Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐՈՒՄ Գ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ՈՐՈՇ ՏԱ ...

 

 

040.1607.200308

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

1 նոյեմբերի 2007 թվականի N 1607-Ն

 

i

ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ՈՐՈՇ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐՈՒՄ ԲԱՑԱՌԻԿ` ԳԵՐԱԿԱ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՇԱՀ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հաշվի առնելով Երևանի քաղաքապետի միջնորդությունը և ղեկավարվելով «Հասարակության և պետության կարիքների համար սեփականության օտարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 4-րդ, 7-րդ ու 18-րդ հոդվածներով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հիմք ընդունելով Երևան քաղաքի գլխավոր հատակագիծն ու դրա հիման վրա ձևավորված` քաղաքի զարգացման հեռանկարները` սույն որոշման հավելվածում նշված տարածքում իրականացվող ճանապարհաշինական ծրագրերի նկատմամբ ճանաչել բացառիկ` գերակա հանրային շահ` հետևյալ հիմնավորումներով`

1) սույն կետում նշված ճանապարհաշինական ծրագրերի (Երևան քաղաքի հարավը հյուսիսին և արևմտյան շրջաններին միացնող մայրուղիների` Մխիթար Հերացու փողոցից մինչև Մովսես Խորենացու շրջանային կատեգորիայի մայրուղի` Մխիթար Հերացու փողոցի վրա գտնվող երկաթգծի կամրջից մինչև Մովսես Խորենացու փողոց շահագործվող երկաթգծի պաստառով Խանջյան փողոցի կապը Մխիթար Հերացու փողոցի հետ` Գետառի հունի վերակառուցմամբ) իրականացման շահը գերակայում է օտարվող սեփականության սեփականատերերի շահերից, և ծրագրի արդյունավետ իրագործումը չի կարող ապահովվել առանց նշված սեփականության օբյեկտների օտարման, քանի որ`

ա. ճանապարհաշինության արդյունքում մասնակիորեն (քաղաքի տվյալ հատվածներում) կլուծվի Երևան քաղաքում ավտոմեքենաների թվի կտրուկ ավելացման պատճառով առաջացած ավտոճանապարհների գերբեռնվածության բեռնաթափման խնդիրները, որոնք հետևյալն են`

Երևանի կազմավորված մայրուղային ցանցը, որի ընդհանուր տարածականությունը կազմում է 214 կմ, խտությունը` 1.7 կմ2 (նորմատիվը` 2.2 կմ2) այսօր պայմանավորված է քաղաքի կենտրոնով տարանցիկ տրանսպորտային կապերի իրականացմամբ, ինչը հանգեցրել է քաղաքի կենտրոնական մասում տրանսպորտային հոսքերի անթույլատրելի խտացմանը և դրա հիմնական մայրուղիների գերբեռնվածությանը,

չեն ապահովված հյուսիս-հարավ, արևմուտք-արևելք ուղիղ մայրուղային տրանսպորտային կապերը, որոնք այսօր հիմնականում իրականացվում են հարակից ծայրամասային բնակելի տարածաշրջանները միմյանց կապող շառավղային մայրուղիներով և որոնք իրար են կապված քաղաքի կենտրոնական մասով: Այդ պատճառով քաղաքի գլխավոր փողոցների մեծ մասը գերծանրաբեռնված է, իսկ կարևորագույն տրանսպորտային հանգույցներն ու խաչմերուկները գործնականում կանոնակարգված չեն: Քաղաքի ճանապարհային ցանցի այդպիսի իրավիճակը կտրուկ նվազեցնում է տրանսպորտի երթևեկության անվտանգության մակարդակը, նպաստում է խցանումների առաջացմանը, և, որպես հետևանք, հաճախակի հանգեցնում է տրանսպորտի երթևեկության կաթվածահարմանը և շրջակա միջավայրի էկոլոգիական վիճակի վատթարացմանը,

հյուսիսային և հյուսիս-արևելյան տարածաշրջաններից եկող տրանսպորտային հոսքերը, փաստորեն, իրենց վրա են վերցնում, բացառապես, Բաղրամյան և Ազատության պողոտաներն ու Սարալանջի փողոցը, որոնք իրենց բոլոր պարամետրերով արդեն չեն համապատասխանում ժամանակի պահանջներին: Մշտական խցանումներ են առաջանում օպերայի ու Աբովյանի պուրակի շրջակայքում և քաղաքի կենտրոնի տրանսպորտային այլ հանգույցներում: Գերբեռնված ռեժիմով են գործում Նալբանդյան, Խանջյան, Նար-Դոսի, Չարենցի փողոցները, Սարի թաղի, Նորք-Մարաշ թաղամասի մայրուղին: Ավտոմեքենաների թվի ավելացման պայմաններում, առանց նոր, արմատական, համակարգային լուծումների, տրանսպորտային շարժման կանոնակարգումն արդեն անհնար է,

բ. հաշվի առնելով նշված հանգամանքը, որպես մայրուղային ցանցի հիմնական կառուցվածքաստեղծ հիմնակմախք` Երևանի նոր` 2005 թվականի գլխավոր հատակագծում նախատեսված է «Օղակաձև արագընթաց ճանապարհների համակարգը», որը եզերում է քաղաքի կենտրոնական մասը, տարբեր մակարդակներում տրանսպորտի երթևեկության ուղեբաժանքներով` քաղաքի կենտրոնը ծայրամասային բնակելի շրջանների հետ կապող շառավղային մայրուղիների հատումներում, օրգանապես ներառվում է գոյություն ունեցող մայրուղային ցանցի մեջ,

գ. նշված ճանապարհաշինության արդյունքում կառուցվող մայրուղիներն ու ճանապարհներն արդյունքում կունենան պարփակ ձև, ինչը թույլ կտա տարանցիկ հոսքը մեծ մասը հանել քաղաքի կենտրոնական մասից և ուղղակի կապով քաղաքի հարավային շրջանները միացնել հյուսիսային, արևմտյան շրջաններին, զգալիորեն նվազեցնել Նար-Դոսի, Խանջյան, Չարենցի և Նալբանդյան փողոցների տրանսպորտային բեռնվածության մակարդակը,

դ. միաժամանակ մայրուղիների և ճանապարհների կառուցումը կունենա նաև մեծ բնապահպանական նշանակություն: Հայտնի է, որ այսօր Երևանում օդի աղտոտվածության և աղմուկի հիմնական աղբյուրն ավտոտրանսպորտն է: Քաղաքի կենտրոնական մասի օդի աղտոտվածության թույլատրելի մակարդակը գերազանցում է երեք անգամ, իսկ աղմուկի մակարդակը` 5 դԲԱ-ով,

ե. նշված ծրագրի իրականացումից հետո 15-20 տոկոսով կկրճատվի ուղևորության ժամանակը` զգալիորեն նվազեցնելով վառելիքի ծախսը և տրանսպորտային միջոցների արտանետումների քանակը: Օդի աղտոտվածության և աղմուկի մակարդակները կնվազեն մոտավորապես 30 տոկոսով: Եվ հակառակը` նախագծի իրականացման ուշացման դեպքում բնապահպանական վիճակը կարող է վատթարանալ մոտավորապես երկու անգամ` հաշվի առնելով մոտակա տասը տարում տրանսպորտի զարգացման տեմպերը,

2) հաշվի առնելով նշվածները` մշակվել է`

ա. Մխիթար Հերացու փողոցից մինչև Մովսես Խորենացու շրջանային կատեգորիայի մայրուղու նախագիծը

բ. Խանջյան փողոցի կապը Մխիթար Հերացու փողոցի հետ` Գետառի հունի վերակառուցմամբ:

2. Սահմանել, որ`

1) սույն որոշման 1-ին կետում նշված տարածքները ձեռք բերող է Հայաստանի Հանրապետությունը, որի անունից հանդես է գալիս Երևանի քաղաքապետը.

2) գերակա հանրային շահ ճանաչված տարածքների և դրանցում առկա սեփականության օբյեկտների նկարագրության արձանագրության կազմման և սեփականության օտարման գործառույթներն իրականացնում է Երևանի քաղաքապետը.

3) սեփականության ձեռքբերման գործընթացն սկսելու վերջնական ժամկետն է 2009 թվականի հունվարի 1-ը.

4) գերակա հանրային շահ ճանաչված տարածքների և դրանցում առկա սեփականության օբյեկտների նկարագրության արձանագրության կազմման աշխատանքներն իրականացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի հունվարի 25-ի N 108-Ն որոշմամբ սահմանված կարգով և նկարագրության արձանագրության օրինակելի ձևին համապատասխան:

3. Երևանի քաղաքապետին` սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուն հաջորդող 7-օրյա ժամկետում որոշումը պատշաճ ձևով ուղարկել օտարվող սեփականության սեփականատերերին և օտարվող սեփականության նկատմամբ պետական գրանցում ունեցող` գույքային իրավունքներ ունեցող անձանց:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 20-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2007 թվականի նոյեմբերի 1-ի

N 1607-Ն որոշման

 

ՑԱՆԿ

ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՍԱՀՄԱՆՆԵՐՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ՈՐՈՇ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐՈՒՄ ԲԱՑԱՌԻԿ` ԳԵՐԱԿԱ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՇԱՀ ՃԱՆԱՉՎՈՂ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN |              Գտնվելու վայրը և  նկարագիրը                   |Նկարա-  |

|ը/կ|                                                            |գրության|

|   |                                                            |արձանա- |

|   |                                                            |գրության|

|   |                                                            |կազմման |

|   |                                                            |ժամկետը |

|___|____________________________________________________________|________|

| 1 |                             2                              |    3   |

|___|____________________________________________________________|________|

|1. |Նալբանդյան N 130 շենքի դիմաց (Գետառ գետի վրա) շինություն    |4 ամիս  |

|   |և  հողամաս-»Օթյակ» ՓԲԸ, Ա. Մանուկյան 1/5 սրճարան, Օղակաձև   |        |

|   |զբոսայգու 4-րդ հատվածում` հողամաս-»Դալիլա» ՍՊԸ, Նալբանդյան  |        |

|   |և  Ա. Մանուկյան փողոցների հատման վայրում` հողամաս,          |        |

|   |Ա. Մանուկյան փողոցին հարող տարածքում` «Ակվա» սրճարան,       |        |

|   |Ա. Մանուկյան փողոցին հարող տարածքում` շինություն (սխեման    |        |

|   |կցվում է):                                                  |        |

|___|____________________________________________________________|________|

|2. |Այգեստան, 11-րդ փող., N 1/16 հասցեում` բնակելի տուն,        |4 ամիս  |

|   |Օստրովսկու 64/3 հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ     |        |

|   |փող., N 69 հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող.,    |        |

|   |N 93 հասցեում` բնակելի տուն, Նորքի այգիներ, N 254 հասցեում` |        |

|   |ավտոտնակ, Այգեստան, 11-րդ փող., N 185 հասցեում` բնակելի     |        |

|   |տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 185 հասցեում` բնակելի տուն,   |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 205 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 207 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 215/1 հասցեում` բնակելի տուն,       |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 219 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 213 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 237/2 հասցեում` բնակելի տուն,       |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 119 հասցեում` բնակելի տուն, Չարենցի |        |

|   |1-ին նրբ., N 59 հասցեում` բնակելի տուն, Չարենցի 1-ին նրբ.,  |        |

|   |N 25 հասցեում` հացի արտադրամաս, Չարենցի 2-րդ նրբ., N 38     |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Սարի թաղ, 6-րդ շարք, N 154 հասցեում`|        |

|   |ավտոտնակ, Սարի թաղ, 6-րդ շարք, N 152 հասցեում` ավտոտնակ,    |        |

|   |Մ. Գորկու 146 հասցեում` բնակելի տուն, Մ. Գորկու 118         |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Սարի թաղ, 2-րդ շարք, N 62 հասցեում` |        |

|   |ավտոտնակ և  բնակելի տուն, Մովսես Խորենացու 4-րդ նրբ., N 59  |        |

|   |հասցեում` ավտոտնակ և  բնակելի շինություն, Նորքի այգիներ,    |        |

|   |N 288 հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 67    |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Նորքի այգիներ, N 288ա հասցեում`     |        |

|   |բնակելի շինություն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 105 հասցեում`   |        |

|   |բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 107 հասցեում` բնակելի |        |

|   |տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., 1-ին նրբ., N 3/5 հասցեում`      |        |

|   |բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., 1-ին նրբ., N 3/6        |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., 1-ին նրբ.,    |        |

|   |N 3/7 հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 209   |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 215         |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Այգեստան, 11-րդ փող., N 221         |        |

|   |հասցեում` բնակելի տուն, Չարենցի 1-ին նրբ., N 57 հասցեում`   |        |

|   |բնակելի տուն, Չարենցի 1-ին նրբ., N 43/2 հասցեում` բնակելի   |        |

|   |տուն, Սարի թաղ, 2-րդ շարք, N 69 հասցեում` բնակելի տուն,     |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 237/4 հասցեում` բնակելի տուն,       |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 237/11 հասցեում` բնակելի տուն,      |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 237/10 հասցեում` բնակելի տուն,      |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 237 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 239 հասցեում` բնակելի տուն,         |        |

|   |Այգեստան, 11-րդ փող., N 239բ հասցեում` բնակելի տուն,        |        |

|   |Չարենցի 2-րդ նրբ., N 49 հասցեում` բնակելի տուն,             |        |

|   |Ծխախոտագործների 117 հասցեում` բնակելի տուն,                 |        |

|   |Չարենցի 71/7 հասցեում` բնակելի տուն (սխեման կցվում է):      |        |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
01.11.2007
N 1607-Ն
Որոշում