ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
10 հունվարի 2024 թվականի N 02-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄՇՏԱԴԻՏԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության մասին» օրենքի 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի 33-րդ կետը.
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետությունում նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության համակարգի գործունեության մշտադիտարկման և գնահատման իրականացման կարգը` համաձայն հավելվածի:
2. Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնին` մինչև 2024 թվականի մարտի 20-ը մշակել և Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետությունում նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության համակարգի գործունեության մշտադիտարկման իրականացման կարգի կենսագործման ամենամյա միջոցառումների ցանկը` համաձայնեցնելով Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության հետ:
3. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը հանձնարարել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանին:
4. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում 2025 թվականի հունվարի 1-ից:
ՆԱԽԱՐԱՐ Ժ. ԱՆԴՐԵԱՍՅԱՆ
09/01/2024
Հավելված
ՀՀ Կրթության, գիտության,
մշակույթի և սպորտի նախարարի
2024 թ. հունվարի 10-ի
N 02-Ն հրամանի
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄՇՏԱԴԻՏԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ
1. Սույնով սահմանում է Հայաստանի Հանրապետությունում նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության (այսուհետև` ՆՄՄԿ) համակարգի գործունեության մշտադիտարկման (այսուհետև` մշտադիտարկում) և գնահատման (այսուհետև` գնահատում) իրականացման կարգը:
2. Մշտադիտարկումը շարունակական գործընթաց է, որն իրականացվում է ՀՀ ՆՄՄԿ պետական քաղաքականության մշակման կատարելագործման ու դրա կենսագործման արդյունավետության և արդյունավորության բարելավման նպատակով` տեղեկատվության հավաքագրման և վերլուծության միջոցով: Տեղեկատվությունը ներառում է տվյալներ ՆՄՄԿ համակարգի առկա վիճակի, զարգացման հեռանկարների, ՆՄՄԿ ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների (այսուհետ` ուսումնական հաստատություն) գործունեության, ընդունված վարչակառավարչական որոշումների, ինչպես նաև` օրենսդրության պահանջների հնարավոր խախտումների մասին:
3. Մշտադիտարկումը ներառում է ՆՄՄԿ համակարգի մասին տեղեկատվության շարունակական հավաքագրումը, մշակումը, համակարգումը, պահպանումը, ինչպես նաև` կանոնավոր վերլուծությունն ու արդյունքների հրապարակումը:
4. Մշտադիտարկման ցուցանիշները և դրանց հավաքագրման ձևն ու պատասխանատուները սահմանվում են սույն հավելվածի աղյուսակ 1-ի` ՆՄՄԿ համակարգի մշտադիտարկման պարտադիր տեղեկատվություն, և աղյուսակ 2-ի` ՆՄՄԿ համակարգի մշտադիտարկման լրացուցիչ տեղեկատվություն, համապատասխան:
5. Մշտադիտարկման համար անհրաժեշտ տեղեկատվության հավաքագրումն իրականացվում է վիճակագրական տվյալների հավաքման, հարցումների, ուսումնասիրությունների և հետազոտությունների իրականացման, ինչպես նաև տարբեր աղբյուրներից, այդ թվում` պաշտոնական կայքէջերից տվյալների ստացման եղանակով:
6. Մշտադիտարկման կազմակերպումը, տեղեկատվության հավաքագրումը, մշակումը և համակարգումն իրականացնում է Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնը (այսուհետև` ՄԿՈՒԶԱԿ)` համապատասխան ուսումնական հաստատությունների հետ համատեղ, իսկ տեղեկատվության պահպանումը, վերլուծությունն ու մշտադիտարկման արդյունքների հրապարակումը` ՄԿՈՒԶԱԿ-ը:
7. Ուսումնական հաստատությունները մինչև ընթացիկ տարվա սեպտեմբեր ամիսը կատարում են սույն հավելվածի աղյուսակ 1-ով և 2-ով իրենց պատասխանատվությանը վերապահված տեղեկատվության հավաքագրումը, մշակումն ու համակարգումը և ներկայացնում ՄԿՈՒԶԱԿ: ՄԿՈՒԶԱԿ-ը մինչև յուրաքանչյուր հաջորդ տարվա մարտ ամիսը հրապարակում է մշտադիտարկման արդյունքները` համապատասխան հաշվետվության տեսքով:
8. Համալիր ուսումնասիրություն կատարելու և որոշումների կայացնելու համար ընտրված է ՄԿՈՒ հաստատությունների առկա վիճակի գնահատման մեթոդ և գործուն մեխանիզմներ, որոնք թույլ են տալիս հնարավոր սեղմ ժամկետներում ընդգրկուն կարգով իրականացնել ՄԿՈՒ համակարգի տարաբնույթ գործընթացների քանակական գնահատումներ:
9. ՄԿՈՒ համակարգի հիմնախնդիրների վերլուծության և որոշումների կայացման համար կիրառվում է փորձագիտական գնահատման մեթոդը, որի հիմնական բաղադրիչները հարցումների կազմակերպման և իրականացման ընթացակարգերն են:
10. Փորձագիտական գնահատումը` հետազոտվող երևույթների (օբյեկտների) որակական և քանակական գնահատումների ամբողջականությունն է, որն իրականացնում է տվյալ բնագավառում ընդգրկված կամ առնչվող անձը, երբ դիտարկվող բնութագիրը կամ ցուցանիշն անմիջականորեն չի ենթարկվում ֆիզիկական չափումների կամ հաշվառման, այլ գնահատվում է դատողությունների հիման վրա:
11. Գնահատողների անհատական և խմբային աշխատանքի սկզբունքների համատեղ կիրառումը կազմակերպվում է հետևյալ հաջորդականությամբ`
1) կարծիքները, գաղափարները և գնահատումները պետք է նախօրոք ներառվեն կազմակերպական ձևաչափում (հարցաշարում)` կատարելով դրանց նպատակաուղղված վերլուծությունը, ընդհանրացումը և համեմատումը,
2) փորձագիտական գնահատումներում անհրաժեշտ է առաջադրել ոչ միայն քանակական, այլև որակական բնորոշումներ` առանձնացնելով նորը, գլխավորը, էական և արդիական գաղափարները,
3) փորձագետներն իրենց գնահատումներում անկախ են,
4) փորձագիտական խմբի գործունեությունը պետք է ուղղորդված լինի, որի նպատակով նրանց հետ տարվում են նախապատրաստական խորհրդատվական աշխատանքներ գնահատումների նպատակի և խնդիրների վերաբերյալ:
12. Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատված փորձագիտական խմբի աշխատանքը կազմակերպվում է փուլային սկզբունքով`
1) փորձագետներին ներկայացվում են հետազոտման առարկան, նպատակը, խնդիրները և դրա իրականացման ընթացակարգը,
2) յուրաքանչյուրն անհատական կարգով, ըստ հարցաշարի և գնահատման համակարգի կատարում են քանակական գնահատումներ` լրացնելով ելակետային վիճակագրական աղյուսակները,
3) ըստ առաջադրված հիմնախնդիրների` դասակարգվում են փորձագետների ներկայացրած տվյալները և վիճակագրական մեթոդներով իրականացվում են քանակական գնահատումներ հետազոտվող երևույթի (օբյեկտի) վերաբերյալ` ապահովելով գնահատումների վերընթաց բնույթը` անցում կատարելով ստորին օղակներից մինչև համալիրը:
13. Փորձագիտական խմբում ըստ անհրաժեշտության կարող են ընդգրկվել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության (այսուհետև` ԿԳՄՍՆ) նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչության, ինչպես նաև` ԿԳՄՍՆ այլ ստորաբաժանումների և կառույցների ներկայացուցիչներ:
14. Գնահատումն իրականացվում է 5 տարին մեկ անգամ` այդ ժամանակահատվածում կատարված մշտադիտարկումների արդյունքների ամփոփման միջոցով` նույն ցուցանիշների հիման վրա: Անհրաժեշտության դեպքում կարող են հաշվի առնվել նաև այլ ցուցանիշներ:
15. Գնահատումն իրականացնում է ԿԳՄՍՆ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության վարչությունը` ՄԿՈՒԶԱԿ-ի աջակցությամբ, իսկ անհրաժեշտության դեպքում` նաև ԿԳՄՍՆ այլ ստորաբաժանումների և կառույցների ներգրավմամբ:
Աղյուսակ 1. ՆՄՄԿ համակարգի մշտադիտարկման պարտադիր տեղեկատվության ցուցանիշները
._________________________________________________________________________.
|N |Տեղեկատվության տեսակը |Հավաքագրման |Հավաքագրման |Աղբյուրը |
| | |ձևը |պատասխանատուն| |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|1 |ՆՄՄԿ հասանելիության |Վիճակագրական |ՀՀ ԿԳՄՍՆ ՆՄՄԿ|Պաշտոնական |
| |մակարդակը` այդ |տվյալների |վարչություն, |կայքեր, |
| |կրթությունը |վերլուծություն|ՄԿՈՒԶԱԿ |հաշվետվություններ,|
| |ստացողների տոկոսային | | |զեկույցներ |
| |հարաբերակցությունը | | | |
| |ազգաբնակչության | | | |
| |ընդհանուր թվին, ինչպես| | | |
| |նաև ընդունվածների | | | |
| |հարաբերակցությունը | | | |
| |տվյալ տարում հիմնական | | | |
| |ընդհանուր և լրիվ | | | |
| |(միջնակարգ) ընդհանուր | | | |
| |կրթությունն | | | |
| |ավարտածների թվին` | | | |
| |համապատասխանաբար | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|2 |ՆՄՄԿ ծրագրերի |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Պաշտոնական կայքեր,|
| |բովանդակությունը |ուսումնասիրու-|ուսումնական |հարցումների և |
| |(դրանց |թյուն |հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |համապատասխանությունը | |թյուններ |արդյունքներ |
| |գործատուների | | | |
| |պահանջներին) և | | | |
| |իրականացումը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|3 |ՆՄՄԿ ծրագրերի |Հարցումներ, |Ուսումնական |Մատյաններ, |
| |ուսանողների ընթացիկ |ուսումնասիրու-|հաստատու- |ամփոփաթերթեր, այլ |
| |գնահատման և պետական |թյուն |թյուններ |համապատասխան |
| |ամփոփիչ ատեստավորման | | |փաստաթղթեր, |
| |արդյունքները | | |հարցումների և |
| | | | |ուսումնասիրության |
| | | | |արդյունքներ |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|4 |Ուսումնական |Վիճակագրական |համապատասխան |Հարցման և |
| |հաստատությունների |տվյալների |հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |կադրային |հավաքում և |թյուններ |արդյունքներ, |
| |ապահովվածության |վերլուծու- | |զեկույցներ |
| |համապատասխանությունը |թյուն, | | |
| |պետական կրթական |հարցումներ, | | |
| |չափորոշիչների |ուսումնասիրու-| | |
| |պահանջներին, ինչպես |թյուն | | |
| |նաև մանկավարժական | | | |
| |կազմի աշխատավարձի չափը| | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|5 |ՆՄՄԿ ծրագրեր |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցման և |
| |իրականացնող |թյուն |ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |ուսումնական | |հաստատություն|արդյունքներ, |
| |հաստատությունների | | |զեկույցներ, այցեր |
| |նյութատեխնիկական և | | |ուսումնական |
| |տեղեկատվական | | |հաստատություններ |
| |ապահովվածության | | | |
| |համապատասխանությունը | | | |
| |պետական կրթական | | | |
| |չափորոշիչների | | | |
| |պահանջներին | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|6 |Կրթության |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |առանձնահատուկ |ուսումնասիրու-|ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |պայմանների կարիք |թյուն |հաստատու- |արդյունքներ, |
| |ունեցող անձանց` ՆՄՄԿ | |թյուններ |զեկույցներ, այցեր |
| |ստանալու | | |ուսումնական |
| |հնարավորությունները | | |հաստատություններ |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|7 |Ուսանողների |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Պաշտոնական կայքեր,|
| |ուսումնական և |ուսումնասիրու-|ուսումնական |հարցումների և |
| |արտաուսումնական |թյուն |հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |(օրինակ` մրցույթներ, | |թյուններ |արդյունքներ |
| |մրցումներ, հավաքներ) | | | |
| |նվաճումները և | | | |
| |շրջանավարտների | | | |
| |մասնագիտական զարգացման| | | |
| |մակարդակը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|8 |ՆՄՄԿ ծրագրեր |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ |ՀՀ կառավարության |
| |իրականացնող |թյուն | |որոշումներ, |
| |ուսումնական | | |ուսումնասիրության |
| |հաստատությունների | | |արդյունքներ |
| |ցանցի փոփոխության, այդ| | | |
| |թվում | | | |
| |հաստատությունների | | | |
| |հիմնադրման, | | | |
| |վերակազմակերպման կամ | | | |
| |լուծարման | | | |
| |հիմնավորվածությունը և | | | |
| |(կամ) | | | |
| |արդյունավետությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|9 |Ուսումնական |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Պաշտոնական կայքեր,|
| |հաստատությունների |վիճակագրական |Ուսումնական |հաշվետվություններ,|
| |ֆինանսավորումը և |տվյալների |հաստատու- |հարցումների |
| |ֆինանսատնտեսական |վերլուծություն|թյուններ |արդյունքներ |
| |գործունեության | | | |
| |արդյունավետությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|10|ՆՄՄԿ ծրագրեր |Հարցումներ, |Ուսումնական |Հարցումների և |
| |իրականացնող |ուսումնասիրու-|հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |ուսումնական |թյուն |թյուններ |արդյունքներ |
| |հաստատությունների | | | |
| |կառուցվածքի | | | |
| |հիմնավորվածությունն ու| | | |
| |արդյունավետությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|11|ՆՄՄԿ ծրագրեր |Հարցումներ, |Ուսումնական |Հարցման և |
| |իրականացնող |ուսումնասիրու-|հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |ուսումնական |թյուն |թյուններ |արդյունքներ |
| |հաստատություններում | | | |
| |կենսագործունեության | | | |
| |անվտանգ պայմանների | | | |
| |ստեղծումը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|12|Ուսումնական |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |հաստատություններում |ուսումնասիրու-|ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |սոցիալական |թյուն |հաստատու- |արդյունքներ |
| |գործընկերության և | |թյուններ | |
| |մասնավոր հատվածի հետ | | | |
| |համագործակցության | | | |
| |շրջանակը և | | | |
| |արդյունավետությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|13|Գործատուների |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Ուսումնասիրության |
| |մասնակցությունը |թյուն |ուսումնական |արդյունքներ |
| |ուսումնական | |հաստատու- | |
| |գործընթացին (ձևերը և | |թյուններ | |
| |շրջանակը) | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|14|Ընդգրկվածությունը |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Ուսումնասիրության |
| |միջազգային ծրագրերում |թյուն |ուսումնական |արդյունքներ |
| |և (կամ) | |հաստատու- | |
| |համագործակցության մեջ,| |թյուններ | |
| |այդ թվում` փորձի, | | | |
| |կադրերի, ուսանողների | | | |
| |փոխանակման բնագավառում| | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|15|Մասնագիտական |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Ուսումնասիրության |
| |կողմնորոշման և |թյուն |Ուսումնական |արդյունքներ, |
| |կարիերայի զարգացման | |հաստատու- |զեկույցներ |
| |միջոցառումները և | |թյուններ | |
| |դրանց | | | |
| |արդյունավետությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|16|ՆՄՄԿ ծրագրերի |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Ուսումնասիրության |
| |իրականացման գործում |թյուն |Ուսումնական |արդյունքներ |
| |առաջավոր կրթական | |հաստատու- | |
| |տեխնոլոգիաների | |թյուններ | |
| |օգտագործումը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|17|Շրջանավարտների |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Պաշտոնական կայքեր,|
| |աշխատանքի տեղավորման |վիճակագրական |Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |և (կամ) մասնագիտական |տվյալների |հաստատու- |արդյունքներ |
| |գործունեության |վերլուծություն|թյուններ | |
| |պայմանների | | | |
| |փոփոխությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|18|ՆՄՄԿ որակի ներքին |Ուսումնասիրու-|ՄԿՈՒԶԱԿ, |Ուսումնասիրության |
| |գնահատման զարգացումը |թյուն |Ուսումնական |արդյունքներ |
| | | |հաստատու- | |
| | | |թյուններ | |
._________________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2. ՆՄՄԿ համակարգի մշտադիտարկման լրացուցիչ տեղեկատվության ցուցանիշները
._________________________________________________________________________.
|N |Տեղեկատվության տեսակը |Հավաքագրման |Հավաքագրման |Աղբյուրը |
| | |ձևը |պատասխանատուն| |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|1 |Ուսումնական |Հարցումներ, |Ուսումնական |Հարցումների և |
| |հաստատություններում |ուսումնասիրու-|հաստատու- |ուսումնասիրության |
| |ՆՄՄԿ ծրագրերի |թյուն |թյուններ |արդյունքները |
| |իրականացման հետ կապված| | | |
| |հետազոտական, առանձին | | | |
| |դեպքերում | | | |
| |գիտահետազոտական | | | |
| |գործունեությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|2 |Հանրության կողմից ՆՄՄԿ|Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |համակարգին |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |գործունեությանը տրված |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |գնահատականը | |թյուններ | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|3 |Պետություն և մասնավոր|Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |հատված |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |համագործակցության և |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |կառավարման | |թյուններ | |
| |մեխանիզմների | | | |
| |զարգացումը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|4 |Երիտասարդության |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |սոցիալականացման և |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |ինքնադրսևորման համար |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |անհրաժեշտ պայմանների | |թյուններ | |
| |առկայությունը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|5 |Ուսանողների, |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |շրջանավարտների և |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |դասավանդողների |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |սոցիալ-ժողովրդագրական | |թյուններ | |
| |բնութագրերը և | | | |
| |սոցիալական ներառումը | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|6 |Ուսանողների և |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |շրջանավարտների |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |արժեքային |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |կողմնորոշումը | |թյուններ | |
| |(վերաբերմունքը | | | |
| |աշխատանքին, բարոյական,| | | |
| |մշակութային | | | |
| |արժեհամակարգը, | | | |
| |բարեկեցությունը և | | | |
| |այլն) և նրանց | | | |
| |մասնակցությունը | | | |
| |սոցիալական | | | |
| |նվաճումներին | | | |
|__|______________________|______________|_____________|__________________|
|7 |Երիտասարդության |Հարցումներ, |ՄԿՈՒԶԱԿ, |Հարցումների և |
| |սոցիալականացման և |ուսումնասիրու-|Ուսումնական |ուսումնասիրության |
| |ինքնադրսևորման |թյուն |հաստատու- |արդյունքները |
| |պայմաններ ստեղծելուն | |թյուններ | |
| |միտված պետական | | | |
| |քաղաքականությունը | | | |
._________________________________________________________________________.
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 19 հունվարի 2024 թվական: