040.0959.180711
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
30 հունիսի 2011 թվականի N 959-Ն
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՎԱՏԱՐՄԱԳՐՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
«Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 42-րդ հոդվածի 2-րդ մասին և «Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 4-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության մասնագիտական կրթության հավատարմագրման չափանիշները` համաձայն NN 1 և 2 հավելվածների:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2011 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 18-ԻՆ
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2011 թվականի հունիսի 30-ի
N 959-Ն որոշման
ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՎԱՏԱՐՄԱԳՐՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
1. ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|ը/կ| | |
|___|_______________________________|_________________________________|
|1. |Մասնագիտական ուսումնական |ա. ՄՈՒՀ-ն ունի նպատակներն ու |
| |հաստատության (այսուհետ` ՄՈՒՀ) |խնդիրներն արտացոլող հստակ |
| |վարած քաղաքականությունն ու |ձևակերպված առաքելություն, որը |
| |ծավալած գործունեությունը |համահունչ է ՈԱՇ-ին, |
| |համապատասխանում են հաստատության|բ. ՄՈՒՀ-ի առաքելությունը, |
| |որդեգրած առաքելությանը, որը |նպատակները և խնդիրներն |
| |համահունչ է ՀՀ կրթության |արտացոլում են ներքին և արտաքին |
| |որակավորումների ազգային |շահակիցների կարիքները, |
| |շրջանակին: |գ. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |առաքելության ու նպատակների |
| | |իրականացման արդյունքների |
| | |գնահատման և բարելավման հաստատված|
| | |մեխանիզմներ և ընթացակարգեր: |
._____________________________________________________________________.
2. ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄՆ ՈՒ ՎԱՐՉԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|2. |ՄՈՒՀ-ի կառավարման համակարգը, |ա. հաստատության կառավարման |
| |վարչական կառույցները և դրանց |համակարգն ապահովում է, սահմանված |
| |գործառնումն արդյունավետ են և |էթիկայի կանոններին համապատասխան, |
| |միտված են հաստատության |որոշումներ կայացնելու |
| |առաքելության ու նպատակների |կանոնակարգված գործընթաց և ունի |
| |իրականացմանը` պահպանելով |կրթական ու այլ նպատակների |
| |կառավարման էթիկայի կանոնները: |իրականացման համար անհրաժեշտ |
| | |մարդկային, նյութական և |
| | |ֆինանսական ռեսուրսներ, |
| | |բ. ՄՈՒՀ-ի կառավարման համակարգը |
| | |հնարավորություն է տալիս |
| | |դասախոսներին և ուսանողներին |
| | |մասնակցել իրենց առնչվող |
| | |որոշումների կայացմանը, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ը մշակում և իրականացնում|
| | |է կարճաժամկետ, միջնաժամկետ և |
| | |երկարաժամկետ պլանավորում` իր |
| | |առաքելությանն ու նպատակներին |
| | |համապատասխան և ունի դրանց |
| | |իրականացման և մշտադիտարկման |
| | |հստակ մեխանիզմներ, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ը կատարում է իր |
| | |գործունեության վրա ազդող |
| | |գործոնների ուսումնասիրություն և |
| | |որոշումներ կայացնելիս հիմնվում է |
| | |հավաստի տվյալների վրա, |
| | |ե. քաղաքականությունների և |
| | |ընթացակարգերի վարչարարությունն |
| | |իրականացվում է որակի կառավարման |
| | |սկզբունքով (պլանավորում, |
| | |իրականացում, գնահատում, |
| | |բարելավում) |
| | |զ. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի և այլ գործընթացների |
| | |արդյունավետության վերաբերյալ |
| | |տեղեկատվության հավաքագրումը, |
| | |վերլուծումը և կիրառումը գնահատող|
| | |մեխանիզմներ, |
| | |է. ՄՈՒՀ-ում գործում են կրթական |
| | |ծրագրերի և շնորհվող |
| | |որակավորումների որակի մասին |
| | |թարմացված, օբյեկտիվ և |
| | |անկողմնակալ քանակական և որակական|
| | |տեղեկատվության հրապարակումները |
| | |գնահատող մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
3. ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|3. |ՄԿԾ-ները համապատասխանում են |ա. ՄՈՒՀ-ի մասնագիտությունների |
| |հաստատության առաքելությանը, |կրթական ծրագրերը համահունչ են |
| |կազմում են հաստատության |առաքելությանը, համապատասխանում են|
| |պլանավորման բաղկացուցիչ մաս և |պետական կրթական չափորոշիչներին, |
| |նպաստում են շարժունությանը և |մանրամասն նկարագրված են` ըստ |
| |միջազգայնացմանը: |շնորհվող որակավորումների |
| | |ակնկալվող ուսումնառության |
| | |արդյունքների, |
| | |բ. ՄՈՒՀ-ն ունի |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի ուսումնառության |
| | |ակնկալվող արդյունքներին |
| | |համապատասխան դասավանդման և |
| | |ուսումնառության մեթոդների |
| | |ընտրության քաղաքականություն, որը |
| | |նպաստում է ուսանողակենտրոն |
| | |ուսուցմանը, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ն ունի ուսանողների |
| | |գնահատման քաղաքականություն` ըստ |
| | |ուսումնառության արդյունքների, և |
| | |ապահովում է ակադեմիական |
| | |ազնվությունը, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ի մասնագիտությունների |
| | |կրթական ծրագրերը բովանդակային |
| | |առումով համահունչ են նմանատիպ այլ|
| | |ճանաչված մասնագիտությունների |
| | |կրթական ծրագրերին և նպաստում են |
| | |ուսանողների ու դասավանդողների |
| | |շարժունությանը, միջազգայնացմանը, |
| | |ե. ՄՈՒՀ-ում առկա է |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի մշտադիտարկման, |
| | |արդյունավետության գնահատման, |
| | |բարելավման քաղաքականություն: |
._____________________________________________________________________.
4. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|4. |ՄՈՒՀ-ն ուսանողներին տրամադրում |ա. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| |է համապատասխան աջակցություն` |ուսանողների հավաքագրման, |
| |կրթական միջավայրի |ընտրության և ընդունելության |
| |արդյունավետությունն ապահովելու |իրականացման հստակ մեխանիզմներ, |
| |նպատակով: |բ. ՄՈՒՀ-ն ունի ուսանողների |
| | |կրթական կարիքների վերհանման |
| | |քաղաքականություն և ընթացակարգեր,|
| | |գ. ՄՈՒՀ-ը ստեղծում է լրացուցիչ |
| | |պարապմունքների կազմակերպման և |
| | |խորհրդատվություն տրամադրելու |
| | |հնարավորություններ` ուսանողների |
| | |արդյունավետ ուսումնառությանը |
| | |նպաստելու համար, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ում սահմանված է |
| | |ուսանողներին օժանդակություն և |
| | |ուղղորդում տրամադրելու նպատակով |
| | |վարչական աշխատակազմին դիմելու |
| | |հստակ կանոնակարգ և |
| | |ժամանակացույց, |
| | |ե. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |ուսանողների կարիերային նպաստող |
| | |ծառայություններ, |
| | |զ. ՄՈՒՀ-ը աջակցում է |
| | |ուսանողներին` ներգրավվելու |
| | |հաստատության գիտահետազոտական |
| | |աշխատանքներում, |
| | |է. ՄՈՒՀ-ում գործում է ուսանողների|
| | |իրավունքների պաշտպանության համար |
| | |պատասխանատու մարմին, |
| | |ը. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |ուսանողների կրթական, |
| | |խորհրդատվական և այլ մատուցվող |
| | |ծառայությունների գնահատման և |
| | |որակի ապահովման մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
5. ՊՐՈՖԵՍՈՐԱԴԱՍԱԽՈՍԱԿԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՕԺԱՆԴԱԿ ԿԱԶՄԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|5. |ՄՈՒՀ-ի առաքելությանը հասնելու |ա. ՄՈՒՀ-ում գործում են կրթական |
| |և ՄԿԾ-ների նպատակներն |ծրագրերն իրականացնելու համար |
| |իրականացնելու համար |անհրաժեշտ որակավորումներ ունեցող |
| |հաստատությունն ապահովված է |պրոֆեսորադասախոսական և |
| |անհրաժեշտ մասնագիտական որակներ |ուսումնաօժանդակ կազմի ընտրության |
| |ունեցող պրոֆեսորադասախոսական և |քաղաքականություն և ընթացակարգեր,|
| |ուսումնաօժանդակ կազմով: |բ. ՄՈՒՀ-ի յուրաքանչյուր կրթական |
| | |ծրագրի համար սահմանված են |
| | |պրոֆեսորադասախոսական կազմի |
| | |մասնագիտական որակներին |
| | |ներկայացվող հստակ պահանջներ, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ը սահմանել է հստակ |
| | |քաղաքականություն և ընթացակարգեր |
| | |դասախոսական կազմի պարբերաբար |
| | |գնահատման համար, |
| | |դ. պարբերաբար իրականացվող ներքին |
| | |և արտաքին գնահատումների |
| | |արդյունքում բացահայտված |
| | |կարիքներին համապատասխան` ՄՈՒՀ-ն |
| | |իրականացնում է դասավանդողների |
| | |կատարելագործմանն ուղղված |
| | |միջոցառումներ, |
| | |ե. ՄՈՒՀ-ը երաշխավորում է |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի համապատասխան |
| | |պրոֆեսորադասախոսական կազմով |
| | |ապահովվածության կայունությունը, |
| | |զ. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |պրոֆեսորադասախոսական կազմի |
| | |մասնագիտական առաջընթացի ապահովման|
| | |քաղաքականություն ու ընթացակարգեր,|
| | |է. ՄՈՒՀ-ն ունի անհրաժեշտ վարչական|
| | |և ուսումնաօժանդակ աշխատակազմ` |
| | |ռազմավարական նպատակների |
| | |իրականացման համար: |
._____________________________________________________________________.
6. ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|6. |ՄՈՒՀ-ն ապահովում է հետազոտական |ա. ՄՈՒՀ-ում առկա է հետազոտական |
| |գործունեության իրականացումը և |ոլորտում իր հետաքրքրությունները |
| |կապն ուսումնառության հետ: |և հավակնություններն արտահայտող |
| | |ռազմավարություն, |
| | |բ. ՄՈՒՀ-ն ունի երկարաժամկետ |
| | |ռազմավարություն և միջնաժամկետ ու|
| | |կարճաժամկետ ծրագրեր, որոնք |
| | |արտահայտում են հետազոտության |
| | |ոլորտում ՄՈՒՀ-ի |
| | |հետաքրքրությունները և |
| | |հավակնությունները, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ն ապահովում է |
| | |հետազոտությունների իրականացումը |
| | |և իր զարգացումը` հստակ |
| | |քաղաքականության և ընթացակարգերի |
| | |միջոցով, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ը կարևորում է |
| | |հետազոտական գործունեության |
| | |միջազգայնացումը, |
| | |ե. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |հետազոտական գործունեության և |
| | |ուսումնական գործընթացի |
| | |փոխկապակցման մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
7. ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|7. |ՄՈՒՀ-ն ունի անհրաժեշտ |ա. ՄՈՒՀ-ում առկա է |
| |ռեսուրսներ` ուսումնական |մասնագիտությունների կրթական |
| |միջավայրի ստեղծման և սահմանված|ծրագրերի իրականացման համար |
| |առաքելության ու նպատակների |անհրաժեշտ ուսումնական միջավայր, |
| |արդյունավետ իրականացման համար: |բ. ՄՈՒՀ-ը, իր առաքելությունն ու |
| | |նպատակներն իրականացնելու համար, |
| | |հատկացնում է համապատասխան |
| | |ֆինանսական ռեսուրսներ` անհրաժեշտ |
| | |միջոցներով և սարքավորումներով |
| | |ապահովելու ու գործարկելու համար, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ում գործում է |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի նպատակների իրականացումն |
| | |ու շարունակականությունն ապահովող |
| | |և երաշխավորող ֆինանսական |
| | |միջոցների բաշխման |
| | |քաղաքականություն, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ի ռեսուրսային բազան |
| | |հնարավորություն է ընձեռում |
| | |մասնագիտությունների կրթական |
| | |ծրագրերի և ռազմավարական պլանի |
| | |իրականացման համար, ինչը նպաստում |
| | |է որակի շարունակական բարելավմանը |
| | |և կայունությանը, |
| | |ե. ՄՈՒՀ-ում առկա է |
| | |տեղեկատվությունը և |
| | |փաստաթղթավորման գործընթացները |
| | |կառավարելու հստակ |
| | |քաղաքականություն և ընթացակարգ, |
| | |զ. ՄՈՒՀ-ը ստեղծում է ապահով և |
| | |անվտանգ միջավայր առողջապահական |
| | |և անվտանգության պահպանմանն |
| | |ուղղված ծառայությունների միջոցով`|
| | |հաշվի առնելով հատուկ կարիքներ |
| | |ունեցող ուսանողներին, |
| | |է. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |ուսանողներին և դասավանդողներին |
| | |տրամադրվող ռեսուրսների |
| | |կիրառելիության, հասանելիության և |
| | |արդյունավետության գնահատման |
| | |մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
8. ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|8. |ՄՈՒՀ-ն իր տրամադրած կրթության, |ա. ՄՈՒՀ-ն ունի |
| |իրականացրած հետազոտության և |հաշվետվողականության սահմանված |
| |օգտագործած ռեսուրսների համար |կարգ, |
| |հաշվետու է պետությանը և |բ. ՄՈՒՀ-ն ապահովում է |
| |հասարակությանը: |ընթացակարգերի, գործընթացների |
| | |թափանցիկությունը և |
| | |հասանելիությունը հասարակությանը, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |հասարակության հետ կապերի |
| | |ձևավորմանը նպաստող հետադարձ կապի|
| | |կայուն մեխանիզմներ, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ում գործում են |
| | |հասարակությանը գիտելիքների |
| | |(արժեքների) փոխանցման |
| | |մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
9. ԱՐՏԱՔԻՆ ԿԱՊԵՐԸ ԵՎ ՄԻՋԱԶԳԱՅՆԱՑՈՒՄԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|9. |Արտաքին կապերի միջոցով ՄՈՒՀ-ը |ա. Փորձի փոխանակմանը, զարգացմանը |
| |խրախուսում է փորձի փոխանակումը |և միջազգայնացմանը նպաստող |
| |և զարգացումը` նպաստելով |միջավայր ստեղծելու նպատակով |
| |հաստատության միջազգայնացմանը: |ՄՈՒՀ-ում գործում է արտաքին կապերի|
| | |հաստատումը խրախուսող |
| | |քաղաքականություն ու ընթացակարգեր,|
| | |բ. ՄՈՒՀ-ի արտաքին կապերի և |
| | |միջազգայնացման ապահովման |
| | |ենթակառուցվածքը երաշխավորում է |
| | |կանոնակարգված գործընթաց, |
| | |գ. ՄՈՒՀ-ն արդյունավետորեն |
| | |համագործակցում է տեղական և |
| | |միջազգային հաստատությունների և |
| | |կառույցների հետ, |
| | |դ. ՄՈՒՀ-ն ապահովում է ներքին |
| | |շահակիցների օտար լեզվի իմացության|
| | |անհրաժեշտ մակարդակ` |
| | |միջազգայնացման |
| | |արդյունավետությունը բարձրացնելու |
| | |համար: |
._____________________________________________________________________.
10. ՈՐԱԿԻ ՆԵՐՔԻՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|10.|ՄՈՒՀ-ն ունի որակի ապահովման |ա. ՄՈՒՀ-ն ունի որակի ապահովման |
| |ներքին համակարգ, որը նպաստում է|քաղաքականություն ու ընթացակարգեր,|
| |հաստատության բոլոր |բ. որակի ներքին ապահովման |
| |գործընթացների շարունակական |գործընթացների կառավարման նպատակով|
| |բարելավմանը և որակի մշակույթի |ՄՈՒՀ-ը տրամադրում է մարդկային, |
| |ձևավորմանը: |նյութական և ֆինանսական |
| | |ռեսուրսներ, |
| | |գ. ներքին և արտաքին շահակիցները |
| | |ներգրավված են որակի ապահովման |
| | |գործընթացներում, |
| | |դ. որակի ներքին ապահովման |
| | |համակարգը պարբերաբար |
| | |վերանայվում է, |
| | |ե. որակի ապահովման ներքին |
| | |համակարգն ապահովում է բավարար |
| | |հիմքեր որակի ապահովման արտաքին |
| | |գնահատման գործընթացների համար, |
| | |զ. որակի ապահովման ներքին |
| | |համակարգն ապահովում է ՄՈՒՀ-ի |
| | |գործունեության թափանցիկությունը` |
| | |տրամադրելով ՄՈՒՀ-ի գործընթացների |
| | |որակի մասին տեղեկատվություն` |
| | |ներքին և արտաքին շահակիցների |
| | |համար: |
._____________________________________________________________________.
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության
2011 թվականի հունիսի 30-ի
N 959-Ն որոշման
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՎԱՏԱՐՄԱԳՐՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
1. ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ
._____________________________________________________________________.
|NN |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|ը/կ| | |
|___|_______________________________|_________________________________|
|1. |Մասնագիտության կրթական ծրագիրը |ա. ՄԿԾ-ի նպատակները և խնդիրները |
| |(այսուհետ` ՄԿԾ) համապատասխանում|համահունչ են ուսումնական |
| |է ՀՀ կրթության որակավորումների |հաստատության առաքելությանը և |
| |ազգային շրջանակի, որակավորման |նպատակներին, |
| |բնութագրի և պետական կրթական |բ. ՄԿԾ-ն հանդիսանում է ՄՈՒՀ-ի |
| |չափորոշչի պահանջներին, ինչպես |պլանավորման և ռեսուրսների |
| |նաև ՄՈՒՀ-ի առաքելությանը: |բաշխման մաս, |
| | |գ. ՄԿԾ-ն մանրամասն նկարագրված է |
| | |ըստ շնորհվող որակավորման |
| | |ուսումնառության ակնկալվող |
| | |արդյունքների, |
| | |դ. ՄԿԾ-ն համապատասխանում է |
| | |ՈԱՇ-ին, մասնագիտական կրթության |
| | |որակավորումների բնութագրին և |
| | |մասնագիտության պետական կրթական |
| | |չափորոշչին, |
| | |ե. ՄԿԾ-ն բովանդակային առումով |
| | |հստակ մշակված է և համահունչ |
| | |նմանատիպ այլ ճանաչված |
| | |մասնագիտության կրթական ծրագրի հետ|
| | |և նպաստում է ուսանողների և |
| | |դասախոսական կազմի շարժունությանը |
| | |և միջազգայնացմանը, |
| | |զ. ՄԿԾ-ի ուսումնառության |
| | |ակնկալվող արդյունքները բավարարում|
| | |են ուսանողների և այլ շահակիցների|
| | |կարիքները, |
| | |է. առկա են հստակ ընթացակարգեր ու |
| | |մեխանիզմներ, որոնք ապահովում են |
| | |ՄԿԾ-ի մշակման, հաստատման, |
| | |մշտադիտարկման, գնահատման և |
| | |բարելավման իրականացումը: |
._____________________________________________________________________.
2. ԴԱՍԱԽՈՍԱԿԱՆ ԿԱԶՄ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|2. |ՄԿԾ-ն ապահովված է մասնագիտական |ա. ՄԿԾ-ի համար սահմանված են |
| |անհրաժեշտ որակավորումներ |դասախոսական կազմի մասնագիտական |
| |ունեցող դասախոսական կազմով` |որակավորումներին ներկայացվող |
| |ՄԿԾ-ի նպատակներն իրականացնելու |հստակ պահանջներ և դասախոսական |
| |համար: |կազմի հավաքագրման |
| | |քաղաքականություն և ընթացակարգեր,|
| | |բ. ՄԿԾ-ի շրջանակներում սահմանվել |
| | |է դասախոսական կազմի պարբերաբար |
| | |գնահատման հստակ քաղաքականություն |
| | |ու ընթացակարգեր, որոնք նպաստում |
| | |են դասախոսների մասնագիտական |
| | |կարիքների վերհանմանը և |
| | |զարգացմանը, |
| | |գ. ՄԿԾ-ն նպաստում է դասախոսական |
| | |կազմի կայացմանը և մասնագիտական |
| | |առաջընթացին, |
| | |դ. հիմնական դասախոսական կազմն |
| | |ապահովում է ՄԿԾ-ի կայուն |
| | |իրականացումը: |
._____________________________________________________________________.
3. ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՒՄԸ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|3. |ՄԿԾ-ի շրջանակում կիրառվող |ա. ՄԿԾ-ի շրջանակում հստակ |
| |դասավանդման և ուսումնառության |սահմանված են դասավանդման և |
| |մեթոդներն ապահովում են |ուսումնառության մոտեցումները, |
| |ուսանողների մոտ ուսումնառության|մեթոդները, որոնք անհրաժեշտ են |
| |ակնկալվող արդյունքների |ուսումնառության ակնկալվող |
| |ձեռքբերումը: |արդյունքները ձևավորելու համար: |
| | |բ. ՄԿԾ-ն իրականացվում է հաշվի |
| | |առնելով միջազգային մակարդակում |
| | |կիրառվող դասավանդման առաջավոր |
| | |փորձը և մոտեցումները, |
| | |գ. առկա են դասավանդման և |
| | |ուսումնառության գործընթացների |
| | |գնահատման և բարելավման |
| | |մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
4. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|4. |ՄԿԾ-ն ունի ակադեմիական |ա. ՄԿԾ-ի շրջանակներում կիրառվում |
| |ազնվությանը նպաստող գնահատման |է ուսումնառության ակնկալվող |
| |համակարգ, որը թույլ է տալիս |արդյունքների ձևավորումը գնահատող|
| |հավաստել ուսանողի առաջընթացը և |հստակ և հուսալի համակարգ, որի |
| |ուսումնառության ակնկալվող |չափանիշները հասանելի են |
| |արդյունքների ձևավորումը և |դասախոսներին և ուսանողներին, |
| |ձեռքբերումը: |բ. ՄԿԾ-ի շրջանակներում առկա են |
| | |որակավորումների շնորհման նպատակով|
| | |ուսումնառության ակնկալվող |
| | |վերջնարդյունքների ձեռքբերումը |
| | |հավաստող հստակ մեխանիզմներ, |
| | |գ. ՄԿԾ-ի շրջանակներում առկա են |
| | |գնահատման համակարգի բարելավման |
| | |հստակ մեխանիզմներ, |
| | |դ. ՄԿԾ-ի շրջանակներում հավասար և |
| | |անաչառ մոտեցում է ցուցաբերվում |
| | |ուսանողներին հստակ սահմանած |
| | |քաղաքականության և ընթացակարգերի |
| | |միջոցով` հաշվի առնելով նրանց |
| | |պարտականությունները և բողոքները,|
| | |ե. ՄԿԾ-ի շրջանակներում |
| | |խրախուսվում է ուսանողի |
| | |ուսումնագիտական |
| | |ինքնուրույնությունը և պայքարը |
| | |գրագողության դեմ: |
._____________________________________________________________________.
5. ՀԵՏԱԶՈՏԱԿԱՆ ԵՎ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|5. |ՄԿԾ-ի շրջանակում ապահովվում է |ա. ՄԿԾ-ի շրջանակում առկա են |
| |կապը հետազոտական ու |երկարաժամկետ ռազմավարություն, |
| |ստեղծագործական գործունեության |միջնաժամկետ և կարճաժամկետ |
| |և ուսումնառության միջև: |ծրագրեր, որոնք արտահայտում են |
| | |հետազոտական ոլորտում ՄՈՒՀ-ի |
| | |հետաքրքրությունները և |
| | |հավակնությունները, |
| | |բ. ՄԿԾ-ն հստակ քաղաքականության ու|
| | |ընթացակարգերի միջոցով նպաստում է |
| | |հետազոտությունների զարգացմանն ու |
| | |նորարարություններին, |
| | |գ. ՄԿԾ-ի շրջանակում կարևորվում է|
| | |հետազոտական գործունեության |
| | |միջազգայնացումը, |
| | |դ. ՄԿԾ-ի շրջանակներում առկա են |
| | |հետազոտական ու ստեղծագործական |
| | |գործունեությունը և ուսումնական |
| | |գործընթացը փոխկապակցելու և |
| | |բարելավելու հստակ մեխանիզմներ: |
._____________________________________________________________________.
6. ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|6. |ՄԿԾ-ն նպաստում է որակյալ |ա. ՄԿԾ-ի իրականացման համար առկա |
| |կրթություն իրականացնելուն` |են անհրաժեշտ ռեսուրսներ, որոնք |
| |ձևավորելով ուսումնառության |նպաստում են սահմանված |
| |համար բարենպաստ միջավայր: |առաքելության և նպատակների |
| | |արդյունավետ իրականացմանն ու |
| | |ուսումնական միջավայրի ստեղծմանը, |
| | |բ. ուսանողներին տրամադրվում են |
| | |ծրագրի սահմաններում |
| | |ուսումնառությանը նպաստող օգտակար |
| | |ու մատչելի տեղեկատվություն և |
| | |խորհրդատվություն, |
| | |գ. ՄԿԾ-ն ապահովված է իր |
| | |բովանդակությանը համապատասխան |
| | |ուսումնամեթոդական անհրաժեշտ |
| | |բազայով: |
._____________________________________________________________________.
7. ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ
._____________________________________________________________________.
| |Չափանիշը |Չափորոշիչները |
|___|_______________________________|_________________________________|
|7. |ՄԿԾ-ի շրջանակում առկա է որակի |ա. որակի ապահովման ներքին |
| |ներքին համակարգ, որն ապահովում |համակարգը մշակված է և գործում է |
| |է ՄԿԾ-ի որակի կայունությունը և |հասարակության կարիքներին և |
| |շարունակական զարգացումը: |ուսանողների պահանջներին |
| | |հետևելու, ինչպես նաև իր |
| | |գործունեությունը գնահատելու |
| | |համար, |
| | |բ. ՄԿԾ-ի շրջանակում առկա են |
| | |որակի ներքին ապահովման |
| | |արդյունավետ քաղաքականություն և |
| | |ընթացակարգ (ընթացակարգեր), |
| | |գ. ՄԿԾ-ի շրջանակում հետադարձ կապի|
| | |մեխանիզմներով հավաքագրվում է |
| | |իրականացվող գործընթացների մասին |
| | |հավաստի տեղեկատվություն, որը |
| | |վերլուծվում է ծրագրի նպատակների |
| | |և գործընթացների բարելավման |
| | |համար, |
| | |դ. ՄԿԾ-ի ներքին և արտաքին |
| | |շահակիցները ներգրավված են որակի |
| | |ներքին ապահովման գործընթացներում,|
| | |ե. ՄԿԾ-ի շրջանակում իրականացվում |
| | |է օրինակելի փորձի տարածում: |
._____________________________________________________________________.