Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ Դ ...

 

 

110.0984.070813

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «07»        08            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013307

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

23 հուլիսի 2013 թվականի N 984-Ն

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2013-2014 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 3-րդ կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի N 1579 որոշմամբ հաստատված կանոնադրության 14-րդ կետի դ) ենթակետը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել ՀՀ երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2013-2014 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի մարզառազմական և արտաուսումնական դաստիարակության վարչության պետ Ա. Այվազյանին և իրավաբանական վարչության պետ Վ. Բավեյանին` փաստաթուղթը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

3. Սույն հրամանի կատարման վերահսկողությունը վերապահել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:

 

Հավելված

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության և գիտության

նախարարի

2013 թվականի հուլիսի 23-ի

N 984-Ն հրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2013-2014 ԹԹ. ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետությունում երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցները (այսուհետ` դպրոց) լրացուցիչ կրթության ուսումնական հաստատություններ են և իրականացնում են մշակութային կրթություն` նպաստելով երեխաների գեղագիտական զարգացմանը:

2. Մշակութային կրթությունը, լինելով սոցիալ-մշակութային քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկը, ապահովում է ՀՀ բնակվող երեխաների կրթության իրավունքը, օժանդակում է դպրոցների նյութատեխնիկական բազաների ամրապնդմանը, ձևավորում է պետական պատվերի շրջանակներում սովորողների ցանկը:

3. Օրինակելի ուսումնական պլանների առկայությունը ստեղծում է միասնական դաշտ և անհրաժեշտ նախապայման է դասավանդման գործընթացի կազմակերպման համար` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր սովորողի ընդունակություններն ու առանձնահատկությունները:

4. Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

5. Հայաստանի Հանրապետությունում դպրոցներում ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից: ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ: Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ ԿԳ նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան: Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ /հանգստյան օրը` կիրակի/:

6. ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են` անհատական և խմբակային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե:

7. Սովորողների առաջադիմությունը գնահատվում է 10 միավորի համակարգով:

8. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականներից ձևավորվում է I կիսամյակի, իսկ տարեվերջի փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` II կիսամյակի և տարեկան ամփոփիչ գնահատականը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/     |Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը |__________________________________|           |թյուն  |

|   |          |           Դասարաններ             |           |       |

|   |          |__________________________________|           |       |

|   |          | I  | II | III| IV | V  | VI | VII|           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|1. |Դաշնամուր | 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0|I, II, III,|IV, VII|

|   |          |    |    |    |    |    |    |    |V, VI      |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|II, III,   | VII   |

|   |          |    |    |    |    |    |    |    |IV, V, VI  |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական|--- |--- |--  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|V, VI, VII |  ---  |

|   |գրականու- |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|4. |Երգչախումբ| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 2.0| 2.0| 2.0|IV, V, VI, |  ---  |

|   |կամ       |    |    |    |    |    |    |    |VII        |       |

|   |համույթ   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|5. |Ընտրովի   |--- | 0.5| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII    |  ---- |

|______________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|Ընդամենը      | 4.5| 5.0| 5.5| 7.0| 8.0| 8.0| 8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին /անսամբլ/, V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի /անսամբլ/ նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

 

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/     |Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը |__________________________________|           |թյուն  |

|   |          |           Դասարաններ             |           |       |

|   |          |__________________________________|           |       |

|   |          | I  | II | III| IV | V  | VI | VII|           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|1. |Երաժշտական| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0|I, II, III,|IV, VII|

|   |գործիք    |    |    |    |    |    |    |    |V, VI      |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|II, III,   |VII    |

|   |          |    |    |    |    |    |    |    |IV, V, VI  |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական| ---| ---| ---| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|V, VI, VII |  ---  |

|   |գրականու- |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|4. |Նվագա-    | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 2.0| 2.0| 2.0|IV, V, VI, |  ---  |

|   |խումբ,    |    |    |    |    |    |    |    |VII        |       |

|   |համույթ   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |կամ       |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |երգչախումբ|    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|5. |Ընտրովի   | ---| 0.5| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII    | ----  |

|______________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|Ընդամենը      | 4.5| 5.0| 5.5| 7.0| 8.0| 8.0| 8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբակային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

6. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ, համույթ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

11. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհուրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի     |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/|Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը    |_____________________________|           |թյուն  |

|   |             |           Դասարաններ        |           |       |

|   |             |_____________________________|           |       |

|   |             | I   | II  | III | IV  | V   |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|1. |Մեներգե-     |  1.5|  1.5| 1.5 | 2.0 | 2.0 |I, II, IV  |III, V |

|   |ցողություն   |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո     |  1.5|  1.5|  1.5|  1.5|  1.5|II, III, IV|   V   |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական   | --- |  1.5|  1.5|  1.5|  1.5|III, IV, V |  ---  |

|   |գրականություն|     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|4. |Երգչախումբ   | --- |  1.0|  2.0|  2.0|  2.0|III, IV, V |  ---  |

|   |կամ համույթ  |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|5. |Դաշնամուր    |  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|III, IV, V |  ---  |

|_________________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|Ընդամենը         |  4.0|  6.5|  7.5|  8.0|  8.0|           |       |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբակային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

 

(Մինչև 9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/     |Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը |__________________________________|           |թյուն  |

|   |          |           Դասարաններ             |           |       |

|   |          |__________________________________|           |       |

|   |          | I  | II | III| IV | V  | VI | VII|           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|1. |Մեներգե-  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 2.0| 2.0|I, II, III,| VII   |

|   |ցողություն|    |    |    |    |    |    |    |IV, V, VI  |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|II, III,   | VII   |

|   |          |    |    |    |    |    |    |    |IV, V, VI  |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական| ---| ---| ---| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|V, VI, VII |  ---  |

|   |գրականու- |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|4. |Երգչախումբ|--- | 1.0| 1.0| 1.0| 2.0| 2.0|2.0 |IV, V, VI, |  ---  |

|   |կամ       |    |    |    |    |    |    |    |VII        |       |

|   |համույթ   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|5. |Դաշնամուր | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, IV, V,|  ---  |

|   |          |    |    |    |    |    |    |    | VI, VII   |       |

|______________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|Ընդամենը      | 4.0| 5.0| 5.0| 6.5| 7.5| 8.0| 8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբակային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի     |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/|Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը    |_____________________________|           |թյուն  |

|   |             |           Դասարաններ        |           |       |

|   |             |_____________________________|           |       |

|   |             | I   | II  | III | IV  | V   |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|1. |Երաժշտական   |  2.0|  2.0|  2.0|  2.0|  2.0|I, II, IV  |III, V |

|   |գործիք       |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո     |  1.5|  1.5|  1.5|  1.5|  1.5|II, III, IV|   V   |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական   |  ---| 1. 5|  1.5|  1.5|  1.5| III, IV, V|  ---  |

|   |գրականություն|     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|4. |Նվագախումբ,  |  1.0|  1.0|  2.0|  2.0|  2.0| III, IV, V|  ---  |

|   |համույթ կամ  |     |     |     |     |     |           |       |

|   |երգչախումբ   |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|5. |Ընտրովի      | --- |  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|   III, V  |  ---- |

|_________________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|Ընդամենը         |  4.5|  7.0|  8.0|  8.0|  8.0|           |       |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/     |Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը |__________________________________|           |թյուն  |

|   |          |           Դասարաններ             |           |       |

|   |          |__________________________________|           |       |

|   |          | I  | II | III| IV | V  | VI | VII|           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|1. |Երաժշտական| 1.5| 1.5| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 2.0|I, II, III,|IV, VII|

|   |գործիք    |    |    |    |    |    |    |    |V, VI      |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|2. |Սոլֆեջիո  | 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|II, III,   |  VII  |

|   |          |    |    |    |    |    |    |    |IV, V, VI  |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|3. |Երաժշտական| ---| ---| ---| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|V, VI, VII |  ---  |

|   |գրականու- |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|4. |Նվագա-    | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 2.0| 2.0| 2.0|IV, V, VI, |  ---  |

|   |խումբ,    |    |    |    |    |    |    |    |VII        |       |

|   |համույթ   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |կամ       |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |երգչախումբ|    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|5. |Ընտրովի   | ---| 0.5| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII    |  ---- |

|______________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|Ընդամենը      | 4.0| 4.5| 5.5| 7.0| 8.0| 8.0| 8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբակային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբակային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 7 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և երաժշտական կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել երաժշտական կամ արվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(10 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի           |Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք     |Քննու- |

|   |անվանումը          |     /շաբաթական/       |             |թյուն  |

|   |                   |_______________________|             |       |

|   |                   |           Դասարաններ  |             |       |

|   |                   |_______________________|             |       |

|   |                   | I   | II  | III | IV  |             |       |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|1. |Գծանկար            |  3.0|  3.0|  4.0|  4.0|    II, III  |   IV  |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|2. |Գունանկար          |  3.0|  3.0|  3.0|  3.0|    II, III  |   IV  |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|3. |Կոմպոզիցիա         |  2/1|  2/1|  2/1|  2/1|    II, III  |   IV  |

|   |(ստեղծագործական    |     |     |     |     |             |       |

|   |թեմատիկ            |     |     |     |     |             |       |

|   |նկարչություն)      |     |     |     |     |             |       |

|   |հաստոցային/        |     |     |     |     |             |       |

|   |կիրառական          |     |     |     |     |             |       |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|4. |Քանդակ կամ         | 2.0 | 2.0 |  1.0|  1.0|    II, III  |   IV  |

|   |դեկորատիվ-         |     |     |     |     |             |       |

|   |կիրառական արվեստ   |     |     |     |     |             |       |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|5. |Արվեստի պատմություն|  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|      IV     |  ---  |

|___|___________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|6. |Ընտրովի            |  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|    II, IV   |  ---  |

|_______________________|_____|_____|_____|_____|_____________|_______|

|Ընդամենը               | 13.0| 13.0| 13.0| 13.0|             |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 10 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

8. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ գեղարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(Մինչև 10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/     |Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը |__________________________________|           |թյուն  |

|   |          |           Դասարաններ             |           |       |

|   |          |__________________________________|           |       |

|   |          | I  | II | III| IV | V  | VI | VII|           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|1  |Կերպար-   | 2.0| 2.0| 2.0|  - |  - |  - |  - |    III    |       |

|   |վեստի     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |հիմունքներ|    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |և  նկար-  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |չություն  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|2. |Կիրառական | 2.0| 2.0| 2.0|  - |  - |  - |  - |    III    |       |

|   |արվեստ    |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|3. |Ծեփագոր-  | 2.0| 2.0| 2.0|  - |  - |  - |  - |    III    |       |

|   |ծություն  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|4. |Գծանկար   | ---| ---| ---| 3.0| 3.0| 4.0| 4.0| IV, V, VI |  VII  |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|5. |Գունանկար | ---| ---| ---| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0| IV, V, VI |  VII  |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|6. |Կոմպոզիցիա| ---| ---| ---| 2/1| 2/1| 2/1| 2/1| IV, V, VI |  VII  |

|   |(ստեղծա-  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |գործական  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թեմատիկ   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |նկարչու-  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն)    |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |հաստոցա-  |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |յին/      |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |կիրառական |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|7. |Քանդակ կամ| ---| ---| ---| 2.0| 2.0| 1.0| 1.0| IV, V, VI |  VII  |

|   |կիրառական |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |արվեստ    |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|8. |Արվեստի   | ---| ---| -- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| V, VI, VII|  ---- |

|   |պատմու-   |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|   |թյուն     |    |    |    |    |    |    |    |           |       |

|___|__________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|9. |Ընտրովի   | 0.5| 0.5| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|  IV, VII  |   --  |

|______________|____|____|____|____|____|____|____|___________|_______|

|Ընդամենը      | 6.5| 6.5| 7.0|13.0|13.0|13.0|13.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 4, 5, 6, 7, 8-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Այս ցանկը կարող է ընդլայնվել` ըստ անհրաժեշտության: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբակային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 8 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

8. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելուն հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ գեղարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N  |Առարկայի     |Դասաժամերի քանակը /շաբաթական/|Ստուգարք   |Քննու- |

|   |անվանումը    |_____________________________|           |թյուն  |

|   |             |           Դասարաններ        |           |       |

|   |             |_____________________________|           |       |

|   |             | I   | II  | III | IV  | V   |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|1. |Դասական պար  |  3.0|  4.5|  4.5|  4.5|  4.5|II, III, IV|   V   |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|2. |Հայկական պար | --  |  3.0|  3.0|  3.0|  3.0| III, IV   |   V   |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|3. |Ժամանակակից  | --- | --- |  1.5|  1.5|  1.5| III, IV   |   V   |

|   |պարահանդե-   |     |     |     |     |     |           |       |

|   |սային պար    |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|4. |Պատմակենցա-  | --- |  1.5| --- | --- | --- |     II    |   --  |

|   |ղային պար    |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|5. |Ժողովուրդ-   | --- | --- |  1.5|  1.5|  1.5|  III, IV  |   V   |

|   |ներին բնորոշ |     |     |     |     |     |           |       |

|   |բեմական պար  |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|6. |Ռիթմիկա      |  1.0|  1.0| --- | --- | --- |     II    |   --  |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|7. |Մարմնամար-   |  1.0| --- | --- | --- | --- |     --    |   --  |

|   |զություն     |     |     |     |     |     |           |       |

|   |/պարտեր/     |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|8. |Երաժշտության |  1.0|  0.5|  0.5|  0.5|  0.5|     V     |   --  |

|   |գրագիտություն|     |     |     |     |     |           |       |

|   |և  ունկնդրում|     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|9. |Արվեստի      | --- |  1.0|  1.0|  1.0|  1.0|     V     |   --  |

|   |պատմություն  |     |     |     |     |     |           |       |

|___|_____________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|10.|Բեմական      |  0.5|  0.5|  0.5|  0.5|  0.5|     --    |   --  |

|   |փորձառություն|     |     |     |     |     |           |       |

|   |/պրակտիկա/   |     |     |     |     |     |           |       |

|_________________|_____|_____|_____|_____|_____|___________|_______|

|Ընդամենը         |  6.5| 12.0| 12.5| 12.5| 12.5|           |       |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբակային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Դպրոցներում կարող են գործել մինչև 9 տարեկան երեխաների համար նախապատրաստական դասարաններ, որոնց առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

10. Առավել շնորհալի և կրթությունը շարունակելու հակված շրջանավարտները կարող են ուսումը շարունակել արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցներում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է շրջանավարտի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ` վճարովի հիմունքներով:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
23.07.2013
N 984-Ն
Հրաման