040.1510.281011
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
20 հոկտեմբերի 2011 թվականի N 1510-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐՈՒՄ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԿԱԶՄՄԱՆ, ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՓԱՍՏԱԹՂԹԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՄՈՒՏՔԱԳՐՄԱՆ, ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ, ԱՅԴ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՎ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԵՎ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԻՄԱՆ ՎՐԱ ՊԱՐԳԵՎԱՏՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ, ՊՐՈԲԱՑԻԱՅԻ, ՓՐԿԱՐԱՐԱԿԱՆ ԵՎ ԷԿՈՊԱՐԵԿԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Ձև 2
i
ԱՆՁՆԱՅԻՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՉԱԿԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ (ՂԵԿԱՎԱՐ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ ԽՄԲԻ 1-ԻՆ ԵՎ 2-ՐԴ ԵՆԹԱԽՄԲԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ)
Գնահատվողի տվյալները
Ստորաբաժանումը ..................................
Պաշտոնը (ծածկագիրը) ..................................
Անունը, հայրանունը, ազգանունը ..................................
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափորոշիչները | Գնահատման բնութագրիչները` |Գնահատականը|
|ը/կ| | ենթաչափորոշիչները | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|1 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ |Մարդկային թույլ և ուժեղ կողմերը | |
| |ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆԻ |տարբերակելու և գնահատելու հմտություն | |
| |ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ ԵՎ |______________________________________|___________|
| |ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ |Հետադարձ կապ (աշխատողին իր թույլ և | |
| | |ուժեղ կողմերը գիտակցելու | |
| | |հնարավորության ստեղծում) ապահովելու | |
| | |կարողություն և ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատողների առաջխաղացման հարցերում | |
| | |աջակցելու պատրաստակամություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Անհատական ծրագրերը, ըստ աշխատողի | |
| | |ունակությունների, սահմանելու | |
| | |հմտություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|2 |ԱՌԱՋՆՈՐԴՈՒՄ ԵՎ|Ստորադասների կարիքները գիտակցելու | |
| |ԹԻՄԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Համագործակցելու կարողություն և թիմում| |
| | |աշխատելու հմտություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Վստահություն ձեռք բերելու ունակություն| |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ստորադասներին մոտիվացնելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|3 |ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ |Աշխատանքը վերլուծելու ընդունակություն | |
| |ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային ժամերի ճիշտ կառավարում, | |
| | |առաջադրանքների համապատասխանաբար | |
| | |բաշխում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Զարգացմանն ուղղված ծրագրեր | |
| | |կազմակերպելու ընդունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ստորաբաժանման գործունեությունը | |
| | |կազմակերպված կառավարելու ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|4 |ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ |Խնդիրները ժամանակին գիտակցելու և | |
| |ԼՈՒԾՈՒՄ |վերհանելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Իրավիճակը և խնդրի լուծման նպատակը | |
| | |ճիշտ գնահատելու ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Բարդ խնդիրները տրամաբանական մասերի | |
| | |բաղդատելու և քայլ առ քայլ լուծում | |
| | |տալու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Վճռականություն և ժամանակին որոշումներ| |
| | |ընդունելու ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|5 |ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒ- |Պարզ, սահուն արտահայտվելու | |
| |ԹՅՈՒՆ |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը գրավոր շարադրելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը հակիրճ ձևակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Տեղեկատվությունը ժամանակին փոխանակելու| |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|6 |ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ |Աջակցող աշխատանքային հարաբերություններ| |
| |ՀԱՐԱԲԵՐՈՒ- |ստեղծելու և պահպանելու | |
| |ԹՅՈՒՆՆԵՐ |ընդունակություն և ձգտում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առաջադրանքն այլ աշխատողների հետ | |
| | |ներդաշնակ կատարելու պատրաստակամություն| |
| | |______________________________________|___________|
| | |Գործընկերներին ուղղորդելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|7 |ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ |Փաստերի վրա հիմնվելով` խնդիրներին | |
| |ՈՃԵՐ |իրատեսական լուծումներ տալու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Լուծման հնարավոր տարբերակների | |
| | |գնահատումից հետո միայն որոշումների | |
| | |ընդունում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային պրոցեսներն ըստ | |
| | |առաջնայնության կազմակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ | |
| | |օգտագործելու կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|8 |ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ |Որոշումների ընդունման ժամանակ | |
| |ԸՆԴՈՒՆՈՒՄ |ճկունության ցուցաբերում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Որոշումներ ընդունելու խնդիրը | |
| | |բազմակողմանի ուսումնասիրելու դեպքում | |
| | |որոշումները ժամանակին ընդունելու | |
| | |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Բարդ իրավիճակներում վճռականություն | |
| | |ցուցաբերելու ընդունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առողջ դատողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|9 |ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ |Իրատեսական նպատակների ձևակերպման | |
| |ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ռեսուրսներում փոփոխությունները | |
| | |գնահատելու և պլանավորելու հմտություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Փոփոխությունների հանդեպ ճկունություն | |
| | |և հակվածություն դեպի զարգացումը | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Երկարաժամկետ նպատակների ներքո | |
| | |գործընթացները համակարգելու | |
| | |ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|10 |ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒ- |Աշխատանքային գործընթացների ամբողջական | |
| |ԹՅԱՆ ՄՇԱԿՈՒՄ |պատկերացում, նպատակները գործընթացի | |
| |ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ|վերածելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային պրոցեսներն ըստ | |
| | |առաջնայնության կազմակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ | |
| | |օգտագործելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թերությունները վերհանելու և արագ | |
| | |վերացնելու ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
| |Ընդհանուր | | 0.0|
|___|_____________________________________________________|___________|
| |Գնահատական (ընդհանուր գումարը բաժանած | 0.0|
| |ենթաչափորոշիչների քանակին) | |
._____________________________________________________________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը _____________________
------ ------------- թ.
