110.1030.280813
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«28» 08 2013 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013343
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
13 օգոստոսի 2013 թվականի N 1030-Ն
i
ՁԵՎ 1 - ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 31-Ի N 760-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002թ. սեպտեմբերի 12-ի N 1579-Ն որոշման 2-րդ բաժնի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը, Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի օգոստոսի 7-ի թիվ 29-Ա որոշմամբ տրված հավանությունը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հաստատել`
1) Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն N 1 հավելվածի,
2) Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն N 2 հավելվածի:
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2012 թվականի հուլիսի 31-ի «Ձև 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի N 771-Ն հրամանը ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» N 760-Ն հրամանը:
3. ՀՀ ԿԳ նախարարության աշխատակազմի զարգացման ծրագրերի և մոնիթորինգի վարչությանը (պետ` Ռ. Ստեփանյան) և իրավաբանական վարչությանը (պետ` Վ. Բավեյան).
սույն հրամանը սահմանված կարգով ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:
4. Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին:
Հավելված N 1
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2013 թվականի օգոստոսի 13-ի
N 1030-Ն հրամանի
._____________________________________________________________________.
|ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ |Հավանության է արժանացել |
| |Հայաստանի Հանրապետության |
| ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ |Վիճակագրության պետական |
| ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ |խորհրդի 2013 թվականի |
| |օգոստոսի 7-ի N 29-Ա |
| |որոշմամբ |
|_____________________________________________________________________|
|Ներկայացվում է համաձայն. «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի |
|Հանրապետության 2000թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, Հայաստանի |
|Հանրապետության կառավարության 2002թ. սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն |
|որոշման հավելված 1-ով հաստատված Հայաստանի Հանրապետության կրթության և |
|գիտության նախարարության կանոնադրության կետ 10-ի «իդ» ենթակետի, 2002թ.|
|մայիսի 10-ի թիվ 109 որոշմամբ հաստատված «Վարչական (տեղեկատվական) |
|ռեգիստրների վարման և դրանցից տեղեկատվության ստացման» կարգի, |
|Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից |
|հաստատված «Պետական վիճակագրական աշխատանքների ծրագրի»: |
|_____________________________________________________________________|
|Ով է ներկայացնում ________________________ |ՁԵՎ 1-հանրակրթություն |
|__________________________________________ | (տարեկան) |
| (անվանումը) | |
| |Հաստատված է` |
|Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրում | |
|գրանցման համարը /_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ |Գրանցված է` |
| | |
|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) |Ներկայացվում է` |
|կոդը /__/__/__/__/__/__/__/__/ |Հայաստանի Հանրապետության |
| |մարզպետարանի կրթության |
|Մարզը ___________________________ /__/__/ |ստորաբաժանում |
| | |
|Հասցեն ___________________________________ |Ներկայացնում են` |
| |«Կրթության մասին» |
|Էլեկտրոնային փոստը________________________ |ՀՀ օրենքով սահմանված |
| |հանրակրթական ծրագրեր |
|Իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրում |իրականացնող բոլոր տիպի |
|գրանցման համարը և նույնականացման |հանրակրթական ուսումնական |
|(իդենտիֆիկացիոն) կոդը լրացվում է Հայաստանի |հաստատությունները |
|Հանրապետության արդարադատության | |
|նախարարության իրավաբանական անձանց պետական |Հաշվետվության ներկայացման|
|ռեգիստրի գործակալության կողմից տրված |ժամկետը` մինչև |
|գրանցման վկայականից |հոկտեմբերի 15-ը: |
._____________________________________________________________________.
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ
20..../20.... ուսումնական տարվա համար
ԲԱԺԻՆ Ա. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Դպրոցի լրիվ անվանումը ..............................................
....................................................................
._____. ._______.
Դպրոցի համարը ._____. Դպրոցի ստեղծման տարեթիվը._______.
Դպրոցի տիպը ըստ իրականացվող հանրակրթական հիմնական ծրագրերի (նշել)`
.__________________________________________________________.
|ընդհանուր | |մասնագիտացված | |հատուկ | |
.__________________________________________________________.
Դպրոցի տիպը ըստ իրականացվող կրթական ծրագրերի աստիճանի (նշել)`
.________________________________. .__________________________________.
|տարրական (1-4-րդ դասարաններ)| | |ավագ (10-12-րդ դասարաններ) | |
|____________________________|___| |______________________________|___|
|միջին (5-9-րդ դասարաններ) | | |վարժարան (5-12-րդ դասարաններ) | |
|____________________________|___| |______________________________|___|
|հիմնական (1-9-րդ դասարաններ)| | |միջնակարգ (1-12-րդ դասարաններ)| |
.________________________________. .__________________________________.
._________. ._________.
Դպրոցի աշխատանքային շաբաթը, նշել |5-օրյա| | |6-օրյա| |
._________. ._________.
.__________. .__________. .__________.
Դպրոցի աշխատանքային |միահերթ| | |երկհերթ| | |եռահերթ| |
ժամակարգը /ռեժիմը/, նշել .__________. .__________. .__________.
.____________________. .____________________.
|գիշերօթիկ ռեժիմով| | |երկարօրյա ռեժիմով| |
.____________________. .____________________.
.___. .___.
Պետական | | Ոչ պետական | |
.___. .___.
.___________________________________________________.
Ենթակայությունը |ՀՀԿԳՆ | |Մարզային| |Համայնքային| |
(նշել) |_______________|___________________________________|
|Այլ (նշել) | |
.___________________________________________________.
.________________________________.
Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը .________________________________.
օրը, ամիսը, տարին «.....» .......... թ.
Գտնվելու վայրը /հասցեն/`
Փոստային դասիչը .___________.
.___________.
._______________________________________.
Մարզը/Երևան ._______________________________________.
._______________________________________.
Տարածաշրջան ._______________________________________.
._______________________________________.
Համայնքը/Վարչական շրջան ._______________________________________.
._______________________________________.
Փողոցը, շենքի համարը ._______________________________________.
Կապի միջոցները /հեռախոսահամարները լրացնել ամբողջովին/`
Ծածկագիրը Համարը
Հեռախոս .____________________. ._________________.
| +| 3| 7| 4| | | | | | | | | | |
.____________________. ._________________.
Բջջային .____________________. ._________________.
| +| 3| 7| 4| | | | | | | | | | |
.____________________. ._________________.
Ֆաքս .____________________. ._________________.
| +| 3| 7| 4| | | | | | | | | | |
.____________________. ._________________.
Էլեկտրոնային փոստ ...............@.............................
ՎԵԲ կայք ___________________________________________________
ԲԱԺԻՆ Բ. ԴՊՐՈՑԻ ՂԵԿԱՎԱՐ ԿԱԶՄԸ /ԸՍՏ ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿԻ/
._________________________________________________________________________.
|Տնօրեն |Ազգանուն |Անուն, հայրանուն|Ծննդյան տարեթիվը|Սեռը |
| |________________|________________|________________|____________|
|_________________________________________________________________________|
|Կրթությունը|Բարձրագույն մասնագիտական | |Բարձրագույն մանկավարժական | |
|/նշել/ | | | | |
|_________________________________________________________________________|
|Փորձառու-|Տվյալ դպրոցում | |Մանկավարժական | |Գիտական մանկավարժական | |
|թյունը |տնօրեն աշխատելու | |ստաժը մինչև | |ստաժը (տարի) | |
| |ստաժը, (տարի) | |տնօրեն | | | |
| | | |դառնալը (տարի)| | | |
| |___________________|_|______________|_|______________________|_|
| |Կրթական կառավարման | |Տնօրեն | |Ընդհանուր աշխատանքային| |
| |ստաժը /տարի/ | |աշխատելու | |ստաժը /տարի/ | |
| | | |ստաժը /տարի/ | | | |
._________________________________________________________________________.
Փոխտնօրեններ ................. մարդ, նրանցից կանայք ............ մարդ
._________________________________________________________________________.
|Գլխավոր |Ազգանուն |Անուն, հայրանուն |Ծննդյան տարեթիվը|Սեռը |
|հաշվապահ |______________|_________________|________________|___________|
|___________|_____________________________________________________________|
|Կրթությունը|Բարձրագույն | |Միջին | |Նախնական | | Միջնակարգ | |
|/նշել/ | | | | | | | | |
| |_____________|_|____________|_|_____________|_|____________|_|
| |Հաշվա- | |այլ| |Հաշվա-| |այլ| |Հաշվա- | |այլ| |Ավարտել է | |
| |պահական| | | |պահա- | | | |պահական| | | |չհավատար- | |
| | | | | |կան | | | | | | | |մագրված ԲՈՒՀ| |
|___________|______________________|_______________|______________________|
|Փորձառու- |Տվյալ դպրոցում | |Հաշվապահական | |Ընդհանուր | |
|թյունը |գլխավոր հաշվապահ | |ստաժը /տարի/ | |աշխատանքային | |
| |աշխատելու ստաժը | | | |ստաժը /տարի/ | |
| |/տարի/ | | | | | |
._________________________________________________________________________.
ԲԱԺԻՆ Գ. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ, ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
Գ-1. ԴՊՐՈՑԻ ՇԵՆՔԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
._________________________________________________________________________.
|Դպրոցի շենքի տիպը | |տիպային | |հարմարեցված | |ժամանակավոր | |
|______________________________________________________________________|__|
|Հարկայնությունը|1 հարկանի | |2 հարկանի | |3 հարկանի | |4 և ավելի | |
| | | | | | | |հարկանի | |
|_________________________________________________________________________|
|Շենքի նախագծային | |Փաստացի հաճախող երեխաների թիվը | |
|հզորությունը /նախատեսված | | | |
|աշակերտական տեղերի քանակը/ | | | |
|____________________________________________________________________|____|
|Տվյալ շենքում դպրոցի տեղակայման | |Շենքի ընդհանուր մակերեսը, | |
|տարեթիվը | |քառ. մ | |
|____________________________________________________________________|____|
|Դպրոցը համայնքի տարածքում|այո| | ոչ | |Հեռավորությունը | |
|միակն է | | | | |ամենամոտ դպրոցից | |
| | | | | |(մոտակա բանուկ | |
| | | | | |ճանապարհով, կմ-ով) | |
|_____________________________|______________________________________|____|
|Նկուղային հարկի ընդհանուր | |Դպրոցին կից տարածքի | |
|մակերեսը, քառ. մ | |մակերեսը, քառ. մ | |
|_____________________________|______|_______________________________|____|
|Վարձակալության տրված տարածք, | |Վարձակալությամբ վերցված | |
|քառ. մ | |տարածք, քառ. մ | |
|_____________________________|______|_______________________________|____|
|Բնակեցված սենյակների քանակը | |Դրանց ընդհանուր մակերեսը, քառ.մ| |
._________________________________________________________________________.
._________________________________________________________________________.
|Տարածքների անվանումները |Քանակը|Ընդհանուր |Փաստացի |Դրանց |
| | |մակերեսը, քառ.մ|գործողների|ընդհանուր|
| | | |քանակը |մակերեսը,|
| | | | |քառ.մ |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Առանձնասենյակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Դասասենյակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Լաբորատորիա | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Առարկայական սենյակ /կաբինետ/ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|դրանցից`|համակարգչային | | | | |
| |____________________|______|_______________|__________|_________|
| |նախնական | | | | |
| |զինպատրաստության | | | | |
| |____________________|______|_______________|__________|_________|
| |հրաձգարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Զենքի պահեստ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Արհեստագործական սենյակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Սպորտդահլիճ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Բացօթյա սպորտհրապարակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Նիստերի դահլիճ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Ճաշարան կամ բուֆետ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Բուժսենյակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Զուգարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Լոգարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Լողավազան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Հանդերձարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Ապաստարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Գրադարան | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Նկուղ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Տեխնիկական նշանակության | | | | |
|սենյակ | | | | |
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Այլ |________________|______|_______________|__________|_________|
|նշանակության|________________|______|_______________|__________|_________|
| |________________|______|_______________|__________|_________|
| |________________|______|_______________|__________|_________|
|_____________________________|______|_______________|__________|_________|
|Հանրակացարանային սենյակներ | | | | |
|_____________________________|______|__________________________|_________|
|դրանցում մահճակալների քանակը | |դրանցից օգտագործվում են | |
._________________________________________________________________________.
._________________________________________________________________________.
| Դպրոցը բազմահերթ է, որովհետև |չեն բավարարում| | չկան | |այլ | |
| |դասասենյակները| | համապատասխան| | | |
| | | | թվաքանակի | | | |
| | | | ուսուցիչներ | | | |
._________________________________________________________________________.
Գ-2. ԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՇԵՆՔԻ ՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ՀԱՐՄԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ /ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԸ/
._________________________________________________________________________.
|Շենքի վիճակը| բավարար է| |կարիք ունի հիմնանորոգման| |կարիք ունի ընթացիկ| |
| | | | | |նորոգման | |
|_________________________________________________________________________|
|Վերջին անգամ |հիմնանորոգումը| |ընթացքի| |ընթացիկ | |ընթացքի | |
|իրականացվել է| | |մեջ է | |նորոգումը| |մեջ է | |
|/թվականը/ | | | | | | | | |
|_____________________________________________________________________|___|
|Ջրամատա- |շուրջօրյա | |գրաֆիկով | |սեփական| | բացակայում է | |
|կարարումը|կենտրոնացված| |կենտրոնացված| |աղբյուր| | | |
|_________________________________________________|___________________|___|
|Կոյուղացումը |կենտրոնացված | | անհատական | | բացակայում է| |
|_________________________________________________________________________|
|Էլեկտրամատակարարումը | առկա է | |բացակայում է | |
|______________________________|_______________|____|_______________|_____|
|Գազամատակարարումը | առկա է | |բացակայում է | |
|___________________________________________________|_______________|_____|
|Ջեռուցումը |կենտրոնացված| |ըստ դասարանների| |բացակայում է | |
|___________________________________________________|_______________|_____|
|Տաք ջրամատակարարումը | առկա է | |բացակայում է | |
|___________________________________________________________________|_____|
|Ըստ դասարանների ջեռուցումն| էլեկտրաջեռուցիչներով| |վառարաններով | |
|իրականացվում է | | | | |
|________________________________________________|___|______________|_____|
|Ապահովվածությունը վառելիքով| բավարար| |մասամբ | | բացակայում է | |
|___________________________________________________________________|_____|
|Հեռախոսային կապը | առկա է | |բացակայում է | |
|______________________________|_______________|____|_______________|_____|
|Ինտերնետային կապը | առկա է | |բացակայում է | |
|______________________________________________|____|_______________|_____|
|Հայաստանի կրթական ցանց /ՀԿՑ/ | միացված է| |միացված չէ | |
|___________________________________________________________________|_____|
|Տրանսպորտային միջոցների |առկա է| |դրանցից | |բացակայում է | |
|քանակը | | |գործում են| | | |
._________________________________________________________________________.
Գ-3. ԳՈՐԾՈՂ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԵՐԹԱՅՆՈՒԹՅԱՆ
.__________________________________________________________________.
|Հերթեր | Դասարանների քանակը |
| |_______________________________________________________|
| |1 |2 |3 |4 |Ընդա- |5 |6 |7 |8 |9 |Ընդա-|10|11|12|Ընդա- |
| | | | | |մենը | | | | | |մենը | | | |մենը |
| | | | | |1-4 | | | | | |5-9 | | | |10-12 |
|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|
|I հերթ | | | | | | | | | | | | | | | |
|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|
|II հերթ | | | | | | | | | | | | | | | |
|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|
|III հերթ | | | | | | | | | | | | | | | |
|__________|__|__|__|__|______|__|__|__|__|__|_____|__|__|__|______|
|Ընդամենը | | | | | | | | | | | | | | | |
.__________________________________________________________________.
Գ- 4. ՀԱԳԵՑՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐՈՎ ԵՎ ՊԱՐԱԳԱՆԵՐՈՎ
._____________________________________________________________________.
|Գույք և սարքավորումներ |Չափի |Առկա |Պահանջարկը|
| |միավորը |քանակությունը| |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Աշակերտական սեղան | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Աշակերտական նստարան | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Գրատախտակ | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|ՈՒսուցչի սեղան | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Աթոռ | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Պահարան | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|այդ թվում` չհրկիզվող | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Տեսաձայնագրային տեխնիկա | կոմպլ. | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Համակարգչային սարքավորումներ | կոմպլ. | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|այդ թվում |համակարգիչ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |թվային ֆոտոխցիկ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |տեսախցիկ-վեբ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |տպիչ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |մուտքագրիչ/սկաներ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |անխափան սնուցման սարք | | | |
| |(ՍPS) | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |արտատպիչ | հատ | | |
| |________________________|________|_____________|__________|
| |էլեկտրոնային գրատախտակ | հատ | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|Արհեստանոցային գույք | կոմպլ. | | |
|___________________________________|________|_____________|__________|
|ՈՒսումնական զենք | հատ | | |
._____________________________________________________________________.
Գ-5. ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
._____________________________________________________________________.
| |Կազմակերպության /անձի/ |Իրականացվող ծրագրի |Ծրագրի /միջոցառման/|
| |անվանումը |/միջոցառման/ անվանումը|տևողությունը |
| | | |___________________|
| | | | սկիզբը | ավարտը |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 1| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 2| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 3| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 4| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 5| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 6| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 7| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 8| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
| 9| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
|10| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
|11| | | | |
|__|_______________________|______________________|_________|_________|
|12| | | | |
._____________________________________________________________________.
Գ-6. ԴՊՐՈՑՈՒՄ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
.__________________________________________________________________.
| |Գործունեության տեսակը|որից պահանջում է հատուկ թույլտվություն |
| |/անվանումը/ |/լիցենզիա/, նշել «X» նշանով |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 1 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 2 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 3 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 4 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 5 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 6 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 7 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 8 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
| 9 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
|10 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
|11 | | |
|____|_____________________|_______________________________________|
|12 | | |
.__________________________________________________________________.
ԲԱԺԻՆ Դ. ԴԱՍԱԺԱՄԵՐԻ ՇԱԲԱԹԱԿԱՆ ՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ
._____________________________________________________________________.
| Առարկաներ | Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ |
| |______________________________________________|
| |1-4 դասարաններ|5-9 դասարաններ|10-12 դասարաններ|
| |______________|______________|________________|
| |Ընդա- |որից` |Ընդա- |որից` |Ընդամենը|որից` |
| |մենը |ըստ |մենը |ըստ | |ըստ |
| | |կիսվող | |կիսվող | |կիսվող |
| | |առարկա-| |առարկա-| |առարկա-|
| | |ների | |ների | |ների |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|_____________________________________________________________________|
| Պարտադիր առարկաներ |
|_____________________________________________________________________|
|Մայրենի | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայոց լեզու | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայ գրականություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Գրականություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ռուսաց լեզու | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ռուս գրականություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Անգլերեն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ֆրանսերեն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Գերմաներեն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|այլ լեզու | | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Մաթեմատիկա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հանրահաշիվ | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Երկրաչափություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ֆիզիկա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Քիմիա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ինֆորմատիկա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Բնագիտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Աշխարհագրություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայաստանի | | | | | | |
|աշխարհագրություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Համաշխարհային | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայոց պատմություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Կենսաբանություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Երաժշտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ֆիզկուլտուրա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Կերպարվեստ | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Տեխնոլոգիա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|ՆԶՊ և անվտանգ | | | | | | |
|կենսագործունեություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայրենագիտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հասարակագիտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ես և շրջակա աշխարհը | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Գծագրություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Շախմատ | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
._____________________________________________________________________.
| Առարկաներ | Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ |
| |______________________________________________|
| |1-4 դասարաններ|5-9 դասարաններ|10-12 դասարաններ|
| |______________|______________|________________|
| |Ընդա- |որից` |Ընդա- |որից` |Ընդամենը|որից` |
| |մենը |ըստ |մենը |ըստ | |ըստ |
| | |կիսվող | |կիսվող | |կիսվող |
| | |առարկա-| |առարկա-| |առարկա-|
| | |ների | |ների | |ների |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Պարտադիր արհեստագործական /մասնագիտական/ առարկաներ |
|_____________________________________________________________________|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Երաշխավորված /լրացուցիչ/ առարկաներ |
|_____________________________________________________________________|
|Կիրառական | | | | | | |
|տնտեսագիտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Կյանքի հմտություններ | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Բնապահպանություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Տրամաբանություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Գրաբար | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Բարոյագիտություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հոգեբանություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Հայկական հարցի | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Էկոլոգիա | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Մշակույթի պատմություն | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Ֆերմերային գործ | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
|Էներգիայի և | | | | | | |
|ռեսուրսների | | | | | | |
|օգտագործում | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
|______________________|______|_______|______|_______|________|_______|
| | | | | | | |
._____________________________________________________________________.
ԲԱԺԻՆ Ե. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐ
Ե1. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ
/մարդ/
.__________________________________________________________________________
| |Ընդա-|Նրան- |Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի|
| |մենը |ցից | |
| | |կանայք|_____________________________________|
| | | |Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|
| | | |գույն |ցից |բարձ-|ցից |մասնա-|ցից |
| | | | |կա- |րա- |կա- |գիտա- |կա- |
| | | | |նայք |գույն|նայք |կան |նայք |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|ՈՒսուցիչներ /ընդամենը/| | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Հայոց լեզու և | | | | | | | | |
|գրականություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Մաթեմատիկա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆիզիկա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Քիմիա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Կենսաբանություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Պատմություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | | | |
|պատմություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Աշխարհագրություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Հասարակագիտություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆիզկուլտուրա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Երաժշտություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Կերպարվեստ | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|ՆԶՊ և անվտանգ | | | | | | | | |
|կենսագործունեություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ռուսաց լեզու և | | | | | | | | |
|գրականություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Անգլերեն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ֆրանսերեն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Գերմաներեն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Այլ լեզու | | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Ինֆորմատիկա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Տեխնոլոգիա | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Դասվար | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Դաստիարակ | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Գծագրություն | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Շախմատ | | | | | | | | |
|______________________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
|Այլ առարկաներ|________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
| |________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
| |________|_____|______|______|_____|_____|_____|______|_____|
.__________________________________________________________________________
_________________________________________________________________.
|նրանցից` ըստ մանկավարժական կրթական |Ավարտել|նրան-|ՈՒնեն |նրան-|
| մակարդակի |են |ցից |միջնա |ցից |
|_____________________________________|չհավա- |կա- |կարգ |կա- |
|Բարձրա|նրան-|Թերի |նրան-|Միջին |նրան-|տարմա- |նայք |կրթու-|նայք |
|գույն |ցից |բարձ-|ցից |մասնա-|ցից |գրված | |թյուն | |
| |կա- |րա- |կա- |գիտա- |կա- |ԲՈՒՀ | | | |
| |նայք |գույն|նայք |կան |նայք | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
| | | | | | | | | | |
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
|______|_____|_____|_____|______|_____|_______|_____|______|_____|
_________________________________________________________________.
-----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում