Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ...

01.01.2013 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   01.01.2011  -ից մինչեւ   01.01.2013  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 01.01.13 թվականից` 09.07.12 թիվ 22-Ն որոշում)

i

603.0015.060810

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «06»        08            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60310286

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 հուլիսի 2010 թվականի թիվ 15-Ն

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2007 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 14-Ի ԹԻՎ 13-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» Ձև թիվ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» Ձև թիվ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելվածի 2-ի:

i

3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2007 թվականի սեպտեմբերի 14-ի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» Ձև թիվ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2006 թվականի սեպտեմբերի 15-ի թիվ 17-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» թիվ 13-Ն որոշումը:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2011 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Հավելված 1

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2010 թվականի հուլիսի 7-ի

թիվ 15-Ն որոշման

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ

 

ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

._____________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի    |

|Հանրապետության 2000 թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, Հայաստանի            |

|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թ. հոկտեմբերի 3-ի |

|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին»   |

|թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի և  պետական վիճակագրության ոլորտը   |

|կարգավորող այլ իրավական ակտերի                                       |

|_____________________________________________________________________|

| ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |

|                             ՕՐԵՆՔՈՎ                                 |

|_____________________________________________________________________|

|     Ներկայացվում է   |     Ներկայացնում են     |   Հաշվետվության    |

|                      |                         |ներկայացման ժամկետը |

|______________________|_________________________|____________________|

|ՀՀ ազգային            |տրանսպորտային            |մինչև  հաշվետու     |

|վիճակագրական          |գործունեությամբ զբաղվող  |ժամանակաշրջանին     |

|ծառայության Երևան     |իրավաբանական անձինք,     |հաջորդող ամսվա 5-ը  |

|քաղաքի և  մարզային    |անհատ ձեռնարկատերերը     |                    |

|գործակալություններ    |                         |                    |

|________________________________________________|____________________|

|Ով է ներկայացնում _____________________________ |       ՁԵՎ ԹԻՎ      |

|                         (անվանումը)            |        1-ԱՎՏՈ      |

|                                                |      (ամսական)     |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ________ |                    |

|_______________________________________________ |    «Հաստատված է»   |

|                                                |     Հայաստանի      |

|Գտնվելու վայրը ________________________________ |   Հանրապետության   |

|_________________________________   I_I_I_I_I   |   վիճակագրության   |

|                                (փոստային դասիչ)|  պետական խորհրդի   |

|                                                | 2010 թ. հուլիսի 7-ի|

|Մարզը______________ Համայնքը __________________ |  թիվ 15-Ն որոշմամբ |

|                                                |                    |

|Պետական ռեգիստրում      I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I |                    |

|գրանցման համարը                                 |                    |

|                                                |                    |

|Նույնականացման                I_I_I_I_I_I_I_I_I |                    |

|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը                      |                    |

|                                                |____________________|

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I |____________________|

|                                                |     Չլրացնել   \|/ |

|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և            |____________________|

|նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը       |ՏԳՏԴ   I_I_I_I_I_I  |

|լրացվում են Հայաստանի Հանրապետության            |                    |

|արդարադատության նախարարության իրավաբանական      |Մարզը        I_I_I  |

|անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից   |                    |

|տրված գրանցման վկայականից                       |Համայնքը   I_I_I_I  |

|_____________________________________________________________________|

|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական     |

|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև  պետական վիճակագրություն   |

|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է              |

|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:                        |

._____________________________________________________________________.

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ

201_ թ. _____________ ամսվա համար

 

1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը         |Տողի|Չափի    |Հաշվետու  |Աճողական       |

|                            |հա- |միավորը |ամիսը     |թվերով         |

|                            |մարը|        |__________|_______________|

|                            |    |        |ընթա-|նա- |հաշ-  |նախորդ  |

|                            |    |        |ցիկ  |խորդ|վետու |տարվա   |

|                            |    |        |տարվա|տար-|տարվա |համապա- |

|                            |    |        |     |վա  |սկզբից|տասխան  |

|                            |    |        |     |    |      |ժամանա- |

|                            |    |        |     |    |      |կաշրջանի|

|                            |    |        |     |    |      |համար   |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|              Ա             |  Բ |    Գ   |  1  | 2  |   3  |    4   |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|Փոխադրվել են բեռներ,        |110 |  հազար |     |    |      |        |

|ընդամենը                    |    |  տոննա |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|այդ թվում` ըստ              |111 |   -»-  |     |    |      |        |

|հաղորդակցության տեսակների   |    |        |     |    |      |        |

|ներքաղաքային                |    |        |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|ներմարզային                 |112 |   -»-  |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|միջմարզային                 |113 |   -»-  |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|միջպետական                  |114 |   -»-  |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|Բեռնաշրջանառություն         |120 |  հազար |     |    |      |        |

|                            |    |տոննա-կմ|     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|այդ թվում` ըստ              |121 |   -»-  |     |    |      |        |

|հաղորդակցության տեսակների   |    |        |     |    |      |        |

|ներքաղաքային                |    |        |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|ներմարզային                 |122 |   -»-  |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|միջմարզային                 |123 |   -»-  |     |    |      |        |

|____________________________|____|________|_____|____|______|________|

|միջպետական                  |124 |   -»-  |     |    |      |        |

._____________________________________________________________________.

 

2. ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը         |Տողի|Չափի      |Հաշվետու  |Աճողական     |

|                            |հա- |միավորը   |ամիսը     |թվերով       |

|                            |մարը|          |__________|_____________|

|                            |    |          |ընթա-|նա- |հաշ-  |նախորդ|

|                            |    |          |ցիկ  |խորդ|վետու |տարվա |

|                            |    |          |տարվա|տար-|տարվա |համապա|

|                            |    |          |     |վա  |սկզբից|տասխան|

|                            |    |          |     |    |      |ժամա- |

|                            |    |          |     |    |      |նակա- |

|                            |    |          |     |    |      |շրջանի|

|                            |    |          |     |    |      |համար |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|              Ա             |  Բ |     Գ    |  1  | 2  |   3  |   4  |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|Փոխադրվել են ուղևորներ,     |210 |  հազար   |     |    |      |      |

|ընդամենը                    |    | ուղևոր   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների  |211 |    -»-   |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |212 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |213 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |214 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|210 տողից`                  |220 |    -»-   |     |    |      |      |

|միկրոավտոբուսներով,         |    |          |     |    |      |      |

|ընդամենը                    |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների  |221 |    -»-   |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |222 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |223 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |224 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ՈՒղևորաշրջանառություն,      |230 |  հազար   |     |    |      |      |

|ընդամենը                    |    |ուղևոր-կմ |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում`ըստ երթուղիների   |231 |    -»-   |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |232 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |233 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |234 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|230 տողից`                  |240 |    -»-   |     |    |      |      |

|միկրոավտոբուսներով,         |    |          |     |    |      |      |

|ընդամենը                    |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների  |241 |   -»-    |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |242 |   -»-    |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |243 |   -»-    |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |244 |   -»-    |     |    |      |      |

._____________________________________________________________________.

 

3. Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը         |Տողի|Չափի      |Հաշվետու  |Աճողական     |

|                            |հա- |միավորը   |ամիսը     |թվերով       |

|                            |մարը|          |__________|_____________|

|                            |    |          |ընթա-|նա- |հաշ-  |նախորդ|

|                            |    |          |ցիկ  |խորդ|վետու |տարվա |

|                            |    |          |տարվա|տար-|տարվա |համապա|

|                            |    |          |     |վա  |սկզբից|տասխան|

|                            |    |          |     |    |      |ժամա- |

|                            |    |          |     |    |      |նակա- |

|                            |    |          |     |    |      |շրջանի|

|                            |    |          |     |    |      |համար |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|              Ա             |  Բ |     Գ    |  1  | 2  |   3  |   4  |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|Փոխադրվել են ուղևորներ      |310 |  հազար   |     |    |      |      |

|                            |    | ուղևոր   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների  |311 |    -»-   |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |312 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |313 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |314 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ՈՒղևորաշրջանառություն       |320 |  հազար   |     |    |      |      |

|(հաշվարկվում է վճարովի      |    |ուղևոր-կմ |     |    |      |      |

|վազքով)                     |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|այդ թվում` ըստ երթուղիների  |321 |    -»-   |     |    |      |      |

|տեսակների                   |    |          |     |    |      |      |

|ներքաղաքային                |    |          |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|ներմարզային                 |322 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջմարզային                 |323 |    -»-   |     |    |      |      |

|____________________________|____|__________|_____|____|______|______|

|միջպետական                  |324 |    -»-   |     |    |      |      |

._____________________________________________________________________.

 

4. Ֆինանսական ցուցանիշները

._____________________________________________________________________.

|            |Տողի|Չափի |Հաշ- |այդ թվում` ըստ հաղորդակցության|Աճողական|

|            |հա- |միա- |վետու|տեսակների                     |թվերով  |

|            |մարը|վորը |ամիսը|______________________________|հաշվետու|

|            |    |     |     |ներքա- |ներմար-|միջմար-|միջպե-|տարվա   |

|            |    |     |     |ղաքային|զային  |զային  |տական |սկզբից  |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|     Ա      |  Բ |   Գ |  1  |   2   |   3   |   4   |   5  |   6    |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|Բեռնափոխադ- |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |   x  |   x    |

|րումներից   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|հասույթ     |410 |հազար|     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի)      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ծախսեր      |411 | -»- |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ՈՒղևորափո-  |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |  x   |    x   |

|խադրումներից|    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|հասույթ     |420 |հազար|     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի)      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ծախսեր      |421 | -»- |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|որից`       |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |   x  |    x   |

|միկրոավտո-  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|բուսներով   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ուղևորափո-  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|խադրումներից|    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|հասույթ     |430 |հազար|     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի)      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ծախսեր      |431 | -»- |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|Թեթև        |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |   x  |    x   |

|մարդատար    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|տաքսիներով  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ուղևորափո-  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|խադրումներից|    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|հասույթ     |440 |հազար|     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի)      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ծախսեր      |441 | -»- |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|Օժանդակ և   |450 |հազար|     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|լրացուցիչ   |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ավտոտրանս-  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|պորտային    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|գործունեու- |    |     |     |       |       |       |      |        |

|թյունից     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ստացված     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հասույթը    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի),     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ընդամենը    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|այդ թվում`  |451 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|բեռների     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|բեռնման և   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|բեռնաթափման |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|բեռների     |452 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|պահման և    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|պահեստավոր- |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ման         |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|ավտոկայա-   |453 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|րանների և   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ավտոկայան-  |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ների        |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|այլ` (նշել  |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |   x  |    x   |

|ծառայության |    |     |     |       |       |       |      |        |

|տեսակը)     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|            |454 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|            |455 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|            |456 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|Այլ գործու- |460 |հազար|     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|նեությունից |    |դրամ |     |       |       |       |      |        |

|ստացված     |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հասույթը    |    |     |     |       |       |       |      |        |

|(առանց      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|ավելացված   |    |     |     |       |       |       |      |        |

|արժեքի      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|հարկի)      |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|որից` նշել  |    |     |  x  |   x   |   x   |   x   |   x  |    x   |

|գործունեու- |    |     |     |       |       |       |      |        |

|թյան տեսակը |    |     |     |       |       |       |      |        |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|            |461 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

|____________|____|_____|_____|_______|_______|_______|______|________|

|            |462 | -»- |     |       |   x   |   x   |   x  |    x   |

._____________________________________________________________________.

 

5. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը

._____________________________________________________________________.

|          |Տողի|Չափի   |Հաշվետու ամիսը|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության|

|          |հա- |միավորը|              |տեսակների (510-540 տողերը ըստ |

|          |մարը|       |              |2-րդ սյունակի, 550-580 տողերը |

|          |    |       |              |ըստ 1-ի սյունակի)             |

|          |    |       |______________|______________________________|

|          |    |       |ընդա-|որից`   |ներքա- |ներմար-|ներմար-|միջպե-|

|          |    |       |մենը |աշխատան-|ղաքային|զային  |զային  |տական |

|          |    |       |     |քում    |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|    Ա     |  Բ |   Գ   |  1  |   2    |   3   |   4   |   5   |   6  |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Բեռնատար  |510 |միավոր |     |        |   x   |   x   |   x   |   x  |

|ավտոմեքե- |    |       |     |        |       |       |       |      |

|նաներ     |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Ավտոբուս- |520 |  -»-  |     |        |       |       |       |      |

|ներ       |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Միկրոավտո-|530 |  -»-  |     |        |       |       |       |      |

|բուսներ   |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Թեթև      |540 |  -»-  |     |        |   x   |   x   |   x   |   x  |

|մարդատար  |    |       |     |        |       |       |       |      |

|տաքսիներ  |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Բեռնատար  |550 |  -»-  |     |   x    |       |       |       |      |

|ավտոմեքե- |    |       |     |        |       |       |       |      |

|նաների    |    |       |     |        |       |       |       |      |

|կատարած   |    |       |     |        |       |       |       |      |

|երթերը    |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Ավտոբուս- |560 |  -»-  |     |   x    |       |       |       |      |

|ների      |    |       |     |        |       |       |       |      |

|կատարած   |    |       |     |        |       |       |       |      |

|երթերը    |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Միկրոավտո-|570 |  -»-  |     |   x    |       |       |       |      |

|բուսների  |    |       |     |        |       |       |       |      |

|կատարած   |    |       |     |        |       |       |       |      |

|երթերը    |    |       |     |        |       |       |       |      |

|__________|____|_______|_____|________|_______|_______|_______|______|

|Թեթև      |580 |  -»-  |     |   x    |       |       |       |      |

|մարդատար  |    |       |     |        |       |       |       |      |

|տաքսիների |    |       |     |        |       |       |       |      |

|պատվերների|    |       |     |        |       |       |       |      |

|քանակը    |    |       |     |        |       |       |       |      |

._____________________________________________________________________.

 

Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող

    աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը, ընդամենը    (610) _______ մարդ

այդ թվում`

    բեռնափոխադրումներով զբաղվող                      (611) _______ մարդ

    ուղևորափոխադրումներով  զբաղվող (ավտոբուսներով    (612) _______ մարդ

և միկրոավտոբուսներով)

    թեթև  մարդատար տաքսիներով                        (613) _______ մարդ

    օժանդակ և  լրացուցիչ ավտոտրանսպորտային           (614) _______ մարդ

գործունեությամբ զբաղվող

    այլ գործունեությամբ զբաղվող                      (615) _______ մարդ

 

    Ղեկավար                    ________________     ________________

                               (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

 

    Լրացնող                    ________________   ______________________

    (գլխավոր հաշվապահ          (Ազգանուն, անուն)  (Ստորագրություն, պաշտոն)

կամ այլ լիազորված անձ)

_________________  «__» ___________201_թ.

(Հեռախոսահամար(ներ)) (լրացման ամսաթիվը)

 

Էլեկտրոնային փոստ __________@__________

 

Հավելված 2

ՀՀ վիճակագրության պետական

խորհրդի

2010 թվականի հուլիսի 7-ի

թիվ 15-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Վարձատու կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ներառում այլ կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակն ու աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում:

4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:

5. Հաշվետվությունում չեն ներառվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով և այլն) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:

6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

7. Սույն հրահանգում օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`

1) Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:

2) Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:

3) Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ուղին (ուղեգիծը):

4) Կանոնավոր փոխադրումների երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով գործող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:

5) Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:

6) Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:

7) Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:

8) Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:

9) Ընդհանուր օգտագործման երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների երթ`

- երկու վերջնակետերով երթուղիների դեպքում` ավտոբուսի շարժը մի ուղղությամբ` երթուղու սկզբնակետից մինչև վերջնակետը.

- շրջապտույտային (օղակաձև) երթուղու ժամանակ (այսինքն` երբ երթուղու սկզբնական և վերջնական կետը միևնույնն է) երթ է համարվում ավտոբուսի ժամանումը սկզբնակետից այդ նույն կետը:

8. Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 1), ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 2), Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը (բաժին 3), Ֆինանսական ցուցանիշները (բաժին 4), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը (բաժին 5):

1) Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` բեռների փոխադրումների ծավալը (տոննաներով) և բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով): Բեռնափոխադրումների և բեռնաշրջանառության մեջ ներառված են բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսիները), պիկապների և թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շասսիի վրա ֆուրգոնների և ավտոկցորդների կատարած փոխադրումների ծավալները:

2) Բեռնատար ավտոտրանսպորտով (ներառյալ ավտոկցորդներով) բեռնափոխադրումների ծավալում ցույց է տրվում փոխադրված բեռների փաստացի քանակը, հաշվի առնելով տարայի, կոնտեյների քաշը յուրաքանչյուր երթի ժամանակ:

Ներքաղաքային, ներմարզային, միջմարզային և միջպետական բեռնափոխադրումների ծավալները վիճակագրական հաշվետվությունում լրացվում են ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթերի հիման վրա, որոնցով կատարվում է ապրանքանյութական արժեքների գրանցումները և հաշվառումները:

Պայմանագրերով ձևակերպված ոչ ապրանքային բեռների (որոնց համար պահեստային հաշվառում չի տարվում) փոխադրումները հաշվարկվում են չափման, կշռման միջոցով և արտացոլվում` արտահայտված տոննաներով և տոննա-կիլոմետրերով:

Գծամետրերով չափվող հատային և ծավալային բեռների (փայտ, անտառանյութ, ավազ և այլն) քաշը որոշվում է բեռնառաքողների կողմից` դրանց կշռման կամ համապատասխան գործակիցների կիրառման միջոցով:

Ստանդարտ բեռների համար բեռների քաշը որոշվում է տեղերի քանակը մեկ տեղի քաշով բազմապատկելու միջոցով:

Հատերով հաշվառվող բեռների (մեքենաներ, սառնարաններ և այլն) քաշը որոշվում է բեռների քանակը տեխնիկական փաստաթղթերում նշված քաշով բազմապատկելու միջոցով:

3) Բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով) որոշվում է առանձին երթերով փոխադրված փաստացի բեռի քանակը (տոննա) բազմապատկելով փոխադրման հեռավորությամբ և գումարելով ստացված արդյունքները:

Առանց ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի (կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթի) ձևակերպման և ժամավճարային սակագներով ներքաղաքային և ներմարզային բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների բեռնաշրջանառությունը որոշվում է հաշվարկային կարգով. ավտոմեքենայի ուղեգրում գրանցված ընդհանուր վազքի, բեռնատարողության, վազքի օգտագործման և բեռնատարողության օգտագործման գործակիցների արտադրյալով: Վազքի օգտագործման գործակիցը հավասար է 0,5-ի, իսկ բեռնատարողության գործակիցը` 0,7: Բեռնափոխադրումների ծավալները որոշվում են բեռնաշրջանառությունը բեռնափոխադրման միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Որպես բեռի փոխադրման միջին հեռավորություն է սահմանվում 15 կմ-ը:

9. Ավտոբուսային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` ուղևորների փոխադրումների ծավալը (ուղևորներով) և ուղևորաշրջանառությունը (ուղևոր-կիլոմետրերով): ՈՒղևորների փոխադրման և ուղևորաշրջանառության ցուցանիշներում ներառվում են շահագործական երթուղային ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով և պատվերով աշխատող ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը:

1) ՈՒղևորների թվաքանակը ներքաղաքային երթուղիներում որոշվում է համապատասխան երթուղով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթի և տվյալ երթուղու համար հաստատված սակագնի հարաբերությամբ:

2) Ներմարզային երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է տվյալ երթուղու տվյալ ավտոբուսի (միկրոավտոբուսի) համար հաշվարկված ուղևորաշրջանառության կրկնապատիկի և տվյալ (համապատասխան) երթուղու փաստացի հեռավորության հարաբերությամբ:

3) Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակի հիման վրա:

Պատվերով ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացառությամբ` զբոսաշրջային ուղևորափոխադրումների) որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներմարզային երթուղիների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներմարզային երթուղու միջին հեռավորության ցուցանիշի բացակայության դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 15 կմ-ը:

Պատվերով ավտոբուսներով միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակներով ավտոբուսներով (բոլոր տեսակի երթուղիներով) փոխադրված ուղևորների թվաքանակ է ընդունվում ավտոբուսի ուղեգրում նշված փոխադրված փաստացի ուղևորների թվաքանակը:

4) Թեթև մարդատար տաքսիներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներքաղաքային փոխադրումների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներքաղաքային փոխադրումների դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 8 կմ-ը:

5) ՈՒղևորաշրջանառությունը որոշվում է հետևյալ կերպ.

ներքաղաքային երթուղիներում աշխատող ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրված ուղևորների քանակը համապատասխան երթուղու հեռավորության 0.5-ով բազմապատկելու միջոցով.

ներմարզային երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է.

- 1 երթի համար միանգամյա տոմսեր վաճառելու դեպքում` ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը տվյալ երթուղու 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագնի վրա բաժանելու միջոցով: Այդ սակագինը որոշվում է տվյալ երթուղու համար գործող սակագնի և երթուղու երկարության հարաբերությամբ: Օրինակ` ենթադրենք Երևան-Արմավիր երթուղու մեկ ուղևորի փոխադրման համար սահմանված է 350 դրամ, իսկ երթուղու երկարությունը` 45 կմ, ապա տվյալ երթուղու համար 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագինը կլինի` 350 : 45 = 7,78 դրամ.

- առանձին քաղաքացիներին, կազմակերպություններին աբոնենտային ամսական տոմսեր վաճառելու դեպքում` 1 ամսում փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ուղևորների փոխադրման փաստացի հեռավորությամբ բազմապատկելու միջոցով:

Երթուղու միջին հեռավորությունը որոշվում է հետևյալ կերպ`

օրինակ, ենթադրենք Ա կազմակերպությունն ունի երեք երթուղիներ.

I երթուղի` հեռավորությունը - 20 կմ, երթերի թիվը` 15, ուղևորներով վազքը` 15 x 20 = 300 կմ

II երթուղի` 25 կմ և 20 երթ, ուղևորներով վազքը` 20 x 25 = 500 կմ

III երթուղի` 30 կմ և 6 երթ, ուղևորներով վազքը` 6 x 30 = 180 կմ

Տվյալ կազմակերպության համար երթուղու միջին հեռավորությունը կլինի`

(300 + 500 + 180) : (15 + 20 + 6) = 980 : 41 = 23.9 կմ.

միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ երթուղու հեռավորության արտադրյալով:

Պատվերով ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը.

- ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացի զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներից) որոշվում է ավտոբուսների ուղևորներով վազքի, դրանց նստատեղերի թվի և տեղատարողության օգտագործման գործակցի արտադրյալով: Տեղատարողության օգտագործման գործակիցը ընդունվում է 0,65,

- միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներով (բոլոր երթուղիների համար) փոխադրումների ժամանակ ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրվող ուղևորների թվաքանակի և ավտոբուսների ուղևորներով վազքի արտադրյալով:

10. Թեթև մարդատար տաքսիների ներքաղաքային ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է ավտոմեքենաների կատարած վճարովի վազքերը կրկնապատկելով, իսկ ներմարզային, միջմարզային և միջպետական հաղորդակցության ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ փոխադրման հեռավորության արտադրյալով:

11. Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 410) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է բեռնատար ավտոմեքենաների շահագործումից ստացված ընդհանուր հասույթը:

Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներից, առևտրային և առաքիչ գործառնություններից, պահեստների շահագործումից և բեռնափոխադրումների հետ կապված այլ ծառայություններից ստացված հասույթները:

12. Շահագործական ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տողեր` 420 և 430) ցույց է տրվում երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների և պատվերով աշխատող ավտոբուսների շահագործումից ստացված հասույթները:

13. Թեթև մարդատար տաքսիներից ստացված հասույթի (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 440) մեջ ներառվում են դրանց շահագործումից ստացված բոլոր տեսակի վճարումները, ներառյալ այն հասույթը, որը ստացվում է պատվիրատուի կողմից ծառայողական նպատակներով կազմակերպության թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շահագործման դիմաց:

14. Օժանդակ և լրացուցիչ ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 450) ներառում է հետևյալ տեսակի ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթները.

1) Բեռների բեռնման և բեռնաթափման (տող 451)` բեռների մշակումից:

2) Բեռների պահման և պահեստավորման (տող 452)` բոլոր տեսակի ապրանքների պահումից և պահեստավորումից շտեմարաններում, ընդհանուր նշանակության ապրանքային պահեստներում, պահեստ-սառնարաններում, զետեղարաններում (բունկերներում) և այլն:

3) Ավտոկայարանների և ավտոկայանների (տող 453)` տոմսերի վաճառքի միջնորդավճարների գումարից, ինչպես նաև տեղերի ամրագրման, ավտոբուսների չվացուցակի, սակագների, փոխադրման պայմանների, ուղեբեռի ձևակերպման կարգի մասին տեղեկատու բյուրոների կողմից տեղեկատվության տրամադրման, հանձնած տոմսերի ընդունման և վճարների վերադարձման, սպասարանների, մոր և մանկան սենյակների տրամադրման ծառայություններից և այլն:

4) Այլ ծառայություններ (տող 454)` բաց կամ փակ տարածքում ավտոհանգրվանների, ավտոտնակների շահագործումից, ինչպես նաև ավտոտրանսպորտային միջոցների, մոտոցիկլետների, հեծանիվների կայանատեղերի սպասարկման վճարներից, ավտոմայրուղիների ընդհանուր օգտագործման նշանակության ավտոճանապարհների, մայթերի, կամուրջների և թունելների շահագործումից, բեռների փոխադրմանը վերաբերող տրանսպորտային գործակալների միջնորդական ծառայություններից և այլն:

15. Այլ գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 460) ներառում է Տնտեսական գործունեության տեսակների Հայաստանի Հանրապետության դասակարգչով սահմանված գործունեության բոլոր տեսակները, բացի տրանսպորտային ծառայություններից (օրինակ` արդյունաբերություն, շինարարություն, գյուղատնտեսություն, հեռահաղորդակցություն, առևտուր, ծառայություններ և այլն):

Հաշվետվության մեջ հասույթները լրացվում են հաշվեգրման սկզբունքով:

16. V բաժնի շահագործական շարժակազմի (տողեր` 510, 520, 530 և 540) թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը:

17. Կատարած երթերը (տողեր` 550, 560 և 570) լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների երթուղու վերջնական կետ ժամանման մասին կատարված նշումների հիման վրա:

18. Աշխատավարձի հաշվարկման համար կիրառվող աշխատողների միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով:

Աշխատողների թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար:

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
07.07.2010
N 15-Ն
Որոշում