040.0718.150713
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
4 հուլիսի 2013 թվականի N 718-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 28-Ի N 370-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
i
1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2013 թվականի մարտի 28-ի «Հայաստանի Հանրապետության էկոնոմիկայի նախարարության աշխատակազմի շուկայի վերահսկողության պետական տեսչության կողմից անցկացվող` ռիսկի վրա հիմնված ստուգումների ստուգաթերթերը հաստատելու մասին» N 370-Ն որոշման մեջ կատարել լրացումներ` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 15-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2013 թվականի հուլիսի 4-ի
N 718-Ն որոշման
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏԵՍՉՈՒԹՅՈՒՆ
Ստուգաթերթ N
ՕԴԱՃՆՇԱԿԱՆ ԴՈՂԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
(ԱՏԳԱԱ 4011 20, 4011 10 000 ծածկագրին համապատասխան)
____ ______________ 20 թ.
__________________________________ _______________ _____________
տեսչության ստորաբաժանման անվանումը գտնվելու վայրը հեռախոս
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
Ստուգման սկիզբ (ամսաթիվ)` ___________________ ավարտ`__________________
______________________________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի անվանումը
ՀՎՀՀ [][][][][][][][]
_______________________ ________________________________________
Պետ. ռեգիստրի համար Տնտեսվարող սուբյեկտի գործունեության ոլորտ
_______________________________________ ________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի գտնվելու վայրը Հեռախոս
_________________________________________________ ________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի ղեկավարի կամ լիազորված անձի Հեռախոս
անուն, ազգանուն, հայրանուն
Ստուգման հանձնարարագիր__________ում կողմից________երբ է տրված_________
Ստուգման նպատակը/Ընդգրկված հարցերի համարներ___________________________
_______________________________________________________________________
ՀԱՐՑԱՇԱՐ ՕԴԱՃՆՇԱԿԱՆ ԴՈՂԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
(ԱՏԳԱԱ 4011 20, 4011 10 000 ծածկագրին համապատասխան)
._________________________________________________________________________.
|NN |Հարցը |Հարցի համար |Ստուգման |Կ |Մեկ- |Պատաս-|
|ը/կ | |հիմք հանդիսացող|անցկացման |շ |նաբա-|խան |
| | |իրավական նորմը |մեթոդը |ի |նու- |______|
| | | | |ռ |թյուն|Ա|Ո|Չ/|
| | | | |ը |ներ |յ|չ|պ |
| | | | | | |ո| | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |7|8| 9|
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1. |Արդյո՞ք, պատրաստի |ՀՀ |Փաստաթղթային | | | | | |
| |համաչափ դողերի երկու|կառավարության |թեմատիկ | | | | | |
| |կողերի, իսկ ոչ |2004 թվականի |(ծրագրային, | | | | | |
| |համաչափ դողերի |նոյեմբերի 11-ի |կամ կրկնակի, | | | | | |
| |արտաքին կողի վրա |N 1558-Ն |կամ | | | | | |
| |մակնշված են` |որոշմամբ |դիմում-բողոքի| | | | | |
| | |հաստատված |հիման վրա) | | | | | |
| | |կանոնակարգի | | | | | | |
| | |43-րդ կետ | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.1 |արտադրողի ապրանքային|1) ենթակետ |տեսազննում |3,0| | | | |
| |նշանը և (կամ) | | | | | | | |
| |անվանումը, գտնվելու | | | | | | | |
| |վայրը. | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.2 |դողի չափերի նշագիրը.|2) ենթակետ |տեսազննում |3,0| | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.3 |կառուցվածքը` |3) ենթակետ |տեսազննում |3,0| | | | |
| | | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.3.1|1) մարդատար |3) ենթակետ |տեսազննում |3,0| | | | |
| |ավտոմեքենաների | | | | | | | |
| |դողերի համար` | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.3.2|անկյունագծային |3) ենթակետ, |տեսազննում | | | | | |
| |կառուցվածքի դողերի |ա) պարբերու- | | | | | | |
