110.1059.281108
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«28» 11 2008 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11008364
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
14 նոյեմբերի 2008 թվականի N 1059-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 20-Ի ԹԻՎ 771-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն որոշման 2-րդ կետով հաստատված հավելված 1-ի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
i
1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի «Ձև թիվ 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվային ձևի և դրա լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 771-Ն հրամանի (այսուհետ` հրաման) թիվ 1 հավելվածում կատարել փոփոխություններ` համաձայն հավելվածի:
2. Հրամանի թիվ 2 հավելվածում կատարել հետևյալ փոփոխությունները`
1) Զ-4 մասի վերնագրում «160 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերը փոխարինել «40 ՕՐ ԿԱՄ 240 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերով.
2) 32-րդ կետում «160 և ավելի ժամ» բառերը փոխարինել «40 օր կամ 240 և ավելի ժամ» բառերով.
3) 34-րդ կետում «3-րդ, 8-րդ և 10-րդ» թվերը փոխարինել «4-րդ, 9-րդ և 12 (11)-րդ» թվերով.
4) 35-րդ կետում «8-րդ և 10-րդ դասարանների» և «8-րդ դասարանի» բառերը փոխարինել համապատասխանաբար «9-րդ և 12 (11)-րդ դասարանների» և «12 (11)-րդ դասարանի» բառերով:
3. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանին` սույն հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն գրանցման` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
4. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ:
Հավելված
ՀՀ կրթության և
գիտության նախարարի
2008 թվականի նոյեմբերի 14-ի
N 1059-Ն հրամանի
Գ-3. Միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ հերթայնության
._______________________________________________________________________.
| | Դասարանների քանակը |
|________|______________________________________________________________|
| |1 |2 |3 |4 |Ընդամենը|5 |6 |7 |8 |9 |Ընդամենը|10|11|12|Ընդամենը|
| | | | | | 1-4 | | | | | | 5-9 | | | | 10-12 |
|________|__|__|__|__|________|__|__|__|__|__|________|__|__|__|________|
|I հերթ | | | | | | | | | | | | | | | |
|________|__|__|__|__|________|__|__|__|__|__|________|__|__|__|________|
|II հերթ | | | | | | | | | | | | | | | |
|________|__|__|__|__|________|__|__|__|__|__|________|__|__|__|________|
|III հերթ| | | | | | | | | | | | | | | |
|________|__|__|__|__|________|__|__|__|__|__|________|__|__|__|________|
|Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | | | |
._______________________________________________________________________.
Բաժին Դ. Դասաժամերի շաբաթական քանակն ըստ հաստատության ուսումնական պլանի
._________________________________________________________________________.
|Առարկաներ | Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ |
|______________________|__________________________________________________|
| | 1-4 դասարաններ |5-9 դասարաններ |10-12 դասարաններ|
|______________________|________________|________________|________________|
| |Ընդամենը|որից` |Ընդամենը|որից` |Ընդամենը|որից` |
| | |ըստ | |ըստ | |ըստ |
| | |կիսվող | |կիսվող | |կիսվող |
| | |առարկա-| |առարկա-| |առարկա-|
| | |ների | |ների | |ների |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|_________________________________________________________________________|
| Պարտադիր առարկաներ |
|_________________________________________________________________________|
|Մայրենի լեզու | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայոց լեզու | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայ գրականություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ռուսաց լեզու | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ռուս գրականություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Անգլերեն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ֆրանսերեն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Գերմաներեն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|այլ օտար լեզու /նշել/ | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Մաթեմատիկա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Երգ-երաժշտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ֆիզկուլտուրա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Կերպարվեստ | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Բնություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Բնագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Աշխարհագրություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայաստանի | | | | | | |
|աշխարհագրություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ընդհանուր պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայոց պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Իրավունք|Մարդու | | | | | | |
| |իրավունք | | | | | | |
| |_____________|________|_______|________|_______|________|_______|
| |Քաղաքացիական | | | | | | |
| |կրթություն | | | | | | |
| |_____________|________|_______|________|_______|________|_______|
| |Պետություն | | | | | | |
| |և իրավունք | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հանրահաշիվ | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Երկրաչափություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Գծագրություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ինֆորմատիկա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ֆիզիկա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Աստղագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Քիմիա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Կենսաբանություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Տեխնոլոգիա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Նախնական զինվորական | | | | | | |
|պատրաստություն /ՆԶՊ/ | | | | | | |
|և անվտանգ | | | | | | |
|կենսագործունեություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ընդհանուր մասնագիտական| | | | | | |
|դասընթաց | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայրենագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հասարակագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ես և շրջակա աշխարհը | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|_________________________________________________________________________|
| Պարտադիր արհեստագործական /մասնագիտական/ առարկաներ |
|_________________________________________________________________________|
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|_________________________________________________________________________|
| Երաշխավորված /լրացուցիչ/ առարկաներ |
|_________________________________________________________________________|
|Ինֆորմատիկայի | | | | | | |
|հիմունքներ | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Տնտեսագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Կյանքի հմտություններ | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Բնապահպանություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Տրամաբանություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Գրաբար | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Բարոյագիտություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հոգեբանություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Հայկական հարցի | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Էկոլոգիա | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Մշակույթի պատմություն | | | | | | |
|______________________|________|_______|________|_______|________|_______|
|Ֆերմերային գործ | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Ե-1 ՈՒսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթության մակարդակի և մասնագիտացման ուղղվածության
/մարդ/
.__________________________________________________________________________
| |Ընդա-|Նրանցից|Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի|
| |մենը |կանայք |_____________________________________|
| | | |Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|
| | | |գույն |ցից |բարձ-|ցից |մասնա-|ցից |
| | | | |կա- |րա- |կա- |գիտա- |կա- |
| | | | |նայք |գույն|նայք |կան |նայք |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|ՈՒսուցիչներ, ընդամենը| | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Հայոց լեզու և | | | | | | | | |
|գրականություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ռուսաց լեզու և | | | | | | | | |
|գրականություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Մաթեմատիկա | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆիզիկա | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Քիմիա | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Կենսաբանություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Պատմություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Աշխարհագրություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Երգ-երաժշտություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆիզկուլտուրա | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Կերպարվեստ | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Նախնական զինվորական | | | | | | | | |
|պատրաստություն /ՆԶՊ/ | | | | | | | | |
|և անվտանգ | | | | | | | | |
|կենսագործունեություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Անգլերեն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆրանսերեն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Գերմաներեն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Տեխնոլոգիա | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Դասվար | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Դաստիարակ | | | | | | | | |
|_____________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Այլ /նշել/ | | | | | | | | |
.__________________________________________________________________________
.___ _________________________________________________________________.
| | |նրանցից` ըստ մանկավարժական կրթական |Ավարտել|նրան-|ՈՒնեն |նրան-|
| | | մակարդակի |են |ցից |միջնա |ցից |
| | |_____________________________________|չհավա- |կա- |կարգ |կա- |
| | |Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|տարմա- |նայք |/լրիվ/|նայք |
| | |գույն |ցից |բարձ-|ցից |մասնա-|ցից |գրված | |ընդհա-| |
| | | |կա- |րա- |կա- |գիտա- |կա- |ԲՈՒՀ | |նուր | |
| | | |նայք |գույն|նայք |կան |նայք | | |կրթու-| |
| | | | | | | | | | |թյուն | |
|__| |______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|1 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|__| |______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|__| |______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|__| |______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
.___ _________________________________________________________________.
Զ-1. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռի, տարիքի, ուսուցման լեզվի և դասարանների
/մարդ/
.____________________________________________________________________.
| |Ընդա-|աղջիկ|տղա |
| |մենը | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Աշակերտներ, ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|այդ թվում` |հայերեն | | | |
|ըստ ուսուցման լեզվի|_______________________________|_____|_____|____|
| |ռուսերեն | | | |
| |_______________________________|_____|_____|____|
| |այլ (նշել) | | | |
| |_______________________________|_____|_____|____|
| |_______________________________|_____|_____|____|
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| Ըստ դասարանների |
|____________________________________________________________________|
| 1-ին դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| մինչև 6 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 6 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 7 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 2-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 6 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 7 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 8 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 3-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 7 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 8 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 9 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 4-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 8 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 9 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 10 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 5-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 9 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 10 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 11 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 6-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 10 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 11 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 12 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 7-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 11 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 12 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 13 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 8-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 12 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 13 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 14 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 9-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 13 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 14 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 15 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 10-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 14 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 15 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 16 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 11-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 15 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 16 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 17 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` գերազանցիկներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
|____________________________________________________________________|
| 12-րդ դասարան |
|____________________________________________________________________|
|Ընդամենը | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| այդ թվում` | | | |
| 16 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 17 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 18 տարեկան| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| 18 և բարձր տարիքի| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| Երկտարեցիներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` | | | |
| գերազանցիկներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|տարեկան /ավարտական/ առնվազն մեկ «անբավարար» | | | |
| գնահատական ունեցողներ| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
| ունեցել են ամառային առաջադրանք| | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Գիշերողներ | | | |
|___________________________________________________|_____|_____|____|
|Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ| | | |
.____________________________________________________________________.
Զ-2. Նախորդ ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դպրոց հաճախելու հերթայնության, արտադասարանական ու արտադպրոցական պարապմունքների
/մարդ/
.___________________________________________________________________.
| | Դասարաններ |Ընդա-|
| | |մենը |
| |___________________________________| |
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12| |
|_________________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ընդամենը |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|1-ին հերթ |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|2-րդ հերթ |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|3-րդ հերթ |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Մասնակցել են | | | | | | | | | | | | | | |
|արտադասարանական |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|լրացուցիչ |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|առարկայական | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|պարապմունքների | | | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| այդ թվում |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| վճարովի |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Հաճախում են | | | | | | | | | | | | | | |
|արտադպրոցական |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|մշակութային, |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|կրթադաստիարակ- | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|չական այլ | | | | | | | | | | | | | | |
|հաստատություններ| | | | | | | | | | | | | | |
.___________________________________________________________________.
Զ-4. Նախորդ ուստարում 40 օր կամ 240 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցողների բաշխվածությունն ըստ դասարանների և սեռի
/մարդ/
.______________________________________.
| |Ընդամենը| Այդ թվում |
| | |___________|
| | |աղջիկ| տղա |
|_________________|________|_____|_____|
|1-ին դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|2-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|3-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|4-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
| Ընդամենը | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|5-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|6-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|7-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|8-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|9-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
| Ընդամենը | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|10-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|11-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|12-րդ դասարան | | | |
|_________________|________|_____|_____|
| Ընդամենը | | | |
|_________________|________|_____|_____|
|Ընդամենը դպրոցում| | | |
.______________________________________.
Զ-6. Նախորդ ուստարվա ավարտական քննությունների /գիտելիքների ստուգման/ արդյունքներն ըստ կրթական մակարդակների
/մարդ/
._________________________________________________________________________.
| | |4-րդ |9-րդ դասարան (հիմնական դպրոց) |
| | |դասարան | |
| | |(տարրական | |
| | |դպրոց) | |
| | |___________|__________________________________|
| | |Հայոց|Մաթե-|Հայոց|Մաթե-|Օտար |Հայոց|Բնա- |Ֆիզ-|
| | |լեզու|մատի-|լեզու|մատի-|լեզու|պատ- |գիտու|կուլ|
| | | |կա | |կա | |մու- |թյուն|տու-|
| | | | | | | |թյուն| |րա |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Ցածր |Ընդամենը| | | | | | | | |
|առաջադիմության |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|պատճառով | աղջիկ| | | | | | | | |
|զրկվել են |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|քննություններին | տղա| | | | | | | | |
|մասնակցելու | | | | | | | | | |
|իրավունքից | | | | | | | | | |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Մասնակցել են |Ընդամենը| | | | | | | | |
|քննություններին |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | աղջիկ| | | | | | | | |
| |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Քննությունները |Ընդամենը| | | | | | | | |
|դրական |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|հանձնողներ | աղջիկ| | | | | | | | |
| |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Այդ |ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | |
|թվում`|գերազանց |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| |գնահատական| աղջիկ| | | | | | | | |
| | |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | | տղա| | | | | | | | |
| |__________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| |ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | |
| |բավարար |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| |գնահատական| աղջիկ| | | | | | | | |
| | |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | | տղա| | | | | | | | |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | |
|անբավարար |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|գնահատական | աղջիկ| | | | | | | | |
| |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | |
|_________________|________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|Մինչև քննաշրջանի|Ընդամենը| | | | | | | | |
|ավարտը մեկ |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
|առարկայից | աղջիկ| | | | | | | | |
|վերահանձնողներ |________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | |
.__________________________________________________________________________
|_________________________________________________________________________.
| | | 12 (11)-րդ դասարան (ավագ դպրոց) |
| | |______________________________________________|
| | |Հա- |Մաթե-|Բնագիտություն|Հա- |Օտար |Ռու- |Ֆիզ-|
| | |յոց |մատի-|_____________|յոց |լեզու|սաց |կուլ|
| | |լե- |կա |ֆի-|Քի-|Կենսա|պատ-| |լեզու|տու-|
| | |զու,| |զի-|միա|բանու|մութ| | |րա |
| | |գրա-| |կա | |թյուն|յուն| | | |
| | |կա- | | | | | | | | |
| | |նութ| | | | | | | | |
| | |յուն| | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| Ա | Բ | 9 | 10 | 11| 12| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Ցածր |Ընդամենը| | | | | | | | | |
|առաջադիմության |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|պատճառով | աղջիկ| | | | | | | | | |
|զրկվել են |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|քննություններին | տղա| | | | | | | | | |
|մասնակցելու | | | | | | | | | | |
|իրավունքից | | | | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Մասնակցել են |Ընդամենը| | | | | | | | | |
|քննություններին |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | |
| |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Քննությունները |Ընդամենը| | | | | | | | | |
|դրական |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|հանձնողներ | աղջիկ| | | | | | | | | |
| |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Այդ |ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | | |
|թվում`|գերազանց |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| |գնահատական| աղջիկ| | | | | | | | | |
| | |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | | տղա| | | | | | | | | |
| |__________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| |ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | | |
| |բավարար |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| |գնահատական| աղջիկ| | | | | | | | | |
| | |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | | տղա| | | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Ստացել են |Ընդամենը| | | | | | | | | |
|անբավարար |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|գնահատական | աղջիկ| | | | | | | | | |
| |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | | |
|_________________|________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|Մինչև քննաշրջանի|Ընդամենը| | | | | | | | | |
|ավարտը մեկ |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
|առարկայից | աղջիկ| | | | | | | | | |
|վերահանձնողներ |________|____|_____|___|___|_____|____|_____|_____|____|
| | տղա| | | | | | | | | |
__________________________________________________________________________.
Զ-7. Նախորդ ուստարվա շրջանավարտները
/մարդ/
.___________________________________________________________.
| |Ընդամենը|աղջիկ|տղա |
|_______________________________________|________|_____|____|
| 9-րդ դասարան | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Ավարտական վկայական ստացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
| այդ թվում` գերազանց առաջադիմությամբ| | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Ընդունվել են այլ կրթահաստատություններ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|ՈՒսումը կիսատ թողածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Մնացել են նույն դասարանում | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Հեռացվել են դպրոցից | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Շարունակում են ուսումը 9-րդ դասարանում | | | |
|ներկա ուստարում | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
| 12 (11)-րդ դասարան | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Ավարտական վկայական ստացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
| այդ թվում` գերազանցության մեդալով| | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
| նախորդ ուստարիներին լրիվ դասընթացը| | | |
| լսածներ| | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Լրիվ դասընթացը լսած, բայց ավարտական | | | |
|վկայական չստացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|ՈՒսումը կիսատ թողած և դպրոցից | | | |
|հեռացածներ | | | |
|_______________________________________|________|_____|____|
|Դպրոցից հեռացվածներ | | | |
.___________________________________________________________.
Զ-8. Աշակերտների քանակական շարժն ըստ դասարանների
/մարդ/
.___________________________________________________________________.
| | Ըստ դասարանների |Ընդա-|
| | |մենը |
| |___________________________________| |
| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12| |
|_________________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ներհոսքը, |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|ընդամենը |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այդ թվում` |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|նույն մարզի |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այլ դպրոցներից | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այլ մարզերի |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|դպրոցներից |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այլ երկրներից |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Արտահոսքը, |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|ընդամենը |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այդ թվում` |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|այլ դպրոցներ |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|մարզի ներսում | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|այլ մարզերի |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|դպրոցներ |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|________________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Հանրապետությու- |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
|նից դուրս |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
.___________________________________________________________________.
Զ-9. Ներկա ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցանվող լեզուների
/մարդ/
.______________________________________________________________.
|ՈՒսուցանվող| | Դասարաններ |Ընդա-|
|լեզուներ | | |մենը |
| | |___________________________________| |
| | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10|11|12| |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Հայերեն |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ռուսերեն |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Անգլերեն |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ֆրանսերեն |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Գերմաներեն |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Այլ /նշել/ |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|___________|________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| |Ընդամենը| | | | | | | | | | | | | |
| |________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
| | աղջիկ| | | | | | | | | | | | | |
|____________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|Ընդամենը | | | | | | | | | | | | | |
|____________________|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|_____|
|նրանցից աղջիկներ | | | | | | | | | | | | | |
.______________________________________________________________.
Բաժին Է. Գրադարանային ֆոնդեր /առանց դասագրքերի/ և գրադարանի գործունեությունը
/մարդ/
.______________________________________________________________.
| |Ընդամենը|
|_____________________________________________________|________|
|Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի | |
|դրությամբ, օրինակ | |
|_____________________________________________________|________|
|ստացվել է գրականություն | |
|_____________________________________________________|________|
|դուրս է գրվել գրականություն | |
|_____________________________________________________|________|
|Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի | |
|դրությամբ, օրինակ | |
|_____________________________________________________|________|
|Տացքը /սպասարկած գրականությունը/ հաշվետու | |
|ժամանակահատվածում, օրինակ | |
|_____________________________________________________|________|
|Ընթերցողների թվաքանակը հաշվետու ժամանակահատվածում, | |
|մարդ | |
|_____________________________________________________|________|
| այդ թվում` ուսուցիչներ| |
|_____________________________________________________|________|
| 1-4 դասարանցիներ| |
|_____________________________________________________|________|
| 5-9 դասարանցիներ| |
|_____________________________________________________|________|
| 10-12 դասարանցիներ| |
|_____________________________________________________|________|
|Հաճախումների քանակը հաշվետու ժամանակահատվածում | |
|_____________________________________________________|________|
| այդ թվում` ուսուցիչների| |
|_____________________________________________________|________|
| 1-4 դասարանցիների| |
|_____________________________________________________|________|
| 5-9 դասարանցիների| |
|_____________________________________________________|________|
| 10-12 դասարանցիների| |
|_____________________________________________________|________|
|Ընթերցատեղերի քանակը, տեղ | |
|_____________________________________________________|________|
|Գրադարանում առկա համակարգիչ, հատ | |
.______________________________________________________________.