603.0017.171006
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«17» 10 2006 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60306338
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
15 սեպտեմբերի 2006 թվականի թիվ 17-Ն
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 7-Ի ԹԻՎ 18-Ն ԵՎ 19-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. (1-ին կետն ուժը կորցրել է 14.09.07 թիվ 13-Ն որոշում)
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 1-Ավտո (ամսական) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի շահագործական շարժակազմի առկայության և աշխատանքի մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 18-Ն և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 65-Ավտո (եռամսյակային) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 19-Ն որոշումները:
3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2007 թվականի հունվարի 1-ից:
Հավելված
Հաստատված է
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2006 թ. սեպտեմբերի 15-ի
թիվ 17-Ն որոշմամբ
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ
1.1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:
1.2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
1.3. Վարձատու կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ներառում այլ կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակն ու աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում:
1.4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:
1.5. Հաշվետվությունում չեն ներառվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով և այլն) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:
1.6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Սույն հրահանգում օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`
Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:
Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:
Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ուղին (ուղեգիծը):
Կանոնավոր փոխադրումների երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով գործող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:
Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը ու վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:
Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:
Միջմարզային երթուղի` երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:
Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված
երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:
Ընդհանուր օգտագործման երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների երթ`
- երկու վերջնակետերով երթուղիների դեպքում` ավտոբուսի շարժը մի ուղղությամբ` երթուղու սկզբնակետից մինչև վերջնակետը.
- շրջապտուտային (օղակաձև) երթուղու ժամանակ (այսինքն` երբ երթուղու սկզբնական և վերջնական կետը միևնույնն է) երթ Է համարվում ավտոբուսի ժամանումը սկզբնակետից այդ նույն կետը:
Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 1), ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 2), Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը (բաժին 3), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը (բաժին 4), Ֆինանսական ցուցանիշները (բաժին 5):
2.1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` բեռների փոխադրումների ծավալը (տոննաներով) և բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով): Բեռնափոխադրումների և բեռնաշրջանառության մեջ ներառված են բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսիները), պիկապների և թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շասսիի վրա ֆուրգոնների և ավտոկցորդների կատարած փոխադրումների ծավալները:
Բեռնատար ավտոտրանսպորտով (ներառյալ ավտոկցորդներով) բեռնափոխադրումների ծավալում ցույց է տրվում փոխադրված բեռների փաստացի քանակը, հաշվի առնելով տարայի, կոնտեյների քաշը յուրաքանչյուր երթի ժամանակ:
Ներքաղաքային, ներմարզային, միջմարզային և միջպետական բեռնափոխադրումների ծավալները վիճակագրական հաշվետվությունում լրացվում են ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթերի հիման վրա, որոնցով կատարվում են ապրանքանյութական արժեքների գրանցումները և հաշվառումները:
Պայմանագրերով ձևակերպված ոչ ապրանքային բեռների (որոնց համար պահեստային հաշվառում չի տարվում) փոխադրումները հաշվարկվում են չափման, կշռման միջոցով և արտացոլվում` արտահայտված տոննաներով և տոննա-կիլոմետրերով:
Գծամետրերով չափվող հատային և ծավալային բեռների (փայտ, անտառանյութ, ավազ և այլն) քաշը որոշվում է բեռնառաքողների կողմից` դրանց կշռման կամ համապատասխան գործակիցների կիրառման միջոցով:
Ստանդարտ բեռների համար բեռների քաշը որոշվում է տեղերի քանակը մեկ տեղի քաշով բազմապատկելու միջոցով:
Հատերով հաշվառվող բեռների (մեքենաներ, սառնարաններ և այլն) քաշը որոշվում է բեռների քանակը տեխնիկական փաստաթղթերում նշված քաշով բազմապատկելու միջոցով:
Բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով) որոշվում է առանձին երթերով փոխադրված փաստացի բեռի քանակը (տոննա) բազմապատկելով փոխադրման հեռավորությամբ և գումարելով ստացված արդյունքները:
Առանց ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի (կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթի) ձևակերպման և ժամավճարային սակագներով ներքաղաքային և ներմարզային բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների բեռնաշրջանառությունը որոշվում է հաշվարկային կարգով. ավտոմեքենայի ուղեգրում գրանցված ընդհանուր վազքի, բեռնատարողության, վազքի օգտագործման և բեռնատարողության օգտագործման գործակիցների արտադրյալով: Վազքի օգտագործման գործակիցը հավասար է 0,5-ի, իսկ բեռնատարողության գործակիցը` 0,7: Բեռնափոխադրումների ծավալները որոշվում են բեռնաշրջանառությունը բեռնափոխադրման միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Որպես բեռի փոխադրման միջին հեռավորություն է սահմանվում 15 կմ-ը:
Ավտոբուսային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են` ուղևորների փոխադրումների ծավալը (ուղևորներով) և ուղևորաշրջանառությունը (ուղևոր-կիլոմետրերով): ՈՒղևորների փոխադրման և ուղևորաշրջանառության ցուցանիշներում ներառվում են շահագործական երթուղային ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով և պատվերով աշխատող ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը:
2.2. ՈՒղևորների թվաքանակը ներքաղաքային երթուղիներում որոշվում է համապատասխան երթուղով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթի և տվյալ երթուղու համար հաստատված սակագնի հարաբերակցությամբ:
Ներմարզային երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է տվյալ երթուղու տվյալ ավտոբուսի (միկրոավտոբուսի) համար հաշվարկված ուղևորաշրջանառության կրկնապատիկի և տվյալ (համապատասխան) երթուղու փաստացի հեռավորության հարաբերությամբ:
Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակի հիման վրա:
Պատվերով ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացառությամբ զբոսաշրջային ուղևորափոխադրումների) որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներմարզային երթուղիների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներմարզային երթուղու միջին հեռավորության ցուցանիշի բացակայության դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 15 կմ-ը:
Որպես պատվերով ավտոբուսներով միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակներով ավտոբուսներով (բոլոր տեսակի երթուղիներով) փոխադրված ուղևորների թվաքանակ է ընդունվում ավտոբուսի ուղեգրում նշված փոխադրված փաստացի ուղևորների թվաքանակը:
2.3. Թեթև մարդատար տաքսիներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներքաղաքային փոխադրումների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներքաղաքային փոխադրումների դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 8 կմ-ը:
2.4. ՈՒղևորաշրջանառությունը (տող 160) որոշվում է հետևյալ կերպ.
ա) ներքաղաքային երթուղիներում աշխատող ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրված ուղևորների քանակը համապատասխան երթուղու հեռավորության 0.5-ով բազմապատկելու միջոցով.
բ) ներմարզային երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է.
- 1 երթի համար միանգամյա տոմսեր վաճառելու դեպքում` ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը տվյալ երթուղու 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագնի վրա բաժանելու միջոցով: Այդ սակագինը որոշվում է տվյալ երթուղու համար գործող սակագնի և երթուղու երկարության հարաբերակցությամբ: Օրինակ` ենթադրենք Երևան-Արմավիր երթուղու մեկ ուղևորի փոխադրման համար սահմանված է 350 դրամ, իսկ երթուղու երկարությունը` 45 կմ, ապա տվյալ երթուղու համար 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագինը կլինի` 350 : 45 = 7,78 դրամ.
- առանձին քաղաքացիներին, կազմակերպություններին աբոնենտային ամսական տոմսեր վաճառելու դեպքում` 1 ամսում փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ուղևորների փոխադրման փաստացի հեռավորությամբ բազմապատկելու միջոցով:
Երթուղու միջին հեռավորությունը որոշվում է հետևյալ կերպ`
օրինակ, ենթադրենք Ա կազմակերպությունն ունի երեք երթուղի.
I երթուղի` հեռավորությունը` 20 կմ, երթերի թիվը` 15, ուղևորներով վազքը` 15 x 20 = 300 կմ
II երթուղի` 25 կմ և 20 երթ, ուղևորներով վազքը` 20 x 25 = 500 կմ
III երթուղի` 30 կմ և 6 երթ, ուղևորներով վազքը` 6 x 30 = 180 կմ
Տվյալ կազմակերպության համար երթուղու միջին հեռավորությունը կլինի`
(300+500+180) : (15+20+6) = 980 : 41 = 23.9 կմ.
գ) միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ երթուղու հեռավորության արտադրյալով:
Պատվերով ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը.
- ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացի զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներից) որոշվում է ավտոբուսների ուղևորներով վազքի, դրանց նստատեղերի թվի և տեղատարողության օգտագործման գործակցի արտադրյալով: Տեղատարողության օգտագործման գործակիցը ընդունվում է 0,65,
- միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներով (բոլոր երթուղիների համար) փոխադրումների ժամանակ ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրվող ուղևորների թվաքանակի և ավտոբուսների ուղևորներով վազքի արտադրյալով.
դ) թեթև մարդատար տաքսիների ներքաղաքային ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է ավտոմեքենաների կատարած վճարովի վազքերը կրկնապատկելով, իսկ ներմարզային, միջմարզային և միջպետական հաղորդակցության ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ փոխադրման հեռավորության արտադրյալով:
2.5. IV բաժնի շահագործական շարժակազմի (տողեր` 410, 420, 430 և 440) թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում:
2.6. Կատարած երթերը (տողեր` 450 և 460) լրացվում են ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների երթուղու վերջնական կետ ժամանման մասին կատարված նշումների հիման վրա:
2.7. Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 510) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է բեռնատար ավտոմեքենաների շահագործումից ստացված ընդհանուր հասույթը` առանց ավելացված արժեքի հարկի:
Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներից, առևտրային և առաքիչ գործառնություններից, պահեստների շահագործումից և բեռնափոխադրումների հետ կապված այլ ծառայություններից ստացված հասույթները:
2.8. Շահագործական ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տողեր` 520 և 530) ցույց են տրվում երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների և պատվերով աշխատող ավտոբուսների շահագործումից ստացված հասույթները (առանց ավելացված արժեքի հարկի):
2.9. Թեթև մարդատար տաքսիներից ստացված հասույթի (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 540) մեջ ներառվում են դրանց շահագործումից ստացված բոլոր տեսակի վճարումները, ներառյալ այն հասույթը, որը ստացվում է պատվիրատուի կողմից ծառայողական նպատակներով կազմակերպության թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շահագործման դիմաց:
2.10. Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը (տող 610) ցուցանիշը հաշվարկվում է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 կամ 31, փետրվարի համար` 28 կամ 29-ը) ցուցակային կազմի աշխատողների թվաքանակի գումարը` ներառյալ տոն (ոչ աշխատանքային) և հանգստյան օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվի վրա բաժանելու միջոցով: Աշխատողների ցուցակային թվաքանակը հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների ցուցակային թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար:
.__________. ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
| |
| ՀՎ SA | ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
.__________.
._________________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի |
|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, օրենքով սահմանված կարգով` |
|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող |
|«Պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրի» և Հայաստանի |
|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003թ. հոկտեմբերի 3-ի |
|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ |
|11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի |
|_________________________________________________________________________|
|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
|ՕՐԵՆՔՈՎ |
|_________________________________________________________________________|
| Ներկայացվում է | Ներկայացնում են | Հաշվետվության |
| | | ներկայացման |
| | | ժամկետը` |
|__________________________|_____________________________|________________|
|Ազգային վիճակագրական |տրանսպորտային գործունեությամբ|մինչև հաշվետու |
|ծառայության մարզային |զբաղվող իրավաբանական անձինք, |ժամանակաշրջանին |
|գործակալություն |անհատ ձեռնարկատերերը |հաջորդող ամսվա |
|(տարածքային բաժին) | |5-ը |
|________________________________________________________|________________|
|Ով է ներկայացնում ____________________________________ | ՁԵՎ ԹԻՎ |
| (անվանումը) | 1-ԱՎՏՈ |
| | (ամսական) |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը _______________ | |
| |«Հաստատված է» |
|______________________________________________________ |Հայաստանի |
| |Հանրապետության |
|Գտնվելու վայրը _______________________________________ |վիճակագրության |
| |պետական խորհրդի |
|______________________________________I__I__I__I__I__I |սեպտեմբերի 15-ի |
| (փոստային դասիչ) |2006թ. թիվ 17-Ն |
| |որոշմամբ |
|Մարզը _________________ Համայնքը ___________________ | |
| | |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I_I | |
| | |
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I_I_I_I_I_I_I | |
| |________________|
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I | |
| |________________|
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և նույնականացման | Չլրացնել \|/|
|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը լրացվում են Հայաստանի |________________|
|Հանրապետության արդարադատության նախարարության |ՏԳՏԴ I_I_I_I_I_I|
|իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության |Մարզը I_I_I|
|կողմից տրված գրանցման վկայականից |Համայնքը I_I_I_I|
|_________________________________________________________________________|
|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական |
|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն |
|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է |
|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով: |
._________________________________________________________________________.
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ
200__թ.______________ ամսվա համար
1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը|110 |տոննա | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ | | | | | |
|հաղորդակցության տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |111 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |112 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |113 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |114 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|Բեռնաշրջանառություն |120 |տոննա-կմ| | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ | | | | | |
|հաղորդակցության տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |121 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |122 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |123 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |124 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
2. ՈՒղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|Փոխադրվել են ուղևորներ, | |հազար | | | |
|ընդամենը |210 |ուղևոր | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |211 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |212 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |213 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |214 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|210 տողից` | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով, ընդամենը |220 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |221 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |222 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |223 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |224 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| | |հազար | | | |
|ՈՒղևորաշրջանառություն, | |ուղևոր | | | |
|ընդամենը |230 |-կմ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |231 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |232 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |233 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |234 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|230 տողից` | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով, ընդամենը |240 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |241 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |242 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |243 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |244 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
3. Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը
._________________________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Չափի |Հաշ- | Աճողական թվերով |
| |համա-|միավորը |վետու|______________________|
| |րը | |ամիսը|հաշվետու|նախորդ տարվա |
| | | | |տարվա |համապատասխան |
| | | | |սկզբից |ժամանակաշրջա-|
| | | | | |նի համար |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|Փոխադրվել են ուղևորներ | |հազար | | | |
| |310 |ուղևոր | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |311 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |312 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |313 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |314 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|ՈՒղևորաշրջանառություն | |հազար | | | |
|(հաշվարկվում է վճարովի | |ուղևոր | | | |
|վազքով) |320 |-կմ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
|այդ թվում` ըստ երթուղիների | | | | | |
|տեսակների | | | | | |
| ներքաղաքային |321 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| ներմարզային |322 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջմարզային |323 |_»_ | | | |
|_____________________________|_____|________|_____|________|_____________|
| միջպետական |324 |_»_ | | | |
._________________________________________________________________________.
4. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի|Հաշ- | այդ թվում` ըստ հաղորդակցության |
| |համա|միա-|վետու| տեսակների |
| |րը |վորը|ամիսը|__________________________________|
| | | | |ներքա- |ներմար-|միջմար-|միջպետական|
| | | | |ղաքային|զային |զային | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| | |միա-| | | | | |
|Բեռնատար ավտոմեքենաներ|410 |վոր | |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Ավտոբուսներ |420 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Միկրոավտոբուսներ |430 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիներ |440 |_»_ | |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Ավտոբուսների կատարած | | | | | | | |
|երթերը |450 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Միկրոավտոբուսների | | | | | | | |
|կատարած երթերը |460 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիների պատվերների | | | | | | | |
|քանակը |470 |_»_ | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5. Ֆինանսական ցուցանիշները
._________________________________________________________________________.
| |Տողի|Չափի|Հաշ- | այդ թվում` ըստ հաղորդակցության |
| |համա|միա-|վետու| տեսակների |
| |րը |վորը|ամիսը|__________________________________|
| | | | |ներքա- |ներմար-|միջմար-|միջպետական|
| | | | |ղաքային|զային |զային | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Բեռնափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |510 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |511 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|ՈՒղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |520 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |521 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|որից` | | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներով | | | | | | | |
|ուղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |530 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |531 |_»_ | | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
|Թեթև մարդատար | | | | | | | |
|տաքսիներով | | | | | | | |
|ուղևորափոխադրումներից | | |X |X |X |X |X |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| հասույթ (առանց | |հա- | | | | | |
| ավելացված արժեքի | |զար | | | | | |
| հարկի) |540 |դրամ| | | | | |
|______________________|____|____|_____|_______|_______|_______|__________|
| ծախսեր |541 |_»_ | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը, ընդամենը (610) _______ մարդ
այդ թվում`
բեռնափոխադրումներով զբաղվող (611) _______ մարդ
ուղևորափոխադրումներով զբաղվող (612) _______ մարդ
Ղեկավար ____________________ __________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող ____________________ __________________
(գլխավոր հաշվապահ (Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն,
կամ այլ լիազորված անձ) պաշտոն)
____________________ «__» _______200__թ.
(Հեռախոսահամար(ներ)) (լրացման ամսաթիվը)
Էլեկտրոնային փոստ ____________________@__________________