| |համար մակնշում չի |թյուն | | | | | | |
| |պահանջվում կամ | | | | | | | |
| |տրամագծի նշագրից | | | | | | | |
| |առաջ դրվում է D | | | | | | | |
| |տառը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.3.3|շառավղային |3) ենթակետ, |տեսազննում |3,0| | | | |
| |կառուցվածքի դողերի |բ) պարբերու- | | | | | | |
| |համար տրամագծի |թյուն | | | | | | |
| |մակնշվածքից առաջ | | | | | | | |
| |նշված է R տառը և | | | | | | | |
| |կամ «RADIAL» | | | | | | | |
| |(«ՇԱՌԱՎՂԱՅԻՆ») բառը:| | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.3.4|անկյունագծա- |3) ենթակետ, |տեսազննում |2,0| | | | |
| |գոտևորային |գ) պարբերու- | | | | | | |
| |կառուցվածքի դողերի |թյուն | | | | | | |
| |համար անվահեցի | | | | | | | |
| |տրամագծից առաջ | | | | | | | |
| |մակնշված են B տառը | | | | | | | |
| |և «BIAS BELTED» | | | | | | | |
| |(«ՇԵՂՎԱԾ ԱՆՎԱՀԵՑՈՎ»)| | | | | | | |
| |բառերը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.4 |2) բեռնատար |3) ենթակետ | | | | | | |
| |ավտոմեքենաների | | | | | | | |
| |դողերի համար` | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.4.1|անկյունագծային |3) ենթակետ, |տեսազննում |2,0| | | | |
| |կառուցվածքի դողերի |ա) պարբերու- | | | | | | |
| |համար ցուցումներ կամ|թյուն | | | | | | |
| |D տառը դրված չեն. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.4.2|շառավղային |3) ենթակետ, |տեսազննում |2,0| | | | |
| |կառուցվածքի դողերի |բ) պարբերու- | | | | | | |
| |համար անվահեցի |թյուն | | | | | | |
| |տրամագծից առաջ նշված| | | | | | | |
| |են R տառը և | | | | | | | |
| |«RADIAL» | | | | | | | |
| |(«ՇԱՌԱՎՂԱՅԻՆ») բառը.| | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.4 |առևտրային նշանը |4) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |(դողի մոդելը). | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.5 |արագության |5) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |կատեգորիայի նշագիրը | | | | | | | |
| |(նշագրերը)` | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.6 |ձմեռային դողերի |6) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |համար M+S կամ M.S | | | | | | | |
| |տառերը կամ բոլոր | | | | | | | |
| |սեզոնների դողերի | | | | | | | |
| |համար M&S տառերը կամ| | | | | | | |
| |«All seasons | | | | | | | |
| |բառերը»: | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.7 |կրող ունակության |7) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |ինդեքսը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.8 |«TUBELLESS» |8) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |(«ԱՆԽՈՒՑ»), եթե | | | | | | | |
| |դողերը նախատեսված են| | | | | | | |
| |կիրառման համար` | | | | | | | |
| |առանց խցիկների. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.9 |մարդատար |9) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |ավտոմեքենաների | | | | | | | |
| |ուժեղացված դողերի | | | | | | | |
| |դեպքում` | | | | | | | |
| |«REINFORCED» | | | | | | | |
| |(«ՈՒԺԵՂԱՑՎԱԾ») կամ | | | | | | | |
| |«EXTRA LOAD» («ԲԱՐՁՐ| | | | | | | |
| |ԲԵՌՆՎԱԾՈՒԹՅԱՄԲ») | | | | | | | |
| |բառերը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.10 |արտադրման թվականը` |10) ենթակետ |տեսազննում |2,0| | | | |
| |կազմված չորս թվից, | | | | | | | |
| |որոնցից առաջին | | | | | | | |
| |երկուսը ցույց են | | | | | | | |
| |տալիս արտադրման | | | | | | | |
| |շաբաթը, վերջին | | | | | | | |
| |երկուսը արտադրման | | | | | | | |
| |տարեթիվը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.11 |բեռնատար |11) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |ավտոմեքենաների համար| | | | | | | |
| |նախատեսված` | | | | | | | |
| |վերականգնված դողերի | | | | | | | |
| |յուրաքանչյուր | | | | | | | |
| |կողամասի վրա նշված է| | | | | | | |
| |«v» պայմանական | | | | | | | |
| |նշանը` 20 մմ-ից ոչ | | | | | | | |
| |պակաս տրամագծով կամ | | | | | | | |
| |REGROOVABLE | | | | | | | |
| |(«ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎԱԾ») | | | | | | | |
| |բառը` նշված | | | | | | | |
| |ռելիեֆային կամ | | | | | | | |
| |արտաճզմային | | | | | | | |
| |եղանակով. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.12 |բեռնատար |12) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |ավտոմեքենաների փչված| | | | | | | |
| |դողերի օդի ճնշման | | | | | | | |
| |վերաբերյալ նշումը, | | | | | | | |
| |որը պետք է պահպանվի,| | | | | | | |
| |արագությունից և | | | | | | | |
| |բեռնվածությունից | | | | | | | |
| |կախված, կայունության| | | | | | | |
| |որոշման | | | | | | | |
| |փորձարկումների | | | | | | | |
| |ժամանակ. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.13 |անվահեցի |13) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |կառուցվածքին | | | | | | | |
| |համապատասխանող | | | | | | | |
| |դողերի նշագիրը, եթե | | | | | | | |
| |այն տարբերվում է | | | | | | | |
| |ստանդարտ | | | | | | | |
| |կառուցվածքից, | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.14 |«TWI» նշանը, որը |14) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |ցույց է տալիս | | | | | | | |
| |պահպանաշերտի ուսային| | | | | | | |
| |տարածքում | | | | | | | |
| |մաշվածության ցուցիչի| | | | | | | |
| |զետեղման տեղը. | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.15 |պտտման ուղղվածության|16) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |նշանը (պահպանաշերտի | | | | | | | |
| |նկարների | | | | | | | |
| |ուղղվածության | | | | | | | |
| |դեպքում), | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|1.16 |«All steel» |17) ենթակետ |տեսազննում |1,0| | | | |
| |(«Ամբողջապողպատա- | | | | | | | |
| |հենքային») բառը | | | | | | | |
| |ամբողջապողպատա- | | | | | | | |
| |հենքային դողերի | | | | | | | |
| |համար: | | | | | | | |
|_____|____________________|_______________|_____________|___|_____|_|_|__|
|2. |Արդյո՞ք, օդաճնշական |ՀՀ | | | | | | |
| |դողերը ուղեկցված են |կառավարության | | | | | | |
| |համապատասխանության |2004 թվականի | | | | | | |
| |նշանի մակնշմամբ, |նոյեմբերի 11-ի | | | | | | |
| |համապատասխանության |N 1558-Ն | | | | | | |
| |սերտիֆիկատով կամ |որոշմամբ | | | | | | |
| |գրանցված |հաստատված | | | | | | |
| |համապատասխանության |կանոնակարգի | | | | | | |
| |հայտարարագրով: |68-րդ կետ | | | | | | |
._________________________________________________________________________.
.__________________________________________________________________.
|1.|«Այո»-այո, առկա է, համապատասխանում է, բավարարում է |V | | |
|__|______________________________________________________|__|__|__|
|2.|«Ոչ»- ոչ, առկա չէ, չի համապատասխանում, չի բավարարում | |V | |
|__|______________________________________________________|__|__|__|
|3.|«Չ/պ»-չի պահանջվում, չի վերաբերվում | | |V |
.__________________________________________________________________.
Ստուգաթերթը լրացրեցին`
պետական տեսուչ ___________________ ________________________
ստորագրություն անուն, ազգանուն
___________________ ________________________
ստորագրություն անուն, ազգանուն
___________________ ________________________
ստորագրություն անուն, ազգանուն
ընկերության ղեկավար` ___________________ ________________________
ստորագրություն անուն, ազգանուն
______ _________________201 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏԵՍՉՈՒԹՅՈՒՆ
Ստուգաթերթ N
ՆԵՐՔԻՆ ԱՅՐՄԱՆ ՇԱՐԺԻՉԱՅԻՆ ՎԱՌԵԼԻՔՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ (ԱՏԳ ԱԱ 2710 11 410, 2710 11 450, 2710 11 490, 2710 19 410
ծածկագրերին
____ ______________ 20 թ.
__________________________________ _______________ _____________
տեսչության ստորաբաժանման անվանումը գտնվելու վայրը հեռախոս
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
[][][][] _______________ ____________________________________
Անձնական կոդ պաշտոն անուն, ազգանուն, հայրանուն
Ստուգման սկիզբ (ամսաթիվ)` ___________________ ավարտ`__________________
______________________________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի անվանումը
ՀՎՀՀ [][][][][][][][]
_______________________ ________________________________________
Պետ. ռեգիստրի համար Տնտեսվարող սուբյեկտի գործունեության ոլորտ
_______________________________________ ________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի գտնվելու վայրը Հեռախոս
_________________________________________________ ________________
Տնտեսվարող սուբյեկտի ղեկավարի կամ լիազորված անձի Հեռախոս
անուն, ազգանուն, հայրանուն
Ստուգման հանձնարարագիր__________ում կողմից________երբ է տրված_________
Ստուգման նպատակը/Ընդգրկված հարցերի համարներ___________________________
_______________________________________________________________________
ՀԱՐՑԱՇԱՐ ՆԵՐՔԻՆ ԱՅՐՄԱՆ ՇԱՐԺԻՉԱՅԻՆ ՎԱՌԵԼԻՔՆԵՐԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ (ԱՏԳ ԱԱ 2710 11 410, 2710 11 450, 2710 11 490, 2710 19 410
ծածկագրերին համապատասխան
._________________________________________________________________________.
|NN |Հարցը |Հարցի համար |Ստուգման |Կ |Մ|Պատաս-|
|ը/կ | |հիմք հանդիսացող|անցկացման |շ |ե|խան |
| | |իրավական նորմը |մեթոդը |ի |կ|______|
| | | | |ռ |ն|Ա|Ո|Չ/|
| | | | |ը |ա|յ|չ|պ |
| | | | | |բ|ո| | |
| | | | | |ա| | | |
| | | | | |ն| | | |
| | | | | |ո| | | |
| | | | | |ւ| | | |
| | | | | |թ| | | |
| | | | | |յ| | | |
| | | | | |ո| | | |
| | | | | |ւ| | | |
| | | | | |ն| | | |
| | | | | |ն| | | |
| | | | | |ե| | | |
| | | | | |ր| | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |6|7|8| 9|
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|1. |Արդյո՞ք, |ՀՀ |Փաստաթղթային |10,0| | | | |
| |ավտոմոբիլային |կառավարության |թեմատիկ | | | | | |
| |բենզինն ու դիզելային|2004 թվականի |(ծրագրային, | | | | | |
| |վառելիքը ուղեկցված |նոյեմբերի 11-ի |կամ կրկնակի, | | | | | |
| |են համապատասխա- |N 1592-Ն |կամ | | | | | |
| |նության նշանի |որոշմամբ |դիմում-բողոքի| | | | | |
| |մակնշմամբ կամ |հաստատված | | | | | | |
| |համապատասխանության |կանոնակարգի | | | | | | |
| |սերտիֆիկատով: |5-րդ կետ, | | | | | | |
| | |ա) և գ) | | | | | | |
| | |ենթակետեր և | | | | | | |
| | |7-րդ կետ | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2. |Արդյո՞ք, պահպանվում |ՀՀ |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |են ավտոմոբիլային |կառավարության |թյուն | | | | | |
| |բենզինի |2004 թվականի | | | | | | |
| |անվտանգությունը |նոյեմբերի 11-ի | | | | | | |
| |բնութագրող |N 1592-Ն | | | | | | |
| |ներքոհիշյալ |որոշմամբ | | | | | | |
| |ցուցանիշներն ըստ |հաստատված | | | | | | |
| |մակնիշների` |կանոնակարգի | | | | | | |
| | |8-րդ կետ | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.1 |նորմը նորմալ բենզինի|8-րդ կետ, | | | | | | |
| |համար` |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.1.1 |ճայթյունակայունու- |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |թյունը. |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օկտանային թիվը` |կետ 1 | | | | | | |
| |որոշված հետազոտական | | | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 80| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.1.2 |օկտանային թիվը` |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |որոշված շարժիչային |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 76|կետ 1 | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.2 |նորմը ռեգուլյար |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |բենզինի համար` |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.2.1 |ճայթյունակայունու- |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |թյունը. |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օկտանային թիվը` |կետ 1 | | | | | | |
| |որոշված հետազոտական | | | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 91| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.2.2 |օկտանային թիվը` |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |որոշված շարժիչային |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 81|կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.3 |նորմը պրեմիում |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |բենզինի համար` |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.3.1 |ճայթյունակայունու- |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |թյունը. |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օկտանային թիվը` |կետ 1 | | | | | | |
| |որոշված հետազոտական | | | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 95| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.3.2 |օկտանային թիվը` |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |որոշված շարժիչային |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 85|կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.4 |նորմը սուպեր |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |բենզինի համար` |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.4.1 |ճայթյունակայունու- |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |թյունը. |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օկտանային թիվը` |կետ 1 | | | | | | |
| |որոշված հետազոտական | | | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 97| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.4.2 |օկտանային թիվը` |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |որոշված շարժիչային |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |մեթոդով, ոչ պակաս 87|կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.5 |կապարի |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |պարունակությունը` |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |նորմալ ռեգուլյար, |կետ 2 | | | | | | |
| |պրեմիում և սուպեր | | | | | | | |
| |բենզինների համար ոչ | | | | | | | |
| |ավելի է 5 մգ/դմ3-ից,| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.6 |խտությունը 15oC |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |ջերմաստիճանում` |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |նորմալ բենզինի համար|կետ 3 | | | | | | |
| |700-750 կգ/մ3 է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.6.1 |խտությունը 15oC |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |ջերմաստիճանում` |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |ռեգուլյար, պրեմիում |կետ 3 | | | | | | |
| |և սուպեր բենզինների| | | | | | | |
| |համար` 720-775 է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.7 |ծծմբի |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |պարունակությունը` |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |նորմալ բենզինի համար|կետ 4 | | | | | | |
| |ոչ ավելի է 500 | | | | | | | |
| |մգ/կգ-ից. | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.7.1 |ծծմբի |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |պարունակությունը` |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |ռեգուլյար, պրեմիում |կետ 4 | | | | | | |
| |և սուպեր բենզինների| | | | | | | |
| |համար` ոչ ավելի է 10| | | | | | | |
| |մգ/կգ-ից, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.8 |ածխաջրածինների |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |ծավալային մասը |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |արոմատիկ` ռեգուլյար,|կետ 5 | | | | | | |
| |պրեմիում և սուպեր | | | | | | | |
| |բենզինների համար` | | | | | | | |
| |35%-ից ոչ ավելի է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.9 |ածխաջրածինների |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |5,0 | | | | |
| |ծավալային մասը |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օլեֆիններ` |կետ 5 | | | | | | |
| |ռեգուլյար, բենզինի | | | | | | | |
| |համար` 21%-ից ոչ | | | | | | | |
| |ավելի է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.9.1 |ածխաջրածինների |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,25| | | | |
| |ծավալային մասը |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |օլեֆիններ` պրեմիում |կետ 5 | | | | | | |
| |և սուպեր բենզինների| | | | | | | |
| |համար` 18%-ից ոչ | | | | | | | |
| |ավելի է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.10 |բենզոլի ծավալային |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |մասը նորմալ բենզինի |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |համար` 5,0%-ից, ոչ |կետ 6 | | | | | | |
| |ավելի է | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.10.1 |բենզոլի ծավալային |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |մասը ռեգուլյար, |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |պրեմիում և |կետ 6 | | | | | | |
| |սուպեր բենզինների | | | | | | | |
| |համար` 1,0%-ից, | | | | | | | |
| |ոչ ավելի է, | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.11 |թթվածնի զանգվածային |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |մասը, ռեգուլյար, |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| |պրեմիում և սուպեր |կետ 7 | | | | | | |
| |բենզինների համար` | | | | | | | |
| |2,7%-ից ոչ ավելի է,| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12 |օքսիդիչների |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |ծավալային մասը, %, |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| |ոչ ավելի է` |կետ 8 | | | | | | |
| |նորմը ռեգուլյար, | | | | | | | |
| |պրեմիում և սուպեր | | | | | | | |
| |բենզինների համար` | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.1 |մեթանոլ 3,0 |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.2 |էթանոլ 5,0 |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.3 |իզոպրոպիլ սպիրտ 10,0|8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.4 |իզոբութիլ սպիրտ 10,0|8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.5 |եռաբութիլ սպիրտ 7,0 |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.6 |եթերներ (C5 և |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ավելի) 15,0 |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.12.7 |այլ օքսիդիչներ |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |10,0 |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 8 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.13 |Արդյո՞ք, պահպանվում |ՀՀ | | | | | | |
| |են ավտոմոբիլային |կառավարության | | | | | | |
| |բենզինի |2004 թվականի | | | | | | |
| |անվտանգությունը |նոյեմբերի 11-ի | | | | | | |
| |բնութագրող |N 1592-Ն | | | | | | |
| |ներքոհիշյալ |որոշմամբ | | | | | | |
| |ցուցանիշներն ըստ |հաստատված | | | | | | |
| |գոլորշիացման դասերի`|կանոնակարգի | | | | | | |
| | |8-րդ կետ, | | | | | | |
| | |աղյուսակ 2, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.13.1 |Բենզինի հագեցած |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |գոլորշիների ճնշումը,|աղյուսակ 2, | | | | | | |
| |կՊա` |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.13.2 |ոչ պակաս` նորմը ըստ |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,25| | | | |
| |1,0 դասերի A 50 |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |C1 45 F 70 |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.13.3 |ոչ ավել` նորմը ըստ |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,25| | | | |
| |0,1 դասերի A 60 |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |C1 80 F 100 |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14 |Ֆրակցիոն կազմը` |8-րդ կետ, | | | | | | |
| |գոլորշիացած բենզինի |աղյուսակ 2, | | | | | | |
| |ծավալային մասը, %-ը |կետ 1 | | | | | | |
| |ըստ ջերմաստիճանի` | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14.1 |70oC (E 70) նորմը |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ըստ դասերի |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |A 20,0-48,0 |կետ 1 | | | | | | |
| |C1 22,0-50,0 | | | | | | | |
| |F 22,0-50,0 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14.2 |100oC (E 100) |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |նորմը ըստ դասերի |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |A 46,0-71,0 |կետ 1 | | | | | | |
| |C1 46,0-71,0 | | | | | | | |
| |F 46,0-71,0 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14.3 |150oC (E 150) ոչ |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |պակաս նորմը ըստ |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |դասերի A 75,0 |կետ 1 | | | | | | |
| |C1 75,0 F 75,0 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14.4 |եռման վերջը` oC, ոչ |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |բարձր նորմը ըստ |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |դասերի A 210,0 |կետ 1 | | | | | | |
| |C1 210,0 F 210,0 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|2.14.5 |կոլբայում մնացորդի |8-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ծավալային մասը, %, |աղյուսակ 2, |թյուն | | | | | |
| |ոչ ավելի նորմը ըստ |կետ 1 | | | | | | |
| |դասերի A 2,0 | | | | | | | |
| |C1 2,0 F 2,0 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|3. |Տառային նշագրերով |ՀՀ |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ավտոմոբիլային |կառավարության |թյուն | | | | | |
| |բենզինի գոլորշիացման|2004 թվականի | | | | | | |
| |դասերը բաժանվում են |նոյեմբերի 11-ի | | | | | | |
| |ըստ սեզոնների` |N 1592-Ն | | | | | | |
| |A` ամառային դաս (տաք|որոշմամբ | | | | | | |
| |ժամանակահատված)` |հաստատված | | | | | | |
| |մայիսի 1-ից մինչև |կանոնակարգի | | | | | | |
| |հոկտեմբերի 1- ը, |9-րդ կետ | | | | | | |
| |C1` անցումային դաս` | | | | | | | |
| |մարտի 1-ից մինչև | | | | | | | |
| |մայիսի 1-ը և | | | | | | | |
| |հոկտեմբերի 1-ից | | | | | | | |
| |մինչև դեկտեմբերի | | | | | | | |
| |1-ը, | | | | | | | |
| |F` ձմեռային դաս` | | | | | | | |
| |դեկտեմբերի 1-ից | | | | | | | |
| |մինչև մարտի 1-ը: | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4. |Արդյո՞ք, պահպանվում |ՀՀ |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |են ավտոմոբիլային |կառավարության |թյուն | | | | | |
| |դիզելային |2004 թվականի | | | | | | |
| |վառելիքների |նոյեմբերի 11-ի | | | | | | |
| |անվտանգությունը |N 1592-Ն | | | | | | |
| |բնութագրող |որոշմամբ | | | | | | |
| |ներքոհիշյալ |հաստատված | | | | | | |
| |ցուցանիշները` ըստ |կանոնակարգի | | | | | | |
| |սեզոնի դասերի |10-րդ կետ | | | | | | |
| | |աղյուսակ 1, | | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1 |Ցետանային թիվը |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ամառային սեզոնին, ոչ|աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |պակաս 51 կամ |կետ 1 | | | | | | |
| |ցետանային ցուցիչը | | | | | | | |
| |ամառային սեզոնին, ոչ| | | | | | | |
| |պակաս 46 | | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.1 |Ցետանային թիվը |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ձմեռային սեզոնին, ոչ|աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |պակաս` |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.2 |0 դասի նորմը 49 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.3 |1-ին դասի նորմը 49 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.4 |2-րդ դասի նորմը 48 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.5 |3-րդ դասի նորմը 47 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.6 |4-րդ դասի նորմը 47 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.7 |կամ ցետանային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ցուցիչը ձմեռային |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |սեզոնին, ոչ պակաս` |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.8 |0 դասի նորմը 46 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.9 |1-ին դասի նորմը 46 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.10 |2-րդ դասի նորմը 46 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.11 |3-րդ դասի նորմը 43 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.1.12 |4-րդ դասի նորմը 43 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 1, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 1 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2 |Խտությունը 15oC |10-րդ կետ, | | | | | | |
| |ջերմաստիճանում, |աղյուսակ 3, | | | | | | |
| |կգ/մ3 |կետ 2 | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.1 |նորմը ամառային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` 820-845 |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.2 |նորմը ձմեռային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.3 |0 դասը` 800-845 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.4 |1-ին դասը` 800-845 |10-րդ կետ, | | | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |կետ 2 |թյուն | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.5 |2-րդ դասը` 800-840 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.6 |3-րդ դասը` 800-840 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.2.7 |4-րդ դասը` 800-840 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 2 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.3 |Պոլիցիկլիկ արոմատիկ |10-րդ կետ, | | | | | | |
| |ածխաջրածինների |աղյուսակ 3, | | | | | | |
| |զանգվածային մասը, %,|կետ 3 | | | | | | |
| |ոչ ավելի` | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.3.1 |նորմը ամառային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` 11 |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 3 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.3.2 |նորմը ձմեռային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` 11 |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 3 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.4 |Ծծմբի |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |պարունակությունը, |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |մգ/կգ, ոչ ավելի` |կետ 4 | | | | | | |
| |նորմը ամառային և | | | | | | | |
| |ձմեռային սեզոնների | | | | | | | |
| |համար 10 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.5 |Բռնկման |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |ջերմաստիճանը, oC, ոչ|աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |ցածր նորմը ամառային |կետ 5 | | | | | | |
| |և ձմեռային | | | | | | | |
| |սեզոնների համար 55 | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.6 |Ածխածնի մնացորդը |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |(կոքսելիությունը) |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |10% նստվածքում, %, |կետ 6 | | | | | | |
| |ոչ ավելի` նորմը | | | | | | | |
| |ամառային և ձմեռային| | | | | | | |
| |սեզոնների համար 0,30| | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7 |Մածուցիկությունը` |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |40oC |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| |ջերմաստիճանում, |կետ 7 | | | | | | |
| |մմ2/վ | | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.1 |նորմը ամառային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` 2.0-4,5 |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.2 |նորմը ձմեռային |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| |սեզոնին` |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.3 |0 դասը` 1,5-4,0 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.4 |1-ին դասը` 1,5-4,0 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.5 |2-րդ դասը` 1,5-4,0 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.8.6 |3-րդ դասը` 1,4-4,0 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
|4.7.7 |4-րդ դասը` 1,2-4,0 |10-րդ կետ, |փորձաքննու- |0,1 | | | | |
| | |աղյուսակ 3, |թյուն | | | | | |
| | |կետ 7 | | | | | | |
|________|____________________|_______________|_____________|____|_|_|_|__|
------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում