Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2021 ԹՎԱԿ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2021 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

ԲԴԽ-46-Ո-156

2023թ.

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2021 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 30-Ի ԹԻՎ ԲԴԽ-65-Ո-165 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգիրք» սահմանադրական օրենքի 94-րդ հոդվածի 1-ին մասով, «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով` Բարձրագույն դատական խորհուրդը

 

ՈՐՈՇՈՒՄ է

 

i

1. Բարձրագույն դատական խորհրդի 2021 թվականի օգոստոսի 30-ի «Գործերի քննության միջին տևողության ուղենիշային ժամկետները` ըստ գործերի առանձին տեսակների և բարդության սահմանելու մասին» թիվ ԲԴԽ-65-Ո-165 որոշման 1-ին կետով հաստատված հավելված 1-ը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴԱՏԱԿԱՆ

    ԽՈՐՀՐԴԻ ՆԱԽԱԳԱՀ                        Կ. ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ

 

2023թ. մայիսի 2

Երևան

 

Հավելված

Բարձրագույն դատական խորհրդի

2023 թվականի մայիսի 2-ի

թիվ ԲԴԽ-46-Ո-156 որոշման

 

«Հավելված 1

Բարձրագույն դատական խորհրդի

2021 թվականի օգոստոսի 30-ի

թիվ ԲԴԽ-65-Ո-165 որոշման

 

ԳՈՐԾԵՐԻ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԻՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՒՂԵՆԻՇԱՅԻՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ` ԸՍՏ ԳՈՐԾԵՐԻ ԱՌԱՆՁԻՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԻ ԵՎ ԲԱՐԴՈՒԹՅԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Գործի քննության միջին տևողության ուղենիշային ժամկետներ սահմանելու նպատակն է ապահովել դատական գործերի ողջամիտ ժամկետում քննությունը և լուծումը, դատարանների և դատավորների հաշվետվողականությունը, գործերի քննության տևողության կանխատեսելիությունը, ինչպես նաև դատավորների միջև գործերի հավասարաչափ բաշխումը` առանձին տեսակի գործերի բարդության աստիճանից ելնելով:

2. Սույն որոշմամբ սահմանված գործի քննության ուղենիշային ժամկետները չեն վերաբերում այն գործերի քննության ժամկետներին, որոնք նախատեսված են դատավարական օրենքներով:

Դատարաններում ստացված գործերը դատավորների միջև բաշխելիս սույն որոշմամբ սահմանված գործի իրավական բարդության մակարդակը կիրառվում է նաև այն գործերի նկատմամբ, որոնց համար դատավարական օրենքներով նախատեսված են գործի քննության ժամկետներ:

3. Գործի քննության միջին տևողության ուղենիշային ժամկետներ սահմանելիս` հիմք է ընդունվել գործի բարդության մակարդակը: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է` պարզ, միջին բարդության, բարդ և առանձնակի բարդության:

Գործի բարդության մակարդակը որոշվում է գործի իրավական և փաստական բարդության չափանիշներով:

Իրավական բարդության չափանիշը որոշվում է կիրառման ենթակա իրավունքի բովանդակային մեծածավալության, տարբեր իրավական ակտերի կիրառման աստիճանի, կիրառման ենթակա նորմի բովանդակության մեկնաբանության անհրաժեշտության և ծավալի, կիրառման ենթակա իրավունքի նոր ներդրված լինելու, իրավավերլուծական գործընթաց ենթադրելու հանգամանքներից ելնելով:

«Դատական համակարգ» ծրագրում գործերի բարդության աստիճանը որոշվում է` հիմք ընդունելով սույն որոշմամբ սահմանված գործի իրավական բարդության չափանիշները:

Գործն ըստ իրավական բարդության չափանիշի կարող է ունենալ հետևյալ գործակիցները`

ա) թեթև աստիճանի բարդություն` 0,25 գործակից,

բ) միջին աստիճանի բարդություն` 0,50 գործակից,

գ) բարձր աստիճանի բարդություն` 0,75 գործակից,

դ) առավել բարձր աստիճանի բարդություն` 1.0 գործակից:

Գործի փաստական բարդության չափանիշը որոշվում է դատավարական անհրաժեշտ գործողություններ կատարելու ծավալով և այն հանգամանքներով, որոնք անխուսափելիորեն երկարեցնում են գործի քննության տևողությունը:

Գործն ըստ փաստական բարդության չափանիշի կարող է ունենալ հետևյալ գործակիցները`

ա) թեթև աստիճանի աշխատատարություն` 0,25 գործակից,

բ) միջին աստիճանի աշխատատարություն` 0,50 գործակից,

գ) բարձր աստիճանի աշխատատարություն` 0,75 գործակից,

դ) առավել բարձր աստիճանի աշխատատարություն` 1.0 գործակից:

Գործերի փաստական բարդության չափանիշների գործակիցների հանրագումարը, գումարվելով իրավական բարդության չափանիշի գործակցին, ձևավորում է գործի բարդության մակարդակը:

