Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 14-Ի N 131- ...

 

 

040.0508.230516

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

19 մայիսի 2016 թվականի N 508-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 14-Ի N 131-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի հունվարի 14-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի գործունեության միջոցառումների ծրագիրը և գերակա խնդիրները հաստատելու մասին» N 131-Ն որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումը`

1) ուժը կորցրած ճանաչել որոշման NN 1 և 3 հավելվածների 7-րդ կետերը.

i

2) որոշման N 2 հավելվածի`

i

ա. 5-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

 

._____________________________________________________________________.

|ՀՀ ֆինանսների   |5. Պետական     |- 15              |ՀՀ               |

|նախարարություն  |ծախսերի        |գերատեսչության    |կառավարության    |

|                |կառավարման     |կողմից 17         |2014 թ.          |

|                |արդյունավետու- |բյուջետային       |մայիսի 19-ի      |

|                |թյան բարձրացման|ծրագրի            |N 511-Ա          |

|                |նպատակով       |նկարագրերի        |որոշման          |

|                |ծրագրային      |(անձնագրերի)      |հավելվածի        |

|                |բյուջետավորման |ներկայացում       |2.2.4-րդ կետ     |

|                |ներդրման համար |- բյուջետային     |                 |

|                |իրականացվող    |ծրագրերի          |                 |

|                |բարեփոխումներ  |նկարագրերի        |                 |

|                |               |(անձնագրերի)      |                 |

|                |               |կազմման հետ       |                 |

|                |               |կապված            |                 |

|                |               |խորհրդատվության   |                 |

|                |               |տրամադրում        |                 |

|                |               |համապատասխան      |                 |

|                |               |գերատեսչություննե-|                 |

|                |               |րին               |                 |

._____________________________________________________________________.

«,

բ. 7-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

 

._____________________________________________________________________.

|                |7. Հարկային    |- հարկային        |ՀՀ               |

|                |վարչարարության |համակարգի         |կառավարության    |

|                |կատարելագործում|կառուցվածքային    |2014 թ.          |

|                |               |ստորաբաժանումների |մայիսի 19-ի      |

|                |               |օպտիմալացում` 4   |N 511-Ա          |

|                |               |տարածքային        |որոշման          |

|                |               |հարկային          |հավելվածի        |

|                |               |տեսչությունների   |2.5.3-րդ կետ     |

|                |               |վերակազմավորման   |                 |

|                |               |արդյունքում       |                 |

|                |               |հարկային          |                 |

|                |               |տեսչությունների   |                 |

|                |               |թվաքանակի         |                 |

|                |               |նվազեցում         |                 |

|                |               |(նախկին 22-ի      |                 |

|                |               |փոխարեն կգործի    |                 |

|                |               |20 հարկային       |                 |

|                |               |տեսչություն)      |                 |

|                |               |- ՀՀ              |                 |

|                |               |օրենսդրությամբ    |                 |

|                |               |սահմանված կարգով  |                 |

|                |               |չձևակերպված       |                 |

|                |               |վարձու            |                 |

|                |               |աշխատողների       |                 |

|                |               |հայտնաբերման      |                 |

|                |               |ուղղությամբ       |                 |

|                |               |տարվող            |                 |

|                |               |աշխատանքների      |                 |

|                |               |կատարելագործում`  |                 |

|                |               |գործատուների      |                 |

|                |               |կողմից գրանցման   |                 |

|                |               |հայտերի և         |                 |

|                |               |աշխատանքային      |                 |

|                |               |պայմանագրերի      |                 |

|                |               |նույնականացման    |                 |

|                |               |և  գրանցման       |                 |

|                |               |հայտերի           |                 |

|                |               |ներկայացման       |                 |

|                |               |ժամկետների        |                 |

|                |               |խնդիրների         |                 |

|                |               |կարգավորման       |                 |

|                |               |նպատակով          |                 |

|                |               |համապատասխան      |                 |

|                |               |օրենսդրական       |                 |

|                |               |նորմատիվ          |                 |

|                |               |ակտերում          |                 |

|                |               |փոփոխությունների  |                 |

|                |               |իրականացում       |                 |

|                |               |- փաստաթղթերի`    |                 |

|                |               |բացառապես         |                 |

|                |               |էլեկտրոնային      |                 |

|                |               |եղանակով          |                 |

|                |               |դուրսգրմամբ       |                 |

|                |               |պայմանավորված     |                 |

|                |               |կամերալ           |                 |

|                |               |(գրասենյակային)   |                 |

|                |               |ուսումնասիրու-    |                 |

|                |               |թյունների         |                 |

|                |               |իրականացման և     |                 |

|                |               |ստուգման ակտերով  |                 |

|                |               |պարտավորություն-  |                 |

|                |               |ների առաջադրման   |                 |

|                |               |համակարգի         |                 |

|                |               |լայնածավալ        |                 |

|                |               |կիրառում          |                 |

._____________________________________________________________________.

«,

 

գ. 6-րդ կետի «Պատասխանատու մարմինը» սյունակը լրացնել «ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտե» բառերով.

3) որոշման N 4 հավելվածի 5-9-րդ կետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

 

i

._____________________________________________________________________.

|    Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարություն               |

|_____________________________________________________________________|

|5. |Պետական ծախսերի կառավարման արդյունավետության բարձրացման նպատակով |

|   |ծրագրային բյուջետավորման ներդրման համար իրականացվող              |

|   |բարեփոխումների վերաբերյալ                                        |

|   |                                                                 |

|   |1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                      |

|   |Գերակա խնդրի նպատակը ՀՀ կառավարության 2014 թվականի մայիսի 19-ի   |

|   |N 511-Ա որոշման հավելվածի (ՀՀ կառավարության գործունեության       |

|   |ծրագիր) «2.2.4.  Բյուջետային համակարգ» ենթաբաժնի հինգերորդ       |

|   |պարբերության երկրորդ ենթակետով ամրագրված «ստեղծվելու են անհրաժեշտ|

|   |նախադրյալներ լիարժեք ծրագրային բյուջետավորման անցման համար` սկսած|

|   |2018 թվականից» դրույթի կատարման ապահովումն է:                    |

|   |   ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը 2005 թվականից նախապատրաստական   |

|   |աշխատանքներ է իրականացնում բյուջետավորման` մուտքերի              |

|   |(ծառայությունների մատուցման համար օգտագործվող ռեսուրսների) վրա   |

|   |հիմնված եղանակից արդյունքների վրա հիմնված եղանակին աստիճանական   |

|   |անցման նպատակով անհրաժեշտ պայմանների ստեղծման համար:             |

|   |   Արդյունքում` նշված անցումային գործընթացում արդեն ընդգրկվել են |

|   |բոլոր պետական կառավարման մարմինները: ՀՀ պետական բյուջեների       |

|   |նախագծերը, ավանդական ձևաչափին  զուգահեռ, մշակվել են նաև          |

|   |ծրագրային բյուջետավորման պահանջներին համապատասխանող ձևաչափով  և  |

|   |ներառվել են համապատասխան տարիների բյուջետային փաստաթղթերում:     |

|   |   ՀՀ 2012 թվականի բյուջետային գործընթացում փորձնական կարգով     |

|   |ներդրվել են ծրագրային բյուջետավորման պահանջներից բխող նոր տարրեր`|

|   |(ա) ՀՀ պետական բյուջեով ծախսային ծրագրեր իրականացնող բոլոր       |

|   |գերատեսչությունների գծով նոր ծրագրային կառուցվածքի և  այդ        |

|   |ծրագրերի նոր դասիչների համակարգը, որի համաձայն էլ կազմվել են 2012|

|   |թվականի և  հետագա տարիների ՀՀ պետական բյուջեների նախագծերը, և    |

|   |(բ) ծրագրերի կառուցվածքի վերափոխման արդյունքում բյուջետային      |

|   |համակարգում շուրջ 860-ի փոխարեն ձևավորվել  է 153 ծրագիր:         |

|   |   Բյուջետային տեղեկատվությունն օգտագործողների և  հանրության     |

|   |համար առավել հետաքրքրություն ներկայացնող ծրագրերի համար, սկսած   |

|   |2011 թվականից, ՀՀ ֆինանսների նախարարության առաջնորդությամբ,      |

|   |առանձին գերատեսչություններ փորձարարական կարգով արդեն իսկ կազմել  |

|   |են 35 բյուջետային ծրագրերի նկարագրեր (անձնագրեր): Նշենք, որ      |

|   |բյուջետային ծրագրի նկարագիրը (անձնագիր) մի գործիք է, որը         |

|   |հնարավորություն է տալիս ամփոփելու և  ներկայացնելու տվյալ ծրագրի  |

|   |գծով ծախսերի պլանավորման համար անհրաժեշտ բոլոր կարևորագույն      |

|   |ֆինանսական և  ոչ ֆինանսական ցուցանիշներն ու թիրախները:           |

|   |   ՀՀ կառավարության 2014 թվականի դեկտեմբերի 18-ի նիստի N 53      |

|   |արձանագրային որոշմամբ հաստատվել է բյուջետային ծրագրերի նկարագրերի|

|   |(անձնագրերի) հետագա կազմման ժամանակացույցը, որի համաձայն         |

|   |կամբողջանա և  կստեղծվի 83 բյուջետային ծրագրերի նկարագրերի        |

|   |(անձնագրերի) միասնական համակարգ:                                 |

|   |   Համաձայն նշված որոշմամբ հաստատված ժամանակացույցի` ընթացքի մեջ |

|   |են համանման ևս  15 անձնագրերի կազմման աշխատանքներ, և  2015       |

|   |թվականին դրանց թիվը հասել է 50-ի:                                |

|   |                                                                 |

|   |2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը              |

|   |Գերակա խնդրի լուծման արդյունքում ակնկալվում է`                   |

|   |- 15 գերատեսչության կողմից 2016 թվականին 17 բյուջետային ծրագրի   |

|   |  նկարագրերը (անձնագրերը) ներկայացնելը,                          |

|   |- բյուջետային ծրագրերի նկարագրերի (անձնագրերի) կազմման հետ կապված|

|   |  խորհրդատվության տրամադրում համապատասխան գերատեսչություններին:  |

|_____________________________________________________________________|

|    ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտե             |

|_____________________________________________________________________|

|6. |Արդիականացված սահմանային անցակետերի գործարկման վերաբերյալ        |

|   |                                                                 |

|   |1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                      |

|   |Գերակա խնդրի նպատակն է`                                          |

|   |  1) «Բագրատաշեն», «Գոգավան» և  «Բավրա» պետական սահմանային       |

|   |անցումային կետերի ենթակառուցվածքների ու սարքավորումների          |

|   |արդիականացմանը զուգահեռ քաղաքացիների և  տնտեսավարող սուբյեկտների |

|   |համար ապահովել սահմանի կառավարման ոլորտի մարմինների արդյունավետ  |

|   |աշխատանքը և  սահմանահատման սահուն գործընթացը.                    |

|   |   2) ապահովել Հայաստանի Հանրապետությունում մաքսային հսկողության |

|   |ներքո ապրանքների և  տրանսպորտային միջոցների տարանցիկ տեղափոխման, |

|   |ինչպես նաև  ԵԱՏՄ-ի ապրանքների` ԵԱՏՄ-ի անդամ չհանդիսացող երրորդ   |

|   |երկրի տարածքով տարանցիկ տեղափոխման, ԵԱՏՄ-ի գործող օրենսդրությանը |

|   |համապատասխան տվյալների փոխանակման, մաքսային ձևակերպումների,      |

|   |հաշվառման և  հսկողության էլեկտրոնային համակարգի ներդրումը:       |

|   |                                                                 |

|   |2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը              |

|   |   Գերակա խնդրի լուծման արդյունքում ակնկալվում են միջազգային     |

|   |առևտրի  խթանում և  քաղաքացիների սահուն ու առանց խոչընդոտների     |

|   |սահմանահատման ապահովում: Բացի դրանից, կբարելավվի երկրով անցնող   |

|   |միջազգային տրանսպորտային միջանցքների արդյունավետ                 |

|   |գործունեությունը, կմեծացվի մաքսային կետերում իրավախախտումների դեմ|

|   |պայքարի արդյունավետությունը, ինչպես նաև  կբարձրացվի Հայաստանի    |

|   |Հանրապետության հեղինակությունն արտերկրում, օտարերկրյա            |

|   |գործարարների և  հասարակական կարծիք ձևավորող  կառույցների         |

|   |շրջանում:                                                        |

|   |   Գերակա խնդրի լուծման արդյունքում հնարավոր կլինի               |

|   |միասնականացնել, դյուրացնել և  պարզեցնել պետական սահմանի անցման   |

|   |կետերում գործող սահմանային վերահսկողության և  մաքսային           |

|   |հսկողության ընթացակարգերը` բացառելու համար գործառույթների        |

|   |կրկնությունները, անհարկի վերահսկողության կամ հսկողության         |

|   |իրականացումը:                                                    |

|   |   Ներդրված համակարգի արդյունք է հանդիսանալու դյուրինացված       |

|   |հսկողության մեխանիզմի կիրառումը` ապահովելով պետական մարմինների   |

|   |միջև  տեղեկատվության փոխանակումը և  հաշվետվողականությունը:       |

|   |Համակարգն ապահովելու է բեռն ուղեկցող փաստաթղթերը և  տարանցման    |

|   |հայտարարագրերն առաջին անգամ մաքսային մարմին ներկայացնելուց հետո` |

|   |դրանցում առկա տեղեկատվությունը և  ձևավորված  հայտարարագրի        |

|   |տվյալները կամ դրանց մի մասն ըստ անհրաժեշտության մաքսային         |

|   |ծառայության այլ գործառնություններում կիրառելու հնարավորությունը: |

|   |   Համակարգի ներդրման արդյունքում հնարավոր է դառնալու մինչև  բեռի|

|   |սահման հասնելը անհրաժեշտ փաստաթղթերն էլեկտրոնային տարբերակով     |

|   |ներկայացնելը, ինչը կհեշտացնի և  կարագացնի սահմանային             |

|   |հսկողությունը` միաժամանակ հանգեցնելով լրացուցիչ հսկողական        |

|   |գործառույթների վրա ծախսվող մարդկային ու տեխնիկական ռեսուրսների   |

|   |խնայողությանը:                                                   |

|___|_________________________________________________________________|

|7. |Հարկային վարչարարության կատարելագործման վերաբերյալ               |

|   |                                                                 |

|   |1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                      |

|   |   Հարկային վարչարարության շարունակական բարելավման, հսկողական    |

|   |աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով կարևորվում  են|

|   |հարկային համակարգի օպտիմալ կառուցվածքի սահմանմանը, համակարգված   |

|   |հարկային հսկողական մեխանիզմների ամբողջական ներդրմանն ուղղված     |

|   |շարունակական քայլերը` նպատակ ունենալով ապահովելու հարկային       |

|   |հսկողության հասցեական մոտեցումը:                                 |

|   |                                                                 |

|   |2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը              |

|   |   Հարկային վարչարարության բարեփոխումների շրջանակում նախատեսվում |

|   |է սահմանել հարկային համակարգի օպտիմալ կառուցվածք, կատարելագործել |

|   |հարկային մարմնի կողմից իրականացվող հսկողական մեխանիզմները,       |

|   |մեծացնել կիրառվող հսկողական գործիքների արդյունավետությունը:      |

|   |Արդյունքում կկատարելագործվեն հարկային հսկողության հիման վրա ՀՀ   |

|   |օրենսդրությամբ սահմանված կարգով չձևակերպված  վարձու աշխատողների  |

|   |հայտնաբերման համար իրականացվող աշխատանքները: Միաժամանակ,         |

|   |ամբողջական ծավալով կօգտագործվեն կամերալ ուսումնասիրությունների   |

|   |արդյունքները, և  կներդրվի ստուգման ակտերով պարտավորությունների   |

|   |առաջադրման համակարգը, մասնավորապես, ուշադրության կենտրոնում      |

|   |կլինեն շրջանառության հարկ վճարողների գործունեության ռիսկերի      |

|   |գնահատումը, գործարքների փաստաթղթավորման հարցերը:                 |

|___|_________________________________________________________________|

|8. |Մեկ հարկային հաշվի ներդրման նախնական աշխատանքների իրականացման    |

|   |վերաբերյալ                                                       |

|   |                                                                 |

|   |1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                      |

|   |   Հնարավորինս պարզեցնել հարկ վճարողների կողմից ՀՀ պետական       |

|   |բյուջեի հանդեպ պարտավորությունների կատարման գործընթացը: Այդ      |

|   |նպատակով առաջարկվում է հարկային պարտավորությունների վճարման համար|

|   |ներկայումս գործող բազմաթիվ գանձապետական հաշիվների փոխարեն բացել  |

|   |մեկ գանձապետական հաշիվ, որի դեպքում կկարգավորվեն մի շարք         |

|   |խնդիրներ:                                                        |

|   |                                                                 |

|   |2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը              |

|   |Նախագծերի փաթեթի ընդունմամբ`                                     |

|   |- կբացառվի մեկ հարկատեսակի գծով նախատեսված հաշվի փոխարեն այլ     |

|   |  հարկատեսակի համար նախատեսված հաշվին սխալ վճարում կատարելը,     |

|   |- սխալ վճարումների հետևանքով  տույժեր այլևս  չեն հաշվարկվի,      |

|   |- կվերանա մեկ հարկատեսակից այլ հարկատեսակին հաշվանցում կատարելու |

|   |  և  դրանից բխող անհրաժեշտ փաստաթղթեր ներկայացնելու              |

|   |  անհրաժեշտությունը (դիմումներ ներկայացնելը, եզրակացություններ   |

|   |  կազմելը և  այլն),                                              |

|   |- կկրճատվեն հարկ վճարողների կողմից վճարված գումարների հաշվանցման |

|   |  ու վերադարձման գործող ընթացակարգերը և  դրանց համապատասխան      |

|   |  պահանջվող թղթատարությունը,                                     |

|   |- կվերանա հարկ վճարողների մոտ «գերավճարների» կուտակման           |

|   |  հնարավորությունը,                                              |

|   |- կկրճատվի հարկային մարմին ներկայացվող հարկային հաշվարկների թիվը |

|   |  (հանվում է ակցիզային հարկի հաշվարկ ներկայացնելու պահանջը),     |

|   |- եկամտային հարկի և  արտոնագրային վճարների գծով ամսական          |

|   |  վճարումները կդառնան տարեկան, իսկ հարկային գործակալի կողմից ոչ  |

|   |  ռեզիդենտին վճարված եկամուտների գծով պահված (գանձված)           |

|   |  շահութահարկի գումարների ամսական վճարումները կդառնան            |

|   |  կիսամյակային,                                                  |

|   |- բոլոր հարկատեսակների և  վճարների գծով կնույնականացվեն հարկային |

|   |  հաշվարկներ ներկայացնելու և  հարկային պարտավորությունների       |

|   |  վճարման ժամկետները,                                            |

|   |- կհստակեցվի և  կպարզեցվի հարկ վճարողների պարտավորությունների    |

|   |  մարման մեխանիզմը,                                              |

|   |- ԱԱՀ-ով հարկման ժամանակաշրջանում կուտակված դեբետային մնացորդները|

|   |  հարկ վճարողները կարող են օգտագործել նաև  հարկման այլ դաշտում   |

|   |  գտնվելու դեպքում,                                              |

|   |- կհանվեն տուգանքների` օրենքով սահմանված ժամկետներում չվճարման   |

|   |  դեպքում դրանց կրկնապատկման դրույթները,                         |

|   |- կհստակեցվի և  կպարզեցվի հարկ վճարողների պարտավորությունների    |

|   |  մարման մեխանիզմը:                                              |

|___|_________________________________________________________________|

|9. |Հարկային մարմնում տվյալների մշակման և  վերլուծությունների        |

|   |իրականացման գործառույթների կենտրոնացման, մոնիթորինգի հիման վրա   |

|   |ռիսկերի գնահատման վերաբերյալ                                     |

|   |                                                                 |

|   |1. Գերակա խնդրի անհրաժեշտությունը (նպատակը)                      |

|   |   Գերակա խնդրի սահմանումը պայմանավորված է հարկային համակարգում  |

|   |իրականացվող տվյալների մշակման աշխատանքների կենտրոնացման,         |

|   |համախմբման անհրաժեշտությամբ, ինչը կարևորվում  է նաև  ռիսկերի     |

|   |կառավարման համակարգի արդյունավետ գործարկման և  կիրառության       |

|   |տեսանկյունից: Հարկային մարմնի կողմից շարունակվում է կարևորվել    |

|   |ռիսկերի վերհանման, գնահատման գործիքակազմի արդյունավետ            |

|   |կիրառությունը, ինչը պահանջում է նաև  հարկային համակարգում        |

|   |վերլուծությունների իրականացման գործառույթների կենտրոնացում:      |

|   |   Բացի դրանից, ներկայումս, երբ հարկ վճարողների մասին            |

|   |տեղեկատվությունը հավաքագրվում և  մշակվում է էլեկտրոնային         |

|   |եղանակով, խիստ կարևոր  է դառնում այդ տեղեկատվության պահպանման    |

|   |հարցը:                                                           |

|   |   Հարկ վճարողների հետ առցանց (online) աշխատելու պարագայում պակաս|

|   |կարևոր  չէ էլեկտրոնային կառավարման համակարգերի անխափան աշխատելու |

|   |պայմանը, իսկ հնարավոր խափանման դեպքում` արագ և  ճշգրիտ           |

|   |վերականգնման հարցը:                                              |

|   |   ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի         |

|   |տեղեկատվական բազայի դեպքում` հավաքագրվող տեղեկատվության զգալի    |

|   |մասը հարկային գաղտնիք է, և  անհրաժեշտ է լիովին վերացնել          |

|   |տեղեկատվության արտահոսքի հնարավորությունը:                       |

|   |                                                                 |

|   |2. Գերակա խնդրի լուծման դեպքում ակնկալվող արդյունքը              |

|   |   Գերակա խնդրի լուծման արդյունքում Երևան  և  Դիլիջան քաղաքներում|

|   |կգործարկվեն տվյալների մշակման կենտրոններ: Գործարկված             |

|   |կենտրոնների միջոցով տվյալների մշակման, վերլուծական աշխատանքները  |

|   |կիրականացվեն կենտրոնացված կարգով, միաժամանակ, զգալիորեն          |

|   |կբարելավվեն իրականացված վերլուծությունների հիման վրա ռիսկերի     |

|   |գնահատման աշխատանքները, կբարձրացվի ռիսկերի կառավարման համակարգի  |

|   |արդյունավետությունը:                                             |

|   |   Բացի դրանից, տեղադրված սերվերների հզորությունները կապահովեն   |

|   |համակարգերի արդյունավետ աշխատանքը: Նախատեսվում է ապահովել        |

|   |աշխատանքների զուգահեռությունը երկու կենտրոնում, ինչը             |

|   |հնարավորություն կտա ցանկացած խափանման դեպքում շարունակելու       |

|   |առցանց աշխատանքը, խափանված մասի վերանորոգումը, տվյալների         |

|   |վերականգնումը: Կենտրոնների միջև  առկա տարածությունը կապահովի     |

|   |աշխատանքը նաև  հնարավոր աղետների դեպքում: Միջազգային չափանիշներին|

|   |համապատասխան` կապահովվեն նաև  տվյալների գաղտնիությունը և         |

|   |պահպանումը:                                                      |

._____________________________________________________________________.

«:

 

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՅԻՍԻ 23-ԻՆ

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
19.05.2016
N 508-Ն
Որոշում