110.0453.100614
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«10» 06 2014 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11014234
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
5 մայիսի 2014 թվականի N 453-Ն
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2014-2015 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Աղյուսակ 3
Ավագ դպրոցի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի ՈՒսումնական պլան
X-XII դասարաններ
._____________________________________________________________________.
|Առարկայախումբ |Առարկա |Շաբաթական |
| | |ժամերի քանակը|
| | |_____________|
| | |X |XI |XII |
| |_____________________________|_____________|
| |Հոսքային բաղադրիչ | |
|_________________________|_____________________________|_____________|
|Խորացված ուսուցմամբ |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | | | |
|առարկաներ.1 |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) -1 |7 |8 |8 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ֆիզիկա -1 |4 |5 |8 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Քիմիա -1 |4 |5 |8 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Կենսաբանություն -1 |4 |5 |8 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Աշխարհագրություն -1 |3 |5 |8 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ռուսաց լեզու-1 |3 |3 |3 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Օտար լեզու-1.3 |3 |5 |8 |
|_________________________|_____________________________|_____________|
| | Ընդհանուր հանրակրթական | |
| | բաղադրիչ | |
|_________________________|_____________________________|_____________|
|Ընդհանուր հանրակրթական |Հայոց լեզու |2 |2 |2 |
|առարկաներ |_____________________________|___|____|____|
| |Հայ գրականություն |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Հայոց պատմություն |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Հասարակագիտություն |2 |1,5 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | | | |
| |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) |5 |5 |5 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |2 |1 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |1 |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |1 |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |- |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ինֆորմատիկա |1 |2 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Օտար լեզու-2 |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ռուսաց լեզու |1 |1 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ֆիզկուլտուրա |3 |3 |1.5 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |ՆԶՊ |1 |1 |- |
|_________________________|_____________________________|_____________|
| | Դպրոցական բաղադրիչ | |
|_________________________|_____________________________|_____________|
|Ընդամենը | |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 4
Ավագ դպրոցի արհեստագործական հոսքի ՈՒսումնական պլան
X-XII դասարաններ
._____________________________________________________________________.
|Առարկայախումբ |ՈՒսումնական առարկաներ |Շաբաթական |
| | |ժամերի քանակը|
| | |_____________|
| | |X |XI |XII |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Հոսքային բաղադրիչ | | | |
|_________________________|_____________________________|___|____|____|
|Մասնագիտական | | | | |
|դասընթացներ.1 | |9 |13 |16.5|
|_________________________|_____________________________|_____________|
| | Ընդհանուր հանրակրթական | |
| | բաղադրիչ | |
|_________________________|_____________________________|_____________|
|Ընդհանուր հանրակրթական |Հայոց լեզու |2 |2 |2 |
|առարկաներ |_____________________________|___|____|____|
| |Հայ գրականություն |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Հայոց պատմություն |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Օտար լեզու |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ռուսաց լեզու |2 |2 |2 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Հասարակագիտություն |2 |1 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և | | | |
| |մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
| |Երկրաչափություն) |3 |3 |3 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |2 |1 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |1 |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |- |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Բնագիտական առարկա.2 |1 |- |- |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ինֆորմատիկա և ՏՀՏ |1 |1 |1 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |Ֆիզկուլտուրա |3 |3 |1.5 |
| |_____________________________|___|____|____|
| |ՆԶՊ |1 |1 |- |
|_________________________|_____________________________|_____________|
| | Դպրոցական բաղադրիչ | |
|_________________________|_____________________________|_____________|
|Ընդամենը | |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 5
Ռուսերենի խորացված ուսուցմամբ I-IX դասարանների ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |__________________________________________|
| | I | II |III| IV | V | VI | VII|VIII| IX |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Մայրենի |7 |8 |8 |8 |7 |6 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց լեզու |- |- |- |- |- |- |3 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Գրականություն |- |- |- |- |- |- |2 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ռուսաց լեզու |- |3 |4 |4 |4 |4 |4 |4 |4 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Օտար լեզու |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Մաթեմատիկա |4 |4 |4 |4 |5 |5 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Երաժշտություն |2 |1 |1 |1 |1 |0.5 |0.5 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Կերպարվեստ |2 |1 |1 |1 |1 |0.5 |0.5 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ես և շրջակա աշխարհը |- |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |2 |2 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |1 |1 |2 |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայաստանի աշխարհագրություն| | | |- |- |- |- |- |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Համաշխարհային պատմ. |- |- | |- |- |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց պատմություն |- |- | |- |- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց եկեղեցու պատմություն|- |- | |- |1 |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայրենագիտություն |- |- | |- |1 |- |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հասարակագիտություն |- |- | |- |- |- |- |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հանրահաշիվ |- |- | |- |- |- |3 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Երկրաչափություն |- |- | |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ինֆորմատիկա |- |- | |- |- |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ֆիզիկա |- |- | |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Քիմիա |- |- | |- |- |- |1 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Կենսաբանություն |- |- | |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Տեխնոլոգիա |2 |2 |1 |1 |1 |1 |2 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|ՆԶՊ |- |- | |- |- |- |- |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Շախմատ |- |2 |2 |2 |- | - |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Դպրոցական բաղադրիչ |- |- |- |1 |1 |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ընդամենը |20 |24 |26 |28 |29 |31 |34 |35 |35 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 6
Ռուսերենով ուսուցմամբ միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի (դասարանի)
ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական | Շաբաթական ժամերի քանակը |
|առարկաներ |________________________________________________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X |XI |XII|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու |4 |8 |6 |8 |6 |3 |3 |3 |2.5|3 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուս գրականություն |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի |3 |3 |5 |4 |6 |5 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու |- |- |- |- |- |- |3 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Գրականություն |- |- |- |- |- |- |2 |3 |3 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայ գրականություն |- |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա |4 |4 |5 |4 |5 |5 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հանրահաշիվ |- |- |- |- |- |- |3 |3 |3 |2.5|2.5|2.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երկրաչափություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |1.5|1.5|1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը|- |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |2 |2 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երաժշտություն |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա |2 |1 |1 |1 |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կերպարվեստ |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայաստանի | | | | | | | | | | | | |
|աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |1 |1 |2 |- |1.5|1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայրենագիտություն |- |- |- |- |1 |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն |- |- |- |- |- |1.5|1.5|1.5 |1.5|2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1.5|1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց եկեղեցու | | | | | | | | | | | | |
|պատմություն |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1.5|2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |3 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա |- |- |- |- |- |- |1 |2 |2 |2 |2 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|ՆԶՊ |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Շախմատ |- |2 |2 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ |- |1 |- |1 |- |1.5|0.5|0.5 |1 |- |0.5|3.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |20 |24 |26 |28 |29 |31 |34 |35 |35 |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 7
Ազգային փոքրամասնությունների միջնակարգ հանրակրթական դպրոցի
(դասարանի) ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական | Շաբաթական ժամերի քանակը |
|առարկաներ |________________________________________________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X |XI |XII|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու |3 |5 |5 |4 |6 |5 |3 |2 |3 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Գրականություն |- |- |- |- |- |- |2 |3 |2 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայ գրականություն |- |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի լեզու և | | | | | | | | | | | | |
|գրական. |4 |4 |4 |4 |4 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու |- |2 |2 |3 |3 |3 |3 |2 |3 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա |4 |4 |5 |4 |5 |5 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հանրահաշիվ |- |- |- |- |- |- |3 |3 |3 |2.5|2.5|2.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երկրաչափություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |1.5|1.5|1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը|- |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |2 |2 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երաժշտություն |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա |2 |1 |1 |1 |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կերպարվեստ |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայրենագիտություն |- |- |- |- |1 |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայաստանի | | | | | | | | | | | | |
|աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |1 |1 |1.5 |- |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն |- |- |- |- |- |1.5|1.5|1.5 |1.5|2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |2 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |3 |3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա |- |- |- |- |- |- |1 |2 |2 |2 |2 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|ՆԶՊ |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Շախմատ |- |2 |2 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ |- |1 |- |2 |- |1.5|0.5|2 |0.5|- |- |3.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |20 |24 |26 |28 |29 |31 |34 |35 |35 |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 8
Երևան քաղաքի Պուշկինի անվան հ. 8 հիմնական դպրոցի, Երևանի հ. 29
ավագ դպրոցի, Կոտայքի մարզի Արզնի, Արարատի մարզի Դիմիտրով և Վերին
Դվին գյուղերի դպրոցների ռուսերենով ուսուցմամբ և ասորերենի
ուսումնասիրմամբ դասարանների 2014-2015 ուստարվա օրինակելի
ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական | Շաբաթական ժամերի քանակը |
|առարկաներ |________________________________________________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X |XI |XII|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու |2 |7 |4 |6 |5 |3 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուս գրականություն |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2 |3 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ասորերեն լեզու |2 |2 |3 |3 |3 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ասորերեն | | | | | | | | | | | | |
|գրականություն |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի (հայերեն) |3 |3 |5 |4 |5 |5 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու |- |- |- |- |- |- |3 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Գրականություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |3 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայ գրականություն |- |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա |4 |4 |4 |4 |5 |5 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հանրահաշիվ |- |- |- |- |- |- |3 |3 |3 |2.5|2.5|2.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երկրաչափություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |1.5|1.5|1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը|- |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |2 |2 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Երաժշտություն |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Տեխնոլոգիա |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կերպարվեստ |2 |1 |1 |1 |1 |0.5|0.5|- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայաստանի | | | | | | | | | | | | |
|աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |- |- |- |2 |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |1 |1 |2 |- |1.5|1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայրենագիտություն |- |- |- |- |1 |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն |- |- |- |- |- |1.5|1.5|1.5 |1.5|1.5|1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1.5|1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց եկեղեցու պատմ.|- |- |- |- |1 |0.5|0.5|0.5 |0.5|- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |2.5|3 |3 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա |- |- |- |- |- |- |1 |2 |2 |1.5|2 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն |- |- |- |- |- |- |1.5|2 |2 |1.5|2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ինֆորմատիկա |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|ՆԶՊ |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |1.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Շախմատ |- |2 |2 |2 |- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Դպրոցական բաղադրիչ |- |- |- |- |- |- |- |- |- |- |- |3.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |20 |24 |26 |28 |30 |32 |34 |35 |36 |34 |34 |34 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 9
Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող Երեխաների
անհատական ուսուցման ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական | Շաբաթական ժամերի քանակը |
|առարկաներ |________________________________________________|
| |Տարրական դպրոց |Միջին դպրոց |Ավագ դպրոց |
| |_______________|________________|_______________|
| |I |II |III|IV | V |VI |VII|VIII|IX |X |XI |XII|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մայրենի |5 |4.5|4.5|4.5|4.5|4 |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց լեզու և գրակ.|- |- |- |- |- |- |3.5|2.5 |3 |2.5|2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ռուսաց լեզու |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Օտար լեզու |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ես և շրջակա աշխարհը|- |0.5|0.5|0.5|- |- |- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Մաթեմատիկա |2 |3 |2 |2 |2 |2 |2 |3 |2.5|2.5|2 |2 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հայոց պատմություն |- |- |- |- |- |0.5|1 |0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Համաշխարհային պատմ. |- |- |- |- |- |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Հասարակագիտություն |- |- |- |- |- |- |- |0,5 |0,5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ֆիզիկա |- |- |- |- |- |- |0.5|0.5 |0.5|1 |1 |1 |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Քիմիա |- |- |- |- |- |- |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |0.5|0.5|- |- |- |- |- |- |
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Կենսաբանություն |- |- |- |- |- |- |0.5|0,5 |0.5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |0.5|0.5|0.5 |0.5|0.5|0.5|0.5|
|____________________|___|___|___|___|___|___|___|____|___|___|___|___|
|Ընդամենը |7 |9 |9 |9 |9 |10 |11 |11 |11 |11 |10 |10 |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 2
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2014 թվականի մայիսի 5-ի
N 453-Ն հրամանի
ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2014-2015 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ
ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ
1. Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր մասնագիտացված ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` Մասնագիտացված դպրոց) 2014-2015 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան) սահմանում են ընդհանուր և մասնագիտացված հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության կառուցվածքը, ուսումնական առարկաներին (դասընթացներին) հատկացվող շաբաթական ժամաքանակները` ըստ բաղադրիչների և սովորողների շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն չափը` ըստ դասարանների:
2. Մասնագիտացված դպրոցի ՈՒսումնական պլանը ունի երկու` պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչ: Պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչները պարտադիր են և պետական ուսումնական հաստատություններում ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից: Մասնագիտացված դպրոցը, ՈՒսումնական պլանի հիման վրա, դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ, հաստատում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը(ները):
3. Մասնագիտացված դպրոցի ՈՒսումնական պլանը կազմված է նրա կողմից իրականացվող մասնագիտացված ծրագրերի (ռազմագիտության, սպորտի, արվեստների, արհեստների, գիտության որևէ բնագավառի) հիման վրա:
4. ՈՒսումնական պարապմունքները Մասնագիտացված դպրոցում սկսվում են 2014թ. սեպտեմբերի 1-ին և ավարտվում են 2015 թ. մայիսի 22-ին` հնգօրյա կամ մայիսի 23-ին` վեցօրյա ուսումնական շաբաթով աշխատող Մասնագիտացված դպրոցի համար ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդից տասներկուերորդ դասարանների համար:
5. ՈՒսումնական պլանի պետական պարտադիր և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչներն ուղղված են հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով, ինչպես նաև մասնագիտական առարկաների (դասընթացների) ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների ու հմտությունների յուրացման ապահովմանը:
6. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացն իրականացվում է խմբային եղանակով, իսկ մասնագիտացված ծրագրերի դեպքում` խմբային և անհատական եղանակներով:
7. Մասնագիտացված դպրոցում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է:
8. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացը կազմակերպվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի «Հաստատության ուսումնական պլանի պարզաբանումների» պահանջների համաձայն:
9. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր և մասնագիտացված ծրագրերի համար գործում է գնահատման 10 միավորային համակարգ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող Են կիրառվել նաև գնահատման այլ համակարգեր, որոնք բերվում Են 10 միավորային գրանցման: Պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման համակարգերը բերվում են 10 կամ 20 միավորային գրանցման:
10. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում, ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի N 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:
i
11. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Հանրակրթական ընդհանուր ծրագրի առարկաներից սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում են կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների միջոցով` տարեկան գնահատականները` բացառությամբ սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 44-րդ կետի 8-րդ ենթակետով նախատեսված դեպքի:
Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:
(11-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)
12. ՈՒսումնական տարվա ընթացքում 3-12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից 26-ը ներառյալ, ձմեռային` 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 11-ը ներառյալ, գարնանային` 2015թ. մարտի 23-ից 29-ը ներառյալ:
13. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տևում են 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից նոյեմբերի 2-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 25-ը ներառյալ, իսկ գարնանայինը` 2015թ. մարտի 16-ից մարտի 29-ը ներառյալ:
i
14. Երկրորդ դասարանցիների արձակուրդները տևում են 2014թ. հոկտեմբերի 20-ից 26-ը ներառյալ, 2014թ. դեկտեմբերի 29-ից 2015թ. հունվարի 25-ը ներառյալ և 2015թ. մարտի 16-ից 22-ը ներառյալ:
(14-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)
i
15. Տարածքային կառավարման լիազորված մարմնի (Երևանի քաղաքապետարանի) (այսուհետ Լիազոր մարմին) ենթակայության հաստատությունների համար սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2-ի 12-րդ, 13-րդ, և 14-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետներում, հաստատության նախաձեռնության դեպքում, Լիազոր մարմնի կողմից կարող են կատարվել փոփոխություններ: Լիազոր մարմինն այդ հարցը առնվազն 5 օր առաջ համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:
(15-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)
16. Հաստատությունը (անկախ ենթակայությունից), դեկտեմբեր, հունվար, փետրվար ամիսների ընթացքում` եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում, կարող է նախատեսել մինչև 10 օր տևողությամբ հավելյալ արձակուրդ` բաց թողած ժամերը մինչև ուսումնական պարապմունքների ավարտը լրացնելու և ըստ Հաստատության ենթակայության Լիազոր մարմնին տեղեկացնելու պայմանով: Լիազոր մարմինն այդ մասին տեղեկացնում է Նախարարությանը 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
17. Մասնագիտացված դպրոցի դասարանների (խմբերի) միջին խտությունը սահմանվում է 20 սովորող (ընդ որում սովորողների թիվը չի կարող գերազանցել 25-ը): Սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել Մասնագիտացված դպրոցի լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների հաշվին` դպրոցի խորհրդի որոշմամբ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ նախապես համաձայնեցնելով ՀՀ ֆինանսների նախարարության հետ:
18. Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի տնօրինման կարգ
i
1) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչում ընդգրկված ռազմագիտության, սպորտի որևէ բնագավառի, արհեստների և արվեստների որևէ ճյուղի, գիտության որևէ բնագավառի մասնագիտացված ծրագրերը (ենթածրագրերը) ներկայացվում են մի քանի առարկաների (դասընթացների) միջոցով:
2) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ հատկացվում է
ա. Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին (համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 18-րդ կետի 2-րդ ենթակետի),
բ. Մասնագիտացված դպրոցի կողմից ներկայացված և Նախարարության կողմից երաշխավորված առարկաներին (դասընթացներին)` սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 18-րդ կետի 3-րդ և 4-րդ ենթակետերի պահանջներին համապատասխան:
3) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է Մասնագիտացված դպրոցի ուսումնական պլանում և դասացուցակում:
4) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը ՈՒսումնական պլանի հանրակրթական ընդհանուր ծրագրի առարկաներին տրամադրվելու դեպքում դասարանը (խումբը) կիսելու հարցը կարգավորվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի «Հաստատության ուսումնական պլանի ընդհանրական պարզաբանումների» համաձայն:
5) Հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանում իրականացվում է Հավելված 1-ի 20-րդ կետի պահանջներին համապատասխան:
6) Հանրակրթական մասնագիտացված ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակում կարող է իրականացվել համաձայն տվյալ առարկայի (դասընթացի) ծրագրի:
(18-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)
19. Օտար լեզվի ընտրության կարգ
i
1) Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվում է առնվազն երկու օտար լեզու, որոնցից մեկը ռուսերենն է, մյուսը` անգլերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն կամ որևէ այլ լեզու:
2) Երրորդ (հիմնական և մյուս օտար լեզվից բացի) օտար լեզու կարելի է դասավանդել սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 20-րդ կետի 2-րդ ենթակետի պահանջներին համապատասխան:
3) Նախարարության կողմից Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի և ըստ Մասնագիտացված դպրոցի ենթակայության լիազոր մարմնի առաջարկությունների հիման վրա, կարող է փոխարինվել հաստատությունում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն այլ օտար լեզվով, ինչպես նաև որոշվել նոր հիմնադրված Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն:
(19-րդ կետը փոփ. 30.06.14 թիվ 696-Ն հրաման)
20. Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ
1) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 2.1-ի Աղյուսակ 1-ում և Աղյուսակ 2-ում
ա. Հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող առաջին աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում 5-րդ, իսկ երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում 6-րդ դասաժամից հետո նախատեսել առնվազն մեկ ժամ տևողությամբ ընդմիջում:
բ. Կրթական առաջին, երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտական բաղադրիչը մասնագիտացված ուսումնական հաստատության մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ բաշխվում է ըստ դասարանների:
գ. Բնագիտական առարկաներ են համարվում ֆիզիկան, քիմիան, կենսաբանությունը և աշխարհագրությունը:
դ. Օտար լեզուներ են համարվում ռուսերենը, անգլերենը, գերմաներենը, ֆրանսերենը և այլն:
Հավելված 2.1
ՀՀ կրթության և գիտության
նախարարի
2014 թվականի մայիսի 5-ի
N 453-Ն հրամանի
Աղյուսակ 1
Առաջին և երկրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր
իրականացնող մասնագիտացված ուսումնական հաստատության
ՈՒսումնական պլան
._____________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ | Շաբաթական ժամերի քանակը |
| |__________________________________________|
| | I | II |III| IV | V | VI | VII|VIII| IX |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Մայրենի |7 |8 |8 |8 |7 |6 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց լեզու |- |- |- |- |- |- |3 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Գրականություն |- |- |- |- |- |- |2 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ռուսաց լեզու |- |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Օտար լեզու |- |- |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Մաթեմատիկա |4 |4 |4 |4 |5 |5 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Երաժշտություն |2 |1 |1 |1 |1 |0.5 |0.5 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Կերպարվեստ |2 |1 |1 |1 |1 |0.5 |0.5 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ես և շրջակա աշխարհը |- |1 |1 |2 |- |- |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայրենագիտություն |- |- |- |- |1 |- |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Բնագիտություն |- |- |- |- |2 |2 |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Աշխարհագրություն |- |- |- |- |- |1 |1 |2 |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայաստանի աշխարհագրություն|- |- |- |- |- | - |- |- |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց պատմություն |- |- |- |- |- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Համաշխարհային պատմություն |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հայոց եկեղեցու պատմություն|- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հասարակագիտություն |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Հանրահաշիվ |- |- |- |- |- |- |3 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Երկրաչափություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ինֆորմատիկա |- |- |- |- |- |1 |1 |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ֆիզիկա |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Քիմիա |- |- |- |- |- |- |1 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Կենսաբանություն |- |- |- |- |- |- |2 |2 |2 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Տեխնոլոգիա |2 |2 |1 |1 |1 |1 |2 |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|ՆԶՊ |- |- |- |- |- |- |- |1 |1 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |2 |2 |2 |3 |3 |3 |3 |3 |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Շախմատ |- |2 |2 |2 |- |- |- |- |- |
|__________________________|____|____|___|____|___|____|____|____|____|
|Ընդամենը (պետական | | | | | | | | | |
|բաղադրիչ) |20 |23 |24 |26 |27 |28.5|30.5|32.5|33.5|
|__________________________|__________________|_______________________|
|Մասնագիտական բաղադրիչ (ըստ| | |
|կրթական աստիճանների) | 17 | 23 |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
Երրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող
մասնագիտացված ուսումնական հաստատության
ՈՒսումնական պլան
._________________________________________________________________.
|ՈՒսումնական առարկաներ |Շաբաթական ժամերի|
| |քանակը |
| |________________|
| |X |XI |XII |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Հայոց լեզու |2 |2 |2 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Հայ գրականություն |2 |2 |2 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Հայոց պատմություն |2 |2 |2 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Օտար լեզու-1 (ռուսերեն, անգլերեն, ֆրանսերեն, | | | |
|գերմաներեն և այլն) |2 |2 |2 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Օտար լեզու-2 (ռուսերեն, անգլերեն, ֆրանսերեն, | | | |
|գերմաներեն և այլն) |2 |2 |2 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Հասարակագիտություն |2 |1 |1 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Մաթեմատիկա (Հանրահաշիվ և մաթ. անալիզի տարրեր, | | | |
|Երկրաչափություն) |3 |3 |3 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Բնագիտական առարկա |2 |1 |1 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Բնագիտական առարկա |1 |1 |- |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Բնագիտական առարկա |1 |- |- |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Բնագիտական առարկա |1 |- |- |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Ինֆորմատիկա և ՏՀՏ |1 |1 |1 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Ֆիզկուլտուրա |3 |3 |1.5 |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|ՆԶՊ և անվտ. կենսագործ. |1 |1 |- |
|________________________________________________|____|_____|_____|
|Ընդամենը (պետական բաղադրիչ) |25 |21 |17.5 |
|________________________________________________|________________|
|Մասնագիտական բաղադրիչ (կրթական երրորդ աստիճան) | 50.5 |
._________________________________________________________________.
------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում