Սեղմել Esc փակելու համար:
ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱՆՄԱՆ, ՀԱՆՐԱՅԻ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

23 սեպտեմբերի 2009 թվականի N 39

 

i

11. ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱՆՄԱՆ, ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳՐԻՆ ԵՎ ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱՆՄԱՆ, ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

1. Հավանություն տալ`

1) կենսաթոշակային բարեփոխումների լուսաբանման, հանրային իրազեկման և քաղաքացիական հասարակության մասնակցության գործընթացի ծրագրին` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) կենսաթոշակային բարեփոխումների լուսաբանման, հանրային իրազեկման և քաղաքացիական հասարակության մասնակցության գործընթացի միջոցառումների ժամանակացույցին` համաձայն N 2 հավելվածի:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 29-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության 2009

թվականի սեպտեմբերի 23-ի նիստի

N 39 արձանագրային որոշման

 

ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱՆՄԱՆ, ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

 

Նախաբան

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008 թվականի նոյեմբերի 13-ի N 1487-Ն որոշմամբ հաստատվել է կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագիրը: Կենսաթոշակային նոր համակարգի գործարկումը նախատեսվում է սկսել 2011 թվականի հունվարի 1-ից: Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի իրականացումն ապահովելու նպատակով ՀՀ կառավարությունը և ՀՀ կենտրոնական բանկը մշակել են օրենսդրական փաթեթ, որը ներառում է հետևյալ օրենքների նախագծերը. «Պետական կենսաթոշակների մասին», «Կուտակային կենսաթոշակների մասին», «Եկամտային հարկի մասին», «Եկամտային հարկի և կենսաթոշակային վճարների անձնավորված հաշվառման մասին» և «Ներդրումային ֆոնդերի մասին»: Նախատեսված օրենսդրական և ինստիտուցիոնալ վերափոխումները անմիջական ազդեցություն են ունենալու բնակչության և քաղաքացիական հասարակության գրեթե բոլոր խմբերի և կառույցների ինչպես անձնական, այնպես էլ կորպորատիվ շահերի վրա:

Հաշվի առնելով նաև այն հանգամանքը, որ կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացումը պահանջելու է արմատական վերափոխումներ մարդկանց և տնտեսվարող սուբյեկտների մտածելակերպի, գործելաոճի և վարքագծի առումով, ՀՀ կառավարությունը նպատակահարմար է գտնում իրագործել լայնածավալ լուսաբանման, հանրային իրազեկման և քաղաքացիական հասարակության մասնակցության գործընթաց (այսուհետ` հանրային իրազեկման գործընթաց, կամ ՀԻԳ)` շահառուներին փոփոխությունների բնույթը նախապես ներկայացնելու և նրանց առավելագույնս նախապատրաստելու համար:

Հանրային իրազեկման գործընթացի ծրագիրը և միջոցառումների ժամանակացույցը մշակվել են ՀՀ կառավարության կողմից արդեն իսկ հաստատված կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրային փաստաթղթի և ՀՀ կառավարության կողմից մշակված օրենքների նախագծերի պահանջներից ելնելով:

 

1. Հանրային իրազեկման գործընթացի նպատակներն ու սկզբունքները

 

1.1 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ը հետապնդում է երկու կարևոր նպատակ.

. ներկայացնել հանրությանը բարեփոխումների կարևորությունն ու հիմնական

էությունը,

. ապահովել շահառուների պատրաստվածությունն ու մասնակցությունը

բարեփոխումների իրականացման փուլում:

1.2 Հանրությանը բարեփոխումների էությունը ներկայացնելու համար (առաջին նպատակ) հիմք է ծառայելու ՀՀ կառավարության 2008 թվականի նոյեմբերի 13-ի թիվ 1487-Ն որոշմամբ հաստատված` կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագիրը: Վերջինիս հիման վրա պետք է մշակվի համառոտ, հանրամատչելի լեզվով գրված և հասարակության լայն շրջանակների համար նախատեսված գրքույկ, որը ծառայելու է որպես տեղեկատվության տարածման և հանրային իրազեկման հիմնարար աղբյուր:

1.3 Շահառու խմբերի պատրաստվածությունն ու մասնակցությունը բարեփոխումներին ապահովելու համար (երկրորդ նպատակ) պատրաստվելու են տեղեկանք-թերթոններ կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացումն ապահովող օրենքների նախագծերի կարգավորման առարկաների հիմնական շրջանակների մասին: Այդ թերթոնները պետք է շահառուների ուշադրությունը հրավիրեն գլխավորապես նախատեսված նորամուծությունների և փոփոխությունների վրա:

1.4 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ը պետք է իրականացվի` ելնելով հետևյալ առանցքային սկզբունքներից.

. ՀԻԳ-ը պետք է լինի թափանցիկ, ընդգրկուն, տրամաբանական և հանրամատչելի,

. պետք է համակարգվի և վերահսկվի կառավարության կողմից, ապահովելով

ուղերձների (messages) նույնականությունը հանրության բոլոր խավերի

համար,

. պետք է ապահովի տեղեկատվության տարածումը երկրի ամբողջ տարածքում,

. ապահովի բարեփոխումների էության հանրության ճիշտ ըմբռնումը, չստեղծի

կեղծ սպասումներ և անհիմն ակնկալիքներ,

. հիմնված լինի հանրային-մասնավոր գործընկերության, քաղաքացիական

հասարակության ակտիվ մասնակցության և միջազգային կառույցների հետ

համագործակցության արդյունավետ մեխանիզմների վրա,

. դիտվի որպես պետության ու հասարակության միջև սոցիալական

երկխոսության հարատև գործընթաց այսինքն` չպետք է սահմանափակվի միանվագ

գործողություններով:

1.5 Հիմնական նպատակները և առանցքային սկզբունքները համընդհանուր են կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի կազմակերպման և իրականացման համար: Սակայն, ՀԻԳ-ի յուրաքանչյուր միջոցառում կարող է ունենալ իր ուրույն նպատակը ևս, ինչպես նաև հիմնված լինի որևէ այլ առանձնահատուկ սկզբունքների վրա, որոնք չեն հակասում համընդհանուր նպատակների ու սկզբունքների բնույթին:

 

2. Հանրային իրազեկման գործընթացի փուլերը և թիրախային խմբերը

 

2.1 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ը պետք է իրականացվի փուլերով, որոնցից յուրաքանչյուրը նպատակաուղղված է լինելու որոշակի խնդրի լուծմանը: Ելնելով 1.1 և 1.4 կետերում նշված նպատակներից և սկզբունքներից, նախատեսվում է ՀԻԳ-ը իրականացնել հետևյալ երեք փուլով:

2.2 I փուլ-իրազեկում և լուսաբանում-հոկտեմբեր-դեկտեմբեր 2009 թ.

Այս փուլում ընդհանուր տեղեկատվություն պետք է տրամադրվի բնակչությանը, ապահովելով վերջինիս հասանելությունը երկրի ամբողջ տարածքում և բնակչության բոլոր խմբերի համար: Առաջին փուլի խնդիրներից է նաև քաղաքացիական հասարակության ոչ պետական հատվածի ներկայացուցիչներից կազմավորել թիրախային խմբեր, որոնք կաջակցեն ՀԻԳ-ի արդյունավետ իրականացմանը: Այդպիսի թիրախային խմբեր պետք է ստեղծվեն.

. գործատուներից,

. երիտասարդներից, այդ թվում` ուսանողներից և վարձու աշխատողներից,

. կարծիք ձևավորող հեղինակավոր անձանցից,

. լրագրողներից:

I փուլի ակնկալվող արդյունքներն են`

. կենսաթոշակային բարեփոխումների հիմնական դրույթների և իրագործման

մեխանիզմների մասին հանրության իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում,

. կենսաթոշակային բարեփոխումները սատարող թիրախային խմբերի ակտիվ

ներգրավում ՀԻԳ-ում,

. նոր կենսաթոշակային համակարգի ներդրման հարցի շուրջ հանրության

հետաքրքրության առաջացում:

 

2.3 II փուլ-վերաբերմունքի ձևավորում-նոյեմբեր 2009 թ.-դեկտեմբեր 2010 թ.

Երկրորդ փուլում` հենվելով առաջին փուլում ընտրված թիրախային խմբերի աջակցության վրա, պետք է ձևավորվի շահառուների վերաբերմունքը կուտակային համակարգի ներդրման նկատմամբ: Այս փուլի հիմնական խնդիրն է ձեռք բերել կուտակային համակարգի ապագա մասնակիցների վստահությունը բարեփոխումների անհրաժեշտության և մշակված ծրագրի մասնագիտական լուրջ հիմքերի վերաբերյալ: Խնդիրն իրագործելու համար բացի թիրախային խմբերից անհրաժեշտ են նաև անկախ փորձագետների թիմեր, որոնք կընդգրկեն`

. հաշվապահներ,

. ֆինանսական ղեկավարներ,

. անձնակազմի ղեկավարներ,

. ներդրումային մասնագետներ (արժեթղթերի շուկայի, բանկերի և

ներդրումային ֆոնդերի ներդրումային պորտֆելների կառավարման

համապատասխան մասնագետներ և այլն):

II փուլի ակնկալվող արդյունքներն են`

. կուտակային համակարգի գործունեության մանրամասների վերաբերյալ

մասնակիցների գիտելիքների ընդլայնում և խորացում,

. կուտակային նոր համակարգի ներդրման նկատմամբ երիտասարդ շահառուների

դրական վերաբերմունքի ձևավորում,

. կուտակային համակարգի մասնակիցների հոգեբանական և տեղեկատվական

պատրաստվածության բարձրացում:

2.4 III փուլ-վարքագծի փոփոխություն-նոյեմբեր 2010-դեկտեմբեր 2011

Ամենապատասխանատու այս փուլում փորձագիտական խմբերը պետք է լուրջ ուսուցողական աշխատանքներ անցկացնեն պարտադիր կուտակային համակարգի մասնակիցների համար բացատրելով (այդ թվում` on-line) կենսաթոշակային անհատական հաշիվների բացման, կենսաթոշակային ֆոնդերի և ներդրումային պորտֆելների ընտրության, կուտակված միջոցների ստուգման և անձնական վերահսկման ընթացակարգերը: Միաժամանակ, կուտակային համակարգի մասնակիցներին տեղեկատվություն կտրամադրվի կենսաթոշակային ֆոնդերի և ներդրումային պորտֆելների էության, ներդրումների եկամտաբերության, ռիսկերի և այլնի մասին:

Այս փուլում հատուկ ուշադրություն է դարձվելու նաև եկամտահարկի և սոցիալական վճարումների միասնականացման հետ կապված նոր ընթացակարգերի բացատրական աշխատանքներին, ինչպես նաև դրանից բխող աշխատանքային պայմանագրերի վերաձևակերպման գործում աշխատողների անձնական վերահսկման մեխանիզմների կիրառման խորհրդատվությանը: Փուլի իրագործմանը պետք է աջակցեն.

. հաշվապահները,

. ֆինանսական ղեկավարները,

. անձնակազմի ղեկավարները,

. ֆինանսական կառույցների (բանկերի, դեպոզիտարիայի, փոստ-բանկային

համակարգի և այլն) համապատասխան մասնագետները:

III փուլի ակնկալվող արդյունքներն են`

. կուտակային համակարգի մասնակիցների կողմից համապատասխան գիտելիքի և

հմտությունների ձեռքբերում և կիրառում,

. կուտակային համակարգին միացող անձանց թվի ավելացում,

. կուտակային համակարգի մասնակիցների շրջանում կենսաթոշակային ֆոնդի

(պորտֆելի) և կենսաթոշակային ֆոնդի կառավարչի (ակտիվների կառավարչի)

ընտրություն կատարած անձանց թվի ավելացում:

2.5 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի թիրախային խմբերի կազմավորման և ՀԻԳ-ի փուլերում նրանց ակտիվ ներգրավման գործում առանցքային է լինելու ՀՀ կառավարության և ներգրավված նախարարությունների ու գերատեսչությունների աշխատակազմերի հանրության հետ կապերի բաժինների դերը:

2.6 Կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացման գործում ներգրավված նախարարությունների մասնագետներն ու փորձագետները, ներառյալ հանրության հետ կապերի բաժինների աշխատակիցները, քաղաքացիական հասարակության հատվածից ձևավորված թիրախային խմբերի անդամները հանդիսանում են ՀԻԳ-ի բաղադրիչների հիմնական մարդկային ռեսուրսը:

 

3. Հանրային իրազեկման գործընթացի հիմնական բաղադրիչները

 

3.1 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի հիմնական բաղադրիչներն են.

. հասարակական կարծիքի ուսումնասիրում,

. ՀԻԳ-ի ստեղծագործական փաթեթի (խորհրդանիշ, կարգախոս, ինտերնետ կայք,

կրեատիվ լուծումներ և այլն) մշակում,

. սոցիալական գովազդի պատրաստում և տարածում,

. հրատարակչական արտադրանքի (բուկլետներ, թերթոններ, գովազդային

պաստառներ, ուսումնախորհրդատվական գրքույկներ և այլն) թողարկում,

. հանրային-մասնավոր գործընկերության, միջազգային կառույցների հետ

համագործակցության և քաղաքացիական հասարակության մասնակցության

միջոցառումների (սեմինարներ, համաժողովներ, ինտերնետային ֆորումներ,

մասնագիտական քննարկումներ և այլն) նախապատրաստում և իրականացում.

. տեղեկատվության տարածման և զանգվածային լրատվամիջոցների (ԶԼՄ) հետ

հաղորդակցության (media communications) ծրագիր-ժամանակացույցի մշակում

և իրականացում,

. մամուլի մոնիթորինգի իրականացում,

. հանրային կրթության և խորհրդատվության ծրագրի մշակում և իրականացում:

3.2 Հասարակական կարծիքի ուսումնասիրումը պետք է իրականացվի երեք անգամ` որպես նախնական հետազոտություն (Baseline Survey), միջանկյալ հետազոտություն (Interim Survey) և արդյունքների գնահատման հետազոտություն (Evaluation Survey):

Նախնական հետազոտությունը պետք է նախորդի հանրային իրազեկման գործընթացը, այսինքն պետք է անցկացվի առաջին փուլի սկզբնաշրջանում` 2009 թվականի հոկտեմբեր-նոյեմբերին: Հիմնական հետազոտության միջոցով պետք է վերհանվեն կենսաթոշակային գործող համակարգի նկատմամբ հասարակության վերաբերմունքը, կենսաթոշակների մասին երիտասարդների մտահոգության աստիճանը, համակարգը բարեփոխելու հարցում հասարակության տարբեր խմբերի պատրաստակամությունը և այլն: Հետազոտության արդյունքները պետք է կիրառելի լինեն նաև ՀԻԳ-ի մնացած բաղադրիչների ձևավորման գործում: Այսպես` ՀԻԳ-ի խորհրդանիշի, կարգախոսի, հրատարակչական արտադրանքի տեսականու, տեղեկատվության տարածման մեթոդների, սոցիալական գովազդի թեմաների, ԶԼՄ-ների նախընտրության, հանրային կրթության և ՀԻԳ-ի այլ բաղադրիչների տեխնիկական առաջադրանքը մշակելիս հիմք պետք է ընդունվեն հիմնական հետազոտության արդյունքները:

Միջանկյալ հետազոտությունը կանցկացվի ՀԻԳ-ի երկրորդ փուլի ավարտին, այսինքն` 2010 թվականի սեպտեմբեր-հոկտեմբերին: Այս հարցման նպատակն է` բացահայտել բնակչության տեղեկատվածության և պատրաստվածության աստիճանը նոր կենսաթոշակային համակարգ ներդնելու նախօրեին, գնահատել մասնակիցների կարիքները գիտելիքի և հմտությունների ձեռքբերման հարցում, ինչպես նաև պարզել բնակչության կարծիքը առաջին և երկրորդ փուլերի ընթացքում որոշակի դարձած հրատապ հարցադրումների վերաբերյալ:

Գնահատման հետազոտությունը պետք է իրականացվի երրորդ փուլի վերջում` նոր կենսաթոշակային համակարգի ներդրումից որոշակի ժամանակ անց: Նպատակահարմար է այն անցկացնել 2011 թվականի նույն ժամանակահատվածում: Այդ հետազոտության նպատակն է` գնահատել գործընթացի արդյունքները, բացահայտել նոր համակարգի ներդրման հետ կապված այն խնդիրները, որոնք առնչվում են ՀԻԳ-ի այս կամ այն բաղադրիչի անարդյունավետ իրականացման հետ: Գնահատման հետազոտության արդյունքները հիմք կծառայեն պետություն-հասարակություն հարատև սոցիալական երկխոսության ուղղություններն ու մեխանիզմները մշակելու համար:

3.3 ՀԻԳ-ի ստեղծագործական փաթեթի մշակումը առաջին փուլի ամենատեսանելի և հանրության կարծիքի հետ անմիջապես առնչվող գործունեությունն է: Կենսաթոշակային բարեփոխումների խորհրդանշանը, կարգախոսը, ինտերնետ կայքի ձևավորումն ու մատչելիությունը, կրեատիվ լուծումները պետք է ուղեկցեն հանրային իրազեկման ամբողջ գործընթացը` ապահովելով ՀԻԳ-ի բոլոր բաղադրիչների ներդաշնակությունը: Այս բաղադրիչն իրականացնելիս պետք է կարևորվի նախնական հետազոտությամբ ստացված հասարակական կարծիքի արդյունքները: Բաղադրիչի արդյունավետությունն ապահովելու համար նպատակահարմար է անցկացնել նաև առաջին փուլի թիրախային խմբերի հետ ֆոկուս-խմբային քննարկումներ:

3.4 Սոցիալական գովազդի պատրաստումը ուղղված է լինելու կենսաթոշակային բարեփոխումների կարգախոսի թեմայով առնվազն 2 տեսահոլովակի նկարահանմանը և 2 տիպի գովազդային պաստառների նախապատրաստմանը: Տեսահոլովակների և պաստառների թեմաների ընտրությունը պետք է կատարվի ըստ նախնական հետազոտության արդյունքում բացահայտված բնակչության կարծիքային խմբերի (opinion groups) առանձնահատկությունների: Սովորաբար կարծիքային խմբերը երեքն են. նրանք, ովքեր ողջունում են բարեփոխումները, ովքեր դեմ են և ովքեր անտարբերներ են: Բնականաբար, սոցիալական գովազդն ուղղված պետք է լինի երկրորդ և երրորդ կարծիքային խմբերին: Գովազդի թեմաները պետք է համաձայնեցված լինեն վերջին երկու խմբերի տարիքային կազմի հետ, որը նույնպես կպարզվի հետազոտության արդյունքում:

3.5 Հրատարակչական արտադրանքի թողարկման բաղադրիչում մեծ դեր է հատկացվելու կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի և համապատասխան օրենսդրական փաթեթի նախապատրաստող մասնագիտական թիմին: Գրքույկների, բուկլետների և թերթոնների տեքստերը պետք է մշակվեն այդ թիմի մասնագետների և, վերջիններիս աջակցությամբ, նաև թիրախային խմբերի անկախ փորձագետների կողմից: Դրանք պետք է շարադրված լինեն մատչելի, հանրության բոլոր խավերի համար հասկանալի և պարզ լեզվով:

Հրատարակչական արտադրանքի թեմատիկական և տեսականին պետք է որոշվի` ելնելով ՀՀ կառավարության «Կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի», ինչպես նաև բարեփոխումների համար հիմնարար հանդիսացող «Կուտակային կենսաթոշակների մասին», «Պետական կենսաթոշակների մասին», «Ներդրումային ֆոնդերի մասին», «Եկամտային հարկի մասին» և «Եկամտային հարկի և կուտակային վճարների անձնավորված հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքների նախագծերի լայն հասարակությանը լուսաբանելու խնդրից: ՀԻԳ-ի ընթացքում հաճախակի բարձրացված հարցերն ու հիմնախնդիրները նույնպես հիմք կծառայեն հրատարակչական նյութերի թեմատիկան որոշելու համար:

3.6 Հանրային-մասնավոր գործընկերության, միջազգային համագործակցության և մասնակցային գործընթացի միջոցառումները առանցքային են համարվելու կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի տեսանկյունից: Դրանք մեծամասամբ ուղղված են լինելու թիրախային խմբերին: Կարևորելով վերջիններիս դերը ՀԻԳ-ի նպատակների նվաճման հարցում, այս բաղադրիչի մշակումն ինքնին պետք է լինի հանրային-մասնավոր գործընկերության արդյունք: Գործարարների, լրագրողների, ֆինանսիստների, այդ թվում` հաշվապահների, հեղինակավոր անձանց հետ անհատական խորացված հարցազրույցների, սեմինարների և ֆոկուս-խմբային քննարկումների միջոցով պետք է բացահայտվեն հանրային-մասնավոր գործընկերության հիմնական ուղերձները (messages), հասարակական կարծիքի ձևավորման հարցում նրանց դերը (opinion formers), ՀԻԳ-ում նրանց մասնակցության առավել ընդունելի ձևաչափերը (formats), ինչպես նաև գործընկերության և մասնակցության կարևորագույն հատվածները (segments):

Թիրախային խմբերի ձևավորումը և նրանց ընդգրկումը կենսաթոշակային բարեփոխումների լուսաբանման, հանրային իրազեկման և քաղաքացիական հասարակության մասնակցության գործընթացում պետք է դիտվի որպես այս բաղադրիչի գլխավոր արդյունք:

Այս բաղադրիչում առանձնահատուկ տեղ է հատկացվելու միջազգային համագործակցությանը` ՀԻԳ-ի միջոցառումների համար ֆինանսական աղբյուրներ գտնելու, միջազգային փորձագետներով ազգային թիմը համալրելու և հանրային իրազեկման բնագավառում միջազգային փորձը ներդնելու նպատակով: ՈՒստիև ՀԻԳ-ը ֆինանսավորող դոնոր կազմակերպությունների հայտնաբերումը նույնպես համարվելու է այս բաղադրիչի կարևորագույն արդյունքը:

3.7 Տեղեկատվության տարածման և ԶԼՄ-ների հետ հաղորդակցության ծրագրում արտացոլված պետք է լինեն հաղորդակցության ռազմավարության (media communication strategy) ուղղություններն ու մեթոդները, հաշվի առնելով բնակչության նախընտրությունները տեղեկատվություն ստանալու հարցում, ինչպես նաև այդ տեղեկատվության ծավալներն ու նպատակաուղղվածությունը (այնպես կոչված` լսարանը): Մամուլի հրապարակումների, մամլո ասուլիսների, հեռուստահաղորդումների, այդ թվում` թոք-շոուների, ռադիոհաղորդումների, բոլոր տեսակի հրատարակչական նյութերի նախապատրաստման հետ կապված միջոցառումների ցանկը, դրանց ժամկետները, պատասխանատու պետական մարմինները պետք է ներառված լինեն ծրագիր-ժամանակացույցում:

Այս բաղադրիչը պետք է մշակվի և իրականացվի ՀՀ Ազգային ժողովի, ՀՀ կառավարության և հիմնական ներգրավված նախարարությունների և գերատեսչությունների աշխատակազմերի մամլո խոսնակների և հանրության հետ կապերի բաժինների հետ սերտ համագործակցությամբ: Տեղեկատվության տարածման և ԶԼՄ-ների հետ հաղորդակցության միջոցառումներն անքակտելի մասը պետք է կազմեն նշված պետական մարմինների տարեկան բյուջետային ծրագրերի:

3.8 Մամուլի մոնիթորինգը պետք է իրականացնի անկախ, մասնագիտացված և բնագավառում հեղինակություն վայելող մասնավոր ընկերությունը: Մամուլի մոնիթորինգը պետք է իրականացվի յուրաքանչյուր ամսվա կտրվածքով և ընդգրկի ոչ միայն թերթերի և ամսագրերի, այլև առավել ընթերցվող տեղեկատվական ինտերնետային կայքերի, TV և ռադիոհաղորդումների մոնիթորինգը: Մոնիթորինգային հաշվետվությունները պետք է ներառեն ինչպես դրական, այնպես էլ բացասական արձագանքները կենսաթոշակային բարեփոխումների հետ առնչվող ցանկացած հարցի վերաբերյալ:

Մամուլի մոնիթորինգի հաշվետվությունների հիման վրա կճշտվեն ՀԻԳ-ի ուղղությունները, կվերանայվեն թիրախային խմբերը (այդ թվում` առանձին անձանց մասնակցությունը ՀԻԳ-ում), կմշակվեն հակազդեցության մեխանիզմները:

3.9 Հանրային կրթության և խորհրդատվության բաղադրիչը պետք է ներառի կուտակային կենսաթոշակային համակարգի ներդրման հետ կապված ընդհանուր և մասնագիտական գիտելիքի զարգացման ծրագրի մշակման և իրականացման գործընթացը: Ծրագիրը պետք է մշակվի պարտադիր կուտակային համակարգում ընդգրկված մասնակիցների կարիքների գնահատման և այդ համակարգի արդյունավետ ներդրման պահանջներից ելնելով:

Հանրային կրթության ծրագիրը պետք է բաղկացած լինի առնվազն երեք մասից.

1) ֆինանսատնտեսագիտական հիմունքների տարածքում բնակչության լայն շրջաններում` աշխարհում մեծ ճանաչում ստացած «life-long learning» մեթոդի կիրառմամբ: Այս գործընթացը` սկսած ուսումնական ծրագրերի պատրաստումից մինչև դասընթացների կազմակերպումը, պետք է իրականացվի հիմնականում հասարակական ինստիտուտների` կրթական հիմնադրամների, խոցելի խմբերի հետ աշխատող հասարակական կառույցների, երիտասարդական կազմակերպությունների և այլ` ոչ պետական, շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունների կողմից;

2) ֆինանսական շուկայի «սպառողներին» (clients) որոշակի հմտությունների սովորեցում, օրինակ` ինչպես պետք է կենսաթոշակային հաշիվ բացել, բանկոմատից օգտվել, հաշիվները ստուգել և փոխանցումներ կատարել, այդ թվում` ինտերնետի միջոցով և այլն: Հանրային կրթության ծրագրի այս մասը պետք է ներառի նաև ֆինանսական շուկայի և ֆինանսական գործիքների մասին հանրության համար մատչելի, ճանաչողական դասընթացների անցկացում, օրինակ` ներդրումների և ներդրումային պորտֆելների, արժեթղթերի և պարտատոմսերի, դրանց գնահատումների, պահառության, կենսաթոշակային ակտիվների մասին և այլն: Այս գործընթացը պետք է հարատևորեն իրականացնեն ֆինանսական ինստիտուտները` առևտրային բանկերը, փոստ-բանկային կառույցները, դեպոզիտարիան, ներդրումային հիմնադրամները, կենսաթոշակային ֆոնդերը` որոշակի միջոցներ ուղղելով իրենց հաճախորդներին ֆինանսական ինստիտուտների արտադրանքից «օգտվելու» հմտություններ փոխանցելու նպատակով;

3) ֆինանսական գիտելիքի ընդլայնում և խորացում կուտակային համակարգի մասնակիցների շրջանում` անձնական կենսաթոշակային միջոցների արդյունավետ կառավարման ունակություններ ձեռք բերելու նպատակով: Ծրագրի այս բաժնում պետք է նախատեսվեն ֆինանսական գիտելիքի տարբեր բնագավառների գծով նպատակային ուսումնական պլանների մշակում, դասընթացների կազմակերպում «ուսուցում-ուսուցողին» (Training of Trainers) մոդելով, ավագ դպրոցներում, մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում հատուկ կուրսերի դասավանդում, հիմնարկ-ձեռնարկություններում կուտակային համակարգի մասնակիցների համար թեմատիկ դասընթացների և խորհրդատվությունների անցկացում: Ֆինանսական գիտելիքի ընդլայնման և խորացման գործընթացը պետք է կազմակերպվի ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից և իրականացվի մասնագիտացված ուսումնական հաստատությունների և խորհրդատվական ծառայությունների կողմից:

 

4. Հանրային իրազեկման գործընթացի կառավարումը

 

4.1 Կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի արդյունավետությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ է համակարգված և համալիր մոտեցում բոլոր բաղադրիչների մշակման և իրականացման հարցում: Այդ նպատակով ՀՀ վարչապետի որոշմամբ կձևավորվի աշխատանքային խումբ, որի կազմում կընդգրկվեն կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացման գործընթացում ներգրավված նախարարությունների և գերատեսչությունների, ՀՀ Ազգային ժողովի համապատասխան հանձնաժողովների, ՀՀ կենտրոնական բանկի հանրային իրազեկման մասնագետները և կենսաթոշակային բարեփոխումների ծրագրի մշակմանը մասնակցած փորձագետները: Աշխատանքային խումբը հաշվետու է լինելու ՀՀ վարչապետին և ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարին:

Կառավարման այս մոդելը հնարավորություն է ընձեռում կառավարման բարձր մակարդակում համակարգել և վերահսկել ՀԻԳ-ի իրականացման ամբողջ ընթացքը, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում ապահովել «ՀՀ կառավարություն-ՀՀ Ազգային ժողով-քաղաքացիական հասարակություն» տարակարծության համաձայնեցումը:

4.2 ՀԻԳ-ի ծրագրի իրականացման աշխատանքային խումբը պետք է նախապատրաստի ՀԻԳ-ի յուրաքանչյուր բաղադրիչի ծրագրային փաստաթղթերը, մշակի միջոցառումների տեխնիկական առաջադրանքները, կազմակերպի մասնագիտացված ընկերությունների ընտրությունը, վերահսկի այդ ընկերությունների կողմից կատարված աշխատանքները` համաձայն կնքված պայմանագրերի և այլն: Աշխատանքային խումբը պարբերաբար զեկուցելու է ՀՀ վարչապետին և ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարին աշխատանքների ընթացքի մասին: Անհրաժեշտության դեպքում աշխատանքային խումբն առաջարկություններ է ներկայացնելու ՀՀ վարչապետին` ՀԻԳ-ի միջոցառումների ծրագրերում համապատասխան փոփոխություններ կամ ճշտումներ մտցնելու համար:

4.3 Աշխատանքային խմբի ղեկավարը նշանակվում է ՀՀ վարչապետի կողմից և միաժամանակ հանդես է գալիս որպես կենսաթոշակային բարեփոխումների ՀԻԳ-ի սույն ծրագրի ղեկավար (project manager):

4.4 ՀԻԳ-ի ծրագրի իրականացման աշխատանքային խումբը սերտորեն համագործակցելու է կենսաթոշակային բարեփոխումների իրականացման միջգերատեսչական աշխատանքային խմբի հետ, որը ստեղծվել և գործում է ՀՀ վարչապետի 2008 թվականի օգոստոսի 15-ի թիվ 618-Ա որոշմամբ:

4.5 ՀԻԳ-ի միջոցառումների հիմնական մասը պետք է իրականացնեն մասնագիտացված ընկերությունները, այսինքն` կկիրառվի «outsourcing»-ի մոդելը: Աշխատանքային խմբի կողմից մշակված տեխնիկական առաջադրանքները հիմք են հանդիսանալու ընկերությունների ընտրության և դրանց հետ պայմանագրեր կնքելու համար:

4.6 Հաշվի առնելով ՀԻԳ-ի բաղադրիչների մասնագիտական զանազանությունը, ՀԻԳ-ի ծրագրերի համալիրը իրականացվելու են մի քանի մասնագիտացված ընկերությունների ներգրավման միջոցով: Որպեսզի ապահովվի դրանց սերտ համագործակցությունը` միասնական նպատակների նվաճման հարցում, կկիրառվի «կոնսորցիումի» մոդելը (1):

_____________________________

1) Միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ պետության կողմից նախաձեռնած նոր գաղափարի շուրջ (տվյալ դեպքում` կենսաթոշակային նոր բազմաստիճան համակարգի ներդրման շուրջ) միավորված ընկերությունների համագործակցությունը, որն ուղղորդվում և համակարգվում է պետության կողմից, համարվում է հանրային-մասնավոր գործընկերության արդյունավետ ձևերից մեկը, քանի որ այն ապահովում է. 1) նոր գաղափարի ավելի լայն և արագ տարածում, 2) կոնսորցիումի յուրաքանչյուր ընկերության համեմատական առավելության արդյունավետ օգտագործում և 3) փոխշահավետ համագործակցության միջոցով կառավարության նախաձեռնությունը սատարող «թիմակիցների» շրջանակի ընդլայնում:

 

Կոնսորցիումի յուրաքանչյուր մասնակից-ընկերություն ուղղորդվելու է իր տեխնիկական առաջադրանքով և իր հետ կնքված պայմանագրի դրույթներով: Միաժամանակ, ՀԻԳ-ի աշխատանքային խմբի ղեկավարը և ներգրավված ընկերությունների ղեկավարները (կամ ծրագրերի ղեկավարները) համատեղ կնքելու են նաև կոնսորցիումի պայմանագիր, որում նշվելու են ՀԻԳ-ի ծրագրերի իրականացման ընթացքում ընկերությունների գործողությունների համահնչեցման, համաձայնեցման և որոշակի միջոցառումների համատեղ պայմանները: Կոնսորցիումի համակարգումը կկատարի աշխատանքային խմբի ղեկավարը:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության 2009

թվականի սեպտեմբերի 23-ի նիստի

N 39 արձանագրային որոշման

 

ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ

 

ԿԵՆՍԱԹՈՇԱԿԱՅԻՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԼՈՒՍԱԲԱՆՄԱՆ, ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԻՐԱԶԵԿՄԱՆ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._____________________________________________________________________.

|ՀՀ |  Միջոցառումը   |Պատասխանատու    |Կատարման  |Աշխատանքի արդյունքը |

|   |                |կատարող         |ժամկետ    |(ձևը  և             |

|   |                |(համակատարողներ)|          |բովանդակությունը)   |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|1. |Կենսաթոշակային  |ՀՀ վարչապետ     |սեպտեմբեր |ՀՀ վարչապետի        |

|   |բարեփոխումների  |                |2009 թ.   |որոշմամբ ստեղծված   |

|   |հանրային        |                |          |աշխատանքային խումբը |

|   |իրազեկման ծրագրի|                |          |պատասխանատու է      |

|   |իրականացման     |                |          |ծրագրի              |

|   |աշխատանքային    |                |          |միջոցառումների      |

|   |խմբի ստեղծում   |                |          |իրականացման համար:  |

|   |                |                |          |Աշխատանքային        |

|   |                |                |          |խմբի կազմում են.    |

|   |                |                |          |կենսաթոշակային      |

|   |                |                |          |բարեփոխումների      |

|   |                |                |          |ծրագիրը մշակած      |

|   |                |                |          |փորձագետները,       |

|   |                |                |          |ներգրավված պետական  |

|   |                |                |          |մարմինների          |

|   |                |                |          |հանրության հետ      |

|   |                |                |          |կապերի բաժինների    |

|   |                |                |          |ղեկավարները:        |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|2. |Հանրային        |Կենսաթոշակային  |սեպտեմբեր-|Հանրային իրազեկման  |

|   |իրազեկման       |բարեփոխումների  |հոկտեմբեր |գործընթացի          |

|   |գործընթացի      |հանրային        |2009 թ.   |յուրաքանչյուր       |

|   |հիմնական        |իրազեկման ծրագրի|          |բաղադրիչի համար     |

|   |բաղադրիչների    |իրականացման     |          |մշակված տեխնիկական  |

|   |տեխնիկական      |աշխատանքային    |          |առաջադրանքը         |

|   |առաջադրանքների  |խումբ           |          |ներկայացվում է      |

|   |նախապատրաստում  |                |          |շահագրգիռ           |

|   |                |                |          |ընկերություններին`  |

|   |                |                |          |նրանցից             |

|   |                |                |          |մեթոդաբանական և     |

|   |                |                |          |գնային              |

|   |                |                |          |առաջարկություններ   |

|   |                |                |          |ստանալու համար:     |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|3. |Հանրային        |Կենսաթոշակային  |սեպտեմբեր-|Աշխատանքային խմբի   |

|   |իրազեկման       |բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |կողմից մշակված      |

|   |միջոցառումների  |հանրային        |2009 թ.   |չափորոշիչների հիման |

|   |իրականացման     |իրազեկման ծրագրի|          |վրա ընտրվում են     |

|   |համար           |իրականացման     |          |մասնագիտացված       |

|   |մասնագիտացված   |աշխատանքային    |          |ընկերություններ:    |

|   |ընկերությունների|խումբ           |          |Կախված ֆինանսավորման|

|   |ընտրություն,    |                |          |աղբյուրից,          |

|   |պայմանագրերի    |                |          |ընկերությունների հետ|

|   |կնքում          |                |          |պայմանագրերը կնքվում|

|   |                |                |          |են ֆինանսավորող     |

|   |                |                |          |կազմակերպության     |

|   |                |                |          |ընթացակարգի         |

|   |                |                |          |համաձայն:           |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|4. |Կենսաթոշակային  |Կենսաթոշակային  |հոկտեմբեր-|Աշխատանքային խումբը |

|   |բարեփոխումների  |բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |մասնագիտացված       |

|   |հանրային        |հանրային        |2009 թ.   |ընկերությունների հետ|

|   |իրազեկման       |իրազեկման ծրագրի|          |համատեղ մշակում է   |

|   |կոնսորցիումի    |իրականացման     |          |կոնսորցիումի        |

|   |ստեղծում        |աշխատանքային    |          |պայմանագիրը, որը    |

|   |                |խումբ           |          |ստորագրում են       |

|   |                |                |          |ընկերությունների և  |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |աշխատանքային խմբի   |

|   |                |ընկերություններ |          |ղեկավարները:        |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|5. |Զանգվածային     |Կենսաթոշակային  |հոկտեմբեր-|Աշխատանքային խմբի   |

|   |լրատվամիջոցների |բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |անդամները մշակում են|

|   |(ԶԼՄ) հետ       |հանրային        |2009 թ.   |ԶԼՄ-ների հետ        |

|   |հաղորդակցության |իրազեկման ծրագրի|          |հաղորդակցության     |

|   |ծրագրի մշակում  |իրականացման     |          |ռազմավարական        |

|   |և  իրականացում  |աշխատանքային    |          |ուղղությունները,    |

|   |                |խումբ           |          |իրականացման         |

|   |                |                |          |մեթոդներն ու        |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |միջոցառումների      |

|   |                |ընկերություն    |          |ծրագիր-ժամանակա-    |

|   |                |                |          |ցույցը, որի հիմք է  |

|   |                |                |          |ծառայում            |

|   |                |                |          |նախարարությունների  |

|   |                |                |          |հանրության հետ      |

|   |                |                |          |կապերի բաժինների    |

|   |                |                |          |աշխատանքների        |

|   |                |                |          |պլանավորման և       |

|   |                |                |          |բյուջեի համապատասխան|

|   |                |                |          |նախահաշվի           |

|   |                |                |          |հիմնավորման համար:  |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|6. |Հասարակական     |Կենսաթոշակային  |հոկտեմբեր-|Մասնագիտացված       |

|   |կարծիքի նախնական|բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |ընկերությունը`      |

|   |հետազոտության   |հանրային        |2009 թ.   |մշակում է           |

|   |իրականացում     |իրազեկման ծրագրի|          |հետազոտության       |

|   |                |իրականացման     |          |մեթոդաբանությունն ու|

|   |                |աշխատանքային    |          |գործիքները          |

|   |                |խումբ           |          |(հարցաթերթը,        |

|   |                |                |          |ընտրանքը և  այլն),  |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |իրականացնում է      |

|   |                |ընկերություն    |          |հարցումը և          |

|   |                |                |          |ներկայացնում է      |

|   |                |                |          |հարցման արդյունքների|

|   |                |                |          |հաշվետվությունը:    |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|7. |Հանրային        |Կենսաթոշակային  |նոյեմբեր  |Հասարակական կարծիքի |

|   |իրազեկման       |բարեփոխումների  |2009 թ.-  |նախնական            |

|   |գործընթացի      |հանրային        |մարտ      |հետազոտության       |

|   |ստեղծագործական  |իրազեկման ծրագրի|2010 թ.   |արդյունքների հիման  |

|   |փաթեթի մշակում  |իրականացման     |          |վրա մասնագիտացված   |

|   |                |աշխատանքային    |          |ընկերությունը       |

|   |                |խումբ           |          |մշակում է           |

|   |                |                |          |կենսաթոշակային      |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |բարեփոխումների      |

|   |                |ընկերություն    |          |հանրային իրազեկման  |

|   |                |                |          |ամբողջ գործընթացի   |

|   |                |                |          |խորհրդանշանը,       |

|   |                |                |          |կարգախոսը, կրեատիվ  |

|   |                |                |          |մոտեցումները, PR    |

|   |                |                |          |գործիքները,         |

|   |                |                |          |ինտերնետային կայքի  |

|   |                |                |          |ձևավորմանը          |

|   |                |                |          |ներկայացվող         |

|   |                |                |          |պահանջները և  այլն: |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|8. |Մասնակցային     |Կենսաթոշակային  |նոյեմբեր  |Հանրային-մասնավոր   |

|   |գործընթացի      |բարեփոխումների  |2009 թ.-  |գործընկերության,    |

|   |կազմակերպում և  |հանրային        |դեկտեմբեր |միջազգային          |

|   |իրականացում     |իրազեկման ծրագրի|2011 թ.   |կազմակերպությունների|

|   |                |իրականացման     |          |հետ համագործակցու-  |

|   |                |աշխատանքային    |          |թյան և  հասարակական |

|   |                |խումբ           |          |շահագրգիռ           |

|   |                |                |          |կառույցների         |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |մասնակցության       |

|   |                |ընկերություն    |          |ապահովումը կատարվում|

|   |                |(ներ)           |          |է պրեզենտացիաների,  |

|   |                |                |          |ֆոկուս-խմբերի,      |

|   |                |                |          |սեմինարների,        |

|   |                |                |          |ինտերնետային        |

|   |                |                |          |ֆորումի,            |

|   |                |                |          |համաժողովների,      |

|   |                |                |          |հեռուստա - թոք -    |

|   |                |                |          |շոուների իրականացման|

|   |                |                |          |միջոցով:            |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|9. |Սոցիալական      |Կենսաթոշակային  |հունվար-  |Կենսաթոշակային      |

|   |գովազդի         |բարեփոխումների  |մայիս     |բարեփոխումների      |

|   |պատրաստում և    |հանրային        |2010 թ.   |խորհրդանշանն ու     |

|   |տարածում        |իրազեկման ծրագրի|          |կարգախոսը           |

|   |                |իրականացման     |          |բնակչության լայն    |

|   |                |աշխատանքային    |          |զանգվածներին        |

|   |                |խումբ           |          |հասցվում է          |

|   |                |                |          |սոցիալական գովազդի  |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |միջոցով, որի        |

|   |                |ընկերություն    |          |նպատակով պատրաստվում|

|   |                |(ներ)           |          |է 2 տեսահոլովակ և   |

|   |                |                |          |2 տիպի գովազդային   |

|   |                |                |          |պաստառ` հասարակական |

|   |                |                |          |վայրերում տեղադրելու|

|   |                |                |          |համար:              |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|10.|Հրատարակչական   |Կենսաթոշակային  |հունվար   |Կենսաթոշակային      |

|   |արտադրանքի      |բարեփոխումների  |2010 թ.-  |բարեփոխումների      |

|   |թողարկում  և    |հանրային        |դեկտեմբեր |փորձագետների,       |

|   |տարածում        |իրազեկման ծրագրի|2011 թ.   |նախարարությունների  |

|   |                |իրականացման     |          |մասնագետների և      |

|   |                |աշխատանքային    |          |անկախ փորձագետների  |

|   |                |խումբ           |          |կողմից մշակված      |

|   |                |                |          |նյութերը մասնավոր   |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |ընկերությունը       |

|   |                |ընկերություն    |          |ձևավորում  է,       |

|   |                |                |          |հրատարակում է       |

|   |                |                |          |(գրքույկների,       |

|   |                |                |          |բուկլետների,        |

|   |                |                |          |թերթոնների տեսքով)  |

|   |                |                |          |և  տարածում է` ըստ  |

|   |                |                |          |աշխատանքային խմբի   |

|   |                |                |          |կողմից տրամադրված   |

|   |                |                |          |ցանկի:              |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|11.|Մամուլի         |Կենսաթոշակային  |հունվար   |Մասնագիտացված       |

|   |մոնիթորինգի     |բարեփոխումների  |2010 թ.-  |ընկերությունը       |

|   |իրականացում     |հանրային        |դեկտեմբեր |ամսական կտրվածքով   |

|   |                |իրազեկման ծրագրի|2011 թ.   |ներկայացնում է      |

|   |                |իրականացման     |          |աշխատանքային խմբին  |

|   |                |աշխատանքային    |          |մամուլում և         |

|   |                |խումբ           |          |ինտերնետային        |

|   |                |                |          |կայքերում           |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |հրապարակված         |

|   |                |ընկերություն    |          |նյութերի, ինչպես    |

|   |                |                |          |նաև  հեռուստա-      |

|   |                |                |          |հաղորդումների և     |

|   |                |                |          |ռադիոհաղորդումների  |

|   |                |                |          |ամփոփագրերը:        |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|12.|Հանրային        |Կենսաթոշակային  |հունվար-  |Ծրագիրը մշակվում է  |

|   |կրթության ծրագրի|բարեփոխումների  |հունիս    |ՀՀ կրթության և      |

|   |մշակում և       |հանրային        |2010 թ.   |գիտության           |

|   |իրականացում     |իրազեկման ծրագրի|          |նախարարության ու ՀՀ |

|   |                |իրականացման     |          |կենտրոնական բանկի   |

|   |                |աշխատանքային    |          |հետ համատեղ և       |

|   |                |խումբ           |          |հաստատվում է ՀՀ     |

|   |                |                |          |կառավարության       |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |կողմից:             |

|   |                |ընկերություն    |          |                    |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|13.|Հասարակական     |Կենսաթոշակային  |հոկտեմբեր-|Մասնագիտացված       |

|   |կարծիքի         |բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |ընկերությունը`      |

|   |միջանկյալ       |հանրային        |2010 թ.   |թարմացնում է մշակված|

|   |հետազոտության   |իրազեկման ծրագրի|          |հարցաթերթը,         |

|   |իրականացում     |իրականացման     |          |ներառելով           |

|   |                |աշխատանքային    |          |աշխատանքային խմբի   |

|   |                |խումբ           |          |կողմից պահանջվող    |

|   |                |                |          |հարցերը, անց է      |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |կացնում             |

|   |                |ընկերություն    |          |հետազոտությունը`    |

|   |                |                |          |կիրառելով նախնական  |

|   |                |                |          |հետազոտության նույն |

|   |                |                |          |գործիքները, և       |

|   |                |                |          |ներկայացնում        |

|   |                |                |          |արդյունքների        |

|   |                |                |          |հաշվետվությունը:    |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|14.|Հանրային        |Կենսաթոշակային  |հոկտեմբեր-|Մասնագիտացված       |

|   |իրազեկման       |բարեփոխումների  |նոյեմբեր  |ընկերությունը`      |

|   |արդյունքների    |հանրային        |2011 թ.   |նախնական և          |

|   |գնահատման       |իրազեկման ծրագրի|          |միջանկյալ           |

|   |հետազոտության   |իրականացման     |          |հետազոտությունների  |

|   |իրականացում     |աշխատանքային    |          |մեթոդաբանությամբ անց|

|   |                |խումբ           |          |է կացնում           |

|   |                |                |          |հարցումները և       |

|   |                |Մասնագիտացված   |          |ներկայացնում        |

|   |                |ընկերություն    |          |արդյունքների        |

|   |                |                |          |հաշվետվությունը:    |

|___|________________|________________|__________|____________________|

|15.|Կենսաթոշակային  |Կենսաթոշակային  |նոյեմբեր  |Աշխատանքային խմբի   |

|   |բարեփոխումների  |բարեփոխումների  |2011 թ.   |կողմից մշակվում է   |

|   |իրականացման     |հանրային        |          |հայեցակարգային      |

|   |գործում         |իրազեկման ծրագրի|          |փաստաթուղթ, որը հիմք|

|   |պետություն -    |իրականացման     |          |է ծառայում ՀՀ       |

|   |հասարակություն  |աշխատանքային    |          |կառավարության       |

|   |սոցիալական      |խումբ           |          |աշխատակազմի և       |

|   |երկխոսության    |                |          |նախարարությունների  |

|   |ուղղությունների |                |          |հանրության հետ      |

|   |և  մեխանիզմների |                |          |կապերի աշխատանքներն |

|   |մշակում         |                |          |ու միջոցառումները   |

|   |                |                |          |նախագծելու և        |

|   |                |                |          |բյուջետային         |

|   |                |                |          |նախահաշիվները       |

|   |                |                |          |հիմնավորելու համար: |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
23.09.2009
N 39
Արձանագրային որոշում