111.0446.081204
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«08» 12 2004 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11104330
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
24 նոյեմբերի 2004 թվականի N 446-Ն
i
ԹԱՏՐՈՆՆԵՐԻՆ, ՀԱՄԵՐԳԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ, ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻՆ, ԹԱՆԳԱՐԱՆՆԵՐԻՆ, ԱՐԳԵԼՈՑՆԵՐԻՆ, ԱՐԳԵԼՈՑ-ԹԱՆԳԱՐԱՆՆԵՐԻՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՇՎԻՆ ՀԱՏԿԱՑՎՈՂ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՅԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ ԿԱՐԳԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ի կատարումն ՀՀ կառավարության 2003 թ. դեկտեմբերի 24-ի «Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեից իրավաբանական անձանց սուբսիդիաների և դրամաշնորհների հատկացման կարգը հաստատելու մասին» N 1937-Ն որոշման 6-րդ կետի պահանջի`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հաստատել`
ա/ թատրոններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման կարգը` համաձայն հավելված 1-ի.
բ/ համերգային կազմակերպություններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման կարգը` համաձայն հավելված N 2-ի.
գ/ թանգարաններին, արգելոցներին, արգելոց-թանգարաններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման կարգը` համաձայն հավելված N 3-ի.
դ/ գրադարաններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման կարգը` համաձայն հավելված N 4-ի:
2. ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության հարցերի նախարարության աշխատակազմի ֆինանսատնտեսագիտական և հաշվապահական հաշվառման վարչությանը և քարտուղարությանը` սույն հրամանն ուղարկել ՀՀ արդարադատության նախարարություն` սահմանված կարգով գրանցելու որպես գերատեսչական նորմատիվային ակտ:
3. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության հարցերի նախարարին:
Հավելված N 1
ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության
հարցերի նախարարի
2004 թվականի նոյեմբերի 24-ի
N 446-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ԹԱՏՐՈՆՆԵՐԻՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՇՎԻՆ ՀԱՏԿԱՑՎՈՂ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՅԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ
1. Թատրոններին տրամադրվող սուբսիդիան պետք է ապահովի.
ա/ թատերական արվեստի պահպանումը, տարածումը և զարգացումը.
բ/ թատրոնների ստեղծագործական գործունեության համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը:
2. Թատրոնների գործունեության ֆինանսական միջոցները գոյանում են ի հաշիվ.
ա/ թատրոնների գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի.
բ/ ներկայացումների տոմսերի վաճառքի հասույթի.
գ/ ըստ պայմանագրերի` իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց ծառայություններ մատուցելու վճարների.
դ/ կամավոր նվիրատվությունների, դրամական նպաստների և այլն.
ե/ այլ գործունեության մուտքերի` ներառյալ ձեռնարկատիրական գործունեության եկամուտները:
3. Թատրոններին տրամադրվող սուբսիդիայի հաշվարկման հիմքում դրված ծախսերն են.
ա/ աշխատողների /մասնագետների, ստեղծագործական, արտադրական, ղեկավարման և օժանդակ կազմի/ աշխատանքի վարձատրություն` ինչպես հաստիքային ցուցակներում ընդգրկվածների, այնպես էլ պայմանագրերով հրավիրվածների, թատրոնների կողմից օգտագործվող ստեղծագործությունների հեղինակների հոնորարների վճարում.
բ/ պարտադիր սոցապ վճարներ.
գ/ նոր և վերականգնված բեմադրությունների ծախսեր.
դ/ ընթացիկ խաղացանկի համալրում.
ե/ պահպանման, շենքի շահագործման և ընթացիկ գործունեության համար այլ անհրաժեշտ ծախսեր /էլեկտրաէներգիա, վառելիք և ջեռուցում, ջրմուղ-կոյուղի, կապ, տրանսպորտ, գործուղում, այլ կոմունալ, վարձակալություն, պահակային և հակահրդեհային ծառայություն, գովազդային, հեղինակային իրավունքի գործակալության մասհանումներ, տոմսեր տարածողների վարձատրություն, այլ ծախսեր/:
4. Գեղարվեստաբեմադրական, վարչական, ղեկավար և սպասարկող անձնակազմի աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերը հաշվարկվում են` ելնելով վերջին 3 տարիների միջին ցուցակային թվաքանակից և ձևավորված միջին դրույքաչափերից: Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերում հաշվի են առնվում դրույքաչափերի փոփոխությունների գործակիցը, ինչպես նաև` ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխանող հատուկ պայմաններում աշխատելու համար սահմանված հավելումները:
5. Նոր բեմադրությունների և ընթացիկ խաղացանկի նորոգման ու համալրման նորմատիվային առավելագույն ծախսերը հաշվարկվում են համաձայն աղյուսակ 1-ի:
Աղյուսակ 1
._________________________________________________________________________.
| Թատրոններ | Նոր | Մեկ նոր |Ընթացիկ խաղացանկի|
| |ներկայացումների|բեմադրության| նորացում և |
| | քանակը | արժեքը | համալրում մեկ |
| | |/հազ. դրամ/ | միավորի համար |
| | | | /հազ. դրամ/ |
|__________________________|_______________|____________|_________________|
|1. Օպերայի և բալետի | 1 | 20000.0 | 6000.0 |
|2. Երաժշտական | 1 | 12000.0 | 3600.0 |
|3. Դրամատիկ | 2 | 10000.0 | 3000.0 |
|4. Տիկնիկային | 3 | 5000.0 | 1500.0 |
|5. Կամերային, | 2 | 5000.0 | 1800.0 |
| երիտասարդական, մնջախաղի| | | |
._________________________________________________________________________.
Նշված գումարները խմբագրվում են` հաշվի առնելով գների և սակագների փոփոխությունները:
6. Թատրոնի պահպանման և շենքի շահագործման ծախսերը որոշվում են նախորդ տարվա փաստացի ցուցանիշների, գործող սակագների և պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող ծառայությունների գների համաձայն:
7. Եկամուտների նորմատիվային մեծությունը որոշվում է ներկայացումների քանակով /հիմնական բեմահարթակում/, մեկ ներկայացման միջին հաճախելիությամբ, տոմսերի գործող գնով և այլ եկամուտներով:
8. Տարաժանր թատրոնների համար սահմանվում են ներկայացումների առավելագույն թվի հետևյալ նորմատիվները /աղյուսակ 2/.
Աղյուսակ 2
._________________________________________________________________________.
| |Ներկայացումների քանակը /տարեկան/|
|________________________________________|________________________________|
|1. Օպերայի և բալետի | 60 |
|2. Երաժշտական | 110 |
|3. Դրամատիկ | 90 |
|4. Տիկնիկային | 200 |
|5. Կամերային, երիտասարդական, մնջախաղի | 90 |
._________________________________________________________________________.
Նշված նորմատիվները կոնկրետ թատրոնի աշխատանքի ռեժիմի սահմանման հիմք չեն: Յուրաքանչյուր թատրոն ինքնուրույն է ծրագրում իր գործունեությունը, որոշում ստացիոնար, արտագնա և հյուրախաղային համերգների քանակը, սահմանում հաստիքները, դրույքաչափերը, աշխատանքի ռեժիմը` նկատի ունենալով, որ գերնորմատիվային ծախսերի ծածկումը պետք է իրականացվի տոմսերի վաճառքից հասույթի և եկամուտների ավելացման հաշվին:
9. Տոմսեր տարածողների վարձատրության չափը սահմանվում է իրացրած տոմսերի հասույթի մինչև 25%-ի չափով:
10. Ստացիոնար մեկ ներկայացման միջին հաճախելիությունը հաշվարկվում է թատրոնի վերջին 3 տարիների հաշվետվական տվյալների հիման վրա: Դահլիճի միջին բեռնվածությունը 55%-ից պակաս չի կարող լինել:
11. Նորմատիվային եկամուտների հաշվարկման ժամանակ կիրառվում են տոմսերի գործող գները, իսկ այլ եկամուտների գծով հաշվարկվում է վերջին 5 տարիների փաստացի ստացված եկամուտների միջինը:
12. Թատրոններին տրամադրվող սուբսիդիայի առավելագույն չափը հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով.
Ս = Հք x Հշգ - Ե, որտեղ`
Հք - ն հանդիսատեսի ընդհանուր քանակն է,
Ե - ն նորմատիվային եկամուտներն են,
ՀՇԳ - ն մեկ հանդիսատեսի սպասարկման նվազագույն շահավետ գինն է և հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով.
Ծ
Հշգ = _________
Ն x ՄՆՀ, որտեղ`
Ծ - ն նորմատիվային ծախսերն են,
Ն - ն ներկայացումների նորմատիվային առավելագույն քանակն է,
ՄՆՀ - ն մեկ ներկայացման հաճախելիության նորմատիվն է:
Նորմատիվային եկամուտները հաշվարկվում են հետևյալ բանաձևով.
Ե = Հք x Գմգ + եայլ, որտեղ`
Հք - ն հանդիսատեսի ընդհանուր քանակն է,
Գմգ - ն տոմսի գործող միջին գինն է,
եայլ - ն այլ եկամուտներն են, որոնք գոյանում են դահլիճի, տարածքի վարձակալությունից և այլ վճարովի ծառայություններից:
13. Կազմակերպության հիմնադիրը /լիազորված պետական մարմինը/, ելնելով սոցիալ-տնտեսական պայմաններից, թատրոնի ստեղծագործական մտահղացումների լիարժեք իրականացման նպատակով` սուբսիդիայի նորմատիվային չափը հաշվարկելիս, կարող է ավելացնել անձնակազմի թվաքանակը, անհրաժեշտ ծախսերի նվազագույնը, նվազեցնել ներկայացումների քանակը: Թատրոնին հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվային չափը կարող է վերանայվել կազմակերպության գործունեության պայմանների էական փոփոխությունների` այլ շենք փոխադրվելու, վերակառուցման, տեխնիկական վերազինման և այլ դեպքերում:
14. Թատերական արվեստի պահպանման, տարածման, ինչպես նաև ստեղծագործական ներուժի վերարտադրման և զարգացման նպատակով այլ աղբյուրներից ստացված միջոցները չեն կարող նվազեցնել թատրոնի համար պետական բյուջեից հատկացվող ֆինանսական միջոցների ծավալը:
15. Կարգում բերված նորմատիվները և ցուցանիշները կիրառվում են բացառապես պետական բյուջեից թատրոններին հատկացվող սուբսիդիայի չափի հաշվարկման համար:
Հավելված N 2
ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության
հարցերի նախարարի
2004 թվականի նոյեմբերի 24-ի
N 446-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՄԵՐԳԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՇՎԻՆ ՀԱՏԿԱՑՎՈՂ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՅԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ
1. Համերգային կազմակերպություններին համերգային գործունեության համար տրամադրվող սուբսիդիան պետք է ապահովի.
ա/ համերգային կազմակերպության ստեղծագործական գործունեության անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը.
բ/ գեղարվեստական բարձրարժեք ստեղծագործությունների կատարմանն ընդունակ համերգային կոլեկտիվների ձևավորումը.
գ/ համերգային կոլեկտիվի ստեղծագործական մտահղացումների գեղարվեստական մարմնավորման լիարժեք ապահովման համար անհրաժեշտ ծախսերի նվազագույնը:
2. Համերգային կազմակերպության ֆինանսական միջոցները գոյանում են ի հաշիվ.
ա/ համերգային կազմակերպության գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի.
բ/ համերգների տոմսերի վաճառքի հասույթի.
գ/ ըստ պայմանագրերի` իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց ծառայություններ մատուցելու վճարների.
դ/ կամավոր նվիրատվությունների, դրամական նպաստների և այլն.
ե/ այլ գործունեության մուտքերի` ներառյալ ձեռնարկատիրական գործունեության եկամուտները:
3. Համերգային կազմակերպություններին տրամադրվող սուբսիդիայի հաշվարկման հիմքում դրված ծախսերն են`
ա/ աշխատողների /մասնագետների, ստեղծագործական, արտադրական, կառավարման և օժանդակ կազմի/ աշխատանքի վարձատրություն` ինչպես հաստիքային ցուցակներում ընդգրկվածների, այնպես էլ պայմանագրերով հրավիրվածների, համերգային կազմակերպության կողմից օգտագործվող ստեղծագործությունների հեղինակների հոնորարների վճարում.
բ/ պարտադիր սոց. ապահովագրության վճարներ.
գ/ նոր և վերականգնված համերգային ծրագրերի ծախսեր.
դ/ համերգային ծրագրերի ընթացիկ նորոգում.
ե/ համերգային դահլիճի և համերգային կազմակերպության պահպանման, շենքի շահագործման և ընթացիկ գործունեության համար այլ անհրաժեշտ ծախսեր /էլեկտրաէներգիա, վառելիք, ջեռուցում, ջրմուղ-կոյուղի, կապ, տրանսպորտ, գործուղում, այլ կոմունալ, վարձակալություն, պահակային և հակահրդեհային ծառայություն, գովազդային, հեղինակային իրավունքի գործակալության մասհանումներ, տոմսեր տարածողների վարձատրություն, այլ ծախսեր/:
4. Գեղարվեստաբեմադրական, վարչական, ղեկավար և սպասարկող անձնակազմի աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերը հաշվարկվում են` ելնելով վերջին 3 տարիների միջին ցուցակային թվաքանակից և ձևավորված միջին դրույքաչափերից: Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերում հաշվի են առնվում դրույքաչափերի փոփոխությունների գործակիցը, ինչպես նաև` ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխանող հատուկ պայմաններում աշխատելու համար սահմանված հավելումները:
5. Նոր համերգային ծրագրերի բեմադրման և ընթացիկ ծրագրի նորոգման ու համալրման նորմատիվային ծախսերը հաշվարկվում են համաձայն աղյուսակ 1-ի:
Աղյուսակ 1
._________________________________________________________________________.
| Համերգային կազմակերպության ժանրը | Նոր | Մեկ նոր | Ընթացիկ |
| |համերգային|համերգային | համերգային |
| | ծրագրերի | ծրագրի | ծրագրի |
| | քանակը | արժեքը |համալրում և |
| | |/հազ. դրամ/| նորացում |
| | | |/հազ. դրամ/ |
|_____________________________________|__________|___________|____________|
| 1.|Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբ | 1 | 6000,0 | 1000,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 2.|Կամերային նվագախումբ | 1 | 4000,0 | 500,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 3.|Ակադեմիական երգչախումբ | 1 | 8000,0 | 500,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 4.|Երգի-պարի, պարային համույթներ | 1 | 10000,0 | 1000,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 5.|Ժողովրդական, գուսանական, հնագույն| 1 | 4000,0 | 300,0 |
| |երաժշտության համույթներ | | | |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 6.|Էստրադային-ջազային | 1 | 2000,0 | 300,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 7.|Երգի թատրոն, ֆիլհարմոնիա | 1 | 2000,0 | 300,0 |
|___|_________________________________|__________|___________|____________|
| 8.|Քառյակ, հոգևոր երաժշտության | 1 | 1000,0 | 300,0 |
| |կենտրոն | | | |
._________________________________________________________________________.
Նոր համերգային ծրագրերի բեմադրման և ընթացիկ համերգային ծրագրերի համալրման և նորոգման համար նախատեսված նորմատիվը կարող է փոփոխվել` ելնելով համերգային կոլեկտիվի ստեղծագործական առանձնահատկություններից:
Համերգային ծրագիրն իր մեջ ընդգրկում է 10-15 համար:
6. Համերգային կազմակերպության պահպանման և շենքի /դահլիճի/ շահագործման ծախսերը որոշվում են նախորդ տարվա փաստացի ցուցանիշների, գործող սակագների և պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող ծառայությունների գների համաձայն:
7. Երաժշտական գործիքների, սարքավորումների մաշվածությունը հաշվարկվում է համաձայն գործող նորմատիվների:
8. Եկամուտների նորմատիվային մեծությունը որոշվում է համերգների քանակով, մեկ համերգի միջին հաճախելիությամբ, տոմսերի գործող գնով, այլ եկամուտներով:
Համերգային դահլիճների համար եկամուտների նորմատիվային մեծությունը որոշվում է նախորդ տարվա փաստացի ցուցանիշներով, գործող պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող ծառայությունների գների համաձայն:
9. Տարաժանր համերգային կազմակերպությունների համար սահմանվում են համերգների առավելագույն թվի հետևյալ նորմատիվները /աղ. 2/.
Աղյուսակ 2
._________________________________________________________________________.
| Համերգային կազմակերպության ժանրը |Համերգների քանակը|
| | /տարեկան/ |
|_______________________________________________________|_________________|
| 1.|Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբ | 50 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 2.|Կամերային նվագախումբ | 50 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 3.|Ակադեմիական երգչախումբ | 30 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 4.|Երգի-պարի, պարային համույթներ | 30-50 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 5.|Ժողովրդական, գուսանական, հնագույն երաժշտության | 40 |
| |համույթներ | |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 6.|Էստրադային-ջազային | 30 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 7.|Երգի թատրոն, ֆիլհարմոնիա | 100 |
|___|___________________________________________________|_________________|
| 8.|Քառյակ, հոգևոր երաժշտության կենտրոն | 20 |
._________________________________________________________________________.
Նշված նորմատիվները կոնկրետ համերգային կազմակերպության աշխատանքի ռեժիմի սահմանման հիմք չեն: Յուրաքանչյուր համերգային կազմակերպություն ինքնուրույն է ծրագրում իր գործունեությունը, որոշում ստացիոնար, արտագնա և հյուրախաղային համերգների քանակը, սահմանում հաստիքները, դրույքաչափերը, աշխատանքի ռեժիմը` նկատի ունենալով, որ գերնորմատիվային ծախսերի ծածկումը պետք է իրականացվի տոմսերի վաճառքից հասույթի և եկամուտների ավելացման հաշվին:
10. Տոմսեր տարածողների վարձատրության չափը սահմանվում է իրացրած տոմսերի հասույթի մինչև 25%-ի չափով:
11. Մեկ համերգի միջին հաճախելիությունը հաշվարկվում է համերգային կազմակերպության վերջին 3 տարիների հաշվետվական տվյալների հիման վրա: Դահլիճի միջին բեռնվածությունը 55%-ից պակաս չի կարող լինել:
12. Նորմատիվային եկամուտների հաշվարկման ժամանակ կիրառվում են տոմսերի գործող գները, իսկ այլ եկամուտները հաշվարկվում են վերջին հինգ տարիների փաստացի ստացված եկամուտների միջինով:
13. Համերգային կազմակերպությանը հատկացվող սուբսիդիայի առավելագույն չափը որոշվում է հետևյալ բանաձևով.
Ս = Հք x Հշգ - Ե, որտեղ`
Հք - ն հանդիսատեսի ընդհանուր քանակն է,
Ե - ն նորմատիվային եկամուտներն են,
Հշգ - ն մեկ հանդիսատեսի նվազագույն շահավետ գինն է և հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով.
Ծ
Հշգ = ________
Հ x մհհ, որտեղ`
Հշգ - ն մեկ հանդիսատեսի նվազագույն շահավետ գինն է,
Ծ - ն նորմատիվային ծախսերն են,
Հ - ն համերգների առավելագույն քանակն է,
մհհ- ն մեկ համերգի հաճախելիությունն է:
Նորմատիվային եկամուտները հաշվարկվում են հետևյալ բանաձևով.
Ե = Հք x Գմգ + եայլ, որտեղ`
Ե - ն նորմատիվային եկամուտներն են,
Հք - ն հանդիսատեսի ընդհանուր քանակն է,
Գմգ - ն տոմսի գործող միջին գինն է,
եայլ - ն այլ եկամուտներն են, որոնք գոյանում են դահլիճի, տարածքի վարձակալությունից և այլ վճարովի ծառայություններից:
14. Կազմակերպության հիմնադիրը /լիազորված պետական մարմինը/, ելնելով սոցիալ-տնտեսական պայմաններից, կոլեկտիվի ստեղծագործական մտահղացումների լիարժեք իրականացման նպատակով` սուբսիդիայի նորմատիվային չափը հաշվարկելիս կարող է ավելացնել անձնակազմի թվաքանակը, անհրաժեշտ ծախսերի նվազագույնը, նվազեցնել համերգների քանակը: Համերգային կազմակերպությանը հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվային չափը կարող է վերանայվել համերգային կազմակերպության գործունեության պայմանների էական փոփոխությունների` այլ շենք փոխադրվելու, վերակառուցման, տեխնիկական վերազինման և այլ դեպքերում:
15. Երաժշտարվեստի պահպանման, տարածման, ինչպես նաև ստեղծագործական ներուժի վերարտադրման և զարգացման նպատակով այլ աղբյուրներից ստացված միջոցները չեն կարող նվազեցնել թատրոնների համար պետական բյուջեից հատկացվող ֆինանսական միջոցների ծավալը:
16. Կարգում բերված նորմատիվները և ցուցանիշները կիրառվում են բացառապես պետական բյուջեից համերգային կազմակերպություններին հատկացվող սուբսիդիաների չափի հաշվարկման համար:
Հավելված N 3
ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության
հարցերի նախարարի
2004 թվականի նոյեմբերի 24-ի
N 446-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ԹԱՆԳԱՐԱՆՆԵՐԻՆ, ԱՐԳԵԼՈՑՆԵՐԻՆ, ԱՐԳԵԼՈՑ-ԹԱՆԳԱՐԱՆՆԵՐԻՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՇՎԻՆ ՀԱՏԿԱՑՎՈՂ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՅԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ
Թանգարանների, արգելոցների, արգելոց-թանգարանների /այսուհետ` թանգարաններ/ հիմնական գործունեությունն է` թանգարանային առարկաների ու թանգարանային հավաքածուների, հուշարձան-համալիրների պահպանումը, համալրումը, հաշվառումը և հանրահռչակումը` ցուցահանդեսների, մշտական ցուցադրությունների և էլեկտրոնային հրապարակումների եղանակներով:
Թանգարանների ֆինանսական միջոցները գոյանում են ի հաշիվ.
ա/ մշակութային գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի,
բ/ մշակութային գործունեության վճարովի ձևերից առաջացած եկամուտների /թանգարանային առարկաների լուսանկարահանում, պատճենահանում, հուշանվերների պատրաստում և իրացում, ցուցադրությունների մուտքի և բացատրությունների վճարներ/,
գ/ նվիրաբերությունների, դրամական նպաստների և այլն:
1. Թանգարանների մշակութային գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիան պետք է ապահովի`
ա/ թանգարանների կանոնադրական գործունեության անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը.
բ/ թանգարանային հավաքածուների համալրումը և պահպանումը.
գ/ ցուցահանդեսների, ցուցադրությունների և միջոցառումների կազմակերպումը:
2. Թանգարաններին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման հիմքում դրված ծախսերն են`
ա/ աշխատողների աշխատանքի վարձատրության վճարները.
բ/ պարտադիր սոց. ապահովագրության վճարները /հաստատագրված վճար/.
գ/ գրասենյակային ապրանքների և նյութերի ձեռք բերման ծախսերը.
դ/ էլեկտրաէներգիայի վառելիքի և ջեռուցման ծախսերը.
ե/ գույքի և սարքավորումների ձեռք բերման ծախսերը.
զ/ գործուղման և ծառայողական ուղևորությունների ծախսերը.
է/ տրանսպորտային ծառայությունների վճարներ /սեփական տրանսպորտի պահպանում/.
ը/ կապի ծառայությունների վճարներ /աբոնենտային վարձ/.
թ/ շենքերի, շինությունների վարձակալության ծախսերը.
ժ/ արտագերատեսչական պահպանության ծախսերը.
ժա/ ջրմուղ-կոյուղուց օգտվելու վարձի վճարման ծախսերը.
ժբ/ այլ կոմունալ ծախսերը /աղբ, դեռատիզացիա/.
ժգ/ թանգարանային հավաքածուների համալրման, հաշվառման, նրանց պահպանության հատուկ ռեժիմի ապահովման, հավաքածուների վերականգնման նյութերի ձեռք բերման ծախսերը.
ժդ/ ցուցահանդեսների, ցուցադրությունների, միջոցառումների կազմակերպման ծախսերը.
ժե/ թանգարանների հիմնական գործունեության հետ կապված այլ ծառայությունների ձեռք բերման ծախսերը:
Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերը հաշվարկվում են` ելնելով վերջին երեք տարիների միջին ցուցակային թվաքանակից և ձևավորված միջին դրույքաչափերից: Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերում հաշվի են առնվում դրույքաչափերի փոփոխությունների գործակիցը, ինչպես նաև` ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխանող` հատուկ պայմաններում աշխատելու համար սահմանված հավելումները:
Շենքի պահպանման, կոմունալ ծառայությունների, էլեկտրաէներգիայի, ջեռուցման, պահակային ծառայության, վարձակալության, տրանսպորտի պահպանման, գրասենյակային, գործուղման և այլ ծախսերը որոշվում են նախորդ տարվա փաստացի ցուցանիշների, գործող սակագների և պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող ծառայությունների գների համաձայն: Թանգարանների պահպանման ծախսերի նորմատիվը խմբագրվում է սպառողական գների աճի տոկոսին համապատասխան:
Թանգարանային հավաքածուների համալրման, ցուցադրման վերականգնման համար անհրաժեշտ նյութերի ձեռք բերումը, միջոցառումների կազմակերպման համար անհրաժեշտ ծախսերը որոշվում են յուրաքանչյուր թանգարանի համար անհատական` ելնելով հավաքածուի բնույթից և առանձնահատկություններից:
3. Թանգարաններին հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվային չափը կարող է վերանայվել թանգարանի գործունեության պայմանների էական փոփոխությունների` այլ շենք փոխադրվելու, տարածքների ընդլայնման, վերակառուցման, տեխնիկական վերազինման և այլ դեպքերում:
4. Թանգարանի հիմնադիրը /լիազորված պետական մարմինը/, ելնելով սոցիալ-տնտեսական պայմաններից, կանոնադրական գործունեության լիարժեք իրականացման նպատակով` սուբսիդիայի նորմատիվային չափը հաշվարկելիս կարող է ավելացնել անձնակազմի թվաքանակը, անհրաժեշտ ծախսերի նվազագույնը:
5. Թանգարաններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվի հաշվարկում, որպես մատուցվող ծառայության միավոր, սահմանվում է պահպանվող, ինչպես նաև ցուցադրվող թանգարանային առարկաների, հավաքածուների և հուշարձան-համալիրների քանակը: Տրամադրվող սուբսիդիայի առավելագույն չափը հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով`
Ս = (Թպաշգ x Թաք) - Ծգ, որտեղ`
Ս - ն սուբսիդիայի առավելագույն չափն է,
Թպաշգ - ն մեկ միավոր թանգարանային առարկաների, հուշարձան-համալիրների պահպանման նվազագույն շահավետ գինն է,
Թաք - ն թանգարանային առարկաների, հուշարձան-համալիրների քանակն է,
Ծգ - ն թանգարանի վճարովի ծառայությունների գինն է և հավասար է 0-ի:
Մեկ միավոր թանգարանային առարկայի, հուշարձան-համալիրի պահպանման նվազագույն շահավետ գինը որոշվում է հետևյալ բանաձևով.
__
\
/_ Ծ
Թպաշգ = ______
Թաք
որտեղ`
__
\
/_ Ծ - ն 2-րդ կետում բերված ծախսերի հանրագումարն է:
6. Արտաբյուջետային աղբյուրներից միջոցների ստացումը չի կարող հիմք ծառայել թանգարանի բյուջետային հատկացումների /սուբսիդիայի/ չափն իջեցնելու համար: Թանգարանի եկամուտները ուղղվում են կապիտալ վերանորոգումների, պատմամշակութային արժեքների վերականգնման, տեխնիկական միջոցներով զինելու, հրատարակչական աշխատանքներ իրականացնելու, աշխատավարձի, լրավճարների, խրախուսման բնույթի այլ վճարումների և ընթացիկ այլ ծախսերի իրականացմանը:
Հավելված N 4
ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության
հարցերի նախարարի
2004 թվականի նոյեմբերի 24-ի
N 446-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՇՎԻՆ ՀԱՏԿԱՑՎՈՂ ՍՈՒԲՍԻԴԻԱՅԻ ՀԱՇՎԱՐԿՄԱՆ
Գրադարանների հիմնական գործունեությունն է` ազգային, արտասահմանյան տպագիր արտադրանքի /գրքերի, պարբերական մամուլի/ հավաքածուի պահպանումը, համալրումը, մշակումը, գրադարանային հավաքածուի տեղեկատվական շտեմարանի ստեղծումը, բնակչության գրադարանային, տեղեկատվական, մատենագիտական սպասարկումը:
Գրադարանների ֆինանսական միջոցները գոյանում են ի հաշիվ.
ա/ մշակութային գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի.
բ/ մշակութային գործունեության վճարովի ձևերից առաջացած եկամուտների /ընթերցողներին գրադարանի հավաքածուից տրամադրվող գրականության պատճենահանում, լրացուցիչ մատենագիտական խորհրդատվություններ, գրադարանի կողմից ընթերցողներին գրքերի առաքում/.
գ/ նվիրաբերությունների, դրամական նպաստների և այլն:
1. Գրադարանների մշակութային գործունեության համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիան պետք է ապահովի`
ա/ գրադարանների կանոնադրական գործունեության անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը.
բ/ գրադարանային հավաքածուների համալրումը և օգտագործման տրամադրումը.
գ/ ցուցահանդեսների և միջոցառումների կազմակերպումը:
2. Գրադարաններին հատկացվող սուբսիդիայի հաշվարկման հիմքում դրված են`
ա/ աշխատողների աշխատանքի վարձատրության վճարները.
բ/ պարտադիր սոց. ապահովագրության վճարները /հաստատագրված վճար/.
գ/ գրասենյակային ապրանքների և նյութերի ձեռք բերման ծախսերը.
դ/ էլեկտրաէներգիայի վառելիքի և ջեռուցման ծախսերը.
ե/ գույքի և սարքավորումների ձեռք բերման ծախսերը.
զ/ գործուղման և ծառայողական ուղևորությունների ծախսերը.
է/ տրանսպորտային ծառայությունների վճարները /սեփական տրանսպորտի պահպանում/.
ը/ կապի ծառայությունների վճարները /աբոնենտային վարձ/.
թ/ շենքերի, շինությունների վարձակալության ծախսերը.
ժ/ արտագերատեսչական պահպանության ծախսերը.
ժա/ ջրմուղ-կոյուղուց օգտվելու վարձի վճարման ծախսերը.
ժբ/ այլ կոմունալ ծախսերը /աղբ, դեռատիզացիա/.
ժգ/ գրադարանային հավաքածուների համալրման ու օգտագործման տրամադրման, նրանց պահպանության հատուկ ռեժիմի ապահովման, հավաքածուների վերականգնման աշխատանքների իրականացման նյութերի ձեռք բերման և տեղեկատվական գործունեության ծախսերը.
ժդ/ ցուցահանդեսների, միջոցառումների կազմակերպման ծախսերը.
ժե/ գրադարանների հիմնական գործունեության հետ կապված այլ ծառայությունների ձեռք բերման ծախսերը:
Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերը հաշվարկվում են` ելնելով վերջին երեք տարիների միջին ցուցակային թվաքանակից և ձևավորված միջին դրույքաչափերից: Աշխատավարձի նորմատիվային ծախսերում հաշվի են առնվում դրույքաչափերի փոփոխությունների գործակիցը, ինչպես նաև` ՀՀ օրենսդրությանը համապատասխանող` հատուկ պայմաններում աշխատելու համար սահմանված հավելումները:
Շենքի պահպանման, կոմունալ ծառայությունների, էլեկտրաէներգիայի, ջեռուցման, պահակային ծառայության, վարձակալության, տրանսպորտի պահպանման, գրասենյակային, գործուղման և այլ ծախսերը որոշվում են նախորդ տարվա փաստացի ցուցանիշների, գործող սակագների և պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող ծառայությունների գների համաձայն: Գրադարանների պահպանման ծախսերի նորմատիվը խմբագրվում է սպառողական գների աճի տոկոսին համապատասխան:
Գրադարանային հավաքածուների համալրման, օգտագործման տրամադրման, վերականգնման համար անհրաժեշտ նյութերի ձեռք բերման, միջոցառումների կազմակերպման համար անհրաժեշտ ծախսերը որոշվում են յուրաքանչյուր գրադարանի համար անհատական` ելնելով գրադարանի բնույթից:
3. Գրադարաններին հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվային չափը կարող է վերանայվել կազմակերպության գործունեության պայմանների էական փոփոխությունների` այլ շենք փոխադրվելու, տարածքների ընդլայնման, վերակառուցման, տեխնիկական վերազինման և այլ դեպքերում:
4. Գրադարանի հիմնադիրը /լիազորված պետական մարմինը/, ելնելով սոցիալ-տնտեսական պայմաններից, կանոնադրական գործունեության լիարժեք իրականացման նպատակով` սուբսիդիայի նորմատիվային չափը հաշվարկելիս կարող է ավելացնել անձնակազմի թվաքանակը, անհրաժեշտ ծախսերի նվազագույնը:
5. Գրադարաններին պետական բյուջեի միջոցների հաշվին հատկացվող սուբսիդիայի նորմատիվի հաշվարկում, որպես մատուցվող ծառայության միավոր, սահմանվում է սպասարկվող գրքերի տարեկան քանակը: Տրամադրվող սուբսիդիայի առավելագույն չափը հաշվարկվում է հետևյալ բանաձևով`
Ս = (սշգ x սգք) - Ծգ
որտեղ`
Ս - ն սուբսիդիայի առավելագույն չափն է,
սշգ - ն մեկ միավոր գրքի սպասարկման նվազագույն շահավետ գինն է,
սգք - ն սպասարկվող գրքերի տարեկան քանակն է,
Ծգ - ն գրադարանի վճարովի ծառայությունների գինն է և հավասար է 0-ի:
Մեկ միավոր սպասարկվող գրքի նվազագույն շահավետ գինը որոշվում է հետևյալ բանաձևով.
__
\
/_ Ծ
սշգ = ______
սգք
որտեղ`
__
\
/_ Ծ - ն 2-րդ կետում բերված ծախսերի հանրագումարն է:
6. Արտաբյուջետային աղբյուրներից միջոցների ստացումը չի կարող հիմք ծառայել գրադարանի բյուջետային հատկացումների /սուբսիդիայի/ չափն իջեցնելու համար: Գրադարանի եկամուտները ուղղվում են կապիտալ վերանորոգումների, գրքային հավաքածուի համալրման, մշակութային արժեքների վերականգնման, տեխնիկական միջոցներով զինելու, հրատարակչական աշխատանքներ իրականացնելու, աշխատավարձի, լրավճարների, խրախուսման բնույթի այլ վճարումների և ընթացիկ այլ ծախսերի իրականացմանը: