մշտադիտարկմանն|նախարա- | | |վում | |
| |գնահատման |ուղղված |րություն | | | | |
| |վերաբերյալ |միջազգային | | | | | |
| |առաջարկու- |փորձը, | | | | | |
| |թյունների |կմշակվեն | | | | | |
| |ներկայացում |Հայաստանի | | | | | |
| | |Հանրապետու- | | | | | |
| | |թյունում | | | | | |
| | |գենդերային | | | | | |
| | |իրավիճակի | | | | | |
| | |շարժընթացի | | | | | |
| | |գնահատման և | | | | | |
| | |մշտադիտարկման | | | | | |
| | |ցուցանիշների | | | | | |
| | |և դրա | | | | | |
| | |ներդրման | | | | | |
| | |վերաբերյալ | | | | | |
| | |առաջարկու- | | | | | |
| | |թյուններ | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|4 |Պետական |կիրականացվեն |ՀՀ | |հոկտեմ- |ՀՀ | |
| |ծառայողների |«Գենդերային |աշխատանքի| |բեր- |պետա- | |
| |որակավորման |հիմնահարցեր» |և սոցիա-| |դեկտեմ- |կան | |
| |բարձրացում |թեմայով |լական | |բեր |բյուջե| |
| |ուղղված |քաղաքացիական |հարցերի | | | | |
| |նրանց |ծառայողների |նախարա- | | | | |
| |գենդերային |(բարձրագույն, |րություն | | | | |
| |մտածելակերպի|գլխավոր, | | | | | |
| |ձևավորմանը, |առաջատար, | | | | | |
| |գենդերային |կրտսեր | | | | | |
| |գիտելիքների |պաշտոնների | | | | | |
| |հաղորդմանը |համար) | | | | | |
| |և |վերապատրաստման| | | | | |
| |գենդերային |դասընթացներ ՀՀ| | | | | |
| |զգայունու- |քաղաքացիական | | | | | |
| |թյան |ծառայության | | | | | |
| |բարձրացմանը |խորհրդի 2008թ.| | | | | |
| | |հուլիսի 8-ի | | | | | |
| | |N 567-Ա | | | | | |
| | |որոշմամբ | | | | | |
| | |հաստատված | | | | | |
| | |ծրագրով, որի | | | | | |
| | |շրջանակում | | | | | |
| | |կվերապատրաստ- | | | | | |
| | |վեն | | | | | |
| | |բարձրագույն, | | | | | |
| | |գլխավոր, | | | | | |
| | |առաջատար, | | | | | |
| | |կրտսեր | | | | | |
| | |պաշտոնների | | | | | |
| | |շուրջ 100 | | | | | |
| | |քաղաքացիական | | | | | |
| | |ծառայողներ | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|5 |Տեղական |մարզխորհրդի |ՀՀ | |յուրա- |արտա- | |
| |ինքնակառա- |նիստերի |տարածքա- | |քանչյուր|բյու- | |
| |վարման |օրակարգերում |յին | |եռամսյակ|ջետա- | |
| |մարմիններում|գենդերային |կառավար- | | |յին | |
| |(այդ թվում` |թեմաներով |ման | | |միջոց-| |
| |համայնքների |զեկույցների |նախարա- | | |ներ | |
| |ղեկավարների |ներառում |րություն | | | | |
| |աշխատակազմե-| | | | | | |
| |րում) կանանց| | | | | | |
| |դերակատարման| | | | | | |
| |բարձրացում | | | | | | |
| |և ամրագրում| | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|6 |Մարզային |բոլոր |ՀՀ |ՀՀ |հունիս |ֆինան-| |
| |ենթակայու- |մարզերում |տարածքա- |մարզ-| |սավո- | |
| |թյան |կանցկացվեն |յին |պետա-| |րում | |
| |կազմակերպու-|խորհրդակցու- |կառավար- |րան- | |չի | |
| |թյուններում,|թյուններ (10 |ման |ներ | |պահանջ| |
| |տեղական |խորհրդակցու- |նախարա- | | |վում | |
| |ինքնակառա- |թյուն) |րություն | | | | |
| |վարման | | | | | | |
| |մարմիններում| | | | | | |
| |(այդ թվում` | | | | | | |
| |համայնքների | | | | | | |
| |ղեկավարների | | | | | | |
| |աշխատակազմե-| | | | | | |
| |րում) | | | | | | |
| |գենդերային | | | | | | |
| |քաղաքականու-| | | | | | |
| |թյան | | | | | | |
| |վերաբերյալ | | | | | | |
| |իրազեկման | | | | | | |
| |աշխատանքների| | | | | | |
| |իրականացում | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|7 |«Սկսնակ |ծրագրի |ՀՀ |»Հա- |դեկտեմ- |ՓՄՁ-ի | |
| |գործարարների|շրջանակում |էկոնոմի- |յաստա|բեր |պետա- | |
| |ձեռներեցու- |աջակցություն |կայի |նի | |կան | |
| |թյանն |կցուցաբերվի |նախարա- |փոքր | |աջակ- | |
| |աջակցու- |70 կին |րություն |և | |ցու- | |
| |թյուն» |գործարարի | |միջին| |թյան | |
| |ծրագրի | | |ձեռ- | |2011 | |
| |իրականացում | | |ներե-| |թվակա-| |
| | | | |ցու- | |նի ծրա| |
| | | | |թյան | |գրերի | |
| | | | |զար- | |շրջա- | |
| | | | |գաց- | |նակում| |
| | | | |ման | | | |
| | | | |ազգա-| | | |
| | | | |յին | | | |
| | | | |կենտ-| | | |
| | | | |րոն» | | | |
| | | | |հիմնա| | | |
| | | | |դրամ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|8 |«ՓՄՁ-ի |ծրագիր |ՀՀ |»Հա- |դեկտեմ- |ՓՄՁ-ի | |
| |սուբյեկտնե- |շրջանակում |էկոնոմի- |յաստա|բեր |պետա- | |
| |րին |աջակցություն |կայի |նի | |կան | |
| |ուսուցողական|կցուցաբերվի |նախարա- |փոքր | |աջակ- | |
| |աջակցու- |շուրջ 200 կին |րություն |և | |ցու- | |
| |թյուն» |գործարարի | |միջին| |թյան | |
| |ծրագրի | | |ձեռ- | |2011 | |
| |իրականացում | | |ներե-| |թվակա-| |
| | | | |ցու- | |նի | |
| | | | |թյան | |ծրագրե| |
| | | | |զար- | |րի | |
| | | | |գաց- | |շրջա- | |
| | | | |ման | |նակում| |
| | | | |ազգա-| | | |
| | | | |յին | | | |
| | | | |կենտ-| | | |
| | | | |րոն» | | | |
| | | | |հիմնա| | | |
| | | | |դրամ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|9 |«ՓՄՁ-ի |ծրագիր |ՀՀ |»Հա- |դեկտեմ- |ՓՄՁ-ի | |
| |սուբյեկտնե- |շրջանակում |էկոնոմի- |յաստա|բեր |պետա- | |
| |րին գործարար|աջակցություն |կայի |նի | |կան | |
| |տեղեկատվական|կցուցաբերվի |նախարա- |փոքր | |աջակ- | |
| |և խորհրդատ-|շուրջ 1300 կին|րություն |և | |ցու- | |
| |վական |գործարարի | |միջին| |թյան | |
| |աջակցու- | | |ձեռ- | |2011 | |
| |թյուն» | | |ներե-| |թվակա-| |
| |ծրագրի | | |ցու- | |նի | |
| |իրականացում | | |թյան | |ծրագրե| |
| | | | |զար- | |րի | |
| | | | |գաց- | |շրջա- | |
| | | | |ման | |նակում| |
| | | | |ազգա-| | | |
| | | | |յին | | | |
| | | | |կենտ-| | | |
| | | | |րոն» | | | |
| | | | |հիմնա| | | |
| | | | |դրամ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|10 |Արդյունաբե- |կստեղծվի |ՀՀ |մասնա|դեկտեմ- |պետա- | |
| |րական |կանանց համար |էկոնոմի- |վոր |բեր |կան | |
| |ոլորտներում |շուրջ 600 |կայի |հատ- | |մասնա-| |
| |(հատկապես |աշխատատեղ |նախարա- |ված | |վոր | |
| |թեթև | |րություն |(համա| |համա- | |
| |արդյունաբե- | | |ձայ- | |գործակ| |
| |րության) | | |նութ-| |ցու- | |
| |կանանց համար| | |յամբ)| |թյամբ,| |
| |նոր | | | | |մասնա-| |
| |աշխատատեղերի| | | | |վոր | |
| |ստեղծում | | | | |հատվա-| |
| | | | | | |ծի ֆի-| |
| | | | | | |նանսա-| |
| | | | | | |վորում| |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|11 |Գյուղատնտե- |Գյուղական |ՀՀ |ՀՀ |դեկտեմ- |միջազ-| |
| |սության և |տարածքների |գյուղա- |մարզ-|բեր |գային | |
| |գյուղական |տնտեսական |տնտեսու- |պետա-| |կազմա-| |
| |ենթակառուց- |զարգացման |թյան |րան- | |կերպու| |
| |վածքների |ծրագրով |նախարա- |ներ | |թյուն-| |
| |բարելավում, |հանրապետության|րություն |(համա| |ներ | |
| |գյուղական |Գեղարքունիքի, | |ձայ- | | | |
| |բնակավայրերի|Լոռու, Շիրակի,| |նութ-| | | |
| |սոցիալ- |Վայոց Ձորի, | |յամբ)| | | |
| |տնտեսական |Տավուշի | | | | | |
| |զարգացման |մարզերում | | | | | |
| |գործընթացնե-|կշարունակվեն | | | | | |
| |րում կանանց |ջրամատակարար- | | | | | |
| |մասնակցու- |ման և ոռոգման| | | | | |
| |թյան |համակարգերի | | | | | |
| |հնարավորու- |վերակառուցման,| | | | | |
| |թյունների |ջրարբիացման, | | | | | |
| |ընդլայնում |գազաֆիկացման | | | | | |
| |և այդ |անավարտ | | | | | |
| |ուղղությամբ |շինարարական | | | | | |
| |միջոցառում- |աշխատանքները` | | | | | |
| |ների |շուրջ 315 մլն | | | | | |
| |իրականացում |դրամ գումարով:| | | | | |
| | |Միաժամանակ | | | | | |
| | |վերը նշված | | | | | |
| | |ծրագրի | | | | | |
| | |շրջանակներում | | | | | |
| | |հանրապետության| | | | | |
| | |յոթ մարզերում | | | | | |
| | |նախատեսվում է | | | | | |
| | |իրականացնել | | | | | |
| | |ենթակառուց- | | | | | |
| | |վածքների | | | | | |
| | |զարգացման | | | | | |
| | |աշխատանքներ | | | | | |
| | |(խմելու և | | | | | |
| | |ոռոգման | | | | | |
| | |ջրագծերի | | | | | |
| | |կառուցում, | | | | | |
| | |խմելու ջրի և | | | | | |
| | |ոռոգման ցանցի | | | | | |
| | |վերակառուցում,| | | | | |
| | |գազաֆիկացում | | | | | |
| | |և այլն), ինչը| | | | | |
| | |կնպաստի | | | | | |
| | |գյուղական | | | | | |
| | |վայրերում | | | | | |
| | |կանանց սոցիալ-| | | | | |
| | |տնտեսական | | | | | |
| | |վիճակի | | | | | |
| | |բարելավմանը: | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|12 |Կայուն |«Գյուղական |ՀՀ | |դեկտեմ- |միջազ-| |
| |զարգացման |ֆինանսավորման |գյուղա- | |բեր |գային | |
| |ծրագրի |կառույց» |տնտեսու- | | |կազմա-| |
| |շրջանակնե- |ծրագրի |թյան | | |կերպու| |
| |րում գյուղի |իրականացման |նախարա- | | |թյուն-| |
| |կանանց |գրասենյակի |րություն | | |ներ | |
| |աղքատության |(ԳՖԿ ԾԻԳ) | | | | | |
| |հաղթահարմանն|միջոցով | | | | | |
| |ուղղված |մատչելի | | | | | |
| |ծրագրերի |պայմաններով | | | | | |
| |իրականացում,|վարկեր | | | | | |
| |մասնավորա- |կտրամադրվեն | | | | | |
| |պես, մատչելի|գյուղատնտեսա- | | | | | |
| |պայմաններով |կան | | | | | |
| |տրվող |գործունեու- | | | | | |
| |վարկային և |թյուն | | | | | |
| |միկրովարկա- |իրականացնող | | | | | |
| |յին ծրագրերի|(այգեգործական,| | | | | |
| |իրականացում |դաշտավարական, | | | | | |
| | |անասնապահական,| | | | | |
| | |թռչնաբուծական,| | | | | |
| | |ձկնաբուծական, | | | | | |
| | |մեղվաբուծական,| | | | | |
| | |գինեգործական, | | | | | |
| | |պտղի և կաթի | | | | | |
| | |վերամշակման և | | | | | |
| | |այլն) | | | | | |
| | |ֆերմերներին` | | | | | |
| | |ակնկալվում է | | | | | |
| | |կին | | | | | |
| | |գործարարներին | | | | | |
| | |տրամադրել | | | | | |
| | |շուրջ 200 | | | | | |
| | |միավոր վարկ: | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|13 |Հանրակրթական|կմշակվի |ՀՀ | |հոկտեմ- |ֆինան-| |
| |դպրոցի |«Գենդերային |կրթության| |բերի |սավո- | |
| |ուսուցիչների|գիտելիքների |և | |3-րդ |րում | |
| |որակավորման |հիմունքներ» |գիտության| |տասնօր- |չի | |
| |բարձրացում` |թեմայով |նախարա- | |յակ |պահանջ| |
| |ուղղված |ներդիր, որը |րություն | | |վում | |
| |նրանց |կհաստատվի ՀՀ | | | | | |
| |գենդերային |կրթության և | | | | | |
| |մտածելակերպի|գիտության | | | | | |
| |ձևավորմանը, |նախարարի | | | | | |
| |գենդերային |հրամանով և | | | | | |
| |գիտելիքների |կներառվի | | | | | |
| |հաղորդմանը |«Հասարակագի- | | | | | |
| |և |տություն» | | | | | |
| |գենդերային |առարկայի | | | | | |
| |զգայունու- |ուսուցիչների | | | | | |
| |թյան |վերապատրաստման| | | | | |
| |բարձրացմանը |մոդուլում | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|14 |Հանրակրթական|կմշակվի |ՀՀ | |հոկտեմ- |ֆինան-| |
| |դպրոցների |«Գենդերային |կրթության| |բերի |սավո- | |
| |տնօրենների |գիտելիքների |և | |3-րդ |րում | |
| |և |հիմունքներ» |գիտության| |տասնօր- |չի | |
| |փոխտնօրեննե-|թեմայով |նախարա- | |յակ |պահանջ| |
| |րի |ներդիր, որը |րություն | | |վում | |
| |որակավորման |կհաստատվի ՀՀ | | | | | |
| |բարձրացում |կրթության և | | | | | |
| |ուղղված |գիտության | | | | | |
| |նրանց |նախարարի | | | | | |
| |գենդերային |հրամանով և | | | | | |
| |մտածելակերպի|կներառվի | | | | | |
| |ձևավորմանը, |հանրակրթական | | | | | |
| |գենդերային |դպրոցների | | | | | |
| |գիտելիքների |տնօրենների և | | | | | |
| |հաղորդմանը |փոխտնօրենների | | | | | |
| |և |վերապատրաստման| | | | | |
| |գենդերային |մոդուլում | | | | | |
| |զգայունու- | | | | | | |
| |թյան | | | | | | |
| |բարձրացմանը | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|15 |Սովորողների |կմշակվի և |ՀՀ | |հոկտեմ- |ՀՀ | |
| |մոտ |կներդրվի |կրթության| |բերի |պետա- | |
| |մասնագիտական|«Դաստիարակչա- |և | |3-րդ |կան | |
| |կողմնորոշման|կան աշխատանքը |գիտության| |տասնօր- |բյու- | |
| |հարցերում |դպրոցում. |նախարա- | |յակ |ջեով | |
| |իրազեկվածու-|մասնագիտական |րություն | | |ձեռ- | |
| |թյան |կողմնորոշման | | | |նարկ- | |
| |բարձրացում` |խնդիրներ» | | | |ների | |
| |ուղղված |օժանդակ | | | |համար | |
| |գենդերային |ձեռնարկ` | | | |նախա- | |
| |կարծրատիպերի|նախատեսված | | | |տեսված| |
| |հաղթահարմանը|դասղեկների | | | |գումա-| |
| |աղջիկների և |համար | | | |րի | |
| |տղաների | | | | |շրջա- | |
| |շրջանում | | | | |նակնե-| |
| |իրենց սեռի | | | | |րում | |
| |համար ոչ | | | | | | |
| |ավանդական | | | | | | |
| |մասնագիտու- | | | | | | |
| |թյունների | | | | | | |
| |նկատմամբ | | | | | | |
| |մոտիվացիայի | | | | | | |
| |ձևավորմանը | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|16 |Կանանց |ծրագրի |ՀՀ |բուժ-|դեկտեմ- |ՀՀ | |
| |վաղաժամ |շրջանակում |առողջապա-|հաստա|բեր |պետա- | |
| |մահվան |ակնկալվում է |հության |տու- | |կան | |
| |առավել |արգանդի վզիկի |նախարա- |թյուն| |բյուջե| |
| |տարածված |քաղցկեղի |րություն |ներ | | | |
| |պատճառ |սկրինինգում | |(համա| | | |
| |հանդիսացող |ընդգրկվածու- | |ձայ- | | | |
| |կաթնագեղձերի|թյան մեծացում | |նութ-| | | |
| |և սեռական |10%-ով, «վաղ | |յամբ)| | | |
| |օրգանների, |փուլերում | | | | | |
| |քաղցկեղի վաղ|հայտնաբերված | | | | | |
| |հայտնաբերման|կաթնագեղձերի | | | | | |
| |և |քաղցկեղի | | | | | |
| |կանխարգելման|դեպքերի թվի | | | | | |
| |ծրագրերի |մեծացում 5%-ով| | | | | |
| |իրականացում | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|17 |Մարզերում |այդ |ՀՀ |ՀՀ |դեկտեմ- |ՀՀ | |
| |(Հրազդան, |տարածաշրջաննե-|առողջապա-|քաղա-|բեր |պետա- | |
| |Արմավիր, |րում |հության |քաշի-| |կան | |
| |Ապարան) |տղամարդկանց և |նախարա- |նու- | |բյուջե| |
| |բժշկական |կանանց որակյալ|րություն |թյան | | | |
| |ժամանակակից |բուժօգնության | |նախա-| | | |
| |կենտրոնների |տրամադրում, | |րարու| | | |
| |վերակառու- |Երևանի | |թյուն| | | |
| |ցում և |բուժհաստատու- | | | | | |
| |հագեցում |թյուններ | | | | | |
| | |ուղեգրումների | | | | | |
| | |կրճատում | | | | | |
| | |20%-ով | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|18 |Բարելավել |կմշակվեն |ՀՀ |Առող-|սեպտեմ- |ՀՀ | |
| |կանանց |ամբուլատոր |առողջապա-|ջապա-|բեր |պետա- | |
| |վերարտադրո- |բուժհաստատու- |հության |հու- | |կան | |
| |ղական |թյունների |նախարա- |թյան | |բյուջե| |
| |առողջությու-|աշխատանքի |րություն |համաշ| | | |
| |նը, |սկզբունքները/ | |խարհա| | | |
| |ծննդօգնու- |չափորոշիչները,| |յին | | | |
| |թյան |որը կհաստատվի | |կազմա| | | |
| |բուժհաստա- |ՀՀ | |կեր- | | | |
| |տությունների|առողջապահու- | |պու- | | | |
| |կարողու- |թյան նախարարի | |թյուն| | | |
| |թյունների |հրամանով | | | | | |
| |հզորացում | | |ՄԱԿ-ի| | | |
| | | | |ման- | | | |
| | | | |կական| | | |
| | | | |հիմնա| | | |
| | | | |դրամ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|19 |Սեռով |կիրականացվի |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|հունիս |ՀՀ | |
| |պայմանավոր- |իրավիճակային |առողջապա-|բնակ-| |պետա- | |
| |ված ընտրովի |ուսումնասիրու-|հության |չու- | |կան | |
| |աբորտների |թյուն և |նախարա- |թյան | |բյուջե| |
| |կանխարգել- |վերլուծություն|րություն |հիմնա| | | |
| |մանն ուղղված|սեռով | |դրամ | | | |
| |ծրագրերի |պայմանավորված | |(համա| | | |
| |մշակում և |աբորտների և | |ձայ- | | | |
| |ներդրում |դրա պատճառների| |նութ-| | | |
| | |վերաբերյալ | |յամբ)| | | |
| | |կմշակվի | | | | | |
| | |առաջարկություն| | | | | |
| | |ների փաթեթ | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|20 |«Կին |կինոփառատոնի |ՀՀ |»Լի- |նոյեմբեր|ՀՀ | |
| |միջազգային |ընթացքում |մշակույթի|զա» |դեկտեմ- |պետա- | |
| |կինոփառատո- |կցուցադրվեն |նախարա- |իրավա|բեր |կան | |
| |նի» |50-ից ավելի |րություն |կան, | |բյուջե| |
| |իրականացում |ռեժիսոր կանանց| |գենդե| |ՀՀ | |
| | |ֆիլմեր | |րային| |մշա- | |
| | | | |մշա- | |կույթի| |
| | | | |կու- | |նախա- | |
| | | | |թային| |րարու-| |
| | | | |հիմնա| |թյուն | |
| | | | |դրամ | |«Աջակ-| |
| | | | |(համա| |ցու- | |
| | | | |ձայ- | |թյուն | |
| | | | |նութ-| |կինո- | |
| | | | |յամբ)| |արվես-| |
| | | | | | |տին» | |
| | | | | | |ծրագրի| |
| | | | | | |շրջա- | |
| | | | | | |նակնե-| |
| | | | | | |րում | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|21 |Ոչ նյութական|Երևանում և |ՀՀ |«Ավան|հուլիս |ՀՀ | |
| |մշակութային |ՀՀ մարզերում |մշակույթի|դական| |պետա- | |
| |ժառանգության|36 մասնագետ |նախարա- |տոնե-| |կան | |
| |կրողների |կվերապատրաստվի|րություն |րի | |բյուջե| |
| |միջոցով |ավանդական | |վերա-| |«Պետա-| |
| |վարպետաց |տոների, | |ծը- | |կան | |
| |դասերի |ծեսերի, | |նունդ| |աջակ- | |
| |կազմակերպում|գորգագործու- | |հասա-| |ցու- | |
| | |թյան և | |րակա-| |թյուն | |
| | |կարպետագործու-| |կան | |ոչ | |
| | |թյան հետ | |կազմա| |նյու- | |
| | |կապված | |կեր- | |թական | |
| | |գիտելիքներ և | |պութ-| |մշա- | |
| | |հմտություններ | |յուն,| |կութա-| |
| | |ձեռք բերելու | |«Հովհ| |յին | |
| | |համար | |Շարամ| |ժառան-| |
| | | | |յանի | |գու- | |
| | | | |անվ. | |թյան | |
| | | | |ժողո-| |պահ- | |
| | | | |վրդա-| |պանմա-| |
| | | | |կան | |նը» | |
| | | | |ար- | |ծրագրի| |
| | | | |վեստի| |շրջա- | |
| | | | |թանգա| |նակնե-| |
| | | | |րան» | |րում | |
| | | | |ՊՈԱԿ,| | | |
| | | | |«Ստե-| | | |
| | | | |փանա-| | | |
| | | | |վանի | | | |
| | | | |մշա- | | | |
| | | | |կույ-| | | |
| | | | |թի և | | | |
| | | | |ժաման| | | |
| | | | |ցի | | | |
| | | | |կենտ-| | | |
| | | | |րոն» | | | |
| | | | |ՊՈԱԿ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|22 |ՀՀ |համապատասխան |ՀՀ | |հուլիս |ֆինան-| |
| |մարզպետարան-|մարզպետների |մարզպետա-| | |սավո- | |
| |ներում և |հրահանգներով |րաններ | | |րում | |
| |Երևանի |կստեղծվեն |Երևանի | | |չի | |
| |քաղաքապետա- |գենդերային |քաղաքապե-| | |պահանջ| |
| |րանում |հարցերով |տարան | | |վում | |
| |գենդերային |հանձնաժողովներ|(համաձայ-| | | | |
| |հարցերով | |նությամբ)| | | | |
| |զբաղվող | | | | | | |
| |մշտական | | | | | | |
| |մարմնի | | | | | | |
| |ստեղծում | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|23 |Համայնքնե- |բոլոր |ՀՀ |ՀԿ- |հունիս |միջազ-| |
| |րում |մարզերում |մարզպետա-|ներ, |հուլիս |գային | |
| |գենդերային |կանցկացվեն |րաններ |միջազ| |կազմա-| |
| |քաղաքականու-|քննարկումներ, |Երևանի |գային| |կերպու| |
| |թյան |կլոր սեղաններ |քաղաքապե-|կազմա| |թյուն-| |
| |վերաբերյալ |համայնքների |տարան |կեր- | |ներ | |
| |իրազեկման |ներկայացուցիչ-|(համաձայ-|պութ-| | | |
| |աշխատանքների|ների |նությամբ)|յուն-| | | |
| |իրականացում |մասնակցությամբ| |ներ | | | |
| | | | |(համա| | | |
| | | | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|24 |Էլեկտրոնային|համացանցում |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|հունիս |միջազ-| |
| |պորտալներում|կտեղադրվեն |արտակարգ |զար- | |գային | |
| |աղետների |գենդերային |իրավիճակ-|գաց- | |կազմա-| |
| |ռիսկերի |հիմնախնդիրների|ների |ման | |կերպու| |
| |նվազեցման |մասին |նախարա- |ծրա- | |թյուն-| |
| |արտակարգ |իրազեկման |րություն |գիր | |ներ | |
| |իրավիճակնե- |նյութեր` | |(համա| | | |
| |րում |հասարակության | |ձայ- | | | |
| |քաղաքացիական|լայն շերտերի, | |նութ-| | | |
| |պաշտպանու- |մասնավորապես, | |յամբ)| | | |
| |թյան |երիտասարդների | | | | | |
| |գործընթացնե-|համար | | | | | |
| |րում | | | | | | |
| |գենդերային | | | | | | |
| |հիմնախնդիր- | | | | | | |
| |ների մասին | | | | | | |
| |ինֆորմացիա | | | | | | |
| |պարունակող | | | | | | |
| |հղումների | | | | | | |
| |տեղադրում | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|25 |Աղետների |աղետների |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|3-րդ |միջազ-| |
| |ռիսկերի |ռիսկերի |արտակարգ |զար- |եռամսյակ|գային | |
| |նվազեցման |նվազեցման |իրավիճակ-|գաց- | |կազմա-| |
| |ազգային |ազգային |ների |ման | |կերպու| |
| |ռազմավարու- |ռազմավարու- |նախարա- |ծրա- | |թյուն-| |
| |թյան մեջ |թյան մեջ |րություն |գիր | |ներ | |
| |գենդերային |առանձին կետով | |(համա| | | |
| |բաղադրիչի |կներկայացվեն | |ձայ- | | | |
| |ներդրում |գենդերային | |նութ-| | | |
| | |հիմնախնդիրները| |յամբ)| | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|26 |Սեռի |կպատրաստվի 2 |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|օգոստոսի|միջազ-| |
| |հատկանիշի |հեռուստահաղոր-|արտակարգ |զար- |10-30-ը |գային | |
| |հիման վրա |դում, որը |իրավիճակ-|գաց- | |կազմա-| |
| |աղետների |կհեռարձակվի |ների |ման | |կերպու| |
| |ռիսկերի |ամբողջ |նախարա- |ծրա- | |թյուն-| |
| |նվազեցման |հանրապետության|րություն |գիր | |ներ | |
| |ոլորտում |տարածքով (Շանթ| |(համա| | | |
| |տեղեկատվական|հեռուստաընկե- | |ձայ- | | | |
| |ակցիաների |րություն) և | |նութ-| | | |
| |անցկացում |կհրատարակվի | |յամբ)| | | |
| |(հեռուստա- |տեղեկատվական | | | | | |
| |հաղորդում- |ձեռնարկ | | | | | |
| |ներ, հրապարա| | | | | | |
| |կումներ, | | | | | | |
| |ճեպազրույց- | | | | | | |
| |ներ, | | | | | | |
| |քննարկում- | | | | | | |
| |ներ) | | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|27 |Աղետների |ՀՀ աղետների |ՀՀ |ՄԱԿ-ի|2-րդ |միջազ-| |
| |նվազեցման |ռիսկերի |արտակարգ |զար- |կիսամյակ|գային | |
| |ազգային |նվազեցման |իրավիճակ-|գաց- | |կազմա-| |
| |պլատֆորմում |ազգային |ների |ման | |կերպու| |
| |գենդերային |պլատֆորմի |նախարա- |ծրա- | |թյուն-| |
| |թեմատիկ |համար կստեղծվի|րություն |գիր | |ներ | |
| |խմբի |գենդերային | |(համա| | | |
| |ստեղծում |զգայուն | |ձայ- | | | |
| | |ցուցիչների և | |նութ-| | | |
| | |մեխանիզմների | |յամբ)| | | |
| | |համակարգ | | | | | |
|___|____________|______________|_________|_____|________|______| |
|28 |Ճգնաժամային |կվերահրատարակ-|ՀՀ |Ճըգ- |հուլիս- |միջազ-| |
| |կառավարման |վեն 2 |արտակարգ |նաժա-|օգոստոս |գային | |
| |պետական |ուսուցողական |իրավիճակ-|մային| |կազմա-| |
| |ակադեմիայի |ձեռնարկներ, |ների |կառա-| |կերպու| |
| |ուսուցողական|որոնք կներառեն|նախարա- |վար- | |թյուն-| |
| |ծրագրերի մեջ|«ԱՌՆ-ն ու |րություն |ման | |ներ | |
| |գենդերային |գենդերային | |պետա-| | | |
| |հիմնախնդրի |հիմնախնդիրնե- | |կան | | | |
| |ներառում |րը» | |ակա- | | | |
| | |ուսուցողական | |դեմիա| | | |
| | |թեմատիկ | |(համա| | | |
| | |դասընթացներ | |ձայ- | | | |
| | | | |նութ-| | | |
| | | | |յամբ)| | | |
._________________________________________________________________________.