040.0517.250516
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
19 մայիսի 2016 թվականի N 517-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 14-Ի N 131-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի 1-ին մասը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի հունվարի 14-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի գործունեության միջոցառումների ծրագիրը և գերակա խնդիրները հաստատելու մասին» N 131-Ն որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները`
1) N 1 հավելվածի`
ա. 35-41-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 1 հավելվածի,
i
բ. 77-րդ, 82-րդ, 84-րդ, 86-րդ և 88-րդ կետերի 5-րդ սյունակներում «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարություն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն» բառերով, իսկ հավելվածի 98-րդ կետի 4-րդ սյունակում «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարություն» բառերը` «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն» բառերով.
2) N 2 հավելվածի 19-րդ և 20-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 2 հավելվածի.
3) N 3 հավելվածի 35-41-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 3 հավելվածի.
4) N 4 հավելվածի`
ա. 12-րդ կետի 1-ին ենթակետում «ՀՀ տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարության» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարության» բառերով,
բ. 19-րդ և 20-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 4 հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 25-ԻՆ
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի մայիսի 19-ի
N 517-Ն որոշման
«Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի հունվարի 14-ի
N 131-Ն որոշման
ԾՐԱԳԻՐ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ
._________________________________________________________________________.
| ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն |
|_________________________________________________________________________|
|35. |«Ֆինանսա- |Հնարավո- |ՀՀ տա- |ՀՀ ֆի- |հունիսի|Ֆինանսա-|ՀՀ կառա- |
| |կան համա- |րություն |րածքային |նանսների|3-րդ |վորում |վարության |
| |հարթեցման |կընձեռվի |կառավար- |նախարա- |տասնօր-|չի |2014 |
| |մասին» ՀՀ |ֆինանսա- |ման և |րություն|յակ |պահանջ- |թվականի |
| |նոր օրենքի|կան |զարգացման| | |վում: |մայիսի 19-ի|
| |նախագիծը |համահար- |նախարա- | | | |N 511-Ա |
| |ՀՀ կառավա-|թեցման |րություն | | | |որոշման |
| |րություն |դոտացիա- | | | | |հավելվածի |
| |ներկայաց- |ներն | | | | |2.5.2-րդ |
| |նելը |ավելի | | | | |կետ |
| | |նպատակա- | | | | | |
| | |յին | | | | | |
| | |բաշխելու`| | | | | |
| | |հաշվի | | | | | |
| | |առնելով | | | | | |
| | |համայնք- | | | | | |
| | |ների | | | | | |
| | |ծախսային | | | | | |
| | |կարիքնե- | | | | | |
| | |րը, հեռա-| | | | | |
| | |վորու- | | | | | |
| | |թյունը | | | | | |
| | |մարզկենտ-| | | | | |
| | |րոնից, | | | | | |
| | |համայնքի | | | | | |
| | |բարձրադի-| | | | | |
| | |րությու- | | | | | |
| | |նը, | | | | | |
| | |բնակչու- | | | | | |
| | |թյան | | | | | |
| | |կառուց- | | | | | |
| | |վածքը, | | | | | |
| | |եկամտային| | | | | |
| | |հնարավո- | | | | | |
| | |րություն-| | | | | |
| | |ները և | | | | | |
| | |այլն: | | | | | |
|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|
|36. |«Հայաստանի|Այն |ՀՀ տա- | |հունիսի|Լրացու- |ՀՀ կառա- |
| |Հանրապե- |կխթանի |րածքային | |3-րդ |ցիչ |վարության |
| |տության |մարզային |կառավար- | |տասնօր-|ֆինանսա-|2014 |
| |տարածքային|ենթակա- |ման և | |յակ |վորում |թվականի |
| |զարգացման |ռուցվածք-|զարգացման| | |չի |մարտի 27-ի |
| |ռազմավա- |ների |նախարա- | | |պահանջ- |N 442-Ն |
| |րությանը |բնականոն |րություն | | |վում: |որոշման |
| |հավանու- |գործու- | | | | |հավելվածի |
| |թյուն |նեությա- | | | | |5-րդ գլուխ |
| |տալու |նը, | | | | | |
| |մասին» ՀՀ |մարզի | | | | | |
| |կառավարու-|համայնք- | | | | | |
| |թյան արձա-|ների | | | | | |
| |նագրային |շարունա- | | | | | |
| |որոշման |կական և | | | | | |
| |նախագիծը |համաչափ | | | | | |
| |ՀՀ կառա- |զարգաց- | | | | | |
| |վարություն|մանն ու | | | | | |
| |ներկայաց- |ազգաբնակ-| | | | | |
| |նելը |չության | | | | | |
| | |կենսապայ-| | | | | |
| | |մանների | | | | | |
| | |բարելավ- | | | | | |
| | |մանը, | | | | | |
| | |ինչպես | | | | | |
| | |նաև | | | | | |
| | |մարզերի | | | | | |
| | |զարգացման| | | | | |
| | |անհամա- | | | | | |
| | |մասնու- | | | | | |
| | |թյունների| | | | | |
| | |նվազեց- | | | | | |
| | |մանը: | | | | | |
|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|
|37. |«Տեղական |ՀՀ Սահմա-|ՀՀ տա- | |օգոստո-|Ֆինանսա-|ՀՀ Սահմանա-|
