Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ...

 

 

110.0642.060815

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «06»        08            2015 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11015352

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

2 հուլիսի 2015 թվականի N 642-Ն

 

i

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հիմք ընդունելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ հոդվածի 2-րդ կետը`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման պետական կրթական չափորոշիչը` համաձայն հավելվածի:

2. Նախարարության աշխատակազմի իրավաբանական վարչության և նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետերին. սահմանված կարգով հրամանը ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

3. Հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

2015 թ. հուլիսի 2-ի

N 642-Ն հրամանի

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ

 

ԳԼՈՒԽ 1
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն չափորոշիչը սահմանում է նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության` Հայաստանի Հանրապետության կրթության որակավորումների ազգային շրջանակի 3-րդ մակարդակի «Քրեակատարող» որակավորմանը ներկայացվող պահանջները, հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնը, ուսանողների ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և առավելագույն ծավալները:

2. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը կարող է իրականացվել ուսուցման հետևյալ ձևերով`

1) առկա

3. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի յուրացման համար սահմանվում են ուսումնառության հետևյալ նորմատիվային ժամկետները.

1) կրթության առկա ձևով`

ա. միջնակարգ կրթության հիմքով` 6 ամիս

4. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրը միջնակարգ կրթության հիմքով ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն ծավալը 900 ժամ է, առավելագույն ծավալը` 1404 ժամ:

 

ԳԼՈՒԽ 2
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐՆ ԱՎԱՐՏԱԾ ՇՐՋԱՆԱՎԱՐՏԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ

 

5. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման մասնագետի մասնագիտական գործունեության բնութագիրը տրվում է ըստ զբաղմունքների տեսակների և մասնագիտական պարտականությունների:

6. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորմամբ մասնագետն իրականացնում է հետևյալ զբաղմունքները.

1) քրեակատարողական ծառայության կրտսեր խմբի մասնագետ

7. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորմամբ մասնագետի մասնագիտական գործունեության պարտականություններն են.

1) օրենքով սահմանված կարգով ապահովել կալանավորված անձանց և դատապարտյալների մեկուսացումը, պահպանությունը և հսկողությունը,

2) ապահովել կալանավորված անձանց, դատապարտյալների, հիմնարկի տարածքում գտնվող ծառայողների ու այլ անձանց կյանքի և առողջության անձեռնմխելիությունը, բնականոն գործունեությունը,

3) ապահովել հանձնուքների, ծանրոցների և փաթեթների ընդունումը, հաշվառումը, հանձնումը, փաստաթղթերի ընդունումը և ձևակերպումը,

4) կանխել պահպանվող տարածք արգելված իրերի, առարկաների և սննդամթերքի ներթափանցումը,

5) իրականացնել անձանց, տրանսպորտային միջոցների ինչպես նաև շինությունների ստուգում, զննում և խուզարկություն,

6) օրենքով նախատեսված դեպքերում և կարգով իրականացնել ուղեկցորդումներ,

7) ծառայության իր տեղամասի օպերատիվ իրավիճակի վերաբերյալ անմիջապես տեղեկացնել ղեկավարին,

8) համագործակցել պահպանվող տարածքում գործող այլ ծառայությունների հետ,

9) արտակարգ իրավիճակների ժամանակ անձանց կյանքը փրկելու, գույքը պահպանելու ուղղությամբ ձեռնարկել անհետաձգելի միջոցառումներ,

10) իրականացնել նախականխիչ գործողություններ,

11) ապահովել կապի և ինժեներատեխնիկական միջոցների շահագործումը և պահպանությունը,

12) կազմել փաստաթղթեր,

13) իրականացնել օրենքով վերապահված այլ գործառույթներ:

 

ԳԼՈՒԽ 3
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

8. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի նկատմամբ ընդհանուր պահանջները սահմանվում է շրջանավարտին ներկայացվող ընդհանուր պահանջների համաձայն:

9. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն ավարտած շրջանավարտը պետք է ունենա.

1) քրեակատարողական գործունեության բնագավառի կարողություններն ու հմտությունները ձեռք բերելու համար պահանջվող ծավալով տեսական ու գործնական գիտելիքներ,

2) ծառայողական և մասնագիտական պարտականությունները կատարելու ընթացքում աշխատանքային կոլեկտիվի անդամների և ղեկավարների հետ հաղորդակցվելու, մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի հարցեր ներկայացնելու, դրանք պարզաբանելու կարողություն,

3) ինչպես տիպական, այնպես էլ որոշակի փոփոխվող իրավիճակներում մասնագիտական հարցերում կողմնորոշվելու անհրաժեշտ կարողություններ,

4) օրենքով նախատեսված դեպքերում և կարգով ֆիզիկական ուժ, հատուկ միջոցներ, հրազեն և հարկադրանքի այլ միջոցներ գործադրելու հմտություններ,

6) մասնագիտական և ընդհանուր բնույթի տեղեկատվության գոյություն ունեցող աղբյուրներից օգտվելու, անհրաժեշտ տեղեկատվությունը ձեռք բերելու կարողություն,

7) քրեակատարողական ծառայությունում իր գործառույթներն իրականացնելիս անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցներ կիրառելու հմտություններ,

8) կալանավորված անձանց և դատապարտյալների հետ շփումների և հաղորդակցության հմտություններ:

 

ԳԼՈՒԽ 4
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

10. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույնի նկատմամբ պահանջները սահմանվում է ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների, առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական կարողությունների բնագավառում շրջանավարտին ներկայացվող պահանջների համաձայն:

11. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը ընդհանուր հումանիտար, սոցիալ-տնտեսագիտական և ընդհանուր բնագիտական գիտելիքների բնագավառում պետք է`

1) ցուցաբերի ՀՀ Սահմանադրության, տվյալ բնագավառը կարգավորող հիմնական նորմատիվ ակտերի, մարդու և հասարակության, քաղաքացիների միջև հարաբերությունները կարգավորող օրենքների և նորմատիվ փաստաթղթերի հիմնական դրույթների իմացություն,

2) տիրապետի հայոց լեզվին,

3) հաղորդակցվի առնվազն մեկ օտար լեզվով,

4) ցուցաբերի առողջ կենսակերպ վարելու, հիգիենայի և ֆիզիկական կուլտուրայի կանոններին տիրապետելու կարողություն,

5) ցուցաբերի ազգային և համաշխարհային պատմության և մշակույթի որոշակի իմացություն,

6) ունենա անձի և հասարակության զարգացման օրինաչափությունների, հասարակության սոցիալական կառուցվածքի, շարժումների, քաղաքականության սուբյեկտների, քաղաքական հարաբերությունների և գործընթացների վերաբերյալ ընդհանուր տեղեկություններ,

7) տիրապետի էկոլոգիական հիմնական հասկացությունների բովանդակությանը, բնապահպանական գլոբալ և տարածաշրջանային հիմնախնդիրների դրույթներին,

8) ցուցաբերի տվյալ բնագավառի երևույթների և հարաբերությունների առանձնահատկությունների վերաբերյալ իմացություններ,

9) պատկերացում ունենա արտակարգ իրավիճակների մասին, տիրապետի արտակարգ իրավիճակներում գործելու հիմնական սկզբունքներին և մոտեցումներին, տեղյակ լինի փրկարարական աշխատանքների կազմակերպման կառուցվածքին և ձևերին, օգտագործի անհատական պաշտպանության միջոցներ:

12. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 1-ում բերված մոդուլներով ներկայացված առանցքային հմտություններին:

13. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով շրջանավարտը պետք է տիրապետի հավելված 1-ի աղյուսակ 2-ում բերված մոդուլներով ներկայացված ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողություններին:

 

ԳԼՈՒԽ 5
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ

 

14. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության կադրային ապահովության և կադրային համապատասխանության նկատմամբ կիրառվում են ՀՀ կառավարության 2003 թվականի հունվարի 16-ի N 25-Ն որոշմամբ հաստատված «Ոստիկանության ուսումնական հաստատության պրոֆեսորադասախոսական անձնակազմին ներկայացվող պահանջները»:

15. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի իրականացման ուսումնամեթոդական ապահովման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) հաստատությունը պետք է ունենա մասնագիտության ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների և մոդուլների ծրագրային բովանդակությանը համապատասխանող ուսումնական, մեթոդական և տեղեկատվական նյութեր (գրադարանային ֆոնդ, տվյալների համակարգչային բազա և այլն), գնահատման և ատեստավորման նպատակով օգտագործվող նյութեր, ուսումնական գործընթացի արդյունավետ իրականացմանը նպաստող այլ նյութեր, ուղեցույցներ:

16. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիր իրականացնող հաստատության նյութատեխնիկական ապահովության նկատմամբ պահանջները սահմանվում են ըստ ուսումնական կաբինետների, մասնագիտական լսարանների, սպորտային համալիրի:

Դրանց հագեցվածությունը որոշվում է ուսումնական ծրագրերի պահանջներին համապատասխան:

1) ՈՒսումնական կաբինետների երաշխավորվող ցանկը`

ա. ընդհանուր հումանիտար առարկաների

բ. անհատական համակարգիչների:

2) Մասնագիտական լսարանների երաշխավորվող ցանկը`

ա. ծառայության իրականացման մարտավարության

բ. կրիմինալիստիկայի

գ. հատուկ տեխնիկայի

դ. իրավագիտության

ե. կրակային:

3) Հրաձգարան`

ա. մարտական

բ. լազերային:

4) Սպորտային համալիր`

ա. մարզադահլիճ,

բ. մարզահրապարակ:

Կրթական ծրագիր իրականացնող կազմակերպությունը, ելնելով անհրաժեշտությունից, կարող է ձևավորել լրացուցիչ կաբինետներ, մասնագիտական լսարաններ, ինչպես նաև սոցիալական գործընկերության հիման վրա օգտվել համապատասխան կազմակերպությունների նյութատեխնիկական բազաներից:

17. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրով ուսումնական գործընթացի կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսումնական գործընթացի սկիզբ է սահմանվում փետրվարի 1-ը և օգոստոսի 1-ը,

2) ուսումնական գործընթացի տևողությունը սահմանվում է ուսումնական պլանով,

3) ուսանողի շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը չպետք է գերազանցի 54 ժամը` ներառյալ լսարանային և արտալսարանային ուսումնական աշխատանքի բոլոր տեսակները,

4) ուսանողի ուսումնական բեռնվածության նվազագույն և պարտադիր պարապմունքների շաբաթական ծավալը չպետք է գերազանցի 36 ժամը` առանց նախասիրական առարկաների, խորհրդատվությունների և լրացուցիչ արտալսարանային պարապմունքների բեռնվածության,

5) ուսումնական խմբի համար խորհրդատվության ծավալը կազմում է մինչև 50 ժամը,

6) նախասիրական առարկաների ցանկը, դրանց ծավալը (առանձին դասացուցակով) և ուսուցման ժամկետները որոշվում է հաշվի առնելով ուսանողների ընտրությունը:

18. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի պրակտիկաների կազմակերպման նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) մասնագիտության հիմնական կրթական ծրագիրը ներառում է ուսումնական (տեսական ուսուցմամբ և/կամ առանց տեսական ուսուցման), և մասնագիտական պրակտիկաներ.

2) պրակտիկայի յուրաքանչյուր տեսակի տևողությունը սույն չափորոշչով սահմանված պրակտիկայի ընդհանուր տևողությանը համապատասխան սահմանվում է մասնագիտության ուսումնական պլանով.

3) պրակտիկաների ուսումնական ծրագրերը կազմում և հաստատում են ուսումնական հաստատությունները` համաձայնեցնելով շահագրգիռ ստորաբաժանումների հետ.

4) պրակտիկաների անցկացումը վարում են գործնական ուսուցման ղեկավար-դաստիարակները, դասախոսները.

5) ուսումնական պրակտիկաներն անց են կացվում պրակտիկայի ծրագրի կատարումն ապահովելու համար բավարար կահավորում և տեխնիկական հագեցում ունեցող ուսումնաօժանդակ կազմակերպություններում և համապատասխան հիմնարկներում.

6) մասնագիտական պրակտիկան, որպես կանոն, անց է կացվում քրեակատարողական հիմնարկներում:

19. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման ուսանողների ատեստավորումների նկատմամբ սահմանվում են հետևյալ պահանջները.

1) ուսանողի միջանկյալ ատեստավորում` ուսուցման ընթացքը վերահսկելու և արդյունքների ձեռքբերումը գնահատելու նպատակով: Միջանկյալ ատեստավորում կարող է անցկացվել արդյունքի (մոդուլի) յուրացման ընթացքում կամ ավարտին,

2) որակավորման շնորհում` շրջանավարտների պետական ամփոփիչ ատեստավորման միջոցով,

3) ուսումնական գործընթացի սկզբում ուսանողը տեղեկացվում է միջանկյալ ատեստավորման բնույթի, ներառվող նյութի ծավալի և ժամկետների մասին,

4) շրջանավարտների պետական ամփոփիչ ատեստավորումը երաշխավորվում է անցկացնել առանձին առարկաներից կամ մոդուլներից քննության, համալիր (միջառարկայական կամ միջմոդուլային) քննության ձևով,

5) պետական ամփոփիչ ատեստավորման ընտրված ձևը և ներառվող նյութի ծավալը պետք է երաշխավորի սույն չափորոշչով «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման մասնագետի պատրաստվածության նկատմամբ սահմանված պահանջներին շրջանավարտի համապատասխանության ստուգումը:

 

ԳԼՈՒԽ 6
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

20. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու համար հաստատությունը կազմում և հաստատում է առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական մոդուլների, ընտրովի դասընթացի ուսումնական ծրագրերը, կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի երաշխավորած ձևին համապատասխան ուսումնական պլանը` հաշվի առնելով հավելված 1-ի աղյուսակ 3-ում բերված օրինակելի ուսումնական պլանը:

21. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության «Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող հաստատությունը սույն չափորոշչի հիման վրա մոդուլային ուսումնական ծրագրերը և ուսումնական պլանը կազմելու ժամանակ`

1) կարող է փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը` պահպանելով մասնագետի (շրջանավարտի) կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող պահանջները,

2) մոդուլների արդյունքներին և դրանց կատարման չափանիշներին համապատասխան ուսումնական ծրագրերը մշակելիս պետք է հաշվի առնի ՀՀ քրեակատարողական ծառայության շահագրգիռ ստորաբաժանումների առաջարկությունները,

3) պետք է առարկայի և /կամ/ մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշի տեսական, գործնական և լաբորատոր պարապմունքների ժամաքանակները,

4) պետք է որակավորման նկարագրին համապատասխան դրա ամբողջացման անհրաժեշտությունը և առանձնահատկությունը հաշվի առնելով կազմի և հաստատի ընտրովի դասընթացների ուսումնական ծրագրերը,

5) օգտվելով երաշխավորված ձևում տրված պարզաբանումներից պետք է կազմի ուսումնական պլանի կիրառման պարզաբանումները,

6) պետք է պրակտիկայի համար նախատեսված շաբաթների սահմաններում որոշի ուսումնական և մասնագիտական պրակտիկաների տևողությունները, անցկացման ժամկետները,

7) պետք է սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերին համապատասխան ընտրի ամփոփիչ ատեստավորման ձևը:

 

Հավելված 1

Նախնական մասնագիտական

(արհեստագործական) կրթության

«Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության

«Քրեակատարող» որակավորման պետական

կրթական չափորոշչի

 

Աղյուսակ 1

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության

«Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության

 

«Քրեակատարող» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի առանցքային

հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-Հ-3-15-001                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի       |

|   |                     |անձնական շփման ունակությունները,           |

|   |                     |ակտիվացնել միջանձնային հաղորդակցության     |

|   |                     |հնարավորությունները, ձևավորել  աշխատանքային|

|   |                     |և  մասնագիտական գործունեության ընթացքում   |

|   |                     |նպատակային հաղորդակցման, գործնական կապերի  |

|   |                     |ու հարաբերությունների ստեղծման             |

|   |                     |կարողությունը                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |28 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հաղորդակցության դերն ու        |

|   |արդյունք 1           |նշանակությունը անձնական և  մասնագիտական    |

|   |                     |նպատակների իրականացման համար               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հաղորդակցման           |

|   |                     |անհրաժեշտությունը անձի ինքնադրսևորման  և   |

|   |                     |գործարար հաջողությունների համար,           |

|   |                     |2) ներկայացնում է շփման և  անձնական        |

|   |                     |հաղորդակցման ձևերը,  բաղադրիչները,         |

|   |                     |3) ներկայացնում է գործնական                |

|   |                     |հաղորդակցման եղանակները, բաղադրիչները,     |

|   |                     |4) շփման հնարավորությունը ուղղորդում է     |

|   |                     |նպատակային հաղորդակցմանը,                  |

|   |                     |5) անձնական հատկանիշները օգտագործում է     |

|   |                     |գործնական հաղորդակցության մեջ:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառության      |Կիրառել ուղղակի հաղորդակցման ձևերը         |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ուղղակի հաղորդակցման|

|   |                     |ձևերը                                      |

|   |                     |2) բանավոր հաղորդակցման ժամանակ վարում     |

|   |                     |է զրույց, արձագանքում է հարցադրումներին    |

|   |                     |3) հանդես է գալիս հաղորդումներով և         |

|   |                     |զեկույցներով` ներկայացնում է հստակ և       |

|   |                     |նպատակային խոսք,                           |

|   |                     |4) ուղղակի հաղորդակցման ընթացքում          |

|   |                     |հայտնում է տեսակետ, դրսևորում  է           |

|   |                     |հետաքրքրություններ,                        |

|   |                     |5) մասնակցում է դեբատների և  բանավեճերի,   |

|   |                     |պահպանում է համագործակցության              |

|   |                     |շարունակականությունը                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառության      |Կիրառել անուղղակի հաղորդակցման ձևերը       |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անուղղակի           |

|   |                     |հաղորդակցման ձևերը                         |

|   |                     |2) կազմում և  ձևակերպում  է գրավոր խոսք`   |

|   |                     |պահպանելով նպատակայնությունն ու էթիկան,    |

|   |                     |3) օգտագործում է տեղեկատվական              |

|   |                     |տեխնոլոգիաները և  այլ տեխնիկական           |

|   |                     |միջոցները` նպատակային տեղեկատվությունը     |

|   |                     |փոխանցելու համար,                          |

|   |                     |4) կազմում է գրություններ` ըստ             |

|   |                     |հասցեատիրոջ և  նպատակի,                    |

|   |                     |5) վարում է տեղեկատվության հավաքագրման     |

|   |                     |և  փոխանցման փաստաթղթեր,                   |

|   |                     |6) բանավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում   |

|   |                     |է գրավորի,                                 |

|   |                     |7) գրավոր հաղորդակցման նյութը փոխարկում    |

|   |                     |է բանավոր հակիրճ նյութի:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|ՈՒսումնառության      |Ձևավորել  և  զարգացնել միջանձնային         |

|   |արդյունք 4           |հաղորդակցում                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) նախաձեռնում է անձնական և  աշխատանքային  |

|   |                     |շփում` ըստ իրավիճակի և  զրուցակցի կամ      |

|   |                     |հասցեատիրոջ,                               |

|   |                     |2) ստանում, մշակում և  դասակարգում է       |

|   |                     |անհրաժեշտ (նպատակային) տեղեկատվությունը,   |

|   |                     |3) առկա տեղեկատվությունն օգտագործում է     |

|   |                     |միջանձնային հաղորդակցում ձևավորելու        |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները    |

|   |                     |և  տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն         |

|   |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,          |

|   |                     |5) ներգրավվում է երկխոսություններում,      |

|   |                     |քննարկումներում, հայտնում է կարծիք,        |

|   |                     |հիմնավորում է տեսակետներ,                  |

|   |                     |6) պահպանում և  եզրափակում է               |

|   |                     |երկխոսությունը,                            |

|   |                     |7) կարողանում է հաղորդակցվել` հաշվի        |

|   |                     |առնելով իրավիճակը և  ունկնդրի              |

|   |                     |հետաքրքրությունները:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|ՈՒսումնառության      |Խթանել համագործակցության ձևավորումը,       |

|   |արդյունք 5           |ստեղծել նախապայմաններ շարունական           |

|   |                     |գործընկերության համար                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է համագործակցությանը       |

|   |                     |խթանող միջոցառումները,                     |

|   |                     |2) հավանական գործընկերոջ վերաբերյալ        |

|   |                     |հավաքագրում է անհրաժեշտ տեղեկատվությունը,  |

|   |                     |3) հավաքագրված տեղեկատվությունն            |

|   |                     |օգտագործում է գործարար հաղորդակցում        |

|   |                     |ձևավորելու  համար,                         |

|   |                     |4) օգտագործում է հաղորդակցման հնարքները    |

|   |                     |և  տեխնոլոգիաները` հետաքրքրություն         |

|   |                     |առաջացնելու և  շահադրդելու համար,          |

|   |                     |5) հաղորդակցման ընթացքում ձեռք է բերում    |

|   |                     |վստահություն,                              |

|   |                     |6) ապահովում է հետադարձ կապի               |

|   |                     |միջոցառումներ:                             |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

|16.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ԱԱՕ-3-15-001                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |աշխատանքային գործունեության ընթացքում և    |

|   |                     |կենցաղում անվտանգության կանոնները          |

|   |                     |պահպանելու, սանիտարահիգիենիկ պահանջներին   |

|   |                     |համապատասխան կենցաղը և  աշխատանքը          |

|   |                     |կազմակերպելու, հավանական վտանգները և       |

|   |                     |վթարները կանխարգելելու, արտադրական վթարների|

|   |                     |դեպքում` անվտանգության միջոցառումներ       |

|   |                     |իրականացնելու և  առաջին օգնություն         |

|   |                     |ցուցաբերելու կարողություններ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի տևողությունը |28 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքային գործունեության    |

|   |արդյունք 1           |ընթացքում և  կենցաղում անվտանգության       |

|   |                     |կանոնները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում անվտանգության          |

|   |                     |կանոնների սահմանման, իրավական կարգավորման  |

|   |                     |և  պահպանման անհրաժեշտությունը,            |

|   |                     |2) ըստ հիմնական բնագավառների ճիշտ է        |

|   |                     |ներկայացնում անվտանգության կանոնների       |

|   |                     |պահանջները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական       |

|   |                     |սարքավորումների շահագործման անվտանգության  |

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհային           |

|   |                     |անվտանգության և  հակահրդեհային             |

|   |                     |պաշտպանության կանոնները,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաանվտանգության|

|   |                     |կանոնները,                                 |

|   |                     |6) ներկայացնում է անվտանգության            |

|   |                     |կանոնների խախտման հետևանքները,             |

|   |                     |պատասխանատվությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել կենցաղը և  աշխատանքը           |

|   |արդյունք 2           |սանիտարահիգիենիկ պահանջներին համապատասխան  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է մարդու առողջության և     |

|   |                     |աշխատանքի ընթացքում աշխատունակության       |

|   |                     |վրա ազդող գործոնները (սանիտարահիգիենիկ,    |

|   |                     |հոգեբանաֆիզիոլոգիական, էսթետիկական,        |

|   |                     |սոցիալական-հոգեբանական),                   |

|   |                     |2) ներկայացնում է աշխատավայրի սանիտարիայի  |

|   |                     |և  հիգիենայի ընդհանուր նորմերը             |

|   |                     |(միկրոկլիման, ճառագայթումը,                |

|   |                     |լուսավորվածությունը, տատանումները և        |

|   |                     |այլն),                                     |

|   |                     |3) ներկայացնում է աշխատանքի համար          |

|   |                     |անհրաժեշտ նյութերը և  դրանց անվնաս         |

|   |                     |օգտագործումը,                              |

|   |                     |4) ներկայացնում է սանիտարիայի և  հիգիենայի |

|   |                     |պահպանման համար անհրաժեշտ միջոցառումները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|ՈՒսումնառության      |Կանխել հավանական վտանգները և  վթարները,    |

|   |արդյունք 3           |իրականացնել անվտանգության միջոցառումներ    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական |

|   |                     |վթարների առաջացման պատճառները և            |

|   |                     |հետևանքները,                               |

|   |                     |2) ներկայացնում է արտադրական վթարների      |

|   |                     |կանխման աշխատանքները,                      |

|   |                     |3) ներկայացնում է առանձին խմբերի           |

|   |                     |(հաշմանդամություն ունեցող անձինք, հղիներ,  |

|   |                     |անչափահասներ և  այլն) աշխատանքային         |

|   |                     |առանձնահատուկ պայմանները և  վտանգների      |

|   |                     |կանխման սահմանված միջոցառումները,          |

|   |                     |4) ներկայացնում է կենցաղային և  արտադրական |

|   |                     |վթարների ու դժբախտ պատահարների փաստաթղթային|

|   |                     |ձևակերպումների  կարգը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|ՈՒսումնառության      |Ցուցաբերել առաջին օգնություն               |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Կատարման չափանիշներ  |1) տիրապետում է տարբեր իրավիճակներում      |

|   |                     |առաջին օգնության հիմնական կանոններին,      |

|   |                     |2) առաջին օգնության գործողությունների      |

|   |                     |քայլերը ճիշտ է ներկայացնում,               |

|   |                     |3) կատարում է արհեստական շնչառության և     |

|   |                     |սրտի աշխատանքի վերականգնման գործողություն, |

|   |                     |4) կատարում է արյան հոսքի դադարեցման և     |

|   |                     |բաց վնասվածքների վիրակապման գործողություն, |

|   |                     |5) կատարում է այրվածքների նախնական մշակման |

|   |                     |և  էլեկտրահարվածին առաջին օգնություն       |

|   |                     |ցուցաբերելու գործողություններ,             |

|   |                     |6) կատարում է վիրակապման և  անշարժացման    |

|   |                     |գործողություն` տարբեր կոտրվածքների         |

|   |                     |դեպքում,                                   |

|   |                     |7) ներկայացնում է տարբեր թունավորման       |

|   |                     |դեպքերում առաջին օգնության կազմակերպման    |

|   |                     |գործողությունները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ»             |

|_____________________________________________________________________|

|29.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-ՀՕ-3-15-001                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի       |

|   |                     |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և  դրա   |

|   |                     |ծրագրային հնարավորությունները կիրառելու    |

|   |                     |առաջնային կարողությունները, աշխատանքային   |

|   |                     |գործունեության ընթացքում և  անձնական       |

|   |                     |կարիքների շրջանակներում կիրառել            |

|   |                     |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի,       |

|   |                     |գրասենյակային փաթեթների (Microsoft Office) |

|   |                     |ծրագրերը, կատարելագործել համացանցից        |

|   |                     |օգտվելու կարողությունները և  տեղեկատվական  |

|   |                     |բազաների հետ նպատակային աշխատելու          |

|   |                     |հմտությունները                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի տևողությունը |26 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|ՈՒսումնառության      |Համակարգչային տեխնիկայի տիրապետում և       |

|   |արդյունք 1           |օպերացիոն համակարգի կիրառում               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) տիրապետում է համակարգչի հիմնական և      |

|   |                     |լրացուցիչ բաղադրիչներին,                   |

|   |                     |2) տիրապետում է միացնելու, օգտագործելու    |

|   |                     |և  անջատելու տեխնիկական պայմաններին,       |

|   |                     |3) տիրապետում է համակարգչային օժանդակ      |

|   |                     |տեխնիկական սարքերից օգտվելու               |

|   |                     |հմտություններին,                           |

|   |                     |4) ներկայացնում է օպերացիոն համակարգի      |

|   |                     |պատուհանային կառուցվածքը,                  |

|   |                     |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական        |

|   |                     |ծրագրերը (microsoft office),               |

|   |                     |6) բացում է առաջադրված թղթապանակը և        |

|   |                     |ֆայլը,                                     |

|   |                     |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի          |

|   |                     |հիմնական հրամաններից,                      |

|   |                     |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ,       |

|   |                     |պահպանում, բացում, փակում և  տեղադրում է   |

|   |                     |առաջադրված վայրում,                        |

|   |                     |9) կատարում է առաջադրված փաստաթղթի         |

|   |                     |տպագրում (Print):                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|ՈՒսումնառության      |Տեքստերի խմբագրում և  ֆորմատավորում        |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) կարողանում է ծրագրերը պատրաստել         |

|   |                     |հայերեն և  օտար լեզվով տեքստ մուտքագրելու  |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ նշաններ,   |

|   |                     |սիմվոլներ, թվանշաններ,                     |

|   |                     |3) կարողանում է տեղաշարժել տեքստային       |

|   |                     |ցուցիչը տեքստի մեջ կատարելով ուղղումներ,   |

|   |                     |ջնջումներ, լրացումներ,                     |

|   |                     |4) կատարում է մուտքագրված տեքստի պարզագույն|

|   |                     |ֆորմատավորում` փոխելով տողերի              |

|   |                     |դասավորությունը, միջտողային                |

|   |                     |տարածությունները, տեքստի գունային ֆոնը,    |

|   |                     |պարբերության խորությունները                |

|   |                     |լուսանցքներից,                             |

|   |                     |5) կարողանում է տեքստին կից ներմուծել      |

|   |                     |նկարներ, գրաֆիկներ, աղյուսակներ,           |

|   |                     |անիմացիաներ և  այլն:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|ՈՒսումնառության      |Աղյուսակների պատրաստում և  խմբագրում       |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է աղյուսակներ կազմելու     |

|   |                     |համապատասխան ծրագրերը և  նախապատրաստում    |

|   |                     |է դրանք,                                   |

|   |                     |2) կազմում է աղյուսակ առաջադրված           |

|   |                     |չափերով և  մուտքագրում տվյալներ,           |

|   |                     |3) կատարում է ուղղումներ ու լրացումներ     |

|   |                     |աղյուսակում (տվյալներ, տողեր, սյուներ և    |

|   |                     |այլն),                                     |

|   |                     |4) փնտրում և  գտնում է տվյալներ            |

|   |                     |աղյուսակում,                               |

|   |                     |5) ստեղծում է պարզ ֆունկցիոնալ             |

|   |                     |կախվածություն տվյալների մեջ:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|ՈՒսումնառության      |Գրաֆիկական խմբագրում և  նկարազարդում       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Կատարման չափանիշներ  |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ,        |

|   |                     |2) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ`        |

|   |                     |օգտագործելով Aսtօsհapes պատուհանի          |

|   |                     |պատրաստի ձևերը,                            |

|   |                     |3) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ,         |

|   |                     |4) ֆորմատավորում է գրաֆիկական              |

|   |                     |օբյեկտները` տեղափոխելով, պատճենելով,       |

|   |                     |պտտելով և  չափերը փոխելով,                 |

|   |                     |5) խմբավորում է գրաֆիկական օբյեկտները,     |

|   |                     |6) գծագրում է տեքստային բլոկներ,           |

|   |                     |7) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների        |

|   |                     |գունաերանգավորում:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|ՈՒսումնառության      |Ցուցադրության կազմակերպում                 |

|   |արդյունք 6           |համակարգչային ծրագրերով                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է ցուցադրական ծրագրերը     |

|   |                     |և  դրանց պատուհանի կառուցվածքը,            |

|   |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային արժեքներ    |

|   |                     |և  պարզ գործողություններ,                  |

|   |                     |3) ներբեռնում է նկարներ, տեսանյութեր,      |

|   |                     |անիմացիաներ, տվյալներ` աղյուսակի,          |

|   |                     |գրաֆիկի տեսքով,                            |

|   |                     |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով         |

|   |                     |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ              |

|   |                     |ցուցադրության համար,                       |

|   |                     |5) ցուցադրում է պատրաստված տեղեկատվական    |

|   |                     |նյութը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|ՈՒսումնառության      |Համացանցում աշխատելու իմացություն          |

|   |արդյունք 7           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է «համացանց»               |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) օգտագործում է ինտերնետային հիմնական     |

|   |                     |ծրագրերը,                                  |

|   |                     |3) ներկայացնում է History, Favorites,      |

|   |                     |Stop, Refresh հրամանների, Back և           |

|   |                     |Forward կոճակների նշանակությունը,          |

|   |                     |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները          |

|   |                     |համացանցի տեղեկատվական բազաներում          |

|   |                     |(որոնողական և  բաց ցանցերից),              |

|   |                     |5) կարողանում է համացանցից ներբեռնել,      |

|   |                     |պահպանել և  օգտագործել տեղեկությունները,   |

|   |                     |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում,       |

|   |                     |ինտերնետային ծրագրերում և  այլ             |

|   |                     |կայքերում,                                 |

|   |                     |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի        |

|   |                     |հնարավորությունները, ուղարկում և           |

|   |                     |ստանում ինֆորմացիա:                        |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության

«Քրեակատարողական գործ» մասնագիտության «Քրեակատարող» որակավորման

հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ

մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ          |

|        ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ՔԿԳ-3-15-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |կալանավորված անձանց, դատապարտյալների,      |

|   |                     |ինչպես նաև  քաղաքացիների հետ շփման         |

|   |                     |գործընթացներում քրեակատարողին անհրաժեշտ    |

|   |                     |հոգեբանական գիտելիքներ և  դրանք            |

|   |                     |արդյունավետ կիրառելու գործնական            |

|   |                     |որակներ:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |20 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար          |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ          |

|   |                     |անհրաժեշտ չէ                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. | Մոդուլի գնահատման   |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   | կարգը               |յուրաքանչյուր արդյունքի համար              |

|   |                     |նախատեսված կատարման չափանիշների բավարար    |

|   |                     |մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հոգեբանության և                |

|   |արդյունք 1           |մանկավարժության խնդիրները,                 |

|   |                     |հոգեբանության հասկացությունները            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանության       |

|   |                     |ուսումնասիրման առարկան և  օբյեկտը,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական հոգեկան    |

|   |                     |գործընթացները (զգայություններ,             |

|   |                     |գիտակցություն, հիշողություն,               |

|   |                     |մտածողություն, երևակայություն),  դրանց     |

|   |                     |բնութագրերը:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել անձի հոգեբանական               |

|   |արդյունք 2           |բնութագրերը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի տիպաբանական    |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ըստ խառնվածքի և  անձնային գծերի         |

|   |                     |հոգեբանական առանձնահատկությունների ճիշտ    |

|   |                     |է իրականացնում ծառայողական շփումները,      |

|   |                     |3) հաղորդակցվելիս կարողանում է ըստ անձի    |

|   |                     |կեցվածքի, շարժումների, ձայնի,              |

|   |                     |դիմագծերի, ժեստերի գնահատել նրա            |

|   |                     |հոգեբանական վիճակը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել քրեակատարողական ծառայողի       |

|   |արդյունք 3           |գործունեության հոգեբանական                 |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում քրեակատարողի           |

|   |                     |ծառայության ընթացքում առաջացող             |

|   |                     |հոգեվիճակները և  դրանց հաղթահարման         |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |2) ծառայության ընթացքում առաջ եկած բարդ    |

|   |                     |իրավիճակներում դրսևորում  է հիմնավորված    |

|   |                     |ռիսկ:                                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|ՈՒսումնառության      |Կառավարել սթրեսը, լուծել պրոբլեմներ և      |

|   |արդյունք 4           |կոնֆլիկտներ                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սթրեսի              |

|   |                     |կանխարգելման և  անխուսափելի սթրեսին        |

|   |                     |դիմակայելու մեթոդները,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում իր աշխատանքային պլանը    |

|   |                     |(պայմանական աշխատանքային պլան),            |

|   |                     |3) ճիշտ է գնահատում առաջացած կոնֆլիկտի     |

|   |                     |պատճառները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտի           |

|   |                     |կանխարգելման եղանակները, կարողանում է      |

|   |                     |դրանց տալ արագ ու արդյունավետ              |

|   |                     |լուծումներ:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|ՈՒսումնառության      |Տիրապետել քրեակատարողական ծառայողի         |

|   |արդյունք 5           |էթիկայի կանոններին                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Կատարման չափանիշներ  |1) հստակ ներկայացնում է քրեակատարողական    |

|   |                     |ծառայողի էթիկայի կանոնները,                |

|   |                     |2) տարբեր իրավիճակներում հաղորդակցվելիս    |

|   |                     |ցուցաբերում է քրեակատարողական ծառայողին    |

|   |                     |վայել բարոյաէթիկական կուլտուրա:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
02.07.2015
N 642-Ն
Հրաման