(ուժը կորցրել է 04.10.13 թիվ 20-Ն որոշում)
i
603.0016.060810
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«06» 08 2010 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60310287
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
7 հուլիսի 2010 թվականի թիվ 16-Ն
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 7-Ի ԹԻՎ 20-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև թիվ 3-ԱՎՏՈ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» Ձև թիվ 3-ԱՎՏՈ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն թիվ 2 հավելվածի:
i
3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 3-ԱՎՏՈ (տարեկան) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 20-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2011 թվականի հունվարի 1-ից:
Հավելված 1
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2010 թվականի հուլիսի 7-ի
թիվ 16-Ն որոշման
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
._____________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի |
|Հանրապետության 2000 թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, Հայաստանի |
|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թ. հոկտեմբերի ի |
|3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու |
|մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի և պետական վիճակագրության |
|ոլորտը կարգավորող այլ իրավական ակտերի |
|_____________________________________________________________________|
| ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
| ՕՐԵՆՔՈՎ |
|_____________________________________________________________________|
| Ներկայացվում է | Ներկայացնում են | Հաշվետվության |
| | |ներկայացման ժամկետը |
|______________________|_________________________|____________________|
|ՀՀ ազգային |տրանսպորտային |մինչև հաշվետու |
|վիճակագրական |գործունեությամբ զբաղվող |տարվան հաջորդող |
|ծառայության Երևան |իրավաբանական անձինք, |տարվա փետրվարի 5-ը |
|քաղաքի և մարզային |անհատ ձեռնարկատերերը | |
|գործակալություններ | | |
|________________________________________________|____________________|
|Ով է ներկայացնում _____________________________ | ՁԵՎ ԹԻՎ |
| (անվանումը) | 3-ԱՎՏՈ |
| | (տարեկան) |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ________ | |
|_______________________________________________ | «Հաստատված է» |
| | Հայաստանի |
|Գտնվելու վայրը ________________________________ | Հանրապետության |
|_________________________________ I_I_I_I_I | վիճակագրության |
| (փոստային դասիչ)| պետական խորհրդի |
| | 2010 թ. հուլիսի 7-ի|
|Մարզը______________ Համայնքը __________________ | թիվ 16-Ն որոշմամբ |
| | |
|Պետական ռեգիստրում I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I | |
|գրանցման համարը | |
| | |
|Նույնականացման I_I_I_I_I_I_I_I_I | |
|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը | |
| |____________________|
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I |____________________|
| | Չլրացնել \|/ |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և |____________________|
|նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը |ՏԳՏԴ I_I_I_I_I_I |
|լրացվում են Հայաստանի Հանրապետության | |
|արդարադատության նախարարության իրավաբանական |Մարզը I_I_I |
|անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից | |
|տրված գրանցման վկայականից |Համայնքը I_I_I_I |
|_____________________________________________________________________|
|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական |
|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն |
|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է |
|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով: |
._____________________________________________________________________.
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
201___ թ. համար
1. Կազմակերպության (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող)
շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը
._________________________________________________________________________.
|Տողի|Կազմակերպու-|այդ թվում` |Կազմակերպու|Կարգագ- |Ավտոմե-|այդ |
|հա- |թյան |__________________|թյան տնօրի-|րում |քենանե-|թվում`|
|մարը|տնօրինության|աշխա-|պարա-|պարա- |նության տակ|(նարյա- |րի |բեռով |
| |տակ գտնվող |տան- |պուր-|պուր- |գտնվող |դում) |վազք, | |
| |ավտոմեքենա- |քում |դում`|դում` |ավտոմեքենա-|գտնվելու |ընդամե-| |
| |ների առկա- | |վերա-|տեխնի-|ների առկա- |ժամանակը,|նը | |
| |յությունը, | |նորոգ|կապես |յությունն |հազար |հազար | |
| |ավտոմեքենա- | |ման |սարքին|ըստ նրանց |ավտո- |կմ | |
| |օրեր | |և |վիճա- |բեռնատարո- |մեքենա- | | |
| |(ամբողջական | |դրան |կում |ղության |ժամեր | | |
| |թվերով) | |սպա- | |հաշվարկի, | | | |
| |(2,3,4 | |սելու| |հազար | | | |
| |սյունակների | |վիճա-| |ավտոմեքենա | | | |
| |գումարը) | |կում | |/տոննա - օր| | | |
|____|____________|_____|_____|______|___________|_________|_______|______|
| Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|____|____________|_____|_____|______|___________|_________|_______|______|
|110 | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
2. Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը
(սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող)
2.1. Ավտոբուսներ (ներառյալ միկրոավտոբուսներ)
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի |Ավտո- |այդ |Դրանցից` ըստ երթուղիների |
| |հա- |միավորը|բուսներ |թվում` |տեսակների |
| |մարը| |ընդամենը |երթուղա-|_____________________________|
| | | |(ներառյալ|յին ավտո|ներ- |դրանցից` |ներ|միջ|միջ|
| | | |պատվի- |բուսներ |քաղա-|մարզային |մար|մար|պե-|
| | | |րածները) |(3,5,6,7|քային|կենտրոնում,|զա-|զա-|տա-|
| | | | |սյունակ-| |հանրապետու-|յին|յին|կան|
| | | | |ների | |թյան մայրա-| | | |
| | | | |գումարը)| |քաղաքում | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Ավտոբուսա- |210 |միավոր | X | | | | | | |
|յին | | | | | | | | | |
|երթուղիների| | | | | | | | | |
|քանակ | | | | | | | | | |
|(տարվա | | | | | | | | | |
|վերջին) | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Ավտոբուսա- |220 | կմ | X | | | | | | |
|յին | | | | | | | | | |
|երթուղիների| | | | | | | | | |
|երկարու- | | | | | | | | | |
|թյուն | | | | | | | | | |
|(տարվա | | | | | | | | | |
|վերջին) | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Կազմակերպու|230 |ավտոմե-| | | | | | | |
|թյան տնօրի-| |քենա- | | | | | | | |
|նության տակ| |օրեր | | | | | | | |
|գտնվող ավտո| | | | | | | | | |
|մեքենաների | | | | | | | | | |
|առկայու- | | | | | | | | | |
|թյունը - | | | | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | | | |
|(ամբողջական| | | | | | | | | |
|թվերով) | | | | | | | | | |
|(231, 232, | | | | | | | | | |
|233 տողերի | | | | | | | | | |
|գումարը) | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|այդ թվում` |231 | -»- | | | | | | | |
|աշխատանքի | | | | | | | | | |
|մեջ | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|պարապուր- |232 | -»- | | | | | | | |
|դում` վերա-| | | | | | | | | |
|նորոգման և | | | | | | | | | |
|դրան | | | | | | | | | |
|սպասելու | | | | | | | | | |
|վիճակում | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|պարապուր- |233 | -»- | | | | | | | |
|դում` | | | | | | | | | |
|տեխնիկապես | | | | | | | | | |
|սարքին | | | | | | | | | |
|վիճակում | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Կազմակերպու|240 |հազար | | | | | | | |
|թյան տնօրի-| |ավտոմե-| | | | | | | |
|նության տակ| |քենա- | | | | | | | |
|գտնվող ավտո| |նստատեղ| | | | | | | |
|մեքենաների | |- օրեր | | | | | | | |
|առկայու- | | | | | | | | | |
|թյուն` | | | | | | | | | |
|հաշվարկված | | | | | | | | | |
|նրանց | | | | | | | | | |
|ուղևորատա- | | | | | | | | | |
|րողությամբ | | | | | | | | | |
|(ըստ | | | | | | | | | |
|նստատեղերի)| | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Կարգագրում |250 |հազար | | | | | | | |
|ավտոմեքենա-| |ավտոմե-| | | | | | | |
|ների | |քենա- | | | | | | | |
|գտնվելու | |ժամեր | | | | | | | |
|ժամանակը | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|Ավտոմեքենա-|260 |հազար | | | | | | | |
|ների վազքը | |կմ | | | | | | | |
|- ընդամենը | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|դրանից` |261 |հազար | X | | | | | | |
|ուղևորնե- | |կմ | | | | | | | |
|րով | | | | | | | | | |
|___________|____|_______|_________|________|_____|___________|___|___|___|
|ՈՒղևորատար |270 |հազար | X | | | | | | |
|շարժակազմի | |տեղ-կմ | | | | | | | |
|վազքը, | | | | | | | | | |
|վերածված | | | | | | | | | |
|ըստ տեղատա-| | | | | | | | | |
|րողության | | | | | | | | | |
|(ամբողջական| | | | | | | | | |
|թվերով) | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5-րդ սյունակի 210 տողից ավտոբուսային երթուղիների քանակը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, միավոր (280)______________
5-րդ սյունակի 220 տողից ավտոբուսային երթուղիների երկարությունը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, կմ (290)_____________
2.2. Մարդատար տաքսիների օգտագործումը և աշխատանքը
._____________________________________________________________________.
|Տողի|Կազմակերպության|այդ թվում` |Կարգագրու|Ավտոմե- |այդ |
|հա- |տնօրինության |_____________________|թյան մեջ |քենաների |թվում`|
|մարը|տակ գտնվող |աշխա-|պարապուր|պարա- |(նարյա- |վազքը, |վճարո-|
| |մեքենաների |տան- |դում` |պուր- |դում) |ընդամենը,|վի |
| |քանակը |քում |վերանո- |դում` |գտնվելու |հազար կմ | |
| |ավտոմեքենա-օրեր| |րոգման |տեխնի-|ժամանակը,| | |
| |(ամբողջական | |և դրան |կապես |հազար | | |
| |թվերով) (2,3,4 | |սպասելու|սարքին|ավտոմեքե-| | |
| |սյունակների | |վիճակում|վիճա- |նա-ժամեր | | |
| |գում.) | | |կում | | | |
|____|_______________|_____|________|______|_________|_________|______|
| Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|____|_______________|_____|________|______|_________|_________|______|
|310 | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
Ներքաղաքային ավտոբուսային երթուղի ունեցող քաղաքների թիվը, տարվա վերջին
(320) ______
Ներքաղաքային և միջմարզային երթուղիներում ավտոբուսներով սպասարկվող
գյուղական բնակավայրերի թիվը, տարվա վերջին (330) ______
Ներքաղաքային մարդատար տաքսիներով սպասարկում ունեցող քաղաքների թիվը,
տարվա վերջին (340) ______
3. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրս գրումը
._____________________________________________________________________.
| |Տողի |Առկայու-|Ընդունվել են |Դուրս են գրվել|Առկայու-|
| |համարը|թյունը |ավտոմեքենաներ |ավտոմեքենաներ |թյունը |
| | |հաշվետու|հաշվետու տարվա|հաշվետու տարվա|հաշվետու|
| | |տարվա |ընթացքում |ընթացքում |տարվա |
| | |սկզբին |______________|______________|վերջին |
| | | |ընդա-|այդ |ընդա-|այդ | |
| | | |մենը |թվում` |մենը |թվում` | |
| | | | |նորերը | |խոտանման| |
| | | | | | |հետ | |
| | | | | | |կապված | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|Բեռնատար | 410 | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ,| | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|Բոլոր տեսակի | 420 | | | | | | |
|ավտոբուսներ | | | | | | | |
|(ներառյալ | | | | | | | |
|միկրոավտոբուս-| | | | | | | |
|ներ), ընդամենը| | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|այդ թվում` | 421 | | | | | | |
|երթուղային | | | | | | | |
|ավտոբուսներ | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|երթուղային | 422 | | | | | | |
|միկրոավտոբուս-| | | | | | | |
|ներ | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|420 տողից` | 423 | | | | | | |
|ԲՈԳԴԱՆ | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ՌԵՆՈ | 424 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ԶՈՆԴԱ | 425 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ՄԵՐՍԵԴԵՍ | 426 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ՀՈՆԴԱՅԻ | 427 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ՖՈՐԴ | 428 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ԳԱԶԵԼ | 429 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ՌԱՖ | 430 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|ԱՅԼ ՄԱԿՆԻՇԻ | 431 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|Թեթև մարդատար| 440 | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ | | | | | | | |
|- ընդամենը | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|որից` | 441 | | | | | | |
|թեթև մարդատար| | | | | | | |
|տաքսիներ | | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|Պիկապներ | 450 | | | | | | |
|______________|______|________|_____|________|_____|________|________|
|Հատուկ | 460 | | | | | | |
|մեքենաներ, | | | | | | | |
|ներառյալ | | | | | | | |
|հատուկ թեթև | | | | | | | |
|մարդատար | | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ | | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
4. Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն
._____________________________________________________________________.
| |Տողի |Աշխատավարձի հաշվարկման|Աշխատանքի վարձատրություն|
| |համարը|համար կիրառվող |և դրան հավասարեցված այլ|
| | |աշխատողների միջին |վճարումներ, ընդամենը, |
| | |տարեկան թվաքանակը |հազար դրամ |
| | |(առանց համատեղությամբ | |
| | |աշխատողների), մարդ | |
|______________|______|______________________|________________________|
| Ա | Բ | 1 | 2 |
|______________|______|______________________|________________________|
|Հիմնական | 510 | | |
|գործունեության| | | |
|անձնակազմը- | | | |
|ընդամենը | | | |
|______________|______|______________________|________________________|
|այդ թվում` | 511 | | |
|վարորդներ` | | | |
|բեռնատար | | | |
|ավտոմեքենաների| | | |
|______________|______|______________________|________________________|
|ավտոբուսների | 512 | | |
|(միկրոավտո- | | | |
|բուսների) | | | |
|______________|______|______________________|________________________|
|թեթև մարդատար| 513 | | |
|տաքսիների | | | |
|______________|______|______________________|________________________|
|Այլ | 520 | | |
|գործունեության| | | |
|անձնակազմը | | | |
._____________________________________________________________________.
Ղեկավար ________________ ________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող ________________ ______________________
(գլխավոր հաշվապահ (Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն,պաշտոն)
կամ այլ լիազորված անձ)
_________________ «__» ___________201_թ.
(Հեռախոսահամար(ներ)) (լրացման ամսաթիվը)
Էլեկտրոնային փոստ __________@__________
Հավելված 2
ՀՀ վիճակագրության պետական
խորհրդի
2010 թվականի հուլիսի 7-ի
թիվ 16-Ն որոշման
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք նախապես այդ մասին տեղեկացվում են վիճակագրական մարմինների կողմից: Հաշվետվությունը ներկայացնում են սեփականության և այլ իրավունքներով տրանսպորտային միջոցներ շահագործող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը:
3. Վարձակալության տվող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ընդգրկում այլ կազմակերպություններին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակը և աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի հաշվետվությունում:
4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:
5. Հաշվետվությունում չեն ընդգրկվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով, ծառայողական երթևեկություններ) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:
6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
7. Հաշվետվությունը կազմված է 4 բաժնից. Կազմակերպության շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը (բաժին 1), Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (բաժին 2), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրսգրումը (բաժին 3), Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն (բաժին 4):
Օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`
8. Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:
9. Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:
10. Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ընթացուղին:
11. Կանոնավոր երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ընթացուղով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով իրականացվող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:
12. Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:
13. Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:
14. Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:
15. Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:
16. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը (ավտոմեքենա-օրեր) որոշվում է հաշվետու տարվա ընթացքում բոլոր օրացուցային օրերի հանրագումարով, ներառյալ տոնական և հանգստյան օրերը, յուրաքանչյուր մեքենայի համար առանձին (տող 110, սյունակ 1, տող 230, տող 310, սյունակ 1):
17. Ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում (տող 110, սյունակ 2, տող 231, տող 310, սյունակ 2) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր օրվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր ավտոմեքենաների թվով, անկախ նրանից, մեքենան աշխատել է լրիվ հերթափոխ, թե` ոչ: Եթե ավտոմեքենան վերադառնում է գծից մինչև չվացուցակով սահմանված ժամկետի լրանալը (անկախ վերադառնալու պատճառից), այն համարվում է մեկ լրիվ աշխատանքային օր: Օրվա երկհերթ կամ եռահերթ աշխատանքի դեպքում, նույնիսկ եթե աշխատանքը ավարտվում է ժամը 24-ից հետո, ապա այն համարվում է 1 ավտոմեքենա-օր աշխատանքում: Օրացուցային օրվա ընթացքում մեքենան մեկից ավելի անգամ գիծ դուրս գալու դեպքում ավտոմեքենա-օր աշխատանքում ցուցանիշը հաշվարկելիս, այդպիսի մեքենան պետք է հաշվարկվի միայն մեկ անգամ:
Եթե բեռնատար ավտոմեքենան գիծ է դուրս եկել և բեռ չլինելու պատճառով աշխատանք չի կատարել, ապա այդ օրը համարվում է որպես մեկ աշխատանքային օր:
Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում, երբ երթուղու հեռավորության պատճառով մեքենան չի ավարտել իր աշխատանքը մեկ օրվա ընթացքում, ապա «ավտոմեքենա-օր աշխատանքում» ցուցանիշը հաշվարկվում է պարկից դուրս գալու օրից սկսած մինչև վերադառնալու օրը և ձևակերպվում է որպես գործուղում (բացառությամբ այն օրերի, երբ մեքենան գտնվել է պարապուրդում (տեխնիկապես անսարքության, ճանապարհ չլինելու, բեռը ետ բերելու, վարորդի հանգստի պատճառով և այլն)): Սպորտային մրցույթների և այլ միջոցառումների ուղարկված ավտոմեքենաների ավտոմեքենա-օրերը, որոնք կապված չեն բեռնափոխադրումների և ուղևորափոխադրումների հետ, «ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում» ցուցանիշում չեն արտացոլվում:
18. Ավտոմեքենաների պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում` գտնվելու ավտոմեքենա-օրերի թիվը (տող 110, սյունակ 3, տող 232, տող 310, սյունակ 3) որոշվում է բոլոր այն օրերի հանրագումարով, որոնց ընթացքում ավտոմեքենաները գտնվել են վերանորոգման մեջ (կապիտալ, ընթացիկ), ինչպես սեփական, այնպես էլ այլ կազմակերպությունների արհեստանոցներում: Աշխատանքի համար ոչ պիտանի ավտոմեքենաները, որոնք դեռևս դուրս չեն գրվել կազմակերպության հաշվեկշռից, համարվում են վերանորոգմանը սպասող ավտոմեքենաներ: Ավտոդողերի բացակայության պատճառով չաշխատող ավտոմեքենաների թիվը լրացվում է «ավտոմեքենա-օրեր պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում» տողերում:
19. Ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում (տող 110, սյունակ 4, տող 233, տող 310, սյունակ 4) համարվում են ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` կապված բեռի, վառելիքի, վարորդի բացակայության, ճանապարհների աներթևեկելիության, ինչպես նաև վարորդների հանգստյան և տոնական օրերի և այլ պատճառների հետ:
Ավտոմեքենա-օրերը հաշվարկելու օրինակը բերվում է հավելված 2-ում:
20. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի (հազար ավտոմեքենա-տոննա-օրերով) (տող 110, սյունակ 5), որոշվում է տնտեսությունում առկա յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոմեքենայի ավտոմեքենա-օրերի թիվը դրանց բեռնատարողությամբ (ըստ թողարկող գործարանի անձնագրերի) բազմապատկելու միջոցով և գումարելով ստացված արդյունքները: Այդ դեպքում թամբային քարշիչների բեռնատարողությունը որոշվում է դրանց թիվը այդ քարշիչները համալրող կիսակցորդների հիմնական տեսակների բեռնատարողությամբ բազմապատկելու միջոցով: Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի օրինակը բերվում է հավելված 2-ում:
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոբուսների (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը, ըստ դրանց ուղևորատարողության հաշվարկի, որոշվում է յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոբուսի (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը ավտոբուս-օրերով բազմապատկելով դրանց նստատեղերի թվով և գումարելով ստացված արդյունքները:
21. Կարգագրում գտնվելու ժամանակը (տող 110, սյունակ 6, տող 250, տող 310, սյունակ 5) որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում ավտոմեքենաների գծում գտնվելու ժամերը գումարելով: Այս ցուցանիշում չեն ներառվում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը, ինչպես նաև ավտոմեքենան լիցքավորելու և ծառայողական կետում դրանց տեխնիկական վերանայման ժամերը: Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում ավտոմեքենայի կարգագրում գտնվելու ժամանակը որոշվում է ավտոմեքենայի պարկից դուրս գալու պահից մինչև պարկ վերադառնալու պահն ընկած փաստացի ժամերի քանակով, առանց վարորդի հանգստի, ընդմիջման և տարբեր պատճառներով ավտոմեքենայի շուրջօրյա պարապուրդների ժամերի:
22. Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը (տող 110, սյունակ 7, տող 260, տող 310, սյունակ 6)` ներկայացնում է բոլոր ավտոմեքենաների բեռով (ուղևորներով), դատարկ և զրոյական վազքերի գումարը:
Բեռով վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև կատարված բեռնված ավտոմեքենայի յուրաքանչյուր վազքը:
ՈՒղևորներով վազք է համարվում երթուղու սկզբնական և վերջնական կետերի միջև կատարված ուղևորներով վազքը` անկախ ուղևորների քանակից:
Դատարկ վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև ավտոմեքենաների կատարած վազքը (առանց բեռի):
Զրոյական վազք է համարվում կազմակերպության ավտոպարկից մինչև բեռնման առաջին կետը և բեռնաթափման վերջին կետից մինչև ավտոպարկ ավտոմեքենայի կատարած վազքը:
Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը որոշվում է գումարելով հաշվետու տարվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր շահագործական վազքերը:
Ավտոմեքենայի վազքերը որոշվում են արագաչափի (սպիդոմետրի) միջոցով:
Բեռնատար ավտոմեքենաների բեռով վազքի մեծությունը որոշվում է ապրանքատրանսպորտային փաստաթղթերի տվյալների և ուղեգրերի համապատասխան տվյալների հիման վրա:
23. Տնտեսության շահագործական շարժակազմի թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում, պահեստում (ռեզերվում) պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև ոչ պիտանի վիճակում, քանի դեռ դուրս չեն գրվել հաշվեկշռից:
24. Բեռնատար ավտոմեքենաներ տողում (տող 410) լրացվում է բոլոր տեսակի բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսոմոտորներ), պիկապների և ավտոկցորդների թիվը:
25. Ավտոբուսներ - ընդամենը տողում (տող 420) լրացվում է տվյալ կազմակերպության բոլոր ավտոբուսների (ներառյալ միկրոավտոբուսներ) թիվը` անկախ դրանց սարքինության վիճակից:
26. Երթուղային ավտոբուսներ (տող 421), երթուղային միկրոավտոբուսներ (տող 422) տողերում լրացվում են միայն այն ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների քանակը, որոնք կանոնավոր ձևով աշխատում են ընդհանուր օգտագործման երթուղիներում:
27. Հիմնական գործունեությամբ զբաղված անձնակազմը ներառում է անմիջապես արտադրությունում կամ արտադրությանը սպասարկող գործունեությունում զբաղված աշխատողներին:
Տրանսպորտային կազմակերպություններում հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում տրանսպորտային միջոցների սպասարկմամբ, բեռների և ուղևորների տեղափոխմամբ, բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներում զբաղվածները, վերանորոգման արհեստանոցների աշխատողները (առանց նյութատեխնիկական մատակարարման), ճանապարհների շահագործմամբ, ճանապարհների, շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգմամբ զբաղվածները և այլն:
Ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող օժանդակ և օգնող տնտեսությունների աշխատողները, որոնց աշխատանքը կապված չէ բուն արտադրության (ծառայության սպասարկման) հետ, այլ ուղղված է տվյալ կազմակերպության աշխատողների և նրանց ընտանիքների անդամների բնակարանային-կոմունալ, մշակութային, կրթական, սանիտարական, բժշկական սպասարկմանը, ինչպես նաև կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող գիտահետազոտական կազմակերպությունների, մատակարարման բաժինների, նյութատեխնիկական մատակարարման կազմակերպությունների աշխատողները: Աշխատանքի գծով վիճակագրական հաշվետվություններում ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմը ցույց է տրվում հիմնական գործունեության անձնակազմից զատ և տնտեսական գործունեության համապատասխան ոլորտում:
510 տողի առաջին սյունակում լրացվում է հիմնական գործունեության անձնակազմի աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը (առանց համատեղությամբ աշխատողների), որը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա ամիսների թվին` 12-ի, բաժանելով:
28. Հաշվետվության տող 511 և 512, 513, սյունակ 1-ում լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ուղևորատար ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների վարորդների թվաքանակները:
29. Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ (ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները) ցուցանիշը ներառում է ինչպես հիմնական գործունեության անձնակազմի, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարած աշխատանքների դիմաց հաշվարկած աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Այն ընդգրկում է աշխատանքի վարձատրության բոլոր տեսակները հաշվարկած դրամական կամ բնեղեն արտահայտությամբ (անկախ ֆինանսավորման աղբյուրներից), ներառյալ օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում չաշխատած ժամերի համար հաշվարկած դրամական գումարները (ամենամյա արձակուրդ, տոն օրեր և այլն) (տող 510-513, սյունակ 2):
ՀԱՎԵԼՎԱԾ 2
Օրինակ 1. Հաշվարկ ավտոմեքենա-օրերի առկայության.