| |ինքնակառա-|նադրու- |րածքային | |սի 3-րդ|վորում |դրության |
| |վարման |թյանը |կառավար- | |տասնօր-|չի |210-րդ |
| |մասին» |համապա- |ման և | |յակ |պահանջ- |հոդվածի |
| |Հայաստանի |տասխա- |զարգացման| | |վում: |4-րդ մաս |
| |Հանրապե- |նեցնելու |նախարա- | | | | |
| |տության |և ապա- |րություն | | | | |
| |օրենքում |կենտրո- | | | | | |
| |փոփոխու- |նացման | | | | | |
| |թյուններ |գործըն- | | | | | |
| |և |թացի | | | | | |
| |լրացումներ|շարունա- | | | | | |
| |կատարելու |կականու- | | | | | |
| |մասին» ՀՀ |թյունն | | | | | |
| |օրենքի |ապահովե- | | | | | |
| |նախագիծը |լու | | | | | |
| |ՀՀ կառա- |նպատակով | | | | | |
| |վարություն|կկատար- | | | | | |
| |ներկայաց- |վեն | | | | | |
| |նելը |փոփոխու- | | | | | |
| | |թյուններ | | | | | |
| | |«Տեղական | | | | | |
| | |ինքնակա- | | | | | |
| | |ռավարման | | | | | |
| | |մասին» | | | | | |
| | |Հայաստանի| | | | | |
| | |Հանրապե- | | | | | |
| | |տության | | | | | |
| | |օրենքում:| | | | | |
| | |Բացի | | | | | |
| | |դրանից, | | | | | |
| | |կկատարվեն| | | | | |
| | |լրացում- | | | | | |
| | |ներ | | | | | |
| | |ուղղված | | | | | |
| | |համայնք- | | | | | |
| | |ներում | | | | | |
| | |սոցիալա- | | | | | |
| | |կան | | | | | |
| | |աշխատողի | | | | | |
| | |ինստիտու-| | | | | |
| | |տի ներդր-| | | | | |
| | |մանը: | | | | | |
|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|
|38. |«Հայաստանի|Ազգային |ՀՀ տա- |ՀՀ քաղա-|սեպտեմ-|Լրացու- |ՀՀ կառավա- |
| |կոշտ |ռազմավա- |րածքային |քաշինու-|բերի |ցիչ |րության |
| |կենցաղային|րական |կառավար- |թյան |1-ին |ֆինանսա-|2014 |
| |թափոնների |փաստա- |ման և |նախարա- |տասնօր-|վորում |թվականի |
| |կառավարման|թուղթն |զարգացման|րություն|յակ |չի |մայիսի 19-ի|
| |ոլորտի |առաջարկած|նախարա- |ՀՀ | |պահանջ- |N 511-Ա |
| |ռազմավարա-|5 սանիտա-|րություն |արտակարգ| |վում: |որոշման |
| |կան |րական | |իրավի- | | |հավելվածի |
| |ծրագրին |տարածաշր-| |ճակների | | |2.2.6-րդ |
| |հավանու- |ջանային | |նախարա- | | |կետ |
| |թյուն |աղբավայ- | |րություն| | | |
| |տալու |րերով | |ՀՀ բնա- | | | |
| |մասին» ՀՀ |կոշտ կեն-| |պահպա- | | | |
| |կառավարու-|ցաղային | |նության | | | |
| |թյան արձա-|թափոնների| |նախարա- | | | |
| |նագրային |կառավար- | |րություն| | | |
| |որոշման |ման | |տեղական | | | |
| |նախագիծը |արդիական | |ինքնա- | | | |
| |ՀՀ կառա- |համակարգը| |կառավար-| | | |
| |վարություն|կբարելավի| |ման | | | |
| |ներկայաց- |ոլորտի | |մարմին- | | | |
| |նելը |կառավա- | |ներ | | | |
| | |րումը` | |(համա- | | | |
| | |մատուցե- | |ձայնու- | | | |
| | |լով տեխ- | |թյամբ) | | | |
| | |նիկական, | | | | | |
| | |ֆինանսա- | | | | | |
| | |կան և | | | | | |
| | |էկոլոգիա-| | | | | |
| | |կան | | | | | |
| | |կայուն | | | | | |
| | |ծախսաար- | | | | | |
| | |դյունավետ| | | | | |
| | |ծառայու- | | | | | |
| | |թյուններ:| | | | | |
|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|
|39. |«Հայաստանի|գյուղական|ՀՀ տա- | |հոկտեմ-|ՀՀ պա- |ՀՀ կառավա- |
| |Հանրապե- |համայնք- |րածքային | |բերի |հուստա- |րության |
| |տության |ների |կառավար- | |2-րդ |յին |2014 |
| |գյուղական |կայուն |ման և | |տասնօր-|ֆոնդ |թվականի |
| |համայնքնե-|զարգաց- |զարգացման| |յակ |չարգել- |մայիսի 19-ի|
| |րի 6-րդ |մանն |նախարա- | | |ված այլ |N 511-Ա |
| |համաժողովի|աջակցու- |րություն | | |աղբ- |որոշման |
| |նախապատ- |թյուն` | | | |յուրներ |հավելվածի |
| |րաստման ու|ոլորտում | | | | |2.5.2-րդ |
| |անցկացման |գործող | | | | |կետ |
| |նպատակով |բոլոր | | | | | |
| |Հայաստանի |դերակա- | | | | | |
| |Հանրապե- |տարների | | | | | |
| |տության |երկխոսու-| | | | | |
| |տարածքային|թյան, | | | | | |
| |կառավարման|փորձի | | | | | |
| |և |փոխանակ- | | | | | |
| |զարգացման |ման, | | | | | |
| |նախարարու-|իրականաց-| | | | | |
| |թյանը |վող | | | | | |
| |գումար |ծրագրերի | | | | | |
| |հատկացնե- |և քաղա- | | | | | |
| |լու մասին»|քականու- | | | | | |
| |ՀՀ կառավա-|թյունների| | | | | |
| |րության |մասին | | | | | |
| |որոշման |տեղեկատ- | | | | | |
| |նախագիծը |վության | | | | | |
| |ՀՀ կառա- |փոխանակ- | | | | | |
| |վարություն|ման | | | | | |
| |ներկայաց- |միջոցով | | | | | |
| |նելը | | | | | | |
|_________________________________________________________________________|
| ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն |
|_________________________________________________________________________|
|40. |«Աղետների |Սենդայի |ՀՀ |ՀՀ տա- |նոյեմ- |Ֆինանսա-|ՀՀ կառավա- |
| |ռիսկի |2015-2030|արտակարգ |րածքային|բերի |վորում |րության |
| |նվազեցման |թթ. շրջա-|իրավիճակ-|կառավար-|3-րդ |չի |2014 |
| |ազգային |նակային |ների |ման և |տասնօր-|պահանջ- |թվականի |
| |ռազմավա- |ծրագրի |նախարա- |զարգաց- |յակ |վում: |մայիսի 19-ի|
