115.0163.121207
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«12» 12 2007 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11507448
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ
ՀԱՐՑԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՆԱԽԱՐԱՐ
4 դեկտեմբերի 2007 թ. N 163-Ն 4 դեկտեմբերի 2007 թ. N 1180-Ն
ՀԱՄԱՏԵՂ ՀՐԱՄԱՆ
i
ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐԻՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ, ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ` ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի նոյեմբերի 8-ի «Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխայի սոցիալ-հոգեբանական վերականգնողական անհատական ծրագրի մշակման կարգը և կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխայի սոցիալ-հոգեբանական վերականգնողական անհատական ծրագրի կազմման ձևաթուղթը հաստատելու մասին» N 1288-Ն որոշման 2-րդ կետով`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՆՔ`
1. Հաստատել կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում` կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական կարիքների գնահատման կարգը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Հավելված
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական
հարցերի նախարարի
2007 թվականի դեկտեմբերի 4-ի
թիվ 163-Ն
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2007 թվականի դեկտեմբերի 4-ի
թիվ 1180-Ն
համատեղ հրամանի
ԿԱՐԳ
ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐԻՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ, ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ` ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների (այսուհետ` երեխա) կարիքները նրանց կենսագործունեության, բնականոն զարգացման համար անհրաժեշտ նյութական ու հոգեկան պահանջմունքներն են:
2. Երեխայի կարիքների գնահատման նպատակով ուսումնասիրվում են երեխայի սոցիալական, կրթական, հոգեբանական և առողջության հետ կապված հիմնական խնդիրները:
3. Կարիքների գնահատման նպատակն է երեխայի վաղ հայտնաբերումը, ուսումնասիրումն ու երեխայի սոցիալ-հոգեբանական անհատական ծրագրի ապահովումը:
4. Երեխայի կարիքները գնահատվում են Հայաստանի Հանրապետության մարզպետարանների (Երևանի քաղաքապետարանի) երեխաների իրավունքների պաշտպանության բաժինների և երեխաների խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունների բազմամասնագիտական խմբի (սոցիալական աշխատող, մանկավարժ, բժիշկ, հոգեբան և իրավաբան) (այսուհետ` մասնագիտական խումբ) կողմից և կազմվում է կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում` կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական կարիքների գնահատման թերթիկ` համաձայն ձևի:
II. ԵՐԵԽԱՅԻ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՈՒՄԸ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
5. ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքով սահմանված կարգով տեղեկատվություն ստանալուց հետո մասնագիտական խումբը իրականացնում է երեխայի հիմնական տվյալների հավաքագրումը:
6. Երեխայի մասին հիմնական տվյալները հավաքագրելու նպատակով մասնագիտական խումբը հավաքագրում է հետևյալ փաստաթղթերը`
1) երեխայի անձնագրի/ծննդյան վկայականի պատճենը (առկայության դեպքում),
2) երեխայի փաստացի բնակության վայրից տեղեկանք,
3) ծնողների կամ օրինական ներկայացուցիչների անձնագրերի պատճենները (առկայության դեպքում):
7. Հիմնական տվյալները հավաքագրելուց հետո մասնագիտական խմբի կողմից իրականացվում է տունայց` երեխայի ընտանիք (առկայության դեպքում):
8. Տունայց կատարելու նպատակն է պարզել երեխայի և նրա ընտանիքի սոցիալական, տնտեսական, հոգեբանական և առողջական վիճակը:
III. ԵՐԵԽԱՅԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
9. Երեխայի և նրա ընտանիքի ուսումնասիրությունից հետո մասնագիտական խումբը վերլուծում է կատարված աշխատանքի արդյունքները` գնահատելով կարիքները ըստ առաջնահերթության և լրացնում է կարիքների գնահատման թերթիկը:
10. Երեխայի կարիքների գնահատման հիման վրա կազմվում է երեխայի սոցիալ-հոգեբանական անհատական ծրագիրը:
Ձև
Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում` կրթության
առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական
կարիքների գնահատման թերթիկ
1. Երեխայի`
ազգանունը, անունը, հայրանունը ----------------------------------
----------------------------------------------------------------
սեռը -----------------------------------------------------------
ծննդյան ամսաթիվը -----------------------------------------------
ծննդյան վայրը --------------------------------------------------
անձնագրի/ծննդյան վկայականի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել
----------------------------------------------------------------
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) ----------------------
----------------------------------------------------------------
հաշվառման վայրը ------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
2. Երեխայի ծնողները կամ օրինական ներկայացուցիչները
Հայրը`
անուն, ազգանուն, հայրանուն -------------------------------------
ծննդյան ամսաթիվ ------------------------------------------------
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել -------------
----------------------------------------------------------------
հաշվառման վայրը ----- ------------------------------------------
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ------------------------
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) ----------------------
----------------------------------------------------------------
Մայրը`
անուն, ազգանուն, հայրանուն -------------------------------------
ծննդյան ամսաթիվ ------------------------------------------------
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել -------------
----------------------------------------------------------------
հաշվառման վայրը ----- ------------------------------------------
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ------------------------
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) ----------------------
----------------------------------------------------------------
Երեխայի օրինական ներկայացուցիչ`
անուն, ազգանուն, հայրանուն -------------------------------------
ծննդյան ամսաթիվ ------------------------------------------------
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել -------------
----------------------------------------------------------------
հաշվառման վայրը ----- ------------------------------------------
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ------------------------
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) ----------------------
----------------------------------------------------------------
3. Ընտանիքի կազմը
._. ._.
