Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 14-Ի N 131- ...

 

 

040.0517.250516

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

19 մայիսի 2016 թվականի N 517-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 14-Ի N 131-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի 1-ին մասը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի հունվարի 14-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի գործունեության միջոցառումների ծրագիրը և գերակա խնդիրները հաստատելու մասին» N 131-Ն որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները`

1) N 1 հավելվածի`

ա. 35-41-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 1 հավելվածի,

i

բ. 77-րդ, 82-րդ, 84-րդ, 86-րդ և 88-րդ կետերի 5-րդ սյունակներում «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարություն» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն» բառերով, իսկ հավելվածի 98-րդ կետի 4-րդ սյունակում «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարություն» բառերը` «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարություն» բառերով.

2) N 2 հավելվածի 19-րդ և 20-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 2 հավելվածի.

3) N 3 հավելվածի 35-41-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 3 հավելվածի.

4) N 4 հավելվածի`

ա. 12-րդ կետի 1-ին ենթակետում «ՀՀ տարածքային կառավարման և արտակարգ իրավիճակների նախարարության» բառերը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և զարգացման նախարարության» բառերով,

բ. 19-րդ և 20-րդ կետերը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 4 հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 25-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի մայիսի 19-ի

N 517-Ն որոշման

 

«Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի հունվարի 14-ի

N 131-Ն որոշման

 

ԾՐԱԳԻՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|    ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարություն                 |

|_________________________________________________________________________|

|35. |«Ֆինանսա- |Հնարավո- |ՀՀ տա-   |ՀՀ ֆի-  |հունիսի|Ֆինանսա-|ՀՀ կառա-   |

|    |կան համա- |րություն |րածքային |նանսների|3-րդ   |վորում  |վարության  |

|    |հարթեցման |կընձեռվի |կառավար- |նախարա- |տասնօր-|չի      |2014       |

|    |մասին» ՀՀ |ֆինանսա- |ման և    |րություն|յակ    |պահանջ- |թվականի    |

|    |նոր օրենքի|կան      |զարգացման|        |       |վում:   |մայիսի 19-ի|

|    |նախագիծը  |համահար- |նախարա-  |        |       |        |N 511-Ա    |

|    |ՀՀ կառավա-|թեցման   |րություն |        |       |        |որոշման    |

|    |րություն  |դոտացիա- |         |        |       |        |հավելվածի  |

|    |ներկայաց- |ներն     |         |        |       |        |2.5.2-րդ   |

|    |նելը      |ավելի    |         |        |       |        |կետ        |

|    |          |նպատակա- |         |        |       |        |           |

|    |          |յին      |         |        |       |        |           |

|    |          |բաշխելու`|         |        |       |        |           |

|    |          |հաշվի    |         |        |       |        |           |

|    |          |առնելով  |         |        |       |        |           |

|    |          |համայնք- |         |        |       |        |           |

|    |          |ների     |         |        |       |        |           |

|    |          |ծախսային |         |        |       |        |           |

|    |          |կարիքնե- |         |        |       |        |           |

|    |          |րը, հեռա-|         |        |       |        |           |

|    |          |վորու-   |         |        |       |        |           |

|    |          |թյունը   |         |        |       |        |           |

|    |          |մարզկենտ-|         |        |       |        |           |

|    |          |րոնից,   |         |        |       |        |           |

|    |          |համայնքի |         |        |       |        |           |

|    |          |բարձրադի-|         |        |       |        |           |

|    |          |րությու- |         |        |       |        |           |

|    |          |նը,      |         |        |       |        |           |

|    |          |բնակչու- |         |        |       |        |           |

|    |          |թյան     |         |        |       |        |           |

|    |          |կառուց-  |         |        |       |        |           |

|    |          |վածքը,   |         |        |       |        |           |

|    |          |եկամտային|         |        |       |        |           |

|    |          |հնարավո- |         |        |       |        |           |

|    |          |րություն-|         |        |       |        |           |

|    |          |ները և   |         |        |       |        |           |

|    |          |այլն:    |         |        |       |        |           |

|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|

|36. |«Հայաստանի|Այն      |ՀՀ տա-   |        |հունիսի|Լրացու- |ՀՀ կառա-   |

|    |Հանրապե-  |կխթանի   |րածքային |        |3-րդ   |ցիչ     |վարության  |

|    |տության   |մարզային |կառավար- |        |տասնօր-|ֆինանսա-|2014       |

|    |տարածքային|ենթակա-  |ման և    |        |յակ    |վորում  |թվականի    |

|    |զարգացման |ռուցվածք-|զարգացման|        |       |չի      |մարտի 27-ի |

|    |ռազմավա-  |ների     |նախարա-  |        |       |պահանջ- |N 442-Ն    |

|    |րությանը  |բնականոն |րություն |        |       |վում:   |որոշման    |

|    |հավանու-  |գործու-  |         |        |       |        |հավելվածի  |

|    |թյուն     |նեությա- |         |        |       |        |5-րդ գլուխ |

|    |տալու     |նը,      |         |        |       |        |           |

|    |մասին» ՀՀ |մարզի    |         |        |       |        |           |

|    |կառավարու-|համայնք- |         |        |       |        |           |

|    |թյան արձա-|ների     |         |        |       |        |           |

|    |նագրային  |շարունա- |         |        |       |        |           |

|    |որոշման   |կական և  |         |        |       |        |           |

|    |նախագիծը  |համաչափ  |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |զարգաց-  |         |        |       |        |           |

|    |վարություն|մանն ու  |         |        |       |        |           |

|    |ներկայաց- |ազգաբնակ-|         |        |       |        |           |

|    |նելը      |չության  |         |        |       |        |           |

|    |          |կենսապայ-|         |        |       |        |           |

|    |          |մանների  |         |        |       |        |           |

|    |          |բարելավ- |         |        |       |        |           |

|    |          |մանը,    |         |        |       |        |           |

|    |          |ինչպես   |         |        |       |        |           |

|    |          |նաև      |         |        |       |        |           |

|    |          |մարզերի  |         |        |       |        |           |

|    |          |զարգացման|         |        |       |        |           |

|    |          |անհամա-  |         |        |       |        |           |

|    |          |մասնու-  |         |        |       |        |           |

|    |          |թյունների|         |        |       |        |           |

|    |          |նվազեց-  |         |        |       |        |           |

|    |          |մանը:    |         |        |       |        |           |

|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|

|37. |«Տեղական  |ՀՀ Սահմա-|ՀՀ տա-   |        |օգոստո-|Ֆինանսա-|ՀՀ Սահմանա-|

|    |ինքնակառա-|նադրու-  |րածքային |        |սի 3-րդ|վորում  |դրության   |

|    |վարման    |թյանը    |կառավար- |        |տասնօր-|չի      |210-րդ     |

|    |մասին»    |համապա-  |ման և    |        |յակ    |պահանջ- |հոդվածի    |

|    |Հայաստանի |տասխա-   |զարգացման|        |       |վում:   |4-րդ մաս   |

|    |Հանրապե-  |նեցնելու |նախարա-  |        |       |        |           |

|    |տության   |և  ապա-  |րություն |        |       |        |           |

|    |օրենքում  |կենտրո-  |         |        |       |        |           |

|    |փոփոխու-  |նացման   |         |        |       |        |           |

|    |թյուններ  |գործըն-  |         |        |       |        |           |

|    |և         |թացի     |         |        |       |        |           |

|    |լրացումներ|շարունա- |         |        |       |        |           |

|    |կատարելու |կականու- |         |        |       |        |           |

|    |մասին» ՀՀ |թյունն   |         |        |       |        |           |

|    |օրենքի    |ապահովե- |         |        |       |        |           |

|    |նախագիծը  |լու      |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |նպատակով |         |        |       |        |           |