| |րությանը |գործողու-|րություն |ման | | |N 511-Ա |
| |և |թյունների| |նախարա- | | |որոշման |
| |աղետների |գերակա- | |րություն| | |հավելվածի |
| |ռիսկի |յություն-| |ՀՀ | | |2.5.5-րդ |
| |նվազեցման |ներին | |գյուղա- | | |կետ |
| |2016-2020 |համահունչ| |տնտեսու-| | | |
| |թվականների|ազգային | |թյան | | | |
| |գործողու- |ռազմավա- | |նախարա- | | | |
| |թյունների |րության | |րություն| | | |
| |ծրագրին |և գործո-| |ՀՀ քաղա-| | | |
| |հավանու- |ղություն-| |քաշինու-| | | |
| |թյուն |ների | |թյան | | | |
| |տալու և |2016-2020| |նախարա- | | | |
| |ՀՀ կառա- |թթ. | |րություն| | | |
| |վարության |ծրագրի | |ՀՀ կր- | | | |
| |2012 |հաստատում| |թության | | | |
| |թվականի | | |և գի- | | | |
| |մարտի 7-ի | | |տության | | | |
| |N 281-Ն | | |նախարա- | | | |
| |որոշումն | | |րություն| | | |
| |ուժը | | |ՀՀ առող-| | | |
| |կորցրած | | |ջապահու-| | | |
| |ճանաչելու | | |թյան | | | |
| |մասին» ՀՀ | | |նախարա- | | | |
| |կառավա- | | |րություն| | | |
| |րության | | | | | | |
| |որոշման | | | | | | |
| |նախագիծը | | | | | | |
| |ՀՀ կառա- | | | | | | |
| |վարություն| | | | | | |
| |ներկայաց- | | | | | | |
| |նելը | | | | | | |
|_________________________________________________________________________|
| ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարության միգրացիոն պետական |
| ծառայություն |
|_________________________________________________________________________|
|41. |«Հայաստանի|իրավական |ՀՀ տա- | |սեպտեմ-|Ֆինանսա-|ՀՀ կառավա- |
| |Հանրապե- |ակտի |րածքային | |բերի |վորում |րության |
| |տությու- |ընդունում|կառավար- | |3-րդ |չի |2014 |
| |նում | |ման և | |եռամս- |պահանջ- |թվականի |
| |փախստական | |զարգացման| |յակ |վում: |փետրվարի |
| |ճանաչված | |նախարա- | | | |27-ի |
| |և ապաստան| |րության | | | |N 303-Ն |
| |ստացած | |միգրացիոն| | | |որոշման |
| |անձանց, | |պետական | | | |հավելվածի |
| |ինչպես | |ծառայու- | | | |83-րդ կետ |
| |նաև | |թյուն | | | | |
| |երկարա- | | | | | | |
| |ժամկետ | | | | | | |
| |միգրանտ- | | | | | | |
| |ների | | | | | | |
| |ինտեգրման | | | | | | |
| |քաղաքակա- | | | | | | |
| |նության | | | | | | |
| |հայեցա- | | | | | | |
| |կարգին | | | | | | |
| |հավանու- | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | |
| |տալու | | | | | | |
| |մասին» ՀՀ | | | | | | |
| |կառավա- | | | | | | |
| |րության | | | | | | |
| |արձանա- | | | | | | |
| |գրային | | | | | | |
| |որոշման | | | | | | |
| |նախագիծը | | | | | | |
| |ՀՀ կառա- | | | | | | |
| |վարություն| | | | | | |
| |ներկայաց- | | | | | | |
| |նելը | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի մայիսի 19-ի
N 517-Ն որոշման
«Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի հունվարի 14-ի
N 131-Ն որոշման
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|ՀՀ արտակարգ |19. Հայաստանի |սեյսմիկ |ՀՀ կառավարության |
|իրավիճակների |Հանրապետության |պաշտպանության |2012 թվականի |
|նախարարություն |տարածքում |ծառայության |մարտի 15-ի |
| |սեյսմիկ վտանգի |դիտացանցի |N 374-Ա |
| |գնահատման |արդիականացում` |որոշման 3-րդ կետի|
| |հուսալիության |Գառնիի |3-րդ ենթակետ |
| |բարձրացում |երկրաֆիզիկական | |
| | |դիտարանում | |
| | |դեֆորմոգրաֆի | |
| | |ամբողջական | |
| | |վերականգնում, | |
| | |մասնավորապես, | |
| | |հյուսիս-հարավ | |
| | |բաղադրիչին | |
| | |համալրող | |
| | |արևելք-արևմուտք | |
| | |բաղադրիչի | |
| | |վերականգնում, | |
| | |փորձարկում և | |
| | |գործարկում | |
|________________|_______________|__________________|_________________|
|ՀՀ տարածքային |20. Համայնքների|- խոշորացման |ՀՀ կառավարության |
|կառավարման և |խոշորացման |գործընթացի |2011 թվականի |
|զարգացման |պիլոտային |կիրարկումն |նոյեմբերի 10-ի |
|նախարարություն |ծրագրերի |ապահովող անհրաժեշտ|նիստի N 44 |
| |շարունակականու-|իրավական ակտերի |արձանագրային |
| |թյան ապահովում |մշակում |որոշում |
| | | | |
| | |- այցելություններ |ՀՀ կառավարության |
| | |պիլոտային ծրագրում|2014 թվականի |
| | |ներառված |մայիսի 19-ի |
| | |համայնքներ` |N 511-Ա որոշման |
| | |տեղական |հավելվածի |
| | |ինքնակառավարման |2.5.2-րդ կետ |
| | |մարմինների և | |
| | |բնակչության հետ | |
| | |խոշորացման | |
| | |գործընթացի | |
| | |վերաբերյալ | |
| | |իրազեկող ու | |
| | |պարզաբանող բնույթի| |
| | |հանդիպումներ | |
| | |անցկացնելու | |
| | |նպատակով | |
| | | | |
| | |- պիլոտային | |
| | |ծրագրում ներառված | |
| | |համայնքներում | |
| | |միասնական ցանցային| |
| | |կառավարման | |
| | |էլեկտրոնային | |
| | |համակարգերի | |
| | |ստեղծման | |
| | |աշխատանքների | |
| | |իրականացում | |
._____________________________________________________________________.
«:
Հավելված N 3
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի մայիսի 19-ի
N 517-Ն որոշման
«Հավելված N 3
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի հունվարի 14-ի
N 131-Ն որոշման
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ
._____________________________________________________________________.
|ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն |
|_____________________________________________________________________|
|35. |«Ֆինանսական համահարթեցման մասին» ՀՀ նոր օրենքի նախագծի |
| |վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | «Ֆինանսական համահարթեցման մասին» ՀՀ նոր օրենքի ընդունման |
| |անհրաժեշտությունը պայմանավորվում է նրանով, որ ֆինանսական |
| |համահարթեցման համակարգը գործում է 1998 թվականից, երբ տեղական |
| |ինքնակառավարման մարմինները նոր էին կազմավորվել և նրանց |
| |բյուջեների եկամտային մասերն ու ֆինանսական կարողությունները շատ |
| |փոքր էին: Բացակայում էին ֆինանսական կարողությունների |
| |համահարթեցման առավել բազմագործոն մեխանիզմներ կիրառելու համար |
| |անհրաժեշտ հաշվարկային տվյալները: Ներկայումս իրավիճակը փոխվել է, |
| |ինչով և պայմանավորված է ֆինանսական համահարթեցման նոր օրենքի |
| |ընդունման անհրաժեշտությունը: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Ելնելով Հայաստանի տեղական ինքնակառավարման |
| |առանձնահատկություններից և հաշվի առնելով ֆինանսական |
| |համահարթեցման նախորդ տարիների փորձը` առաջարկվող ֆինանսական |
| |համահարթեցման նոր համակարգը կառուցվելու է մի քանի հիմնարար |
| |սկզբունքների հիման վրա` |
| | - հաշվի առնելով ՀՀ համայնքների բյուջեներում սեփական |
| |եկամուտների ցածր մակարդակը` ֆինանսական համահարթեցման համար |
| |համայնքներին տրամադրվող դոտացիաները պետք է հատկացվեն ՀՀ պետական |
| |բյուջեի միջոցներից` բացառելով ավելի հարուստ համայնքների |
| |եկամտային մասից այդ նպատակի համար միջոցների գանձումը (բացասական |
| |դոտացիա), |
| | - համահարթեցման սկզբունքով համայնքներին հատկացվող |
| |դոտացիաների հաշվարկման համար հիմք են ընդունվելու համայնքի |
| |հաշվարկային եկամտային ունակությունների և համայնքների պարտադիր |
| |լիազորությունների իրականացման համար անհրաժեշտ ծախսային |
| |կարիքները: |
| | Նոր օրենքում, մասնավորապես, նախատեսվել է նոր չափորոշիչների |
| |(գործակիցների) կիրառում, օրինակ` տրանսպորտային մատչելիության |
| |(հեռավորությունը նախկին շրջկենտրոնից, մարզկենտրոնից և |
| |Երևանից, համայնքի կազմում ընդգրկված բնակավայրերի քանակը), |
| |բնակչության տարիքային կառուցվածքը, համայնքի կազմում ընդգրկված |
| |բնակավայրերի քանակը, համայնքի ծառայությունների որակը և համայնքի|
| |բարձրադիրությունը: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Ֆինանսական համահարթեցման համակարգի կատարելագործման նպատակով |
| |ՀՀ նոր օրենքի նախագիծը հնարավորություն կընձեռի ֆինանսական |
| |համահարթեցման դոտացիաները բաշխելու ավելի նպատակային` հաշվի |
| |առնելով համայնքների ծախսային կարիքները, հեռավորությունը |
| |մարզկենտրոնից, համայնքի բարձրադիրությունը, համայնքի բնակչության |
| |կառուցվածքը, համայնքի եկամտային հնարավորությունները և այլն: |
|____|________________________________________________________________|
|36. |«Հայաստանի Հանրապետության տարածքային զարգացման ռազմավարությանը |
| |հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման |
| |նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | 2015 թվականին ավարտվում են ՀՀ տարածքային զարգացման |
| |հայեցակարգով սահմանված ժամկետները: Հիմք ընդունելով այն |
| |հանգամանքը, որ ՀՀ կառավարության Հայաստանի Հանրապետության |
| |2014-2025 թվականների հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագրով|
| |տարածքային զարգացումը համարվում է գերակա ուղղություն, ուստի ՀՀ |
| |կառավարության քաղաքականությունն այդ ուղղությամբ կարևորվում է: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Տարածքային զարգացման համատեքստում համապատասխան |
| |աջակցություններ են ցուցաբերվում ԵՄ-ի կողմից: Առաջիկա տարիների |
| |համար նախատեսվում է նշված նպատակով բյուջետային աջակցության |
| |տրամադրում: Անհրաժեշտություն է նաև մարզերի սոցիալ-տնտեսական |
| |քառամյա զարգացման ծրագրերի մշակման մեթոդաբանության վերանայումը, |
| |որի հիման վրա կթարմացվեն մարզային ծրագրերը: Ինչպես նաև |
| |անհրաժեշտություն է Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամի |
| |ՀՏԶՀ-ի կարողությունների զարգացումը` որպես տարածքային զարգացման |
| |կարևորագույն գործիքակազմ: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Կարգավորման առարկան հանդիսանում է մարզերի սոցիալ-տնտեսական |
| |իրավիճակի բարելավումը: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Ռազմավարության գործունեության արդյունքում նախատեսվում է |
| |մարզերում կրճատել աղքատությունը, զարգացնել ենթակառուցվածքները, |
| |որոնցով պայմանավորված կբարելավվեն մարզերի սոցիալ-տնտեսական |
| |պայմանները: |
|____|________________________________________________________________|
|37. |«Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության |
| |օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ |
| |օրենքի նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | ՀՀ Սահմանադրության 210-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն |
| |«Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքը համապատասխանեցվում է |
| |ՀՀ Սահմանադրությանը և ուժի մեջ է մտնում 2017 թվականի հունվարի |
| |1-ից: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | ՀՀ Սահմանադրության 9-րդ գլխում կատարվել են մի շարք |
| |փոփոխություններ, որոնք անհրաժեշտ է արտացոլել տեղական |
| |ինքնակառավարման բնագավառի օրենսդրության մեջ: Նախատեսվում է |
| |կատարել փոփոխություններ «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ |
| |օրենքում և անհրաժեշտ այլ իրավական ակտերում: Բացի դրանից` |
| |կկատարվեն լրացումներ` միտված համայնքներում սոցիալական աշխատողի |
| |ինստիտուտի ներդրմանը: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Տեղական ինքնակառավարման բնագավառի օրենսդրությունը |
| |կհամապատասխանեցվի ՀՀ Սահմանադրությանը: |
|____|________________________________________________________________|
|38. |«Հայաստանի կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման ոլորտի |
| |ռազմավարական ծրագրին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության |
| |արձանագրային որոշման նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | Հայաստանի կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման ոլորտի |
| |ռազմավարական ծրագիրը մշակվել է Ասիական զարգացման բանկի |
| |տեխնիկական աջակցության շրջանակում «Հայաստանի կոշտ կենցաղային |
| |թափոնների կառավարման բարելավում» ներդրումային ծրագրի շրջանակում:|
| | Ազգային ռազմավարության տեսլականն է Հայաստանում ունենալ |
| |ժամանակակից կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման համակարգ, որն |
| |ընդգրկելու է ամբողջ երկիրը` լավագույն միջազգային փորձին և ԵՄ-ի |
| |չափանիշներին համապատասխան` նպատակ ունենալով աջակցելու |
| |ժամանակակից թափոնների ենթակառուցվածքների զարգացմանը` տեխնիկական,|
| |ֆինանսական և էկոլոգիապես կայուն կերպով ծախսաարդյունավետ |
| |ծառայություններ մատուցելու համար: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությունը |
| |նախատեսում է 2016 թ. մեկնարկել Հայաստանի կոշտ կենցաղային |
| |թափոնների կառավարման համակարգի արդիականացման աշխատանքները: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Ազգային ռազմավարական փաստաթուղթը թույլ կտա Հայաստանի կոշտ |
| |կենցաղային թափոնների կառավարումն իրականացնել 5 սանիտարական |
| |տարածաշրջանային աղբավայրերի միջոցով: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման բարելավում` տեղական |
| |ինքնակառավարման մարմինների կողմից մատուցվող ծառայությունների |
| |որակի բարձրացում, որը ենթադրում է աղբահանության |
| |ենթակառուցվածքների զարգացում և արդիականացում: |
|____|________________________________________________________________|
|39. |«Հայաստանի Հանրապետության գյուղական համայնքների 6-րդ համաժողովի |
| |նախապատրաստման ու անցկացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության |
| |տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությանը գումար |
| |հատկացնելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | Գյուղական համայնքների համաժողովը Հայաստանում առաջին անգամ |
| |անցկացվել է տեղական ինքնակառավարման համակարգի ներդրման |
| |15-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում: Այն տեղի է |
| |ունեցել 2011 թվականի հոկտեմբերի 10-11-ին` Ջերմուկ քաղաքում: |
| | Համաժողովի նպատակը գյուղական համայնքների կայուն զարգացմանն |
| |աջակցություն է` ոլորտում գործող բոլոր դերակատարների |
| |երկխոսության, փորձի փոխանակման, իրականացվող ծրագրերի և |
| |քաղաքականությունների վերաբերյալ տեղեկատվության փոխանակման |
| |միջոցով: Հաշվի առնելով անցկացված համաժողովների |
| |արդյունավետությունը` նպատակահարմար գտնվեց այն դարձնել |
| |շարունակական: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարությունը |
| |նախատեսում է 2016 թվականին նույնպես կազմակերպել և անցկացնել |
| |գյուղական համայնքների համաժողով: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Նմանատիպ համաժողովների անցկացումը թույլ է տալիս |
| |ուշադրությունը կենտրոնացնել գյուղի և նրա հիմնախնդիրների վրա, |
| |համատեղ քննարկել առկա հարցերը: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Տարածքների համաչափ զարգացում, որը բազմաթիվ այլ |
| |ուղղությունների շարքում ենթադրում է նաև անհրաժեշտ |
| |ենթակառուցվածքների և արդյունավետ գյուղատնտեսության զարգացում: |
|____|________________________________________________________________|
|40. |Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն |
| |________________________________________________________________|
| |«Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային ռազմավարությանը և աղետների |
| |ռիսկի նվազեցման 2016-2020 թվականների գործողությունների ծրագրին |
| |հավանություն տալու և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության |
| |2012 թվականի մարտի 7-ի N 281-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու |
| |մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| |Սենդայի 2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի |
| |իրավական հիմքի ստեղծում |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | 2015 թվականին, որպես ՄԱԿ-ի անդամ երկիր, Հայաստանի |
| |Հանրապետությունը միացել է Սենդայի շրջանակային 2015-2030 թթ. |
| |գործողությունների ծրագրին, որը սահմանում է աղետների ռիսկի |
| |նվազեցման բնագավառում պետությունների կողմից անհրաժեշտ ոլորտային |
| |և միջոլորտային նպատակաուղղված գործողություններ` տեղական, |
| |ազգային, տարածաշրջանային և գլոբալ մակարդակներում: |
| | Աղետների ռիսկի նվազեցման ռազմավարությունը բխում է Սենդայի |
| |2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի |
| |գերակայություններից` |
| | 1) աղետների ռիսկի գիտակցում. |
| | 2) աղետների ռիսկի պետական կառավարման ուժեղացում աղետների |
| |ռիսկի հաղթահարման համար. |
| | 3) ներդրում աղետների ռիսկի նվազեցման ոլորտում |
| |դիմակայունության հզորացման համար. |
| | 4) աղետների պատրաստվածության ամրապնդում` արդյունավետ |
| |արձագանքում և ավելի արդյունավետ վերականգնում և վերակառուցում |
| |ապահովելու համար: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Հայաստանի Հանրապետությունում աղետների ռիսկի նվազեցման |
| |ռազմավարության նպատակն է ձևավորել աղետակայուն երկիր` ապահովելով|
| |անհատի, հասարակության անվտանգության աստիճանական բարձրացումն ու |
| |կայուն զարգացումը, ինչը կնպաստի` |
| | 1) աղետներից համընդհանուր մահացության նվազեցմանը. |
| | 2) համընդհանուր մակարդակով տուժած մարդկանց թվի նվազեցմանը. |
| | 3) աղետների պատճառած ուղղակի տնտեսական վնասի նվազեցմանը. |
| | 4) կարևոր նշանակության ենթակառուցվածքներին աղետների |
| |պատճառած վնասի և հիմնական ծառայությունների, այդ թվում` |
| |առողջապահական և կրթական հաստատությունների աշխատանքի խափանման |
| |նվազեցմանը: |
| | 2. Կարգավորման առարկան |
| | Սենդայի 2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի |
| |շրջանակում ՀՀ կողմից ստանձնված պարտավորությունների կատարում: |
| | 3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | ՈՒնենալ աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային ռազմավարություն, |
| |որը կնպաստի աղետների ռիսկի նվազեցման Սենդայի 2015-2020 թթ. |
| |գործողությունների ծրագրի իրագործմանը: |
|____|________________________________________________________________|
|41. |Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման |
| |նախարարության միգրացիոն պետական ծառայություն |
| |________________________________________________________________|
| |«Հայաստանի Հանրապետությունում փախստական ճանաչված և ապաստան |
| |ստացած անձանց, ինչպես նաև երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման |
| |քաղաքականության հայեցակարգին հավանություն տալու մասին» ՀՀ |
| |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի վերաբերյալ |
| | |
| | Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | ՀՀ-ում փախստական ճանաչված, ինչպես նաև երկարաժամկետ |
| |միգրանտների ինտեգրման խնդրի լուծման անհրաժեշտությանն անդրադարձ է|
| |կատարվել ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված մի շարք իրավական |
| |ակտերում, մասնավորապես` |
| | * ՀՀ կառավարության 2010 թվականի դեկտեմբերի 30-ի նիստի N 51 |
| |արձանագրության 33-րդ կետով հավանության արժանացած` Հայաստանի |
| |Հանրապետության միգրացիայի պետական կարգավորման քաղաքականության |
| |հայեցակարգ: Հայեցակարգը, ի թիվս այլոց, 9-րդ կետով նախատեսում է` |
| |օտարերկրյա քաղաքացիներին փախստական ճանաչելու դեպքում նրանց |
| |Հայաստանի Հանրապետության հասարակությանն արդյունավետ ինտեգրման |
| |ապահովում: |
| | * ՀՀ կառավարության 2011 թվականի նոյեմբերի 10-ի N 1593-Ն |
| |որոշմամբ հաստատված` Հայաստանի Հանրապետության միգրացիայի պետական |
| |կարգավորման քաղաքականության հայեցակարգի իրականացման |
| |2012-2016 թթ. գործողությունների ծրագիր: Ծրագիրը, ի թիվս այլոց, |
| |9.3-րդ կետով սահմանում է` օտարերկրյա քաղաքացիներին փախստական |
| |ճանաչելու դեպքում` նրանց ինտեգրմանն ուղղված ծրագրերի մշակում և |
| |իրականացում: |
| | * ՀՀ կառավարության 2014 թվականի հուլիսի 17-ի N 769-Ն |
| |որոշմամբ հաստատված` ՀՀ միգրացիայի ոլորտը կանոնակարգող ՀՀ |
| |օրենսդրությունը միջազգային չափանիշներին, այդ թվում` |
| |Եվրամիությունում և Միասնական տնտեսական տարածքում ընդունված |
| |մոտեցումներին և սկզբունքներին համապատասխանեցնելուն ուղղված |
| |գործողությունների 2014-2016 թվականների ծրագիր` ծրագրի |
| |ժամանակացույցի 2.3-րդ կետով նախատեսվում է ապաստան հայցողներին |
| |և փախստականներին տրամադրվող ծառայությունների ընդլայնում և |
| |հստակեցում հետևյալ ուղղություններով` |
| | ա. մասնագիտական վերապատրաստման, այդ թվում` որակավորումը |
| |բարձրացնելու համար նախատեսված վերապատրաստման ապահովում, |
| | բ. անչափահասների կրթություն, |
| | գ. ինտեգրման միջոցների ապահովում (լեզվի դասընթացներ, |
| |մշակութային կողմնորոշման դասընթացներ, առօրյա կյանքին վերաբերող |
| |տեղեկատվություն, հանրային կյանքին մասնակցություն և այլն): |
| | * ՀՀ կառավարության 2014 թ. փետրվարի 27-ի «Մարդու |
| |իրավունքների պաշտպանության ազգային ռազմավարությունից բխող |
| |միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 303-Ն որոշում: Սույն |
| |որոշումով նախատեսվել է աշխատանքներ տանել փախստականների և |
| |երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման ուղղությամբ: Մասնավորապես, |
| |այդ որոշման 8.3-րդ կետով նախատեսված է փախստական ճանաչված և |
| |ապաստան ստացած անձանց, ինչպես նաև երկարաժամկետ միգրանտների` |
| |Հայաստանի Հանրապետությունում լիարժեք ինտեգրման համար նպաստավոր |
| |պայմանների ստեղծման վերաբերյալ համապատասխան իրավական ակտի |
| |նախագծի մշակում: |
| | 1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և առկա |
| |խնդիրները |
| | 1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնի տեղահանվեց ավելի քան կես |
| |միլիոն հայ, որից 360000-ը հաստատվեցին Հայաստանի |
| |Հանրապետությունում: ՀՀ կառավարությունը նրանց նկատմամբ որդեգրեց |
| |ինտեգրման քաղաքականություն և այդ ուղղությամբ իրականացվեցին մի |
| |շարք միջոցառումներ, սակայն նրանք կրում էին հատվածային բնույթ, և |
| |սիստեմավորված միասնական քաղաքականության փաստաթուղթ այդ ժամանակ |
| |չմշակվեց: Նման փաստաթուղթ չմշակվեց հետագայում ևս արդեն Իրաքից, |
| |Սիրիայից, ՈՒկրաինայից և այլ երկրներից նոր ճանաչված |
| |փախստականների, ինչպես նաև երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրումն |
| |ապահովելու համար: |
| | Խնդիրները, որոնց բախվում են փախստականները կարելի է բաժանել |
| |մի քանի խմբի` |
| | ա. սոցիալ-տնտեսական (բնակարանային ապահովում, սոցիալական |
| |ենթակառուցվածքներից օգտվելու մատչելիության բարձրացում, |
| |զբաղվածության ապահովում, կենսամակարդակի բարձրացում և այլն), |
| | բ. իրավաքաղաքական (իրավունքների ու շահերի պաշտպանությանն |
| |ուղղված օրենսդրության բարելավում, դրանց իրագործման պետաիրավական |
| |երաշխիքների ապահովում, գոյություն ունեցող հասարակաքաղաքական |
| |համակարգի և պետաիրավական հարաբերությունների ընդունում, դրանց |
| |հետ հոգեբանական նույնացում և այլն), |
| | գ. հոգևոր-մշակութային (հայոց լեզվի տիրապետման պայմանների |
| |և որակյալ կրթություն ստանալու ապահովում, հայաստանյան |
| |հասարակությունում տարածված սովորույթների ու ավանդույթների |
| |յուրացում, հոգևոր, մշակութային արժեքներից լիարժեքորեն օգտվելու |
| |պայմանների ապահովում և այլն), |
| | դ. բարոյահոգեբանական (բռնի տեղահանության ժամանակ ապրած |
| |բարոյահոգեբանական ցնցումների, նոր միջավայրում օտարի, միայնակ |
| |զգացողության հաղթահարում, նոր սոցիալական կապերի հաստատում, |
| |սեփական նշանակության զգացման վերականգնում, շրջապատի |
| |փոխհարաբերությունների հոգեբանական նրբերանգների ընկալում, |
| |ինքնապաշտպանության հնարավորությունների մեծացում և այլն): |
| | Նման խնդիրների, որոշակի այդ խմբին բնորոշ տարբերությամբ, |
| |բախվում են նաև երկարաժամկետ միգրանտները: |
| | 1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները |
| | Հայեցակարգի նախագիծն առաջարկում է 1.1-ին կետում թվարկված |
| |խնդիրների լուծումները, որոնք ավելի կկոնկրետանան սույն |
| |հայեցակարգի ընդունումից հետո մշակվելիք գործողությունների |
| |ծրագրում: |
| | 1. Կարգավորման առարկան |
| | Նոր ճանաչված փախստականների և երկարաժամկետ միգրանտների |
| |ինտեգրման ապահովումը: |
| | 2. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Հայեցակարգը հիմք կապահովի նոր ճանաչված փախստականների և |
| |երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման քաղաքականության իրագործմանն |
| |ուղղված գործողությունների ծրագրի մշակման և իրականացման համար: |
._____________________________________________________________________.
Հավելված N 4
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի մայիսի 19-ի
N 517-Ն որոշման
«Հավելված N 4
ՀՀ կառավարության
2016 թվականի հունվարի 14-ի
N 131-Ն որոշման
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ
._____________________________________________________________________.
| | Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն |
|___|_________________________________________________________________|
|19.|Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ վտանգի գնահատման |
| |հուսալիության բարձրացման վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | Հայաստանում սեյսմիկությունն ունի բարդ պատկեր, որը |
| |պայմանավորված է բազմաթիվ ակտիվ բեկվածքների և բլոկների |
| |առկայությամբ: Գտնվելով տեկտոնական սալերի բախման գոտում` այստեղ |
| |անընդհատ տեղի են ունենում լարումների կուտակում և լիցքաթափում: |
| |Նախապատրաստվելով հնարավոր ուժեղ երկրաշարժի` կարելի է արմատապես |
| |նվազեցնել նրա ծանր հետևանքները, թույլ չտալ, որ այն վերածվի |
| |աղետի: Այս պարագայում սեյսմիկ մշտադիտարկման ապահովումը Հայաստանի |
| |սեյսմիկ անվտանգության հիմնախնդիրներից է: |
| | ՀՀ կառավարության 2012 թվականի մարտի 15-ի N 374-Ա որոշմամբ ՀՀ |
| |գիտությունների ազգային ակադեմիայի «Երկրաբանական գիտությունների |
| |ինստիտուտ» ՊՈԱԿ-ին ամրացված Գառնիի երկրաֆիզիկայի դիտարանը (ԳԵԴ) |
| |հանձնվել է ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության «Սեյսմիկ |
| |պաշտպանության արևմտյան ծառայություն» ՊՈԱԿ-ին: Գառնիի |
| |երկրաֆիզիկական դիտարանի թունելախորշում գրունտի ուժեղ շարժումների |
| |լոկալ ցանցի ստեղծումը կնպաստի Գառնիի ակտիվ խզվածքի հատվածում |
| |համալիր երկրաբանաերկրաֆիզիկական հետազոտությունների ընդլայնմանը: |
| | Հաշվի առնելով Գառնիի երկրաֆիզիկական դիտարանի թունելախորշի |
| |առանձնահատուկ տեղակայվածությունը` առաջարկվում է ձեռք բերել 3 |
| |ժամանակակից թվային գրունտի ուժեղ շարժումների սարքեր և Գառնիի |
| |ակտիվ խզվածքի գոտում գրունտի տատանումների առանձնահատկություններն |
| |ուսումնասիրելու համար տեղադրել դիտարանի թունելախորշում` հետևյալ |
| |բաշխվածությամբ. երկուսը` հյուսիսից հարավ ուղղությամբ` 200 մ |
| |հեռավորության վրա, երրորդը` դրանց ուղղահայաց` 25 մ հեռավորության |
| |վրա: |
| | Սեյսմիկ պաշտպանության ծառայության դիտացանցն արդիականացվելու |
| |է ԱՄՆ-ի երկրաբանական ծառայության (համաշխարհային սեյսմոլոգիական |
| |ցանցի (GSN) IRIS համակարգի Գառնիի կայանի դոնոր կազմակերպություն),|
| |Ռուսաստանի Դաշնության գիտությունների ակադեմիայի երկրաֆիզիկական |
| |ծառայության (երկրակեղևի դեֆորմացիաները գրանցող կայանի` |
| |դեֆորմոգրաֆի դոնոր կազմակերպություն) և Չեխիայի գիտությունների |
| |ակադեմիայի լեռնային և կառուցվածքային մեխանիկայի ինստիտուտի |
| |(երկրակեղևի թեքվածությունը գրանցող կայանի` թեքաչափի դոնոր |
| |կազմակերպություն) աջակցությամբ: |
| | 2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | Խնդրի իրականացումը կմեծացնի ստացվող տվյալների ճշտությունը և |
| |կբացահայտի անոմալ դաշտերի նուրբ փոփոխությունները, որոնք սեյսմիկ |
| |վտանգի գնահատման տեսակետից խիստ կարևոր են: |
| | Գառնիի երկրաֆիզիկայի դիտարանի վերազինումը հնարավորություն |
| |կտա նոր և ավելի հուսալի դիտարկումների հիման վրա գնահատելու ՀՀ |
| |տարածքի երկրակեղևի լարվածադեֆորմացիոն վիճակը, ուսումնասիրելու |
| |երկրաշարժերի առաջացման մեխանիզմները, անջատելու երկրաշարժերի |
| |նախանշանները և, որպես հեռահար կարևորագույն գիտական և |
| |սոցիալական խնդիր, կանխատեսելու ուժեղ երկրաշարժերը: |
| | ՀՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն |
|___|_________________________________________________________________|
|20.|Համայնքների խոշորացման պիլոտային ծրագրերի շարունակականության |
| |ապահովման վերաբերյալ |
| | |
| | 1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը) |
| | 2015 թվականին մեկնարկեց համայնքների խոշորացման գործնական |
| |փուլը` մայիսի 17-ին ՀՀ Լոռու մարզի Թումանյանի, ՀՀ Սյունիքի մարզի |
| |Տաթևի, ՀՀ Տավուշի մարզի Դիլիջանի համայնքային փնջերում |
| |անցկացվեցին տեղական հանրաքվեներ, որոնց արդյունքները թույլ տվեցին |
| |ենթադրել, որ անհրաժեշտ է ապահովել համայնքների խոշորացման |
| |գործընթացի շարունակականությունը, մասնավորապես, մշակել կիրարկումն |
| |ապահովող իրավական ակտերի նախագծեր: ՀՀ տարածքային կառավարման և |
| |զարգացման նախարարության կողմից մշակվել և ՀՀ կառավարության |
| |աշխատակազմ է ներկայացվել «Հայաստանի Հանրապետության |
| |վարչատարածքային բաժանման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում|
| |լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի |
| |նախագծային փաթեթը: |
| | 2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը |
| | 2016 թվականին նախատեսվում է շարունակել համայնքների |
| |խոշորացման պիլոտային ծրագրերի իրականացումը: Յուրաքանչյուր ծրագրի |
| |իրականացման ընթացքում անհրաժեշտություն է առաջանալու մշակելու |
| |խոշորացման գործընթացի կիրարկումն ապահովող անհրաժեշտ իրավական |
| |ակտեր, մասնավորապես, «Հայաստանի Հանրապետության վարչատարածքային |
| |բաժանման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում |
| |փոփոխություններ և լրացումներ նախատեսող իրավական ակտեր: |
._____________________________________________________________________.
«: