117.0103.230414
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«23» 04 2014 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11714187
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
9 ապրիլի 2014 թվականի N 103-Ն
ՀՀՇՆ31-03.01-2014 «ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՇԵՆՔԵՐ» ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
Հավելված 3
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՑԱՆՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Մոդելների սկզբունքային տարբերակները |Բազային |Բազային |
| | |հաստատութ.|հաստատու-|
| | | |թյունների|
| | | |շենքերի |
| | | |լրակազմը |
| | | |ըստ |
| | | |կազմա- |
| | | |կերպական |
| | | |կառուց- |
| | | |վածքի |
|___|____________________________________________|__________|_________|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|1 |Տարրական դպրոց ինքնուրույն, հիմնական և |ՏԴ |1:0:0 |
| |միջնակարգ դպրոցների կազմում | |2:0:0 |
| | | |3:0:0 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|2 |Միջին դպրոց հիմնական և միջնակարգ դպրոցների |ՄԴ |0:1:0 |
| |կազմում | |0:2:0 |
| | | |0:3:0 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|3 |Հիմնական դպրոց |ՀԴ |1:1:0 |
| |I և II աստիճանի /ինքնուրույն/ | |2:2:0 |
| | | |3:3:0 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|4 |Ավագ դպրոց |ԱԴ |0:0:1 |
| |III աստիճանի /ինքնուրույն/ | |0:0:2 |
| | | |0:0:3 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|5 |Խորացված ուսուցմամբ ավագ դպրոց |ԽԱԴ |0:0:1 |
| |III աստիճանի | |0:0:2 |
| | | |0:0:3 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|6 |Վարժարան |Վ |0:2:4 |
| |II և III աստիճանի | |0:3:9 |
|___|____________________________________________|__________|_________|
|7 |Միջնակարգ դպրոց |ՄԿԴ |1:1:1 |
| |I, II և III աստիճանի /ինքնուրույն/ | |2:2:2 |
| | | |3:3:3 |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 4
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇԵՆՔԵՐԻ ՏԻՊԵՐԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
._____________________________________________________________________.
|Հանրակրթական հաստատությունների |Աշակերտների|Տեղակայումը |
|տիպերը |քանակը/ |բնակավայրերի կազմում |
| |զուգահեռ |______________________|
| |դասարանների|բնա- |միկրո-|թաղա-|քա-|
| |հարաբերու- |կելի |շրջան |մաս |ղաք|
| |թյունը |խումբ| | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1. Առաջին աստիճանի տարրական դպրոց/| | | | | |
|այդ թվում միջին և ավագ դպրոցների | | | | | |
|կազմում/ | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1) 4 դասարանով |100 |+ |+ | | |
| |1:0:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2) 8 դասարանով |200 |+ |+ | | |
| |2:0:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2. Միջին դպրոց I և II աստիճանի | | | | | |
|դպրոցների կազմով | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1) 5 դասարանով |125 |+ |+ | | |
| |0:1:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2) 10 դասարանով |250 |+ |+ | | |
| |0:2:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|3. Հիմնական դպրոց I, II աստիճանի | | | | | |
|դպրոցների կազմով | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1) 9 դասարանով |225 |+ |+ | | |
| |1:1:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2) 18 դասարանով |450 |+ |+ | | |
| |2:2:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|3) 27 դասարանով |675 |+ |+ | | |
| |3:3:0 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|4. Վարժարան II և III աստիճանի | | | | | |
|դպրոցների կազմով | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1) 8 դասարանով |200 | | |+ |+ |
| |0:1:1 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2) 16 դասարանով |400 | | |+ |+ |
| |0:2:2 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|3) 24 դասարանով |600 | | |+ |+ |
| |0:3:3 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|5. Միջնակարգ դպրոց I, II և III | | | | | |
|աստիճանի դպրոցների կազմով /այդ | | | | | |
|թվում առանձին առարկաների խորացված | | | | | |
|ուսուցմամբ/ | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|1) 12 դասարանով |300 | |+ |+ |+ |
| |1:1:1 | | | | |
| | | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|2) 24 դասարանով |600 | |+ |+ |+ |
| |2:2:2 | | | | |
|__________________________________|___________|_____|______|_____|___|
|3) 36 դասարանով |900 | |+ |+ |+ |
| |3:3:3 | | | | |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 5
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀՈՂԱՄԱՍԵՐՈՒՄ ԳՈՐԾԱՌԱԿԱՆ ԳՈՏԻՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Գոտիները |Մակերեսը, մ2 ըստ դասարանների /դասարանային |
| | |խմբերի/ քանակի |
| | |_____________________________________________|
| | |Տարրական |Հիմնական |Միջնակարգ հանրակրթական |
| | |դպրոցում |դպրոցում |դպրոցներում և |
| | | | |վարժարաններում |
| | |__________|__________|_______________________|
| | |1 (4 դաս.)|1 (9 դաս.)|1 (12 դաս.)|2 (24 դաս.)|
|_____________________________________________________________________|
| մ2 /1 դասարանին |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մարմնակրթական - |852/213 |4590/510 |6120/510 |6720/280 |
| |մարզական | | | | |
|2. |ՈՒսումնա- |240/60 |1008/112 |1308/109 |1560/65 |
| |փորձարարական | | | | |
|3. |Հանգստի |480/120 |702/78 |936/78 |1536/64 |
|4. |Տնտեսական |500/125 |504/56 |540/45 |672/28 |
|___|_________________________________________________________________|
|5. | Գոտիներով, մ2 |
| | 1 դասարանին /առանց կառուցապատման, |
| | կանաչապատման և անցումների տարածքների/ |
|___|_________________________________________________________________|
| | |2072/518 |6804/756 |8904/742 |10488/437 |
|_____________________________________________________________________|
|6. Կոնկրետ դեպքերում, տեղական պայմաններից ելնելով, կարող են սահմանվել|
|նախագծման առաջադրանքով: |
|Կառուցապատված տարածքներում հանրակրթական նշանակության շենքերի |
|տեղադրման ժամանակ հիմնական գոտիների կազմը և մակերեսները կարող են |
|կրճատվել, որը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ ավելի |
|30%: |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 6
ԳՈՐԾԱՌԱԿԱՆ ԽՄԲԵՐԸ ԵՎ ՍԵՆՔԵՐԻ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ԿԱԶՄԸ
._____________________________________________________________________.
|Հիմնական | Սենքերի անվանումը |ՏԴ |ՀԴ |Վ |ՄԿԴ|
|ֆունկցիոնալ | | | | | |
|խմբերի | | | | | |
|սենքերի | | | | | |
|անվանացանկը | | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|1. Տարրական |1 դասարաններ |+ |+ | |+ |
|դպրոցի |1) Դասասենյակ |+ |+ | |+ |
| |2) Խաղասենյակ-ննջարան |+ |+ | |+ |
| |3) Բազմանպատակային ռեկրեացիա |+ |+ | |+ |
| |4) Սանհանգույցներ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|2. Տարրական |1) Դասարան |+ |+ | |+ |
|դպրոցի |2) Երկարօրյա խմբերի համար ունիվերսալ|+ |+ | |+ |
|2-4 դասարաններ |սենքեր | | | | |
| |3) Անաղմուկ խաղերի և հանգստի սենյակ|+ |+ | |+ |
| |4) Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների|+ |+ | |+ |
| |և մոդելավորման, գեղագիտության, | | | | |
| |բնության սենյակ | | | | |
| |5) ՈՒսուցչանոց |+ |+ | |+ |
| |6) Ռեկրեացիա /կանաչ/ |+ |+ | |+ |
| |7) Համակարգչային դասարան |+ |+ | |+ |
| |8) Շախմատի դասարան |+ |+ | |+ |
| |9) Սանհանգույցներ |+ |+ | |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|3. Միջին դպրոցի |1) Մասնագիտացված կաբինետ | |+ |+ |+ |
|5-9 դասարան- |2) Ռեսուրսային կենտրոն | |+ |+ |+ |
|կաբինետներ |3) Անհատական պարապմունքների | |+ |+ |+ |
| |աշխատանքային սենյակներ | | | | |
| |4) Ռեկրեացիա | |+ |+ |+ |
| |5) Սանհանգույցներ | |+ |+ |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|4. Ավագ դպրոցի |1) ՈՒնիվերսալ նշանակության | |+ |+ |+ |
|10-12 դասարան- |կաբինետներ /կահավորվում է ըստ | | | | |
|կաբինետներ |դասավանդման ուղղվածության/ | | | | |
| |2) Ռեսուրսային կենտրոն | |+ |+ |+ |
| |3) Անհատական պարապմունքների | | |+ |+ |
| |աշխատանքային սենյակներ | | | | |
| |4) Ռեկրեացիա | |+ |+ |+ |
| |5) Սանհանգույցներ | |+ |+ |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|5. Միջին և ավագ|1) Բնագիտության կաբինետ ֆիզիկայի, | |+ |+ |+ |
|դպրոցի |քիմիայի, բնագիտության | | | | |
|մասնագիտացված |լաբորատորիաներով | | | | |
|ուսումնական |2) Բնական գիտությունների ուսումնական| |+ | | |
|կաբինետներ |կաբինետներ` ըստ առանձին առարկաների | | | | |
| |/ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/ | | | | |
| |հետևյալ կազմով` | | | | |
| |ա. լաբորատորիա | |+ |+ |+ |
| |բ. լաբորանտական | |+ |+ |+ |
| |3) Մասնագիտացված կաբինետներ` | |+ |+ |+ |
| |ա. օտար լեզուների | |+ |+ |+ |
| |բ. ինֆորմատիկայի և հաշվիչ տեխնիկայի| |+ |+ |+ |
| |գ. համակարգչային դասարան | |+ |+ |+ |
| |դ. տեխնիկական գծագրության | |+ |+ |+ |
| |4) Խորացված ուսուցման համար | |+ |+ |+ |
| |մասնագիտացված սենքեր և սենքերի | | | | |
| |բլոկներ /հումանիտար, տեխնիկական, | | | | |
| |ֆիզ-մաթ., բիո-քիմիա, բիո-էկոլոգիա, | | | | |
| |էկոլոգիա, տնտեսագիտական և այլն/ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|6. Աշխատանքի |1) Համակցված արհեստանոցներ | |+ | | |
|ուսուցման և |2) Նյութերի /մետաղ, փայտ և այլն/ | |+ |+ |+ |
|արտադրական |մշակման արհեստանոցների բլոկներ | | | | |
|տեխնոլոգիաների |3) Տնարարության /գործվածքներ, | | | | |
|ուսումնական |խոհարարություն, կենցաղային | | | | |
|կաբինետներ |էլեկտրոնիկա և այլն/ | | | | |
| |4) Տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման | | |+ |+ |
| |կաբինետներ | | | | |
| |5) Խորացված ուսուցման համար | | |+ |+ |
| |մասնագիտացված սենքեր և սենքերի | | | | |
| |բլոկներ /հումանիտար, տեխնիկական, | | | | |
| |ֆիզ-մաթ., բիո-քիմիա, բիո-էկոլոգիա, | | | | |
| |էկոլոգիա, տնտեսագիտական և այլն/ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|7. Տեղեկատվական |1) Գրադարան-տեղեկատվական կենտրոն | |+ |+ |+ |
|կենտրոն-գրադարան|ընթերցասրահներով | | | | |
| |2) Տեխնիկական կենտրոն | |+ |+ |+ |
| |3) ՈՒսուցչանոց` մեթոդկաբինետի և | |+ |+ |+ |
| |հանգստի սենյակի հետ միասին | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|8. Հանդերձարանի |1) Նախասրահ-հանդերձարան | |+ |+ |+ |
|խումբ, վարչական |2) Դպրոցի վարչակազմի սենքեր | |+ |+ |+ |
|սենքեր, բժշկական|/տնօրենի, ուսմասվարի կաբինետներ, | | | | |
|սենքեր |գրասենյակ ընդունարանով, | | | | |
| |ուսուցիչների համար ս/հ և այլն/ | | | | |
| |3) Բժշկի կաբինետ, պրոցեդ. սենյակ, | |+ |+ |+ |
| |ատամնաբույժի կաբինետ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
| | ՀԱՄԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՍԵՆՔԵՐԻ ԽՄԲԵՐ | | | | |
| | | | | | |
|9. Ռեկրեացիայի |1) Հավաքավայր | |+ |+ |+ |
|կենտրոն /ժամանցի|2) Նախասրահ-հանդերձարան | |+ |+ |+ |
|կենտրոն/ |3) Դպրոցի վարչատնտեսական սենքեր | |+ |+ |+ |
| |4) Բժշկի կաբինետ | |+ |+ |+ |
| |5) Անձնակազմի կաբինետ | |+ |+ |+ |
| |6) Ծնողների սենյակ | |+ |+ |+ |
| |7) Սանհանգույցներ | |+ |+ |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|10. Հանդիսու- |1) Ընդարձակված բեմով | |+ |+ |+ |
|թյունների |հանդիսությունների դահլիճ | | | | |
|դահլիճի խումբ |2) Դասախոսությունների դահլիճ | |+ |+ |+ |
| |3) Հանդիսությունների դահլիճի | |+ |+ |+ |
| |սպասարկման սենքեր /դերասանների, բեմի| | | | |
| |գրպանիկներ և այլն/ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|11. ՈՒսումնա- |1) Մարզադահլիճներ /ընդհանուր | |+ |+ |+ |
|մարզական խումբ |ֆիզիկական պատրաստվածության, | | | | |
| |մարմնամարզական, սպորտային խաղերի, | | | | |
| |թեթև ատլետիկայի, ըմբշամարտի և այլն| | | | |
| |2) Սպասարկման սենքեր /մարզագույքի | |+ |+ |+ |
| |սենքեր, հանդերձարաններ ցնցուղներով | | | | |
| |և սանհանգույցներով, հրահանգչի | | | | |
| |սենյակ/ | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|12.Լողավազանների|1) Լողավազան | |+ |+ |+ |
|խումբ |2) Սպասարկման սենքեր | |+ |+ |+ |
| |/հանդերձարաններ` ցնցուղներով և | | | | |
| |սանհանգույցներով, հրահանգչի սենյակ/ | | | | |
| |3) բուժքրոջ սենյակ, ջրի անալիզի | |+ |+ |+ |
| |լաբորատորիա | | | | |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|13. Գեղագիտական |1) Ստուդիաներ և խմբակներ` | | | | |
|դաստիարակության |ա. կերպարվեստի | |+ |+ |+ |
|խումբ |բ. երգեցողության և երաժշտության | |+ |+ |+ |
| |գ. պարարվեստի | | | |+ |
| |դ. բազմաբնույթ ստուդիա | | | | |
| |ե. գեղագիտության | | |+ | |
| |զ. ֆոտո-, կինոստուդիա | |+ |+ |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|14. Տեխնիկական |1) ՈՒնիվերսալ սենք /տեխնիկական | |+ |+ |+ |
|ստեղծագործ. |ստեղծագործության խմբակ/ | | | | |
|խումբ |2) Ռադիոտեխնիկական մոդելավորում | | |+ |+ |
| |3) ՈՒնիվերսալ արհեստանոց | |+ |+ |+ |
| |4) Փոքր մեխանիզմների մոդելավորում | | | |+ |
| |5) Ճարտարապետություն և դիզայն | | | |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|15. Բիոփորձա- |1) Պատանի բնագետի խմբակ | |+ |+ |+ |
|րարական խումբ |2) Բնագիտական ուսումնասիրությունների| | |+ |+ |
| |և փորձերի լաբորատորիա | | | | |
| |3) Բիոքիմիայի լաբորատորիա | | |+ |+ |
| |4) Բնապահպանության խմբակ | |+ |+ |+ |
| |5) Ջերմոց | | | |+ |
| |6) Ազգագրական խմբակ | | | |+ |
| |7) Գյուղտեխնիկայի խմբակ | | | |+ |
|________________|____________________________________|___|___|___|___|
|16. Ճաշարան |1) Ճաշասրահ բաշխման կետով /երկհերթ/ | |+ |+ |+ |
| |2) Խոհանոցային բլոկ` պահեստներով | |+ |+ |+ |
| |3) Տեսասրճարան-բուֆետ | | | |+ |
._____________________________________________________________________.
ՀԱՎԵԼՎԱԾ 7
Աղյուսակ 1
ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
| | |____________________________________|
| | |1 աշակերտին |1 դասարանին|1 սենյակին|
| | |_____________| | |
| | |24 տեղ|12 տեղ| | |
|___|____________________________|______|______|___________|__________|
|1 |1 դասարանի դասասենյակ |3,3 | | | |
| |դասավանդման խաղային | | | | |
| |մեթոդների հաշվարկով | | | | |
|2 |1 դասարանի ննջարան- |2,5 | | | |
| |խաղասենյակ | | | | |
|3 |1-4 դասարանների |2,5 | | | |
| |դասասենյակներ | | | | |
|4 |2-4 դասարանների դասասենյակ |3,0 | | | |
| |դասավանդման խմբային և | | | | |
| |անհատական մեթոդների | | | | |
| |հաշվարկով | | | | |
|5 |Երկարօրյա խմբերի համար | |5,0 | | |
| |համակողմ սենյակներ | | | | |
|6 |Աշխատանքի, տեխնիկական | |9,0 | | |
| |խաղալիքների և մոդելավորման,| | | | |
| |գեղագիտության, բնության | | | | |
| |սենյակ | | | | |
|7 |Ուսուցչանոց` | | | |40-80 |
| |մեթոդական-կաբինետ | | | | |
|8 |Ռեկրեացիա /դահլիճային/ | | | |- |
|9 |Սանհանգույցներ | | | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ` ընդունվում են մեկ հատ |
|մեկ դասարանին: |
|2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, |
|բնության սենյակ` ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին: |
|3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին |
|համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2: Թույլատրվում է տեղակայել |
|ուսումնական բլոկից դուրս: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|
| | |______________________|
| | |1 աշակերտին|1 դասարան |
| | |24 տեղ | |
|___|_____________________________________|___________|__________|
|1 |Դասարան-կաբինետ |2,5-3,0 | |
|2 |Ռեսուրսային կենտրոն | |12,0 |
|3 |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային| |10,0 |
| |սենյակներ | | |
|________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. 2,5 մ2` ճակատային դասավանդման, 3.0 մ2 խառը և անհատական |
|դասավանդման դեպքում: Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է |
|տեղակայել` |
|2. բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, |
|3. կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, |
|4. ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում: |
.________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|
| | |______________________|
| | |1 աշակերտին|1 դասարա- |
| | |24 տեղ |նին |
|___|_____________________________________|___________|__________|
|1 |Դասարան-կաբինետ |3,5 | |
|2 |Ռեսուրսային կենտրոն | |10,0 |
|3 |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային| |15,0 |
| |սենյակներ | | |
|________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել` |
|1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, |
|2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, |
|3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում: |
.________________________________________________________________.
Աղյուսակ 4
ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.__________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
| | |_________________________|
| | |1 սովորողին |1 դասարանին|
| | |_____________| |
| | |24 տեղ|12 տեղ| |
|___|____________________________|______|______|___________|
|1 |1) Բնագիտության կաբինետ` |2,5 | | |
| |ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա, | | |30,0 |
| |բ. քիմիայի լաբորատորիա, | | |30,0 |
| |գ. բնագիտության լաբորատորիա,| | |30,0 |
|2 |2) Ըստ առանձին առարկաների |2,5 | | |
| |բնական գիտությունների | | | |
| |ուսումնական կաբինետներ | | | |
| |/ֆիզիկա, քիմիա, | | | |
| |բնագիտություն/` | | | |
| |ա. առանձին առարկաների | | | |
| |լաբորատորիաներ, | | | |
| |բ. առանձին առարկաների | |4,2 | |
| |գործնական պարապմունքների | | | |
| |սենյակներ, | | | |
| |գ. առանձին առարկաների | | |18,0-32,0 |
| |լաբորատորիաներ, | | | |
|3 |3) Մասնագիտացված կաբինետներ`| |3,5 | |
| |ա. օտար լեզուների, | |6,0 | |
| |բ. ինֆորմատիկայի և հաշվիչ | |6,0 | |
| |տեխնիկայի, | |6,0 | |
| |գ. համակարգչային, | |6,0 | |
| |դ. Տեխնիկական գծագրության, | | | |
| |ե. Ռազմագիտության | | | |
|4 |Թեքումով ուսուցման համար |3,3 | | |
| |մասնագիտացված սենյակներ: | | | |
|__________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Վարժարանների համար ընդունվում է 3 գործնական մեկ |
|առարկայի համար: |
|2. Օտար լեզուների համար քանակը սահմանվում է ուսուցման |
|ծրագրերին համապատասխան: |
|3. Ցանկացած ուսումնական հաստատությունում ինֆորմատիկայի և |
|հաշվիչ տեխնիկայի, համակարգչային դասարանը պետք է լինի մեկ |
|սենյակից ոչ պակաս, թեքումով ուսումնական հաստատությունում |
|քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան: |
.__________________________________________________________.
Աղյուսակ 5
ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես |Տեղերի քանակը |
| | |/ոչ պակաս/, մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|1 |Դահլիճ |1 տեղին 0.7 մ2 |Դահլիճում տեղերի քանակը |
| | | |ընդունվում է աշակերտների 60%-ի |
| | | |տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ|
| | | |նախատեսելով մեկ դասարանին 2 |
| | | |ուսուցչի տեղ: |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|2 |Բեմ |90 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|3 |Գույքի պահեստ |ոչ պակաս 2-ից, | |
| | |յուրաքանչյուրը | |
| | |10 մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|4 |Դերասանների |ոչ պակաս 2-ից, | |
| |հանդերձարան |յուրաքանչյուրը | |
| | |10 մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|5 |Տեխնիկական |48 | |
| |կենտրոն |/36/ | |
| |/ռադիոհանգույց, |/12/ | |
| |հաղորդավարի | | |
| |սենյակ, տեխնիկայի| | |
| |վերանորոգման | | |
| |սենյակ/ | | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|6 | | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Դահլիճը նախագծվում է որպես կինոդահլիճ և երգի, երաժշտության |
|դասավանդման լսարան: |
|2. Բեմը նախագծվում է որպես պարարվեստի դասավանդման դասարան, բեմի |
|հատակը դահլիճի հատակից պետք է բարձր լինի 0.9 մ-ով: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 6
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Սենյակներ |Մակերես |Չափերը, մ |Ջրի խորու|
| | |ոչ պակաս|___________________|թյունը, մ|
| | |մ2 |երկար.|լայն.|բարձր.| |
|___|_________________________|________|______|_____|______|_________|
|1 |ՈՒսումնամարզական |270 |18 |15 |4.6-6 | - |
| |դահլիճներ | | | | | |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |366 |24 |15 |6-7 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |540 |30 |18 |7-8 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |648 |36 |18 |7-8 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |1008 |42 |24 |7-8 | - |
|___|________________________________________________________________|
|2 |Հանդիսատեսի համար տեղեր քանակը նախագծման առաջադրանքով |
|___|________________________________________________________________|
|3 |Լողավազաններ |450 |25 |11.5 |6 |1.2-1.8 |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |330 |16.6 |11.5 |5.4 |1.2-1.8 |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |180 |10 |6 |4.2 |0.6-0.85 |
.____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 7
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Սենյակներ | Մարզադահլիճներ |Լողավազաններ, |
| | | |ավազանի չափը |
| | |________________________|________________|
| | |18x15 |24x15 |36x18 |10x6 |16.6x11.5|
| | | |30x18 |42x24 | |25x11.5 |
| | |_________________________________________|
| | | Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/ |
|___|_______________________|_________________________________________|
|1. |Հանդերձարաններ, |36/18+18|72/4x18|84/4x21| - | - |
| |ներառյալ զուգարաններն | | | | | |
| |ու ցնցուղարանները | | | | | |
|2. |Մարզագույքի սենյակ |12 |16 |32 |6 |6 |
|3. |Հավաքարարի իրերի պահոց |4 |4 |4 |4 |4 |
|4. |Հանդերձարաններ, | | | |78 |78 |
| |ներառյալ | | | | | |
| |1) զգեստապահարան, | | | |2x12 |2x12 |
| |2) ցնցուղարան տղաների | | | |2x10 |2x10 |
| |և աղջիկների | | | |2x4 |2x4 |
| |3) զուգարան տղաների և |10 |10 | |12+6 |12+6 |
| |աղջիկների | | | | | |
|5. |Մարզչի սենյակ | | | |2x6 |2x6 |
|6. |Բուժքրոջ սենյակ, ջրի | | | | | |
| |անալիզի լաբորատորիա | | | | | |
|7. |Անձնակազմի համար | | | |9 | |
| |կենցաղային սենյակ | | | | | |
|8. |Անձնակազմի համար սենյակ| | | | |12 |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Ընդունվում է 1 դահլիճների խմբի համար (հավաքարարի իրերի պահոց): |
|2. 2,6 մ2 1 սովորողին և հանդերձարաններում 15 տեղի հաշվարկով |
|(լողավազանների հանդերձարաններ): |
|3. Զգեստապահարանները` 60x30 սմ հատակագծային չափերով, 0,8 մ2 1 տեղին |
|և հանդերձարաններում 15. տեղի հաշվարկով: |
|4. 1 ցանց 3 մարզվողին և 2մ2 մեկ ցանցի հաշվարկով (տղաների և |
|աղջիկների զուգարաններ և ցնցուղարաններ): |
|5. Մարզիչի սենյակում նախատեսել սանհանգույց և ցնցուղարան (9 մ2): |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 8
ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ |Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
|____|___________________________________|____________________________|
|1 |Հավաքավայր |Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 |
| | |սովորողին/ |
|2 |Նախասրահ |0,15 1 հաճախողին |
|3 |Հանդերձարան |0,10 1 հաճախողին |
|4 |Վարչական սենյակներ` | |
| |1) տնօրենի կաբինետ |25 |
| |2) պարետի սենյակ |25 |
| |3) գրասենյակ-հաշվապահություն |18 |
| |4) դաստիարակչական գծով տնօրենի |8 |
| |տեղակալի կաբինետ | |
|5 |Բժշկական կաբինետ |18 |
|6 |Ծնողների սենյակ |30 |
|7 |Հերթապահ անձնակազմի սենյակ |12 |
|8 |Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ |12+12 |
|9 |Սանհանգույցներ |1 զուգարանակոնք և 2 միզարան|
| | |100 տղամարդուն և 1 |
| | |զուգարանակոնք 50 կանանց |
| | |հաշվարկով |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 9
ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2 |Սենյակներում |
| | |________________________|տեղերի թիվը |
| | |1 տեղի համար|1 սենյակի | |
| | | |համար | |
|___|_________________________|____________|___________|______________|
|1 |Համակողմանի ստուդիա | |144 | |
| |1) օժանդակ սենյակներ | |18-36 | |
| |2) հանդերձարան | |12 | |
|2 |Գեղագիտության կաբինետ | |80 |24 |
| |1) լաբորանտական | |28 | |
|3 |Մասնագիտացված խմբակներ և | | | |
| |ստուդիաներ | | | |
| |1) գունանկար, գծանկար, | |108/3x36 | |
| |քանդակ | |36-54 |8x3 |
| |2) կինոֆոտոստուդիա |2,6 | |24 |
| |3) երգի և երաժշտության |9 | |12 |
| |դասարան | | | |
| |4) պարի և թատերական |6 | |12 |
| |ստուդիա | | | |
| |5) կիրառական արվեստի | | | |
| |ստուդիա | | | |
|4 |Համակողմանի ակումբային | |36 | |
| |սենյակներ | | | |
|5 |Հավաքարարի գույքի պահեստ | |18-36 | |
|6 |Դասախոսական սենյակ | |18-24 | |
|7 |Սանհանգույցներ |0,15 |4-8 | |
|8 |Հանդերձարան-նախասրահ |0,35x1,5 | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Սենյակների քանակը և մակերեսներն ընդունվում են ստուդիաների |
|նշանակությանը համապատասխան: |
|2. Գեղագիտության կաբինետ նախատեսվում է միայն մասնագիտացված |
|հաստատությունների և վարժարանների համար: |
|3. Սենյակների նվազագույն քանակը` գեղարվեստի, երգի և երաժշտության, |
|պարարվեստի: |
|4. Հանդերձարան-նախասրահ` մակերեսը և տեղերի թիվը ընդունվում է |
|նախատեսված սենյակների քանակին համապատասխան, պարարվեստի ստուդիային կից|
|նախատեսել հանդերձարաններ: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 10
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես ոչ պակաս, մ2|
| | |____________________|
| | |1 տեղին |1 սենյակին |
|___|____________________________________________|________|___________|
|1 |Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի |9 |18 |
| |սենյակ * լաբորանտական | | |
|2 |Տեխնիկայի կաբինետ, ռադիոտեխնիկական նախագծում|9 | |
|3 |Ֆիզիկատեխնիկական ստեղծագործության |10,5 | |
|4 |Փոքր մեխանիզմների նախագծում |26 | |
|5 |Տեխնիկական մոդելավորում` ավիամոդել, |7,5 | |
| |ավտոմոդել, նավամոդել | | |
|6 |Ճարտարապետություն և դիզայն |13,5 | |
|7 |Օժանդակ սենյակներ |- | |
|8 |Կինոֆոտոլաբորատորիա |- |12-18 |
|9 |Դասախոսական սենյակ |- |24-54 |
|10 |Հանդերձարան-նախասրահ | |0,35x1,5 | 12
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. 1-6 կետերի սենյակների մակերեսներն ընդունել խմբակում 12 տեղի |
|հաշվարկով: |
|2. Հանրակրթական հաստատությունների համար 1 և 7 կետերի սենյակները |
|ընդունել 1-2 հատ: |
|3. 2-6 կետերի սենյակները մասնագիտացված հաստատությունների և |
|վարժարանների համար սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով: |
|4. Տեխնիկական ստեղծագործության սենյակում երկու գոտի` 5 կետի խմբակի և |
|արհեստանոցի: |
|5. Օժանդակ սենյակների քանակը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 11
ԲՆԱԳԻՏԱՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերեսը (ոչ պակաս), մ2|Սենյակներում|
| | |_______________________|տեղերի թիվը |
| | |1 տեղի |1 սենյակի | |
| | |համար |համար | |
|___|____________________________|___________|___________|____________|
|1 |Պատանի բնասերի |- |36 |- |
| |խմբակ-փորձարարական սենյակ | | | |
| |լաբորանտական | | | |
|2 |Բիոքիմիայի լաբորատորիա |5.6-11.3 |18 |12 |
|3 |Բնագիտական ուսումնասիրու- |5.6-11.3 | |12 |
| |թյունների և փորձարկումների | | | |
| |լաբորատորիա | | | |
|___|____________________________|___________|___________|____________|
|4 |Ազգագրության և տուրիզմի |4.5-7.2 | |8-12 |
| |կաբինետ | | | |
|5 |Բնապահպանության կաբինետ |4.5 | |8-12 |
|6 |Գյուղատնտեսական տեխնիկայի |9 |18 | |
| |կաբինետ. լաբորանտական | | | |
|7 |Ջերմոց կենդանաբանական | |170-240 | |
| |անկյունով | | | |
|8 |Ջերմոց-ջերմատուն | |270 | |
|9 |Ձմեռային այգի | |72-144 | |
|10 |Փոքրածավալ գյուղտեխնիկայի | |108-240***)| |
| |պահպանման սենք | | | |
|11 |Այգեգործական գործիքների և | |50 | |
| |պարարտանյութերի պահպանման | | | |
| |օժանդակ սպասարկման սենքեր | | | |
|12 |Դասախոսական սենյակ | |12-24 | |
|13 |Հանդերձարան-նախասրահ |0,35x1,5 | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Պատանի բնասերի խմբակի բազային էլեմենտ: Ընդունվում է 2-4 սենք շենքի|
|համար (մակերես): |
|2. Նախատեսվում է հաստատության կանաչ գոտում, տեղերի քանակ չի |
|սահմանվում: |
|3. Սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ պակաս նշված |
|մակերեսներից (գյուղտեխնիկայի պահման սենք): |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 12
ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Չափի միավոր|Մակերես|Սանիտարական սարքերի |
| | | |մ2 |հաշվարկային քանակ |
|___|_____________________|___________|_______|_______________________|
|1 |Սովորողների համար | | | |
| |զուգարաններ և | | | |
| |լվացարաններ` | | | |
| |1) աղջիկների |1 սովորող |0,15 |1 զուգարանակոնք 20, 1 |
| | | | |լվացարան 30 աղջկա |
| |2) տղաների |1 սովորող |0,15 |1 զուգարանակոնք 30, 0,5|
| | | | |միզարան 40 և 1 |
| | | | |լվացարան 30 տղայի |
| | | | | |
|2 |Անձնակազմի համար |2 սանհանգ. |3,0 |1 զուգարանակոնք, 1 |
| |զուգարաններ և | | |լվացարան |
| |լվացարաններ | | | |
| |/անհատական/ | | | |
|3 |Կանանց անձնական |1 խցիկ |3,0 |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|
| |հիգիենայի խցեր | | |1 լվաց. |
| |/անձնակազմի համար/ | | |տես հավելված կետ |
|4 |Հանդ. դահլիճներին, |2 սանհանգ |2,0 |2 ցնցուղ., 1 զուգ., |
| |համադպրոցական |1 հանդերձ. | |1 լվաց. |
| |սենքերին կից | | | |
| |զուգարաններ և | | | |
| |լվացարաններ | | | |
|5 |Մարզադահլիճների |1 հանդերձ. |4 |1 ցնցուղ., 1 զուգ., |
| |հանդերձարաններին կից | | |1 լվաց. |
| |զուգարաններ և | | | |
| |ցնցուղարաններ | | | |
|6 |Ճաշարանի անձնակազմի |1 ս.հ, |- | |
| |համար զուգարաններ և |1 ցնց. | | |
| |ցնցուղարաններ | | | |
|7 |Աղջիկների անձնական |1 խցիկ |3 |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|
| |հիգիենայի խցեր | | |1 լվաց. 70 աղջկա համար |
._____________________________________________________________________.
(7-րդ հավելվածը խմբ. 26.12.17 թիվ 173-Ն հրաման)
----------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում