(ուժը կորցրել է 22.06.2023 թիվ 332-Ն հրաման)
i
102.0345.230715
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«23» 07 2015 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10215295
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
22 հուլիսի 2015 թվականի N 345-Ն
ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի հուլիսի 2-ի N 720-Ն որոշման N 2 հավելվածի 13-րդ կետով, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 28-ի N 1917-Ն որոշմամբ հաստատված N 1 հավելվածի 12-րդ կետի «դ» ենթակետով.
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հաստատել հաշտարարների որակավորման դասընթացների ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
ՀԱՎԵԼՎԱԾ
ՀՀ արդարադատության նախարարի
2015 թվականի հուլիսի 22-ի
N 345-Ն հրամանի
ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ
._____________________________________________________________________.
| Թեմա |ՈՒնկնդրի աշխատանքի ծավալը |
| |(ակադեմիական ժամ *) |
| |__________________________|
| |Ընդա-|Այդ թվում |
| |մենը |____________________|
| | |Դասա- |Գործնա-|Դե- |
| | |խոսու-|կան |րային|
| | |թյուն |պարապ- |խաղեր|
| | | |մունք | |
|__________________________________________|_____|______|_______|_____|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|1. |ՀՀ ընտանեկան օրենսդրություն | 3 | | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|1.1 |Ամուսինների իրավունքներն ու | 1 | 1 | - | - |
| |պարտականությունները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|1.2 |Ծնողների իրավունքներն ու | 1 | 1 | - | - |
| |պարտականությունները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|1.3 |Երեխայի իրավունքները և դրանց | 1 | 1 | - | - |
| |պաշտպանությունը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|2. |ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն | 4 | | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|2.1 |Աշխատանքային իրավունքների | 2 | 2 | - | - |
| |իրականացումը և պաշտպանությունը | | | | |
| |(կոլեկտիվ աշխատանքային վեճեր) | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|2.2 |Աշխատանքային պայմանագրի տեսակները | 1 | 1 | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|2.3 |Աշխատանքային պայմանագրի լուծման | 1 | 1 | - | - |
| |հիմքերը և կարգը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|3. |ՀՀ քաղաքացիական օրենսդրություն | 6 | | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|3.1 |Քաղաքացիական օրենսդրությամբ և | 2 | 2 | - | - |
| |քաղաքացիական իրավունքի նորմեր | | | | |
| |պարունակող այլ իրավական ակտերով | | | | |
| |կարգավորվող հարաբերությունները և | | | | |
| |Քաղաքացիական օրենսդրության | | | | |
| |սկզբունքները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|3.2 |Քաղաքացիական իրավունքների | 1 | 1 | - | - |
| |պաշտպանությունը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|3.4 |Քաղաքացիաիրավական գործարքներ | 3 | 3 | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|4. |ՀՀ քաղաքացիական դատավարության | 3 | | - | - |
| |օրենսգիրք | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|4.1 |Հաշտարարություն | 2 | 2 | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|4.2 |Վեճերի այլընտրանքային լուծման այլ | 1 | 1 | - | - |
| |ձևերը և հաշտարարության հետ | | | | |
| |հարաբերակցությունը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|5. |ՀՀ դատական օրենսգիրք | 4 | | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|5.1 |Հաշտարարների իրավական կարգավիճակը | 1 | 1 | - | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|5.2 |Հաշտարարության սկզբունքները և | 3 | 2 | 1 | |
| |հաշտարարի վարքագծի ընդհանուր | | | | |
| |կանոնները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|6. |Գործերի կառավարում | 2 | | | - |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|6.1 |Հաշտարարական վճարի գանձման և | 1 | 1 | | |
| |վճարների կառավարման հմտություններ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|6.2 |Հաշտարարական գործերի կառավարման | 1 | 1 | | |
| |առանձնահատկությունները դատարանի | | | | |
| |կողմից ուղղորդվող և արտադատական | | | | |
| |վեճերի դեպքում | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|7. |Կոնֆլիկտների կառավարում | 4 | | - | |
| | | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|7.1 |Կոնֆլիկտի հասկացությունը, տեսակները | 2 | 2 | - | |
| |և կառավարումը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|7.2 |Ագրեսիայի, սթրեսի և լարվածության | 2 | | 1 | 1 |
| |կանխարգելում և կառավարում | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|8. |Հաշտարարության գործընթացում հանդիպող| 2 | | - | |
| |առարկությունների հետ տարվող | | | | |
| |աշխատանքներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|8.1 |Առարկությունների հետ աշխատելու | 1 | | 1 | - |
| |լինգվիստիկ մեթոդներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|8.2 |Աշխատանքի մեթոդներ և հնարքներ` | 1 | | 1 | |
| |«լռող», «դժվար» և «ոչ» հաճախորդների| | | | |
| |հետ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|9. |Բանակցությունների գործընթացում | 3 | | | - |
| |հաճախորդների շահերի հետ տարվող | | | | |
| |աշխատանքներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|9.1 |Շահերի հիերարխիա: Քողարկված շահերի | 1 | 1 | | - |
| |բացահայտում` «գլխավոր շահ» | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|9.2 |Դիրքորոշված մտածողություն: | 1 | 1 | | - |
| |Իրադրության վրա ազդող կարծրատիպեր | | | | |
| |և ֆանտոմային պատկերացումներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|9.3 |Առաջարկ կատարելու բանակցային | 1 | 1 | | |
| |հմտություններ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|10. |Գործնական իմիջ (ոճ): Հեռախոսային | 2 | | | |
| |էթիկետ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|10.1 |Գործնական հեռախոսային | 1 | | | |
| |բանակցությունների կազմակերպում և | | | | |
| |դրանց արդյունավետության բարձրացման | | | | |
| |մեթոդներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|10.2 |Գործնական հանդիպումների և | 1 | | | |
| |բանակցությունների կազմակերպման | | | | |
| |ոճային առանձնահատկությունները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11. |Հաշտարարության գործընթացի | 16 | | - | - |
| |կազմակերպում և անցկացում | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.1 |Հաշտարարության գործընթացի | 2 | | 1 | 1 |
| |նախապատրաստությունը և փուլերը | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.2 |Հաշտարարի առանձնահատուկ | 3 | 1 | 1 | 1 |
| |հմտություններ առանձին և ընդհանուր | | | | |
| |նիստերի ժամանակ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.3 |Ոչ հավասար կողմերի կառավարման | 1 | 1 | | |
| |հմտություններ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.4 |Փակուղուց դուրս գալու հաշտարարական | 2 | 1 | 1 | |
| |հմտություններ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.5 |Հաշտարարությունը ավարտելու | 2 | 1 | 1 | |
| |հմտություններ և հետևողականություն | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.6 |Գաղտնիության սկզբունքի պահպանման և | 2 | 1 | 1 | |
| |կառավարման հիմունքներ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.7 |Մի քանի հաշտարարների մասնակցությամբ | 2 | 1 | 1 | |
| |հաշտարարություն (cօ-mediatiօո) | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.7 |Իրավաբանների/փաստաբանների հետ | 1 | 1 | | |
| |աշխատելու հաշտարարական հմտություններ| | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|11.8 |Գնահատողական հաշտարարության | 1 | 1 | | |
| |հմտություններ | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|12. |Ընտանեկան վեճերի հետ կապված | 4 | | | |
| |հաշտարարության գործընթացի | | | | |
| |առանձնահատկությունները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|12.1 |Ընտանեկան վեճերի հաղթահարման | 2 | 1 | 1 | |
| |հոգեբանական ասպեկտները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
|12.2 |Հաշտարարության գործընթացում | 2 | 1 | 1 | |
| |անչափահասների ներգրավման | | | | |
| |հոգեբանական, սոցիալական և իրավական | | | | |
| |առանձնահատկությունները | | | | |
|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|
| |Ընդամենը | 53 | | | |
._____________________________________________________________________.
___________________
*) Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե:
-------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - «*) Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե:»
ծանոթագրության վերաբերյալ հայտնում ենք, որ
«Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 45-րդ հոդվածի 12-րդ կետի
համաձայն նորմատիվ իրավական ակտում բացատրություններ կամ
ծանոթագրություններ չեն տրվում: Բացատրությունների կամ
ծանոթագրությունների տեքստը տրվում է առանձին հոդվածների,
մասերի, կետերի, ենթակետերի կամ պարբերությունների տեսքով: