Սեղմել Esc փակելու համար:
ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱ ...

 

 

605.0100.181202

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «18»         12           2002 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60502375

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 նոյեմբերի 2002 թվականի N 100-Ն

 

i

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Քաղաքացիական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 53-րդ հոդվածի պահանջներով, Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ծառայության խորհուրդը որոշում է.

Հաստատել քաղաքացիական ծառայողների առաջին վերապատրաստման ծրագրերը (հավելված):

 

i

ԾՐԱԳԻՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ

(ծրագիրը խմբ. 24.12.02 թիվ 144-Ն որոշում)

 

ՈՒսուցման ժամկետը` 2 շաբաթ

ՈՒնկնդիրներ` բարձրագույն պաշտոնների քաղաքացիական ծառայողներ

._________________________________________________________________________.

| N |              Թեմաների անվանումը                 |     Ժամաքանակը    |

|   |                                                 |___________________|

|   |                                                 |Ըն- |  Այդ թվում   |

|   |                                                 |դա- |______________|

|   |                                                 |մենը|դասախո- |գործ-|

|   |                                                 |    |սություն|նական|

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| 1 |                       2                         |  3 |    4   |  5  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| I |Պետական կառավարման սահմանադրական հիմունքներ      | 12 |   12   |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.1|Պետական կառավարման մարմինների կառուցվածքը,       |  6 |    6   |     |

|   |իշխանությունների տարանջատման սկզբունքը և         |    |        |     |

|   |փոխհարաբերությունները                            |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական իշխանության համակարգի հասկացությունը|    |        |     |

|   |  և  կառուցվածքը                                 |    |        |     |

|   |. Իշխանությունների տարանջատումը` որպես պետական   |    |        |     |

|   |  իշխանության մարմինների կազմակերպման և          |    |        |     |

|   |  գործունեության սկզբունքը                       |    |        |     |

|   |. Պետական իշխանության մարմինների                 |    |        |     |

|   |  փոխհարաբերությունների սահմանադրական հիմունքները|    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.2|ՀՀ պետական կառավարման բարեփոխումների ընթացքը և   |  2 |    2   |     |

|   |ռազմավարությունը                                 |    |        |     |

|   |. պետական կառավարման բարեփոխումների              |    |        |     |

|   |  անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում                       |    |        |     |

|   |. Բարեփոխումների իրականացման փուլերը             |    |        |     |

|   |. Բարեփոխումների ռազմավարական նպատակները         |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.3|ՀՀ պետական կառավարման ապակենտրոնացման            |  4 |    4   |     |

|   |հիմնախնդիրները                                   |    |        |     |

|   |. Պետական կառավարման ապակենտրոնացման             |    |        |     |

|   |  անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում                       |    |        |     |

|   |. ՀՀ Պետական կառավարման ապակենտրոնացման          |    |        |     |

|   |  հիմնական միջոցները                             |    |        |     |

|   |. ՀՀ Պետական կառավարման ապակենտրոնացման          |    |        |     |

|   |  իրավական ապահովումը                            |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| II|Քաղաքացիական ծառայության օրենսդրությունը         | 28 |   20   |  8  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.1|Քաղաքացիական ծառայության տեղն ու դերը հանրային և |  6 |    4   |  2  |

|   |պետական ծառայությունների համակարգում             |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության հասկացությունը և      |    |        |     |

|   |  խնդիրները                                      |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայությունը պետական ծառայության |    |        |     |

|   |  համակարգում                                    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.2|Քաղաքացիական ծառայության բարձրագույն պաշտոնի     |  6 |    4   |  2  |

|   |նկարագիրը, պաշտոնի տեղը քաղաքացիական ծառայության |    |        |     |

|   |պաշտոնների համակարգում                           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների            |    |        |     |

|   |  հասկացությունը և  դասակարգումը                 |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության բարձրագույն պաշտոնի   |    |        |     |

|   |  ընդհանուր նկարագիրը                            |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության բարձրագույն պաշտոնը`  |    |        |     |

|   |  քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների համակարգում|    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.3|ՀՀ քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական    | 10 |    6   |  4  |

|   |հիմքերը, պետական կադրային քաղաքականությունը      |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության համակարգում             |    |        |     |

|   |. ՀՀ քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական  |    |        |     |

|   |  կարգավորումը                                   |    |        |     |

|   |. Կադրային քաղաքականության կարևորությունը  և     |    |        |     |

|   |  առանձնահատկությունները քաղաքացիական ծառայության|    |        |     |

|   |  համակարգում                                    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.4|Քաղաքացիական ծառայության ղեկավարման և            |  6 |    6   |     |

|   |կազմակերպման մարմինները, գործառնություններն ու   |    |        |     |

|   |իրականացման մեխանիզմները                         |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության համակարգի ղեկավարումն |    |        |     |

|   |  ու կազմակերպումն ապահովող մարմինները           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության ղեկավարման և          |    |        |     |

|   |  կազմակերպման մարմինների հիմնական խնդիրները և   |    |        |     |

|   |  գործառույթները, դրանց իրականացման մեխանիզմները |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|III|Կառավարչական հմտություններ (տրամաբանության և     | 32 |   18   | 14  |

|   |տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու             |    |        |     |

|   |ունակություններ)                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.1|Ղեկավարի դերը անձնակազմի կառավարման գործում      |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.2|Ռազմավարական պլանավորում                         |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.3|Հիմնախնդրի լուծում, որոշման մշակում և  ընդունում |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.4|Լիազորությունների պատվիրակում                    |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.5|Հանդիպումների և  ժողովների վարում                |  4 |    2   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.6|Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառում             |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.7|Թեսթավորում /ուսուցում/                          |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|   |Ընդամենը                                         | 72 |   50   | 22  |

._________________________________________________________________________.

 

ԾՐԱԳԻՐ

 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ

 

ՈՒսուցման ժամկետը` 2 շաբաթ

ՈՒնկնդիրներ` գլխավոր պաշտոնների քաղաքացիական ծառայողներ

._________________________________________________________________________.

| N |              Թեմաների անվանումը                 |     Ժամաքանակը    |

|   |                                                 |___________________|

|   |                                                 |Ըն- |  Այդ թվում   |

|   |                                                 |դա- |______________|

|   |                                                 |մենը|դասախո- |գործ-|

|   |                                                 |    |սություն|նական|

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| 1 |                       2                         |  3 |    4   |  5  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| I |Պետական կառավարման սահմանադրական հիմունքներ      | 16 |   16   |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.1|ՀՀ օրենսդիր, գործադիր և  դատական իշխանության     |  6 |    6   |     |

|   |համակարգ                                         |    |        |     |

|   |. ՀՀ Օրենսդիր իշխանության էությունը              |    |        |     |

|   |. ՀՀ գործադիր իշխանության համակարգը              |    |        |     |

|   |. ՀՀ դատական իշխանության համակարգը               |    |        |     |

|   |. Պետական իշխանության մարմինների                 |    |        |     |

|   |  փոխհարաբերությունների սահմանադրական հիմքերը    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.2|Ժողովրդավարության ձևերը,  ինստիտուտները և  դրանց |  6 |    6   |     |

|   |զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում                  |    |        |     |

|   |. Ժողովրդավարության հասկացությունը և  ձևերը      |    |        |     |

|   |. Ժողովրդավարական ինստիտուտների զարգացման        |    |        |     |

|   |  հիմնախնդիրները ՀՀ-ում                          |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.3|ՀՀ պետական կառավարման բարեփոխումները             |  2 |    2   |     |

|   |. Պետական բարեփոխումների անհրաժեշտությունը ՀՀ-ում|    |        |     |

|   |. Պետական կառավարման բարեփոխումների հիմնական     |    |        |     |

|   |  ուղղությունները ՀՀ-ում                         |    |        |     |

|   |. Պետական կառավարման ապակենտրոնացման հիմնական    |    |        |     |

|   |  միջոցները                                      |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.4|Պետական կառավարման և  տեղական ինքնակառավարման    |  2 |    2   |     |

|   |մարմինների փոխգործունեության մեխանիզմները և      |    |        |     |

|   |հիմնահարցերը                                     |    |        |     |

|   |. Տեղական ինքնակառավարումը` որպես հանրային       |    |        |     |

|   |  իշխանության ինքնուրույն ճյուղ                  |    |        |     |

|   |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների հիմնական    |    |        |     |

|   |  լիազորությունները                              |    |        |     |

|   |. Պետական կառավարման և  տեղական ինքնակառավարման  |    |        |     |

|   |  մարմինների փոխգործունեության հիմնահարցերը      |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| II|Քաղաքացիական ծառայության օրենսդրությունը         | 28 |   24   |  4  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.1|Քաղաքացիական ծառայությունը պետական կառավարման    |  4 |    4   |     |

|   |համակարգում                                      |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության հասկացությունը և      |    |        |     |

|   |  խնդիրները                                      |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության տեղն ու դերը ՀՀ       |    |        |     |

|   |  պետական կառավարման համակարգում                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.2|Քաղաքացիական ծառայության գործառույթներն ու       |  6 |    6   |     |

|   |սկզբունքները                                     |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության հիմնական սկզբունքները |    |        |     |

|   |  ՀՀ-ում                                         |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության գործառույթները և      |    |        |     |

|   |  դրանց իրականացման մեխանիզմները                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.3|Քաղաքացիական ծառայության գլխավոր պաշտոնի         |  4 |    4   |     |

|   |նկարագիրը, պաշտոնի տեղը քաղաքացիական ծառայության |    |        |     |

|   |պաշտոնների համակարգում                           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության գլխավոր պաշտոնի       |    |        |     |

|   |  ընդհանուր նկարագիրը                            |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության գլխավոր պաշտոնը`      |    |        |     |

|   |  քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների համակարգում|    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայողի հիմնական իրավունքներն ու |    |        |     |

|   |  պարտականությունները                            |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.4|ՀՀ քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական    | 10 |    6   |  4  |

|   |հիմքերը, պետական կադրային քաղաքականությունը      |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության համակարգում             |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական     |    |        |     |

|   |  կարգավորումը ՀՀ-ում                            |    |        |     |

|   |. Կադրային քաղաքականության կարևորություն  և      |    |        |     |

|   |  առանձնահատկությունները քաղաքացիական ծառայության|    |        |     |

|   |  համակարգում                                    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.5|Քաղաքացիական ծառայության ղեկավարման և            |  4 |    4   |     |

|   |կազմակերպման համակարգը                           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության ղեկավարման ու         |    |        |     |

|   |  կազմակերպման համակարգի հասկացությունը և        |    |        |     |

|   |  կառուցվածքը                                    |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության ղեկավարման և          |    |        |     |

|   |  կազմակերպման մարմինների հիմնական խնդիրներն ու  |    |        |     |

|   |  գործառույթները                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|III|Կառավարչական հմտություններ (տրամաբանության և     | 28 |   16   | 12  |

|   |տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու             |    |        |     |

|   |ունակություններ)                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.1|Որոշման նախապատրաստում և  իրականացման            |  6 |    4   |  2  |

|   |կազմակերպում                                     |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.2|Ժամանակի կառավարում և  խնդիրների առաջնահերթության|  6 |    4   |  2  |

|   |որոշում                                          |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.3|Փոփոխությունների կառավարում                      |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.4|Բանակցությունների վարում                         |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.5|Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառում             |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.6|Թեսթավորում /ուսուցում/                          |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|   |Ընդամենը                                         | 72 |   56   | 16  |

._________________________________________________________________________.

 

ԾՐԱԳԻՐ

 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ

 

ՈՒսուցման ժամկետը` 2 շաբաթ

ՈՒնկնդիրներ` առաջատար պաշտոնների քաղաքացիական ծառայողներ

._________________________________________________________________________.

| N |              Թեմաների անվանումը                 |     Ժամաքանակը    |

|   |                                                 |___________________|

|   |                                                 |Ըն- |  Այդ թվում   |

|   |                                                 |դա- |______________|

|   |                                                 |մենը|դասախո- |գործ-|

|   |                                                 |    |սություն|նական|

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| 1 |                       2                         |  3 |    4   |  5  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| I |Պետական կառավարման սահմանադրական հիմունքներ      | 16 |   16   |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.1|ՀՀ պետական կառավարման մարմինների կառուցվածքը     |  4 |    4   |     |

|   |. ՀՀ պետական կառավարման մարմինների հասկացությունը|    |        |     |

|   |  և  կառուցվածքը                                 |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական կառավարման մարմինների կազմակերպման  |    |        |     |

|   |  և  գործունեության սկզբունքները                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.2|Քաղաքացիական հասարակության կայացման              |  4 |    4   |     |

|   |հիմնախնդիրները ՀՀ-ում                            |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական հասարակության հասկացությունը և    |    |        |     |

|   |  հատկանիշները                                   |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական հասարակության կայացման            |    |        |     |

|   |  հիմնախնդիրները ՀՀ-ում                          |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.3|Կառավարման բարեփոխումները ՀՀ գործադիր իշխանության|  4 |    4   |     |

|   |մարմիններում                                     |    |        |     |

|   |. Կառավարման բարեփոխումների անհրաժեշտությունը ՀՀ |    |        |     |

|   |  գործադիր իշխանության մարմիններում              |    |        |     |

|   |. Կառավարման բարեփոխումների գործընթացը ՀՀ        |    |        |     |

|   |  գործադիր իշխանության մարմիններում              |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.4|ՀՀ տարածքային կառավարման և  տեղական              |  4 |    4   |     |

|   |ինքնակառավարման համակարգերը                      |    |        |     |

|   |. ՀՀ տարածքային կառավարման մարմինների խնդիրները  |    |        |     |

|   |  և  գործառույթները                              |    |        |     |

|   |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների խնդիրները և |    |        |     |

|   |  գործառույթները                                 |    |        |     |

|   |. Տարածքային կառավարման և  տեղական               |    |        |     |

|   |  ինքնակառավարման մարմինների                     |    |        |     |

|   |  փոխհարաբերությունները                          |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| II|Քաղաքացիական ծառայության օրենսդրությունը         | 28 |   22   |  6  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.1|ՀՀ քաղաքացիական ծառայության համակարգը            |  4 |    4   |     |

|   |. ՀՀ քաղաքացիական ծառայության համակարգի          |    |        |     |

|   |  հասկացությունը և  նպատակները                   |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության տեղն ու դերը պետական  |    |        |     |

|   |  ծառայության համակարգում                        |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.2|Քաղաքացիական ծառայության գործառույթները,         |  6 |    6   |     |

|   |խնդիրները և  սկզբունքները                        |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության հիմնական սկզբունքները |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության խնդիրներն ու          |    |        |     |

|   |  գործառույթները                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.3|Քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնի        |  4 |    2   |  2  |

|   |նկարագիրը, պաշտոնի տեղը քաղաքացիական ծառայության |    |        |     |

|   |պաշտոնների համակարգում                           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների            |    |        |     |

|   |  հասկացությունը և  դասակարգումը                 |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնի      |    |        |     |

|   |  ընդհանուր նկարագիրը                            |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության առաջատար պաշտոնը`     |    |        |     |

|   |  քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների համակարգում|    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայողների իրավական վիճակը       |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.4|ՀՀ քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական    | 10 |    6   |  4  |

|   |ակտերը, պետական կադրային քաղաքականությունը       |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության համակարգում             |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական     |    |        |     |

|   |  կարգավորումը                                   |    |        |     |

|   |. Կադրային քաղաքականության կարևորությունը  և     |    |        |     |

|   |  առանձնահատկությունները քաղաքացիական ծառայության|    |        |     |

|   |  համակարգում                                    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.5|Հաշվառման, հաշվետվության և                       |  4 |    4   |     |

|   |փաստաթղթաշրջանառության կազմակերպման խնդիրները    |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության մարմիններում            |    |        |     |

|   |. Հաշվառման կազմակերպումը քաղաքացիական           |    |        |     |

|   |  ծառայության մարմիններում                       |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության համակարգում           |    |        |     |

|   |  հաշվետվության և  փաստաթղթաշրջանառության        |    |        |     |

|   |  կազմակերպման սկզբունքները                      |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|III|Կառավարչական հմտություններ (տրամաբանության և     | 28 |   12   | 16  |

|   |տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու             |    |        |     |

|   |ունակություններ)                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.1|Հիմնախնդրի լուծումը                              |  6 |    3   |  3  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.2|Բախումների կառավարումը                           |  6 |    3   |  3  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.3|Միջանձնային հարաբերություններ                    |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.4|Աշխատանքի մոտիվացիայի ձևերի  կիրառում            |  4 |    2   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.5|Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառում             |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.6|Թեսթավորում /ուսուցում/                          |  4 |        |  4  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|   |Ընդամենը                                         | 72 |   50   | 22  |

._________________________________________________________________________.

 

ԾՐԱԳԻՐ

 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ

 

ՈՒսուցման ժամկետը` 2 շաբաթ

ՈՒնկնդիրներ` կրտսեր պաշտոնների քաղաքացիական ծառայողներ

._________________________________________________________________________.

| N |              Թեմաների անվանումը                 |     Ժամաքանակը    |

|   |                                                 |___________________|

|   |                                                 |Ըն- |  Այդ թվում   |

|   |                                                 |դա- |______________|

|   |                                                 |մենը|դասախո- |գործ-|

|   |                                                 |    |սություն|նական|

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| 1 |                       2                         |  3 |    4   |  5  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| I |Պետական կառավարման սահմանադրական հիմունքներ      | 20 |   20   |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.1|ՀՀ պետական կառավարման համակարգի ձևավորման        |  6 |    6   |     |

|   |նախադրյալները, առանձնահատկություններն ու բնորոշ  |    |        |     |

|   |գծերը                                            |    |        |     |

|   |. Պետական կառավարման համակարգի ձևավորման         |    |        |     |

|   |  սկզբունքները ՀՀ-ում                            |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական կառավարման համակարգի                |    |        |     |

|   |  առանձնահատկությունները                         |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.2|ՀՀ պետական իշխանության մարմինները և  դրանց       |  6 |    6   |     |

|   |սահմանադրական լիազորությունները                  |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական իշխանության կառուցվածքը             |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական իշխանության մարմինների կազմակերպման |    |        |     |

|   |  և  գործունեության սահմանադրական հիմքերը        |    |        |     |

|   |. ՀՀ պետական իշխանության մարմինների հիմնական     |    |        |     |

|   |  լիազորությունները                              |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.3|Ժողովրդավարությունը և  քաղաքացիական հասարակության|  4 |    4   |     |

|   |կայացման հիմնահարցերը ՀՀ-ում                     |    |        |     |

|   |. Ժողովրդավարության հասկացությունը և  ձևերը      |    |        |     |

|   |. ՀՀ-ում ժողովրդավարական ինստիտուտների զարգացման |    |        |     |

|   |  և  քաղաքացիական հասարակության կայացման         |    |        |     |

|   |  հիմնախնդիրները                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|1.4|ՀՀ տարածքային կառավարման և  տեղական              |  4 |    4   |     |

|   |ինքնակառավարման համակարգերը                      |    |        |     |

|   |. ՀՀ տարածքային կառավարման մարմինների խնդիրներն  |    |        |     |

|   |  ու գործառույթները                              |    |        |     |

|   |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների խնդիրները և |    |        |     |

|   |  գործառույթները                                 |    |        |     |

|   |. ՀՀ տարածքային կառավարման և  տեղական            |    |        |     |

|   |  ինքնակառավարման մարմինների                     |    |        |     |

|   |  փոխհարաբերությունները                          |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

| II|Քաղաքացիական ծառայության օրենսդրությունը         | 28 |   20   |  8  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.1|Քաղաքացիական, պետական և  հանրային                |  4 |    4   |     |

|   |ծառայությունների համակարգը                       |    |        |     |

|   |. Հանրային և  պետական ծառայությունների           |    |        |     |

|   |  հասկացությունը                                 |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության տեղն ու դերը պետական  |    |        |     |

|   |  ծառայության համակարգում                        |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.2|Քաղաքացիական ծառայության խնդիրներն ու            |  6 |    4   |  2  |

|   |սկզբունքները, քաղաքացիական ծառայողների           |    |        |     |

|   |իրավունքները և  պարտականությունները              |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության հիմնական սկզբունքները |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության խնդիրներն ու          |    |        |     |

|   |  գործառույթները                                 |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայողների իրավական վիճակը       |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.3|Քաղաքացիական ծառայության կրտսեր պաշտոնի          |  4 |    2   |  2  |

|   |նկարագիրը, պաշտոնի տեղը քաղաքացիական ծառայության |    |        |     |

|   |պաշտոնների համակարգում                           |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների            |    |        |     |

|   |  հասկացությունը և  դասակարգումը                 |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության կրտսեր պաշտոնի        |    |        |     |

|   |  ընդհանուր նկարագիրը                            |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության կրտսեր պաշտոնը`       |    |        |     |

|   |  քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների համակարգում|    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.4|ՀՀ քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական    | 10 |    6   |  4  |

|   |ակտերը, պետական կադրային քաղաքականությունը       |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության համակարգում             |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության նորմատիվ իրավական     |    |        |     |

|   |  հիմքերը                                        |    |        |     |

|   |. Կադրային քաղաքականության կարևորությունը  և     |    |        |     |

|   |  առանձնահատկությունները քաղաքացիական ծառայության|    |        |     |

|   |  համակարգում                                    |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|2.5|Հաշվառման, հաշվետվության և                       |  4 |    4   |     |

|   |փաստաթղթաշրջանառության կազմակերպման խնդիրները    |    |        |     |

|   |քաղաքացիական ծառայության մարմիններում            |    |        |     |

|   |. Հաշվառման կազմակերպման առանձնահատկությունները  |    |        |     |

|   |  քաղաքացիական ծառայության մարմիններում          |    |        |     |

|   |. Քաղաքացիական ծառայության համակարգում           |    |        |     |

|   |  հաշվետվության և  փաստաթղթաշրջանառության        |    |        |     |

|   |  կազմակերպման սկզբունքները                      |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|III|Կառավարչական հմտություններ (տրամաբանության և     | 24 |   14   | 10  |

|   |տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու             |    |        |     |

|   |ունակություններ)                                 |    |        |     |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.1|Ժամանակի կառավարում                              |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.2|Խնդրի լուծում                                    |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.3|Միջանձնային հարաբերություններ                    |  6 |    4   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.4|Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառում             |  4 |    2   |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|3.5|Թեսթավորում /ուսուցում/                          |  2 |        |  2  |

|___|_________________________________________________|____|________|_____|

|   |Ընդամենը                                         | 72 |   54   | 18  |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
Քաղաքացիական ծառայության խորհուրդ
07.11.2002
N 100-Ն
Որոշում