(ուժը կորցրել է 01.01.11թ 07.07.10 թիվ 15-Ն որոշում)
i
603.0013.101007
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«10» 10 2007 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60307354
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
14 սեպտեմբերի 2007 թվականի N 13-Ն
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2006 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 15-Ի ԹԻՎ 17-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև թիվ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը»` համաձայն հավելվածի:
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2006 թվականի սեպտեմբերի 15-ի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև թիվ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի թիվ 18-Ն և 19-Ն որոշումներն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 17-Ն որոշման 1-ին կետը:
3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2008 թվականի հունվարի 1-ից:
ՀԱՎԵԼՎԱԾ
Հաստատված է
ՀՀ վիճակագրության
պետական խորհրդի
2007թ. սեպտեմբերի 14-ի
թիվ 13-Ն որոշմամբ
ՀՐԱՀԱՆԳ «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԻ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Վարձատու կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ներառում այլ կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակն ու աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում:
4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:
5. Հաշվետվությունում չեն ներառվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով և այլն) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:
6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
1. Սույն հրահանգում օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`
1) Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:
2) Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:
3) Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ուղին (ուղեգիծը):
4) Կանոնավոր փոխադրումների երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով գործող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:
5) Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը ու վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:
6) Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:
7) Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:
8) Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:
9) Ընդհանուր օգտագործման երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների երթ`
- երկու վերջնակետերով երթուղիների դեպքում` ավտոբուսի շարժը մի ուղղությամբ` երթուղու սկզբնակետից մինչև վերջնակետը:
- շրջապտուտային (օղակաձև) երթուղու ժամանակ (այսինքն` երբ երթուղու սկզբնական և վերջնական կետը միևնույնն է) երթ է համարվում ավտոբուսի ժամանումը սկզբնակետից այդ նույն կետը:
2. Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 1), ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 2), Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը (բաժին 3), Ֆինանսական ցուցանիշները (բաժին 4), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը (բաժին 5):
1) Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` բեռների փոխադրումների ծավալը (տոննաներով) և բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով): Բեռնափոխադրումների և բեռնաշրջանառության մեջ ներառված են բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսիները), պիկապների և թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շասսիի վրա ֆուրգոնների և ավտոկցորդների կատարած փոխադրումների ծավալները:
2) Բեռնատար ավտոտրանսպորտով (ներառյալ ավտոկցորդներով) բեռնափոխադրումների ծավալում ցույց է տրվում փոխադրված բեռների փաստացի քանակը, հաշվի առնելով տարայի, կոնտեյների քաշը յուրաքանչյուր երթի ժամանակ:
Ներքաղաքային, ներմարզային, միջմարզային և միջպետական բեռնափոխադրումների ծավալները վիճակագրական հաշվետվությունում լրացվում են ապրանքա-տրանսպորտային բեռնագրերի կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթերի հիման վրա, որոնցով կատարվում է ապրանքանյութական արժեքների գրանցումները և հաշվառումները:
Պայմանագրերով ձևակերպված ոչ ապրանքային բեռների (որոնց համար պահեստային հաշվառում չի տարվում) փոխադրումները հաշվարկվում են չափման, կշռման միջոցով և արտացոլվում` արտահայտված տոննաներով և տոննա-կիլոմետրերով:
Գծամետրերով չափվող հատային և ծավալային բեռների (փայտ, անտառանյութ, ավազ և այլն) քաշը որոշվում է բեռնառաքողների կողմից` դրանց կշռման կամ համապատասխան գործակիցների կիրառման միջոցով:
Ստանդարտ բեռների համար բեռների քաշը որոշվում է տեղերի քանակը մեկ տեղի քաշով բազմապատկելու միջոցով:
Հատերով հաշվառվող բեռների (մեքենաներ, սառնարաններ և այլն) քաշը որոշվում է բեռների քանակը տեխնիկական փաստաթղթերում նշված քաշով բազմապատկելու միջոցով:
3) Բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով) որոշվում է առանձին երթերով փոխադրված փաստացի բեռի քանակը (տոննա) բազմապատկելով փոխադրման հեռավորությամբ և գումարելով ստացված արդյունքները:
Առանց ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի (կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթի) ձևակերպման և ժամավճարային սակագներով ներքաղաքային և ներմարզային բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների բեռնաշրջանառությունը որոշվում է հաշվարկային կարգով. ավտոմեքենայի ուղեգրում գրանցված ընդհանուր վազքի, բեռնատարողության, վազքի օգտագործման և բեռնատարողության օգտագործման գործակիցների արտադրյալով: Վազքի օգտագործման գործակիցը հավասար է 0,5-ի, իսկ բեռնատարողության գործակիցը` 0,7: Բեռնափոխադրումների ծավալները որոշվում են բեռնաշրջանառությունը բեռնափոխադրման միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Որպես բեռի փոխադրման միջին հեռավորություն է սահմանվում 15 կմ-ը:
3. Ավտոբուսային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` ուղևորների փոխադրումների ծավալը (ուղևորներով) և ուղևորաշրջանառությունը (ուղևոր-կիլոմետրերով): ՈՒղևորների փոխադրման և ուղևորաշրջանառության ցուցանիշներում ներառվում են շահագործական երթուղային ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով և պատվերով աշխատող ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը:
1) ՈՒղևորների թվաքանակը ներքաղաքային երթուղիներում որոշվում է համապատասխան երթուղով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթի և տվյալ երթուղու համար հաստատված սակագնի հարաբերությամբ:
2) Ներմարզային երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է տվյալ երթուղու տվյալ ավտոբուսի (միկրոավտոբուսի) համար հաշվարկված ուղևորաշրջանառության կրկնապատիկի և տվյալ (համապատասխան) երթուղու փաստացի հեռավորության հարաբերությամբ:
3) Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակի հիման վրա:
Պատվերով ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացառությամբ` զբոսաշրջային ուղևորափոխադրումների) որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներմարզային երթուղիների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներմարզային երթուղու միջին հեռավորության ցուցանիշի բացակայության դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 15 կմ-ը:
Որպես պատվերով ավտոբուսներով միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակներով ավտոբուսներով (բոլոր տեսակի երթուղիներով) փոխադրված ուղևորների թվաքանակ է ընդունվում ավտոբուսի ուղեգրում նշված փոխադրված փաստացի ուղևորների թվաքանակը:
4) Թեթև մարդատար տաքսիներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներքաղաքային փոխադրումների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներքաղաքային փոխադրումների դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 8 կմ-ը:
5) ՈՒղևորաշրջանառությունը (տող 230) որոշվում է հետևյալ կերպ.
ներքաղաքային երթուղիներում աշխատող ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրված ուղևորների քանակը համապատասխան երթուղու հեռավորության 0.5-ով բազմապատկելու միջոցով.
ներմարզային երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է.
- 1 երթի համար միանգամյա տոմսեր վաճառելու դեպքում` ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը տվյալ երթուղու 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագնի վրա բաժանելու միջոցով: Այդ սակագինը որոշվում է տվյալ երթուղու համար գործող սակագնի և երթուղու երկարության հարաբերությամբ: Օրինակ` ենթադրենք Երևան-Արմավիր երթուղու մեկ ուղևորի փոխադրման համար սահմանված է 350 դրամ, իսկ երթուղու երկարությունը` 45 կմ, ապա տվյալ երթուղու համար 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագինը կլինի` 350: 45 = 7,78 դրամ.
- առանձին քաղաքացիներին, կազմակերպություններին աբոնենտային ամսական տոմսեր վաճառելու դեպքում` 1 ամսում փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ուղևորների փոխադրման փաստացի հեռավորությամբ բազմապատկելու միջոցով:
Երթուղու միջին հեռավորությունը որոշվում է հետևյալ կերպ`
օրինակ, ենթադրենք Ա կազմակերպությունն ունի երեք երթուղիներ.
I երթուղի` հեռավորությունը - 20 կմ, երթերի թիվը` 15, ուղևորներով վազքը` 15x20=300 կմ,
II երթուղի` 25 կմ և 20 երթ, ուղևորներով վազքը` 20 x25=500 կմ,
III երթուղի` 30 կմ և 6 երթ, ուղևորներով վազքը` 6 x 30 =180 կմ:
Տվյալ կազմակերպության համար երթուղու միջին հեռավորությունը կլինի`
(300+500+180): (15+20+6) = 980: 41= 23.9 կմ:
Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ երթուղու հեռավորության արտադրյալով:
Պատվերով ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը.
- ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացի զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներից) որոշվում է ավտոբուսների ուղևորներով վազքի, դրանց նստատեղերի թվի և տեղատարողության օգտագործման գործակցի արտադրյալով: Տեղատարողության օգտագործման գործակիցը ընդունվում է 0,65.
- միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներով (բոլոր երթուղիների համար) փոխադրումների ժամանակ ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրվող ուղևորների թվաքանակի և ավտոբուսների ուղևորներով վազքի արտադրյալով:
4. Թեթև մարդատար տաքսիների ներքաղաքային ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է ավտոմեքենաների կատարած վճարովի վազքերը կրկնապատկելով, իսկ ներմարզային, միջմարզային և միջպետական հաղորդակցության ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ փոխադրման հեռավորության արտադրյալով:
5. Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 410) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է բեռնատար ավտոմեքենաների շահագործումից ստացված ընդհանուր հասույթն` առանց ավելացված արժեքի հարկի:
Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներից, առևտրային և առաքիչ գործառնություններից, պահեստների շահագործումից և բեռնափոխադրումների հետ կապված այլ ծառայություններից ստացված հասույթները:
6. Շահագործական ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տողեր` 420 և 430) ցույց են տրվում երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների և պատվերով աշխատող ավտոբուսների շահագործումից ստացված հասույթները (առանց ավելացված արժեքի հարկի):
7. Թեթև մարդատար տաքսիներից ստացված հասույթի (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 440) մեջ ներառվում են դրանց շահագործումից ստացված բոլոր տեսակի վճարումները, ներառյալ այն հասույթը, որը ստացվում է պատվիրատուի կողմից ծառայողական նպատակներով կազմակերպության թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շահագործման դիմաց:
8. Օժանդակ և լրացուցիչ ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը (տող 450) ներառում է հետևյալ տեսակի ավտոտրանսպորտային գործունեությունից ստացված հասույթները.
1) Բեռների բեռնման և բեռնաթափման (տող 451)` բեռների մշակումից:
2) Բեռների պահման և պահեստավորման (տող 452)` բոլոր տեսակի ապրանքների պահումից և պահեստավորումից շտեմարաններում, ընդհանուր նշանակության ապրանքային պահեստներում, պահեստ-սառնարաններում, զետեղարաններում (բունկերներում) և այլն:
3) Ավտոկայարանների և ավտոկայանների (տող 453)` տոմսերի վաճառքի միջնորդավճարների գումարից, ինչպես նաև տեղերի ամրագրման, ավտոբուսների չվացուցակի, սակագների, փոխադրման պայմանների, ուղեբեռի ձևակերպման կարգի մասին տեղեկատու բյուրոների կողմից տեղեկատվության տրամադրման, հանձնած տոմսերի ընդունման և վճարների վերադարձման, սպասարանների, մոր և մանկան սենյակների տրամադրման ծառայություններից և այլն:
4) Այլ ծառայություններ (տող 454)` բաց կամ փակ տարածքում ավտոհանգրվանների, ավտոտնակների շահագործմից, ինչպես նաև ավտոտրանսպորտային միջոցների, մոտոցիկլետների, հեծանիվների կայանատեղերի սպասարկման վճարներից, ավտոմայրուղիների ընդհանուր օգտագործման նշանակության ավտոճանապարհների, մայթերի, կամուրջների և թունելների շահագործումից, բեռների փոխադրմանը վերաբերող տրանսպորտային գործակալների միջնորդական ծառայություններից և այլն:
9. V բաժնի շահագործական շարժակազմի (տողեր` 510, 520, 530 և 540) թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում:
10. Կատարած երթերը (տողեր` 550, 560 և 570) լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների երթուղու վերջնական կետ ժամանման մասին կատարված նշումների հիման վրա:
11. Աշխատողների միջին ցուցակային թվականակը (տող 610) ցուցանիշը հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 կամ 31, փետրվարի համար` 28 կամ 29-ը) ցուցակային կազմի աշխատողների թվականակի գումարը` ներառյալ տոն (ոչ աշխատանքային) և հանգստյան օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվի վրա բաժանելու միջոցով: Աշխատողների ցուցակային թվականակը հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների ցուցակային թվականակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար:
.__________. ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
| |
| ՀՎ SA | ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
.__________.
._________________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի |
|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, օրենքով սահմանված կարգով` |
|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող |
|«Պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրի» և Հայաստանի |
|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003թ. հոկտեմբերի 3-ի |
|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ |
|11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի |
|_________________________________________________________________________|
|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
|ՕՐԵՆՔՈՎ |
|_________________________________________________________________________|
| Ներկայացվում է | Ներկայացնում են | Հաշվետվության |
| | | ներկայացման |
| | | ժամկետը` |
|__________________________|___________________________|__________________|
|Ազգային վիճակագրական |տրանսպորտային | մինչև հաշվետու |
|ծառայության մարզային |գործունեությամբ զբաղվող | ժամանակաշրջանին |
|գործակալություն |իրավաբանական անձինք, | հաջորդող ամսվա |
|(տարածքային բաժին) |անհատ ձեռնարկատերերը | 5-ը |
|______________________________________________________|__________________|
|Ով է ներկայացնում ___________________________________ | ՁԵՎ ԹԻՎ |
| (անվանումը) | 1-ԱՎՏՈ |
| | (ամսական) |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ______________ | |
| | «Հաստատված է» |
|_____________________________________________________ | Հայաստանի |
| | Հանրապետության |
|Գտնվելու վայրը ______________________________________ | վիճակագրության |
| | պետական խորհրդի |
|_____________________________________I__I__I__I__I__I | 2007թ. |
| (փոստային դասիչ) | սեպտեմբերի 14-ի |
| |թիվ 13-Ն որոշմամբ |
|Մարզը _________________ Համայնքը __________________ | |
| | |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը | |
| I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I | |
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը | |
| I_I_I_I_I_I_I_I_I |__________________|
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I | |
| |__________________|
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և նույնականացման | Չլրացնել \|/|
|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը լրացվում են Հայաստանի |__________________|
|Հանրապետության արդարադատության նախարարության | ՏԳՏԴ I_I_I_I_I_I|
|իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության | Մարզը I_I_I|
|կողմից տրված գրանցման վկայականից | Համայնքը I_I_I_I|
|_________________________________________________________________________|
|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական |
|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն |
|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է |
|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով: |
._________________________________________________________________________.
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ
200__թ.______________ ամսվա համար
1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը|110 |տոննա | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ | | | | | |
|հաղորդակցության տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |111 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |112 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |113 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |114 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|Բեռնաշրջանառություն |120 |տոննա-կմ| | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ | | | | | |
|հաղորդակցության տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |121 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |122 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |123 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |124 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
2. ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|Փոխադրվել են ուղևորներ, | |հազար | | | |
|ընդամենը |210 |ուղևոր | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |211 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |212 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |213 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |214 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|210 տողից` | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով, ընդամենը |220 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |221 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |222 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |223 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |224 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|ՈՒղևորաշրջանառություն, | |ուղևոր | | | |
|ընդամենը |230 |-կմ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |231 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |232 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |233 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |234 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|230 տողից` | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով, ընդամենը |240 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |241 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |242 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |243 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |244 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
3. Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|Փոխադրվել են ուղևորներ | |հազար | | | |
| |310 |ուղևոր | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |311 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |312 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |313 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |314 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|ՈՒղևորաշրջանառություն | |հազար | | | |
|(հաշվարկվում է վճարովի | |ուղևոր | | | |
|վազքով) |320 |-կմ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |321 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |322 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |323 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |324 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
4. Ֆինանսական ցուցանիշները
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի|Հաշ- | այդ թվում` ըստ հաղորդակցության |
| |համա|միա-|վետու| տեսակների |
| |րը |վորը|ամիսը|__________________________________|
| | | | |ներքա- |ներմար-|միջմար-|միջպետական|
| | | | |ղաքային|զային |զային | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Բեռնափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |410 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |411 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|ՈՒղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |420 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |421 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|որից` | | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով | | | | | | | |
|ուղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |430 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |431 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիներով | | | | | | | |
|ուղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |440 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |441 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Օժանդակ և լրացուցիչ | | | | | | | |
|ավտոտրանսպորտային | | | | | | | |
|գործունեությունից | |հա- | | | | | |
|ստացված հասույթը |450 |զար | | X | X | X | X |
|(առանց ավելացված | |դրամ| | | | | |
|ստացված հասույթը | | | | | | | |
|արժեքի հարկի) | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|այդ թվում` բեռների | | | | | | | |
| բեռնման և |451 |_»_ | | X | X | X | X |
| բեռնաթափման | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| բեռների պահման և |452 |_»_ | | X | X | X | X |
| պահեստավորման | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ավտոկայարանների և |453 |_»_ | | X | X | X | X |
| ավտոկայանների | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|այլ (նշել ծառայության | | | | X | X | X | X |
| տեսակը) | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| |454 |_»_ | | X | X | X | X |
| | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| |455 |_»_ | | X | X | X | X |
| | | | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| |456 |_»_ | | X | X | X | X |
| | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի|Հաշ- | այդ թվում` ըստ հաղորդակցության |
| |համա|միա-|վետու| տեսակների |
| |րը |վորը|ամիսը|__________________________________|
| | | | |ներքա- |ներմար-|միջմար-|միջպետական|
| | | | |ղաքային|զային |զային | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| | |միա-| | | | | |
|Բեռնատար ավտոմեքենաներ|510 |վոր | |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Ավտոբուսներ |520 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Միկրոավտոբուսներ |530 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիներ |540 |_»_ | |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Բեռնատար ավտոմեքենա- | | | | | | | |
|ների կատարած երթերը |550 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Ավտոբուսների կատարած | | | | | | | |
|երթերը |560 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Միկրոավտոբուսների | | | | | | | |
|կատարած երթերը |570 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիների պատվերների | | | | | | | |
|քանակը |580 |_»_ | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը, ընդամենը (610) _______ մարդ
այդ թվում`
բեռնափոխադրումներով զբաղվող (611) _______ մարդ
ուղևորափոխադրումներով զբաղվող (612) _______ մարդ
Ղեկավար ____________________ __________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող ____________________ __________________
(գլխավոր հաշվապահ (Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն,
կամ այլ լիազորված անձ) պաշտոն)
____________________ «__» _______200__թ.
(Հեռախոսահամար(ներ)) (լրացման ամսաթիվը)