(ուժը կորցրել է 03.02.10 թիվ 12-Ն որոշում)
i
117.0043.040509
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«04» 05 2009 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11709183
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
20 ապրիլի 2009 թվականի N 43-Ն
ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 890-Ն որոշման 2-րդ կետին համապատասխան`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության գործավարության կարգը (համաձայն հավելվածի):
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2003 թվականի սեպտեմբերի 5-ի «ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության գործավարության կարգը հաստատելու մասին» N 70-Ն հրամանը:
3. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը դնել նախարարության աշխատակազմի ղեկավար Մ. Բաղդասարյանի վրա:
Հավելված
ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի
2009 թ. ապրիլի 20-ի
N 43-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն կարգով սահմանվում է Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) գործավարության կարգը:
2. Սույն կարգով սահմանված գործավարության կանոնները պարտադիր են Նախարարության աշխատակազմի (այսուհետ` Աշխատակազմ) կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների, ինչպես նաև Նախարարության բոլոր աշխատակիցների համար:
3. Նախարարության աշխատակազմի ստորաբաժանումներում գործավարության կազմակերպման և վարման համար պատասխանատու են ստորաբաժանման ղեկավարները:
4. Աշխատակազմում գործավարության վերահսկողությունն ու աշխատանքների կազմակերպման համակարգումն իրականացնում է Աշխատակազմի ղեկավարը:
5. Գաղտնի գործավարությունն իրականացվում է «Պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1997 թ. դեկտեմբերի 30-ի N 626 որոշմամբ հաստատված հրահանգի պահանջներին համապատասխան:
6. Նախարարության սույն կարգով սահմանված գործավարության միասնական կարգի պահպանման նկատմամբ հսկողությունը դրվում է Աշխատակազմի քարտուղարության (այսուհետ` Քարտուղարություն) վրա:
II. ՍՏԱՑՎԱԾ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ, ԳՐԱՆՑՈՒՄԸ ԵՎ ՇԱՐԺԸ
7. Նախարարությունում ստացված պաշտոնական թղթակցությունն ընդունվում և գրանցվում է Քարտուղարությունում (բացառությամբ առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային ստորաբաժանումների): Նախարարությունում ստացված թղթակցությունը գրանցվում է համակարգչով և հատուկ էջակալված ու կնքված գրանցամատյաններում, որտեղ արտացոլվում է փաստաթղթի ստացման ժամկետը, համառոտ բովանդակությունը, շարժը և կատարման ընթացքը (համաձայն N 1 և N 2 հավելվածների):
8. Գրանցման ենթակա փաստաթղթի առաջին էջի ներքևի աջ անկյունում, իսկ դրա անհնարինության դեպքում ազատ մասում դրվում է դրոշմակնիք, որի վրա նշվում է մտից գրանցման համարը և ամսաթիվը: Ստացված փաստաթուղթը համարակալվում է հերթական մտից համարով (ընթացիկ տարվա հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 30-ը): Եթե ստացված թղթակցությունները չեն բավարարում օրենքով սահմանված կարգի պահանջները` գրանցման ենթակա չեն, ընթացք չեն ստանում և ոչնչացվում են սահմանված կարգով:
9. Քարտուղարությունում ստացված բոլոր ծրարները` բացառությամբ «Անձամբ» և «Անձնական» նշումներով ծրարներից, բացվում և գրանցվում են: «Անձամբ» և «Անձնական» նշումներով ծրարները փակ վիճակում հանձնվում են հասցեատերերին: Եթե ծրարները ստացվում են բաց վիճակում` հանձնողի և ընդունողի կողմից ծրարի վրա կատարվում է հատուկ նշում:
10. Քարտուղարության համապատասխան մասնագետները ծրարները բացելիս պարտավոր են ստուգել փաստաթղթերի առկայությունը (ներառյալ հավելվածները), առդիր թերթերի քանակը, համեմատել փաստաթղթերի համարները ծրարների վրա նշվածի հետ: Փաստաթղթերի բացակայության, պակասի կամ վնասված լինելու դեպքում կազմվում է ակտ` երկու օրինակից, որոնցից մեկը մնում է Քարտուղարությունում, երկրորդը կցվում է փաստաթղթին և ուղարկվում է այն կազմակերպությանը, որտեղից ստացվել է ծրարը: Ծրարում սխալմամբ դրված փաստաթղթերը այլ ծրարով ուղարկվում են հետ` փաստաթղթին կցելով նաև այն ծրարը, որով այն ստացվել էր:
11. Ծրարը, որով ստացվել է թղթակցությունը, պահպանվում և փաստաթղթին է կցվում այն դեպքում, երբ միայն ծրարի միջոցով կարելի է պարզել ուղարկողի հասցեն, ծրարի վրայի փոստային դրոշմակնիքի ամսաթվով` թղթակցության ուղարկման ու ստացման ժամանակը կամ հասցեատերը:
12. Նախարարությունում ՀՀ Նախագահի աշխատակազմից, ՀՀ Ազգային ժողովից, ՀՀ կառավարությունից ստացված «Շտապ» նշումով թղթակցությունները գրանցվում և հանձնվում են արտահերթ զեկուցման: Ստացված մյուս թղթակցությունները զեկուցվում են աշխատանքային մեկ օրվա ընթացքում: Զեկուցված փաստաթղթերը համապատասխան հանձնարարականներով, Քարտուղարության միջոցով ուղարկվում են ըստ պատկանելույն ոչ ուշ, քան հաջորդ աշխատանքային օրը:
13. Ստորաբաժանումներում ստացված թղթակցությունն ընդունվում և գրանցվում է համապատասխան գրանցամատյանում, որտեղ նշվում է հերթական համարը, փաստաթղթի համարը և ամսաթիվը, որ կազմակերպությունից է ստացվել, փաստաթղթի համառոտ բովանդակությունը, ով է հանձնարարել, ում է հանձնարարվել, մակագրությունը, ժամկետը, փաստաթուղթը ստացողի ստորագրությունը, նշումներ կատարման մասին, կատարման ընդունումը (համաձայն N 4 հավելվածի):
14. Մինչև պաշտոնական հրապարակումն ստացված ՀՀ օրենքները, ՀՀ Ազգային ժողովի որոշումները, ՀՀ Նախագահի հրամանագրերը և կարգադրությունները, ՀՀ կառավարության և ՀՀ վարչապետի որոշումները, նախարարի տեղակալներին, Աշխատակազմի ղեկավարին, համապատասխան ստորաբաժանումների ղեկավարներին ծանոթացնելուց հետո, պահվում են Քարտուղարությունում:
15. ՀՀ օրենքները, ՀՀ Ազգային ժողովի որոշումները, ՀՀ Նախագահի հրամանագրերը և կարգադրությունները, ՀՀ կառավարության և ՀՀ վարչապետի որոշումները, ՀՀ պաշտոնական տեղեկագրերը, ՀՀ գերատեսչական նորմատիվ ակտերը և այլ մարմիններից ստացված տեղեկագրերն ու գրքույկները պահվում են Քարտուղարության գրադարանում և Քարտուղարությունից դուրս են տրվում միայն Նախարարության աշխատակիցներին` ոչ ավելի, քան 5-օրյա ժամկետում վերադարձնելու պայմանով` համապատասխան մատյանում գրանցելուց հետո:
16. Չի թույլատրվում ստացված փաստաթղթերի կամ դրանց կցված հանձնարարականների վրա որևէ ուղղում կատարել: Աշխատակիցները պատասխանատու են իրենց մոտ գտնվող փաստաթղթերի պահպանման համար:
17. Արգելվում է ստացված փաստաթղթերն, առանց աշխատանքային անհրաժեշտության, դուրս բերել Նախարարությունից:
18. Արձակուրդի, գործուղման, այլ պատճառներով բացակայելու կամ աշխատանքից ազատվելու դեպքում աշխատողը պարտավոր է իր մոտ գտնվող բոլոր փաստաթղթերը (նաև անավարտ գործերը) հանձնել իրեն փոխարինողին կամ անմիջական ղեկավարին:
19. Նախարարությունում ներքին թղթակցության շարժն իրականացվում է միայն Քարտուղարության միջոցով` համապատասխան մատյանում գրանցվելուց հետո:
III. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ, ԱՌԱՔՈՒՄԸ
20. Փաստաթղթերը նախապատրաստելիս կատարողը պարտավոր է ուսումնասիրել և անհրաժեշտության դեպքում հավաքել տեղեկատվական նյութեր, կազմել տեղեկանքներ:
21. Եթե հանձնարարականը տրվում է միաժամանակ մի քանի կատարողների, ապա հանձնարարականի կատարման պատասխանատուն նա է, ում անվան դիմաց կատարվում է «հավաք» նշումը: Հանձնարարական ստացած մյուս կատարողները պարտավոր են փաստաթղթերի վերաբերյալ պատասխանատու կատարողին առաջարկություններ, անհրաժեշտ նյութեր ներկայացնել կատարման ժամկետից առնվազն 2 աշխատանքային օր առաջ, որպեսզի պատասխանատու կատարողը հնարավորություն ունենա սահմանված ժամկետում կատարել հանձնարարականը: «Հավաք» նշումի բացակայության դեպքում, կատարումը ներկայացվում է անմիջապես հանձնարարողին:
22. Ստորագրման ներկայացվող բոլոր փաստաթղթերի երկրորդ օրինակները պետք է նշագրվեն, կատարող ստորաբաժանման ղեկավարի, շահագրգիռ համահեղինակ ստորաբաժանումների ղեկավարների, ըստ հանձնարարականի` նախարարի համապատասխան տեղակալի (տեղակալների), նախարարության աշխատակազմի ղեկավարի, իրավական ակտեր պարունակող փաստաթղթերը` իրավաբանական վարչության, կադրային տվյալ պարունակող փաստաթղթերը` անձնակազմի կառավարման բաժնի, իսկ ֆինանսական տվյալներ պարունակող փաստաթղթերը` նաև ֆինանսատնտեսագիտական և հաշվապահական հաշվառման վարչության կողմից: Ներկայացվող փաստաթղթի ներքևի ձախ անկյունում գրվում է կատարող ստորաբաժանման ղեկավարի անունը, ազգանունը և հեռախոսի համարը:
23. Մի քանի անձանց կողմից նշագրվող փաստաթղթերի բովանդակության համար հիմնական պատասխանատվությունը կրում է պատասխանատու կատարողը, իսկ համակատարողները պատասխանատվություն են կրում իրենց կողմից ներկայացված նյութերի և առաջարկությունների համապատասխանության մասով:
24. Քարտուղարության կողմից զեկուցման պատրաստված փոստը, նախարարին է ներկայացնում Աշխատակազմի ղեկավարը:
25. Գործակարգավարական խորհրդակցության արձանագրումը կազմակերպվում է Քարտուղարության կողմից: Արձանագրությունը նախարարի կողմից ստորագրվելուց հետո բազմացվում և ուղարկվում է ըստ պատկանելույն:
26. Նախարարի, նախարարի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի մոտ անցկացվող խորհրդակցությունների արձանագրումը կազմակերպում է այն ստորաբաժանումը, որի գործառույթներին վերաբերում է հարցը: Խորհրդակցության արձանագրությունը նախագահողի կողմից վավերացվելուց հետո հանձնվում է Քարտուղարություն, բազմացվում և ուղարկվում է ըստ պատկանելույն:
27. Սույն կարգի 25-րդ և 26-րդ կետերում նշված արձանագրությունների բնօրինակները վավերացումից հետո պահվում են Քարտուղարությունում:
IV. ԵԼԻՑ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱԿԵՐՊՈՒՄԸ
28. Նախարարությունում ելից փաստաթղթերն ստորագրվում են նախարարի, նախարարի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի և քաղաքաշինական պետական տեսչության պետ - ՀՀ քաղաքաշինական պետական գլխավոր տեսչի կողմից: Առանձին դեպքերում` համաձայն նախարարի և Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարականի, ելից փաստաթղթերը կարող են ստորագրել նաև համապատասխան կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարները: Գրությունը ստորագրության է ներկայացվում ամբողջ փաթեթով` գրությունը և առդիրը 3 օրինակից, կցելով հանձնարարականի կատարման հիմքերը:
29. Նախարարությունում ելից թղթակցության գրանցումը կատարվում է միայն Քարտուղարությունում, համակարգչով և համապատասխան գրանցամատյանում (համաձայն N 3 հավելվածի), որտեղ և պահվում է փաստաթղթի 2-րդ օրինակը` ստորագրված, կատարման պատասխանատուների նշագրումներով, առդիրով: Ելից թղթակցության հիմքերը և նամակի 3-րդ օրինակը` առդիրով, պահվում են թղթակցությունը պատրաստող ստորաբաժանումում (բացառությամբ առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային ստորաբաժանումների):
30. Առաքվող թղթակցության ելից համարը բաղկացած է պայմանանիշից և հերթական համարից:
31. Առաքվող թղթակցության ցուցակները պահպանվում են Քարտուղարությունում:
32. Թղթակցությունը Քարտուղարության կողմից հասցեատերերին է ուղարկվում փոստով կամ սուրհանդակային (հատուկ) ծառայության միջոցով: Հասցեատիրոջ, կամ նրա լիազորված անձի ներկայանալու դեպքում (անձը հաստատող փաստաթղթի առկայությամբ) գրությունը հանձնվում է առձեռն:
33. Առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարն իրավունք ունի ստորագրելու այն ելից փաստաթղթերը, որոնք պատասխան են անմիջապես իր անունով ստացված գրությունների և հարցի լուծումն անմիջականորեն իր լիազորությունների շրջանակներում է:
34. Առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային ստորաբաժանումներին նախարարության Քարտուղարության կողմից հատկացվում է հատուկ պայմանանիշ` ելից փաստաթղթերը ձևակերպելու համար, ինչպես նաև համապատասխան ելից և մտից գրանցամատյաններ:
35. Առանձնացված ստորաբաժանման տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարը յուրաքանչյուր ամսվա վերջում առանձնացված ստորաբաժանման պետին է ներկայացնում իր կողմից ելք արված գրության 2-րդ օրինակը` առդիրի և հիմքի պատճենի հետ միասին, ինչպես նաև տարածքային ստորաբաժանումում ստացված թղթակցության պատճենները:
V. ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԿԱԶՄՈՒՄԸ, ՆՇԱԳՐՈՒՄԸ, ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒՄԸ
36. Նախարարությունում հրամանները տրվում են ՀՀ քաղաքաշինության նախարարի կամ Աշխատակազմի ղեկավարի կողմից` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և Նախարարության կանոնադրությամբ սահմանված լիազորությունների շրջանակներում:
37. Հրամանների նախագծերը կազմվում են շահագրգիռ ստորաբաժանումների կողմից` իրենց իրավասությունների շրջանակի մեջ մտնող հարցերի, կամ իրենց տրված հանձնարարականների կապակցությամբ:
38. Հրամանի նախագիծը ենթակա է պարտադիր նշագրման այն կատարող ստորաբաժանման ղեկավարի, իրավաբանական վարչության, իսկ նախագծի առանձնահատկություններից ելնելով` նաև այլ շահագրգիռ ստորաբաժանումների և/կամ պաշտոնատար անձանց կողմից: Նշագրումը կատարվում է նախագծի միայն մեկ օրինակի վրա, ստորագրվող էջի հակառակ կողմում, էջի ստորին ձախ անկյունում նշվում է կատարողի ազգանունը և ստորաբաժանման անվանումը: Կատարող ստորաբաժանման ղեկավարը, բացի նշագրումից, ստորագրում է նաև նախագծին կցվող ցանկերի, հավելվածների, ցուցակների, այլ փաստաթղթերի առկայության դեպքում` նաև այդ փաստաթղթերի վրա: Նախագծի վերաբերյալ ստորաբաժանումների տարաձայնությունների, համաձայնության չգալու դեպքում նշագրողը պարտավոր է նշագրման հետ մեկտեղ շարադրել անհամաձայնության առարկայի շուրջ իր հատուկ կարծիքը: Եթե հատուկ կարծիքը ծավալուն է այն կարող է ներկայացվել առանձին փաստաթղթով, որի մասին նշում է կատարվում նշագրման հետ մեկտեղ: Հատուկ կարծիքը պետք է կցվի հրամանին և պահվի բնօրինակի հետ:
39. Նշագրումից հետո նախագծի կազմողն այն ներկայացնում է Աշխատակազմի ղեկավարին, կցելով հասցեատերերի ցանկը: Նախագիծը ստորագրման ներկայացնելիս դրան կցվող ցանկերի, հավելվածների, ցուցակների և այլ փաստաթղթերի առկայությունը պարտադիր է:
40. Նախարարի, Աշխատակազմի ղեկավարի հրամանները գրանցվում են Քարտուղարությունում կամ անձնակազմի կառավարման բաժնում, համարակալվելով հերթական համարներով (ընթացիկ տարվա հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 30-ը): Ստորագրված հրամանների առաջին օրինակները` պատասխանատու ստորաբաժանումների նշագրումով, պահպանվում են համապատասխանաբար Քարտուղարությունում կամ անձնակազմի կառավարման բաժնում: Քարտուղարությունն, ըստ հրաման պատրաստողի ներկայացրած ցանկի, պատճենահանում և Քարտուղարության կնիքով հաստատում է հրամանի պատճենները, կազմակերպում դրանց ժամանակին առաքումը հասցեատերերին: Անձնակազմի կառավարման բաժինը պատճենահանում է բաժնում համարակալված հրամանները, հաստատում անձնակազմի կառավարման բաժնի կնիքով և կից ցանկով տալիս է քարտուղարություն` առաքման:
VI. ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ, ԴԻՄՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԲՈՂՈՔՆԵՐԸ ՔՆՆԱՐԿԵԼՈՒ ԵՎ ԸՆԹԱՑՔ ՏԱԼՈՒ ԿԱՐԳԸ
41. Նախարարությունում քաղաքացիներից և իրավաբանական անձանցից ստացված առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները Քարտուղարությունում գրանցվում են հատուկ էջակալված և կնքված գրանցամատյանում և մուտքագրվում են համակարգչում:
42. Քաղաքացիների Աշխատակազմի իրավասու անձի կողմից անհատական ընդունելության ժամանակ գրավոր ներկայացված կամ արձանագրված առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները գրանցվում են ընդհանուր կարգով:
43. Գրանցման համարանիշը (կոդը) բաղկացած է ազգանվան առաջին տառից և գրանցման հերթական համարից: Կոլեկտիվ առաջարկություն, դիմում և բողոք ստանալու դեպքում դրանք կոդավորվում են «կոլ» պայմանանիշով:
44. Եթե քաղաքացու, իրավաբանական անձի գրավոր դիմումը, բողոքը կամ առաջարկությունը օրենքով սահմանված կարգին համապատասխան չի ներկայացված` չի քննարկվում և սահմանված կարգով ոչնչացվում է:
45. Համապատասխան ստորաբաժանումը պարտավոր է ապահովել առաջարկություններում, դիմումներում, գանգատներում բարձրացված հարցերի համալիր ու բազմակողմանի ուսումնասիրություն` մակագրության համաձայն և սահմանված ժամկետներում պատասխանել դրանց, հետագայում ապահովելով ընդունված որոշումների կատարումը:
46. Առաջարկությունների, դիմումների և բողոքների ընթացքը համարվում է ավարտված, եթե քննության են առնվել նրանցում բարձրացված խնդիրները, դրանց վերաբերյալ գործող օրենսդրությանը համապատասխան ձեռնարկվել են անհրաժեշտ միջոցառումներ, տրվել սպառիչ պատասխաններ:
VII. ՀԱՆՁՆԱՐԱՐԱԿԱՆՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ ԵՎ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
47. Նախարարությունում ՀՀ Նախագահի աշխատակազմից, ՀՀ Ազգային ժողովից, ՀՀ կառավարությունից ստացված հանձնարարականների կատարման համար (եթե ժամկետներ չեն նախատեսված)` սահմանվում է 15-օրյա ժամկետ:
48. ՀՀ նախարարությունների, այլ պետական մարմինների կողմից կառավարության քննարկմանը ներկայացվող ՀՀ օրենքների և ՀՀ Ազգային ժողովի նորմատիվ բնույթի որոշումների, ՀՀ Նախագահի հրամանագրերի և կարգադրությունների, ՀՀ կառավարության և վարչապետի որոշումների նախագծերի վերաբերյալ դիտողությունները և առաջարկությունները տրվում են դրանք ստանալուց հետո 5-օրյա ժամկետում:
49. ՀՀ նախարարություններից, այլ պետական մարմիններից, ֆիզիկական և իրավաբանական անձերից ստացված հարցումներին և այլ գրություններին պատասխանելու համար սահմանվում է.
1/ լրացուցիչ ուսումնասիրություններ չպահանջող հարցերի համար` մինչև 7 աշխատանքային օր,
2/ լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, քննարկումներ պահանջող հարցերի համար` մինչև 30 աշխատանքային օր:
50. Հանձնարարականների կատարման ժամկետի երկարացումը պետք է ձևակերպել հանձնարարականը կատարողի կողմից ստանալուց անմիջապես հետո կամ հանձնարարականի կատարման ժամկետը սպառվելուց ոչ ուշ, քան 2 օր առաջ, եթե կատարման ընթացքում պարզվում է, որ հանձնարարականը նշված ժամկետում կատարելն անհնար է, հիմնավորելով դրա անհրաժեշտությունը: Հակառակ դեպքում հանձնարարականը համարվում է տրված ժամկետում չկատարված:
51. Հանձնարարականի կատարման ընթացքում այլ ստորաբաժանումների մասնակցության անհրաժեշտությունն առաջանալու դեպքում, հարցը բարձրացվում է պատասխանատու կատարողի կողմից` գրավոր հիմնավորմամբ:
52. Հանձնարարականի կատարման ժամկետի պահպանման համար պատասխանատվություն է կրում պատասխանատու կատարողը:
53. Նախարարությունում ստացված բոլոր փաստաթղթերի, նախարարի և Աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների, հանձնարարականների, մակագրությունների և քաղաքացիների դիմումների հետ կապված ժամկետների նկատմամբ սահմանվում է հսկողություն, որն իրականացվում է Քարտուղարության միջոցով:
54. Ծառայողական փաստաթղթերի բովանդակությունների ճիշտ նախապատրաստման և ձևակերպման պատասխանատվությունը դրվում է ստորաբաժանումների ղեկավարների վրա:
55. Հսկողության տակ գտնվող փաստաթղթերը` հանձնարարականները, առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները համարվում են կատարված և հսկողությունից հանվում են վերջնական սպառիչ (ոչ միջանկյալ) պատասխանի դեպքում:
56. Հսկողության տակ գտնվող փաստաթղթերը, հանձնարարականները հսկողությունից հանվում են հանձնարարականը տվողի կողմից:
VIII. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ
57. Փաստաթղթերն աշխատակազմի արխիվ (այսուհետ` Արխիվ) են հանձնվում դրանց` գործավարությամբ ավարտվելու տարվան հաջորդող երրորդ տարվա ընթացքում, բացառությամբ հինգ տարի և ավելի կարճ ժամկետով պահպանության ենթակա հաշվապահական հաշվառման վերաբերյալ փաստաթղթերի (որոնց պահպանության ժամկետը լրանալուց հետո ոչնչացվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով) և անձնական գործերի:
58. Արխիվում փաստաթղթերի համալրումը, հաշվառումը և պահպանումն իրականացվում են «Արխիվային գործի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին համապատասխան:
59. Արխիվից դուրս են տրվում միայն փաստաթղթերի պատճենները` Աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ:
60. Արխիվից փաստաթղթերը տրամադրվում են օգտագործման միայն համապատասխան մատյանում գրանցելով:
61. Արխիվը պահպանության համար փաստաթղթերն ընդունում է կարգավորված վիճակում` ըստ ցուցակների (երկու օրինակ) և գործերի նիշերի:
62. Արխիվային գործի մասնագետը (արխիվավարը) աշխատակազմի ստորաբաժանումների գործերի ընդունման ժամանակ ստուգում է դրանց առկայությունը, ստորագրում է ցուցակների բոլոր օրինակների վրա, նշում գործերի ընդունման ամսաթիվը և քանակը: Ցուցակի մեկ օրինակը տրվում է գործերը հանձնողին, մյուսը մնում է Արխիվում:
63. Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված ժամկետները լրանալուց հետո մշտական պահպանության գործերը Արխիվից հանձնվում են Ազգային արխիվ` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգին համապատասխան:
Հավելված 1
.________________________________________________________________.
|հ/հ|Փաստաթղթի|Որ կազմա-|Փաստաթղթի |ՈՒմ է հանձ-|Նշումներ|Ծանո- |
| |համարը և |կերպութ- |համառոտ |նարարվել և |կատարման|թություն|
| |ամսաթիվը |յունից է |բովանդա- |հանձնարարա-|մասին | |
| | |ստացվել |կությունը |կանի | | |
| | | |և թերթերի|կատարման | | |
| | | |քանակը |ժամկետը | | |
|___|_________|_________|__________|___________|________|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
.________________________________________________________________.
Հավելված 2
.___________________________________________________________________.
|հ/հ|Ներկայացնող |ՈՒմ կողմից է|ՈՒմ է |Համառոտ |Նշումներ|Ծանո- |
| |ստորաբաժանումը|ներկայացվել |ուղղված|բովանդա- |կատարման|թություն|
| | | | |կությունը|մասին | |
|___|______________|____________|_______|_________|________|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
.___________________________________________________________________.
Հավելված 3
._____________________________________________________________________.
|հ/հ|կոդը|ՈՒմ է |Կատարողը |Կատարողի |Համառոտ |Հանձնա- |Առաքումը|
| | |հասցեագրված|ստորաբաժա-|ազգանուն,|բովանդա- |րարականի| |
| | | |նումը |անուն |կությունը|համարը | |
|___|____|___________|__________|_________|_________|________|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 4
._____________________________________________________________________.
|հ/հ|Փաստա-|Ով է |Որ կազմա |ՈՒմ է |Մակագ- |Փաստա- |Նշում-|Հանձնա- |
| |թղթի |հանձնա|կերպութ- |հանձնա-|րութ- |թղթի |ներ |րարականի |
| |համարը|րարել |յունից |րարվել |յունը, |ստացողի|կատար-|կատարման |
| |և |և երբ|է ստացվել,|և երբ |հանձնա-|ստորագ-|ման |ընդու- |
| |ամսա- |(ամսա-|փաստաթղթի |(ամսա- |րարա- |րութ- |մասին |նումը |
| |թիվը |թիվը) |համառոտ |թիվը) |կանի |յունը | |(ստորագ- |
| | | |բովանդա- | |կատար- | | |րություն)|
| | | |կությունը | |ման | | | |
| | | | | |ժամկետը| | | |
| | | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.