4. «Դատական համակարգ» ծրագրում դատական գործին տրվում է դատական գործերի դասակարգմանը համապատասխան անհատականացման տող, որը հնարավորություն է ընձեռում անհատականացնելու յուրաքանչյուր դատական գործի քննության ուղենիշային ժամկետը և գործի բարդության մակարդակը:

Գործի քննության ընթացքում գործի բարդության մակարդակի փոփոխության դեպքում դատարանի աշխատակազմը այդ մասին կատարում է համապատասխան նշում «Դատական համակարգ» ծրագրում:

Եթե գործն իրավական բարդության չափանիշով միաժամանակ համապատասխանում է սույն որոշմամբ սահմանված իրավական բարդության չափանիշի տարբեր անհատականացման տողերին, ապա կիրառվում է դրանցից առավել բարձր գործակիցը:

Եթե գործն իրավական բարդության չափանիշով միաժամանակ համապատասխանում է սույն որոշմամբ սահմանված իրավական բարդության չափանիշի մի քանի անհատականացման տողերին, ապա կիրառվում է գործի հատուկ տեսակի գործակիցը:

5. Սահմանված ուղենիշային ժամկետներում ներառված չեն գործի վարույթի կասեցման ժամանակահատվածը, հաշտության և հաշտարարության համար դատարանի կողմից նշանակված ժամկետները, փորձաքննության ժամանակահատվածը, ինչպես նաև գործի վարույթի ընթացքում ծագած անհաղթահարելի իրավիճակով պայմանավորված դատավարական գործողություններ չիրականացնելու ժամանակահատվածները:

6. ՀՀ ընդհանուր իրավասության առաջին ատյանի դատարաններում դատական քննության ուղենիշային ժամկետները ներկայացված են սույն կարգի I գլխում, որոնցից հնարավոր շեղումը չի կարող գերազանցել յուրաքանչյուր դատավորի վարույթում քննված և ավարտված գործերի ընդհանուր քանակի տասը տոկոսը:

ՀՀ վերաքննիչ վարչական դատարանում դատական քննության ուղենիշային ժամկետը ինն ամիս է:

ՀՀ վերաքննիչ քրեական դատարանում դատական քննության ուղենիշային ժամկետը երեք ամիս է:

ՀՀ վճռաբեկ դատարանում դատական քննության ուղենիշային ժամկետը 15 ամիս է:

7. Սույն որոշմամբ սահմանված գործերի քննության ուղենիշային ժամկետների պահպանման գործընթացը ենթակա է մշտադիտարկման, որի արդյունքներով պայմանավորված` դրանք կարող են վերանայվել:

8. Սույն որոշմամբ սահմանված ուղենիշային ժամկետների հաշվարկի սկիզբ է համարվում դատարանի կողմից հայցադիմումը/դիմումը, քրեական գործը, վերաքննիչ և վճռաբեկ բողոքը վարույթ ընդունելու պահը:

9. Սույն որոշմամբ սահմանված ուղենիշային ժամկետների հաշվարկի հիմք է հանդիսանում տվյալ տարվա ընթացքում դատարանի կողմից վարույթ ընդունված գործերի ընդհանուր թիվը:

10. Գործերի միջին ուղենիշային ժամկետների սահմանման համար հիմք են ընդունվել ABA ժամանակային ստանդարտները: Հարյուր տոկոսին համապատասխանում է տվյալ տարվա ընթացքում դատարանի վարույթում գտնվող կոնկրետ բարդության մակարդակի բոլոր գործերը: Հարյուր տոկոսին համապատասխան գործերի ընդհանուր թվից առանձնացվում են խմբեր, որոնցից յուրաքանչյուրի համար սահմանվում է առանձին ժամկետ: Գործերի յուրաքանչյուր խմբի փաստացի տոկոսը հաշվելու համար անհրաժեշտ է այդ տոկոսից հանել իրեն նախորդող ավելի փոքր տոկոսային չափը:

11. Սույն որոշմամբ սահմանված ուղենիշային ժամկետները տարածվում են սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո վարույթ ընդունված գործերի վրա:

 

ԳԼՈՒԽ I. ԱՌԱՋԻՆ ԱՏՅԱՆԻ ԴԱՏԱՐԱՆՈՒՄ ԳՈՐԾԵՐԻ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԻՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՒՂԵՆԻՇԱՅԻՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ` ԸՍՏ ԳՈՐԾԵՐԻ ԱՌԱՆՁԻՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԻ ԵՎ ԲԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ

 

1. Քաղաքացիական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ դատական գործեր

 

Քաղաքացիական գործերով փաստական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Քաղաքացիական գործերով                         |Փաստական բարդության   |

|փաստական բարդության չափանիշ                   |չափանիշի գործակից     |

|______________________________________________|______________________|

|Հայերենին չտիրապետող դատավարությանը մասնակցող |0,25                  |

|անձանց առկայությունը                          |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Գործի քննության ընթացքում ինքնաբացարկի երկու  |0,25                  |

|և  ավելի միջնորդությունների ներկայացման       |                      |

|դեպքերը                                       |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Դատավարական ժամկետները երկարաձգելու վերաբերյալ|0,25                  |

|միջնորդությունների քննարկման դեպքերը          |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Դատավարական իրավահաջորդության դեպքերը         |0,5                   |

|______________________________________________|______________________|

|Փորձաքննության նշանակումը                     |0,5                   |

|______________________________________________|______________________|

|Դատական հանձնարարության անհրաժեշտությունը     |0,75                  |

|______________________________________________|______________________|

|Միջանկյալ դատական ակտի բողոքարկումը           |0,75 (յուրաքանչյուր   |

|                                              |բողոքարկման համար)    |

|______________________________________________|______________________|

|Հայցվորների (դիմողների) և/կամ  պատասխանողների |1 (յուրաքանչյուր      |

|քանակը, այդ թվում` գործի քննության ընթացքում  |կողմի համար)          |

|ներգրավվելու դեպքերը                          |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Պահանջների քանակը (երկու և  ավելի), այդ թվում`|1 (յուրաքանչյուր      |

|գործի քննության ընթացքում լրացվող պահանջները  |պահանջի համար)        |

|______________________________________________|______________________|

|Դատավարության մյուս մասնակիցների քանակը, այդ  |1 (յուրաքանչյուր      |

|թվում` գործի քննության ընթացքում ներգրավվելու |մասնակցի համար)       |

|դեպքերը                                       |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Հակընդդեմ հայցի առկայությունը                 |1                     |

|______________________________________________|______________________|

|Օտարերկրյա կամ միջազգային իրավունքի կիրառման  |1                     |

|անհրաժեշտությունը                             |                      |

|______________________________________________|______________________|

|Մի քանի դատական գործերի մեկ վարույթում        |1                     |

|միացնելու դեպքերը                             |                      |

._____________________________________________________________________.

 

Քաղաքացիական գործերով իրավական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Գործի տեսակ                                      |Իրավական  |Անհ. տող|

|                                                 |բարդության|        |

|                                                 |չափանիշի  |        |

|                                                 |գործակից  |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Վարկային, փոխառության, ապահովագրական             |0,25      |1.1     |

|իրավահարաբերություններից բխող գումարի բռնագանձման|          |        |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Հանրային ծառայություններ մատուցող                |0,25      |1.2     |

|կազմակերպությունների կողմից ներկայացված գումարի  |          |        |

|բռնագանձման գործեր                               |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Գումարի բռնագանձման այլ գործեր                   |0,5       |1.3     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Կորպորատիվ իրավահարաբերությունների հետ կապված    |1,0       |1.4     |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Սեփականության իրավունքի հետ կապված (սեփականության|0,5       |1.5     |

|իրավունքի ճանաչման, սեփականության իրավունքի      |          |        |

|պաշտպանության) գործեր                            |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ընդհանուր սեփականությունից բաժինն առանձնացնելու, |0,5       |1.6     |

|բաժնի վրա բռնագանձում տարածելու հետ կապված       |          |        |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Սեփականության իրավունքի հետ կապված այլ գործեր    |0,5       |1.7     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Գործարքների վավերության և  անվավերության հետ     |0,75      |1.8     |

|կապված գործեր                                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Պայմանագրային վեճերի հետ կապված (պայմանագիր      |0,75      |2.1     |

|կնքելու, փոփոխելու, լուծելու) գործեր             |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Պայմանագրային վեճերի հետ կապված (պայմանագրային   |0,75      |2.2     |

|պարտավորությունների կատարման, բացառությամբ       |          |        |

|պայմանագրի հիման վրա գումարի բռնագանձման) գործեր |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Նյութական վնասի հատուցման հետ կապված գործեր      |0,75      |2.3     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ոչ նյութական վնասի հատուցման հետ կապված գործեր   |1,0       |2.4     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Անհիմն հարստացման հետևանքով  ծագող               |0,75      |3.1     |

|պարտավորությունների հետ կապված գործեր            |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Միակողմանի պարտավորություններից ծագող            |0,75      |3.2     |

|իրավահարաբերությունների հետ կապված գործեր        |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ապրանքային նշանի գրանցումը չեղյալ ճանաչելու հետ  |0,5       |3.3     |

|կապված գործեր                                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Մտավոր սեփականության իրավահարաբերությունների հետ |1,0       |3.4     |

|կապված այլ գործեր                                |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ժառանգության ընդունման հետ կապված գործեր         |0,5       |3.5     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ժառանգությունը բաժանելու հետ կապված գործեր       |0,5       |3.6     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ժառանգության իրավահարաբերությունների հետ կապված  |0,75      |3.7     |

|այլ գործեր                                       |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ամուսնալուծության հետ կապված գործեր              |0,25      |3.8     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ալիմենտի հետ կապված գործեր                       |0,5       |4.1     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Երեխայի խնամքի, դաստիարակության, բնակության      |0,75      |4.2     |

|վայրի, տեսակցության հետ կապված գործեր            |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Աշխատավարձի հետ կապված գործեր                    |0,25      |4.3     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Վերջնահաշվարկի, հարկադիր պարապուրդի հետ կապված   |0,5       |4.4     |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի և     |1,0       |4.5     |

|անվճարունակ բանկի, վարկային կազմակերպության,     |          |        |

|ներդրումային ընկերության, ներդրումային ֆոնդի     |          |        |

|կառավարչի և  ապահովագրական ընկերության           |          |        |

|ժամանակավոր ադմինիստրացիայի որոշումների          |          |        |

|բողոքարկման հետ կապված գործեր                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ժառանգությունն ընդունելու և  ժառանգության բացման |0,5       |4.6     |

|վայրի իրավաբանական նշանակություն ունեցող փաստերի |          |        |

|հաստատման հետ կապված գործեր                      |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Սեփականության իրավունքով գույքի տիրապետման       |0,5       |4.7     |

|իրավաբանական նշանակություն ունեցող փաստերի       |          |        |

|հաստատման հետ կապված գործեր                      |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Անհաղթահարելի ուժի առկայության իրավաբանական      |0,75      |4.8     |

|նշանակություն ունեցող փաստերի հաստատման հետ      |          |        |

|կապված գործեր                                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Աշխատանքային ստաժի հաստատման իրավաբանական        |0,5       |5.1     |

|նշանակություն ունեցող փաստերի հաստատման հետ      |          |        |

|կապված գործեր                                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Այլ իրավաբանական նշանակություն ունեցող փաստերի   |0,25      |5.2     |

|հաստատման հետ կապված գործեր                      |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Շարժական գույքը տիրազուրկ ճանաչելու և  դրա       |0,5       |5.3     |

|նկատմամբ դիմողի սեփականության իրավունքը ճանաչելու|          |        |

|հետ կապված հատուկ վարույթի գործեր                |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Անչափահասին լրիվ գործունակ ճանաչելու             |0,25      |5.4     |

|(էմանսիպացիա) հետ կապված հատուկ վարույթի գործեր  |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Քաղաքացուն անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ  |0,25      |5.5     |

|ճանաչելու, անգործունակ ճանաչված քաղաքացուն       |          |        |

|գործունակ ճանաչելու կամ քաղաքացու գործունակության|          |        |

|սահմանափակումները վերացնելու հատուկ վարույթի     |          |        |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Քաղաքացուն անհայտ բացակայող կամ մահացած ճանաչելու|0,25      |5.6     |

|հետ կապված հատուկ վարույթի գործեր                |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Երեխայի որդեգրման վերաբերյալ հատուկ վարույթի     |0,5       |5.7     |

|գործեր                                           |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ըստ ներկայացնողի և  օրդերային կորցրած արժեթղթերով|0,5       |5.8     |

|հավաստված իրավունքները վերականգնելու (կոչի       |          |        |

|վարույթը) հետ կապված հատուկ վարույթի գործեր      |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Օտարերկրյա դատական ակտերը ճանաչելու և  կատարման  |0,75      |6.1     |

|թույլատրելու վերաբերյալ դիմումներով գործեր       |          |        |

._____________________________________________________________________.

 

Հակակոռուպցիոն քաղաքացիական գործերով իրավական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Գործի տեսակ                                      |Իրավական  |Անհ. տող|

|                                                 |բարդության|        |

|                                                 |չափանիշի  |        |

|                                                 |գործակից  |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Ապօրինի ծագում ունեցող գույքի բռնագանձման հետ    |1,0       |6.2     |

|կապված գործեր                                    |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Դատախազի կողմից հարուցված` քաղաքացիական          |0,5       |6.3     |

|դատավարության կարգով պետության գույքային և  ոչ   |          |        |

|գույքային շահերի պաշտպանության հետ կապված գործեր |          |        |

._____________________________________________________________________.

 

Քաղաքացիական գործերի բարդության մակարդակը հաշվարկվում է փաստական և իրավական բարդության չափանիշների գործակիցների գումարման միջոցով: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է`

ա/ պարզ - 2,25-4,5 գործակցի դեպքում,

բ/ միջին բարդության - 4,5-8 գործակցի դեպքում,

գ/ բարդ - 8-10 գործակցի դեպքում,

դ/ առանձնակի բարդ - 10 և ավելի գործակցի դեպքում:

 

Քաղաքացիական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության պարզ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 1 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 2 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 3 ամսվա ընթացքում:

 

Քաղաքացիական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության միջին մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 4 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 5 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 6 ամսվա ընթացքում:

 

Քաղաքացիական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 8 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 10 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 12 ամսվա ընթացքում:

 

Քաղաքացիական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության առանձնակի բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 13 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 15 ամսվա ընթացքում,

98 տոկոսը ենթակա է քննության 18 ամսվա ընթացքում:

 

2. Սնանկության իրավահարաբերությունների վերաբերյալ դատական գործեր

 

Սնանկության գործերով փաստական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Սնանկության գործերով փաստական                        |Փաստական       |

|բարդության չափանիշ                                   |բարդության     |

|                                                     |չափանիշի       |

|                                                     |գործակից       |

|_____________________________________________________|_______________|

|Հայերենին չտիրապետող դատավարությանը մասնակցող անձանց |0,25           |

|առկայությունը                                        |               |

|_____________________________________________________|_______________|

|Գործի քննության ընթացքում ինքնաբացարկի երկու և  ավելի|0,25           |

|միջնորդությունների ներկայացման դեպքերը               |               |

|_____________________________________________________|_______________|

|Փորձաքննության նշանակումը                            |0,5            |

|_____________________________________________________|_______________|

|Դատավարական ժամկետները երկարաձգելու վերաբերյալ       |1              |

|միջնորդությունների քննարկման դեպքերը                 |               |

|_____________________________________________________|_______________|

|Պարտատերերի քանակը                                   |1              |

|                                                     |(յուրաքանչյուր |

|                                                     |պարտատիրոջ     |

|                                                     |համար)         |

|_____________________________________________________|_______________|

|Դատավարության մյուս մասնակիցների քանակը, այդ թվում`  |1              |

|գործի քննության ընթացքում ներգրավվելու դեպքերը       |(յուրաքանչյուր |

|                                                     |մասնակցի համար)|

|_____________________________________________________|_______________|

|Օտարերկրյա կամ միջազգային իրավունքի կիրառման         |1              |

|անհրաժեշտությունը                                    |               |

._____________________________________________________________________.

 

Սնանկության գործերով իրավական բարդության չափանիշ`

 

._____________________________________________________________________.

|Սնանկության իրավահարաբերության վերաբերյալ դատական|Իրավական  |Անհ. տող|

|գործեր                                           |բարդության|        |

|                                                 |չափանիշի  |        |

|                                                 |գործակից  |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|1. Իրավաբանական անձի սնանկության վերաբերյալ      |0,50      |1       |

|_________________________________________________|__________|________|

|2. Անհատ ձեռներեցի սնանկության վերաբերյալ        |0,50      |1.2     |

|_________________________________________________|__________|________|

|3. Ֆիզիկական անձի սնանկության վերաբերյալ         |0,50      |1.3     |

._____________________________________________________________________.

 

Սնանկության գործերի բարդության մակարդակը հաշվարկվում է փաստական և իրավական բարդության չափանիշների գործակիցների գումարման միջոցով: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է`

ա/ պարզ - 2,5-5 գործակցի դեպքում,

բ/ միջին բարդության - 5-7 գործակցի դեպքում,

գ/ բարդ - 7-10 գործակցի դեպքում,

դ/ առանձնակի բարդ - 10 և ավելի գործակցի դեպքում:

 

Սնանկության իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության պարզ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

90 տոկոսը ենթակա է քննության 3 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 4 ամսվա ընթացքում:

 

Սնանկության իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության միջին մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 5 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 6 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 7 ամսվա ընթացքում:

 

Սնանկության իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 8 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 10 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 12 ամսվա ընթացքում:

 

Սնանկության իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության առանձնակի բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 13 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 15 ամսվա ընթացքում,

98 տոկոսը ենթակա է քննության 18 ամսվա ընթացքում:

 

3. Վարչական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ դատական գործեր

 

Վարչական գործերով փաստական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Վարչական գործերով փաստական բարդության չափանիշ         |Փաստական      |

|                                                      |բարդության    |

|                                                      |չափանիշի      |

|                                                      |գործակից      |

|______________________________________________________|______________|

|Հայերենին չտիրապետող դատավարությանը մասնակցող անձանց  |0,25          |

|առկայությունը                                         |              |

|______________________________________________________|______________|

|Գործի քննության ընթացքում ինքնաբացարկի                |0,25          |

|միջնորդությունների ներկայացման դեպքերը                |(յուրաքանչյուր|

|                                                      |դեպքի համար)  |

|______________________________________________________|______________|

|Փորձաքննության նշանակումը                             |0,25          |

|______________________________________________________|______________|

|Դատական հանձնարարության անհրաժեշտությունը             |0,25          |

|______________________________________________________|______________|

|Դատավարական իրավահաջորդության դեպքերը                 |0,5           |

|______________________________________________________|______________|

|Միջանկյալ դատական ակտի բողոքարկումը                   |0,75          |

|                                                      |(յուրաքանչյուր|

|                                                      |բողոքարկման   |

|                                                      |համար)        |

|______________________________________________________|______________|

|Հայցվորների (դիմողների) և/կամ  պատասխանողների քանակը, |1             |

|այդ թվում` գործի քննության ընթացքում ներգրավվելու     |(յուրաքանչյուր|

|դեպքերը                                               |կողմի համար)  |

|______________________________________________________|______________|

|Պահանջների քանակը, այդ թվում` գործի քննության         |1             |

|ընթացքում լրացվող պահանջները                          |(յուրաքանչյուր|

|                                                      |պահանջի համար)|

|______________________________________________________|______________|

|Դատավարության մյուս մասնակիցների քանակը, այդ թվում`   |1             |

|գործի քննության ընթացքում ներգրավվելու դեպքերը        |(յուրաքանչյուր|

|                                                      |մասնակցի      |

|                                                      |համար)        |

|______________________________________________________|______________|

|Հակընդդեմ հայցի առկայությունը                         |1             |

|______________________________________________________|______________|

|Օտարերկրյա կամ միջազգային իրավունքի կիրառման          |1             |

|անհրաժեշտությունը                                     |              |

|______________________________________________________|______________|

|Մի քանի դատական գործերի մեկ վարույթում միացնելու      |1             |

|դեպքերը                                               |              |

._____________________________________________________________________.

 

Վարչական գործերով իրավական բարդության չափանիշ`

 

._____________________________________________________________________.

|Գործի տեսակ                                      |Իրավական  |Անհ. տող|

|                                                 |բարդության|        |

|                                                 |չափանիշի  |        |

|                                                 |գործակից  |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|ճանապարհային ոստիկանության կողմից վարչական       |0,25      |1.1     |

|իրավախախտումների վերաբերյալ կայացված վարչական    |          |        |

|ակտերի վիճարկման գործերը և  համայնքներում վճարովի|          |        |

|ավտոկայանատեղերի համար օրենքով սահմանված տեղական |          |        |

|վճարը չվճարելու կամ առանց հաշվառման համարանիշի,  |          |        |

|առնվազն մեկ նիշը փակված վիճակում կայանելու       |          |        |

|վերաբերյալ ակտերը վիճարկելու գործերը             |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Դատական կարգով վարչական պատասխանատվության        |0,25      |1.2     |

|ենթարկելու վերաբերյալ գործ                       |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Անձնական տվյալների պաշտպանության վերաբերյալ գործ |0,5       |1.3     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Նոտարի գործողությունների իրավաչափության          |0,25      |1.4     |

|վերաբերյալ գործ                                  |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովի կողմից     |0,25      |1.5     |

|իրավիճակային հայտարարագիր ներկայացվելու որոշման  |          |        |

|իրավաչափությունը վիճարկելու վերաբերյալ գործ      |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Հասարակական կազմակերպության ներկայացրած հայցով   |0,5       |2.1     |

|գործ                                             |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|Գործողությունների կատարման հայցով գործ           |0,75      |2.4     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Պարտավորեցման հայցով գործ                        |1.0       |3.1     |

|_________________________________________________|__________|________|

|ճանաչման հայցով գործ                             |1.0       |3.2     |

|_________________________________________________|__________|________|

|Վիճարկման հայցով գործ                            |1.0       |3.3     |

._____________________________________________________________________.

 

Վարչական գործերի բարդության մակարդակը հաշվարկվում է փաստական և իրավական բարդության չափանիշների գործակիցների գումարման միջոցով: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է`

ա/ պարզ - 2,25-4 գործակցի դեպքում,

բ/ միջին բարդության - 4-6 գործակցի դեպքում,

գ/ բարդ - 6-10 գործակցի դեպքում,

դ/ առանձնակի բարդ - 10 և ավելի գործակցի դեպքում:

 

Վարչական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության պարզ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

90 տոկոսը ենթակա է քննության 3 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 4 ամսվա ընթացքում:

 

Վարչական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության միջին մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

90 տոկոսը ենթակա է քննության 5 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 6 ամսվա ընթացքում:

 

Վարչական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 8 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 10 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 12 ամսվա ընթացքում:

 

Վարչական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության առանձնակի բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 13 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 15 ամսվա ընթացքում,

98 տոկոսը ենթակա է քննության 18 ամսվա ընթացքում:

 

4. Քրեական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ դատական գործեր

 

Քրեական գործերով փաստական բարդության չափանիշ

 

._____________________________________________________________________.

|Քրեական գործերով փաստական բարդության չափանիշ     |Փաստական բարդության|

|                                                 |չափանիշի գործակից  |

|_________________________________________________|___________________|

|Մեղադրյալների շահերի միջև  հակասությունների      |0,25               |

|առկայությունը                                    |                   |

|_________________________________________________|___________________|

|Դատական վարույթին ներգրավված այլ անձանց քանակը   |0,25 (յուրաքանչյուր|

|                                                 |մասնակցի համար)    |

|_________________________________________________|___________________|

|Մեղադրյալների քանակը                             |0,5 (յուրաքանչյուր |

|                                                 |մեղադրյալի համար)  |

|_________________________________________________|___________________|

|Մեղսագրվող արարքների քանակը                      |0,5 (յուրաքանչյուր |

|                                                 |արարքի համար)      |

|_________________________________________________|___________________|

|Պաշտպանի կամ պաշտպանների փոխարինվելու դեպքերը    |0,75               |

|_________________________________________________|___________________|

|Դատարանի կայացրած որոշման (միջանկյալ)            |0,75 (յուրաքանչյուր|

|բողոքարկումը                                     |բողոքարկման համար) |

|_________________________________________________|___________________|

|Փորձաքննության նշանակումը                        |1                  |

|_________________________________________________|___________________|

|Քրեական վարույթով իրավական օգնություն ցույց տալու|1                  |

|մասին միջազգային հարցման անհրաժեշտությունը       |                   |

|_________________________________________________|___________________|

|Հայերենին չտիրապետող դատական վարույթին մասնակցող |1                  |

|անձանց առկայությունը                             |                   |

|_________________________________________________|___________________|

|Մի քանի դատական գործերի մեկ վարույթում միացնելու |1                  |

|դեպքերը                                          |                   |

|_________________________________________________|___________________|

|Նույն մեղադրյալի վերաբերյալ տարբեր դատավորների   |1                  |

|մոտ գործերի առկայությունը                        |                   |

|_________________________________________________|___________________|

|Դատական վարույթի հասարակական հնչեղությունը կամ   |1                  |

|լրատվամիջոցների հետաքրքրությունը` հաշվի առնելով  |                   |

|դրանց ազդեցությունը կազմակերպչական հարցերի վրա   |                   |

._____________________________________________________________________.

 

Քրեական գործերով իրավական բարդության չափանիշի գործակից

 

._____________________________________________________________________.

|Գործի տեսակ                                      |Իրավական  |Անհ. Տող|

|                                                 |բարդության|        |

|                                                 |չափանիշի  |        |

|                                                 |գործակից  |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|ՀՀ քրեական օրենսգրքի 203-209-րդ, 225-236,        |0,25      |1.1     |

|244-248-րդ, 251-րդ, 261-րդ, 262-րդ, 264-266-րդ,  |          |        |

|293-րդ, 294-րդ, 305-307-րդ, 314-րդ, 343-րդ,      |          |        |

|344-րդ, 366-392-րդ, 408-րդ, 410-416-րդ, 453-րդ,  |          |        |

|471-րդ, 472-րդ, 483-րդ, 511-րդ, 533-րդ հոդվածներ |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|ՀՀ քրեական օրենսգրքի 167-րդ, 171-183-րդ, 187-րդ, |0,5       |1.2     |

|191-րդ, 193-197-րդ, 210-224-րդ, 237-241-րդ,      |          |        |

|243-րդ, 249-րդ, 259-րդ, 260-րդ, 263-րդ,          |          |        |

|276-278-րդ, 292-րդ, 295-րդ, 300-304-րդ, 313-րդ,  |          |        |

|326-րդ, 328-340-րդ, 345-365-րդ, 396-րդ,          |          |        |

|400-404-րդ, 406-րդ, 407-րդ, 417-րդ, 431-434-րդ,  |          |        |

|444-րդ, 446-449-րդ, 454-469-րդ, 473-րդ,          |          |        |

|477-479-րդ, 481-494-րդ, 498-րդ, 506-510-րդ,      |          |        |

|512-515-րդ, 525-րդ, 526-րդ, 529-531-րդ,          |          |        |

|534-537-րդ, 550-րդ հոդվածներ                     |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|ՀՀ քրեական օրենսգրքի 133-154-րդ, 159-րդ,         |0,75      |1.3     |

|162-166-րդ, 168-170-րդ, 184-186-րդ, 188-190-րդ,  |          |        |

|192-րդ, 198-202-րդ, 242-րդ, 250-րդ, 253-րդ,      |          |        |

|254-րդ, 257-րդ, 258-րդ, 267-275-րդ, 279-291-րդ,  |          |        |

|298-րդ, 299-րդ, 322-325-րդ, 341-րդ, 342-րդ,      |          |        |

|395-րդ, 397-րդ, 398-րդ, 409-րդ, 435-445-րդ,      |          |        |

|450-452-րդ, 470-րդ, 474-476-րդ, 480-րդ,          |          |        |

|495-497-րդ, 499-505-րդ, 516-521-րդ, 524-րդ,      |          |        |

|527-րդ, 528-րդ, 538-548-րդ հոդվածներ             |          |        |

|_________________________________________________|__________|________|

|ՀՀ քրեական օրենսգրքի 155-158-րդ, 160-րդ, 161-րդ, |1.0       |1.4     |

|252-րդ, 255-րդ, 256-րդ, 296-րդ, 297-րդ,          |          |        |

|308-312-րդ, 315-321-րդ, 327-րդ, 393-րդ, 394-րդ,  |          |        |

|399-րդ, 405-րդ, 418-430-րդ, 522-րդ, 523-րդ,      |          |        |

|532-րդ, 549-րդ հոդվածներ                         |          |        |

._____________________________________________________________________.

 

Քրեական գործերի բարդության մակարդակը հաշվարկվում է փաստական և իրավական բարդության չափանիշների գործակիցների գումարման միջոցով: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է`

ա/ պարզ - 1,25-2 գործակցի դեպքում,

բ/ միջին բարդության - 2-4 գործակցի դեպքում,

գ/ բարդ - 4-10 գործակցի դեպքում,

դ/ առանձնակի բարդ - 10 և ավելի գործակցի դեպքում:

 

Քրեական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության պարզ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

90 տոկոսը ենթակա է քննության 3 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 4 ամսվա ընթացքում:

 

Քրեական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության միջին մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

90 տոկոսը ենթակա է քննության 6 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 8 ամսվա ընթացքում:

 

Քրեական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 9 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 10 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 12 ամսվա ընթացքում:

 

Քրեական իրավահարաբերությունների վերաբերյալ բարդության առանձնակի բարդ մակարդակ ունեցող դատական գործերի`

70 տոկոսը ենթակա է քննության 12 ամսվա ընթացքում,

90 տոկոսը ենթակա է քննության 18 ամսվա ընթացքում,

100 տոկոսը ենթակա է քննության 24 ամսվա ընթացքում:

 

Քրեական գործերի բարդության մակարդակը հաշվարկվում է փաստական և իրավական բարդության չափանիշների գործակիցների գումարման միջոցով: Գործն ըստ բարդության մակարդակի լինում է`

ա/ պարզ - 1,25-2 գործակցի դեպքում,

բ/ միջին բարդության - 2-4 գործակցի դեպքում,

գ/ բարդ - 4-10 գործակցի դեպքում,

դ/ առանձնակի բարդ - 10 և ավելի գործակցի դեպքում:

 

ԳԼՈՒԽ II. ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ (ԳՈՐԾՆ ԸՍՏ ԷՈՒԹՅԱՆ ՉԼՈՒԾՈՂ) ԴԱՏԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ԴԵՄ ԲԵՐՎԱԾ ՎԵՐԱՔՆՆԻՉ ԵՎ ՎՃՌԱԲԵԿ ԲՈՂՈՔՆԵՐԻ (ԳՈՐԾԵՐԻ) ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԻՆ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՒՂԵՆԻՇԱՅԻՆ ԺԱՄԿԵՏՆԵՐԸ

 

1. Առաջին ատյանի ընդհանուր իրավասության դատարանի` քրեական գործերով միջանկյալ (գործն ըստ էության չլուծող) դատական ակտերի դեմ բերված վերաքննիչ բողոքները ենթակա են քննության եռամսյա ժամկետում:

2. Վերաքննիչ քրեական դատարանի` գործն ըստ էության չլուծող դատական ակտերի դեմ բերված վճռաբեկ բողոքները ենթակա են քննության եռամսյա ժամկետում:

3. Վերաքննիչ վարչական դատարանի` միջանկյալ դատական ակտերի դեմ բերված վճռաբեկ բողոքները ենթակա են քննության եռամսյա ժամկետում:

 

ԳԼՈՒԽ III. ԳՈՐԾԵՐԻ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՎՃՌԱԲԵԿ ԴԱՏԱՐԱՆՈՒՄ

 

1. Վճռաբեկ դատարանի կողմից վարույթ ընդունված գործերը որակվում են առանձնակի բարդության գործեր, ինչն իրավական առումով պայմանավորված է`

ա. գործի լուծմամբ պայմանավորված օրենքների և այլ նորմատիվ իրավական ակտերի միատեսակ կիրառության ապահովման պահանջով,

բ. գործի լուծման արդյունքում մարդու իրավունքների հիմնարար խախտման վերացման արդյունքում արդարադատության բուն էության խաթարման վերացման պահանջով,

գ. իրավունքի զարգացման պահանջով:

2. Վճռաբեկ դատարանի կողմից վարույթ ընդունվող գործերի քննության փաստական բարդությունը պայմանավորված է`

ա. ստորադաս դատարաններում հիմք ծառայած փաստական բարդություններով,

բ. գործի քննության և դատական ակտի կայացման բարդեցված ընթացակարգով:

3. ՀՀ վճռաբեկ դատարանում դատական քննության ուղենիշային ժամկետը 15 ամիս է:»:

 

Հրապարակվել է ԲԴԽ կայքէջում (www.court.am)` 4 մայիսի 2023 թվական:

 

 

pin
Բարձրագույն դատական խորհուրդ
02.05.2023
N ԲԴԽ-46-Ո-156
Որոշում