Հայր ._. Մայր ._.
._. ._.
Քույր ._. (թիվը --) Եղբայր ._. (թիվը --)
._.
Տատ Պապ ._.
Այլ ------------------------------------------------------------
4. Ծնողներն ապրում են համատեղ
._. ._.
Այո ._. Ոչ ._.
5. Ծնողների իրավական կարգավիճակը`
.___________________________________________________________________.
| | Իրավական կարգավիճակը |Հաշման-|
|Ծնող կամ| |դամու- |
|օրինական| |թյուն |
|ներկայա-|__________________________________________________|_______|
|ցուցիչ |1. Մահացել են,|Օրենքով |Գտնվում |Գտնվում|Հանրա- |խումբ |
| |2. զրկվել են |սահմանված |են |են |պետու- | |
| |ծնողական |կարգով |բուժական|կալանա-|թյունից| |
| |իրավունքից, |ճանաչվել |հաստա- |վայրում|դուրս | |
| |3. խուսափում |են |տությու-| | | |
| |են երեխաների |1. մահացած|նում | | | |
| |դաստիարակու- |2. անհայտ | | | | |
| |թյունից |բացակայող | | | | |
| | |3. անհայտ | | | | |
| | |են | | | | |
|________|______________|__________|________|_______|_______|_______|
|Հայր | | | | | | |
|________|______________|__________|________|_______|_______|_______|
|Մայր | | | | | | |
|________|______________|__________|________|_______|_______|_______|
|Օրինական| | | | | | |
|ներկայա-| | | | | | |
|ցուցիչ | | | | | | |
.___________________________________________________________________.
6. Ընտանիքի մյուս երեխաների վերաբերյալ տվյալներ
քույր`
անունը, ազգանունը -----------------------------------------
բնակվում է ընտանիքում
._. ._.
Այո ._. Ոչ ._.
գտնվում է խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունում
._. ._.
Այո ._. Ոչ ._.
Այո-ի դեպքում` նշել հաստատության անվանումը, գտնվելու վայրը -----
----------------------------------------------------------------
Այլ ------------------------------------------------------------
եղբայր`
անունը, ազգանունը ----------------------------------------------
բնակվում է ընտանիքում
._. ._.
Այո ._. Ոչ ._.
գտնվում է խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունում
._. ._.
Այո ._. Ոչ ._.
Այո-ի դեպքում նշել հաստատության անվանումը, գտնվելու վայրը ------
----------------------------------------------------------------
Այլ ------------------------------------------------------------
7. Երեխայի ներկա իրավիճակը`
._. ._.
Մուրացիկ, թափառաշրջիկ ._. Առանց ծնողական խնամքի մնացած ._.
._. ._.
Հաստատությունում գտնվող ._. Ընկեցիկ ._.
._. ._.
Հաշմանդամ ._. Հանրակրթությունից դուրս մնացած ._.
._. ._.
Խնամատար ընտանիքում գտնվող ._. Խնամակալության հանձնված ._.
._. ._.
Հաճախում է ցերեկային կենտրոն ._. Աշխատող երեխա ._.
8. Երեխան հաշվառված է արդյոք ոստիկանությունում
._. ._.
այո ._. ոչ ._.
այո-ի դեպքում նշել պատճառը -------------------------------------
----------------------------------------------------------------
9. Երեխան ունի արդյոք դատվածություն
._. ._.
այո ._. ոչ ._.
այո-ի դեպքում նշել պատճառը և դատվածության ժամկետը -------------
----------------------------------------------------------------
10. Բնակարանային պայմանները
._. ._.
բազմաբնակարան շենք ._. հանրակացարան ._.
._. ._.
վթարային բնակարան ._. առանձնատուն ._.
._. ._.
լքված շինություն ._. տնակ/վագոն ._.
._.
այլ ._.
11. Երեխայի բնակարանի կոմունալ հարմարությունները
._. ._.
խոհանոց ._. դրսի զուգարան ._.
._. ._.
լոգարան ._. ջեռուցում (ցանկացած տիպի) ._.
._. ._.
գազ ._. հոսող ջուր ._.
12. Ընտանիքի զբաղվածություն և եկամուտները
._______________________________________________________________________.
| | | Եկամուտներ (ՀՀ դրամով) |
| | |_____________________________________________________|
|Ընտանիքի |Զբաղվա-|Աշխա- |Կենսաթո-|Նպաստներ |Դրամական |Այլ |
|անդամի |ծության|տավարձ|շակներ |1. ընտանեկան|օգնություն |(գյուղմթերքի|
|անունը, |ոլորտը | | |2. գործա- |1. դրսում |վաճառքից, |
|ազգանունը| | | |զրկության |գտնվող |վարձակալու- |
| | | | | |ընտանիքի |թյունից կամ |
| | | | | |անդամից |նմանատիպ այլ|
| | | | | |2. հարազատ-|գործունեու- |
| | | | | |ներից |թյունից |
| | | | | |3. հումա- |ստացված |
| | | | | |նիտար |եկամուտ) |
| | | | | |օգնություն | |
|_________|_______|______|________|____________|___________|____________|
|_________|_______|______|________|____________|___________|____________|
|_________|_______|______|________|____________|___________|____________|
._______________________________________________________________________.
13. Երեխայի փոխհարաբերություններն ընտանիքում
._. ._. ._. ._.
կոնֆլիկտ` այո ._. ոչ ._. վարքային շեղումներ` այո ._. ոչ ._.
._. ._.
բռնություն` այո ._. ոչ ._.
և այլ ---------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
14. Երեխայի վարքը
._. ._.
ագրեսիվ ._. առանց առանձնահատկությունների ._.
._.
դյուրագրգիռ ._.
._.
անտարբեր ._.
15. Երեխայի զարգացման պատմությունը (արտաքին տվյալներ, հատկանիշներ, հետաքրքրություններն ու կարողությունները, կապերը ընտանիքում և միջավայրում) -------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
16. Ընտանիքին աջակցող կազմակերպություններ, եթե այո` նշել
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
17. Այն կրթական հաստատության անվանումը, որտեղ հաճախում է երեխան
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
18. Երեխայի առաջադիմությունը
._. ._.
գերազանց ._. լավ ._.
._. ._.
բավարար ._. անբավարար ._.
19. Երեխայի ներգրավվածությունը կրթական համակարգում, հակառակ դեպքում` կրթությունից դուրս մնալու պատճառները
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
20. Երեխայի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքը` ըստ բժշկամանկավարժական գնահատման կենտրոնի
* խոսքի ծանր խանգարումներ, հնչյունահնչութային և խոսքի ._.
ընդհանուր թերզարգացում ._.
* լսողության խանգարում` չլսող (խուլ), թույլ լսող և ._.
լսողության կորուստ ._.
* տեսողության խանգարում` կույր, թույլ տեսնող, ուշ ._.
կուրացած, շլություն ._.
* մտավոր հետամնացություն` թեթև, միջին, խորը ._.
._.
* հենաշարժական համակարգի խախտումներ ._.
._.
* հոգեբանական զարգացման խնդիրներ ._.
._.
* վարքային և հուզակամային ոլորտի խանգարումներ ._.
._.
21. Սովորելու կարողությունները` ըստ բժշկամանկավարժական գնահատման կենտրոնի
._.
հեշտ ._.
._.
դժվարությամբ ._.
22. Երեխայի հիվանդությունների վերաբերյալ տեղեկություններ (առկայության դեպքում) ախտորոշումը
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
23. Երեխայի հիմնական կարիքները ընտանիքի պատկերացմամբ
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
Եզրակացություն գնահատված կարիքների վերաբերյալ ------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
Լրացնող անձի
անունը, ազգանունը ----------------------------------------------
պաշտոնը --------------------------------------------------------
Լրացման ամսաթիվը -----------------------------------------------