(ուժը կորցրել է 01.01.11թ 07.07.10 թիվ 16-Ն որոշում)
i
603.0020.251203
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«25» 12 2003 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60303416
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
7 նոյեմբերի 2003 թվականի N 20-Ն
ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել Ձև թիվ 3-Ավտո (տարեկան) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի գործունեության մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը` համաձայն հավելվածներ 1-ի և 2-ի:
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2001 թվականի հոկտեմբերի 23-ի «Ձև թիվ 3-ավտո (փոստային-տարեկան) «Ավտոտրանսպորտի առկայությունը, միջոցների օգտագործումը և գործունեությունը» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 90 որոշումը:
Հավելված 1
Հաստատված է
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
7 նոյեմբերի 2003 թ.
թիվ 20-Ն որոշմամբ
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ
(տարեկան) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1.1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 3-ԱՎՏՈ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` հաշվետվություն) լրացման կարգը:
1.2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը, (այսուհետ` կազմակերպություններ և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք նախապես այդ մասին տեղեկացվում են վիճակագրական մարմինների կողմից: Հաշվետվությունը ներկայացնում են սեփականության և այլ իրավունքներով տրանսպորտային միջոցներ շահագործող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը:
1.3. Վարձակալության տվող կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ընդգրկում այլ կազմակերպություններին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակը և աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի հաշվետվությունում:
1.5. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:
1.6. Հաշվետվությունում չեն ընդգրկվում կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով, ծառայողական երթևեկություններ) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:
1.7. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Հաշվետվությունը կազմված է 4 բաժնից. Կազմակերպության շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը (բաժին 1), Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (բաժին 2), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրս գրումը (բաժին 3), Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն (բաժին 4):
Օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են`
2.1. Ավտոբուս` ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:
2.2. Միկրոավտոբուս` փոքր դասի` 9-15 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:
2.3. Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի` ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ընթացուղին:
2.4. Կանոնավոր երթուղի` ավտոբուսների շարժման սահմանված ընթացուղով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով իրականացվող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:
2.5. Ներքաղաքային երթուղի` Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում:
2.6. Ներմարզային երթուղի` միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:
2.7. Միջմարզային երթուղի` երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:
2.8. Միջպետական երթուղի` պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղին, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:
2.9. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունը (ավտոմեքենա-օրեր) որոշվում է հաշվետու տարվա ընթացքում բոլոր օրացուցային օրերի հանրագումարով, ներառյալ տոնական և հանգստյան օրերը, յուրաքանչյուր մեքենայի համար առանձին (տող 110,սյունակ 1, տող 230, տող 310, սյունակ 1):
2.10. Ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում (տող 110, սյունակ 2, տող 231, տող 310, սյունակ 3) ցուցանիշը որոշվում է հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր օրվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր ավտոմեքենաների թվով, անկախ նրանից, մեքենան աշխատել է լրիվ հերթափոխ, թե` ոչ: Եթե ավտոմեքենան վերադառնում է գծից մինչև չվացուցակով սահմանված ժամկետի լրանալը (անկախ վերադառնալու պատճառից), այն համարվում է մեկ լրիվ աշխատանքային օր: Օրվա երկհերթ կամ եռահերթ աշխատանքի դեպքում, նույնիսկ եթե աշխատանքը ավարտվում է ժամը 24-ից հետո, ապա այն համարվում է 1 ավտոմեքենա-օր աշխատանքում: Օրացուցային օրվա ընթացքում մեքենան մեկից ավելի անգամ գիծ դուրս գալու դեպքում ավտոմեքենա-օր աշխատանքում ցուցանիշը հաշվարկելիս, այդպիսի մեքենան պետք է հաշվարկվի միայն մեկ անգամ:
Եթե բեռնատար ավտոմեքենան գիծ է դուրս եկել և բեռ չլինելու պատճառով աշխատանք չի կատարել, ապա այդ օրը համարվում է որպես մեկ աշխատանքային օր:
Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում, երբ երթուղու հեռավորության պատճառով մեքենան չի ավարտել իր աշխատանքը մեկ օրվա ընթացքում, ապա «ավտոմեքենա-օր աշխատանքում» ցուցանիշը հաշվարկվում է պարկից դուրս գալու օրից սկսած մինչև վերադառնալու օրը և ձևակերպվում է որպես գործուղում (բացառությամբ այն օրերի, երբ մեքենան գտնվել է պարապուրդում (տեխնիկապես անսարքության, ճանապարհ չլինելու, բեռը ետ բերելու, վարորդի հանգստի պատճառով և այլն)): Սպորտային մրցույթների և այլ միջոցառումների ուղարկված ավտոմեքենաների ավտոմեքենա-օրերը, որոնք կապված չեն բեռնափոխադրումների և ուղևորափոխադրումների հետ, «ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում» ցուցանիշում չեն արտացոլվում:
2.11. Ավտոմեքենաների պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում գտնվելու ավտոմեքենա-օրերի թիվը (տող 110, սյունակ 3, տող 232, տող 310, սյունակ 3) որոշվում է բոլոր այն օրերի հանրագումարով, որոնց ընթացքում ավտոմեքենաները գտնվել են վերանորոգման մեջ (կապիտալ, ընթացիկ), ինչպես սեփական, այնպես էլ այլ կազմակերպությունների արհեստանոցներում: Աշխատանքի համար ոչ պիտանի ավտոմեքենաները, որոնք դեռևս դուրս չեն գրվել կազմակերպության հաշվեկշռից, համարվում են վերանորոգմանը սպասող ավտոմեքենաներ: Ավտոդողերի բացակայության պատճառով չաշխատող ավտոմեքենաների թիվը լրացվում է «ավտոմեքենա-օրեր պարապուրդում` վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում» տողերում:
2.12. Ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում (տող 110, սյունակ 4, տող 233, տող 310, սյունակ 4) համարվում են ավտոմեքենա-օրերը պարապուրդում` կապված բեռի, վառելիքի, վարորդի բացակայության, ճանապարհների աներթևեկելիության, ինչպես նաև վարորդների հանգստյան և տոնական օրերի և այլ պատճառների հետ:
Ավտոմեքենա-օրերը հաշվարկելու օրինակը բերվում է հավելված 2-ում:
2.13. Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների առկայությունն, ըստ դրանց բեռնատարողության (հազար ավտոմեքենա-տոննա-օրերով) հաշվարկի (տող 110, սյունակ 5), որոշվում է տնտեսությունում առկա յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոմեքենայի ավտոմեքենա-օրերի թիվը դրանց բեռնատարողությամբ (ըստ թողարկող գործարանի անձնագրերի) բազմապատկելու միջոցով և գումարելով ստացված արդյունքները: Այդ դեպքում թամբային քարշիչների բեռնատարողությունը որոշվում է դրանց թիվը այդ քարշիչները համալրող կիսակցորդների հիմնական տեսակների բեռնատարողությամբ բազմապատկելու միջոցով: Ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում, ըստ դրանց բեռնատարողության հաշվարկի օրինակը բերվում է հավելված 2-ում:
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոբուսների (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը, ըստ դրանց ուղևորատարողության հաշվարկի, որոշվում է յուրաքանչյուր մակնիշի ավտոբուսի (այդ թվում` երթուղային ավտոբուսներ) առկայությունը ավտոբուս-օրերով բազմապատկելով դրանց նստատեղերի թվով և գումարելով ստացված արդյունքները:
2.14. «Կարգագրում գտնվելու ժամանակը» (տող 110, սյունակ 6, տող 250, տող 310, սյունակ 5) որոշվում է հաշվետու տարում յուրաքանչյուր աշխատանքային օրվա ընթացքում ավտոմեքենաների գծում գտնվելու ժամերը գումարելով: Այս ցուցանիշում չեն ներառվում վարորդների ընդմիջման և հանգստի ժամերը, ինչպես նաև ավտոմեքենան լիցքավորելու և ծառայողական կետում դրանց տեխնիկական վերանայման ժամերը: Միջմարզային և միջպետական փոխադրումների, ինչպես նաև պատվերով փոխադրումների դեպքում ավտոմեքենայի կարգագրում գտնվելու ժամանակը որոշվում է ավտոմեքենայի պարկից դուրս գալու պահից մինչև պարկ վերադառնալու պահն ընկած փաստացի ժամերի քանակով, առանց վարորդի հանգստի, ընդմիջման և տարբեր պատճառներով ավտոմեքենայի շուրջօրյա պարապուրդների ժամերի:
2.15. «Ավտոմեքենաների վազքը - ընդամենը» (տող 110, սյունակ 7, տող 260, տող 310, սյունակ 6)` ներկայացնում է բոլոր ավտոմեքենաների բեռով (ուղևորներով), դատարկ և զրոյական վազքերի գումարը:
Բեռով վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև կատարված բեռնված ավտոմեքենայի յուրաքանչյուր վազքը:
ՈՒղևորներով վազք է համարվում երթուղու սկզբնական և վերջնական կետերի միջև կատարված ուղևորներով վազքը` անկախ ուղևորների քանակից:
Դատարկ վազք է համարվում բեռնման և բեռնաթափման կետերի միջև ավտոմեքենաների կատարած վազքը (առանց բեռի):
Զրոյական վազք է համարվում կազմակերպության ավտոպարկից մինչև բեռնման առաջին կետը և բեռնաթափման վերջին կետից մինչև ավտոպարկ ավտոմեքենայի կատարած վազքը:
Ավտոմեքենաների վազքը-ընդամենը որոշվում է գումարելով հաշվետու տարվա ընթացքում գիծ դուրս եկած բոլոր շահագործական վազքերը:
Ավտոմեքենայի վազքերը որոշվում են արագաչափի (սպիդոմետրի) միջոցով:
Բեռնատար ավտոմեքենաների բեռով վազքի մեծությունը որոշվում է ապրանքատրանսպորտային փաստաթղթերի տվյալների, իսկ վճարովի վազքինը` ուղեգրերի համապատասխան տվյալների հիման վրա:
2.16. Տնտեսության շահագործական շարժակազմի թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում, պահեստում (ռեզերվում) պարապուրդում` տեխնիկապես սարքին վիճակում, վերանորոգման մեջ, վերանորոգմանը սպասելու վիճակում, ինչպես նաև ոչ պիտանի վիճակում, քանի դեռ դուրս չեն գրվել հաշվեկշռից:
2.17. «Բեռնատար ավտոմեքենաներ» տողում (տող 410) լրացվում է բոլոր տեսակի բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսոմոտորներ), պիկապների և ավտոկցորդների թիվը:
2.18. «Ավտոբուսներ-ընդամենը» տողում (տող 420) լրացվում է տվյալ կազմակերպության բոլոր ավտոբուսների (ներառյալ միկրոավտոբուսներ) թիվը, անկախ դրանց սարքինության վիճակից:
2.19. «Երթուղային ավտոբուսներ» (տող 421), «Երթուղային միկրոավտոբուսներ» (տող 422) տողերում լրացվում են միայն այն ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների քանակը, որոնք կանոնավոր ձևով աշխատում են ընդհանուր օգտագործման երթուղիներում:
2.20. Հիմնական գործունեությամբ զբաղված անձնակազմը ներառում է անմիջապես արտադրությունում կամ արտադրությանը սպասարկող գործունեությունում զբաղված աշխատողներին:
Տրանսպորտային կազմակերպություններում հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում տրանսպորտային միջոցների սպասարկմամբ, բեռների և ուղևորների տեղափոխմամբ, բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներում զբաղվածները, վերանորոգման արհեստանոցների աշխատողները (առանց նյութատեխնիկական մատակարարման), ճանապարհների շահագործմամբ, ճանապարհների, շենքերի և շինությունների կապիտալ վերանորոգմամբ զբաղվածները և այլն:
Ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմին են պատկանում կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող օժանդակ և օգնող տնտեսությունների աշխատողները, որոնց աշխատանքը կապված չէ բուն արտադրության (ծառայության սպասարկման) հետ, այլ ուղղված է տվյալ կազմակերպության աշխատողների և նրանց ընտանիքների անդամների բնակարանային-կոմունալ, մշակութային, կրթական, սանիտարական, բժշկական սպասարկմանը, ինչպես նաև կազմակերպության հաշվեկշռում գտնվող գիտահետազոտական, կազմակերպությունների, մատակարարման բաժինների, նյութատեխնիկական մատակարարման կազմակերպությունների աշխատողները: Աշխատանքի գծով վիճակագրական հաշվետվություններում ոչ հիմնական գործունեության անձնակազմը ցույց է տրվում հիմնական գործունեության անձնակազմից զատ և տնտեսական գործունեության համապատասխան ոլորտում:
510 տողի առաջին սյունակում լրացվում է հիմնական գործունեության անձնակազմի աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը տարվա համար (առանց համատեղությամբ աշխատողների):
Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը տարվա համար հաշվարկվում է հաշվետու տարվա ամիսների միջին ցուցակային թվաքանակների գումարը բաժանելով 12-ի:
2.21. Հաշվետվության տող 511 և 512, 513, սյունակ 1-ում լրացվում են բեռնատար ավտոմեքենաների, ուղևորատար ավտոբուսների և թեթև մարդատար տաքսիների վարորդների թվաքանակները:
2.22. Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ (ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները) ցուցանիշը ներառում է ինչպես հիմնական գործունեության անձնակազմի, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարած աշխատանքների դիմաց հաշվարկած աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Այն ընդգրկում է աշխատանքի վարձատրության բոլոր տեսակները հաշվարկած դրամական կամ բնեղեն արտահայտությամբ (անկախ ֆինանսավորման աղբյուրներից), ներառյալ օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում չաշխատած ժամերի համար հաշվարկած դրամական գումարները (ամենամյա արձակուրդ, տոն օրեր և այլն) (տող 510-513, սյունակ 2):
2.23. Հաշվետվության 510-513 տողերի 3-րդ սյունակում լրացվում է միայն ցուցակային կազմի աշխատողների աշխատավարձը, առանց արտաքին համատեղողների և քաղաքացիա-իրավական պայմանագրերի հիման վրա աշխատողների աշխատավարձի:
Հավելված 2
Օրինակ 1. Հաշվարկ ավտոմեքենա-օրերի առկայության.
Մեկ տարվա ընթացքում կազմակերպությունում առկա են եղել`
2 ավտոմեքենա ԳԱԶ-53 Ա մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը
1 ավտոմեքենա ՄԱԶ-500 մակնիշի, հունվարի 1-ից մինչև մարտի 31-ը
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-585 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը
1 ավտոմեքենա ԶԻԼ-151 մակնիշի մարտի 1-ից մինչև նոյեմբերի 30-ը:
1 ավտոմեքենա ԿՐԱԶ-257 մակնիշի, հուլիսի 1-ից մինչև դեկտեմբերի 31-ը:
Ավտոմեքենա-օրերի առկայությունը կազմակերպությունում կկազմի`
._________________________________________________________________________.
|Ավտոմեքենաների |Ավտոմեքենաների | այդ թվում |
| մակնիշները |ցուցակային թիվը|_________________________________________|
| | | աշխատանքում |վերանորոգման |պարապուրդում |
| | | | և դրան | տեխնիկապես |
| | | | սպասելու | սարքին |
| | | | վիճակում | վիճակում |
|_______________|_______________|_____________|_____________|_____________|
|ԳԱԶ-53Ա | 2 | 730 | 480 | 150 |
|_______________|_______________|_____________|_____________|_____________|
|ՄԱԶ-500 | 1 | 90 | 54 | 36 |
|_______________|_______________|_____________|_____________|_____________|
|ԶԻԼ-151 | 1 | 275 | 160 | 65 |
|_______________|_______________|_____________|_____________|_____________|
|ԿՐԱԶ-257 | 1 | 184 | 110 | 49 |
|_______________|_______________|_____________|_____________|_____________|
|Ընդամենը | 5 | 1279 | 804 | 300 |
._________________________________________________________________________.
Կազմակերպության տնօրինության տակ գտնվող ավտոմեքենաների թիվը-ընդամենը (ավտոմեքենա-օրերով) պետք է հավասար լինի ավտոմեքենա-օրեր աշխատանքում, պարապուրդում, վերանորոգման և դրան սպասելու վիճակում և պարապուրդում սարքին վիճակում ցուցանիշների հանրագումարին: Բերված օրինակում `
804+175+300+1279 ավտոմեքենա-օրեր:
Օրինակ 2. Հաշվարկ` ավտոմեքենաների առկայությունն, ըստ դրանց բեռնատարողության.
Վերը նշված օրինակում, ավտոմեքենաների առկայությունը տնտեսությունում դրանց բեռնատարողության հաշվարկով (ավտոմեքենա-տոննա-օրերի քանակը), հաշվետու տարում կազմում է.
._____________________________________________________________________.
| Ավտոմեքենաների |Բեռնատարողությունը| Տնտեսությունում |Տնտեսությունում|
| տեսակները | տոննա | գտնվող | ավտոմեքենա |
| | | ավտոմեքենա-օրեր | տոննա-օրեր |
|________________|__________________|_________________|_______________|
|ԳԱԶ-53Ա | 2,5 | 730 | 1825 |
|________________|__________________|_________________|_______________|
|ՄԱԶ-500 | 7,5 | 90 | 675 |
|________________|__________________|_________________|_______________|
|ԶԻԼ-151 | 12,0 | 184 | 2208 |
|________________|__________________|_________________|_______________|
|ԿՐԱԶ-257 | 4,5 | 275 | 1237,5 |
|________________|__________________|_________________|_______________|
|Ընդամենը | - | - | 5945,5 |
._____________________________________________________________________.
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
._________________________________________________________________________.
|Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի |
|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, օրենքով սահմանված կարգով` |
|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող |
|«Պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրի» և Հայաստանի |
|Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003թ. հոկտեմբերի 3-ի |
|«Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» |
|թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի |
|_________________________________________________________________________|
| ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |
| ՕՐԵՆՔՈՎ |
|_________________________________________________________________________|
| Ներկայացվում է | Ներկայացնում են | Հաշվետվության |
| | |ներկայացման ժամկետը`|
|________________________|___________________________|____________________|
|Ազգային վիճակագրական |տրանսպորտային |մինչև հաշվետու |
|ծառայություն մարզային |գործունեությամբ զբաղվող |տարվան հաջորդող |
|գործակալություն |իրավաբանական անձինք, |տարվա փետրվարի 5-ը |
|(տարածքային բաժին) |անհատ ձեռնարկատերերը | |
|____________________________________________________|____________________|
| | ՁԵՎ ԹԻՎ |
|Ով է ներկայացնում _________________________________ | 3-ԱՎՏՈ |
| (անվանումը) | (տարեկան) |
|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ____________ | |
|___________________________________________________ | «Հաստատված է» |
| | Հայաստանի |
|Գտնվելու վայրը ____________________________________ | Հանրապետության |
|____________________________________I_I_I_I_I_I_I_I | վիճակագրության |
| (փոստային դասիչ)| պետական խորհրդի |
|Մարզը ____________________ Համայնքը _______________ | 7 նոյեմբերի 2003 թ.|
| | թիվ 20-Ն որոշմամբ |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I| |
| |____________________|
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I_I_I_I_I |____________________|
| | Չլրացնել |
|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը I_I_I_I_I_I_I_I_I_I_I |____________________|
| | |
|Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և նույնականացման|ՏԳՏԴ I_I_I_I_I_I_I |
|(իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը լրացվում են Հայաստանի | |
|Հանրապետության արդարադատության նախարարության |Մարզը I_I_I_I_I |
|իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության | |
|կողմից տրված գրանցման վկայականից |Համայնքը I_I_I_I_I |
|_________________________________________________________________________|
|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական |
|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն |
|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է |
|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով: |
._________________________________________________________________________.
ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
200____ թ. համար
1. Կազմակերպության (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող ) շահագործական բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի օգտագործումը
._________________________________________________________________________.
|Տողի|Կազմակեր- | այդ թվում` |Կազմակեր- |Կարգա- |Ավտոմեքե-| այդ |
|հա- |պության |___________________|պության |գրում |նաների |թվում`|
|մարը|տնօրինու- |աշխա-|պարա- |պարա- |տնօրինու- |(նարյա- |վազք, |բեռով |
| |թյան տակ |տան- |պուր- |պուր- |թյան տակ |դում) |ընդամենը,| |
| |գտնվող |քում |դում` |դում` |գտնվող |գտնվելու|հազար կմ | |
| |ավտոմեքե- | |վերա- |տեխնի-|ավտոմեքե- |ժամա- | | |
| |նաների | |նորոգ-|կապես |նաների |նակը, | | |
| |առկայու- | |ման և |սարքին|առկայու- |հազար | | |
| |թյունը, | |դրան |վիճա- |թյունն |ավտո- | | |
| |ավտոմեքենա-| |սպա- |կում |ըստ նրանց |մեքենա | | |
| |օրեր | |սելու | |բեռնատարո-|ժամեր | | |
| |(ամբողջական| |վիճա- | |ղության | | | |
| |թվերով) | |կում | |հաշվարկի, | | | |
| |(2,3,4 | | | |հազար | | | |
| |սյունակների| | | |ավտոմեքենա| | | |
| |գումարը) | | | |/ տոննա-օր| | | |
|____|___________|_____|______|______|__________|________|_________|______|
| Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|____|___________|_____|______|______|__________|________|_________|______|
| 110| | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
2. Շահագործական ուղևորատար ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումը (սեփական և այլ իրավունքներով շահագործվող) 2.1. Ավտոբուսներ (ներառյալ միկրոավտոբուսներ)
._________________________________________________________________________.
| |Տո-|Չափ |Ավտո- |այդ | Դրանցից` ըստ երթուղիների |
| |ղի |միավո-|բուս- |թվում` | տեսակների |
| |հա-|րը |ներ |երթու- |_______________________________|
| |մա-| |ընդա- |ղային |ներ- |դրան- |ներ- |միջ- |միջպե-|
| |րը | |մենը |ավտո- |քաղա-|ցից` |մար- |մար- |տական |
| | | |(նե- |բուսներ|քային|մար- |զային|զային| |
| | | |րառյալ|(3,5,6,| |զային | | | |
| | | |պատվի-|7 սյու-| |կենտրո| | | |
| | | |րած- |նակների| |նում, | | | |
| | | |ների) |գումարը| |հանրա-| | | |
| | | | |ըստ | |պետու-| | | |
| | | | |210-230| |թյան | | | |
| | | | |և 250 | |մայրա-| | | |
| | | | |տողերի)| |քաղա- | | | |
| | | | | | |քում | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
| Ա | Բ | Գ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Ավտոբուսային |210| միա- | X | | | | | | |
|երթուղիների | | վոր | | | | | | | |
|քանակ (տարվա | | | | | | | | | |
|վերջին) | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Ավտոբուսային |220| կմ | X | | | | | | |
|երթուղիների | | | | | | | | | |
|երկարություն | | | | | | | | | |
|(տարվա վերջին) | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Կազմակերպության|230|ավտո- | | | | | | | |
|տնօրինության | |մեքենա| | | | | | | |
|տակ գտնվող | |- օրեր| | | | | | | |
|ավտոմեքենաների | | | | | | | | | |
|առկայությունը | | | | | | | | | |
|- ընդամենը | | | | | | | | | |
|(ամբողջական | | | | | | | | | |
|թվերով) | | | | | | | | | |
|(213, 214, 215 | | | | | | | | | |
|տողերի | | | | | | | | | |
|գումարը) | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|այդ թվում` |231| «-» | | | | | | | |
|աշխատանքի մեջ | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|պարապուրդում ` |232| «-» | | | | | | | |
|վերանորոգման և | | | | | | | | | |
|դրան սպասելու | | | | | | | | | |
|վիճակում | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|պարապուրդում` |233| «-» | | | | | | | |
|տեխնիկապես | | | | | | | | | |
|սարքին | | | | | | | | | |
|վիճակում | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Կազմակերպության|240|հազար | | | | | | | |
|տնօրինության | |ավտո- | | | | | | | |
|գտնվող | |մեքենա| | | | | | | |
|ավտոմեքենաների | |նստա- | | | | | | | |
|առկայություն` | |տեղ - | | | | | | | |
|հաշվարկված | |օրեր | | | | | | | |
|նրանց ուղևորա- | | | | | | | | | |
|տարողությամբ | | | | | | | | | |
|(ըստ | | | | | | | | | |
|նստատեղերի) | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Կարգագրում |250|հազար | | | | | | | |
|ավտոմեքենաների | |ավտո- | | | | | | | |
|գտնվելու | |մեքենա| | | | | | | |
|ժամանակը | |ժամեր | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Ավտոմեքենաների |260|հազար | | | | | | | |
|վազքը - | |կմ | | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|դրանից` |261|հազար | X | | | | | | |
|ուղևորներով | |կմ | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|_______________|___|______|______|_______|_____|______|_____|_____|______|
|Ուղևորատար |270|հազար | X | | | | | | |
|շարժակազմի | |հազ | | | | | | | |
|վազքը, | |տեղ-կմ| | | | | | | |
|վերածված ըստ | | | | | | | | | |
|տեղատարողության| | | | | | | | | |
|(ամբողջական | | | | | | | | | |
|թվերով) | | | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
5-րդ սյունակի 210 տողից ավտոբուսային երթուղիների քանակը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, միավոր (280)______________ 5-րդ սյունակի 220 տողից ավտոբուսային երթուղիների երկարությունը գյուղական վայրերում, տարվա վերջին, կմ (290)______________
2.2. Մարդատար տաքսիների օգտագործումը և աշխատանքը
._______________________________________________________________________.
|Տողի|Կազմակերպության | այդ թվում` |Կարգագրում |Ավտոմեքե-| այդ |
|հա- |տնօրինության |___________________|(նարյադում) |նաների |թվում`|
|մարը|տակ գտնվող |աշխա-|պարա- |պարա- |գտնվելու |վազք, |բեռով |
| |ավտոմեքենաների |տան- |պուր- |պուր- |ժամանակը, |ընդամենը,| |
| |առկայությունը, |քում |դում` |դում` |հազար |հազար կմ | |
| |ավտոմեքենա-օրեր | |վերա- |տեխնի-|ավտոմեքենա- | | |
| |(ամբողջական | |նորոգ-|կապես |ժամեր | | |
| |թվերով) (2,3,4 | |ման և |սարքին| | | |
| |սյունակների | |դրան |վիճա- | | | |
| |գումարը) | |սպա- |կում | | | |
| | | |սելու | | | | |
| | | |վիճա- | | | | |
|____|________________|_____|______|______|____________|_________|______|
| Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|____|________________|_____|______|______|____________|_________|______|
| 110| | | | | | | |
._______________________________________________________________________.
Ներքաղաքային ավտոբուսային երթուղի ունեցող քաղաքների, քաղաքատիպ ավանների թիվը, տարվա վերջին (320) ______ Ներքաղաքային և միջմարզային երթուղիներում ավտոբուսներով սպասարկվող գյուղական բնակավայրերի թիվը, տարվա վերջին (330) ______ Ներքաղաքային մարդատար տաքսիներով սպասարկում ունեցող քաղաքների, քաղաքատիպ ավանների թիվը, տարվա վերջին (340) ______
3. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը, ընդունումը և դուրս գրումը
._________________________________________________________________________.
| |Տողի |Առկայու-|Ընդունվել են |Դուրս են գրվել |Առկայու-|
| |համա-|թյունը |ավտոմեքենաներ|ավտոմեքենաներ |թյունը |
| |րը |հաշվետու|հաշվետու |հաշվետու տարվա |հաշվետու|
| | |տարվա |տարվա |ընթացքում |տարվա |
| | |սկզբին |ընթացքում | |վերջին |
| | | |_____________|________________| |
| | | |ընդա-|այդ |ընդա-|այդ թվում`| |
| | | |մենը |թվում` |մենը |խոտանման | |
| | | | |նորերը | |հետ կապված| |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|Բեռնատար | 410 | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ, | | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|Բոլոր տեսակի | 420 | | | | | | |
|ավտոբուսներ | | | | | | | |
|(ներառյալ | | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներ),| | | | | | | |
|ընդամենը | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|այդ թվում` | 421 | | | | | | |
|երթուղային | | | | | | | |
|ավտոբուսներ | | | | | | | |
|երթուղային | 422 | | | | | | |
|միկրոավտոբուսներ | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|420 տողից` | | | | | | | |
|ԼԱԶ | 423 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ՊԱԶ | 424 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ԻԿԱՐՈՒՍ | 425 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ԳԱԶԵԼ | 426 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ՌԱՖ | 427 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ԵՐԱԶ | 428 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|ԱՅԼ ՄԱԿՆԻՇԻ | 429 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|որից` |429.1| | | | | | |
|ԱՐՏԱՍԱՀՄԱՆՅԱՆ | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|Թեթև մարդատար | 430 | | | | | | |
|ավտոմեքենաներ | | | | | | | |
|- ընդամենը | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|այդ թվում` թեթև | 431 | | | | | | |
|մարդատար տաքսիներ | | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|Պիկապներ | 440 | | | | | | |
|__________________|_____|________|_____|_______|_____|__________|________|
|Հատուկ մեքենաներ, | 450 | | | | | | |
|ներառյալ հատուկ | | | | | | | |
|թեթև մարդատար | | | | | | | |
|ավտոմեքենաները | | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
4. Զբաղվածություն և աշխատանքի վարձատրություն
._________________________________________________________________________.
| |Տողի |Աշխատողների |Աշխատանքի |2-րդ սյունակից`|
| |համարը|միջին |վարձատրություն |ցուցակային |
| | |ցուցակային |և դրան |կազմի |
| | |թվաքանակը |հավասարեցված |աշխատողների |
| | |տարվա համար |այլ վճարումներ,|աշխատավարձը |
| | |(առանց |ընդամենը, |(առանց |
| | |համատեղությամբ|հազար դրամ |համատեղությամբ |
| | |աշխատողների), | |աշխատողների և |
| | |մարդ | |ցուցակային |
| | | | |կազմից դուրս |
| | | | |աշխատողների) |
|___________________|______|______________|_______________|_______________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 |
|___________________|______|______________|_______________|_______________|
|Հիմնական | 510 | | | |
|գործունեության | | | | |
|անձնակազմը - | | | | |
|ընդամենը | | | | |
|___________________|______|______________|_______________|_______________|
|այդ թվում ` | 511 | | | |
|վարորդներ` բեռնատար| | | | |
|ավտոմեքենաների | | | | |
|___________________|______|______________|_______________|_______________|
|ավտոբուսների | 512 | | | |
|(միկրոավտոբուսների)| | | | |
|___________________|______|______________|_______________|_______________|
|թեթև մարդատար | 513 | | | |
|տաքսիների | | | | |
._________________________________________________________________________.
Ղեկավար _____________________ _______________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող _____________________ ________________________
(գլխավոր հաշվապահ (Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն, պաշտոն)
կամ այլ լիազորված
անձ)
_____________________ «___»___________200__թ.
(Հեռախոսահամար(ներ)) (լրացման ամսաթիվը)
Էլեկտրոնային փոստ _______________@________________