Մեկ տարվա ընթացքում կազմակերպությունում առկա են եղել`
2 ավտոմեքենա ԳԱԶ-53 Ա մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ՄԱԶ-500 մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև մարտի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-585 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը,
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-151 մակնիշի մարտի 1-ից մինչև նոյեմբերի 30-ը,
1 ավտոմեքենա ԿՐԱԶ-257 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը:
Ավտոմեքենա-օրերի առկայությունը կազմակերպությունում կկազմի`
.__________________________________________________________________.
|Ավտոմեքենաների|Ավտոմեքե- |Ավտոմեքենա-|այդ թվում` |
|մակնիշները |նաների |օրերի թիվը |____________________________|
| |ցուցակային|տնտեսությու|աշխա-|վերանո- |պարապուրդում|
| |թիվը |նում |տան- |րոգման և |տեխնիկապես |
| |հաշվետու | |քում |դրան |սարքին |
| |տարվա | | |սպասելու |վիճակում |
| |ընթացքում | | |վիճակում | |
|______________|__________|___________|_____|_________|____________|
| ԳԱԶ-53Ա | 2 | 730 | 480 | 100 | 150 |
|______________|__________|___________|_____|_________|____________|
| ՄԱԶ-500 | 1 | 90 | 54 | - | 36 |
|______________|__________|___________|_____|_________|____________|
| ԶԻԼ-151 | 1 | 275 | 160 | 50 | 65 |
|______________|__________|___________|_____|_________|____________|
| ԿՐԱԶ-257 | 1 | 184 | 110 | 25 | 49 |
|______________|__________|___________|_____|_________|____________|
| Ընդամենը | 5 | 1279 | 804 | 175 | 300 |
.__________________________________________________________________.
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների թիվը - ընդամենը (ավտոմեքենա-օրերով) պետք է հավասար լինի ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում, պարապուրդում, վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում և պարապուրդում սարքին վիճակում ցուցանիշների հանրագումարին: Բերված օրինակում`
804 + 175 + 300 = 1279 ավտոմեքենա-օրեր:
Օրինակ 2. Հաշվարկ` ավտոմեքենաների առկայությունը, ըստ դրանց բեռնատարողության.
Վերը նշված օրինակում, ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում դրանց բեռնատարողության հաշվարկով (ավտոմեքենա-տոննա-օրերի քանակը), հաշվետու տարում կազմում է.
._________________________________________________________.
|Ավտոմեքենաների|Բեռնատարո-|Տնտեսությունում|Տնտեսությունում|
|տեսակները |ղությունը |գտնվող |ավտոմեքենա |
| |տոննա |ավտոմեքենա-օրեր|տոննա-օրեր |
|______________|__________|_______________|_______________|
| ԳԱԶ-53 Ա | 2,5 | 730 | 1825 |
|______________|__________|_______________|_______________|
| ՄԱԶ-500 | 7,5 | 90 | 675 |
|______________|__________|_______________|_______________|
| ԿՐԱԶ-257 | 12,0 | 184 | 2208 |
|______________|__________|_______________|_______________|
| ԶԻԼ-151 | 4,5 | 275 | 1237,5 |
|______________|__________|_______________|_______________|
| Ընդամենը | - | - | 5945,5 |
._________________________________________________________.