05.12.2023 -
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
ՈՐՈՇՈՒՄ
12 նոյեմբերի 2018 թվականի թիվ 63-Ն
«ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-Ի ԹԻՎ 16-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Արդյունաբերական նշանակության երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Արդյունաբերական նշանակության երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:
3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի ««Արդյունաբերական նշանակության երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-երկաթ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի թիվ 17-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 16-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2019 թվականի հունվարի 1-ից:
Հավելված 1
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2018 թվականի նոյեմբերի 12-ի
թիվ 63-Ն որոշման
նկար
Բաժին 1. Բեռների փոխադրումը և բեռնաշրջանառությունը` կազմակերպության սեփական, վարձակալած ուղիներով
(1520 մմ ռելսամեջով)
.____________________________________________________________.
| Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Հաշվետու |
| |ծածկագիրը|տարում |
|_______________________________________|_________|__________|
| Ա | Բ | 1 |
|_______________________________________|_________|__________|
|Փոխադրվել են բեռներ, տոննա |110 | |
|_______________________________________|_________|__________|
|Փոխադրվել են բեռներ, վագոններ (հատ) |120 | |
|_______________________________________|_________|__________|
|Բեռնաշրջանառություն, հազար տոննա-կմ |130 | |
.____________________________________________________________.
Բաժին 2. Բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքները` կատարված կազմակերպության սեփական կամ վարձակալած միջոցներով
.______________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Վագոնների բեռնումը, տոննա |Վագոնների|
| |ծածկա-| |բեռնաթա- |
| |գիրը | |փումը, |
| | | |տոննա |
| | |____________________________|_________|
| | |ընդամենը|այդ թվում`|ընդամենը|ընդամենը |
| | | |ընդհանուր | |այդ |
| | | |մեքենայաց-| |թվում` |
| | | |մամբ | |ընդհանուր|
| | | | | |մեքենա- |
| | | | | |յացմամբ |
|________________________|______|________|__________|________|_________|
| Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 |
|________________________|______|________|__________|________|_________|
|Կազմակերպության սեփական,|210 | | | | |
|վարձակալած ուղիների վրա,| | | | | |
|ընդհանուր օգտագործման | | | | | |
|ուղիների վրա և այլ | | | | | |
|կազմակերպությունների ոչ | | | | | |
|ընդհանուր օգտագործման | | | | | |
|ուղիների վրա | | | | | |
.______________________________________________________________________.
Բաժին 3. Սեփական գնացքաքարշերի, վագոնների քանակը տարվա վերջի դրությամբ
._____________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Ընդամենը|այդ թվում`|
| |ծածկա-| |սարքին |
| |գիրը | | |
|__________________________________________|______|________|__________|
| Ա | Բ | 1 | 2 |
|__________________________________________|______|________|__________|
|Էլեկտրաքարշեր |310 | | |
|__________________________________________|______|________|__________|
|Ջերմաքարշեր |320 | | |
|__________________________________________|______|________|__________|
|Մայրուղային բեռնատար վագոններ |330 | | |
|__________________________________________|______|________|__________|
|Բեռնատար վագոններ արդյունաբերության համար |340 | | |
._____________________________________________________________________.
Բաժին 4. Սեփական երկաթուղային գծերի երկարությունը տարվա վերջի դրությամբ
կմ
.____________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Հաշվետու|
| |ծածկա- |տարում |
| |գիրը | |
|__________________________________|________|________|
| Ա | Բ | 1 |
|__________________________________|________|________|
|Շահագործվող գծի երկարությունը |410 | |
|__________________________________|________|________|
|Բացված գծի երկարությունը |420 | |
.____________________________________________________.
Բաժին 5. Հասույթը, շահագործական ծախսերը և աշխատողների թվաքանակը տարվա վերջի դրությամբ
._____________________________________________________________________.
|Ցուցանիշի անվանումը |Տողի |Հաշվետու|
| |ծածկա- |տարում |
| |գիրը | |
|___________________________________________________|________|________|
| Ա | Բ | 1 |
|___________________________________________________|________|________|
|Արդյունաբերական երկաթուղային տրանսպորտի |510 | |
|աշխատանքներից (ծառայություններից) ստացված հասույթը | | |
|(առանց ավելացված արժեքի հարկի), հազար դրամ | | |
|___________________________________________________|________|________|
|Բեռների փոխադրումների շահագործման ծախսերը, |520 | |
|հազար դրամ | | |
|___________________________________________________|________|________|
|Աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը, մարդ |530 | |
._____________________________________________________________________.
Ղեկավար/Անհատ ձեռնարկատեր __________________ __________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ
կամ այլ լիազորված անձ) __________________ __________________
(Ազգանուն, անուն) (Ստորագրություն)
«__»________20___թ.
(1-ին հավելվածը խմբ. 01.12.2023 թիվ 52-Ն որոշում)
Հավելված 2
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի
2018 թվականի նոյեմբերի 12-ի
թիվ 63-Ն որոշման
ՀՐԱՀԱՆԳ «ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԵՐԿԱԹ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը կարգավորում է «Արդյունաբերական նշանակության երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքի մասին» Ձև 1-երկաթ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան իրազեկված.
1) կազմակերպությունները, որոնք`
ա. հաշվետու տարվա վերջում հաշվեկշռում ունեն կամ վարձակալել են գնացքաքարշեր, գնացքներ, ոչ ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային գծեր (մերձատար, միջարտադրամասային, ներգործարանային, քարհանքային),
բ. ունեն մերձատար ուղիներ` կցված ընդհանուր օգտագործման ուղիներին,
գ. ունեն մերձատար ուղիներ` կցված այլ կազմակերպությունների ուղիներին (կոնտրագենտներ),
2) երկաթգծի կայարանները, որոնք ունեն մերձատար ուղիներ և նշանակված են սպասարկելու առանձին կազմակերպություններին:
3. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է` համաձայն ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի 2013 թվականի սեպտեմբերի 19-ի N 874-Ն հրամանով հաստատված «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման (տես` http://www.arlis.am/Annexes/4/GT30.1-13page1730-2124ink1392.doc հղումը):
4. Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակ է համարվում գործունեության այն տեսակը, որը հաշվետու ժամանակաշրջանում հավելյալ արժեքի ընդհանուր ծավալում փաստացի ունեցել է առավել մեծ տեսակարար կշիռ: Առավել մեծ տեսակարար կշիռը որոշվում է ընդհանուր հասույթի, հավելյալ արժեքի կամ աշխատողների ընդհանուր թվաքանակի մեջ ունեցած բաժնով և այլ համանման բնութագրող ցուցանիշներով:
5. Հաշվետվությունը չեն ներկայացնում ժամանակավոր մերձատար ուղիներ ունեցող կազմակերպությունները:
6. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտե` Հաշվետվության ձևի վրա նշված ժամկետում և պարբերականությամբ:
7. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
8. Ոչ ընդհանուր օգտագործման երկաթուղիները սպասարկում են առանձին կազմակերպություններին, որոնք չընդհատվող երկաթգծով կապված են ընդհանուր օգտագործման երկաթուղային ցանցին:
9. Բաժին 1-ում`
1) տվյալ մերձատար ուղին շահագործող կազմակերպության կողմից (անկախ նրանից, այն համարվում է ուղու սեփականատեր, թե` վարձակալող)` բեռների փոխադրման ապրանքագրերի տվյալների հիման վրա, ցուցանիշները լրացվում են հետևյալ կերպ`
ա. եթե մերձատար ուղին օգտագործում է ոչ միայն սեփականատեր կամ վարձակալող կազմակերպությունը, այլ նաև հաշվետվություն չներկայացնող այլ կազմակերպություններ (օրինակ` կոնտրագենտները, որոնք ունեն պահեստներ հաշվետու կազմակերպությանը կից ուղուն), ապա դրա բեռների փոխադրման և բեռնաշրջանառության ցուցանիշները հաշվետվություն ներկայացնող կազմակերպության կողմից լրացվում են նույն բաժնում,
բ. երրորդ կազմակերպության մերձատար ուղուն կից մերձատար ուղու սեփականատեր կամ վարձակալող կազմակերպությունը բեռնաշրջանառության ցուցանիշները լրացնում է` ոչ թե մինչև հարևան կազմակերպության հիմնական մերձատար ուղուն կից կետ փոխադրման հեռավորության, այլ` մինչև երկաթգծի ընդհանուր օգտագործման ճանապարհին կից կետ փոխադրման հեռավորությանը համապատասխան (այսինքն` ամբողջ հեռավորությունը սեփական և հարևան կազմակերպության ուղիներով),
2) լրացվում են ընդհանուր օգտագործման ցանցից ոչ ընդհանուր օգտագործման ուղիով կազմակերպության ուղարկված և ստացված բոլոր բեռների փոխադրումները (անկախ շարժակազմի պատկանելիությունից) և միայն մերձատար ուղիներով բեռների փոխադրումները սեփական կամ վարձակալած շարժակազմով` առանց ընդհանուր օգտագործման ցանց դուրս գալու (ներքին փոխադրումներ):
10. Ներարտադրամասային փոխադրումները հաշվետվության մեջ չեն ներառվում:
11. «110» և «120» ծածկագրերով տողերում լրացվում է կազմակերպության ուղիներով փոխադրումների ընդհանուր ծավալը:
12. «130» ծածկագրով տողում լրացվում է փոխադրված բեռների քանակի (տոննա) և փոխադրման հեռավորության (ներառյալ հարևան մերձատար ուղու, եթե այդ ուղիով շարունակվում է բեռների փոխադրումը) արտադրյալը:
13. Բաժին 2-ում` կատարված աշխատանքների ակտերի և կարգագրերի տվյալների հիման վրա, լրացվում են.
1) առանձին-առանձին` վագոնների բեռնման և բեռնաթափման (կատարված ինչպես երկաթուղային (տրանսպորտային) արտադրամասի, այնպես էլ հաշվետու կազմակերպության այլ արտադրամասերի բեռնիչների և մեխանիզմների միջոցով) ցուցանիշները,
2) «210» ծածկագրով տողում` բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքների ամբողջ ծավալը, որը կատարվել է տվյալ մերձատար ուղին շահագործող կազմակերպության (ներառյալ հաշվետվություն չներկայացնող կոնտրագենտները) սեփական կամ վարձակալած միջոցներով (կազմակերպության սեփական, վարձակալված ուղիների վրա, ընդհանուր օգտագործման ուղիների վրա և կողմնակի կազմակերպությունների ոչ ընդհանուր օգտագործման ուղիների վրա),
3) սյունակներ 1-ում և 3-ում` բեռնման և բեռնաթափման ընդհանուր աշխատանքների ծավալը,
4) սյունակներ 2-ում և 4-ում` մեքենայացմամբ կատարված աշխատանքների ծավալը: Մեքենայացված եղանակով կատարված աշխատանքների ծավալում ընդգրկվում են այն բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքների ցուցանիշները, որոնք կատարվել են տարբեր տեսակի բարձման տրանսպորտային սարքավորումներով (տրանսպորտյորներով (ծանր բեռներ փոխադրելու համար), ավտոկռունկներով, ավտոբեռնիչներով, ինքնաբեռնող շարժակազմով և այլն):
14. Բաժին 2-ում չեն ներառվում հետևյալ ցուցանիշները`
1) ներարտադրամասային փոխադրումների, ինչպես նաև բեռների պահեստավորման հետ կապված բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքների,
2) կողմնակի կազմակերպության կողմից տվյալ կազմակերպության համար կատարված վագոնների բեռնման և բեռնաթափման աշխատանքների:
15. Բաժնի 3-ում` շարժակազմի (բացի վարձակալվածներից) տեխնիկական անձնագրերի տվյալների հիման վրա, լրացվում են.
1) սյունակ 1-ում` տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա արդյունաբերական երկաթուղային տրանսպորտի քանակը` հունվարի 1-ի դրությամբ (նույնիսկ եթե դրանք չեն շահագործվել կամ վարձակալվել են այլ կազմակերպությունների կողմից),
2) սյունակ 2-ում` առկա շարժակազմից տեխնիկապես սարքինների քանակը (որում չեն ներառվում հիմնական և ընթացիկ նորոգման մեջ գտնվող և այդ նորոգումների համար սպասող, ինչպես նաև վերանորոգման համար ոչ պիտանի, կազմակերպությունից դուրսգրման ենթակա (խոտան), շարժակազմի քանակը),
3) կազմակերպության հաշվեկշռում առկա վագոնների, որոնք օգտագործվում են որպես բնակատեղի և այլ կարիքների համար, ինչպես նաև ոչ նպատակային օգտագործվող գնացքաքարշերի քանակը,
4) «320» ծածկագրով տողում` ջերմաքարշերի (որոնք իրար միացված են սեկցիաներով (երկու, երեք և ավելի), սակայն կարող են աշխատել ինքնուրույն, և դրանցից յուրաքանչյուրը հաշվառվում է որպես առանձին միավոր) քանակը,
5) «330» ծածկագրով տողում` մայրուղային բեռնատար վագոնների (ծածկած վագոններ, ցիստեռներ, ցեմենտատարներ, քիմիական արտադրանք տեղափոխող հատուկ ցիստեռներ) քանակը,
6) «340» ծածկագրով տողում` արդյունաբերության համար բեռնատար վագոնների (այդ թվում` դումպկարներ (ինքնաթափ վագոն), ինչպես նաև` տորֆ, կոքս, հանքաքար, տաք չուգուն, ալյուր, անտառանյութ և այլ ապրանքատեսակներ տեղափոխող) քանակը:
16. Բաժին 4-ում` ուղիների տեխնիկական անձնագրերի տվյալների հիման վրա (բացառությամբ երկաթուղային գծեր վարձակալած կազմակերպությունների), լրացվում են`
1) արդյունահանող արդյունաբերության հանքերի բաց շահագործման շարժական ուղիների (որոնք գտնվում են մշտական շահագործման մեջ (այսինքն` մշտապես գոյություն ունեն, բայց հանքախորշերին զուգընթաց ենթարկվում են տեղաշարժերի) երկարությունը: (Փոխադրելի (դաշտային) ուղիները, բացառությամբ արդյունահանող արդյունաբերության լեռնահանքային բաց շահագործման մեջ գտնվողների, ժամանակավոր գծերը, ինչպես նաև նոր կառուցվող գծերը` ներառյալ շահագործվողները (բայց համապատասխան ակտերով շահագործման չհանձնված), հաշվառման ենթակա չեն:),
2) «410» ծածկագրով տողում` շահագործվող գծի (Այն որոշվում է «մերձատար ուղու սահման» նշանից մինչև երկաթուղային գծերի վերջնակետն ընկած գծերի առանցքի երկարությամբ, անկախ նրանից` ամենաերկար գիծը հանդիսանում է ինքնուրույն, թե այդ հեռավորությունը ընդգրկում է իր մեջ մի քանի ուղիներ, ճյուղավորումներ, վայրէջքներ: Ընդհանուր օգտագործման ճանապարհների ցանց մուտք չունեցող շահագործվող գծերի երկարությունը որոշվում է ըստ կազմակերպությունների վերջնակետերի միջև ընկած գծերի առանցքի երկարության: Շահագործվող գծի երկարության մեջ ընդգրկվում են բոլոր ճյուղավորումները, որոնց վրա կատարվում են բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքները: Ոչ ընդհանուր օգտագործման երկաթուղիների ուղեբաժանքների (բացի գլխավորների) կամ կայարանային ուղիների երկարությունը չի ընդգրկվում շահագործվող գծի երկարության մեջ, նույնիսկ եթե կայարանային ուղիները միաժամանակ օգտագործվում են վագոնների բեռնման և բեռնաթափման համար:) երկարությունը,
3) «420» ծածկագրով տողում` բացված գծի (Այն որոշվում է բացված մերձատար ուղու, առանց բացառության բոլոր գծերի (գլխավոր, կայարանային, հատուկ) երկարությունների հանրագումարով: Բացված գիծը ներկայացվում է որպես ձգված միաուղի գիծ: Օրինակ, երկաթգիծը կազմված է 3 ճանապարհներից (գծերից), նրանցից գլխավորը սկզբից մինչև փակուղի կազմում է 1,8 կիլոմետր, նրան կից գծերից մեկը` 0,7 կիլոմետր և մյուսը` 0,5 կիլոմետր: Այսպիսով այդ երկաթուղային ճանապարհի բացված երկարությունը կլինի` 1,8+0,7+0,5=3,0:) երկարությունը:
17. Բաժին 5-ում` հաշվապահական հաշվառման սկզբնական փաստաթղթերի հիման վրա, լրացվում են`
1) «510» ծածկագրով տողում` արդյունաբերական երկաթուղային տրանսպորտի աշխատանքներից և ծառայություններից (բեռների փոխադրումներ, բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներ, բեռների վերամշակում պահեստներում և այլն) ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի),
2) «520» ծածկագրով տողում` բեռների փոխադրումների շահագործման ծախսերը`
ա. կազմակերպության արդյունաբերական երկաթուղային տրանսպորտով բեռնափոխադրումների հետ կապված աշխատողների (դիսպետչերներ, գնացքակազմող բրիգադաների աշխատողներ, սլաքավարներ, կապի աշխատողներ, գնացքավարներ, շարժակազմի վերանորոգման աշխատողներ և այլ աշխատողներ) աշխատավարձ և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ,
բ. շարժակազմի և բեռնափոխադրումների հետ կապված շինությունների շահագործման ծախսեր (վառելիք, էլեկտրաէներգիա, նյութեր),
գ. հիմնական միջոցների ամորտիզացիոն մասհանումներ,
դ. այլ ծախսեր (մերձատար ուղու վարձավճար, վագոնների մաքրման վճար և այլն),
3) Շահագործման ծախսերի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման ծախսերը (բեռնիչների, մեխանիզատորների աշխատավարձը, բեռնման-բեռնաթափման մեխանիզացիայի և սարքավորումների ամորտիզացիան, վառելիքը, էլեկտրաէներգիան, տեխնիկական սպասարկումը), վագոնների գերնորմատիվային պարապուրդների համար վճարվող տուգանքները, բեռների փոխադրման սակագինը,
4) «530» ծածկագրով տողում` աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը:
18. Աշխատողների`
1) միջին տարեկան թվաքանակը որոշվում է հաշվետու տարվա բոլոր ամիսների աշխատողների միջին ամսական թվաքանակների հանրագումարը տարվա բոլոր ամիսների թվին բաժանելով` տասնորդական ճշտությամբ (աշխատողների միջին տարեկան թվաքանակը վերաբերում է արդյունաբերական նշանակության երկաթուղային տրանսպորտի ոլորտում զբաղված աշխատողներին),
2) միջին ամսական թվաքանակը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր ամսվա օրացուցային օրերի (ամսի 1-ից մինչև 30 (31)-ը, փետրվարի համար` 28 (29)-ը) աշխատողների թվաքանակի հանրագումարը` ներառյալ ոչ աշխատանքային օրերը, ամսվա օրացուցային օրերի թվին բաժանելով,
3) թվաքանակը հանգստյան, տոնական կամ հիշատակի (ոչ աշխատանքային) օրերի համար հաշվարկվում է նախորդ աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար (երկու և ավելի ոչ աշխատանքային օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների թվաքանակը հաշվարկվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա թվաքանակին հավասար),
4) ամենօրյա հաշվառում չվարելու դեպքում աշխատողների թվաքանակը հաշվետու ամսվա համար հաշվարկվում է նախորդ ամսվա վերջի և հաշվետու ամսվա վերջի աշխատողների թվաքանակների հանրագումարը 2-ի բաժանելով:
(2-րդ հավելվածը խմբ. 01.12.2023 թիվ 52-Ն որոշում)