Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ...

01.01.2019 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   13.10.2016  -ից մինչեւ   01.01.2019  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 12.11.2018 թիվ 62-Ն որոշում)

i

603.0014.300916

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «30»        09            2016 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60316322

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

22 սեպտեմբերի 2016 թվականի թիվ 14-Ն

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 9-Ի ԹԻՎ 22-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով, 14-րդ հոդվածի երկրորդ և երրորդ մասերով, ինչպես նաև «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 72-րդ հոդվածի առաջին մասի առաջին կետի ա) ենթակետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև 1-ավտո (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև 1-ավտո (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

i

3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2012 թ. հուլիսի 9-ի ««Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև 1-ավտո (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2010 թվականի հուլիսի 7-ի թիվ 15-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 22-Ն որոշումը:

 

Հավելված 1

ՀՀ վիճակագրության

պետական խորհրդի

2016 թվականի սեպտեմբերի 22-ի

թիվ 14-Ն որոշման

 

ՁԵՎ 1-ավտո

(ամսական)

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ

20 թ. ___________

(ամիս)

 

._____________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի     |

|(04.04.2000թ., ՀՕ-48)                                                |

|_____________________________________________________________________|

|Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը` մինչև  հաշվետու ժամանակաշրջանին   |

|հաջորդող ամսվա 5-րդ աշխատանքային օրը                                 |

|_____________________________________________________________________|

|Ներկայացնում է _____________________________________________________ |

|                     (անվանումը և  կազմակերպաիրավական տեսակը)        |

|Գտնվելու վայրը __________________________________ I___I___I___I___I  |

|               (գործունեության իրականացման վայրը)  (փոստային դասիչ)  |

|                                                                     |

|Մարզը __________________________________________________ I____I____I |

|                   (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից)                        |

|                                                                     |

|Համայնքը/Վարչական շրջանը _______________________________ I__I__I__I  |

|                             (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից)              |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ___________________________   |

|_________________________________________________ I__I__I__I__I__I   |

|                  (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից)                         |

|                                                                     |

|Պետական ռեգիստրի գրանցման  I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I     |

|համարը                                                               |

|                                                                     |

|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I__I__I__I__I__I__I__I__I  |

|                                                                     |

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ) I__I__I__I__I__I__I__I__I       |

|                                                                     |

|Հեռախոսահամար(ներ) _______________________________________________   |

|Էլեկտրոնային փոստ _____________________________@__________________   |

|_____________________________________________________________________|

|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է  |

|ՕՐԵՆՔՈՎ                                                              |

|_____________________________________________________________________|

|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական     |

|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև  պետական վիճակագրություն   |

|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է              |

|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:                        |

._____________________________________________________________________.

 

1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը

 

.______________________________________________________________.

|Ցուցանիշ                               |Տողի  |Չափի    |Հաշ-  |

|                                       |համարը|միավորը |վետու |

|                                       |      |        |ամսվա |

|                                       |      |        |ծավալը|

|_______________________________________|______|________|______|

|                    Ա                  |   Բ  |    Գ   |   1  |

|_______________________________________|______|________|______|

|Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը          |110   |հազար   |տոննա |

|_______________________________________|______|________|______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության         |111   |-»-     |      |

|տեսակների ներքաղաքային                 |      |        |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|ներմարզային                            |112   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|միջմարզային                            |113   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|միջպետական                             |114   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|որից` Եվրասիական տնտեսական միության    |114.1 |-»-     |      |

|երկրներ (այսուհետ` ԵԱՏՄ)               |      |        |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|Բեռնաշրջանառություն, ընդամենը          |120   |հազար   |      |

|                                       |      |տոննա-կմ|      |

|_______________________________________|______|________|______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության         |121   |-»-     |      |

|տեսակների ներքաղաքային                 |      |        |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|ներմարզային                            |122   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|միջմարզային                            |123   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|միջպետական                             |124   |-»-     |      |

|_______________________________________|______|________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |124.1 |-»-     |      |

.______________________________________________________________.

 

2. ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը

 

.________________________________________________________________.

|Ցուցանիշ                               |Տողի  |Չափի      |Հաշ-  |

|                                       |համարը|միավորը   |վետու |

|                                       |      |          |ամսվա |

|                                       |      |          |ծավալը|

|_______________________________________|______|__________|______|

|                    Ա                  |   Բ  |    Գ     |   1  |

|_______________________________________|______|__________|______|

|Փոխադրվել են ուղևորներ,  ընդամենը      |210   |հազար     |      |

|                                       |      |ուղևոր    |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |      |          |      |

|ներքաղաքային                           |211   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |212   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |213   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |214   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |214.1 |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|210 տողից` միկրոավտոբուսներով, ընդամենը|220   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |      |          |      |

|ներքաղաքային                           |221   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |222   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |223   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |224   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |224.1 |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ՈՒղևորաշրջանառություն,  ընդամենը       |230   |հազար     |      |

|                                       |      |ուղևոր-կմ |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |      |          |      |

|ներքաղաքային                           |231   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |232   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |233   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |234   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |234.1 |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|230 տողից` միկրոավտոբուսներով, ընդամենը|240   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |      |          |      |

|ներքաղաքային                           |241   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |242   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |243   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |244   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |244.1 |-»-       |      |

.________________________________________________________________.

 

3. Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը

 

.________________________________________________________________.

|Ցուցանիշ                               |Տողի  |Չափի      |Հաշ-  |

|                                       |համարը|միավորը   |վետու |

|                                       |      |          |ամսվա |

|                                       |      |          |ծավալը|

|_______________________________________|______|__________|______|

|                    Ա                  |   Բ  |    Գ     |   1  |

|_______________________________________|______|__________|______|

|Փոխադրվել են ուղևորներ,  ընդամենը      |310   |հազար     |      |

|                                       |      |ուղևոր    |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |      |          |      |

|ներքաղաքային                           |311   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |312   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |313   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |314   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |314.1 |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ՈՒղևորաշրջանառություն,  ընդամենը       |320   |հազար     |      |

|(հաշվարկվում է վճարովի վազքով)         |      |ուղևոր-կմ |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների   |321   |-»-       |      |

|ներքաղաքային                           |      |          |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|ներմարզային                            |322   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջմարզային                            |323   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|միջպետական                             |324   |-»-       |      |

|_______________________________________|______|__________|______|

|որից` ԵԱՏՄ երկրներ                     |324.1 |-»-       |      |

.________________________________________________________________.

 

4. Ֆինանսական ցուցանիշները (առանց ավելացված արժեքի և այլ անուղղակի հարկերի)

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշ           |Տողի |Չափի      |Ընդա- |այդ թվում` ըստ           |

|                   |հա-  |միավորը   |մենը  |հաղորդակցության տեսակների|

|                   |մարը |          |հաշ-  |_________________________|

|                   |     |          |վետու |ներ- |ներ- |միջ- |միջ-   |

|                   |     |          |ամսում|քաղա-|մար- |մար- |պետական|

|                   |     |          |      |քային|զային|զային|       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|         Ա         |   Բ |    Գ     |   1  |  2  |  3  |  4  |   5   |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|Բեռնափոխադրումներից|     |          |   x  |  x  |  x  |  x  |   x   |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|հասույթ            |410  |հազար դրամ|      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ծախսեր             |411  |-»-       |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ՈՒղևորափոխադրում-  |     |          |   x  |  x  |  x  |  x  |   x   |

|ներից              |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|հասույթ            |420  |հազար դրամ|      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ծախսեր             |421  |-»-       |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|որից` միկրո-       |     |          |   x  |  x  |  x  |  x  |   x   |

|ավտոբուսներով      |     |          |      |     |     |     |       |

|ուղևորափոխադրում-  |     |          |      |     |     |     |       |

|ներից              |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|հասույթ            |430  |հազար դրամ|      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ծախսեր             |431  |-»-       |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|Թեթև  մարդատար     |     |          |  x   |  x  |  x  |   x |   x   |

|տաքսիներով         |     |          |      |     |     |     |       |

|ուղևորափոխա-       |     |          |      |     |     |     |       |

|դրումներից         |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|հասույթ            |440  |հազար դրամ|      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ծախսեր             |441  |-»-       |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|Օժանդակ և          |450  |հազար դրամ|      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|լրացուցիչ ավտո-    |     |          |      |     |     |     |       |

|տրանսպորտային      |     |          |      |     |     |     |       |

|գործունեությունից  |     |          |      |     |     |     |       |

|ստացված հասույթը,  |     |          |      |     |     |     |       |

|ընդամենը           |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|այդ թվում` բեռների |451  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|բեռնման և          |     |          |      |     |     |     |       |

|բեռնաթափման        |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|բեռների պահման և   |452  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|պահեստավորման      |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|ավտոկայարանների և  |453  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|ավտոկայանների      |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|մաքսային           |454  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|միջնորդային        |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|երթակարգավարական   |455  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|մաքսային           |456  |-»-       |      |     |     |     |       |

|տերմինալների       |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|այլ                |457  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|Այլ գործունեու-    |460  |հազար դրամ|      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|թյունից ստացված    |     |          |      |     |     |     |       |

|հասույթը           |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|որից` նշել         |     |          |   x  |  x  |  x  |   x |   x   |

|գործունեության     |     |          |      |     |     |     |       |

|տեսակը             |     |          |      |     |     |     |       |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|                   |461  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

|___________________|_____|__________|______|_____|_____|_____|_______|

|                   |462  |-»-       |      |  x  |  x  |  x  |   x   |

._____________________________________________________________________.

 

5. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը

 

._____________________________________________________________________.

|                |Տողի |Չափի   |Ընդա- |որից`|այդ թվում` ըստ           |

|                |հա-  |միավորը|մենը  |աշխա-|հաղորդակցության տեսակների|

|                |մարը |       |հաշ-  |տան- |(510-540 տողերը ըստ 2-րդ |

|                |     |       |վետու |քում |սյունակի, 550-580 տողերը |

|                |     |       |ամսում|     |ըստ 1-ին սյունակի)       |

|                |     |       |      |     |_________________________|

|                |     |       |      |     |ներ- |ներ- |միջ- |միջ-   |

|                |     |       |      |     |քաղա-|մար- |մար- |պետական|

|                |     |       |      |     |քային|զային|զային|       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|       Ա        |   Բ |    Գ  |   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |   6   |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Բեռնատար        |510  |միավոր |      |     |  x  |  x  |  x  |  x    |

|ավտոմեքենաներ   |     |       |      |     |     |     |     |       |

|(ներառյալ       |     |       |      |     |     |     |     |       |

|հատուկ բեռնատար |     |       |      |     |     |     |     |       |

|ավտոմեքենաներ)  |     |       |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Ավտոբուսներ     |520  |-»-    |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Միկրոավտոբուսներ|530  |-»-    |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Թեթև  մարդատար  |540  |-»-    |      |     |  x  |  x  |  x  |   x   |

|տաքսիներ        |     |       |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Բեռնատար        |550  |-»-    |      |  x  |     |     |     |       |

|ավտոմեքենաների  |     |       |      |     |     |     |     |       |

|կատարած երթերը  |     |       |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Ավտոբուսների    |560  |-»-    |      |  x  |     |     |     |       |

|կատարած երթերը  |     |       |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Միկրոավտոբուս-  |570  |-»-    |      |  x  |     |     |     |       |

|ների կատարած    |     |       |      |     |     |     |     |       |

|երթերը          |     |       |      |     |     |     |     |       |

|________________|_____|_______|______|_____|_____|_____|_____|_______|

|Թեթև  մարդատար  |580  |-»-    |      |  x  |     |     |     |       |

|տաքսիների       |     |       |      |     |     |     |     |       |

|պատվերների      |     |       |      |     |     |     |     |       |

|քանակը          |     |       |      |     |     |     |     |       |

._____________________________________________________________________.

 

Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող

աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը,

    ընդամենը                                     (610) ______ մարդ

այդ թվում`

    բեռնափոխադրումներով զբաղվող                  (611) ______ մարդ

ուղևորափոխադրումներով զբաղվող

    (ավտոբուսներով և  միկրոավտոբուսներով)        (612) ______ մարդ

    թեթև  մարդատար տաքսիներով                    (613) ______ մարդ

օժանդակ և լրացուցիչ ավտոտրանսպորտային

    գործունեությամբ զբաղվող                      (614) ______ մարդ

    այլ գործունեությամբ զբաղվող                  (615) ______ մարդ

 

    Ղեկավար     ____________________   _____________________

                 (Ազգանուն, անուն)       (Ստորագրություն)

 

Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ

կամ այլ լիազորված անձ) ____________________ ____________________

                             (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

 

«___»_________20___թ.

 

Հավելված 2

ՀՀ վիճակագրության

պետական խորհրդի

2016 թվականի սեպտեմբերի 22-ի

թիվ 14-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Վարձատու կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ներառում այլ կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակն ու աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում:

4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:

5. Հաշվետվությունում չեն ներառվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով և այլն) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:

6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

7. Սույն հրահանգում օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`

1) Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:

2) Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:

3) Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ուղին (ուղեգիծը):

4) Կանոնավոր փոխադրումների երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով գործող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:

5) Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:

6) Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:

7) Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:

8) Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:

9) Ընդհանուր օգտագործման երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների երթ`

ա. երկու վերջնակետերով երթուղիների դեպքում` ավտոբուսի շարժը մի ուղղությամբ` երթուղու սկզբնակետից մինչև վերջնակետը.

բ. շրջապտուտային (օղակաձև) երթուղու ժամանակ (այսինքն` երբ երթուղու սկզբնական և վերջնական կետը միևնույնն է) երթ է համարվում ավտոբուսի ժամանումը սկզբնակետից այդ նույն կետը:

8. Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 1), ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 2), Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը (բաժին 3), Ֆինանսական ցուցանիշները (բաժին 4), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը (բաժին 5):

1) Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` բեռների փոխադրումների ծավալը (տոննաներով) և բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով): Բեռնափոխադրումների և բեռնաշրջանառության մեջ ներառված են բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսիները), պիկապների և թեթև մարդատար ավտոմեքենաների, շասսիի վրա ֆուրգոնների, աղբատար ավտոտրանսպորտի, ինչպես նաև ավտոկցորդների կատարած փոխադրումների ծավալները:

2) Բեռնատար ավտոտրանսպորտով (ներառյալ ավտոկցորդներով) բեռնափոխադրումների ծավալում ցույց է տրվում փոխադրված բեռների փաստացի քանակը, հաշվի առնելով տարայի, կոնտեյների քաշը յուրաքանչյուր երթի ժամանակ:

Ներքաղաքային, ներմարզային, միջմարզային և միջպետական բեռնափոխադրումների ծավալները վիճակագրական հաշվետվությունում լրացվում են ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթերի հիման վրա, որոնցով կատարվում է ապրանքանյութական արժեքների գրանցումները և հաշվառումները:

Պայմանագրերով ձևակերպված ոչ ապրանքային բեռների (որոնց համար պահեստային հաշվառում չի տարվում) փոխադրումները հաշվարկվում են չափման, կշռման միջոցով և արտացոլվում` արտահայտված տոննաներով և տոննա-կիլոմետրերով:

Գծամետրերով չափվող հատային և ծավալային բեռների (փայտ, անտառանյութ, ավազ և այլն) քաշը որոշվում է բեռնառաքողների կողմից` դրանց կշռման կամ համապատասխան գործակիցների կիրառման միջոցով:

Ստանդարտ բեռների համար բեռների քաշը որոշվում է տեղերի քանակը մեկ տեղի քաշով բազմապատկելու միջոցով:

Հատերով հաշվառվող բեռների (մեքենաներ, սառնարաններ և այլն) քաշը որոշվում է բեռների քանակը տեխնիկական փաստաթղթերում նշված քաշով բազմապատկելու միջոցով:

3) Բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով) որոշվում է առանձին երթերով փոխադրված փաստացի բեռի քանակը (տոննա) բազմապատկելով փոխադրման հեռավորությամբ և գումարելով ստացված արդյունքները:

Առանց ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի (կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթի) ձևակերպման և ժամավճարային սակագներով ներքաղաքային և ներմարզային բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների բեռնաշրջանառությունը որոշվում է հաշվարկային կարգով. ավտոմեքենայի ուղեգրում գրանցված ընդհանուր վազքի, բեռնատարողության, վազքի օգտագործման և բեռնատարողության օգտագործման գործակիցների արտադրյալով: Վազքի օգտագործման գործակիցը հավասար է 0,5-ի, իսկ բեռնատարողության գործակիցը` 0,7: Բեռնափոխադրումների ծավալները որոշվում են բեռնաշրջանառությունը բեռնափոխադրման միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Որպես բեռի փոխադրման միջին հեռավորություն է սահմանվում 15 կմ-ը:

9. Ավտոբուսային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` ուղևորների փոխադրումների ծավալը (ուղևորներով) և ուղևորաշրջանառությունը (ուղևոր-կիլոմետրերով): ՈՒղևորների փոխադրման և ուղևորաշրջանառության ցուցանիշներում ներառվում են շահագործական երթուղային ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով և պատվերով աշխատող ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը:

1) ՈՒղևորների թվաքանակը ներքաղաքային երթուղիներում որոշվում է համապատասխան երթուղով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթի և տվյալ երթուղու համար հաստատված սակագնի հարաբերությամբ:

2) Ներմարզային երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է տվյալ երթուղու տվյալ ավտոբուսի (միկրոավտոբուսի) համար հաշվարկված ուղևորաշրջանառության կրկնապատիկի և տվյալ (համապատասխան) երթուղու փաստացի հեռավորության հարաբերությամբ:

3) Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակի հիման վրա:

Պատվերով ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացառությամբ` զբոսաշրջային ուղևորափոխադրումների) որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներմարզային երթուղիների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներմարզային երթուղու միջին հեռավորության ցուցանիշի բացակայության դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 15 կմ-ը:

Պատվերով ավտոբուսներով միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակներով ավտոբուսներով (բոլոր տեսակի երթուղիներով) փոխադրված ուղևորների թվաքանակ է ընդունվում ավտոբուսի ուղեգրում նշված փոխադրված փաստացի ուղևորների թվաքանակը:

4) Թեթև մարդատար տաքսիներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներքաղաքային փոխադրումների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներքաղաքային փոխադրումների դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 8 կմ-ը:

5) ՈՒղևորաշրջանառությունը որոշվում է հետևյալ կերպ.

ներքաղաքային երթուղիներում աշխատող ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրված ուղևորների քանակը համապատասխան երթուղու հեռավորության 0.5-ով բազմապատկելու միջոցով.

ներմարզային երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է.

ա. երթի համար միանգամյա տոմսեր վաճառելու դեպքում` ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը տվյալ երթուղու 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագնի վրա բաժանելու միջոցով: Այդ սակագինը որոշվում է տվյալ երթուղու համար գործող սակագնի և երթուղու երկարության հարաբերությամբ: Օրինակ` ենթադրենք Երևան-Արմավիր երթուղու մեկ ուղևորի փոխադրման համար սահմանված է 350 դրամ, իսկ երթուղու երկարությունը` 45 կմ, ապա տվյալ երթուղու համար 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագինը կլինի` 350: 45 = 7,78 դրամ.

բ. առանձին քաղաքացիներին, կազմակերպություններին աբոնենտային ամսական տոմսեր վաճառելու դեպքում` 1 ամսում փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ուղևորների փոխադրման փաստացի հեռավորությամբ բազմապատկելու միջոցով.

Երթուղու միջին հեռավորությունը որոշվում է հետևյալ կերպ`

օրինակ, ենթադրենք Ա կազմակերպությունն ունի երեք երթուղիներ.

I երթուղի` հեռավորությունը - 20 կմ, երթերի թիվը` 15, ուղևորներով վազքը` 15 x 20 =300 կմ

II երթուղի` 25 կմ և 20 երթ, ուղևորներով վազքը` 20 x 25 = 500 կմ

III երթուղի` 30 կմ և 6 երթ, ուղևորներով վազքը` 6 x 30 = 180 կմ

Տվյալ կազմակերպության համար երթուղու միջին հեռավորությունը կլինի`

(300 + 500 + 180): (15 + 20 + 6) = 980: 41 = 23.9 կմ:

միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ երթուղու հեռավորության արտադրյալով:

Պատվերով ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը.

գ. ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացի զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներից) որոշվում է ավտոբուսների ուղևորներով վազքի, դրանց նստատեղերի թվի և տեղատարողության օգտագործման գործակցի արտադրյալով: Տեղատարողության օգտագործման գործակիցը ընդունվում է 0,65.

դ. միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներով (բոլոր երթուղիների համար) փոխադրումների ժամանակ ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրվող ուղևորների թվաքանակի և ավտոբուսների ուղևորներով վազքի արտադրյալով:

10. Թեթև մարդատար տաքսիների ներքաղաքային ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է ավտոմեքենաների կատարած վճարովի վազքերը կրկնապատկելով, իսկ ներմարզային, միջմարզային և միջպետական հաղորդակցության ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ փոխադրման հեռավորության արտադրյալով:

11. Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 410) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է բեռնատար ավտոմեքենաների շահագործումից ստացված ընդհանուր հասույթը:

Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներից, առևտրային և առաքիչ գործառնություններից, պահեստների շահագործումից և բեռնափոխադրումների հետ կապված այլ ծառայություններից ստացված հասույթները:

12. Շահագործական ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տողեր` 420 և 430) ցույց է տրվում երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների և պատվերով աշխատող ավտոբուսների շահագործումից ստացված հասույթները:

13. Թեթև մարդատար տաքսիներից ստացված հասույթի (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 440) մեջ ներառվում են դրանց շահագործումից ստացված բոլոր տեսակի վճարումները, ներառյալ այն հասույթը, որը ստացվում է պատվիրատուի կողմից ծառայողական նպատակներով կազմակերպության թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շահագործման դիմաց:

14. Օժանդակ և լրացուցիչ ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 450) ներառում է հետևյալ տեսակի ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթները.

1) Բեռների բեռնման և բեռնաթափման (տող 451)` բեռների մշակումից:

2) Բեռների պահման և պահեստավորման (տող 452)` բոլոր տեսակի ապրանքների պահումից և պահեստավորումից շտեմարաններում, ընդհանուր նշանակության ապրանքային պահեստներում, պահեստ-սառնարաններում, զետեղարաններում (բունկերներում) և այլն:

3) Ավտոկայարանների և ավտոկայանների (տող 453)` տոմսերի վաճառքի միջնորդավճարների գումարից, ինչպես նաև տեղերի ամրագրման, ավտոբուսների չվացուցակի, սակագների, փոխադրման պայմանների, ուղեբեռի ձևակերպման կարգի մասին տեղեկատու բյուրոների կողմից տեղեկատվության տրամադրման, հանձնած տոմսերի ընդունման և վճարների վերադարձման, սպասարանների, մոր և մանկան սենյակների տրամադրման ծառայություններից և այլն:

4) Մաքսային միջնորդային (բրոքերային) (տող 454)` մաքսային բրոքերների ծառայությունն է տրանսպորտում, որը մաքսային ձևակերպումների և մաքսային հսկողության հետ կապված անձն է, որը գործում է օրենքով սահմանված կարգով ապրանքներ փոխադրող անձանց հանձնարարությամբ` իր անունից:

Բրոքերային ծառայությունները ներառում են մաքսային պահեստներից բեռների ստացման պատվիրատուի հասցեով, բեռների առաքման մաքսատուրքերի ձևակերպում, սերտիֆիկատների, լիցենզիաների, անցագրերի և այլ փաստաթղթերի ձևակերպման ծառայություններ:

5) Երթակարգավարական (տող 455)` տրանսպորտի երթևեկությունը որևէ կենտրոնական կետից կարգավորման ծառայություններ:

6) Մաքսային տերմինալների (տող 456)` ներառում է բաց և փակ վերաբեռնման գոտիների, ժամանակավոր պահպանման պահեստի, սառնարանային պահեստների, ավտոմեքենաների համար նախատեսված կշեռքի, ավտոմեքենաների կանգառի համար նախատեսված տարածքի, գրասենյակային տարածքների, շուրջօրյա անվտանգության ու վերահսկողության համակարգերը և այլ:

7) Այլ ծառայություններ (տող 457)` այլ օժանդակ տրանսպորտային ծառայություններ, որոնք ներառված չեն նշված խմբավորումներում:

15. Այլ գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 460) ներառում է Տնտեսական գործունեության տեսակների Հայաստանի Հանրապետության դասակարգչով սահմանված գործունեության բոլոր տեսակները, բացի տրանսպորտային ծառայություններից (օրինակ` արդյունաբերություն, շինարարություն, գյուղատնտեսություն, հեռահաղորդակցություն, առևտուր, ծառայություններ և այլն):

Հաշվետվության մեջ հասույթները լրացվում են հաշվեգրման սկզբունքով:

16. V բաժնի շահագործական շարժակազմի (տողեր` 510, 520, 530 և 540) թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը:

17. Կատարած երթերը (տողեր` 550, 560 և 570) լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների երթուղու վերջնական կետ ժամանման մասին կատարված նշումների հիման վրա:

18. Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով:

Աշխատողների թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար:

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
22.09.2016
N 14-Ն
Որոշում