Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ Տ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏ ...

 

05.12.2023 -

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

19 փետրվարի 2019 թվականի թիվ 10-Ն

 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 65-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 11-Ի ԹԻՎ 09-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև 65-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև 65-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հուլիսի 11-ի ««Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև 65-երկաթ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2015 թվականի ապրիլի 11-ի թիվ 08-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 09-Ն որոշումը:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Հավելված 1

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2019 թվականի փետրվարի 19-ի

թիվ 10-Ն որոշման

 

նկար

 

Բաժին 1. Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքը

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի անվանումը                       |Տողի     |Չափման  |Հաշ-   |

|                                          |ծածկագիրը|միավորը |վետու  |

|                                          |         |        |տարում |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|                  Ա                       |    Բ    |   Գ    |    1  |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Ուղևորների  փոխադրումներից ստացված        |110      |հազար   |       |

|հասույթը (առանց ավելացված արժեքի          |         |դրամ    |       |

|հարկի), ընդամենը                          |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |110.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |110.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |110.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Ուղևորների  փոխադրումների հետ կապված      |120      |«-»     |       |

|ծախսերը                                   |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Բեռների փոխադրումներից ստացված հասույթը   |130      |«-»     |       |

|(առանց ավելացված արժեքի հարկի), ընդամենը  |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |130.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |130.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |130.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|130 տողից` սառնավագոններով փոխադրումից    |131      |հազար   |       |

|                                          |         |դրամ    |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|վագոն-ցիստեռններով փոխադրումից            |132      |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|բեռնարկղերով փոխադրումից                  |133      |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|փոստային նամակների, ծանրոցների և          |134      |«-»     |       |

|փաթեթների փոխադրումից                     |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|սորուն բեռների առանց տարայի փոխադրումից   |135      |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այլ բեռների փոխադրումից                   |136      |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Բեռների փոխադրումների հետ կապված ծախսերը  |140      |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Փոխադրվել են ուղևորներ,  ընդամենը         |150      |հազար   |       |

|                                          |         |ուղևոր  |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |150.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |150.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |150.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Ուղևորաշրջանառություն,  ընդամենը          |160      |հազար   |       |

|                                          |         |ուղևոր- |       |

|                                          |         |կմ      |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |160.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |160.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |160.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը             |170      |հազար   |       |

|                                          |         |տոննա   |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |170.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |170.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |170.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Բեռնաշրջանառություն, ընդամենը             |180      |հազար   |       |

|                                          |         |տոննա-կմ|       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|այդ թվում` ըստ հաղորդակցության տեսակների` |180.1    |«-»     |       |

|ներհանրապետական                           |         |        |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|միջպետական                                |180.2    |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|որից` ԱՊՀ երկրներ                         |180.2.1  |«-»     |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Շահագործական գծի երկարությունը            |190      |կմ      |       |

|__________________________________________|_________|________|_______|

|Աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը       |200      |մարդ    |       |

._____________________________________________________________________.

 

    Ղեկավար`                  __________________    __________________

                               (Ազգանուն, անուն)     (Ստորագրություն)

 

    Լրացնող (լիազորված անձ)`  __________________    __________________

                               (Ազգանուն, անուն)     (Ստորագրություն)

 

«__»__________ 20___թ.

 

(1-ին հավելվածը խմբ. 01.12.2023 թիվ 53-Ն որոշում)

 

Հավելված 2

Հայաստանի Հանրապետության

վիճակագրության պետական խորհրդի

2019 թվականի փետրվարի 19-ի

թիվ 10-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 65-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը կարգավորում է «Ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» Ձև 65-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են երկաթուղային տրանսպորտի գործունեությամբ զբաղվող կազմակերպությունները (այսուհետ` կազմակերպություն), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է` համաձայն ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2013 թվականի սեպտեմբերի 19-ի N 874-Ն հրամանով հաստատված «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման (տես` http://www.arlis.am/Annexes/4/GT30.1-13page1730-2124ink1392.doc հղումը):

4. Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակ է համարվում գործունեության այն տեսակը, որը հաշվետու ժամանակաշրջանում հավելյալ արժեքի ընդհանուր ծավալում փաստացի ունեցել է առավել մեծ տեսակարար կշիռ: Առավել մեծ տեսակարար կշիռը որոշվում է ընդհանուր հասույթի, հավելյալ արժեքի կամ աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի մեջ ունեցած բաժնով և այլ համանման բնութագրող ցուցանիշներով:

5. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտե` Հաշվետվության ձևի վրա նշված ժամկետում և պարբերականությամբ:

6. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

 

2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

7. «110» և «130» ծածկագրերով տողերում ուղևորների և բեռների փոխադրումներից ստացված հասույթները (առանց ավելացված արժեքի հարկի) լրացվում են հաշվեգրման սկզբունքով:

8. «131» ծածկագրով տողում լրացվում է սառնավագոններով սառեցրած և պաղեցրած մթերքի փոխադրումից ստացված հասույթը:

9. «132» ծածկագրով տողում լրացվում է հատուկ վագոն-ցիստեռններով նավթամթերքի (անմշակ նավթ, բնական գազ և զտած նավթամթերք) և այլ հեղուկ և գազային բեռների փոխադրումից ստացված հասույթը:

10. «133» ծածկագրով տողում լրացվում է հատուկ բեռնարկղերով որոշակի բեռների և փաթեթվածքների փոխադրումից ստացված հասույթը (բեռնարկղերի կառուցվածքը նախատեսված է հավաքված և փաթեթավորված խառը ապրանքների բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքների թեթևացման համար):

11. «134» ծածկագրով տողը ներառում է`

1) փոստային նամակների, ծանրոցների և փաթեթների փոխադրումից ստացված հասույթը, որոնք կատարվում են ազգային և արտերկրյա փոստային գերատեսչությունների կողմից,

2) փոստային նամակների, ծանրոցների և փաթեթների փոխադրումից ստացված հասույթը, որոնք կատարվում են փոստային և սուրհանդակային կազմակերպությունների կողմից:

12. «135» ծածկագրով տողում լրացվում է սորուն բեռների (հացահատիկ, ալյուր, ցեմենտ, ավազ, ածուխ և այլն) առանց տարայի փոխադրումից ստացված հասույթը:

13. «136» ծածկագրով տողը ներառում է`

1) մարդատար և բեռնատար մեքենաների, կցանքների փոխադրումից ստացված հասույթը,

2) կենդանի կենդանիների փոխադրումից ստացված հասույթը,

3) ուրիշ խմբավորումներում չներառված այլ բեռների փոխադրումից ստացված հասույթը:

14. «150» ծածկագրով տողի («Փոխադրվել են ուղևորներ, ընդամենը») ցուցանիշը ներառում է երկաթուղային բոլոր կայարաններից փոխադրված ուղևորների թվաքանակը (ներառյալ անվճար երթևեկության իրավունքից օգտվողները):

15. «150.1» ծածկագրով տողում լրացվում է ներհանրապետական փոխադրումների (հաղորդակցության այն տեսակն է, երբ փոխադրման սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են Հայաստանի Հանրապետության տարածքում) ցուցանիշը:

16. «150.2» ծածկագրով տողում լրացվում է միջպետական փոխադրումների (հաղորդակցության այն տեսակն է, երբ փոխադրման կետերից մեկը գտնվում է Հայաստանի Հանրապետության սահմաններից դուրս) ցուցանիշը:

17. «160» ծածկագրով տողում լրացվում է ուղևորաշրջանառության ցուցանիշը, որը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:

18. «170» ծածկագրով տողում լրացվում է փոխադրված (երկաթուղային տրանսպորտով փոխադրված (ներկրված և առաքված)) բեռների քանակը:

19. «180» ծածկագրով տողում լրացվում է բեռնաշրջանառության ցուցանիշը, որը որոշվում է փոխադրված առանձին տեսակի բեռների քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:

20. «200» ծածկագրով տողում լրացվում է աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը: Աշխատողների`

1) միջին տարեկան թվաքանակը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա բոլոր ամիսների թվին բաժանելով` տասնորդական ճշտությամբ (աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը վերաբերում է ինչպես երկաթուղային տրանսպորտի ոլորտում զբաղված աշխատողներին, այնպես էլ վարչական աշխատողներին),

2) միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր ամսվա օրացուցային օրերի (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը) աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով,

3) թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար հաշվարկվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար (երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակը հաշվարկվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար),

4) ամենօրյա հաշվառում չվարելու դեպքում աշխատողների թվաքանակը հաշվետու ամսվա համար հաշվարկվում է նախորդ ամսվա վերջի և հաշվետու ամսվա վերջի աշխատողների թվաքանակների հանրագումարը 2-ի բաժանելով:

 

(2-րդ հավելվածը խմբ. 01.12.2023 թիվ 53-Ն որոշում)

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
19.02.2019
N 10-Ն
Որոշում