040.0442.280410
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
15 ապրիլի 2010 թվականի N 442-Ն
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ` ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2007 թվականի փետրվարի 7-ի «Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարությունը հաստատելու մասին» ՆՀ-37-Ն հրամանագրի 2-րդ կետով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարության ապահովմանն ուղղված` Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության գործունեության ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 28-ԻՆ
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2010 թվականի ապրիլի 15-ի
N 442-Ն որոշման
ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ` ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ
ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
1. Ազգային անվտանգության և բարեկեցության ապահովման հիմնական գործոններից է արդյունավետ և մրցունակ գիտակրթական քաղաքականությունը: Սույն ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարության հետևյալ նպատակադրումների իրագործմանը`
1) Հայաստանի մտավոր ներուժի զորացմանը միտված հեռանկարային պետական քաղաքականության իրականացումը,
2) գիտակրթական համակարգի վերակառուցումն ու համապատասխանեցումը եվրոպական չափանիշներին և երկրի սոցիալ-տնտեսական զարգացման կարիքներին,
3) ուսուցման առաջատար տեխնոլոգիաների ներդրումը,
4) գիտական արտադրանքի ապրանքայնացումը,
5) գիտական ներուժի ներգրավումը կենսագործունեության բոլոր ոլորտներում:
I. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐԸ
2. Հայաստանի կրթության և գիտության զարգացման գերակայությունները պայմանավորված են ազգային անվտանգության ապահովման հետևյալ հիմնական թիրախների հաղթահարման մարտահրավերներով`
1) կայուն տնտեսական աճի ապահովում,
2) միջազգային և տարածաշրջանային համագործակցություն,
3) անկախ պետականության ամրապնդում և քաղաքացիական հասարակության զարգացում,
4) բարեկեցության ապահովում և աղքատության հաղթահարում,
5) հայապահպանություն:
3. Հայաստանի շարունակական զարգացման կայուն տեմպերի ապահովման անհրաժեշտությունը թելադրում է գիտելիքահենք տնտեսության և հասարակության ձևավորում: Կրթությունը և գիտությունը, որպես կադրային ներուժի ձևավորման հիմնական գործոն, կենտրոնական դերակատարում ունեն այս խնդրում: Գիտակրթական համակարգը բարձր մտավոր և ստեղծագործական ունակություններով օժտված, միջազգային մակարդակում մրցունակ գիտության և բարձր տեխնոլոգիաների բնագավառի կադրերի պատրաստման երաշխավորն է:
4. Հայաստանի գիտակրթական համակարգն արմատական բարեփոխումների կարիք ունի. այն ռեսուրսների նպատակային ուղղորդման միջոցով պետք է ձևավորի տնտեսության և հասարակության պահանջներին համահունչ կրթության ճկուն և արդյունավետ մեխանիզմներ:
5. Գտնվելով մշակույթների և քաղաքակրթությունների հատման սահմանագծում` Հայաստանն ու հայությունը պատմականորեն ձեռք են բերել կարևորագույն հատկանիշներ` դարեր շարունակ յուրօրինակ «կամրջի» դեր խաղալով տարբեր քաղաքակրթությունների միջև: Այն այսօր ոչ միայն չի կորցրել իր արդիականությունը, այլև կարող է դառնալ մեր պետության ու հասարակության զարգացման կարևորագույն ազդակ` ապահովելով մեր ուրույն տեղն ու դերը հարափոփոխ աշխարհում:
6. Միաժամանակ, գտնվելով մի տարածաշրջանում, որտեղ խաչվում են տարբեր աշխարհաքաղաքական ուժերի շահեր, Հայաստանը որդեգրել է միջազգային ակտիվ ներգրավման ռազմավարություն: Սա մի կողմից ենթադրում է կրթության բնագավառի ակտիվ մասնակցությունը գլոբալ և տարածաշրջանային գիտակրթական գործընթացներին, մյուս կողմից` խնդիր է առաջադրում կրթությանը` զարգացնել նման մասնակցության ներուժը, ապահովել լեզվական և միջմշակութային շփումների դժվարությունների հաղթահարումը:
7. Ամրագրելով կրթական և գիտական եվրոպական ստանդարտներ և ապահովելով բարձրորակ կրթություն, Հայաստանի գիտակրթական համակարգը կարող է բավականին գրավիչ դառնալ հարևան երկրների համար ինչպես կրթական ծառայությունների ձեռքբերման, այնպես էլ կրթության ոլորտում ներդրումների առումով: Նման դերակատարում ունենալու ձգտում ունեն նաև տարածաշրջանի մեզ հարևան որոշ երկրներ, որոնք նույնպես հռչակել են եվրաինտեգրման քաղաքականություն և ակտիվորեն քայլեր են ձեռնարկում իրենց գիտակրթական համակարգերը զարգացնելու եվրոպական չափանիշներին համապատասխան: Այս խնդրում ունենալով որոշակի մրցակցային առավելություններ, Հայաստանը պետք է որդեգրի առավել ինտենսիվ բարեփոխումների քաղաքականություն` հատկապես մասնագիտական կրթության ոլորտում:
8. Հայաստանի Հանրապետությունն անցնում է պետականության կայացման և քաղաքացիական հասարակության կառուցման դժվարին ճանապարհ: Այս գործընթացում հսկայական է նոր սերնդի դաստիարակության կարևորությունը: Կրթության համակարգի խնդիրն ակտիվ քաղաքացու ձևավորումն է, որը կրում է ազգային արժեքները, դրանք համադրելով քաղաքացիական հասարակության առաջադիմական մշակույթի հետ:
9. Պետականության կայացման ճանապարհին Հայաստանը ստիպված է լուծել մի շարք սոցիալական խնդիրներ` նպատակ ունենալով ապահովել քաղաքացիների հարատև բարեկեցությունը: Առավել առաջնային է հանդիսանում աղքատության հաղթահարումը, որտեղ կրթությունը դիտարկվում է հիմնական գերակայությունների շարքում: Նկատի ունենալով Հայաստանի տնտեսական զարգացման միտումները, այս բնագավառում ևս առաջնային է դառնում որակյալ մասնագիտական կրթության հնարավորությունների ընդլայնումը` սոցիալական անհավասարությունն ու տարածքային անհամաչափ զարգացումը մեղմելու հրամայականով:
10. Հայաստանի կարևոր հիմնախնդիրների շարքին է դասվում հայապահպանության խնդիրը: ՈՒնենալով աշխարհասփյուռ հայություն, Հայաստանը ջանում է ներգրավել Սփյուռքի առկա ներուժը` միաժամանակ ստանձնելով պարտականություն աջակցելու նրան դիմակայելու ուծացմանը և լեզվամշակութային ինքնության կորստի կանխմանը: Այս համատեքստում Հայաստանի Հանրապետության գիտակրթական համակարգը կոչված է համակողմանիորեն սատարելու սփյուռքահայ կրթօջախների գործունեությանը, ապահովելու արդյունավետ համագործակցություն գիտակրթական ոլորտում` դրանով իսկ պայմաններ ձևավորելով համահայկական ներուժի համախմբման և ռացիոնալ օգտագործման նպատակային խնդիրների լուծման համար:
11. Այսպիսով, պետության զարգացման և ազգային անվտանգության ապահովման համատեքստում մրցունակ գիտակրթական քաղաքականության իրականացման մարտահրավերը պահանջում է Հայաստանի գիտակրթական բնագավառի առաջանցիկ զարգացում, որն ուղղված է կրթության որակի և մատչելիության բարձրացմանը և գիտության ու տնտեսության արդյունավետ կապի ապահովմանը:
II. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳԻՏԱԿՐԹԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳԼԽԱՎՈՐ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
12. Հայաստանի գիտակրթական համակարգի գլխավոր նպատակներն են համակարգի արդիականացումը և կրթության մատչելիության ապահովումը: Սույն նպատակների իրականացման համար առաջնահերթ են`
1) Հայաստանի մտավոր ներուժի զորացմանը միտված հեռանկարային պետական քաղաքականության իրականացումը.
2) գիտակրթական համակարգի վերակառուցումն ու համապատասխանեցումը եվրոպական չափանիշներին և երկրի սոցիալ-տնտեսական զարգացման կարիքներին.
3) ուսուցման առաջատար տեխնոլոգիաների ներդրումը.
4) գիտական արտադրանքի ապրանքայնացումը և գիտական ներուժի ներգրավումը կենսագործունեության բոլոր ոլորտներում:
13. Հեռանկարային գիտակրթական քաղաքականության իրականացումը
1) հեռանկարային գիտակրթական քաղաքականության իրականացումն առաջին հերթին պայմանավորված է գիտության և կրթության կառավարման արդյունավետ համակարգի ձևավորմամբ: Այն նախատեսում է`
ա. կառավարման մարմինների կառուցվածքային և ֆունկցիոնալ օպտիմալացում,
բ. կառավարման մարմինների մասնագիտական ներուժի հզորացում, հատկապես` ռազմավարական պլանավորման և բարեփոխումներն առաջնորդելու ոլորտներում,
գ. որոշումների կայացման արդյունավետ` արդյունքի և գիտական հետազոտությունների վրա հիմնված, մասնակցային աշխատաոճի որդեգրում,
դ. գործունեության հաշվետվողականության և թափանցիկության բարձրացում.
2) միջազգային տնտեսական, հասարակական, մասնագիտական և այլ ցանցերում մասնակցությունը կարևոր պայման է շարունակաբար նորացվող գիտելիքի համաշխարհային շտեմարանից օգտվելու, առկա գիտելիքը, փորձն արագորեն տեղայնացնելու, իսկ տեղական գիտելիքն ու նորարարությունը միջազգայնացնելու համար: Միջազգային ցանցերում մասնակցության անհրաժեշտությունը կնպաստի Հայաստանի կրթության որակի և վարկանիշի, ինչպես նաև ընդհանուր մրցունակության բարձրացմանը: Այս տեսանկյունից առաջնային է համարվում`
ա. անդամակցումը միջազգային, հատկապես` եվրոպական, գիտակրթական կազմակերպություններին,
բ. մասնակցությունը միջազգային գնահատումների, գիտական հետազոտությունների, կրթական ծրագրերի,
գ. սովորողների և հաստատությունների միջազգային համագործակցության կարողությունների զարգացումը,
դ. սփյուռքի գիտական ներուժի ներգրավումը,
ե. մասնագետների նպատակային պատրաստումն արտասահմանյան բարձրակարգ կրթօջախներում (նպատակային ուսուցում, փոխանակման ծրագրեր).
3) մտավոր ներուժի զարգացմանը միտված քաղաքականությունը ենթադրում է այնպիսի ռազմավարական մոտեցումների որդեգրում, որոնք ապահովում են բարեփոխումների առավել նպատակայնություն և արդյունավետություն, նպաստավոր պայմաններ են ստեղծում նորարարական զարգացումների համար: Այս առումով նախարարության գործունեությունն ուղղված է լինելու`
ա. առաջավոր գիտակրթական կենտրոնների ձևավորմանն ու զարգացմանը,
բ. բացառիկ նվաճումները խթանող ներդրումային քաղաքականության իրականացմանը,
գ. նորարարական մշակումներին ուղղված գիտական հետազոտությունների ծավալի մեծացմանը,
դ. գիտական կադրերի երիտասարդացմանը:
14. Գիտակրթական համակարգի վերակառուցում
1) կրթության զարգացման գլխավոր նպատակների իրականացումը պահանջում է արդիականացնել կրթության բովանդակությունը` ապահովելով դրա համապատասխանությունն արդի պահանջներին: Հայաստանի կրթության բնագավառում ներկայումս ընթացող բարեփոխումներն ընդգրկում են կրթության բոլոր մակարդակները: Դրանք միտված են կրթության որակի և մատչելիության ապահովմանը.
2) բարեփոխումների հետագա փուլը նախատեսում է`
ա. բարձրագույն կրթության համակարգի վերակառուցում բոլոնյան գործընթացի սկզբունքներին և չափանիշներին համապատասխան,
բ. նախնական և միջին մասնագիտական կրթության համակարգի համապատասխանեցում եվրոպական չափանիշներին` համաձայն կոպենհագենյան գործընթացի սկզբունքներին,
գ. գիտակրթական հաստատությունների և տնտեսության արդյունավետ երկխոսության և համագործակցության խթանում, գործուն մեխանիզմների մշակում և ներդնում,
դ. մասնագիտական կրթության մատչելիության բարձրացում և հավասար հնարավորությունների ստեղծում:
15. ՈՒսուցման առաջատար տեխնոլոգիաների ներդրում
1) կրթության ոլորտի բարեփոխումներում բովանդակային և կազմակերպական խնդիրներին զուգընթաց կարևորվում է նաև ուսուցման առաջատար տեխնոլոգիաների ներդրումը որպես կրթության որակի ապահովման հիմնական գործոն: Այս ոլորտում նախարարության առաջնահերթություններն են`
ա. կրթության բնագավառում ժամանակակից տեղեկատվական և հաղորդակցման տեխնոլոգիաների կիրառության ընդլայնումը,
բ. մասնագիտական կրթության ոլորտում համընդհանուր անցումն արդյունքահեն չափանիշների և կրեդիտային համակարգի,
գ. սովորողների ներգրավումը գիտական հետազոտություններում:
15. Հայաստանի Հանրապետության համար կարևորագույն ռազմավարական խնդիր համարելով գիտության զարգացումը և տեխնոլոգիական առաջընթացը` անհրաժեշտ է ապահովել այդ ուղղությամբ իրականացվող պետական քաղաքականության արդյունավետության բարձրացումը, որը կապահովի Հայաստանի տնտեսության վերընթաց զարգացում: Գիտության ոլորտում բարեփոխումների հիմնական նպատակը գիտելիքի վրա հիմնված տնտեսության և հասարակության ստեղծումն է, որում վճռորոշ դերակատարություն պետք է ունենա պետությունը: Առաջիկա տարիների համար գիտության ոլորտի բարեփոխումների իրականացման շրջանակներում, ելնելով Հայաստանի Հանրապետության անվտանգության ռազմավարության սկզբունքներից, կարևորվում է այն միջոցառումների իրականացումը, որոնք ուղղված են Հայաստանի մտավոր ներուժի զարգացմանը միտված հեռանկարային պետական քաղաքականության իրականացմանը, գիտակրթական համակարգի վերակառուցմանը և համապատասխանեցմանը եվրոպական չափանիշներին:
III. ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ
.__________________________________________________________________________.
|Հ/հ|Միջոցառումը |Նպատակը և ակնկալվող|Կատարման|Ֆինանսա- |Կատարողը |
| | |արդյունքը |ժամկետ- |կան աղ- | |
| | | |ները |բյուրները| |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|1. |Հայաստանի |կառավարման |2011 թ. |Դոնոր |ՀՀ |
| |Հանրապետության |արդյունավետ | |կազմակեր-|կրթության |
| |կրթության և |համակարգի ձևավորում | |պություն-|և գիտու- |
| |գիտության | | |ներ |թյան |
| |նախարարության | | | |նախարարու-|
| |կադրային և | | | |թյուն |
| |ինստիտուցիոնալ | | | | |
| |զարգացման | | | | |
| |կարողությունների | | | | |
| |ուսումնասիրում, | | | | |
| |ռացիոնալացում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|2. |Բարեփոխումներն |նախարարության` |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |առաջնորդող թիմի |բարեփոխումներն |2012 թթ.|պետական |կրթության |
| |ձևավորում և |առաջնորդելու | |բյուջեից |և գիտու- |
| |վերապատրաստումների |մասնագիտական | |լրացուցիչ|թյան |
| |իրականացում` |ներուժի զարգացում | |ֆինանսա- |նախարարու-|
| |ծրագրերի | | |վորում չի|թյուն |
| |կառավարման, | | |պահանջ- | |
| |ֆինանսական | | |վում | |
| |վերլուծության, | | | | |
| |ռեսուրսների | | | | |
| |մոբիլիզացման և | | | | |
| |դոնորների հետ | | | | |
| |տարվող աշխատանքների| | | | |
| |համակարգման | | | | |
| |ոլորտներում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|3. |Զարգացման ծրագրի |հաշվետվողականության |2010 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |մոնիթորինգի |և թափանցիկության | |պետական |կրթության |
| |մեխանիզմների, |ապահովում | |բյուջե, |և գիտու- |
| |ցուցանիշների | | |դոնոր |թյան |
| |համակազմի, | | |կազմա- |նախարարու-|
| |արդյունքների | | |կերպու- |թյուն |
| |հանրայնացման | | |թյուններ | |
| |համակարգի մշակում | | | | |
| |և ներդնում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|4. |Նախադպրոցական, |կրթական |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |հանրակրթական, |քաղաքականության |2012 թթ.|պետական |կրթության |
| |նախնական |իրականացման | |բյուջե, |և գիտու- |
| |մասնագիտական |ապահովում | |դոնոր |թյան |
| |(արհեստագործական) | | |կազմա- |նախարարու-|
| |կրթական ծրագրեր | | |կերպու- |թյուն |
| |իրականացնող | | |թյուններ | |
| |կազմակերպություն- | | | | |
| |ների ուսումնա- | | | | |
| |դաստիարակչական | | | | |
| |գործունեության | | | | |
| |նկատմամբ պետական | | | | |
| |վերահսկողության` | | | | |
| |միջազգային | | | | |
| |չափանիշներին | | | | |
| |համապատասխան | | | | |
| |մեխանիզմների | | | | |
| |մշակում և ներդրում| | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|5. |Կրթության |կրթության ոլորտի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կառավարման |վարչական |2012 թթ.|պետական |կրթության |
| |տեղեկատվական |վիճակագրության |ըստ |բյուջե, |և գիտու- |
| |համակարգի զարգացում|բարելավում |տարիների|դոնոր |թյան |
| |և ամբողջականացում | |համակար-|կազմա- |նախարարու-|
| | | |գում |կերպու- |թյուն |
| | | |կներառ- |թյուններ | |
| | | |վեն | | |
| | | |կրթական | | |
| | | |բոլոր | | |
| | | |աստիճան-| | |
| | | |ները | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|6. |ՄԿՈՒ-ի համակարգի |ՄԿՈՒ-ի համակարգի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |բարեփոխումներ |ինտեգրում Եվրոպական |2015 թ. |պետական |կրթության |
| |կոպենհագենյան |կրթական տարածքին | |բյուջե, |և գիտու- |
| |հռչակագրի | | |դոնոր |թյան |
| |սկզբունքներին | | |կազմա- |նախարարու-|
| |համապատասխան | | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|7. |Արտակարգ |կրթական նվաճումների |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ընդունակություններ |խրախուսում |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |դրսևորած | | |բյուջե |և գիտու- |
| |աշակերտների | | | |թյան |
| |(խմբերի) | | | |նախարարու-|
| |մասնակցության | | | |թյուն |
| |ապահովում | | | | |
| |միջազգային | | | | |
| |օլիմպիադաներին, | | | | |
| |ստուգատեսներին և | | | | |
| |մրցույթներին | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|8. |Սփյուռքահայ |սփյուռքահայ |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |մասնագետների մասին |մասնագետների |2011 թթ.|պետական |կրթության |
| |տեղեկատվական բազայի|ներուժի ներգրավում | |բյուջե |և գիտու- |
| |ստեղծում, | | | |թյան |
| |համագործակցությունը| | | |նախարարու-|
| |խրախուսող | | | |թյուն |
| |մեխանիզմների | | | | |
| |ներդրում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|9. |Բարձրակարգ կրթական |նվաճումներին միտված |2012 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |նվաճումներին |քաղաքականության | |պետական |կրթության |
| |միտված, նորարարական|իրականացում | |բյուջեից |և գիտու- |
| |ծրագրերի մրցույթի | | |լրացուցիչ|թյան |
| |կարգի մշակում և | | |ֆինանսա- |նախարարու-|
| |ներդնում | | |վորում չի|թյուն |
| | | | |պահանջ- | |
| | | | |վում | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|10.|Սովորողների |կրթական նվաճումների |2011 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |ստեղծագործական, |խրախուսում | |պետական |կրթության |
| |հետազոտական և | | |բյուջեից |և գիտու- |
| |նորարարական | | |լրացուցիչ|թյան |
| |աշխատանքների | | |ֆինանսա- |նախարարու-|
| |խրախուսման | | |վորում չի|թյուն |
| |մեխանիզմների | | |պահանջ- | |
| |ներդնում | | |վում | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|11.|Միջին և |մասնագիտական |2011 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |բարձրագույն |կրթության համալիր | |պետական |կրթության |
| |մասնագիտական, |բարեփոխում | |բյուջե, |և գիտու- |
| |հետբուհական | | |դոնոր |թյան |
| |կրթության համալիր | | |կազմա- |նախարարու-|
| |վերակառուցման | | |կերպու- |թյուն |
| |ռազմավարության, | | |թյուններ | |
| |միջոցառումների | | | | |
| |պլանի և | | | | |
| |ժամանակացույցի | | | | |
| |մշակում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|12.|Եվրոպական |Հայաստանի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |որակավորումների |բարձրագույն |2012 թ. |պետական |կրթության |
| |շրջանակին |կրթության համակարգի | |բյուջե, |և գիտու- |
| |համապատասխան |ինտեգրումը Եվրոպական| |դոնոր |թյան |
| |որակավորումների |բարձրագույն կրթական | |կազմա- |նախարարու-|
| |ազգային շրջանակի |տարածքին, | |կերպու- |թյուն |
| |մշակում և ներդնում|որակավորումների | |թյուններ | |
| | |ազգային շրջանակի | | | |
| | |գործարկում | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|13.|Որակի ապահովման |կրթության որակի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ազգային համակարգի |ապահովում, Որակի |2015 թ. |պետական |կրթության |
| |ձևավորում |ապահովման ազգային | |բյուջե |և գիտու- |
| | |ծառայության | | |թյան |
| | |գործարկում | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|14.|ՈՒսումնական |կրթության որակի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |հաստատությունների |ապահովում |2012 թ. |պետական |կրթության |
| |արտաքին գնահատման | | |բյուջե, |և գիտու- |
| |միասնական | | |դոնոր |թյան |
| |չափանիշների մշակում| | |կազմա- |նախարարու-|
| |և ներդնում | | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|15.|Կրեդիտների |սովորողների |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կուտակման և |շարժունության |2011 թթ.|պետական |կրթության |
| |փոխանցման միասնական|ապահովում | |բյուջե, |և գիտու- |
| |համակարգի ներդնում | | |դոնոր |թյան |
| | | | |կազմա- |նախարարու-|
| | | | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|16.|Անցում բարձրագույն |կանոնակարգվող |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կրթության եռաստիճան|մասնագիտությունների |2012 թթ.|պետական |կրթության |
| |համակարգի |համար վարութային | |բյուջե, |և գիտու- |
| | |դաշտի ապահովում, | |դոնոր |թյան |
| | |անցում եռաստիճան | |կազմա- |նախարարու-|
| | |համակարգին | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|17.|Բարձրագույն |Հայաստանի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կրթության ավարտական|բարձրագույն |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |փաստաթղթերի |կրթության համակարգի | |բյուջե |և գիտու- |
| |փոխճանաչման և |ինտեգրումը Եվրոպական| | |թյան |
| |համարժեքության |բարձրագույն կրթական | | |նախարարու-|
| |ապահովում |տարածքին, ավարտական | | |թյուն |
| | |փաստաթղթի միասնական | | | |
| | |հավելվածի հաստատում | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|18.|Գիտելիքների |գնահատման միասնական |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |գնահատման |չափանիշների և |2011 թթ.|պետական |կրթության |
| |բազմագործոնային |հավասար պայմանների | |բյուջե, |և գիտու- |
| |համակարգի ներդրում,|ապահովում, անցում | |դոնոր |թյան |
| |գնահատման համակարգի|գնահատման նոր | |կազմա- |նախարարու-|
| |հայեցակարգի մշակում|համակարգին | |կերպու- |թյուն |
| |և հաստատում | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|19.|Ըստ կրթական |կրթության որակի |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |աստիճանների` |ապահովում, |2011 թթ.|պետական |կրթության |
| |մասնագիտական |մասնագիտական | |բյուջե, |և գիտու- |
| |չափորոշիչների և |չափորոշիչների և | |դոնոր |թյան |
| |մասնագետների |մասնագետների | |կազմա- |նախարարու-|
| |(բակալավր, |պատրաստման մոդելների| |կերպու- |թյուն |
| |մագիստրոս և |հաստատում | |թյուններ | |
| |հետազոտող) | | | | |
| |պատրաստման | | | | |
| |մոդելների մշակում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|20.|Միջբուհական համատեղ|շարժունության |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կրթական ծրագրերի |ապահովում, համատեղ |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |մշակում և |ծրագրերի իրականացում| |բյուջե, |և գիտու- |
| |իրականացում` | | |դոնոր |թյան |
| |ընդհանուր ծրագրային| | |կազմա- |նախարարու-|
| |չափորոշիչներին | | |կերպու- |թյուն |
| |համապատասխան և | | |թյուններ | |
| |ընդհանուր | | | | |
| |որակավորման | | | | |
| |շնորհումով | | | | |
| | | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|21.|Մանկավարժական |մանկավարժների |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կրթության, այդ |պատրաստման |2014 թթ.|պետական |կրթության |
| |թվում` |արդյունավետ | |բյուջե, |և գիտու- |
| |մանկավարժների |համակարգի | |դոնոր |թյան |
| |շարունակական |ձևավորում | |կազմա- |նախարարու-|
| |վերապատրաստման, | | |կերպու- |թյուն |
| |մասնագիտական | | |թյուններ | |
| |զարգացման համակարգի| | | | |
| |արդիականացման | | | | |
| |ծրագրի մշակում և | | | | |
| |իրականացում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|22.|Կրթական |մեկ համակարգչին |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |հաստատությունների |բաժին ընկնող |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |համակարգչային |սովորողների թիվը | |բյուջե, |և գիտու- |
| |ապահովվածության |հասցնել 20-ի, | |դոնոր |թյան |
| |բարձրացում և |դպրոցների | |կազմա- |նախարարու-|
| |ապահովում |90%-ն ապահովել | |կերպու- |թյուն |
| |ինտերնետային կապով |ինտերնետային կապով | |թյուններ | |
| | | | |մասնավոր | |
| | | | |ներդրում-| |
| | | | |ներ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|23.|Ժամանակակից |բոլոր դպրոցներն |2010- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ուսումնական |ապահովել |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |էլեկտրոնային |էլեկտրոնային | |բյուջե, |և գիտու- |
| |ռեսուրսների մշակում|ուսումնական | |դոնոր |թյան |
| | |ռեսուրսներով | |կազմա- |նախարարու-|
| | | | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|24.|Գիտության ոլորտում |գիտության առաջընթաց |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ինստիտուցիոնալ |զարգացման համար |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |բարեփոխումների |անհրաժեշտ պայմանների| |բյուջե |և գիտու- |
| |իրականացում |ապահովում | | |թյան |
| | | | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
| | | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|25.|Գիտական |պետական գիտական |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կենտրոնների, |կազմակերպությունների|2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |հետազոտական |գործունեության | |բյուջե |և գիտու- |
| |համալսարանների |արդյունավետության | | |թյան |
| |ստեղծում |բարձրացում, | | |նախարարու-|
| | |գիտաարտադրական | | |թյուն |
| | |համալիրների | | | |
| | |կազմակերպում | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|26.|Գիտության ոլորտում |Հայաստանի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |բարեփոխումների |Հանրապետությունում |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |համար օրենսդրական |գիտության և | |բյուջե |և գիտու- |
| |դաշտի բարելավում |տեխնիկայի զարգացման | | |թյան |
| | |համար օրենսդրական | | |նախարարու-|
| | |հենքի ապահովում | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|27.|Գիտության |գիտության ոլորտի |2011 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |հիմնադրամի ստեղծում|ֆինանսավորման | |պետական |կրթության |
| | |արդյունավետության | |բյուջե |և գիտու- |
| | |բարձրացում, | | |թյան |
| | |համաֆինանսավորման | | |նախարարու-|
| | |մեխանիզմի ներդրում | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|28.|Գիտության ոլորտի |գիտության առաջընթաց |2010 թ. |ՀՀ |ՀՀ |
| |զարգացման |զարգացման ապահովման | |պետական |կրթության |
| |2011-2015 թթ. |համար ծրագրային | |բյուջե |և գիտու- |
| |ռազմավարական ծրագրի|հենքի ստեղծում | | |թյան |
| |մշակում | | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|29.|Միջազգային այլ |գիտական |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կազմակերպություն- |համագործակցության |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |ների հետ գիտության |զարգացում, եվրոպական| |բյուջե |և գիտու- |
| |ոլորտի համալիր |գիտական տարածք | | |թյան |
| |բարեփոխումների |ինտեգրում | | |նախարարու-|
| |օժանդակության | | | |թյուն |
| |համատեղ ծրագրերի | | | | |
| |իրականացում` | | | | |
| |համաֆինանսավորման | | | | |
| |սկզբունքով | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|30.|Գիտության ոլորտի |գիտության ոլորտի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ենթակառուցվածքի, |առաջընթաց զարգացման |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |նյութատեխնիկական |համար անհրաժեշտ | |բյուջե |և գիտու- |
| |բազայի |պայմանների ապահովում| | |թյան |
| |արդիականացում | | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|31.|Միջազգային ճանաչում|միջազգային ճանաչում |2012- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ունեցող |ունեցող գիտնականների|2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |գիտնականների համար |համար առավել բարձր | |բյուջե |և գիտու- |
| |հատուկ |վարձատրության | | |թյան |
| |դրամաշնորհային |պայմանների ապահովում| | |նախարարու-|
| |համակարգի ստեղծում | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|32.|Գիտության |գիտական ներուժի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |երիտասարդացման |վերարտադրության |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |լուծմանն ուղղված |ապահովում` տվյալ | |բյուջե |և գիտու- |
| |ծրագրերի մշակում և |տարվա պետական | | |թյան |
| |իրականացում |բյուջեով գիտության | | |նախարարու-|
| | |ծախսերի համար | | |թյուն |
| | |նախատեսվող ընդհանուր| | | |
| | |գումարների | | | |
| | |սահմաններում | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|33.|Միասնական |միասնական |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |գիտատեղեկատվական |գիտատեղեկատվական |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |ցանցի զարգացմանը և |ցանցի զարգացման, | |բյուջե |և գիտու- |
| |գիտահրատարակչական |գիտահրատարակչական | | |թյան |
| |գործունեության |գործունեության | | |նախարարու-|
| |միջազգային |միջազգային | | |թյուն |
| |չափանիշներին |չափանիշներին | | | |
| |համապատասխանեցմանն |համապատասխանեցման | | | |
| |ուղղված |ապահովում | | | |
| |աշխատանքների | | | | |
| |կազմակերպում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|34.|Գիտական արտադրանքի |գիտական արտադրանքի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |ապրանքայնացման |արտաքին և ներքին |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |արդյունավետ |շուկա դուրսբերման | |բյուջե |և գիտու- |
| |մեխանիզմների |հնարավորությունների | | |թյան |
| |ստեղծում |ստեղծում | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|35.|Կիրառական բնույթի |գիտական արդյունքի |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |պետական նպատակային |առևտրայնացման |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |ծրագրերի մշակում և |պայմանների ապահովում| |բյուջե |և գիտու- |
| |իրականացում | | | |թյան |
| | | | | |նախարարու-|
| | | | | |թյուն |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|36.|Գիտական |գիտական |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |նորամուծությունների|նորամուծությունների |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |կենտրոնների |ռիսկերի մեխանիզմների| |բյուջե, |և գիտու- |
| |ստեղծում: |ապահովում | |դոնոր |թյան |
| |Գիտատեխնիկական | | |կազմակեր-|նախարարու-|
| |ոլորտում | | |պություն-|թյուն |
| |վենչուրային | | |ներ և | |
| |ներդրումների | | |ձեռնարկու| |
| |մեխանիզմների | | |թյուններ | |
| |ձևավորում | | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|37.|Հայագիտության |հայագիտության |2012- |ՀՀ |ՀՀ |
| |բնագավառում |առաջընթաց զարգացման |2015 թթ.|պետական |կրթության |
| |հետազոտությունների |ապահովում | |բյուջե, |և գիտու- |
| |խրախուսում, | | |դոնոր |թյան |
| |միջազգային | | |կազմա- |նախարարու-|
| |համագործակցությունը| | |կերպու- |թյուն |
| |խթանող մեխանիզմների| | |թյուններ | |
| |ձևավորում: | | | | |
| |Հայագիտական | | | | |
| |ուսումնասիրություն-| | | | |
| |ները ֆինանսավորող | | | | |
| |համահայկական | | | | |
| |հիմնադրամի ստեղծում| | | | |
|___|___________________|____________________|________|_________|__________|
|38.|Գիտության |գիտության ոլորտում |2011- |ՀՀ |ՀՀ |
| |կառավարման |վարչական |2012 թթ.|պետական |կրթության |
| |տեղեկատվական |վիճակագրության | |բյուջե, |և գիտու- |
| |համակարգի զարգացում|ներդրում | |դոնոր |թյան |
| | | | |կազմա- |նախարարու-|
| | | | |կերպու- |թյուն |
| | | | |թյուններ | |
.__________________________________________________________________________.