Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏ ...

01.07.2023 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   13.08.2015  -ից մինչեւ   01.07.2023  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 22.06.2023 թիվ 332-Ն հրաման)

i

102.0345.230715

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «23»        07            2015 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10215295

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

22 հուլիսի 2015 թվականի N 345-Ն

 

ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի հուլիսի 2-ի N 720-Ն որոշման N 2 հավելվածի 13-րդ կետով, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 28-ի N 1917-Ն որոշմամբ հաստատված N 1 հավելվածի 12-րդ կետի «դ» ենթակետով.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել հաշտարարների որակավորման դասընթացների ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

ՀՀ արդարադատության նախարարի

2015 թվականի հուլիսի 22-ի

N 345-Ն հրամանի

 

ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|                   Թեմա                   |ՈՒնկնդրի աշխատանքի ծավալը |

|                                          |(ակադեմիական ժամ *)       |

|                                          |__________________________|

|                                          |Ընդա-|Այդ թվում           |

|                                          |մենը |____________________|

|                                          |     |Դասա- |Գործնա-|Դե-  |

|                                          |     |խոսու-|կան    |րային|

|                                          |     |թյուն |պարապ- |խաղեր|

|                                          |     |      |մունք  |     |

|__________________________________________|_____|______|_______|_____|

| 1   |                     2              |  3  |   4  |   5   |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|1.   |ՀՀ ընտանեկան օրենսդրություն         |  3  |      |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|1.1  |Ամուսինների իրավունքներն ու         |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |պարտականությունները                 |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|1.2  |Ծնողների իրավունքներն ու            |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |պարտականությունները                 |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|1.3  |Երեխայի իրավունքները և  դրանց       |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |պաշտպանությունը                     |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|2.   |ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն      |  4  |      |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|2.1  |Աշխատանքային իրավունքների           |  2  |   2  |   -   |  -  |

|     |իրականացումը և  պաշտպանությունը     |     |      |       |     |

|     |(կոլեկտիվ աշխատանքային վեճեր)       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|2.2  |Աշխատանքային պայմանագրի տեսակները   |  1  |   1  |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|2.3  |Աշխատանքային պայմանագրի լուծման     |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |հիմքերը և  կարգը                    |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|3.   |ՀՀ քաղաքացիական օրենսդրություն      |  6  |      |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|3.1  |Քաղաքացիական օրենսդրությամբ և       |  2  |  2   |   -   |  -  |

|     |քաղաքացիական իրավունքի նորմեր       |     |      |       |     |

|     |պարունակող այլ իրավական ակտերով     |     |      |       |     |

|     |կարգավորվող հարաբերությունները և    |     |      |       |     |

|     |Քաղաքացիական օրենսդրության          |     |      |       |     |

|     |սկզբունքները                        |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|3.2  |Քաղաքացիական իրավունքների           |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |պաշտպանությունը                     |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|3.4  |Քաղաքացիաիրավական գործարքներ        |  3  |   3  |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|4.   |ՀՀ քաղաքացիական դատավարության       |  3  |      |   -   |  -  |

|     |օրենսգիրք                           |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|4.1  |Հաշտարարություն                     |  2  |   2  |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|4.2  |Վեճերի այլընտրանքային լուծման այլ   |  1  |   1  |   -   |  -  |

|     |ձևերը  և  հաշտարարության հետ        |     |      |       |     |

|     |հարաբերակցությունը                  |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|5.   |ՀՀ դատական օրենսգիրք                |  4  |      |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|5.1  |Հաշտարարների իրավական կարգավիճակը   |  1  |   1  |   -   |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|5.2  |Հաշտարարության սկզբունքները և       |  3  |   2  |   1   |     |

|     |հաշտարարի վարքագծի ընդհանուր        |     |      |       |     |

|     |կանոնները                           |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|6.   |Գործերի կառավարում                  |  2  |      |       |  -  |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|6.1  |Հաշտարարական վճարի գանձման և        |  1  |  1   |       |     |

|     |վճարների կառավարման հմտություններ   |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|6.2  |Հաշտարարական գործերի կառավարման     |  1  |  1   |       |     |

|     |առանձնահատկությունները դատարանի     |     |      |       |     |

|     |կողմից ուղղորդվող և  արտադատական    |     |      |       |     |

|     |վեճերի դեպքում                      |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|7.   |Կոնֆլիկտների կառավարում             |  4  |      |   -   |     |

|     |                                    |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|7.1  |Կոնֆլիկտի հասկացությունը, տեսակները |  2  |  2   |   -   |     |

|     |և  կառավարումը                      |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|7.2  |Ագրեսիայի, սթրեսի և  լարվածության   |  2  |      |   1   |  1  |

|     |կանխարգելում և  կառավարում          |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|8.   |Հաշտարարության գործընթացում հանդիպող|  2  |      |   -   |     |

|     |առարկությունների հետ տարվող         |     |      |       |     |

|     |աշխատանքներ                         |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|8.1  |Առարկությունների հետ աշխատելու      |  1  |      |   1   |  -  |

|     |լինգվիստիկ մեթոդներ                 |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|8.2  |Աշխատանքի մեթոդներ և  հնարքներ`     |  1  |      |   1   |     |

|     |«լռող», «դժվար» և  «ոչ» հաճախորդների|     |      |       |     |

|     |հետ                                 |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|9.   |Բանակցությունների գործընթացում      |  3  |      |       |  -  |

|     |հաճախորդների շահերի հետ տարվող      |     |      |       |     |

|     |աշխատանքներ                         |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|9.1  |Շահերի հիերարխիա: Քողարկված շահերի  |  1  |  1   |       |  -  |

|     |բացահայտում` «գլխավոր շահ»          |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|9.2  |Դիրքորոշված մտածողություն:          |  1  |  1   |       |  -  |

|     |Իրադրության վրա ազդող կարծրատիպեր   |     |      |       |     |

|     |և  ֆանտոմային պատկերացումներ        |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|9.3  |Առաջարկ կատարելու բանակցային        |  1  |  1   |       |     |

|     |հմտություններ                       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|10.  |Գործնական իմիջ (ոճ): Հեռախոսային    |  2  |      |       |     |

|     |էթիկետ                              |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|10.1 |Գործնական հեռախոսային               |  1  |      |       |     |

|     |բանակցությունների կազմակերպում և    |     |      |       |     |

|     |դրանց արդյունավետության բարձրացման  |     |      |       |     |

|     |մեթոդներ                            |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|10.2 |Գործնական հանդիպումների և           |  1  |      |       |     |

|     |բանակցությունների կազմակերպման      |     |      |       |     |

|     |ոճային առանձնահատկությունները       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.  |Հաշտարարության գործընթացի           | 16  |      |   -   |  -  |

|     |կազմակերպում և  անցկացում           |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.1 |Հաշտարարության գործընթացի           |  2  |      |   1   |  1  |

|     |նախապատրաստությունը և  փուլերը      |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.2 |Հաշտարարի առանձնահատուկ             |  3  |  1   |   1   |  1  |

|     |հմտություններ առանձին և  ընդհանուր  |     |      |       |     |

|     |նիստերի ժամանակ                     |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.3 |Ոչ հավասար կողմերի կառավարման       |  1  |  1   |       |     |

|     |հմտություններ                       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.4 |Փակուղուց դուրս գալու հաշտարարական  |  2  |  1   |   1   |     |

|     |հմտություններ                       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.5 |Հաշտարարությունը ավարտելու          |  2  |  1   |   1   |     |

|     |հմտություններ և  հետևողականություն  |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.6 |Գաղտնիության սկզբունքի պահպանման և  |  2  |  1   |   1   |     |

|     |կառավարման հիմունքներ               |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.7 |Մի քանի հաշտարարների մասնակցությամբ |  2  |  1   |   1   |     |

|     |հաշտարարություն (cօ-mediatiօո)      |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.7 |Իրավաբանների/փաստաբանների հետ       |  1  |  1   |       |     |

|     |աշխատելու հաշտարարական հմտություններ|     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|11.8 |Գնահատողական հաշտարարության         |  1  |  1   |       |     |

|     |հմտություններ                       |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|12.  |Ընտանեկան վեճերի հետ կապված         |  4  |      |       |     |

|     |հաշտարարության գործընթացի           |     |      |       |     |

|     |առանձնահատկությունները              |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|12.1 |Ընտանեկան վեճերի հաղթահարման        |  2  |  1   |  1    |     |

|     |հոգեբանական ասպեկտները              |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|12.2 |Հաշտարարության գործընթացում         |  2  |   1  |   1   |     |

|     |անչափահասների ներգրավման            |     |      |       |     |

|     |հոգեբանական, սոցիալական և  իրավական |     |      |       |     |

|     |առանձնահատկությունները              |     |      |       |     |

|_____|____________________________________|_____|______|_______|_____|

|     |Ընդամենը                            | 53  |      |       |     |

._____________________________________________________________________.

___________________

*) Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե:

 

-------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ -  «*) Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե:»

ծանոթագրության վերաբերյալ հայտնում ենք, որ

«Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 45-րդ հոդվածի 12-րդ կետի

համաձայն նորմատիվ իրավական ակտում բացատրություններ կամ

ծանոթագրություններ չեն տրվում: Բացատրությունների կամ

ծանոթագրությունների տեքստը տրվում է առանձին հոդվածների,

մասերի, կետերի, ենթակետերի կամ պարբերությունների տեսքով:

 

 

pin
Արդարադատության նախարարություն
22.07.2015
N 345-Ն
Հրաման