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին) _____________________
(2-րդ ձևը փոփ. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
Ձև 3
i
ԱՆՁՆԱՅԻՆ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՉԱԿԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
(ՂԵԿԱՎԱՐ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ ԽՄԲԻ 3-ՐԴ, 4-ՐԴ ԵՎ 5-ՐԴ ԵՆԹԱԽՄԲԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ)
Գնահատվողի տվյալները
Ստորաբաժանումը ..................................
Պաշտոնը (ծածկագիրը) ..................................
Անունը, հայրանունը, ազգանունը ..................................
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափորոշիչները | Գնահատման բնութագրիչները` |Գնահատականը|
|ը/կ| | ենթաչափորոշիչները | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|1 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ |Հիմնական պարտականությունների և | |
| |ՊԼԱՆԻ ՄՇԱԿՈՒՄ |պահանջների իմացություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքի հետ առնչվող կանոնների, | |
| | |արարողակարգերի, գործընթացների | |
| | |իմացություն և դրանց փոխկապակցում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առաջադրված խնդիրների լուծման համար | |
| | |անհրաժեշտ տեղեկատվության համախմբում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Սահմանված ժամկետներում աշխատանքը | |
| | |ռացիոնալ բաշխելու ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|2 |ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ |Աշխատանքը վերլուծելու ընդունակություն | |
| |ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային ժամերի ճիշտ կառավարում, | |
| | |առաջադրանքների համապատասխանաբար | |
| | |բաշխում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Զարգացմանն ուղղված ծրագրեր | |
| | |կազմակերպելու ընդունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ստորաբաժանման գործունեությունը | |
| | |կազմակերպված կառավարելու ունակություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|3 |ԹԻՄԱՅԻՆ |Ստորադասների կարիքները գիտակցելու | |
| |ԱՇԽԱՏԱՆՔ |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ստորադասներին մոտիվացնելու | |
| | |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Համագործակցելու կարողություն և | |
| | |թիմում աշխատելու հմտություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թիմային աշխատանքի համար | |
| | |պատասխանատվության զգացում | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|4 |ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒ- |Պարզ, սահուն արտահայտվելու | |
| |ԹՅՈՒՆ |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը գրավոր շարադրելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը հակիրճ ձևակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Տեղեկատվությունը ժամանակին փոխանակելու| |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|5 |ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ |Աջակցող աշխատանքային հարաբերություններ| |
| |ՀԱՐԱԲԵՐՈՒ- |ստեղծելու և պահպանելու | |
| |ԹՅՈՒՆՆԵՐ |ընդունակություն և ձգտում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առաջադրանքն այլ աշխատողների հետ | |
| | |ներդաշնակ կատարելու պատրաստակամություն| |
| | |______________________________________|___________|
| | |Գործընկերներին ուղղորդելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|6 |ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ |Փաստերի վրա հիմնվելով` խնդիրներին | |
| |ՈՃԵՐ |իրատեսական լուծումներ տալու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Լուծման հնարավոր տարբերակների | |
| | |գնահատումից հետո միայն որոշումների | |
| | |ընդունում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային պրոցեսներն ըստ | |
| | |առաջնայնության կազմակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ | |
| | |օգտագործելու կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|7 |ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻ |Նպատակին հասնելու համար տարբեր | |
| |ՍԱՀՄԱՆՈՒՄ |մոտեցումների կիրառում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Նոր նպատակներ իրականացնելու համար | |
| | |ծանոթ մեթոդներից կառչելու փոխարեն նոր | |
| | |և առավել արդյունավետ մեթոդներից | |
| | |օգտվելու հմտություն և ձգտում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Կիրառվող մեթոդները գործող իրավիճակին | |
| | |համապատասխանեցնելու ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Խնդիրը լուծելիս, անհրաժեշտության | |
| | |դեպքում, որոշ հարցեր շրջանցելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
| |Ընդհանուր | | 0.0|
|___|_____________________________________________________|___________|
| |Գնահատական (ընդհանուր գումարը բաժանած | 0.0|
| |ենթաչափորոշիչների քանակին) | |
._____________________________________________________________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը _____________________
------ ------------- թ.
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին) _____________________
(3-րդ ձևը փոփ. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
Ձև N 3.1
i
ԱՆՁՆԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ (ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ ԽՄԲԻ 1-ԻՆ ԵՎ 2-ՐԴ ԵՆԹԱԽՄԲԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ)
Գնահատվողի տվյալները _________________________
Ստորաբաժանումը _________________________
Պաշտոնը (ծածկագիրը) _________________________
Անունը, հայրանունը, ազգանունը _________________________
._____________________________________________________________________.
|NN|Չափորոշիչները |Գնահատման բնութագրիչները` |Գնա-|
|ը/| |ենթաչափորոշիչները |հատա|
|կ | | |կանը|
|__|__________________|__________________________________________|____|
|1 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՊԼԱՆԻ|Հիմնական պարտականությունների և պահանջների| |
| |ՄՇԱԿՈՒՄ |իմացություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Աշխատանքի հետ առնչվող կանոնների, | |
| | |արարողակարգերի, գործընթացների իմացություն | |
| | |և դրանց փոխկապակցում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Առաջադրված խնդիրների լուծման համար | |
| | |անհրաժեշտ տեղեկատվության համախմբում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Սահմանված ժամկետներում աշխատանքը ռացիոնալ | |
| | |բաշխելու ունակություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
|2 |ԹԻՄԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ |Թիմային աշխատանքի համար պատասխանատվության | |
| | |զգացում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Թիմի անդամներին իրենց աշխատանքում | |
| | |աջակցելու և օգնելու ունակություն և | |
| | |ցանկություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Թիմի անդամների կարիքները գիտակցելու և | |
| | |սեփական գիտելիքները հաղորդելու | |
| | |ունակություն և ցանկություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
|3 |ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ |Պարզ, սահուն արտահայտվելու կարողություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Մտքերը գրավոր շարադրելու կարողություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Մտքերը հակիրճ ձևակերպելու ունակություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Տեղեկատվությունը ժամանակին փոխանակելու | |
| | |կարողություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
|4 |ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ |Աջակցող աշխատանքային հարաբերություններ | |
| |ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ |ստեղծելու և պահպանելու ընդունակություն և | |
| | |ձգտում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Առաջադրանքն այլ աշխատողների հետ ներդաշնակ | |
| | |կատարելու պատրաստակամություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Գործընկերներին ուղղորդելու կարողություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
|5 |ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ՈՃԵՐ |Փաստերի վրա հիմնվելով` խնդիրներին | |
| | |իրատեսական լուծումներ տալու ունակություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Լուծման հնարավոր տարբերակների գնահատումից | |
| | |հետո միայն որոշումների ընդունում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Աշխատանքային գործընթացներն ըստ | |
| | |առաջնայնության կազմակերպելու ունակություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ | |
| | |օգտագործելու կարողություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
|6 |ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԻ |Նպատակին հասնելու համար տարբեր | |
| |ՍԱՀՄԱՆՈՒՄ |մոտեցումների կիրառում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Նոր նպատակներ իրականացնելու համար ծանոթ | |
| | |մեթոդներից կառչելու փոխարեն նոր և առավել | |
| | |արդյունավետ մեթոդներից օգտվելու հմտություն| |
| | |և ձգտում | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Կիրառվող մեթոդները գործող իրավիճակին | |
| | |համապատասխանեցնելու ունակություն | |
| | |__________________________________________|____|
| | |Խնդիրը լուծելիս, անհրաժեշտության դեպքում, | |
| | |որոշ հարցեր շրջանցելու կարողություն | |
|__|__________________|__________________________________________|____|
| |Ընդհանուր | | |
|__|__________________________________________________________________|
| |Գնահատական (ընդհանուր գումարը բաժանած ենթաչափորոշիչների |
| |քանակին) |
._____________________________________________________________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը ______________
_________
________________ թ.
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը ______________
(ծանոթացա գնահատականին) «,
(3.1-ին ձևը լրաց. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
Ձև 4
i
ԱՆՁՆԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ (ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ ԽՄԲԻ 3-ՐԴ, 4-ՐԴ ԵՎ 5-ՐԴ ԵՆԹԱԽՄԲԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ)
Գնահատվողի տվյալները
Ստորաբաժանումը ..................................
Պաշտոնը (ծածկագիրը) ..................................
Անունը, հայրանունը, ազգանունը ..................................
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափորոշիչները | Գնահատման բնութագրիչները` |Գնահատականը|
|ը/կ| | ենթաչափորոշիչները | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|1 |ԹԻՄԱՅԻՆ |Թիմային աշխատանքի համար | |
| |ԱՇԽԱՏԱՆՔ |պատասխանատվության զգացում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թիմի անդամներին իրենց աշխատանքում | |
| | |աջակցելու և օգնելու ունակություն և | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թիմի անդամների կարիքները գիտակցելու | |
| | |և սեփական գիտելիքները հաղորդելու | |
| | |ունակություն և ցանկություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|2 |ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒ- |Պարզ, սահուն արտահայտվելու | |
| |ԹՅՈՒՆ |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը գրավոր շարադրելու | |
| | |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը հակիրճ ձևակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Տեղեկատվությունը ժամանակին փոխանակելու| |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|3 |ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ |Աջակցող աշխատանքային հարաբերություններ| |
| |ՀԱՐԱԲԵՐՈՒ- |ստեղծելու և պահպանելու | |
| |ԹՅՈՒՆՆԵՐ |ընդունակություն և ձգտում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առաջադրանքն այլ աշխատողների հետ | |
| | |ներդաշնակ կատարելու պատրաստակամություն| |
| | |______________________________________|___________|
| | |Գործընկերներին ուղղորդելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|4 |ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ |Փաստերի վրա հիմնվելով` խնդիրներին | |
| |ՈՃԵՐ |իրատեսական լուծումներ տալու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Լուծման հնարավոր տարբերակների | |
| | |գնահատումից հետո միայն որոշումների | |
| | |ընդունում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Աշխատանքային պրոցեսներն ըստ | |
| | |առաջնայնության կազմակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ | |
| | |օգտագործելու կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
| |Ընդհանուր | | 0.0|
|___|_____________________________________________________|___________|
| |Գնահատական (ընդհանուր գումարը բաժանած | 0.0|
| |ենթաչափորոշիչների քանակին) | |
._____________________________________________________________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը _____________________
------ ------------- թ.
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին) _____________________
(4-րդ ձևը փոփ. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
Ձև N 5
i
ԱՆՁՆԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ (ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ ԽՄԲԻ 6-ՐԴ, 7-ՐԴ ԵՎ 8-ՐԴ ԵՆԹԱԽՄԲԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ)
Գնահատվողի տվյալները
Ստորաբաժանումը ..................................
Պաշտոնը (ծածկագիրը) ..................................
Անունը, հայրանունը, ազգանունը ..................................
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափորոշիչները | Գնահատման բնութագրիչները` |Գնահատականը|
|ը/կ| | ենթաչափորոշիչները | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|1 |ԹԻՄԱՅԻՆ |Թիմային աշխատանքի համար | |
| |ԱՇԽԱՏԱՆՔ |պատասխանատվության զգացում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թիմի անդամներին իրենց աշխատանքում | |
| | |աջակցելու և օգնելու ունակություն և | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Թիմի անդամների կարիքները գիտակցելու և | |
| | |սեփական գիտելիքները հաղորդելու | |
| | |ունակություն և ցանկություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|2 |ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒ- |Պարզ, սահուն արտահայտվելու | |
| |ԹՅՈՒՆ |կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը գրավոր շարադրելու կարողություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Մտքերը հակիրճ ձևակերպելու | |
| | |ունակություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Տեղեկատվությունը ժամանակին փոխանակելու| |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
|3 |ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ |Աջակցող աշխատանքային հարաբերություններ| |
| |ՀԱՐԱԲԵՐՈՒ- |ստեղծելու և պահպանելու | |
| |ԹՅՈՒՆՆԵՐ |ընդունակություն և ձգտում | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Հանուն ընդհանուր նպատակների աշխատելու | |
| | |ցանկություն | |
| | |______________________________________|___________|
| | |Առաջադրանքն այլ աշխատողների հետ | |
| | |ներդաշնակ կատարելու պատրաստակամություն| |
| | |______________________________________|___________|
| | |Գործընկերներին ուղղորդելու | |
| | |կարողություն | |
|___|______________|______________________________________|___________|
| |Ընդամենը | | 0.0|
|___|_____________________________________________________|___________|
| |Գնահատական (ընդհանուր գումարը բաժանած | 0.0|
| |ենթաչափորոշիչների քանակին) | |
._____________________________________________________________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը _____________________
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին) _____________________
------ ------------- թ.
(5-րդ ձևը փոփ. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
Ձև 6
i
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐ ԶԲԱՂԵՑՆՈՂՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԸ
.____________________________________________________________________.
|Գնահատվողի տվյալները |
|Ստորաբաժանումը ..................................|
|Պաշտոնը (ծածկագիրը) |
|Անունը, ազգանունը, հայրանունը ..................................|
.____________________________________________________________________.
Աշխատանքային ծրագրի կիսամյակային կշռված գնահատականի 90% .______.
.______.
Անձնային հմտությունների կիսամյակային գնահատականը 10% .______.
.______.
Ընդհանուր գնահատականը .______.
| 0|
.______.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի)
ստորագրությունը _____________________
Աշխատողի (գնահատվողի) ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին) _____________________
------ ------------- թ.
(6-րդ ձևը փոփ. 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 29.11.2018 թիվ 1420-Ն, 23.06.2022 թիվ 918-Ն որոշումներ)
Ձև N 6.1
i
ՂԵԿԱՎԱՐ ԱՇԽԱՏՈՂԻ (ՂԵԿԱՎԱՐ ՊԱՇՏՈՆ ԶԲԱՂԵՑՆՈՂԻ) ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԳՆԱՀԱՏԱԿԱՆԸ
._____________________________________________________________________.
|Գնահատվողի տվյալները |
|Ստորաբաժանումը .................................. |
|Պաշտոնը (ծածկագիրը) |
|Անունը, հայրանունը, ազգանունը .................................. |
._____________________________________________________________________|
| .________________. |
1. Աշխատանքային ծրագրի կիսամյակային կշռված | | | |
գնահատականի 50% | .________________. |
.____________________.
2. Անձնային և կառավարչական հմտությունների .____________________.
կիսամյակային գնահատականի 50% | |
.____________________.
3. (3-րդ կետն ուժը կորցրել է 23.06.2022 թիվ 918-Ն որոշում)
4. (4-րդ կետն ուժը կորցրել է 23.06.2022 թիվ 918-Ն որոշում)
5. Ընդհանուր գնահատականը (5=1+2) .____________________.
| |
.____________________.
Անմիջական ղեկավարի (գնահատողի) _____________________
ստորագրությունը
Ղեկավար աշխատողի (գնահատվողի) _____________________
ստորագրությունը
(ծանոթացա գնահատականին)
_________ ________________ թ.
(6.1-ին ձևը լրաց. 22.09.16 թիվ 973-Ն, 28.12.17 թիվ 1688-Ն, 23.06.2022 թիվ 918-Ն որոշումներ)
Ձև N 7
i
ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐՈՒՄ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՂՆԵՐԻ ԿԻՍԱՄՅԱԿԱՅԻՆ
._____________________________________________________________________.
|NN |Աշխատանքի անվանումը |Համակարգողի |Համակարգողի |Համակարգողի |
|ը/կ| |զբաղեցրած |զբաղեցրած |զբաղեցրած |
| | |պաշտոնը, |պաշտոնը, |պաշտոնը, |
| | |անունը, |անունը, |անունը, |
| | |ազգանունը |ազգանունը |ազգանունը |
| | |------------|------------|------------|
| | |ճշգրտված |ճշգրտված |ճշգրտված |
| | |գնահատականը |գնահատականը |գնահատականը |
|___|__________________________|____________|____________|____________|
|1. | | | | |
|___|__________________________|____________|____________|____________|
|2. | | | | |
|___|__________________________|____________|____________|____________|
|3. | | | | |
|___|__________________________|____________|____________|____________|
|...| | | | |
|______________________________|____________|____________|____________|
|Վերջնական գնահատական (ճշգրտված| | | |
|գնահատական x կշիռ/քանակ) | | | |
._____________________________________________________________________.
(7-րդ ձևը լրաց. 23.01.14 թիվ 200-Ն 29.11.2018 թիվ 1420-Ն որոշումներ)
--------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում