Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 7-Ի N 392 ՈՐ ...

 

 

040.0136.170212

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

9 փետրվարի 2012 թվականի N 136-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 1999 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 7-Ի N 392 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1999 թվականի հունիսի 7-ի «Երևանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրի մասին» N 392 որոշման 1-ին կետով հավանության արժանացած համալիր ծրագիրը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն N 1 հավելվածի:

2. Հաստատել Երևանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման միջոցառումների համալիր ծրագրի ժամանակացույցը` համաձայն N 2 հավելվածի:

3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարին` Երևանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրի ֆինանսավորման հնարավորության հարցը, սահմանված կարգով ներկայացված հայտի առկայության պայմաններում, քննարկել համապատասխան տարվա բյուջետային գործընթացի շրջանակներում:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակումից մեկ ամիս հետո:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 17-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2012 թվականի փետրվարի 9-ի

N 136-Ն որոշման

 

«ՀԱՄԱԼԻՐ ԾՐԱԳԻՐ ԵՐԵՎԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՍԵՅՍՄԻԿ ՌԻՍԿԻ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ

 

I. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

 

1. Երևանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համալիր ծրագրով (այսուհետ` ծրագիր) ներկայացվում են Երևան քաղաքի սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման քաղաքականության հիմնական ուղղությունները:

2. Հայաստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Երևանում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումն առանձին, ինքնուրույն և կարևորագույն խնդիր է հետևյալ գլխավոր պատճառներով`

1) հանրապետության բնակչության զգալի մասի կենտրոնացումը Երևան քաղաքում.

2) կառավարման պետական մարմինների կենտրոնացումը Երևան քաղաքում.

3) շենքերի և շինությունների սեյսմակայունության զգալիորեն ցածր մակարդակն իրական սեյսմիկ վտանգի մակարդակից.

4) վտանգավոր արտադրությունների տեղադրությունը քաղաքի տարածքում.

5) բնակչության ու ղեկավար մարմինների` սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված գործողություններին պատրաստվածության ոչ անհրաժեշտ մակարդակը:

3. Ծրագրի կատարումն իրականացվում է Երևանի քաղաքապետարանի, բոլոր շահագրգիռ պետական մարմինների կողմից` իրենց վերապահված գործառույթների շրջանակներում:

 

II. ՀԻՄՆԱԽՆԴՐԻ ՆԵՐԿԱ ՎԻՃԱԿԸ

 

4. Հայաստանի տարածքում ամենամեծ սեյսմիկ ռիսկին ենթակա է Երևան քաղաքը: Երևանը կրկին, ինչպես և անցյալում, կարող է ենթարկվել 7.0 մագնիտուդով ուժեղ երկրաշարժի, ինչը համապատասխանում է 9-10 բալ ինտենսիվության` ըստ բալականության (MSK-64) սանդղակի: Հատուկ պետական ծրագրով մայրաքաղաքի սեյսմիկ ռիսկի մակարդակն զգալիորեն չնվազեցնելու դեպքում զոհերի և կորուստների թիվը կհասնի այնպիսի մակարդակի, որի դեպքում հնարավոր չի լինի արդյունավետ օգնություն ցուցաբերել բնակչությանը և վերացնել ավերածությունները:

5. 1988 թվականի Սպիտակի երկրաշարժից հետո վերանայվեցին Հայաստանի Հանրապետության տարածքի սեյսմիկ պայմանները, որի արդյունքում երկրաշարժից սեյսմիկ ազդեցության գնահատականը բարձրացավ 1-2 բալով: Ներկայումս Երևան քաղաքը գտնվում է 9 և ավելի բալ ինտենսիվության գոտում: Բազմաբնակարան բնակելի շենքերի գերակշիռ մասը կառուցվել է մինչև 1990 թվականը և հանրապետությունում սեյսմիկ պայմանների վերանայումից հետո դրանք արդեն իսկ չեն բավարարում ներկայիս գործող սեյսմիկ նորմերի պահանջները: Այս հանգամանքներով պայմանավորված` կարևորվում է շենքերի ու շինությունների սեյսմակայունությանը և հուսալիությանն ուղղված միջոցառումների հետևողական իրականացումը:

 

III. ԾՐԱԳՐԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՆՊԱՏԱԿԸ, ԾՐԱԳՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԼՈՒԾՎՈՂ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

6. Ծրագրի գլխավոր նպատակն է Երևան քաղաքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումը մինչև բնակչության անվտանգությունն ու քաղաքի կայուն զարգացումն ապահովող մակարդակը:

7. Ծրագիրը հիմք է Երևան քաղաքի և նրա վարչական շրջանների զարգացման ծրագրերում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված միջոցառումներ ներառելու համար:

8. Ծրագիրն ընդգրկում է երեք հիմնական խնդիրների լուծումը`

1) սեյսմիկ վտանգի գնահատում.

2) սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

3) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցում:

9. Սեյսմիկ վտանգի գնահատումը բաղկացած է երկու հիմնական մասերից`

1) առաջնային սեյսմիկ վտանգի գնահատում.

2) երկրորդային սեյսմիկ վտանգի գնահատում:

10. Առաջնային վտանգը գրունտի ցնցումները, ճեղքվածքները, երկրակեղևի խզվածքներն են, այսինքն` երկրաշարժը: Երկրորդային վտանգը երկրաշարժերով պայմանավորված բնական և տեխնածին երևույթներն են:

11. Բնական երևույթների թվում են սողանքները, փլուզումները, սելավները, դիֆերենցված նստվածքները, գրունտի ջրիկացումը, ենթաողողումը: Տեխնածինների թվում են վթարները, հրդեհները:

12. Առաջնային վտանգի գնահատումն ընդգրկում է երկարաժամկետ և ընթացիկ սեյսմիկ վտանգի գնահատումը: Երկարաժամկետ վտանգի գնահատումն առավելագույն հնարավոր ցնցումների` տեղի և ուժգնության որոշումն է Երևան քաղաքի տարածքում` հաջորդաբար աճող մասշտաբների քարտեզներում: Առաջնային վտանգը Երևան քաղաքի համար մանրամասնորեն որոշվում է Երևան քաղաքի տարածքի, հատուկ և կարևոր նշանակության օբյեկտների սեյսմամիկրոշրջանացման (ՍՄՇ) մագնիտուտ (M=1:5000), մագնիտուտ (M=1:10000) քարտեզների միջոցով:

13. Ընթացիկ սեյսմիկ վտանգի գնահատումը Երևան քաղաքի տարածքում կամ նրանից վտանգավոր հեռավորության վրա հնարավոր ուժեղ սեյսմիկ իրադարձության (1>-7 բալ` ըստ բալականության (MSK) - 64 սանդղակով) տեղի, ուժգնության և ժամանակի կանխատեսումն է:

14. Սեյսմիկ ռիսկի գնահատումը համալիր խնդիր է, որի լուծումը պահանջում է նկատի ունենալ բոլոր օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ գործոնները: Այդ խնդրի լուծման համար կազմվում են Երևանի տարածքի սեյսմիկ ռիսկի տարբեր մասշտաբների քարտեզներ, որոնցում հաշվի են առնվում ռիսկի մեծության վրա ազդող սեյսմիկ վտանգի հարաբերությունը շենքերի և շինությունների սեյսմակայունությանը: Սեյսմիկ ռիսկի ճիշտ գնահատումը թույլ կտա մշակել դրա նվազեցման արդյունավետ միջոցառումների ծրագրեր:

15. Սեյսմիկ ռիսկի գնահատումը ենթադրում է հետևյալ խնդիրների լուծումը`

1) շենքերի խոցելիության գնահատում և երկրաշարժի տարբեր սցենարների դեպքում շենքերի ավերման ռիսկի քարտեզների կազմում.

2) կարևոր և հատուկ նշանակության օբյեկտների սեյսմիկ խոցելիության գնահատում.

3) երկրաշարժի տարբեր սցենարների դեպքում մարդկային կորուստների գնահատում.

4) երկրորդային սեյսմիկ վտանգով պայմանավորված բնական և տեխնածին երևույթների ռիսկի գնահատում.

5) քաղաքի ենթակառուցվածքների (ջրագծեր ու կոյուղագծեր, էլեկտրամատակարարման 6 կՎ ու ավելի լարման գծեր, գազամատակարարման միջին ճնշման գծեր և այլն) սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

6) քաղաքի կենսաապահովման արտաքին գծերի (ջրամատակարարման, էլեկտրամատակարարման, գազամատակարարման, հեռախոսային կապի, երկաթուղու, ավտոճանապարհների և այլն) սեյսմիկ խոցելիության և ըստ ժամանակի ու սոցիալական կարևորության գնահատում.

7) քաղաքի տարածքի սեյսմիկ ռիսկի գնահատում.

8) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման կոնկրետ առաջարկները ներկայացնելը:

16. Սեյսմիկ ռիսկի նվազեցումը ենթադրում է հետևյալ խնդիրների լուծումը`

1) ռիսկի նվազեցման համար իրավական հիմք ապահովող նորմատիվ փաստաթղթերի ընդունում.

2) Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման կառավարման կենտրոնի ստեղծում.

3) Երևան քաղաքի վաղ ահազանգման համակարգի ստեղծում.

4) Երևան քաղաքի տարածքի սեյսմիկ խոցելիության նվազեցման` ֆինանսավորմամբ ապահովված միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերի (տիպային բնակելի, դպրոցների, առողջապահական հիմնարկների և այլ շենքերի) մշակում ու իրականացում, որը կներառի վտանգի մակարդակին համապատասխան շենքերի ու շինությունների սեյսմակայունության բարձրացումը, ենթակառուցվածքների ու կենսաապահովման գծերի սեյսմիկ խոցելիության նվազեցումը, արդյունավետ հողօգտագործումը.

5) տիպային, մեծ քանակ կազմող շենքերի ուժեղացման նոր, էժան ու արդյունավետ տեխնոլոգիաների ընտրում, տեղայնացում ու մշակում, այդ թվում` գործարանային արտադրության կոնստրուկցիաների կիրառմամբ.

6) երկրաշարժի երկրորդային հետևանքների (հրդեհներ, սողանքներ, թունավոր նյութերի` մթնոլորտ ու ջրային միջավայր արտանետումներ, հնարավոր համաճարակներ, երկաթուղու և գլխավոր ճանապարհների շարքից դուրս գալը, վնասվածքներ և այլն) նվազեցումը.

7) Երևան քաղաքի տարածքի սեյսմիկ ռիսկի աճի կանխման երկարաժամկետ ծրագրի մշակում, որը կներառի նոր կառուցվող շինությունների սեյսմակայունության ապահովումը, շենքերի սեյսմակայունությունը նվազեցնող ապօրինությունների կանխումը, քաղաքաշինական նորմերի կիրառումը, վտանգավոր օբյեկտների ապակենտրոնացումը մայրաքաղաքից, քաղաքի մեխանիկական աճի, հետևաբար նաև սեյսմիկ ռիսկի աճի կանխումը.

8) բնակչության նախապատրաստում (ուսուցում).

9) Երևանի քաղաքապետարանի նախապատրաստում ռիսկի կառավարմանը.

10) բժշկական պատրաստվածության բարձրացում.

11) արագ արձագանքման ինժեներային ուժերի զարգացում.

12) փրկարարների պատրաստվածության ապահովում.

13) ապահովագրության համակարգի ստեղծում.

14) բնակչության արտահոսքի կանխում:

 

IV. ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

17. Սույն ծրագրի իրականացումը կտա հետևյալ հիմնական արդյունքները`

1) կկազմավորվի նոր հեռանկարային երկարաժամկետ պետական քաղաքականություն` բնակչության անվտանգության և Երևան քաղաքի կայուն զարգացմանն ուղղված սեյսմիկ ռիսկի նվազեցում.

2) կստեղծվի պլանավորված, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության կողմից համակարգվող` Երևան քաղաքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման համակարգ, որը կիրականացվի շահագրգիռ պետական մարմինների, Երևանի քաղաքապետարանի, հասարակական կազմակերպությունների (իրենց համաձայնությամբ), այսինքն, գործնականում ամբողջ հասարակության հետ համատեղ, ինչը համապատասխանում է այս բարդագույն խնդրի լուծման միջազգային մոտեցմանը.

3) կբարձրանա Երևանի քաղաքապետարանի ընդհանուր պատրաստվածությունն ուժեղ ցնցումների և աղետների նկատմամբ.

4) նախադրյալներ կստեղծվեն Երևան քաղաքում սեյսմիկ ռիսկը նվազեցված տնտեսության մեջ խոշոր ֆինանսական ներդրումների համար.

5) կընդգրկվեն սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման նորագույն տեխնոլոգիաներ.

6) բոլոր ուղղություններով` սեյսմիկ վտանգի կանխատեսումից մինչև սեյսմակայուն շինարարություն և բնակչության նախապատրաստում, նոր տեխնոլոգիաների ներդրում, ինչը հնարավոր կլինի օգտագործել պետության գործունեության բոլոր մնացած ոլորտներում.

7) կբարելավվեն տեխնիկական բազան և գիտելիքների բազան ապահովագրության, գիտության և տեխնիկայի զարգացման համար:

18. Նշված ակնկալվող արդյունքները կարող են ձեռք բերվել միմյանց լրացնող ծրագրերի մշակման և իրականացման միջոցով` երեք հիմնական ուղղություններով`

1) սեյսմիկ վտանգի գնահատման բնագավառում`

ա. ազգային դիտացանցի, ինչպես նաև տվյալների հավաքման, մշակման և վերլուծության հետագա զարգացում,

բ. տվյալների բազայի և գիտելիքների բազայի հետագա զարգացում, սեյսմիկ վտանգի կանխատեսում` փորձագիտական համակարգերի և աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգի (այսուհետ` ԱՏՀ) հիման վրա և դրա քարտեզագրում,

գ. Հայաստանի Հանրապետության Նախագահին, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը, շահագրգիռ պետական մարմիններին և բնակչությանը կանխատեսման տեղեկատվությունը փոխանցելու կանոնակարգի մշակում.

2) սեյսմիկ ռիսկի գնահատման բնագավառում`

ա. տվյալների բազայի և գիտելիքների բազայի ստեղծում,

բ. ռիսկի լրիվ, բազմագործոնային վերլուծություն,

գ. ԱՏՀ-ի հիման վրա սեյսմիկ ռիսկի քարտեզագրում.

3) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բնագավառում`

ա. Երևան քաղաքի ամբողջ տարածքով հնարավոր ուժեղ երկրաշարժի դեպքում վաղ ահազանգման համակարգի ստեղծում,

բ. Երևան քաղաքի խոցելիության նվազեցում` գոյություն ունեցող շենքերի և շինությունների սեյսմակայունության բարձրացման, քաղաքաշինական նորմերի հիման վրա նոր սեյսմակայուն շինարարության, սողանքավտանգ և նստվածքավտանգ տեղամասերի արդյունավետ պաշտպանական ինժեներական կառուցվածքների ստեղծման, հանրապետության տարածքի ինժեներական պաշտպանության գծով այլ միջոցառումների միջոցով,

գ. բնակչության պատրաստվածության մակարդակի բարձրացում` հատուկ հեռուստառադիոհաղորդումների կազմակերպման, համապատասխան գրականության և ձեռնարկների լույսընծայման և տարածման, երկրաշարժից առաջ, ընթացքում և հետո բնակչության գործողությունների վերաբերյալ ուսումնական ծրագրերի մշակման և օգտագործման, տարբեր տարիքային խմբերի մարդկանց հոգեբանական նախապատրաստման, օգնություն ցուցաբերելու անհատական և կոլեկտիվ միջոցների ուսուցման, Երևան քաղաքի բոլոր վարչական տարածքներում բնակչությանը երկրաշարժերից և դրանց հետ կապված երկրորդային աղետներից պաշտպանությունն ուսուցանող պատրաստված հրահանգիչների ցանցի ստեղծման, ուսումնական տագնապների անցկացման միջոցով: Բոլոր թվարկված ծրագրերն իրականացվում են բնակչության տարբեր շերտերի համար` հասարակության յուրաքանչյուր շերտին առանձնահատուկ մոտեցում կիրառելով,

դ. Երևանի քաղաքապետարանի նախապատրաստում ռիսկի կառավարմանը` ուժեղ երկրաշարժի կամ դրա վտանգի դեպքում գործողությունների վերաբերյալ մեթոդական նյութերի մշակման, ուժեղ երկրաշարժի կամ դրա վտանգի դեպքում որոշումներ ընդունելու վերաբերյալ գործնական պարապմունքների անցկացման սցենարի մշակման, քաղաքային կառավարման մարմինների ղեկավար աշխատողների նախապատրաստման և վերապատրաստման ուսումնական բազայի կատարելագործման և այլնի միջոցով,

ե. բժշկական պատրաստվածության բարձրացում` աղետների բժշկության տեղեկատվական-կառավարման ավտոմատացված ծրագրի մշակման և ներդրման, քաղաքի մակարդակով աղետների բժշկության ծառայության զարգացման ծրագրի մշակման և ներդրման, հնարավոր սանիտարական կորուստների (զոհվածների և վիրավորների) ռիսկի գնահատման նպատակով երկրաշարժերի դեպքում վնասվածքների առանձնահատկությունների վերլուծության, երկրաշարժերի հետևանքների վերացման համար անհրաժեշտ միջոցներն ու ուժերն արտացոլող բժշկական-աշխարհագրական քարտեզների մշակման միջոցով,

զ. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության Հայաստանի փրկարար ծառայության մասնագիտական փրկարարական նյութատեխնիկական բազայի և հանդերձավորման հետագա զարգացում,

է. բնակչության արտագաղթի կանխում` երկրաշարժերի դեպքում առաջին անհրաժեշտության ենթակառուցվածքների կայուն գործունեության ապահովման ծրագրի մշակման միջոցով,

ը. անձի հոգեբանական խոցելիության նվազեցում` համապատասխան միջազգային կազմակերպություններից տեղեկատվության հավաքման, Երևան քաղաքի պայմաններում սթրեսի հաղթահարման մեթոդների մշակման, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության «Ճգնաժամային կառավարման պետական ակադեմիա» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունում ուսուցողական ծրագրերի մշակման միջոցով: Սույն նախագծի իրականացումը հնարավորություն կտա բարձրացնելու ուժեղ երկրաշարժերին Երևան քաղաքի և նրա բնակչության պատրաստվածության մակարդակը, ինչը, իր հերթին, երկրաշարժերի հետևանքների վերացման ծախսերի նվազեցման միջոցով, կհանգեցնի քաղաքի առավել կայուն սոցիալ-տնտեսական զարգացմանը:

19. Ծրագրի իրականացման ընթացքում դրական տեղաշարժեր ձեռք կբերվեն նաև հետևյալ ուղղություններով`

1) շրջակա միջավայրի վիճակի բարելավում և դրա պահպանություն.

2) հասարակական կազմակերպությունների ակտիվացում և ընդգրկում ընդհանուր կառավարման համակարգում.

3) երեխաներին կենսականորեն անհրաժեշտ հմտությունների ուսուցման կազմակերպում.

4) հաշմանդամների բժշկասոցիալական վերականգնում, նրանց ընդգրկումն ընդհանուր կառավարման համակարգում:

 

V. ԾՐԱԳՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ

 

20. Երևան քաղաքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման ռազմավարության հիմքում ընկած են հետևյալ հիմնական սկզբունքները`

1) պատրաստվածության գերակայությունը վերականգնման նկատմամբ.

2) պատրաստվածության ոլորտում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բոլոր տարրերի հավասար գերակայությունը.

3) ծրագրի իրականացման գործընթացում շահագրգիռ պետական մարմինների, Երևանի քաղաքապետարանի, հասարակական կազմակերպությունների (իրենց համաձայնությամբ) և ընդհանրապես հասարակության մասնագիտաբար համակարգվող ջանքերի միասնականությունը.

4) սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման հիմնախնդրի բոլոր ուղղություններով ենթածրագրերի զուգահեռ իրականացումը.

5) ծրագրի միջազգայնացումը` դրա իրականացման մեջ լավագույն միջազգային և ազգային կենտրոնների ընդգրկման միջոցով.

6) արտասահմանյան դոնորների և ներդրողների ընդգրկումը ծրագրի տարբեր ենթածրագրերի ֆինանսավորման համար.

7) ծրագրի բազմափուլային բնույթը` կազմված կարճաժամկետ (մինչև 1 տարի), միջնաժամկետ (մինչև 5 տարի) և երկարաժամկետ (մինչև 20 տարի) ենթածրագրերից, որոնք իրականացվում են տարբեր շահագրգիռ պետական մարմինների կողմից:

21. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը ծրագրի պատվիրատուն է:

22. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը հանդիսանում է պատասխանատու կատարողը և համակարգողը:

23. Առաջարկել Երևանի քաղաքապետին`

1) մասնակցել համայնքի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման բնագավառում տարվող աշխատանքների կազմակերպմանը.

2) ապահովել համայնքի տարածքում ուժեղ երկրաշարժերին բնակչությանը նախապատրաստելու աշխատանքները.

3) աջակցել համայնքի տարածքում սեյսմիկ պաշտպանության բնագավառում պետական ծրագրերի կատարմանը:

24. Ծրագրի իրականացմանը կարող են մասնակցել նաև հասարակական կազմակերպություններ:

25. Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության աշխատակազմի «Սեյսմիկ պաշտպանության ազգային ծառայություն» գործակալությունը և սեյսմիկ պաշտպանության ոլորտի պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունները մասնակցում են սեյսմիկ ռիսկի նվազեցմանն ուղղված Երևան քաղաքի և նրա վարչական շրջանների զարգացման հեռանկարային ծրագրերի մշակման և իրականացման աշխատանքներին:

26. Անհրաժեշտության դեպքում, Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարությունը կարող է արտաբյուջետային միջոցների հաշվին ծրագրի տարբեր բաժինների իրականացման համար ներգրավել տարբեր արտասահմանյան փորձագետների:

27. Ծրագրի իրականացումը կբարձրացնի ուժեղ երկրաշարժերին Երևան քաղաքի և բնակչության պատրաստվածության մակարդակը: Դա, համապատասխանաբար, կհանգեցնի սեյսմիկ ռիսկի զգալի նվազեցմանը, ինչը, ընդհանուր առմամբ, կապահովի հասարակության կայուն սոցիալ-տնտեսական զարգացումը:

 

VI. ԾՐԱԳՐՈՒՄ ՆԵՐԴՐՈՒՄՆԵՐԸ

 

28. Ծրագրի ֆինանսավորումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից, համայնքային բյուջեից և օրենքով չարգելված այլ միջոցներից:

 

VII. ԾՐԱԳՐԻ ՌԻՍԿԸ

 

29. Ծրագրի ռիսկը ներառում են հետևյալ գործոնները`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Երևանի քաղաքապետարանի քաղաքականության փոփոխությունը Հայաստանի տարածքում սեյսմիկ ռիսկի նվազեցման ծրագրի առաջնահերթության նկատմամբ.

2) ծրագրի իրականացման համար դոնորների բացակայությունը:

 

VIII. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

30. Ծրագրի իրականացման համար հաշվետվությունը ներկայացվում է հետևյալ ընթացակարգերով`

1) ծրագրի կատարողների կողմից յուրաքանչյուր կիսամյակ հաշվետվություն է ներկայացվում ծրագրի համակարգողին: Ծրագրի համակարգողը յուրաքանչյուր տարին մեկ անգամ արդյունքների մասին տեղեկատվություն է ներկայացնում պատվիրատուին` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանը: Արդյունքների մասին տեղեկատվությունն ընդգրկվում է սեյսմիկ պաշտպանության բնագավառում լիազորված մարմնի ղեկավարի` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի նիստի ամենամյա հաղորդման մեջ.

2) պատվիրատուն կարող է պահանջել լրացուցիչ հաշվետվություն` դրա մասին իր քննարկումից առնվազն երեք ամիս առաջ տեղեկացնելով ծրագրի համակարգողին:»:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2012 թվականի փետրվարի 9-ի

N 136-Ն որոշման

 

ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ ԵՐԵՎԱՆԻ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՍԵՅՍՄԻԿ ՌԻՍԿԻ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՄԱԼԻՐ ԾՐԱԳՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|Անմիջա- |Արդյունքները|Միջոցառումները|Ծրագրի     |Ժամանակա-    |Ֆինանսա-  |

|կան     |            |              |կատարողները|ցույցը       |վորումը   |

|նպատակ- |            |              |           |             |          |

|ները    |            |              |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|   1    |      2     |       3      |     4     |       5     |     6    |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |1.1.        |1.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1  |Միջոցառում 1  |           |իրականացվող  |բյուջե,   |

|նպատակ 1|Սեյսմիկ     |Սեյսմիկ վտանգի|           |մոնիթորինգ   |օրենքով   |

|        |վտանգի և    |և  դրա հետ    |           |             |չարգելված |

|Սեյսմիկ |դրա հետ     |կապված այլ    |           |             |այլ       |

|վտանգի  |կապված      |երկրորդային   |           |             |միջոցներ  |

|գնահա-  |երկրորդային |վտանգների     |           |             |          |

|տում    |վտանգավոր   |մոնիթորինգ    |           |             |          |

|        |երևույթների |              |           |             |          |

|        |գնահատում   |1.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |           |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |Տվյալների     |           |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |հավաքման ու   |           |             |չարգելված |

|        |            |վերլուծության |           |             |այլ       |

|        |            |գոյություն    |           |             |միջոցներ  |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |համակարգի     |           |             |          |

|        |            |զարգացում և   |           |             |          |

|        |            |կատարելա-     |           |             |          |

|        |            |գործում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |ՀՀ ԵՔ      |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ վտանգի|(համաձայ-  |տվյալների    |օրենքով   |

|        |            |վերաբերյալ    |նությամբ), |բազայի       |չարգելված |

|        |            |ստեղծված      |ՀՀ ՔՆ, ՀՀ  |ընդլայնում   |այլ       |

|        |            |տվյալների     |ԳԱԱ        |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|        |            |բազայի        |(համաձայ-  |վտանգի       |          |

|        |            |ընդլայնում    |նությամբ), |գնահատման    |          |

|        |            |              |ՀՀ Տ և  ԿՆ,|վերաբերյալ   |          |

|        |            |              |ՀՀ Է և     |տվյալների    |          |

|        |            |              |ԲՊՆ, ՀՀ ՏԿՆ|բազան        |          |

|        |            |              |ջրային     |լրացվում է   |          |

|        |            |              |տնտեսության|ծրագրի       |          |

|        |            |              |պետական    |կատարողների  |          |

|        |            |              |կոմիտե, ՀՀ |կողմից       |          |

|        |            |              |կառավարու- |ներկայացվող  |          |

|        |            |              |թյանն      |տվյալներով`  |          |

|        |            |              |առընթեր    |լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |միջուկային |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |անվտանգու- |ցանկի և      |          |

|        |            |              |թյան       |ժամանակա-    |          |

|        |            |              |կարգավորման|ցույցի       |          |

|        |            |              |պետական    |համաձայն):   |          |

|        |            |              |կոմիտե,    |             |          |

|        |            |              |ՀԱ ԷԿ      |             |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |             |          |

|        |            |              |նությամբ)  |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.4.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |2012 թ.      |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |ՀՀ ԳԱԱ     |ապրիլ,       |բյուջե,   |

|        |            |Համապատասխան  |(համաձայ-  |ժամանակա-    |օրենքով   |

|        |            |փորձագիտական  |նությամբ), |ցույցը`      |չարգելված |

|        |            |համակարգերի   |ՀՀ Է և     |համաձայն ՀՀ  |այլ       |

|        |            |մշակում`      |ԲՊՆ, ՀՀ    |կառավարության|միջոցներ  |

|        |            |սեյսմիկ վտանգի|կառավարու- |2010 թվականի |          |

|        |            |և  դրա հետ    |թյանն      |դեկտեմբերի   |          |

|        |            |կապված        |առընթեր    |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |            |հնարավոր      |միջուկային |որոշմամբ     |          |

|        |            |աղետների      |անվտանգու- |հաստատված    |          |

|        |            |կանխատեսման   |թյան       |հավելվածի    |          |

|        |            |համար (գիտական|կարգավորման|14-րդ կետով  |          |

|        |            |ուղղվածություն|պետական    |նախատեսված   |          |

|        |            |ունեցող       |կոմիտե,    |ծրագրի,      |          |

|        |            |աշխատանք)     |ՀԱԷԿ       |ինչպես նաև   |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |հիմնավորված  |          |

|        |            |              |նությամբ)  |անհրաժեշտու- |          |

|        |            |              |           |թյան դեպքում:|          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |1.1.5.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |1) սեյսմիկ   |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |ՀՀ ԵՔ      |վտանգի       |բյուջե,   |

|        |            |Սեյսմիկ       |(համաձայ-  |կարճաժամկետ  |օրենքով   |

|        |            |վտանգի        |նությամբ), |և            |չարգելված |

|        |            |կարճաժամկետ,  |ՀՀ ՏԿՆ     |միջնաժամկետ  |այլ       |

|        |            |միջնաժամկետ   |           |քարտեզագրում |միջոցներ  |

|        |            |և  երկարա-    |           |կատարվում է  |          |

|        |            |ժամկետ        |           |անընդմեջ     |          |

|        |            |քարտեզագրում  |           |իրականացվող  |          |

|        |            |              |           |մոնիթորինգի  |          |

|        |            |              |           |արդյունքում  |          |

|        |            |              |           |2) սեյսմիկ   |ՀՀ պետական|

|        |            |              |           |վտանգի       |բյուջե,   |

|        |            |              |           |երկարաժամկետ |օրենքով   |

|        |            |              |           |քարտեզագրում |չարգելված |

|        |            |              |           |իրականացվում |այլ       |

|        |            |              |           |է Երևան      |միջոցներ  |

|        |            |              |           |քաղաքի       |          |

|        |            |              |           |քաղաքաշինական|          |

|        |            |              |           |փաստաթղթերի  |          |

|        |            |              |           |կազմման      |          |

|        |            |              |           |ընթացքում    |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |2.1.        |2.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1  |Միջոցառում 1  |ՀՀ ՔՆ,     |իրականացվող  |բյուջե,   |

|նպատակ 2|Սեյսմիկ     |Տվյալների     |ՀՀ ԿԳՆ,    |տվյալների    |օրենքով   |

|        |ռիսկի       |բազայի        |ՀՀ ԳԱԱ     |բազայի       |չարգելված |

|Սեյսմիկ |քարտեզներ   |համալրում     |(համաձայ-  |ընդլայնում   |այլ       |

|ռիսկի   |            |              |նությամբ), |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|գնահա-  |            |              |ՀՀ Տ և  ԿՆ,|ռիսկի        |          |

|տում    |            |              |ՀՀ Է և  ԲՊՆ|գնահատման    |          |

|        |            |              |ՀՀ ԵՔ      |վերաբերյալ   |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |տվյալների    |          |

|        |            |              |նությամբ), |բազան        |          |

|        |            |              |ՀՀ կառ.    |լրացվում է   |          |

|        |            |              |առընթեր    |ծրագրի       |          |

|        |            |              |միջուկային |կատարողների  |          |

|        |            |              |անվտանգու- |կողմից       |          |

|        |            |              |թյան       |ներկայացվող  |          |

|        |            |              |կարգավորման|տվյալներով`  |          |

|        |            |              |պետական    |լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |կոմիտե,    |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |ՀԱԷԿ       |ցանկի և      |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |ժամանակա-    |          |

|        |            |              |նությամբ), |ցույցի       |          |

|        |            |              |ՀՀ ՏԿՆ     |համաձայն):   |          |

|        |            |              |ջրային     |             |          |

|        |            |              |տնտեսու-   |             |          |

|        |            |              |թյան       |             |          |

|        |            |              |պետական    |             |          |

|        |            |              |կոմիտե     |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ, ՀՀ |Համաձայն ՀՀ  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |ԳԱԱ        |կառավարության|բյուջե,   |

|        |            |ԱՏՀ-ի (GIS)   |(համաձայ-  |2010 թվականի |օրենքով   |

|        |            |բազայի հիման  |նությամբ)  |դեկտեմբերի   |չարգելված |

|        |            |վրա սեյսմիկ   |           |30-ի N 1760-Ն|այլ       |

|        |            |ռիսկի         |           |որոշման      |միջոցներ  |

|        |            |գնահատման     |           |հավելվածի    |          |

|        |            |ծրագրերի      |           |9-րդ կետով   |          |

|        |            |փաթեթի մշակում|           |նախատեսված   |          |

|        |            |(գիտական      |           |ծրագրի,      |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |ինչպես նաև   |          |

|        |            |ունեցող       |           |հիմնավորված  |          |

|        |            |աշխատանք)     |           |անհրաժեշտու- |          |

|        |            |              |           |թյան դեպքում |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.3.        |ՀՀ ԵՔ      |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |(համաձայ-  |ՀՀ ԱԻՆ       |բյուջե,   |

|        |            |Երևան  քաղաքի |նությամբ), |սեյսմիկ      |օրենքով   |

|        |            |տարածքի       |ՀՀ ՔՆ      |պաշտպանու-   |չարգելված |

|        |            |տեղագրական    |           |թյան ոլորտի  |այլ       |

|        |            |գծագրերի      |           |ՊՈԱԿ-ների    |միջոցներ  |

|        |            |կազմում`      |           |տարեկան      |          |

|        |            |յուրաքանչյուր |           |ծրագրերի     |          |

|        |            |օբյեկտի       |           |             |          |

|        |            |նախագծային    |           |             |          |

|        |            |սեյսմակայու-  |           |             |          |

|        |            |նության       |           |             |          |

|        |            |նշումով       |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |            |2.1.4.        |ՀՀ ԵՔ      |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |(համաձայ-  |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |            |Երևան         |նությամբ), |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |            |քաղաքում      |ՀՀ ՔՆ,     |կառավարության|չարգելված |

|        |            |շենքերի և     |ՀՀ ԱԻՆ     |2010 թվականի |այլ       |

|        |            |շինությունների|           |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |            |փաստացի       |           |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |            |տեխնիկական    |           |որոշման      |          |

|        |            |վիճակի և      |           |հավելվածի    |          |

|        |            |վնասվածության |           |16-րդ կետով  |          |

|        |            |աստիճանի      |           |նախատեսված   |          |

|        |            |հայտնաբերման  |           |ծրագրի և     |          |

|        |            |նպատակով      |           |Երևանի       |          |

|        |            |հետազննման    |           |ընթացիկ      |          |

|        |            |իրականացում և |           |զարգացման    |          |

|        |            |փաստացի       |           |ծրագրերով    |          |

|        |            |սեյսմա-       |           |ներկայացված  |          |

|        |            |կայունության  |           |ժամանակա-    |          |

|        |            |որոշում       |           |ցույցի       |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |2.1.5.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Իրականացվում |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |ՀՀ ԵՔ      |է հատուկ և   |բյուջե,   |

|        |            |Ռիսկի         |(համաձայ-  |կարևոր       |օրենքով   |

|        |            |գնահատում և   |նությամբ)  |նշանակության |չարգելված |

|        |            |քարտեզագրում, |           |օբյեկտների   |այլ       |

|        |            |քարտեզների    |           |սեփականատե-  |միջոցներ  |

|        |            |թողարկում     |           |րերի կողմից, |          |

|        |            |Հատուկ և      |           |Երևան  քաղաքի|          |

|        |            |կարևոր        |           |զարգացման    |          |

|        |            |օբյեկտների    |           |ընթացիկ      |          |

|        |            |խոցելիության  |           |ծրագրերի     |          |

|        |            |գնահատում,    |           |կազմման      |          |

|        |            |խոցելի        |           |ընթացքում:   |          |

|        |            |օբյեկտների    |           |             |          |

|        |            |նվազեցման     |           |             |          |

|        |            |ծրագրի մշակում|           |             |          |

|        |            |և  հաստատում  |           |             |          |

|        |            |ՀՀ կառավարու- |           |             |          |

|        |            |թյան կողմից   |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |Դպրոցների,    |           |             |          |

|        |            |հիվանդանոցների|           |             |          |

|        |            |և  այլ        |           |             |          |

|        |            |ուսումնական ու|           |             |          |

|        |            |առողջապահական |           |             |          |

|        |            |հաստատություն-|           |             |          |

|        |            |ների          |           |             |          |

|        |            |խոցելիության  |           |             |          |

|        |            |գնահատում,    |           |             |          |

|        |            |խոցելի        |           |             |          |

|        |            |շինությունների|           |             |          |

|        |            |նվազեցման     |           |             |          |

|        |            |ծրագրի        |           |             |          |

|        |            |մշակում և     |           |             |          |

|        |            |հաստատում ՀՀ  |           |             |          |

|        |            |կառավարության |           |             |          |

|        |            |կողմից        |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |Բազմաբնակարան |           |             |          |

|        |            |շենքերի       |           |             |          |

|        |            |խոցելիության  |           |             |          |

|        |            |գնահատում,    |           |             |          |

|        |            |խոցելի շենքերի|           |             |          |

|        |            |նվազեցման     |           |             |          |

|        |            |ծրագրի մշակում|           |             |          |

|        |            |և  հաստատում  |           |             |          |

|        |            |ՀՀ            |           |             |          |

|        |            |կառավարության |           |             |          |

|        |            |կողմից        |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|Անմիջա- |3.1.        |3.1.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Իրականացվում |ՀՀ պետական|

|կան     |Արդյունք 1. |Միջոցառում 1  |ՀՀ Տ և  ԿՆ,|է Հայաստանի  |բյուջե,   |

|նպատակ 3|Հայաստանի   |Երևանի        |ՀՀ ԵՔ      |Հանրապետու-  |օրենքով   |

|        |Հանրապետու- |քաղաքապետարանի|(համաձայ-  |թյան արտակարգ|չարգելված |

|Երևանի  |թյան        |ծրագրի        |նությամբ)  |իրավիճակների |այլ       |

|տարած-  |արտակարգ    |կատարողների   |           |նախարարության|միջոցներ  |

|քում    |իրավիճակների|և  Հայաստանի  |           |սեյսմիկ ռիսկի|          |

|սեյսմիկ |նախարարու-  |Հանրապետության|           |նվազեցման    |          |

|ռիսկի   |թյան ստեղծած|արտակարգ      |           |կառավարման   |          |

|նվազե-  |սեյսմիկ     |իրավիճակների  |           |կենտրոնի     |          |

|ցում    |ռիսկի       |նախարարության |           |ստեղծման     |          |

|        |նվազեցման   |միջև  կապի    |           |ծրագրի       |          |

|        |կառավարման  |արդյունավետ   |           |համաձայն:    |          |

|        |կենտրոնը    |միջոցների     |           |             |          |

|        |            |մշակում       |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.1.2.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Տեխնոլոգիա-  |Լրացուցիչ |

|        |            |Միջոցառում 2  |           |ների         |ֆինանսա-  |

|        |            |Երևան  քաղաքի |           |կատարելագործ-|վորում չի |

|        |            |պայմաններում  |           |ման          |պահանջվում|

|        |            |սեյսմիկ       |           |վերաբերյալ   |          |

|        |            |հնարավոր աղետի|           |լիազոր մարմին|          |

|        |            |մասշտաբների   |           |տարեկան      |          |

|        |            |և  բնույթի    |           |տեղեկատվու-  |          |

|        |            |գնահատման     |           |թյուն        |          |

|        |            |նորագույն     |           |ներկայացնելը |          |

|        |            |տեխնոլոգիաների|           |             |          |

|        |            |կիրառումը`    |           |             |          |

|        |            |փրկարարական և |           |             |          |

|        |            |վերականգնո-   |           |             |          |

|        |            |ղական         |           |             |          |

|        |            |աշխատանքների  |           |             |          |

|        |            |համար ուժերի  |           |             |          |

|        |            |և  միջոցների  |           |             |          |

|        |            |բաշխման       |           |             |          |

|        |            |վերաբերյալ    |           |             |          |

|        |            |որոշումներ    |           |             |          |

|        |            |ընդունելու    |           |             |          |

|        |            |նպատակով      |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |3.2.        |3.1.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |Արդյունք 2  |Միջոցառում 3  |ՀՀ ԵՔ      |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |Երևան       |Սեյսմիկ ռիսկի |(համաձայ-  |տվյալների    |օրենքով   |

|        |քաղաքի      |նվազեցման     |նությամբ), |բազայի       |չարգելված |

|        |ամբողջ      |բաղադրիչների  |ՀՀ ՔՆ,     |ընդլայնում   |այլ       |

|        |տարածքով    |վերաբերյալ    |ՀՀ ԿԳՆ,    |(սեյսմիկ     |միջոցներ  |

|        |ուժեղ       |տվյալների     |ՀՀ ԳԱԱ     |ռիսկի        |          |

|        |երկրաշարժի  |բազայի        |(համաձայ-  |նվազեցման    |          |

|        |դեպքում վաղ |համալրում     |նությամբ), |վերաբերյալ   |          |

|        |ահազանգման  |              |ՀՀ Տ և  ԿՆ,|տվյալների    |          |

|        |համակարգի   |              |ՀՀ Է և  ԲՊՆ|բազան        |          |

|        |ստեղծում    |              |Հայկական   |լրացվում է   |          |

|        |            |              |կարմիր խաչի|ծրագրի       |          |

|        |            |              |ընկերու-   |կատարողների  |          |

|        |            |              |թյուն      |կողմից       |          |

|        |            |              |(համաձայ-  |ներկայացվող  |          |

|        |            |              |նությամբ)  |տվյալներով`  |          |

|        |            |              |           |լիազոր մարմնի|          |

|        |            |              |           |ներկայացրած  |          |

|        |            |              |           |ցանկի և      |          |

|        |            |              |           |ժամանակա-    |          |

|        |            |              |           |ցույցի       |          |

|        |            |              |           |համաձայն):   |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 1  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |            |ՈՒժեղ         |           |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |            |երկրաշարժի վաղ|           |կառավարության|չարգելված |

|        |            |ահազանգման    |           |2010 թվականի |այլ       |

|        |            |համակարգի     |           |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |            |նախագծի       |           |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |            |մշակում       |           |որոշման      |          |

|        |            |              |           |հավելվածի    |          |

|        |            |              |           |17-րդ կետով  |          |

|        |            |              |           |նախատեսված   |          |

|        |            |              |           |ծրագրի       |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.2.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 2  |ՀՀ Տ և  ԿՆ |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Հայաստանի     |           |կետով        |օրենքով   |

|        |            |Հանրապետության|           |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |արտակարգ      |           |ծրագրի       |այլ       |

|        |            |իրավիճակների  |           |             |միջոցներ  |

|        |            |նախարարության |           |             |          |

|        |            |աշխատակազմի   |           |             |          |

|        |            |«Սեյսմիկ      |           |             |          |

|        |            |պաշտպանության |           |             |          |

|        |            |ազգային       |           |             |          |

|        |            |ծառայություն» |           |             |          |

|        |            |գործակալության|           |             |          |

|        |            |ազգային       |           |             |          |

|        |            |դիտացանցի     |           |             |          |

|        |            |նորացում`     |           |             |          |

|        |            |Երևան  քաղաքի |           |             |          |

|        |            |վաղ ահազանգման|           |             |          |

|        |            |համակարգում   |           |             |          |

|        |            |օգտագործելու  |           |             |          |

|        |            |նպատակով      |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |            |3.2.3.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |           |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Վաղ ահազանգման|           |կետով        |օրենքով   |

|        |            |համակարգի     |           |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |համար ծրագրերի|           |ծրագրի       |այլ       |

|        |            |փաթեթի մշակում|           |             |միջոցներ  |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.2.4.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Համաձայն     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 4  |ՀՀ ԵՔ      |3.2.1-ին     |բյուջե,   |

|        |            |Վաղ ահազանգման|(համաձայ-  |կետով        |օրենքով   |

|        |            |համակարգի     |նությամբ), |նախատեսված   |չարգելված |

|        |            |համար         |ՀՀ Տ և  ԿՆ |ծրագրի       |այլ       |

|        |            |ազդանշանային  |           |             |միջոցներ  |

|        |            |ցանցի ստեղծում|           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

|        |3.3.        |3.3.1.        |ՀՀ ԱԻՆ,    |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |Արդյունք 3  |Միջոցառում 1  |ՀՀ ՔՆ,     |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |Երկրաշարժերի|ՈՒժեղ         |ՀՀ ԵՔ      |համաձայն ՀՀ  |օրենքով   |

|        |նկատմամբ    |երկրաշարժի    |(համաձայ-  |կառավարության|չարգելված |

|        |Երևան       |նկատմամբ      |նությամբ)  |2010 թվականի |այլ       |

|        |քաղաքի      |տարածքների    |           |դեկտեմբերի   |միջոցներ  |

|        |տարածքում   |խոցելիության  |           |30-ի N 1760-Ն|          |

|        |շենքերի և   |նվազեցման     |           |որոշման      |          |

|        |շինություն- |ծրագրերի      |           |հավելվածի    |          |

|        |ների,       |մշակում       |           |15-րդ և      |          |

|        |կենսաապահով-|              |           |16-րդ կետերով|          |

|        |ման գծերի և |              |           |նախատեսված   |          |

|        |բնակավայրերի|              |           |ծրագրի       |          |

|        |ենթակառուց- |              |           |             |          |

|        |վածքների    |3.3.2.        |ՀՀ  ԱԻՆ,   |Ժամանակա-    |ՀՀ պետական|

|        |նվազեցված   |Միջոցառում 2  |ՀՀ ԵՔ      |ցույցը`      |բյուջե,   |

|        |խոցելիու-   |Երևան  քաղաքի |(համաձայ-  |համաձայն     |օրենքով   |

|        |թյուն       |տարածքի       |նությամբ)  |Երևանի       |չարգելված |

|        |            |սեյսմիկ       |           |քաղաքաշինական|այլ       |

|        |            |միկրոշրջանա-  |           |ծրագրերի     |միջոցներ  |

|        |            |ցում`         |           |             |          |

|        |            |հաստատված     |           |             |          |

|        |            |մեթոդիկայի    |           |             |          |

|        |            |պահանջների    |           |             |          |

|        |            |համաձայն      |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.3.        |ՀՀ ԱԻՆ     |Անընդմեջ     |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 3  |           |իրականացվող  |բյուջե,   |

|        |            |Գրունտների    |           |մոնիթորինգ   |օրենքով   |

|        |            |ուժեղ շարժման |           |             |չարգելված |

|        |            |տվյալների     |           |             |այլ       |

|        |            |բանկի         |           |             |միջոցներ  |

|        |            |ստեղծում,     |           |             |          |

|        |            |Երևան  քաղաքի |           |             |          |

|        |            |տարածքի տարբեր|           |             |          |

|        |            |գրունտային    |           |             |          |

|        |            |պայմանների    |           |             |          |

|        |            |համար թույլ ու|           |             |          |

|        |            |միջին         |           |             |          |

|        |            |երկրաշարժերի  |           |             |          |

|        |            |սինթեզված     |           |             |          |

|        |            |ակսելերոգրամ- |           |             |          |

|        |            |ների ստացում  |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.4.        |ՀՀ ԳԱԱ     |2012 թ.      |Լրացուցիչ |

|        |            |Միջոցառում 4  |(համաձայ-  |ընթացքում    |ֆինանսա-  |

|        |            |Շրջակա        |նությամբ), |«Շրջակա      |վորում չի |

|        |            |միջավայրի վրա |ՀՀ ՔՆ,     |միջավայրի վրա|պահանջվում|

|        |            |ուժեղ         |ՀՀ ԲՆ,     |ուժեղ        |          |

|        |            |երկրաշարժերի  |ՀՀ ԱԻՆ     |երկրաշարժերի |          |

|        |            |ազդեցության   |           |ազդեցության  |          |

|        |            |գնահատման     |           |գնահատման    |          |

|        |            |մեխանիզմի     |           |մեխանիզմ»    |          |

|        |            |մշակում և     |           |ծրագրի       |          |

|        |            |կիրառում      |           |մշակում      |          |

|        |            |(գիտական      |           |             |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |             |          |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |աշխատանք)     |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.5.        |ՀՀ ՔՆ,     |Լիազոր մարմին|ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 5  |ՀՀ ԵՔ      |տարեկան      |բյուջե,   |

|        |            |Շենքերի և     |(համաձայ-  |տեղեկատվու-  |օրենքով   |

|        |            |շինությունների|նությամբ), |թյուն        |չարգելված |

|        |            |սեյսմակայու-  |ՀՀ ԱԻՆ     |ներկայացնելը |այլ       |

|        |            |նության       |           |շենքերի և    |միջոցներ  |

|        |            |բարձրացման    |           |շինություն-  |          |

|        |            |տեխնոլոգիաների|           |ների սեյսմա- |          |

|        |            |կատարելագոր-  |           |կայունության |          |

|        |            |ծում և        |           |բարձրացման   |          |

|        |            |կիրառում`     |           |տեխնոլոգիա-  |          |

|        |            |հաշվի առնելով |           |ների         |          |

|        |            |Երևան  քաղաքի |           |կատարելա-    |          |

|        |            |կառուցապատման |           |գործման      |          |

|        |            |առանձնահատկու-|           |վերաբերյալ   |          |

|        |            |թյունները     |           |             |          |

|        |            |(գիտական      |           |             |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |             |          |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |աշխատանք)     |           |             |          |

|        |            |              |           |             |          |

|        |            |3.3.6.        |ՀՀ ԳԱԱ     |Հիմնավորված  |ՀՀ պետական|

|        |            |Միջոցառում 6  |(համաձայ-  |անհրաժեշտու- |բյուջե,   |

|        |            |ՈՒժեղ         |նությամբ), |թյան դեպքում |օրենքով   |

|        |            |երկրաշարժերով |ՀՀ ՔՆ,     |«ՈՒժեղ       |չարգելված |

|        |            |պայմանավորված |ՀՀ ԲՆ,     |երկրաշարժերով|այլ       |

|        |            |վտանգավոր     |ՀՀ ԵՔ      |պայմանավորված|միջոցներ  |

|        |            |տեղային       |(համաձայ-  |վտանգավոր    |          |

|        |            |երկրաբանական  |նությամբ), |տեղային      |          |

|        |            |և  հիդրոերկրա-|ՀՀ ԱԻՆ     |երկրաբանական |          |

|        |            |բանական       |           |և  հիդրոերկրա|          |

|        |            |պրոցեսներից   |           |բանական      |          |

|        |            |Երևան  քաղաքի |           |պրոցեսներից  |          |

|        |            |բնակելի -     |           |Երևան  քաղաքի|          |

|        |            |քաղաքացիական  |           |ինժեներական  |          |

|        |            |ու արտադրական |           |պաշտպանության|          |

|        |            |օբյեկտների,   |           |մեթոդներ»    |          |

|        |            |մարդու        |           |ծրագրի       |          |

|        |            |առողջության   |           |մշակում      |          |

|        |            |համար         |           |             |          |

|        |            |ճառագայթային, |           |             |          |

|        |            |քիմիական և    |           |             |          |

|        |            |կենսաբանական  |           |             |          |

|        |            |վտանգ         |           |             |          |

|        |            |ներկայացնող   |           |             |          |

|        |            |շինություն-   |           |             |          |

|        |            |ների,         |           |             |          |

|        |            |տրանսպորտային |           |             |          |

|        |            |մայրուղիների  |           |             |          |

|        |            |(ճանապարհների |           |             |          |

|        |            |և             |           |             |          |

|        |            |երկաթգծերի),  |           |             |          |

|        |            |ինչպես նաև    |           |             |          |

|        |            |կենսաապահով-  |           |             |          |

|        |            |ման օբյեկտների|           |             |          |

|        |            |ինժեներական   |           |             |          |

|        |            |պաշտպանության |           |             |          |

|        |            |մեթոդների     |           |             |          |

|        |            |մշակում և     |           |             |          |

|        |            |կիրառում      |           |             |          |

|        |            |(գիտական      |           |             |          |

|        |            |ուղղվածություն|           |             |          |

|        |            |ունեցող       |           |             |          |

|        |            |աշխատանք)     |           |             |          |

|________|____________|______________|___________|_____________|__________|

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
09.02.2012
N 136-Ն
Որոշում