Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿԻ ԽՈՐՀՐԴԻ 2009 ԹՎԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿԻ ԽՈՐՀՐԴԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 28-Ի ԹԻՎ 225-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓ ...

 

 

050.0045.090317

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «09»        03            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 05017124

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

17 փետրվարի 2017 թվականի թիվ 45-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿԻ ԽՈՐՀՐԴԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ

ՀՈՒԼԻՍԻ 28-ի ԹԻՎ 225-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ

ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածը, «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-րդ և 5-րդ մասերը,

ղեկավարվելով «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածի «ե» կետով և «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 16-րդ հոդվածով և 70-րդ հոդվածի 1-ին մասով, ինչպես նաև

հաշվի առնելով «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում, «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում կատարված փոփոխությունները` համաձայն որոնց սպառողները կկարողանան ֆինանսական համակարգի հաշտարարին ներկայացնել վարկային բյուրոյի դեմ ուղղված ինչպես գույքային, այնպես էլ ոչ գույքային բնույթի բողոքները, և

նպատակ ունենալով կանոնակարգը համահունչ դարձնել օրենքներով սահմանված դրույթներին, արդիականացնել և վերացնել կանոնակարգի կիրարկման ընթացքում ի հայտ եկած թերությունները` Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի խորհուրդը որոշում է.

1. Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի խորհրդի 2009 թվականի հուլիսի 28-ի ««Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության գործընթացը կարգավորող ներքին իրավական ակտերին ներկայացվող նվազագույն պայմաններ և սկզբունքներ Կանոնակարգ 8/04-ը» հաստատելու մասին» թիվ 225-Ն որոշման մեջ (այսուհետ` Որոշում) և Որոշմամբ հաստատված «Հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության գործընթացը կարգավորող ներքին իրավական ակտերին ներկայացվող նվազագույն պայմաններ և սկզբունքներ կանոնակարգ 8/04»-ում (այսուհետ` Կանոնակարգ) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները.

1) Որոշման վերնագրում և Կանոնակարգի վերնագրում «բողոք-պահանջների» բառը փոխարինել «բողոքների» բառով,

2) Որոշման 1-ին կետում «բողոք-պահանջների» բառը փոխարինել «բողոքների» բառով,

3) Կանոնակարգում «Ընկերություն» բառը իր համապատասխան հոլովաձևերով փոխարինել «Ֆինանսական կազմակերպություն» բառով համապատասխան հոլովաձևերով,

4) Կանոնակարգում «Բողոք-պահանջ» բառը իր համապատասխան հոլովաձևերով փոխարինել «Բողոք» բառով համապատասխան հոլովաձևերով, բացառությամբ Կանոնակարգի 3-րդ կետի 2-րդ ենթակետի 1-ին նախադասության,

5) Կանոնակարգի 3-րդ կետի 1-ին ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«1) Ֆինանսական կազմակերպություն կամ կազմակերպություն` Կենտրոնական բանկի կողմից լիցենզիա ստացած անձ (բացառությամբ արտարժույթի առուվաճառքի սակարկությունների լիցենզիա և վճարային գործիքների և վճարահաշվարկային փաստաթղթերի պրոցեսինգի և քլիրինգի լիցենզիա ստացած անձանց), ինչպես նաև ԱՊՊԱ բյուրո և Վարկային բյուրո:»,

6) Կանոնակարգի 3-րդ կետի 2-րդ ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«2) Բողոք` «Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն հաճախորդի կողմից ֆինանսական կազմակերպությանը կամ կազմակերպությանը գրավոր ներկայացված բողոք-պահանջ, որը կապված է ֆինանսական կազմակերպության կողմից մատուցված ծառայությունների հետ և պարունակում է գույքային պահանջ, իսկ վարկային բյուրոյի դեմ ուղղված բողոքները կարող են նաև լինել ոչ գույքային բնույթի: Ընդ որում, բողոքը պետք է առնվազն ներառի հաճախորդի անունը, ազգանունը, նրա հետադարձ կապի միջոցները (բնակության վայրը և հեռախոսահամար), ստորագրությունը, ինչպես նաև բողոքի նկարագրությունը:»,

7) Կանոնակարգի 3-րդ կետը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 7-րդ ենթակետով.

«7) Վարկային բյուրո` ըստ «Վարկային տեղեկատվության շրջանառության և վարկային բյուրոների գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված նշանակության:»,

8) Կանոնակարգի 3-րդ կետը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 8-րդ ենթակետով.

«8) ԱՊՊԱ բյուրո ըստ «Ավտոտրանսպորտային միջոցների օգտագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված նշանակության:»,

9) Կանոնակարգի 6-րդ կետի 1-ին ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«1) «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը համաձայն Հավելված 3-ի, իսկ Վարկային բյուրոյի դեպքում «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը համաձայն Հավելված 4-ի»,

10) Կանոնակարգի 6-րդ կետի 2-րդ ենթակետն ուժը կորցրած ճանաչել,

11) Կանոնակարգի 13-րդ կետի 1-ին ենթակետն ուժը կորցրած ճանաչել,

12) Կանոնակարգի 13-րդ կետի 2-րդ ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«2) ֆինանսական կազմակերպության կողմից լրացված «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը` համաձայն` Հավելված 3-ի, իսկ Վարկային բյուրոյի դեպքում` «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը` համաձայն Հավելված 4-ի: Ֆինանսական կազմակերպությունը չի կարող Փոփոխել ձևաթղթի դիզայնը և դրանում պարունակվող տեղեկատվությունը: Ֆինանսական կազմակերպությունը ձևաթղթի «Կազմակերպության ապրանքային նշանը (լոգո)» հատվածում տեղադրում է իր պաշտոնական ապրանքային նշանը, «Դիմեք» տողի բաց թողնված հատվածում լրացնում է ֆինանսական կազմակերպության անվանումը, պատասխանատու աշխատակցի էլեկտրոնային և փոստային հասցեները, իսկ ձևաթղթի ներքևի հատվածի «Հարցերի դեպքում դիմեք» նշագրված տողում լրացնում է ֆինանսական կազմակերպության անվանումը, հասցեն, հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն:»,

13) Կանոնակարգի 18-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«18. Բողոքը մերժելու կամ մասնակի բավարարելու դեպքում գրավոր պատասխանին կից ֆինանսական կազմակերպությունը տրամադրում է, իսկ Եթե բողոքը ներկայացվել է էլեկտրոնային եղանակով, ապա ուղարկում է ֆինանսական կազմակերպության կողմից լրացված «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը` համաձայն Հավելված 3-ի, իսկ Վարկային բյուրոյի դեպքում` «Ինչ անել, եթե բողոք ունեք» ձևաթուղթը` համաձայն Հավելված 4-ի:»,

14) Կանոնակարգի Հավելված 1-ը և Հավելված 2-ը ուժը կորցրած ճանաչել,

15) Կանոնակարգը լրացնել նոր Հավելված 3-ով և Հավելված 4-ով` համաձայն սույն որոշման Հավելված 1-ի և Հավելված 2-ի (կցվում է):

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Հավելված 1

Հաստատված է

ՀՀ ԿԲ խորհրդի

2017 թ. փետրվարի 17-ի

թիվ 45-Ն որոշմամբ

 

«Հավելված 3

ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի

2009 թվականի հուլիսի 28-ի

թիվ 225-Ն որոշմամբ Հավելվածի

 

Ի՞ՆՉ ԱՆԵԼ, ԵԹԵ ԲՈՂՈՔ ՈՒՆԵՔ

 

._________________.  .________________________________________________.

|1 ԾԱՆՈԹԱՑԵՔ      |  |Կազմակերպության      |Պատասխանատու աշխատակիցը   |

|ՁԵՐ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻՆ|  |յուրաքանչյուր        |պարտավոր է.               |

._________________.  |աշխատակից պարտավոր է |. Տեղեկացնել Ձեր          |

|. Ձեզ ուղղորդել      |իրավունքների և  բողոքների |

|բողոքների հարցերով   |քննության գործընթացի      |

|զբաղվող աշխատակցի մոտ|մասին.                    |

|. Տրամադրել          |. Տրամադրել               |

|հաղորդակցման համար   |կազմակերպությունում գործող|

|անհրաժեշտ տվյալներ   |համապատասխան կանոնները և  |

|(հեռախոսահամար,      |Հայտի ձևը                 |

|էլեկտրոնային հասցե): |                          |

.________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|2 ԴԻՄԵՔ          |  |կազմակերպության      |                          |

._________________.  |անվանումը            |                          |

|Գրավոր բողոքը        |. Նշեք Ձեր տվյալները`     |

|ներկայացրեք          |պատասխանը ստանալու համար: |

|պատասխանատու         |. Անպայման վերցրեք        |

|աշխատակցին կամ       |ստացականը և  պահպանեք     |

|ուղարկեք հետևյալ     |մինչև  հարցի վերջնական    |

|հասցեներով`          |լուծումը                  |

.________________________________________________.

._________________.  .________________________________________________.

|10 օր անց        |  |.                    |                          |

._________________.  .________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|3 ԾԱՆՈԹԱՑԵՔ      |  |Կազմակերպությունը    |Հարցեր ունենալու դեպքում  |

|ՊԱՏԱՍԽԱՆԻՆ       |  |բողոքի վերաբերյալ    |կապվեք պատասխանատուի հետ  |

._________________.  |որոշում է կայացնում  |                          |

|(բավարարել, մասնակի  |                          |

|բավարարել, մերժել) 10|                          |

|աշխատանքային օրվա    |                          |

|ընթացքում:           |                          |

.________________________________________________.

._________________.  .________________________________________________.

|Բավարարված չե՞ք  |  |ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ |ԱՐԲԻՏՐԱԺԱՅԻՆ ՏՐԻԲՈՒՆԱԼ    |

._________________.  |ՀԱՇՏԱՐԱՐԻՆ, եթե.     |                          |

.________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|4 ԴԻՄԵՔ          |  |. ֆիզիկական անձ եք,  |. Եթե Ձեր և               |

._________________.  |. բողոքը վերաբերում է|կազմակերպության միջև      |

|մատուցվող            |կնքվել է արբիտրաժային     |

|ծառայությանը և  ունեք|համաձայնություն, ապա ձեր  |

|գումարային պահանջ    |միջև  ծագող վեճերը ենթակա |

|(մինչև  10 մլն դրամ),|են լուծման արբիտրաժայիյն  |

|կամ բողոքը առնչվում է|տրիբունալի կողմից:        |

|վարկային զեկույցում  |. Պայմանագիր կնքելիս Դուք |

|ներառված             |իրավունք ունեք հրաժարվելու|

|տեղեկատվությանը,     |արբիտրաժային              |

|. 10 աշխատանքային    |համաձայնագրից.            |

|օրվա ընթացքում       |կազմակերպությունը պարտավոր|

|պատասխան չեք ստացել  |է Ձեզ ծառայություն        |

|կամ պատասխանը Ձեզ չի |մատուցել:                 |

|բավարարում,          |. Հիշեք. նույնիսկ         |

|. բողոքը չի քննվում  |արբիտրաժային              |

|դատարանում կամ       |համաձայնության առկայության|

|արբիտրաժային         |դեպքում Դուք կարող եք     |

|տրիբունալում,        |դիմել Ֆինանսական համակարգի|

|. պատասխանից հետո չի |հաշտարարին, քանի դեռ      |

|անցել 6 ամիս,        |բողոքը չի քննվել          |

|. բողոքարկվող        |տրիբունալում:             |

|գործողությունը կամ   |. Հաշտարարը իրավասու չէ   |

|անգործությունը տեղի է|ընդունել բողոքը, եթե այն  |

|ունեցել 2008 թ.      |արդեն քննվում է           |

|օգոստոսի 2-ից հետո:  |տրիբունալում:             |

|ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ     |                          |

|ԱՆՎՃԱՐ ԵՆ            |                          |

|(Երևան  0010,        |                          |

|Մ. Խորենացի փողոց 15,|                          |

|Էլիտ Պլազա բիզնես    |                          |

|կենտրոն, 7-րդ հարկ   |                          |

|+37460 701 111)      |                          |

|_____________________|__________________________|

|ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ     |ԴԱՏԱՐԱՆ                   |

|                     |                          |

|. Դուք կարող եք նաև  |. Դուք միշտ կարող եք դիմել|

|դիմել Կենտրոնական    |դատարան                   |

|բանկ, և  Ձեր բողոքին |. Դատարանի վճիռը ենթակա չէ|

|կպատասխանեն 15       |վերանայման Ֆինանսական     |

|աշխատանքային օրվա    |համակարգի հաշտարարի       |

|ընթացքում            |կողմից:                   |

|(Երևան  0010,        |                          |

|Վ. Սարգսյան 6,       |                          |

|+37410 592 697)      |                          |

|. Եթե Ձեր բողոքը այլ |                          |

|կառույցների          |                          |

|իրավասության դաշտում |                          |

|է, ապա Կենտրոնական   |                          |

|բանկը Ձեր հարցը      |                          |

|կուղղորդի նրանց      |                          |

|տիրույթ:             |                          |

|. Կենտրոնական բանկը  |                          |

|խորհուրդ է տալիս Ձեր |                          |

|խնդրով նախ և  առաջ   |                          |

|դիմել Ֆինանսական     |                          |

|կազմակերպությանը     |                          |

|(քայլ 2):            |                          |

.________________________________________________.

_______________________________________________________________________

                          Հարցերի դեպքում դիմեք

_______________________________________________________________________

(կազմակերպության անվանումը, հասցեն, հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային

փոստի հասցեն)»:

 

Հավելված 2

Հաստատված է

ՀՀ ԿԲ խորհրդի

2017 թ. փետրվարի 17-ի

թիվ 45-Ն որոշմամբ

 

«Հավելված 4

ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի

2009 թվականի հուլիսի 28-ի

թիվ 225-Ն որոշմամբ Հավելվածի

 

._________________.  .________________________________________________.

|1 ԾԱՆՈԹԱՑԵՔ      |  |Կազմակերպության      |Պատասխանատու աշխատակիցը   |

|ՁԵՐ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻՆ|  |յուրաքանչյուր        |պարտավոր է.               |

._________________.  |աշխատակից պարտավոր է |. Տեղեկացնել Ձեր          |

|. Ձեզ ուղղորդել      |իրավունքների և  բողոքների |

|բողոքների հարցերով   |քննության գործընթացի      |

|զբաղվող աշխատակցի մոտ|մասին.                    |

|. Տրամադրել          |. Տրամադրել               |

|հաղորդակցման համար   |կազմակերպությունում գործող|

|անհրաժեշտ տվյալներ   |համապատասխան կանոնները և  |

|(հեռախոսահամար,      |Հայտի ձևը                 |

|էլեկտրոնային հասցե): |                          |

.________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|2 ԴԻՄԵՔ          |  |կազմակերպության      |                          |

._________________.  |անվանումը            |                          |

|Գրավոր բողոքը        |. Նշեք Ձեր տվյալները`     |

|ներկայացրեք          |պատասխանը ստանալու համար: |

|պատասխանատու         |. Անպայման վերցրեք        |

|աշխատակցին կամ       |ստացականը և  պահպանեք     |

|ուղարկեք հետևյալ     |մինչև  հարցի վերջնական    |

|հասցեներով`          |լուծումը                  |

.________________________________________________.

._________________.  .________________________________________________.

|15 օր անց        |  |.                    |                          |

._________________.  .________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|3 ԾԱՆՈԹԱՑԵՔ      |  |Կազմակերպությունը    |Հարցեր ունենալու դեպքում  |

|ՊԱՏԱՍԽԱՆԻՆ       |  |բողոքի վերաբերյալ    |կապվեք պատասխանատուի հետ  |

._________________.  |որոշում է կայացնում  |                          |

|(բավարարել, մասնակի  |                          |

|բավարարել, մերժել) 15|                          |

|աշխատանքային օրվա    |                          |

|ընթացքում:           |                          |

.________________________________________________.

._________________.  .________________________________________________.

|Բավարարված չե՞ք  |  |ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ |ԱՐԲԻՏՐԱԺԱՅԻՆ ՏՐԻԲՈՒՆԱԼ    |

._________________.  |ՀԱՇՏԱՐԱՐԻՆ, եթե.     |                          |

.________________________________________________.

 

._________________.  .________________________________________________.

|4 ԴԻՄԵՔ          |  |. ֆիզիկական անձ եք,  |. Եթե Ձեր և               |

._________________.  |. բողոքը վերաբերում է|կազմակերպության միջև      |

|մատուցվող            |կնքվել է արբիտրաժային     |

|ծառայությանը և  ունեք|համաձայնություն, ապա ձեր  |

|գումարային պահանջ    |միջև  ծագող վեճերը ենթակա |

|(մինչև  10 մլն դրամ),|են լուծման արբիտրաժայիյն  |

|կամ բողոքը առնչվում է|տրիբունալի կողմից:        |

|վարկային զեկույցում  |. Պայմանագիր կնքելիս Դուք |

|ներառված             |իրավունք ունեք հրաժարվելու|

|տեղեկատվությանը,     |արբիտրաժային              |

|. 15 աշխատանքային    |համաձայնագրից.            |

|օրվա ընթացքում       |կազմակերպությունը պարտավոր|

|պատասխան չեք ստացել  |է Ձեզ ծառայություն        |

|կամ պատասխանը Ձեզ չի |մատուցել:                 |

|բավարարում,          |. Հիշեք. նույնիսկ         |

|. բողոքը չի քննվում  |արբիտրաժային              |

|դատարանում կամ       |համաձայնության առկայության|

|արբիտրաժային         |դեպքում Դուք կարող եք     |

|տրիբունալում,        |դիմել Ֆինանսական համակարգի|

|. պատասխանից հետո չի |հաշտարարին, քանի դեռ      |

|անցել 6 ամիս,        |բողոքը չի քննվել          |

|. բողոքարկվող        |տրիբունալում:             |

|գործողությունը կամ   |. Հաշտարարը իրավասու չէ   |

|անգործությունը տեղի է|ընդունել բողոքը, եթե այն  |

|ունեցել 2008 թ.      |արդեն քննվում է           |

|օգոստոսի 2-ից հետո:  |տրիբունալում:             |

|ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ     |                          |

|ԱՆՎՃԱՐ ԵՆ            |                          |

|(Երևան  0010,        |                          |

|Մ. Խորենացի փողոց 15,|                          |

|Էլիտ Պլազա բիզնես    |                          |

|կենտրոն, 7-րդ հարկ   |                          |

|+37460 701 111)      |                          |

|_____________________|__________________________|

|ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ     |ԴԱՏԱՐԱՆ                   |

|                     |                          |

|. Դուք կարող եք նաև  |. Դուք միշտ կարող եք դիմել|

|դիմել Կենտրոնական    |դատարան                   |

|բանկ, և  Ձեր բողոքին |. Դատարանի վճիռը ենթակա չէ|

|կպատասխանեն 15       |վերանայման Ֆինանսական     |

|աշխատանքային օրվա    |համակարգի հաշտարարի       |

|ընթացքում            |կողմից:                   |

|(Երևան  0010,        |                          |

|Վ. Սարգսյան 6,       |                          |

|+37410 592 697)      |                          |

|. Եթե Ձեր բողոքը այլ |                          |

|կառույցների          |                          |

|իրավասության դաշտում |                          |

|է, ապա Կենտրոնական   |                          |

|բանկը Ձեր հարցը      |                          |

|կուղղորդի նրանց      |                          |

|տիրույթ:             |                          |

|. Կենտրոնական բանկը  |                          |

|խորհուրդ է տալիս Ձեր |                          |

|խնդրով նախ և  առաջ   |                          |

|դիմել Ֆինանսական     |                          |

|կազմակերպությանը     |                          |

|(քայլ 2):            |                          |

.________________________________________________.

_______________________________________________________________________

                          Հարցերի դեպքում դիմեք

_______________________________________________________________________

(կազմակերպության անվանումը, հասցեն, հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային

փոստի հասցեն)

 

 

pin
Կենտրոնական բանկի խորհուրդ
17.02.2017
N 45-Ն
Որոշում