|    |վարություն|կկատար-  |         |        |       |        |           |

|    |ներկայաց- |վեն      |         |        |       |        |           |

|    |նելը      |փոփոխու- |         |        |       |        |           |

|    |          |թյուններ |         |        |       |        |           |

|    |          |«Տեղական |         |        |       |        |           |

|    |          |ինքնակա- |         |        |       |        |           |

|    |          |ռավարման |         |        |       |        |           |

|    |          |մասին»   |         |        |       |        |           |

|    |          |Հայաստանի|         |        |       |        |           |

|    |          |Հանրապե- |         |        |       |        |           |

|    |          |տության  |         |        |       |        |           |

|    |          |օրենքում:|         |        |       |        |           |

|    |          |Բացի     |         |        |       |        |           |

|    |          |դրանից,  |         |        |       |        |           |

|    |          |կկատարվեն|         |        |       |        |           |

|    |          |լրացում- |         |        |       |        |           |

|    |          |ներ      |         |        |       |        |           |

|    |          |ուղղված  |         |        |       |        |           |

|    |          |համայնք- |         |        |       |        |           |

|    |          |ներում   |         |        |       |        |           |

|    |          |սոցիալա- |         |        |       |        |           |

|    |          |կան      |         |        |       |        |           |

|    |          |աշխատողի |         |        |       |        |           |

|    |          |ինստիտու-|         |        |       |        |           |

|    |          |տի ներդր-|         |        |       |        |           |

|    |          |մանը:    |         |        |       |        |           |

|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|

|38. |«Հայաստանի|Ազգային  |ՀՀ տա-   |ՀՀ քաղա-|սեպտեմ-|Լրացու- |ՀՀ կառավա- |

|    |կոշտ      |ռազմավա- |րածքային |քաշինու-|բերի   |ցիչ     |րության    |

|    |կենցաղային|րական    |կառավար- |թյան    |1-ին   |ֆինանսա-|2014       |

|    |թափոնների |փաստա-   |ման և    |նախարա- |տասնօր-|վորում  |թվականի    |

|    |կառավարման|թուղթն   |զարգացման|րություն|յակ    |չի      |մայիսի 19-ի|

|    |ոլորտի    |առաջարկած|նախարա-  |ՀՀ      |       |պահանջ- |N 511-Ա    |

|    |ռազմավարա-|5 սանիտա-|րություն |արտակարգ|       |վում:   |որոշման    |

|    |կան       |րական    |         |իրավի-  |       |        |հավելվածի  |

|    |ծրագրին   |տարածաշր-|         |ճակների |       |        |2.2.6-րդ   |

|    |հավանու-  |ջանային  |         |նախարա- |       |        |կետ        |

|    |թյուն     |աղբավայ- |         |րություն|       |        |           |

|    |տալու     |րերով    |         |ՀՀ բնա- |       |        |           |

|    |մասին» ՀՀ |կոշտ կեն-|         |պահպա-  |       |        |           |

|    |կառավարու-|ցաղային  |         |նության |       |        |           |

|    |թյան արձա-|թափոնների|         |նախարա- |       |        |           |

|    |նագրային  |կառավար- |         |րություն|       |        |           |

|    |որոշման   |ման      |         |տեղական |       |        |           |

|    |նախագիծը  |արդիական |         |ինքնա-  |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |համակարգը|         |կառավար-|       |        |           |

|    |վարություն|կբարելավի|         |ման     |       |        |           |

|    |ներկայաց- |ոլորտի   |         |մարմին- |       |        |           |

|    |նելը      |կառավա-  |         |ներ     |       |        |           |

|    |          |րումը`   |         |(համա-  |       |        |           |

|    |          |մատուցե- |         |ձայնու- |       |        |           |

|    |          |լով տեխ- |         |թյամբ)  |       |        |           |

|    |          |նիկական, |         |        |       |        |           |

|    |          |ֆինանսա- |         |        |       |        |           |

|    |          |կան և    |         |        |       |        |           |

|    |          |էկոլոգիա-|         |        |       |        |           |

|    |          |կան      |         |        |       |        |           |

|    |          |կայուն   |         |        |       |        |           |

|    |          |ծախսաար- |         |        |       |        |           |

|    |          |դյունավետ|         |        |       |        |           |

|    |          |ծառայու- |         |        |       |        |           |

|    |          |թյուններ:|         |        |       |        |           |

|____|__________|_________|_________|________|_______|________|___________|

|39. |«Հայաստանի|գյուղական|ՀՀ տա-   |        |հոկտեմ-|ՀՀ պա-  |ՀՀ կառավա- |

|    |Հանրապե-  |համայնք- |րածքային |        |բերի   |հուստա- |րության    |

|    |տության   |ների     |կառավար- |        |2-րդ   |յին     |2014       |

|    |գյուղական |կայուն   |ման և    |        |տասնօր-|ֆոնդ    |թվականի    |

|    |համայնքնե-|զարգաց-  |զարգացման|        |յակ    |չարգել- |մայիսի 19-ի|

|    |րի 6-րդ   |մանն     |նախարա-  |        |       |ված այլ |N 511-Ա    |

|    |համաժողովի|աջակցու- |րություն |        |       |աղբ-    |որոշման    |

|    |նախապատ-  |թյուն`   |         |        |       |յուրներ |հավելվածի  |

|    |րաստման ու|ոլորտում |         |        |       |        |2.5.2-րդ   |

|    |անցկացման |գործող   |         |        |       |        |կետ        |

|    |նպատակով  |բոլոր    |         |        |       |        |           |

|    |Հայաստանի |դերակա-  |         |        |       |        |           |

|    |Հանրապե-  |տարների  |         |        |       |        |           |

|    |տության   |երկխոսու-|         |        |       |        |           |

|    |տարածքային|թյան,    |         |        |       |        |           |

|    |կառավարման|փորձի    |         |        |       |        |           |

|    |և         |փոխանակ- |         |        |       |        |           |

|    |զարգացման |ման,     |         |        |       |        |           |

|    |նախարարու-|իրականաց-|         |        |       |        |           |

|    |թյանը     |վող      |         |        |       |        |           |

|    |գումար    |ծրագրերի |         |        |       |        |           |

|    |հատկացնե- |և  քաղա- |         |        |       |        |           |

|    |լու մասին»|քականու- |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառավա-|թյունների|         |        |       |        |           |

|    |րության   |մասին    |         |        |       |        |           |

|    |որոշման   |տեղեկատ- |         |        |       |        |           |

|    |նախագիծը  |վության  |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |փոխանակ- |         |        |       |        |           |

|    |վարություն|ման      |         |        |       |        |           |

|    |ներկայաց- |միջոցով  |         |        |       |        |           |

|    |նելը      |         |         |        |       |        |           |

|_________________________________________________________________________|

|                ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարություն                  |

|_________________________________________________________________________|

|40. |«Աղետների |Սենդայի  |ՀՀ       |ՀՀ տա-  |նոյեմ- |Ֆինանսա-|ՀՀ կառավա- |

|    |ռիսկի     |2015-2030|արտակարգ |րածքային|բերի   |վորում  |րության    |

|    |նվազեցման |թթ. շրջա-|իրավիճակ-|կառավար-|3-րդ   |չի      |2014       |

|    |ազգային   |նակային  |ների     |ման և   |տասնօր-|պահանջ- |թվականի    |

|    |ռազմավա-  |ծրագրի   |նախարա-  |զարգաց- |յակ    |վում:   |մայիսի 19-ի|

|    |րությանը  |գործողու-|րություն |ման     |       |        |N 511-Ա    |

|    |և         |թյունների|         |նախարա- |       |        |որոշման    |

|    |աղետների  |գերակա-  |         |րություն|       |        |հավելվածի  |

|    |ռիսկի     |յություն-|         |ՀՀ      |       |        |2.5.5-րդ   |

|    |նվազեցման |ներին    |         |գյուղա- |       |        |կետ        |

|    |2016-2020 |համահունչ|         |տնտեսու-|       |        |           |

|    |թվականների|ազգային  |         |թյան    |       |        |           |

|    |գործողու- |ռազմավա- |         |նախարա- |       |        |           |

|    |թյունների |րության  |         |րություն|       |        |           |

|    |ծրագրին   |և  գործո-|         |ՀՀ քաղա-|       |        |           |

|    |հավանու-  |ղություն-|         |քաշինու-|       |        |           |

|    |թյուն     |ների     |         |թյան    |       |        |           |

|    |տալու և   |2016-2020|         |նախարա- |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |թթ.      |         |րություն|       |        |           |

|    |վարության |ծրագրի   |         |ՀՀ կր-  |       |        |           |

|    |2012      |հաստատում|         |թության |       |        |           |

|    |թվականի   |         |         |և  գի-  |       |        |           |

|    |մարտի 7-ի |         |         |տության |       |        |           |

|    |N 281-Ն   |         |         |նախարա- |       |        |           |

|    |որոշումն  |         |         |րություն|       |        |           |

|    |ուժը      |         |         |ՀՀ առող-|       |        |           |

|    |կորցրած   |         |         |ջապահու-|       |        |           |

|    |ճանաչելու |         |         |թյան    |       |        |           |

|    |մասին» ՀՀ |         |         |նախարա- |       |        |           |

|    |կառավա-   |         |         |րություն|       |        |           |

|    |րության   |         |         |        |       |        |           |

|    |որոշման   |         |         |        |       |        |           |

|    |նախագիծը  |         |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |         |         |        |       |        |           |

|    |վարություն|         |         |        |       |        |           |

|    |ներկայաց- |         |         |        |       |        |           |

|    |նելը      |         |         |        |       |        |           |

|_________________________________________________________________________|

|  ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարության միգրացիոն պետական  |

|                              ծառայություն                               |

|_________________________________________________________________________|

|41. |«Հայաստանի|իրավական |ՀՀ տա-   |        |սեպտեմ-|Ֆինանսա-|ՀՀ կառավա- |

|    |Հանրապե-  |ակտի     |րածքային |        |բերի   |վորում  |րության    |

|    |տությու-  |ընդունում|կառավար- |        |3-րդ   |չի      |2014       |

|    |նում      |         |ման և    |        |եռամս- |պահանջ- |թվականի    |

|    |փախստական |         |զարգացման|        |յակ    |վում:   |փետրվարի   |

|    |ճանաչված  |         |նախարա-  |        |       |        |27-ի       |

|    |և  ապաստան|         |րության  |        |       |        |N 303-Ն    |

|    |ստացած    |         |միգրացիոն|        |       |        |որոշման    |

|    |անձանց,   |         |պետական  |        |       |        |հավելվածի  |

|    |ինչպես    |         |ծառայու- |        |       |        |83-րդ կետ  |

|    |նաև       |         |թյուն    |        |       |        |           |

|    |երկարա-   |         |         |        |       |        |           |

|    |ժամկետ    |         |         |        |       |        |           |

|    |միգրանտ-  |         |         |        |       |        |           |

|    |ների      |         |         |        |       |        |           |

|    |ինտեգրման |         |         |        |       |        |           |

|    |քաղաքակա- |         |         |        |       |        |           |

|    |նության   |         |         |        |       |        |           |

|    |հայեցա-   |         |         |        |       |        |           |

|    |կարգին    |         |         |        |       |        |           |

|    |հավանու-  |         |         |        |       |        |           |

|    |թյուն     |         |         |        |       |        |           |

|    |տալու     |         |         |        |       |        |           |

|    |մասին» ՀՀ |         |         |        |       |        |           |

|    |կառավա-   |         |         |        |       |        |           |

|    |րության   |         |         |        |       |        |           |

|    |արձանա-   |         |         |        |       |        |           |

|    |գրային    |         |         |        |       |        |           |

|    |որոշման   |         |         |        |       |        |           |

|    |նախագիծը  |         |         |        |       |        |           |

|    |ՀՀ կառա-  |         |         |        |       |        |           |

|    |վարություն|         |         |        |       |        |           |

|    |ներկայաց- |         |         |        |       |        |           |

|    |նելը      |         |         |        |       |        |           |

._________________________________________________________________________.

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի մայիսի 19-ի

N 517-Ն որոշման

 

«Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի հունվարի 14-ի

N 131-Ն որոշման

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

._____________________________________________________________________.

|ՀՀ արտակարգ     |19. Հայաստանի  |սեյսմիկ           |ՀՀ կառավարության |

|իրավիճակների    |Հանրապետության |պաշտպանության     |2012 թվականի     |

|նախարարություն  |տարածքում      |ծառայության       |մարտի 15-ի       |

|                |սեյսմիկ վտանգի |դիտացանցի         |N 374-Ա          |

|                |գնահատման      |արդիականացում`    |որոշման 3-րդ կետի|

|                |հուսալիության  |Գառնիի            |3-րդ ենթակետ     |

|                |բարձրացում     |երկրաֆիզիկական    |                 |

|                |               |դիտարանում        |                 |

|                |               |դեֆորմոգրաֆի      |                 |

|                |               |ամբողջական        |                 |

|                |               |վերականգնում,     |                 |

|                |               |մասնավորապես,     |                 |

|                |               |հյուսիս-հարավ     |                 |

|                |               |բաղադրիչին        |                 |

|                |               |համալրող          |                 |

|                |               |արևելք-արևմուտք   |                 |

|                |               |բաղադրիչի         |                 |

|                |               |վերականգնում,     |                 |

|                |               |փորձարկում և      |                 |

|                |               |գործարկում        |                 |

|________________|_______________|__________________|_________________|

|ՀՀ տարածքային   |20. Համայնքների|- խոշորացման      |ՀՀ կառավարության |

|կառավարման և    |խոշորացման     |գործընթացի        |2011 թվականի     |

|զարգացման       |պիլոտային      |կիրարկումն        |նոյեմբերի 10-ի   |

|նախարարություն  |ծրագրերի       |ապահովող անհրաժեշտ|նիստի N 44       |

|                |շարունակականու-|իրավական ակտերի   |արձանագրային     |

|                |թյան ապահովում |մշակում           |որոշում          |

|                |               |                  |                 |

|                |               |- այցելություններ |ՀՀ կառավարության |

|                |               |պիլոտային ծրագրում|2014 թվականի     |

|                |               |ներառված          |մայիսի 19-ի      |

|                |               |համայնքներ`       |N 511-Ա որոշման  |

|                |               |տեղական           |հավելվածի        |

|                |               |ինքնակառավարման   |2.5.2-րդ կետ     |

|                |               |մարմինների և      |                 |

|                |               |բնակչության հետ   |                 |

|                |               |խոշորացման        |                 |

|                |               |գործընթացի        |                 |

|                |               |վերաբերյալ        |                 |

|                |               |իրազեկող ու       |                 |

|                |               |պարզաբանող բնույթի|                 |

|                |               |հանդիպումներ      |                 |

|                |               |անցկացնելու       |                 |

|                |               |նպատակով          |                 |

|                |               |                  |                 |

|                |               |- պիլոտային       |                 |

|                |               |ծրագրում ներառված |                 |

|                |               |համայնքներում     |                 |

|                |               |միասնական ցանցային|                 |

|                |               |կառավարման        |                 |

|                |               |էլեկտրոնային      |                 |

|                |               |համակարգերի       |                 |

|                |               |ստեղծման          |                 |

|                |               |աշխատանքների      |                 |

|                |               |իրականացում       |                 |

._____________________________________________________________________.

«:

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի մայիսի 19-ի

N 517-Ն որոշման

 

«Հավելված N 3

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի հունվարի 14-ի

N 131-Ն որոշման

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարություն                 |

|_____________________________________________________________________|

|35. |«Ֆինանսական համահարթեցման մասին» ՀՀ նոր օրենքի նախագծի          |

|    |վերաբերյալ                                                      |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    «Ֆինանսական համահարթեցման մասին» ՀՀ նոր օրենքի ընդունման    |

|    |անհրաժեշտությունը պայմանավորվում է նրանով, որ ֆինանսական        |

|    |համահարթեցման համակարգը գործում է 1998 թվականից, երբ տեղական    |

|    |ինքնակառավարման մարմինները նոր էին կազմավորվել և  նրանց         |

|    |բյուջեների եկամտային մասերն ու ֆինանսական կարողությունները շատ  |

|    |փոքր էին: Բացակայում էին ֆինանսական կարողությունների            |

|    |համահարթեցման առավել բազմագործոն մեխանիզմներ կիրառելու համար    |

|    |անհրաժեշտ հաշվարկային տվյալները: Ներկայումս իրավիճակը փոխվել է, |

|    |ինչով և  պայմանավորված է ֆինանսական համահարթեցման նոր օրենքի    |

|    |ընդունման անհրաժեշտությունը:                                    |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Ելնելով Հայաստանի տեղական ինքնակառավարման                   |

|    |առանձնահատկություններից և  հաշվի առնելով ֆինանսական             |

|    |համահարթեցման նախորդ տարիների փորձը` առաջարկվող ֆինանսական      |

|    |համահարթեցման նոր համակարգը կառուցվելու է մի քանի հիմնարար      |

|    |սկզբունքների հիման վրա`                                         |

|    |    - հաշվի առնելով ՀՀ համայնքների բյուջեներում սեփական         |

|    |եկամուտների ցածր մակարդակը` ֆինանսական համահարթեցման համար      |

|    |համայնքներին տրամադրվող դոտացիաները պետք է հատկացվեն ՀՀ պետական |

|    |բյուջեի միջոցներից` բացառելով ավելի հարուստ համայնքների         |

|    |եկամտային մասից այդ նպատակի համար միջոցների գանձումը (բացասական |

|    |դոտացիա),                                                       |

|    |    - համահարթեցման սկզբունքով համայնքներին հատկացվող           |

|    |դոտացիաների հաշվարկման համար հիմք են ընդունվելու համայնքի       |

|    |հաշվարկային եկամտային ունակությունների և  համայնքների պարտադիր  |

|    |լիազորությունների իրականացման համար անհրաժեշտ ծախսային          |

|    |կարիքները:                                                      |

|    |    Նոր օրենքում, մասնավորապես, նախատեսվել է նոր չափորոշիչների  |

|    |(գործակիցների) կիրառում, օրինակ` տրանսպորտային մատչելիության    |

|    |(հեռավորությունը նախկին շրջկենտրոնից, մարզկենտրոնից և           |

|    |Երևանից,  համայնքի կազմում ընդգրկված բնակավայրերի քանակը),      |

|    |բնակչության տարիքային կառուցվածքը, համայնքի կազմում ընդգրկված   |

|    |բնակավայրերի քանակը, համայնքի ծառայությունների որակը և  համայնքի|

|    |բարձրադիրությունը:                                              |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում                           |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ֆինանսական համահարթեցման համակարգի կատարելագործման նպատակով |

|    |ՀՀ նոր օրենքի նախագիծը հնարավորություն կընձեռի ֆինանսական       |

|    |համահարթեցման դոտացիաները բաշխելու ավելի նպատակային` հաշվի      |

|    |առնելով համայնքների ծախսային կարիքները, հեռավորությունը         |

|    |մարզկենտրոնից, համայնքի բարձրադիրությունը, համայնքի բնակչության |

|    |կառուցվածքը, համայնքի եկամտային հնարավորությունները և  այլն:    |

|____|________________________________________________________________|

|36. |«Հայաստանի Հանրապետության տարածքային զարգացման ռազմավարությանը  |

|    |հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության արձանագրային որոշման |

|    |նախագծի վերաբերյալ                                              |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    2015 թվականին ավարտվում են ՀՀ տարածքային զարգացման          |

|    |հայեցակարգով սահմանված ժամկետները: Հիմք ընդունելով այն          |

|    |հանգամանքը, որ ՀՀ կառավարության Հայաստանի Հանրապետության        |

|    |2014-2025 թվականների հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագրով|

|    |տարածքային զարգացումը համարվում է գերակա ուղղություն, ուստի ՀՀ  |

|    |կառավարության քաղաքականությունն այդ ուղղությամբ կարևորվում  է:  |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Տարածքային զարգացման համատեքստում համապատասխան              |

|    |աջակցություններ են ցուցաբերվում ԵՄ-ի կողմից: Առաջիկա տարիների   |

|    |համար նախատեսվում է նշված նպատակով բյուջետային աջակցության      |

|    |տրամադրում: Անհրաժեշտություն է նաև  մարզերի սոցիալ-տնտեսական    |

|    |քառամյա զարգացման ծրագրերի մշակման մեթոդաբանության վերանայումը, |

|    |որի հիման վրա կթարմացվեն մարզային ծրագրերը: Ինչպես նաև          |

|    |անհրաժեշտություն է Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամի    |

|    |ՀՏԶՀ-ի կարողությունների զարգացումը` որպես տարածքային զարգացման  |

|    |կարևորագույն  գործիքակազմ:                                      |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Կարգավորման առարկան հանդիսանում է մարզերի սոցիալ-տնտեսական  |

|    |իրավիճակի բարելավումը:                                          |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Ռազմավարության գործունեության արդյունքում նախատեսվում է     |

|    |մարզերում կրճատել աղքատությունը, զարգացնել ենթակառուցվածքները,  |

|    |որոնցով պայմանավորված կբարելավվեն մարզերի սոցիալ-տնտեսական      |

|    |պայմանները:                                                     |

|____|________________________________________________________________|

|37. |«Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության        |

|    |օրենքում փոփոխություններ և  լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ      |

|    |օրենքի նախագծի վերաբերյալ                                       |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    ՀՀ Սահմանադրության 210-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն        |

|    |«Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքը համապատասխանեցվում է  |

|    |ՀՀ Սահմանադրությանը և  ուժի մեջ է մտնում 2017 թվականի հունվարի  |

|    |1-ից:                                                           |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    ՀՀ Սահմանադրության 9-րդ գլխում կատարվել են մի շարք          |

|    |փոփոխություններ, որոնք անհրաժեշտ է արտացոլել տեղական            |

|    |ինքնակառավարման բնագավառի օրենսդրության մեջ: Նախատեսվում է      |

|    |կատարել փոփոխություններ «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ      |

|    |օրենքում և  անհրաժեշտ այլ իրավական ակտերում: Բացի դրանից`       |

|    |կկատարվեն լրացումներ` միտված համայնքներում սոցիալական աշխատողի  |

|    |ինստիտուտի ներդրմանը:                                           |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Օրենսդրական դաշտի կատարելագործում                           |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Տեղական ինքնակառավարման բնագավառի օրենսդրությունը           |

|    |կհամապատասխանեցվի ՀՀ Սահմանադրությանը:                          |

|____|________________________________________________________________|

|38. |«Հայաստանի կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման ոլորտի          |

|    |ռազմավարական ծրագրին հավանություն տալու մասին» ՀՀ կառավարության |

|    |արձանագրային որոշման նախագծի վերաբերյալ                         |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Հայաստանի կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման ոլորտի       |

|    |ռազմավարական ծրագիրը մշակվել է Ասիական զարգացման բանկի          |

|    |տեխնիկական աջակցության շրջանակում «Հայաստանի կոշտ կենցաղային    |

|    |թափոնների կառավարման բարելավում» ներդրումային ծրագրի շրջանակում:|

|    |    Ազգային ռազմավարության տեսլականն է Հայաստանում ունենալ      |

|    |ժամանակակից կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման համակարգ, որն  |

|    |ընդգրկելու է ամբողջ երկիրը` լավագույն միջազգային փորձին և  ԵՄ-ի |

|    |չափանիշներին համապատասխան` նպատակ ունենալով աջակցելու           |

|    |ժամանակակից թափոնների ենթակառուցվածքների զարգացմանը` տեխնիկական,|

|    |ֆինանսական և  էկոլոգիապես կայուն կերպով ծախսաարդյունավետ        |

|    |ծառայություններ մատուցելու համար:                               |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարությունը       |

|    |նախատեսում է 2016 թ. մեկնարկել Հայաստանի կոշտ կենցաղային        |

|    |թափոնների կառավարման համակարգի արդիականացման աշխատանքները:      |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Ազգային ռազմավարական փաստաթուղթը թույլ կտա Հայաստանի կոշտ   |

|    |կենցաղային թափոնների կառավարումն իրականացնել 5 սանիտարական      |

|    |տարածաշրջանային աղբավայրերի միջոցով:                            |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Կոշտ կենցաղային թափոնների կառավարման բարելավում` տեղական    |

|    |ինքնակառավարման մարմինների կողմից մատուցվող ծառայությունների    |

|    |որակի բարձրացում, որը ենթադրում է աղբահանության                 |

|    |ենթակառուցվածքների զարգացում և  արդիականացում:                  |

|____|________________________________________________________________|

|39. |«Հայաստանի Հանրապետության գյուղական համայնքների 6-րդ համաժողովի |

|    |նախապատրաստման ու անցկացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության   |

|    |տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարությանը գումար        |

|    |հատկացնելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի վերաբերյալ  |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    Գյուղական համայնքների համաժողովը Հայաստանում առաջին անգամ   |

|    |անցկացվել է տեղական ինքնակառավարման համակարգի ներդրման          |

|    |15-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում: Այն տեղի է     |

|    |ունեցել 2011 թվականի հոկտեմբերի 10-11-ին` Ջերմուկ քաղաքում:     |

|    |    Համաժողովի նպատակը գյուղական համայնքների կայուն զարգացմանն  |

|    |աջակցություն է` ոլորտում գործող բոլոր դերակատարների             |

|    |երկխոսության, փորձի փոխանակման, իրականացվող ծրագրերի և          |

|    |քաղաքականությունների վերաբերյալ տեղեկատվության փոխանակման       |

|    |միջոցով: Հաշվի առնելով անցկացված համաժողովների                  |

|    |արդյունավետությունը` նպատակահարմար գտնվեց այն դարձնել           |

|    |շարունակական:                                                   |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարությունը       |

|    |նախատեսում է 2016 թվականին նույնպես կազմակերպել և  անցկացնել    |

|    |գյուղական համայնքների համաժողով:                                |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Նմանատիպ համաժողովների անցկացումը թույլ է տալիս             |

|    |ուշադրությունը կենտրոնացնել գյուղի և  նրա հիմնախնդիրների վրա,   |

|    |համատեղ քննարկել առկա հարցերը:                                  |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Տարածքների համաչափ զարգացում, որը բազմաթիվ այլ              |

|    |ուղղությունների շարքում ենթադրում է նաև  անհրաժեշտ              |

|    |ենթակառուցվածքների և  արդյունավետ գյուղատնտեսության զարգացում:  |

|____|________________________________________________________________|

|40. |Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն   |

|    |________________________________________________________________|

|    |«Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային ռազմավարությանը և  աղետների   |

|    |ռիսկի նվազեցման 2016-2020 թվականների գործողությունների ծրագրին  |

|    |հավանություն տալու և  Հայաստանի Հանրապետության կառավարության    |

|    |2012 թվականի մարտի 7-ի N 281-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու  |

|    |մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի վերաբերյալ              |

|    |                                                                |

|    |    1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                |

|    |Սենդայի 2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի      |

|    |իրավական հիմքի ստեղծում                                         |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    2015 թվականին, որպես ՄԱԿ-ի անդամ երկիր, Հայաստանի           |

|    |Հանրապետությունը միացել է Սենդայի շրջանակային 2015-2030 թթ.     |

|    |գործողությունների ծրագրին, որը սահմանում է աղետների ռիսկի       |

|    |նվազեցման բնագավառում պետությունների կողմից անհրաժեշտ ոլորտային |

|    |և  միջոլորտային նպատակաուղղված գործողություններ` տեղական,       |

|    |ազգային, տարածաշրջանային և  գլոբալ մակարդակներում:              |

|    |    Աղետների ռիսկի նվազեցման ռազմավարությունը բխում է Սենդայի   |

|    |2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի              |

|    |գերակայություններից`                                            |

|    |    1) աղետների ռիսկի գիտակցում.                                |

|    |    2) աղետների ռիսկի պետական կառավարման ուժեղացում աղետների    |

|    |ռիսկի հաղթահարման համար.                                        |

|    |    3) ներդրում աղետների ռիսկի նվազեցման ոլորտում               |

|    |դիմակայունության հզորացման համար.                               |

|    |    4) աղետների պատրաստվածության ամրապնդում` արդյունավետ        |

|    |արձագանքում և  ավելի արդյունավետ վերականգնում և  վերակառուցում  |

|    |ապահովելու համար:                                               |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հայաստանի Հանրապետությունում աղետների ռիսկի նվազեցման       |

|    |ռազմավարության նպատակն է ձևավորել  աղետակայուն երկիր` ապահովելով|

|    |անհատի, հասարակության անվտանգության աստիճանական բարձրացումն ու  |

|    |կայուն զարգացումը, ինչը կնպաստի`                                |

|    |    1) աղետներից համընդհանուր մահացության նվազեցմանը.           |

|    |    2) համընդհանուր մակարդակով տուժած մարդկանց թվի նվազեցմանը.  |

|    |    3) աղետների պատճառած ուղղակի տնտեսական վնասի նվազեցմանը.    |

|    |    4) կարևոր  նշանակության ենթակառուցվածքներին աղետների        |

|    |պատճառած վնասի և  հիմնական ծառայությունների, այդ թվում`         |

|    |առողջապահական և  կրթական հաստատությունների աշխատանքի խափանման   |

|    |նվազեցմանը:                                                     |

|    |    2. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Սենդայի 2015-2030 թթ. շրջանակային գործողությունների ծրագրի  |

|    |շրջանակում ՀՀ կողմից ստանձնված պարտավորությունների կատարում:    |

|    |    3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    ՈՒնենալ աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային ռազմավարություն,   |

|    |որը կնպաստի աղետների ռիսկի նվազեցման Սենդայի 2015-2020 թթ.      |

|    |գործողությունների ծրագրի իրագործմանը:                           |

|____|________________________________________________________________|

|41. |Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և  զարգացման     |

|    |նախարարության միգրացիոն պետական ծառայություն                    |

|    |________________________________________________________________|

|    |«Հայաստանի Հանրապետությունում փախստական ճանաչված և  ապաստան     |

|    |ստացած անձանց, ինչպես նաև  երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման   |

|    |քաղաքականության հայեցակարգին հավանություն տալու մասին» ՀՀ       |

|    |կառավարության արձանագրային որոշման նախագծի վերաբերյալ           |

|    |                                                                |

|    |    Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                   |

|    |    ՀՀ-ում փախստական ճանաչված, ինչպես նաև  երկարաժամկետ         |

|    |միգրանտների ինտեգրման խնդրի լուծման անհրաժեշտությանն անդրադարձ է|

|    |կատարվել ՀՀ կառավարության կողմից հաստատված մի շարք իրավական     |

|    |ակտերում, մասնավորապես`                                         |

|    |    * ՀՀ կառավարության 2010 թվականի դեկտեմբերի 30-ի նիստի N 51  |

|    |արձանագրության 33-րդ կետով հավանության արժանացած` Հայաստանի     |

|    |Հանրապետության միգրացիայի պետական կարգավորման քաղաքականության   |

|    |հայեցակարգ: Հայեցակարգը, ի թիվս այլոց, 9-րդ կետով նախատեսում է` |

|    |օտարերկրյա քաղաքացիներին փախստական ճանաչելու դեպքում նրանց      |

|    |Հայաստանի Հանրապետության հասարակությանն արդյունավետ ինտեգրման   |

|    |ապահովում:                                                      |

|    |    * ՀՀ կառավարության 2011 թվականի նոյեմբերի 10-ի N 1593-Ն     |

|    |որոշմամբ հաստատված` Հայաստանի Հանրապետության միգրացիայի պետական |

|    |կարգավորման քաղաքականության հայեցակարգի իրականացման             |

|    |2012-2016 թթ. գործողությունների ծրագիր: Ծրագիրը, ի թիվս այլոց,  |

|    |9.3-րդ կետով սահմանում է` օտարերկրյա քաղաքացիներին փախստական    |

|    |ճանաչելու դեպքում` նրանց ինտեգրմանն ուղղված ծրագրերի մշակում և  |

|    |իրականացում:                                                    |

|    |    * ՀՀ կառավարության 2014 թվականի հուլիսի 17-ի N 769-Ն        |

|    |որոշմամբ հաստատված` ՀՀ միգրացիայի ոլորտը կանոնակարգող ՀՀ        |

|    |օրենսդրությունը միջազգային չափանիշներին, այդ թվում`             |

|    |Եվրամիությունում և  Միասնական տնտեսական տարածքում ընդունված     |

|    |մոտեցումներին և  սկզբունքներին համապատասխանեցնելուն ուղղված     |

|    |գործողությունների 2014-2016 թվականների ծրագիր` ծրագրի           |

|    |ժամանակացույցի 2.3-րդ կետով նախատեսվում է ապաստան հայցողներին   |

|    |և  փախստականներին տրամադրվող ծառայությունների ընդլայնում և      |

|    |հստակեցում հետևյալ  ուղղություններով`                           |

|    |    ա. մասնագիտական վերապատրաստման, այդ թվում` որակավորումը     |

|    |բարձրացնելու համար նախատեսված վերապատրաստման ապահովում,         |

|    |    բ. անչափահասների կրթություն,                                |

|    |    գ. ինտեգրման միջոցների ապահովում (լեզվի դասընթացներ,        |

|    |մշակութային կողմնորոշման դասընթացներ, առօրյա կյանքին վերաբերող  |

|    |տեղեկատվություն, հանրային կյանքին մասնակցություն և  այլն):      |

|    |    * ՀՀ կառավարության 2014 թ. փետրվարի 27-ի «Մարդու            |

|    |իրավունքների պաշտպանության ազգային ռազմավարությունից բխող       |

|    |միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 303-Ն որոշում: Սույն |

|    |որոշումով նախատեսվել է աշխատանքներ տանել փախստականների և        |

|    |երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման ուղղությամբ: Մասնավորապես,   |

|    |այդ որոշման 8.3-րդ կետով նախատեսված է փախստական ճանաչված և      |

|    |ապաստան ստացած անձանց, ինչպես նաև  երկարաժամկետ միգրանտների`    |

|    |Հայաստանի Հանրապետությունում լիարժեք ինտեգրման համար նպաստավոր  |

|    |պայմանների ստեղծման վերաբերյալ համապատասխան իրավական ակտի       |

|    |նախագծի մշակում:                                                |

|    |    1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը և  առկա    |

|    |խնդիրները                                                       |

|    |    1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնի տեղահանվեց ավելի քան կես      |

|    |միլիոն հայ, որից 360000-ը հաստատվեցին Հայաստանի                 |

|    |Հանրապետությունում: ՀՀ կառավարությունը նրանց նկատմամբ որդեգրեց  |

|    |ինտեգրման քաղաքականություն և  այդ ուղղությամբ իրականացվեցին մի  |

|    |շարք միջոցառումներ, սակայն նրանք կրում էին հատվածային բնույթ, և |

|    |սիստեմավորված միասնական քաղաքականության փաստաթուղթ այդ ժամանակ  |

|    |չմշակվեց: Նման փաստաթուղթ չմշակվեց հետագայում ևս  արդեն Իրաքից, |

|    |Սիրիայից, ՈՒկրաինայից և  այլ երկրներից նոր ճանաչված             |

|    |փախստականների, ինչպես նաև  երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրումն  |

|    |ապահովելու համար:                                               |

|    |    Խնդիրները, որոնց բախվում են փախստականները կարելի է բաժանել  |

|    |մի քանի խմբի`                                                   |

|    |    ա. սոցիալ-տնտեսական (բնակարանային ապահովում, սոցիալական     |

|    |ենթակառուցվածքներից օգտվելու մատչելիության բարձրացում,          |

|    |զբաղվածության ապահովում, կենսամակարդակի բարձրացում և  այլն),    |

|    |    բ. իրավաքաղաքական (իրավունքների ու շահերի պաշտպանությանն    |

|    |ուղղված օրենսդրության բարելավում, դրանց իրագործման պետաիրավական |

|    |երաշխիքների ապահովում, գոյություն ունեցող հասարակաքաղաքական     |

|    |համակարգի և  պետաիրավական հարաբերությունների ընդունում, դրանց   |

|    |հետ հոգեբանական նույնացում և  այլն),                            |

|    |    գ. հոգևոր-մշակութային  (հայոց լեզվի տիրապետման պայմանների   |

|    |և  որակյալ կրթություն ստանալու ապահովում, հայաստանյան           |

|    |հասարակությունում տարածված սովորույթների ու ավանդույթների       |

|    |յուրացում, հոգևոր,  մշակութային արժեքներից լիարժեքորեն օգտվելու |

|    |պայմանների ապահովում և  այլն),                                  |

|    |    դ. բարոյահոգեբանական (բռնի տեղահանության ժամանակ ապրած      |

|    |բարոյահոգեբանական ցնցումների, նոր միջավայրում օտարի, միայնակ    |

|    |զգացողության հաղթահարում, նոր սոցիալական կապերի հաստատում,      |

|    |սեփական նշանակության զգացման վերականգնում, շրջապատի             |

|    |փոխհարաբերությունների հոգեբանական նրբերանգների ընկալում,        |

|    |ինքնապաշտպանության հնարավորությունների մեծացում և  այլն):       |

|    |    Նման խնդիրների, որոշակի այդ խմբին բնորոշ տարբերությամբ,     |

|    |բախվում են նաև  երկարաժամկետ միգրանտները:                       |

|    |    1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները                  |

|    |    Հայեցակարգի նախագիծն առաջարկում է 1.1-ին կետում թվարկված    |

|    |խնդիրների լուծումները, որոնք ավելի կկոնկրետանան սույն           |

|    |հայեցակարգի ընդունումից հետո մշակվելիք գործողությունների        |

|    |ծրագրում:                                                       |

|    |    1. Կարգավորման առարկան                                      |

|    |    Նոր ճանաչված փախստականների և  երկարաժամկետ միգրանտների      |

|    |ինտեգրման ապահովումը:                                           |

|    |    2. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը       |

|    |    Հայեցակարգը հիմք կապահովի նոր ճանաչված փախստականների և      |

|    |երկարաժամկետ միգրանտների ինտեգրման քաղաքականության իրագործմանն  |

|    |ուղղված գործողությունների ծրագրի մշակման և  իրականացման համար:  |

._____________________________________________________________________.

 

 

Հավելված N 4

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի մայիսի 19-ի

N 517-Ն որոշման

 

«Հավելված N 4

ՀՀ կառավարության

2016 թվականի հունվարի 14-ի

N 131-Ն որոշման

 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԳԵՐԱԿԱ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|   |  Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարություն  |

|___|_________________________________________________________________|

|19.|Հայաստանի Հանրապետության տարածքում սեյսմիկ վտանգի գնահատման      |

|   |հուսալիության բարձրացման վերաբերյալ                              |

|   |                                                                 |

|   |    1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                  |

|   |    Հայաստանում սեյսմիկությունն ունի բարդ պատկեր, որը            |

|   |պայմանավորված է բազմաթիվ ակտիվ բեկվածքների և  բլոկների           |

|   |առկայությամբ: Գտնվելով տեկտոնական սալերի բախման գոտում` այստեղ   |

|   |անընդհատ տեղի են ունենում լարումների կուտակում և  լիցքաթափում:   |

|   |Նախապատրաստվելով հնարավոր ուժեղ երկրաշարժի` կարելի է արմատապես   |

|   |նվազեցնել նրա ծանր հետևանքները,  թույլ չտալ, որ այն վերածվի      |

|   |աղետի: Այս պարագայում սեյսմիկ մշտադիտարկման ապահովումը Հայաստանի |

|   |սեյսմիկ անվտանգության հիմնախնդիրներից է:                         |

|   |    ՀՀ կառավարության 2012 թվականի մարտի 15-ի N 374-Ա որոշմամբ ՀՀ |

|   |գիտությունների ազգային ակադեմիայի «Երկրաբանական գիտությունների   |

|   |ինստիտուտ» ՊՈԱԿ-ին ամրացված Գառնիի երկրաֆիզիկայի դիտարանը (ԳԵԴ)  |

|   |հանձնվել է ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության «Սեյսմիկ       |

|   |պաշտպանության արևմտյան  ծառայություն» ՊՈԱԿ-ին: Գառնիի            |

|   |երկրաֆիզիկական դիտարանի թունելախորշում գրունտի ուժեղ շարժումների |

|   |լոկալ ցանցի ստեղծումը կնպաստի Գառնիի ակտիվ խզվածքի հատվածում     |

|   |համալիր երկրաբանաերկրաֆիզիկական հետազոտությունների ընդլայնմանը:  |

|   |    Հաշվի առնելով Գառնիի երկրաֆիզիկական դիտարանի թունելախորշի    |

|   |առանձնահատուկ տեղակայվածությունը` առաջարկվում է ձեռք բերել 3     |

|   |ժամանակակից թվային գրունտի ուժեղ շարժումների սարքեր և  Գառնիի    |

|   |ակտիվ խզվածքի գոտում գրունտի տատանումների առանձնահատկություններն |

|   |ուսումնասիրելու համար տեղադրել դիտարանի թունելախորշում` հետևյալ  |

|   |բաշխվածությամբ. երկուսը` հյուսիսից հարավ ուղղությամբ` 200 մ      |

|   |հեռավորության վրա, երրորդը` դրանց ուղղահայաց` 25 մ հեռավորության |

|   |վրա:                                                             |

|   |    Սեյսմիկ պաշտպանության ծառայության դիտացանցն արդիականացվելու  |

|   |է ԱՄՆ-ի երկրաբանական ծառայության (համաշխարհային սեյսմոլոգիական   |

|   |ցանցի (GSN) IRIS համակարգի Գառնիի կայանի դոնոր կազմակերպություն),|

|   |Ռուսաստանի Դաշնության գիտությունների ակադեմիայի երկրաֆիզիկական   |

|   |ծառայության (երկրակեղևի  դեֆորմացիաները գրանցող կայանի`          |

|   |դեֆորմոգրաֆի դոնոր կազմակերպություն) և  Չեխիայի գիտությունների   |

|   |ակադեմիայի լեռնային և  կառուցվածքային մեխանիկայի ինստիտուտի      |

|   |(երկրակեղևի  թեքվածությունը գրանցող կայանի` թեքաչափի դոնոր       |

|   |կազմակերպություն) աջակցությամբ:                                  |

|   |    2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը          |

|   |    Խնդրի իրականացումը կմեծացնի ստացվող տվյալների ճշտությունը և  |

|   |կբացահայտի անոմալ դաշտերի նուրբ փոփոխությունները, որոնք սեյսմիկ  |

|   |վտանգի գնահատման տեսակետից խիստ կարևոր  են:                      |

|   |    Գառնիի երկրաֆիզիկայի դիտարանի վերազինումը հնարավորություն    |

|   |կտա նոր և  ավելի հուսալի դիտարկումների հիման վրա գնահատելու ՀՀ   |

|   |տարածքի երկրակեղևի  լարվածադեֆորմացիոն վիճակը, ուսումնասիրելու   |

|   |երկրաշարժերի առաջացման մեխանիզմները, անջատելու երկրաշարժերի      |

|   |նախանշանները և,  որպես հեռահար կարևորագույն  գիտական և           |

|   |սոցիալական խնդիր, կանխատեսելու ուժեղ երկրաշարժերը:               |

|   |    ՀՀ տարածքային կառավարման և  զարգացման նախարարություն         |

|___|_________________________________________________________________|

|20.|Համայնքների խոշորացման պիլոտային ծրագրերի շարունակականության     |

|   |ապահովման վերաբերյալ                                             |

|   |                                                                 |

|   |    1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                  |

|   |    2015 թվականին մեկնարկեց համայնքների խոշորացման գործնական     |

|   |փուլը` մայիսի 17-ին ՀՀ Լոռու մարզի Թումանյանի, ՀՀ Սյունիքի մարզի |

|   |Տաթևի,  ՀՀ Տավուշի մարզի Դիլիջանի համայնքային փնջերում           |

|   |անցկացվեցին տեղական հանրաքվեներ, որոնց արդյունքները թույլ տվեցին |

|   |ենթադրել, որ անհրաժեշտ է ապահովել համայնքների խոշորացման         |

|   |գործընթացի շարունակականությունը, մասնավորապես, մշակել կիրարկումն |

|   |ապահովող իրավական ակտերի նախագծեր: ՀՀ տարածքային կառավարման և    |

|   |զարգացման նախարարության կողմից մշակվել և  ՀՀ կառավարության       |

|   |աշխատակազմ է ներկայացվել «Հայաստանի Հանրապետության               |

|   |վարչատարածքային բաժանման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում|

|   |լրացումներ և  փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի         |

|   |նախագծային փաթեթը:                                               |

|   |    2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը          |

|   |    2016 թվականին նախատեսվում է շարունակել համայնքների           |

|   |խոշորացման պիլոտային ծրագրերի իրականացումը: Յուրաքանչյուր ծրագրի |

|   |իրականացման ընթացքում անհրաժեշտություն է առաջանալու մշակելու     |

|   |խոշորացման գործընթացի կիրարկումն ապահովող անհրաժեշտ իրավական     |

|   |ակտեր, մասնավորապես, «Հայաստանի Հանրապետության վարչատարածքային   |

|   |բաժանման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում                |

|   |փոփոխություններ և  լրացումներ նախատեսող իրավական ակտեր:          |

._____________________________________________________________________.

«:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
19.05.2016
N 517-Ն
Որոշում